LBP. Kan je lekker met meerdere spelen.El_V schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:26:
binnenkort een playstation lan houden.. iemand aanraders welke spellen er vet over lan zijn?
modern warfare natuurlijk maar ook nog een vette racer of andere shooter? is er een lijst met spellen die lan ondersteunen?
Heerlijk spel blijft dat.
In het begin dacht ik, het zal wel.
Maar nu ik zelf dingen ben gaan bouwen en zie hoe groot de community is en wat sommige mensen creëren ben ik helemaal weg van dit spel (en ik heb hem al een jaar ofzo).
Geniaal ook om elkaar neer te meppen om vervolgens weer samen te moeten werken.
[ Voor 9% gewijzigd door Mud.Starrr op 30-07-2010 14:02 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
In Japan is er weer een nieuw PS3 model in de winkel te vinden (CECH-2500)

Zo te zien weer ietjes zuiniger.

[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 30-07-2010 14:49 ]
En goedkoper te produceren waarschijnlijk.Ike. schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:48:
In Japan is er weer een nieuw PS3 model in de winkel te vinden (CECH-2500)
[afbeelding]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
Ik weet niet hoe handig je bent (al lijkt me van wel, aangezien je op T.net zitHoefMeistert schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 07:42:
[...]
of E160 aan Sony dokken en de PS3 opsturen.
of een "hobby" reperateur (http://best-goedkoop.blog...y-lens-ps3-repareren.html) opzoeken en die de bluray laser laten fixen (ong 80E)
bij de laatste optie behoud je tevens al je saves.
Je kunt ook nog sony proberen een brief te sturen om te kijken of het gratis kan (weinig kans).
Zie ook het PS3 defecten topic : PS3 defecten topic Deel 1
voor meer informatie kun je ook altijd bij Google terecht

Lijkt me een kwestie van dingen openschroeven, "prik prak kabeltje je weet wel" en gaan met die banaanBamSlam_ schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:30:
[...]
Ik weet niet hoe handig je bent (al lijkt me van wel, aangezien je op T.net zit), maar je kunt bij Deal Extreme een compleet laser-loopwerk voor de PS3-drive kopen voor niet al te veel geld.
[afbeelding]
Feliciteerd btw
Voor wie het intressant vind, hieronder een paar door mij geschoten plaatjes van PS3 spul, in Japan.
Eventuele excuus voor eventuele belabberde kwaliteit, een compact camera gaat maar tot zover.

Eventuele excuus voor eventuele belabberde kwaliteit, een compact camera gaat maar tot zover.

Day one purchase voor mij. Voor 59 euro is het net als een nieuwe game... Maar dan eentje zoals ik nog niet eerder heb gespeeld op mijn PS3.
Ben erg benieuwd naar de hands/on impressies van als die zielig nederlandse gamesites en natuurlijk die van tweakers.net zelf. Niet dat ik mijn koopgedrag laat aanpassen door de mening van een enkele zure journalist die het maar vervelend vind dat Sony met de PS3 volgend jaar de 360 heeft verstoten van de 2e plek.
Ben erg benieuwd naar de hands/on impressies van als die zielig nederlandse gamesites en natuurlijk die van tweakers.net zelf. Niet dat ik mijn koopgedrag laat aanpassen door de mening van een enkele zure journalist die het maar vervelend vind dat Sony met de PS3 volgend jaar de 360 heeft verstoten van de 2e plek.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Charmante foto van jezelf, daar in dat reclamebord, Fatal Mind. Doet me denken aan die gast die in z'n nakie zo'n zilveren spiegelende theepot had gefotografeerd en op E-bay had gezet.Fatal Mind schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:54:
Voor wie het intressant vind, hieronder een paar door mij geschoten plaatjes van PS3 spul, in Japan.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Whehe, boeiend, ging niet om mij maar om het bord zoals wel duidelijk isspaceboy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:39:
[...]
Charmante foto van jezelf, daar in dat reclamebord, Fatal Mind. Doet me denken aan die gast die in z'n nakie zo'n zilveren spiegelende theepot had gefotografeerd en op E-bay had gezet.
What can i say, life is to good

[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 30-07-2010 18:41 ]
Hahah, precies! That's the spirit!Fatal Mind schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:40:
[...]
Whehe, boeiend, ging niet om mij maar om het bord zoals wel duidelijk isTrouwens niet echt een reclame bord, maar het bord wat voor het Sony gebouw stond naast ons hotel
What can i say, life is to good
Ik was trouwens vorig jaar in Japan, ben toen ook naar de Sony HQ geweest, maar ik vond het toen wel erg tegenvallen. Van die "nieuwigheden" die hier ook al (zo goed al) in de schappen lagen. Verder wel gaaf landje, daar niet van.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Een kritische houding jegens Sony's nieuwe controller is jou vreemd maar een kritische houding richting journalisten heb je extreem? Nuance zou je niet misstaan.swopdark schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:52:
Day one purchase voor mij. Voor 59 euro is het net als een nieuwe game... Maar dan eentje zoals ik nog niet eerder heb gespeeld op mijn PS3.![]()
Ik ben benieuwd naar de implementaties van Move en ook die van Natal maar waarschijnlijk ga ik ze beide niet kopen aangezien de Wii ook maar 5x is gebruikt alvorens in de kast te verschijnen. Ben toch wat luier aangelegd
Aangezien ik pas sinds 2 weken een PS3 heb (omdat ik toch online wil spelen en mijn Xbox allang geband is) vallen me wel een paar dingen tegen. De kiddo's die online in de microfoon zingen en kwekken zijn net zo erg als op Xbox Live, aangezien sommige fanboys dit wel eens aandragen op fora als beter dan de Xbox was ik wel benieuwd. De structuur van het menu (XMB?) vind ik heel slecht en ongebruiksvriendelijk. Online gamen dat niet geïntegreerd is in de structuur van het systeem, zoals party aanmaken en samen een game starten. Verder nog heel veel kleine dingen als geen muziek kunnen draaien en die gewoon verder laten draaien als je spel start, als je trophy wint op de PS knop duwen en meteen zien wat de trophy inhoud, idem met bericht ontvangen. Trage updates om te downloaden en installeren (100mb/s internet hier dus daar ligt het niet aan), onlogische structuur PS store. Vaker mensen met een slechte verbinding (denk dat dit door de draadloze verbinding komt).
Positieve dingen zijn er natuurlijk ook
Al met al ben ik er nog niet helemaal van overtuigd dat ik de juiste beslissing heb genomen een PS3 te nemen ipv een extra Xbox maar hopelijk verdwijnt dat gevoel naarmate ik meer game.
heb nog niet gebelt, maar even de slim gekocht, maandag bellen wat ze met me oude 40gb nog kunnen doen. Ben niet zo happig op de ps3 garantie afhandeling, die verhalen die ik hoor over beschadigde behuizingen enzo.TimmieVelthuis schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:22:
[...]
Ver buiten garantie? Je hebt een standaard garantie van 2 jaar (wettelijk bepaald door de EU), dus zo ver buiten de garantie val je niet.
De mijne (ook 40GB-model) ging 2 maand na de garantie kapot, heb toen gebeld en kreeg na paar weken de PS3 gerepareerd terug. Goede service hoor!
Bel de klantenservice op en leg het uit. Wellicht zijn ze coulant
hmm opzich wel een goede optie, als er niks anders opzit dat maar eens proberen om 'm te fixen en daarna te verkopenBamSlam_ schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:30:
[...]
Ik weet niet hoe handig je bent (al lijkt me van wel, aangezien je op T.net zit), maar je kunt bij Deal Extreme een compleet laser-loopwerk voor de PS3-drive kopen voor niet al te veel geld.
[afbeelding]
Eigenlijk klopt alles wat je zegt, zowel negatief als positief.
Voor mij zijn echter de ps3 exclusives beter dan de 360 exclusives, en ik zie dat de komende tijd nog niet veranderen.
Voor mij zijn echter de ps3 exclusives beter dan de 360 exclusives, en ik zie dat de komende tijd nog niet veranderen.
Move lijkt nagenoeg klaar te zijn en heeft misschien nog een beetje werk nodig.fritsmaas16 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:45:
[...]Ik ben benieuwd naar de implementaties van Move en ook die van Natal maar waarschijnlijk ga ik ze beide niet kopen aangezien de Wii ook maar 5x is gebruikt alvorens in de kast te verschijnen. Ben toch wat luier aangelegd
Kinect heeft schijnbaar nog heel wat werk nodig --> Kinect Showcase:
YouTube: 周秀娜 Jessica.C試玩Kinect跳舞 HKCC獨家片段 於2010動漫電玩節
YouTube: 周秀娜 Jessica.C試玩Kinect跑步 HKCC獨家片段 於2010動漫電玩節
De structuur van het menu is in mijn ogen wel goed, maar die van de 360 vind ik juist erg slecht.Aangezien ik pas sinds 2 weken een PS3 heb (omdat ik toch online wil spelen en mijn Xbox allang geband is) vallen me wel een paar dingen tegen. De kiddo's die online in de microfoon zingen en kwekken zijn net zo erg als op Xbox Live, aangezien sommige fanboys dit wel eens aandragen op fora als beter dan de Xbox was ik wel benieuwd. De structuur van het menu (XMB?) vind ik heel slecht en ongebruiksvriendelijk. Online gamen dat niet geïntegreerd is in de structuur van het systeem, zoals party aanmaken en samen een game starten. Verder nog heel veel kleine dingen als geen muziek kunnen draaien en die gewoon verder laten draaien als je spel start, als je trophy wint op de PS knop duwen en meteen zien wat de trophy inhoud, idem met bericht ontvangen. Trage updates om te downloaden en installeren (100mb/s internet hier dus daar ligt het niet aan), onlogische structuur PS store. Vaker mensen met een slechte verbinding (denk dat dit door de draadloze verbinding komt).
Laten we het er maar op houden dat gewenning heel wat kan doen.
De rest van jouw bevindingen lijken hier ook veel mee te maken te hebben.
De PS-Store is bv. pas verandert en nog simpeler (lees: Amerikaanser) geworden, echt veel simpeler kan gewoonweg niet.
"Trage updates om te downloaden en te installeren" is net met een update die deze week is uitgekomen als het goed is opgelost.
2 weken stelt echt niets voor, maar waar ik vooral benieuwd naar ben is:Al met al ben ik er nog niet helemaal van overtuigd dat ik de juiste beslissing heb genomen een PS3 te nemen ipv een extra Xbox maar hopelijk verdwijnt dat gevoel naarmate ik meer game.
Welke games heb je gespeeld?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik denk dat dit vooral afhangt van de type games die je speelt (en niet op welke doos).fritsmaas16 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:45:
[...]
Aangezien ik pas sinds 2 weken een PS3 heb (omdat ik toch online wil spelen en mijn Xbox allang geband is) vallen me wel een paar dingen tegen. De kiddo's die online in de microfoon zingen en kwekken zijn net zo erg als op Xbox Live, aangezien sommige fanboys dit wel eens aandragen op fora als beter dan de Xbox was ik wel benieuwd.
Zelf heb ik er niet zoveel last van behalve bij Fat prinses tot nu toe.
Ik heb een keer bij mijn neef gezien hoe dat bij de Xbox werkt, dat mis ik nog erg bij de PS3.Online gamen dat niet geïntegreerd is in de structuur van het systeem, zoals party aanmaken en samen een game starten. Verder nog heel veel kleine dingen als geen muziek kunnen draaien en die gewoon verder laten draaien als je spel start.
Er zijn al meer dan eens geruchten geweest dat ze cross(game) chat (zoals dat heet) gingen introduceren, maar nog altijd wacht ik met smart op die functie......als het ooit komt.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
De "Jij kan houden van" feature in de PlayStation Store is live.
Edit:
In de PlayStation Store zie je nu naast elke omschrijving een aantal andere titels aangeraden. Dit zijn titels welke door mensen gedownload zijn die ook het product hebben gedownload waarvan je de beschrijving leest. Cross-selling dus.
Edit:
In de PlayStation Store zie je nu naast elke omschrijving een aantal andere titels aangeraden. Dit zijn titels welke door mensen gedownload zijn die ook het product hebben gedownload waarvan je de beschrijving leest. Cross-selling dus.
[ Voor 65% gewijzigd door rdjnl op 31-07-2010 02:22 ]
Mis ik iets?rdjnl schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:46:
De "Jij kan houden van" feature in de PlayStation Store is live.
Leg even uit please!
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Let er wel op dat je het juiste loopwerk bij je PS3 koopt, iedere revisie heeft een ander loopwerk (althans, daar lijkt het wel op).BamSlam_ schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:30:
[...]
[afbeelding]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ach, dan pas je die toch gewoon even aan? We zitten hier op Tweakers "dus" dat zal dan ook wel lukken hèEfBe schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:26:
Let er wel op dat je het juiste loopwerk bij je PS3 koopt, iedere revisie heeft een ander loopwerk (althans, daar lijkt het wel op).
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Heeft er hier iemand ervaring mee met de PS3 HDD te vervangen door een grotere?
Is er ergens een goede guide ter beschikking? ben op het werk en kan niet op verschillende sites, dus kan niet zo veel op zoeken.
ik meende mij te herinneren dat je:
- maximaal een 2.5" hdd(laptop) mag gebruiken?
- niet grotere capaciteit dan 320gb? of is dit ondertussen omhoog getrokken?
-5400RPM of 7200RPM? het verschil is (soms) te voelen op je laptop/pc, maar ook bij PS3? sneller is beter in sommige gevallen?
Is er ergens een goede guide ter beschikking? ben op het werk en kan niet op verschillende sites, dus kan niet zo veel op zoeken.
-5400RPM of 7200RPM? het verschil is (soms) te voelen op je laptop/pc, maar ook bij PS3? sneller is beter in sommige gevallen?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2010 10:41 ]
http://www.google.nl/#hl=...ddisk&fp=4a92af0e9ce9d2ebVerwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:38:
Heeft er hier iemand ervaring mee met de PS3 HDD te vervangen door een grotere?
moet een 'laptop HDD' zijn. (2.5)
Aantal GB maakt niet uit. 500GB kan gewoon
7200rpm is soms ietsjes sneller met laden.
Verwijderd
Mensen die Limbo graag zouden willen spelen maar geen Xbox hebben...niet getreurd, want Limbo is helemaal nagemaakt voor LBP
Limbo
YouTube: LIMBO - In-game Teaser
LBP versie
YouTube: Limbo, Son of the Forest - LittleBigPlanet
Limbo
YouTube: LIMBO - In-game Teaser
LBP versie
YouTube: Limbo, Son of the Forest - LittleBigPlanet
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2010 10:51 ]
Verwijderd
http://www.ehow.com/how_5...-ps3-hard-disk-drive.html
ik ga me met deze how to amuseren...
Ike, ik dank je vriendelijk !
NB: zijn er nog personen die een HDD vervangen hebben? enige dingen waar ik zonodig rekening mee moet houden?
NB: zijn er nog personen die een HDD vervangen hebben? enige dingen waar ik zonodig rekening mee moet houden?
Enige wat je kan doen is een backup maken. (volledig of alleen je save files)Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:54:
Trophies syncen.
Heb zelf nog nooit de HDD van een PS3 vervangen, geloof dat je ook de firmware op een USB stick moet hebben.
Army of Two: The 40th day maar een uurtje of 2 en erna de deur uit gedaan omdat het niet mijn soort spel is, al moet ik wel zeggen dat online hier inderdaad in mijn korte ervaring geen last had van kleuters.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:44:
[...]
2 weken stelt echt niets voor, maar waar ik vooral benieuwd naar ben is:
Welke games heb je gespeeld?
Uncharted 2 Single player geweldig maar multiplayer ook niet mijn soort game al waren hier al meer kleuters.
Modern Warfare 2 Omdat deze multiplayer mij wel enorm boeit maar even veel kleuters als bij CoD Xbox.
Battlefield 1943 ook redelijk wat kleuters.
Kane & Lynch multiplayer demo ook redelijk wat kleuters.
Lijkt vrij veel voor 2 weken maar ik heb blessure dus lig enkel op de bank
Ik hoop dat de software gewenning vereist maar handigheden die ik op de Xbox had mis ik wel. Gelukkig zit het met de hardware goed dus kan Sony het met updates alleen maar beter maken.
Goedemorgen,
Ik zag gisteren de DLC van GTA IV in de PSN store, nu heb ik me daar best wel mee vermaakt op de xbox 360 voorheen. Dus dacht waarom ook niet, er stond alleen bij dat je de oorspronkelijke GTA IV hiervoor in bezit moet hebben of iets in die trend. Kan iemand dit confirmeren? Kon namelijk op de xbox wel de DLC spelen zonder de originele GTA IV in bezit te hebben.
Ik zag gisteren de DLC van GTA IV in de PSN store, nu heb ik me daar best wel mee vermaakt op de xbox 360 voorheen. Dus dacht waarom ook niet, er stond alleen bij dat je de oorspronkelijke GTA IV hiervoor in bezit moet hebben of iets in die trend. Kan iemand dit confirmeren? Kon namelijk op de xbox wel de DLC spelen zonder de originele GTA IV in bezit te hebben.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Zo te zien speel je erg graag shooters.fritsmaas16 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:26:
[...]Lijkt vrij veel voor 2 weken maar ik heb blessure dus lig enkel op de bank
Ik hoop dat de software gewenning vereist maar handigheden die ik op de Xbox had mis ik wel. Gelukkig zit het met de hardware goed dus kan Sony het met updates alleen maar beter maken.
Killzone 2 (online en offline) en MAG (alleen online, offline bestaat niet) worden beide door het merendeel van de community als erg goed beschouwd.
Killzone 2 kan heel erg wennen zijn qua besturing (afhankelijk van hoe makkelijk jij jezelf kunt aanpassen) en MAG is nogal groot qua maps.
Multiplatformgames laten je in mijn ogen toch wat minder snel wennen aan een andere console, vooral omdat de ervaring op een andere console je een beetje in de war kan brengen.
[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-07-2010 12:21 ]
Dat laatste kan ik bevestigen. Tenminste, ik heb 2 weken terug mijn 80gb vervangen in m'n phat one uit 2008 en toen moest ik inderdaad een USB-stick hebben met de firmware 3.40 (gewoon van sony.com te plukken).Ike. schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:20:
[...]
Enige wat je kan doen is een backup maken. (volledig of alleen je save files)
Trophies syncen.
Heb zelf nog nooit de HDD van een PS3 vervangen, geloof dat je ook de firmware op een USB stick moet hebben.
Je hebt GTA IV nodig om het te kunnen spelen als je de DLC downloadt vanuit de PlayStation Store.Destianto schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:30:
Goedemorgen,
De losse disc "Episodes from Liberty City" kun je wel spelen zonder GTA IV, maar is niet te downloaden vanuit de Store. Is wel algemeen verkrijgbaar bij de gewone gameshops.
Als je games als kane & lynch en army of two speelt dan is elke console natuurlijk k*t
point taken...fritsmaas16 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:45:
Een kritische houding jegens Sony's nieuwe controller is jou vreemd maar een kritische houding richting journalisten heb je extreem? Nuance zou je niet misstaan.
Ik bedoel met mijn verhaal het volgende:
Wat ik veel zie en zag als reactie op Move gameplay is dat mensen bij voorbaat negatief zijn over move en wel moet de volgende redenen:
- "de controller lijkt wel een dildo!"
- "het is geript van de Wii!"
- MS heeft tenminste iets "origineels"
Mensen kijken niet naar de mogelijkheden en de verbazende accuratesse van het apparaat, maar blijven hangen in de negatieve tendens van de Wii rip-off en de veel "innovatiever" Kinect van MS" Daarnaast zijn er ook nog eens een hoop grote titels die mij en anderen aanspreken die de Move gaan ondersteunen: zoals Heavy Rain en Little Big Planet 2. Naast alle zwaai-je-rot-voor-je-tv-games.
Ik vind de prijs leuk, ik vind de games leuk en ik vind de tech demo's indrukwekkend... allemaal zaken die ik bij Kinect niet kan noemen. Daarnaast lijkt de software ook nog vol te zitten met bugs...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Pas wel even op! Dit is niet de meest ideale periode om je HDD te upgraden:Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:54:
http://www.engadget.com/2...d-drive-upgrade-problems/
Ik speel eigenlijk alle spellen wel maar multiplayer blijven fps's toch het leukste en Fifa maar aangezien Fifa 11 er bijna aankomt heb ik 10 niet gekocht.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:19:
[...]
Zo te zien speel je erg graag shooters.
Killzone 2 (online en offline) en MAG (alleen online, offline bestaat niet) worden beide door het merendeel van de community als erg goed beschouwd.
Killzone 2 kan heel erg wennen zijn qua besturing (afhankelijk van hoe makkelijk jij jezelf kunt aanpassen) en MAG is nogal groot qua maps.
Multiplatformgames laten je in mijn ogen toch wat minder snel wennen aan een andere console, vooral omdat de ervaring op een andere console je een beetje in de war kan brengen.
Killzone spreekt mij niet echt aan, ik weet ook niet waarom. Het spel is ook al aan de "oude" kant waardoor het voor nieuwe spelers moeilijk is de betere te worden. De stijl van MAG staat me al veel meer aan maar is beetje heel massaal! Ik ben meer van het tactische, speel daarom bij Modern Warfare ook vaak hardcore modus. Nja het schieten is bij elk spel bijna hetzelfde, heel raar trouwens dat 360 al het schieten met triggers gaat en PS3 met R1 en L1 terwijl ze bijna ongeveer dezelfde controller layout hebben.
Bedankt voor je tips maar ik houd het voorlopig nog even bij MW2 omdat ik geen geldboom heb en me hier nog wel even mee vermaak.
Kane & Lynch was demo en ik vond het niet heel slecht hoor en army of two heb ik na 2 uur spelen dan ook verkocht dus daarover ben ik het wel met je eens!-RazieL- schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:40:
Als je games als kane & lynch en army of two speelt dan is elke console natuurlijk k*t
@swopdark
Nou ja de 3 argumenten tegen de Move zijn natuurlijk ook waar. De controller ziet er niet uit met zijn lichtbolletje, de Wii heeft laten zien dat motion controls op consoles kunnen en MS is een stap verder gegaan. Maar al deze argumenten zeggen niets over de kwaliteit van de controller en de implementatie daarvan in de games. Hierover kan ik ook nog niet oordelen want heb het nog niet mogen ervaren. Kinect wordt nog steeds doorontwikkeld waardoor het steeds nauwkeuriger en lagvrijer wordt maar of het zo goed wordt als MS beweert weet niemand.
Maar goed dat er mensen zoals jou zijn die het sowieso kopen zodat er meer ontwikkelaars games voor uitbrengen zodat de majority uiteindelijk ook overstag gaat!
Tja, ik zit op move en kinect zelf niet te wachten, maar om kinect nou "origineel" te noemen...
Het is toch gewoon een zwaar veredelde eye toy??
Move is wat dat betreft dan een dooronwikkelde eye toy MET motion control lijkt mij.
Het is toch gewoon een zwaar veredelde eye toy??
Move is wat dat betreft dan een dooronwikkelde eye toy MET motion control lijkt mij.
[ Voor 22% gewijzigd door Mutatie op 31-07-2010 16:54 ]
Is de Slim toevallig ergens nog goedkoper dan €266 te krijgen? Iemand die nog een goed adresje weet? Media Markt zit niet echt in de buurt anders ging ik daar even kijken.
Ik heb wel eentje gezien voor 249 bij bart smit / intertoys, maar dat is al weer 2 week terug ofzo, en toen was ik op vakantie
Oja nog een technisch vraagje, kan ik de PS3 Slim gewoon met HDMI aan m'n TV hangen, en het geluid dan via optisch naar m'n versterker laten gaan? (M'n versterker heeft helaas geen HDMI inputs).
Ik heb wel eentje gezien voor 249 bij bart smit / intertoys, maar dat is al weer 2 week terug ofzo, en toen was ik op vakantie
Oja nog een technisch vraagje, kan ik de PS3 Slim gewoon met HDMI aan m'n TV hangen, en het geluid dan via optisch naar m'n versterker laten gaan? (M'n versterker heeft helaas geen HDMI inputs).
[ Voor 25% gewijzigd door ThinkPad op 31-07-2010 17:32 ]
Ja dat gaat prima, zo heb ik mijn PS3 fat ook aangesloten qua beeld en geluid.ThinkPadd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:31:
Only fools are enslaved by time and space.
Nou ja als je naar toepassingen kijkt kun je met de Move evenveel als met de Wii Controller alleen preciezer. Via Kinect kun je minority report dingen doen, objecten inscannen en gebruiken en voor je tv zitten en herkent worden. Als ze dat ding lagvrij krijgen zijn er meer toepassingen voor te verzinnen als voor de Move, indien ze dat niet voor elkaar krijgen hebben ze alleen een gimmick met weinig functionaliteit. Move is de veiligere keuze aangezien het concept al bewezen is door Nintendo dat het werkt en Sony de hardcore gamers meer aanspreekt en ze zo misschien eindelijk RTS games op een console kunnen laten spelen en dergelijke.
Microsoft heeft meer risico genomen door (zelfs als je het een doorontwikkelde eyetoy noemt) een nog niet bewezen techniek te pakken, aangezien de eyetoy nou niet heel succesvol is geweest.
Welke keuze de betere gaat zijn ben ik benieuwd naar maar ik denk dat de meeste mensen pas overstappen bij PS4 en Xbox 3 aangezien het er dan standaard bij zal zitten.
Microsoft heeft meer risico genomen door (zelfs als je het een doorontwikkelde eyetoy noemt) een nog niet bewezen techniek te pakken, aangezien de eyetoy nou niet heel succesvol is geweest.
Welke keuze de betere gaat zijn ben ik benieuwd naar maar ik denk dat de meeste mensen pas overstappen bij PS4 en Xbox 3 aangezien het er dan standaard bij zal zitten.
Nou en daaruit blijkt dus dat je niet bent geïnformeerd buiten de "net als de Wii maar dan met dildo" argumenten. Als je de tech demo's en gameplay footage van diverse spellen hebt gezien dan weet je dus dat de Move juist veel meer kan dan de Wiimote. En oja, objecten inscannen is wel een beetje 2008 (check vanaf 20 seconden) hoor, toen deed Sony het ook al.fritsmaas16 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:39:
Nou ja als je naar toepassingen kijkt kun je met de Move evenveel als met de Wii Controller alleen preciezer. Via Kinect kun je minority report dingen doen, objecten inscannen en gebruiken en voor je tv zitten en herkent worden.
Als je objectief kijkt naar Kinect vs Move dat zou je juist zeggen dat je met Move meer toepassingen kan verzinnen. Bij Kinect mis je namelijk z.g. "knoppen" waarmee je de hoeveelheid toepassingen sowieso lager uitkomen als Move. Naast gezichtsherkenning doet alles wat Kinect doen de Move ook (maar dat kan nog komen er zit immers een camera op). Inclusief voice recognition wat dus al draait op de PS3. Nouja, je hebt geen full body scan maar voor zover ik dat heb gezien mis je daar niet veel aan want het is nogal buggy.Als ze dat ding lagvrij krijgen zijn er meer toepassingen voor te verzinnen als voor de Move
Move herkend diepte en kan de controller overal in een ruimte projecteren onder de hoek waarop je de controller houd. Kinect showde een geprerendered star wars filmpje maar het lijkt me juist bij zo'n game erg handig als je een zwaard in je hand hebt die je dus onder een bepaalde hoek kan vasthouden. Ook die zwaardscene in metal gear zoals op e3 getoont op de MS persconf is natuurlijk veel beter bestuurbaar met zwaard in 3d space dan dat je je hand als zwaard gaat gebruiken zonder dat je het zwaard kan kantelen in je handen. Kinect gaat vast heel gaaf worden voor alle games die met dansen en bewegen te maken hebben maar verder schiet het in nauwkeurigheid ver tekort voor de meeste actiegames.
ja ala minority rapport door je menu heen bladeren daar ga je het voor doen. De meeste journalistiek stukjes over Kinect hoor ik daarover spreken als omslachtig en niet accuraat, en gewoon niet sneller of makkelijker als met je controller. Dan doen ik dat liever ff met de "knoppen" op mijn controller om daarna met een zwaard fruit te gaan hakken in metal gear solid rising.
Objectief en het youtube filmpje over knoppen in 1 alinea? Dat matcht niet he!
Dat Eye al objecten in kon scannen wist ik niet. Heb dit overigens bij Kinect niet meer gezien buiten 1 promofilmpje om. Journalistiek speelt ook met tussenversie van Kinect aangezien developers zeggen dat het met de dag beter wordt doordat de software steeds meer geoptimaliseerd wordt. Of dit voldoende zal zijn om accuraat te worden dat weet ik niet maar als Microsoft haar beloftes niet waar maakt is het gedoemd te mislukken en dat weten zij ook.
Wat betreft toepassingen denk ik dat creatieve mensen meer kunnen zonder de restricties van een controller als met de restricties en met knoppen maar dat is gissen en zou ook andersom kunnen zijn. Laat de developers maar eens hun best doen en zo'n goede titels op beide systemen uitbrengen dat ik ze allebei wil hebben
We krijgen eindelijk wel duidelijk onderscheid tussen PS3 en 360 want tot nu toe zijn er qua spellen alleen de paar exclusives verschillend maar veelal weinig onderscheid aangezien steeds meer titels multiplatform zijn. (buiten Bluray, HDD en prijs)
Dat Eye al objecten in kon scannen wist ik niet. Heb dit overigens bij Kinect niet meer gezien buiten 1 promofilmpje om. Journalistiek speelt ook met tussenversie van Kinect aangezien developers zeggen dat het met de dag beter wordt doordat de software steeds meer geoptimaliseerd wordt. Of dit voldoende zal zijn om accuraat te worden dat weet ik niet maar als Microsoft haar beloftes niet waar maakt is het gedoemd te mislukken en dat weten zij ook.
Wat betreft toepassingen denk ik dat creatieve mensen meer kunnen zonder de restricties van een controller als met de restricties en met knoppen maar dat is gissen en zou ook andersom kunnen zijn. Laat de developers maar eens hun best doen en zo'n goede titels op beide systemen uitbrengen dat ik ze allebei wil hebben
We krijgen eindelijk wel duidelijk onderscheid tussen PS3 en 360 want tot nu toe zijn er qua spellen alleen de paar exclusives verschillend maar veelal weinig onderscheid aangezien steeds meer titels multiplatform zijn. (buiten Bluray, HDD en prijs)
Zolang Move niet flopt als de Eyetoy op de PS2. Op de PS2 hadden we ook al Kinect achtige besturing voor games, maar dat is geen hit geworden (EyeToy Antigrav anyone?).
Als Kinect en Move beide aanslaan vind ik dat prima want dan heb je zelf de keuze. Ik kies dan voor Move puur omdat ik een Xbox alleen heb voor de exclusives.
Als Kinect en Move beide aanslaan vind ik dat prima want dan heb je zelf de keuze. Ik kies dan voor Move puur omdat ik een Xbox alleen heb voor de exclusives.
[ Voor 8% gewijzigd door AvanCade op 31-07-2010 20:57 ]
Bij mij is het andersom, ik heb de PS3 voor de exclusives en de 360 voor al het andere. Anyway, ik verwacht eerlijk gezegd meer van Kinect dan van Move. Ik denk dat MS hier beter mee zal omspringen dan Sony, al heeft Sony op menig vlak meer ervaring dan MS. Ik schaf tzt beiden aan en kan dan de vergelijking makenAvanCade schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:56:
Zolang Move niet flopt als de Eyetoy op de PS2. Op de PS2 hadden we ook al Kinect achtige besturing voor games, maar dat is geen hit geworden (EyeToy Antigrav anyone?).
Één keer lijkt me wel voldoende.
[ Voor 95% gewijzigd door PromoX op 01-08-2010 03:15 ]
Verwijderd
net even contact gehad met een kameraad die afgelopen week ook zijn HDD veranderd heeft. hij zei dat hij geen enkel probleem heeft gehad en dat hij alles heeft kunnen installeren,overzetten, backuppen....
hij heeft een 320GB hdd in zijn PS3 geplaatst. ik zou voor een 500gb gaan omdat de PS3 niet vaak thuis zou staan. dus ik ga (desondanks sommige mensen hun wijze raad) mijn hdd morgen of dinsdag vervangen...
nu de harde schijf, ik zou voor 1 van deze 2 onderstaande gaan:
http://www.hardware.info/...bmJfKZcg,bGlkZpiYmJfKYcg/
Hitachi Travelstar 7K500 500GB SATA2
Seagate Momentus 7200.4 500GB SATA (OEM)
voorkeur gaat wat uit naar Seagate (aangezien ik er zo een aantal in mijn toren heb hangen... )
maar ik zie dat daar bij Seagate OEM staat, iets speciaals? of enkel aan te schaffen bij aankoop van heel nieuw systeem?

OEM wordt officieel alleen geleverd bij nieuwe PC's dacht ik. Als de website het jou laat bestellen hoef je er niks van aan te trekken (meeste websites laten je het gewoon aanschaffen hoor!). Daarnaast krijg je er geen accesoires bij zoals kabels e.d. maar die heb je toch niet nodig.
Ik zou me wel gaan afvragen of je voor een 7200rpm schijf moet gaan i.v.m. warmte en geluidproductie.
Ik zou me wel gaan afvragen of je voor een 7200rpm schijf moet gaan i.v.m. warmte en geluidproductie.
Verwijderd
7200rpm zou snelller laden.AvanCade schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:12:
OEM wordt officieel alleen geleverd bij nieuwe PC's dacht ik. Als de website het jou laat bestellen hoef je er niks van aan te trekken (meeste websites laten je het gewoon aanschaffen hoor!). Daarnaast krijg je er geen accesoires bij zoals kabels e.d. maar die heb je toch niet nodig.
geluidsproductie? in een PS3? jah, mijn surround sound staat toch op als ik aan het game/films kijken ben, dus dat geluid trek ik me niet veel van aan...
warmte, zou het zoveel verschil maken??
meer van het tactische en dan modern warfare spelen?fritsmaas16 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:54:
Ik ben meer van het tactische, speel daarom bij Modern Warfare ook vaak hardcore modus.
Verwijderd
//offtopic
El_V schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:02:
[...]
meer van het tactische en dan modern warfare spelen?
Je zal niet een merkbaar verschil hebben ten opzichte van een 5400 rpm schijf. Als je er een stopwatch bij houdt en bij meerdere spellen het verschil gaat bekijken zal het hier en daar een seconde of wat schelen, maar dat merk je echt niet
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
ah, goed om te weten, dan slinkt het budget of voor dezelfde prijs meer gigs!Sandyman538 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:28:
[...]
Je zal niet een merkbaar verschil hebben ten opzichte van een 5400 rpm schijf. Als je er een stopwatch bij houdt en bij meerdere spellen het verschil gaat bekijken zal het hier en daar een seconde of wat schelen, maar dat merk je echt niet
thnk you!
Ik speel eigenlijk alleen MW2 aangesloten op mijn pc zodat ik op achter mijn bureau wat kan gamen bij momenten.
Vinden jullie dat een heath set aan te raden is in mijn situatie ? ik heb nu een 2.1 set bij mijn PC.
Ik hoor met deze set wel alle geluiden, maar niet als er iemand komt aangelopen of van welke kant die komt.
Vinden jullie dat een heath set aan te raden is in mijn situatie ? ik heb nu een 2.1 set bij mijn PC.
Ik hoor met deze set wel alle geluiden, maar niet als er iemand komt aangelopen of van welke kant die komt.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Er is een eerste review 'uitgelekt' van Mafia II, waarbij het spel een 8 heeft gekregen van UK magazine PC Zone. Allemaal leuk en aardig, maar best jammer dat ze aangeven dat het spel veel hoger had gescoord als het niet een 'erg lineaire' driver and shooter zou zijn geweest...
Hmm...zou jammer zijn
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=257937
Hmm...zou jammer zijn
Gusev schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:42:
Er is een eerste review 'uitgelekt' van Mafia II, waarbij het spel een 8 heeft gekregen van UK magazine PC Zone. Allemaal leuk en aardig, maar best jammer dat ze aangeven dat het spel veel hoger had gescoord als het niet een 'erg lineaire' driver and shooter zou zijn geweest...
Hmm...zou jammer zijn
Noem het dan de augustus uitgaveThe October issue of PC Zone is in stores next week, and with subscribers today.
Ben benieuwd of ze in die 10 uur ook echt alle side quests enzo hebben gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 01-08-2010 16:21 ]
Dat is een trucje wat je vaak, vooral in de UK, ziet. Als je je nummer de naam van de volgende maand meegeeft, lijkt het altijd een recente uitgave. Dit is vooral voor de losse verkoop.Ike. schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:16:
[...]
[...]
Noem het dan de augustus uitgave
Ben benieuwd of ze in die 10 uur ook echt alle side quests enzo hebben gedaan
Als iemand 30 aug voor het vak staat, ziet hij het Oktober nummer (wat dus 1 aug uitkwam) staan, waardoor het toch een vers nummer lijkt
Ik heb 'm ook eens geprobeerd, misschien dat ie niet meer zo slecht iss als deel1. Maar wat een verschrikkelijke game. De gameplay, de gfx, de ai. Ongelofelijk slecht allemaal. En een lineair pad afbakenen met 2 auto's en een hekje waar je eigenlijk zo langs zo moeten kunnen is wel erg slecht...[b]fritsmaas16 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:54:[/bKane & Lynch was demo en ik vond het niet heel slecht hoor en army of two heb ik na 2 uur spelen dan ook verkocht dus daarover ben ik het wel met je eens!
Verwijderd
Heeft iemand hier ervaring met Marvel Ultimate Alliance 2 en/of Nier? Ben van plan één of beide aan te schaffen en zou graag willen weten wat jullie, persoonlijk, er van vinden/vonden.
Ik heb ze beiden niet gespeeld hoor, dus spreek niet uit ervaring.
Volgens mij is Nier ontzettend slecht ontvangen.
En Marvel is volgens mij ook niet echt een topper.
Maar goed Godfather 2 had ook een 4,5 gemiddeld en daar heb ik mij uitstekend mee vermaakt.
Maar goed Godfather 2 had ook een 4,5 gemiddeld en daar heb ik mij uitstekend mee vermaakt.
[ Voor 22% gewijzigd door Sinned123 op 01-08-2010 22:38 ]
Tactisch link ik aan de hardcore modus niet aan het spel MW... En MW spelen vrienden.El_V schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:02:
[...]
meer van het tactische en dan modern warfare spelen?
Welke FPS's zijn tactischer dan zonder squadbased? Meer als counterstrike en tactical ops? Want ik heb ze helaas niet gevonden op de PS3 of 360 dus zie graag suggesties. Zonder radars, en heartbeatsensors zodat mensen nog op geluid en skills spelen in plaats van rushen of eej ik zie een rood puntje dus daar zit iemand en die komt over 3 seconden om dat hoekje.
Wat bedoel je met niet Squad Based?
Rainbow Six is erg tactisch en zit goed in elkaar.
Team Fortress 2 moet je in team verband spelen anders kom je er gewoon niet doorheen.
Rainbow Six is erg tactisch en zit goed in elkaar.
Team Fortress 2 moet je in team verband spelen anders kom je er gewoon niet doorheen.
Verwijderd
Nier is in vele reviews getrashed inderdaad, maar een hoop mensen die verder kijken dan graphics vinden het een goede/uitstekende game met een zeer boeiend verhaal en uitstekende karakters.Sinned123 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:37:
Ik heb ze beiden niet gespeeld hoor, dus spreek niet uit ervaring.
Ik heb me ook zeer vermaakt met Marvel Ultimate Alliance 1 en de oudere x-men games. Het leek me leuk om het vervolg met de interessante verhaallijn te proberen.
Ik kijk niet altijd naar de reviews en vind dan toch vaak games die middelmatig ontvangen zijn erg vermakelijk. Zo heb ik me laatst ook enorm vermaakt met The Saboteur.
Iemand persoonlijke ervaringen met deze 2 games though?
Er is weer een feature ontdekt die Sony in firmware 3.41 edit: het schijnt er al sinds 3.10 in te zitten heeft ingebouwd, maar niet wordt genoemd in de releasenotes: Cinavia DRM.
Bron: http://www.ps3news.com/fo...-ps3-download-111796.html... with the recent PS3 Firmware 3.41 it appears Sony has added in http://www.cinavia.com/languages/english/index.html as an automatic PS3 download.
For those unaware, Cinavia DRM technology is an audio watermarking technology that takes aim at pirates, and those trying to playback movie downloads via their PlayStation 3 consoles, and is part of the content protection system included in Blu-ray Disc players.
According to the official site, the watermarking works by "comparing the source of the audio to the format in which a movie was released (ie theatrical or commercial disc), and if the watermarked audio source detects a difference, the movie will either be mute (but most likely not play at all)."
[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 02-08-2010 08:16 ]
Als je fan bent van Marvel series, dan is MUA:2 wel een spel wat aantrekkelijk is voor jou.Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:55:
Heeft iemand hier ervaring met Marvel Ultimate Alliance 2 en/of Nier? Ben van plan één of beide aan te schaffen en zou graag willen weten wat jullie, persoonlijk, er van vinden/vonden.
De gameplay is voldoende en is speelbaar in COOP (4 spelers, online/offline). Een hoop characters en unlockables.
Ik heb er in ieder geval veel plezier van gehad.
Socom kan ik je wel aanraden dan.fritsmaas16 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:55:
[...]
Tactisch link ik aan de hardcore modus niet aan het spel MW... En MW spelen vrienden.
Welke FPS's zijn tactischer dan zonder squadbased? Meer als counterstrike en tactical ops? Want ik heb ze helaas niet gevonden op de PS3 of 360 dus zie graag suggesties. Zonder radars, en heartbeatsensors zodat mensen nog op geluid en skills spelen in plaats van rushen of eej ik zie een rood puntje dus daar zit iemand en die komt over 3 seconden om dat hoekje.
Ik vond het ook allemaal erg brak. De gfx waren niet zo best, maar ook weer niet zo slecht als sommige andere games (en het loopt op 60fps), het geluid was echter abominabel: soms erg zacht, zo zacht zelfs dat je denkt "mn boxen zijn naar de klote" en dan ineens een mega explosie van geluid...-RazieL- schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:48:
[...]
Ik heb 'm ook eens geprobeerd, misschien dat ie niet meer zo slecht iss als deel1. Maar wat een verschrikkelijke game. De gameplay, de gfx, de ai. Ongelofelijk slecht allemaal. En een lineair pad afbakenen met 2 auto's en een hekje waar je eigenlijk zo langs zo moeten kunnen is wel erg slecht...
Gameplay wise was het ook niet al te best, het leek heel erg op die oude kermisgames waarbij een bordkartonnen mannetje omhoog plopt en je dat dan moet schieten, en erg veel geweld dat zeer onrealistisch overkomt (er worden meer mensen omgelegd dan in een gemiddeld vuurgevecht in irak/afgh. zo lijkt het).
Het allersneust vond ik nog die 'trailer' die na afloop gedraaid wordt: iedere 10 seconden bloed en doden, maar zodra een naakte vrouw langskomt dan zijn de genitalien uitgeblurd... want stel je voor dat de tere ziel daaraan wordt bloodgesteld! Ik had toen echt iets van "de mensheid is echt doomed"
Echt een feature voor de gebruiker dus...BamSlam_ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:14:
Er is weer een feature ontdekt die Sony in firmware 3.41 edit: het schijnt er al sinds 3.10 in te zitten heeft ingebouwd, maar niet wordt genoemd in de releasenotes: Cinavia DRM.
[DRM troep]
Bron: http://www.ps3news.com/fo...-ps3-download-111796.html

[ Voor 16% gewijzigd door EfBe op 02-08-2010 09:58 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Sja wat ik een erg vet spel vind wat zonder radar gespeeld kan worden in Battlefield Bad Company 2 in hardcoremode, geen crosshair, geen radar, geen HUD..fritsmaas16 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:55:
Daarnaast is de normale mode van Battlefield ook nog erg goed en is MAG ook een pareltje dat zijn weerga niet kent. Jammer dat het wereldwijd steeds is gespiegeld naar de GFX van Modern Warfare 2 en daarom slecht scoorde. Juist die game is, als je het met een squad gasten speelt, mega gaaf. gepolijster en beter gebalanceerd dan Bad Company 2 naar mijn mening.
MW2 heeft mij iets teveel airstrikes, nukes, vliegtuigen, helicopters etc. etc.swopdark schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:12:Juist die game is, als je het met een squad gasten speelt, mega gaaf. gepolijster en beter gebalanceerd dan Bad Company 2 naar mijn mening.
Ik vind trouwens bij BC2 dat er ook iets te vaak/snel voertuigen spawnen.
En over de spawnpoints (beide games) ben ik al helemaal niet tevreden, binnen 5 seconden weer doodgaan omdat er een enemy zo goed als naast je staat is in mijn ogen heel erg slecht.
Enemies die hoog in de heuvels zitten (bug?) (BC2 - Rush - African Harbor) van nog geen 2 pixels groot en je kogel na kogel geven ...
Na de nodige uurtjes aan MW2 en BC2 te hebben gespendeerd wacht ik toch maar even voordat ik MoH aanschaf.
Op meer van het bovenstaande zit ik niet te wachten.
Wat dat betreft is MAG echt superieur en veel beter uitgebalanceerd.
Gisternacht de Playstation Store even doorzocht, de Trial van Earthworm Jim HD geprobeerd en binnen 10 minuten de game gekocht.
Fantastische game!
Gistermiddag ook nog Assasin's Creed II gekocht, maar nog niet gespeeld dankzij Jim.
[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-08-2010 12:01 ]
Helemaal mee eens en het is ook nog eens heel erg veel rushen. Na een avond gamen ben ik gewoon druk in mijn kop, dat heb ik met BC2 veel minder.OPSLAGHOND schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:53:
[...]
MW2 heeft mij iets teveel airstrikes, nukes, vliegtuigen, helicopters etc. etc.
Maar het voordeel bij BC2 is dat je voertuigen vrij gemakkelijk stuk krijgt, mijnen, C4, tracer dart in combinatie met CG. Met een beetje effort ben je ze zo weer kwijt.Ik vind trouwens bij BC2 dat er ook iets te vaak/snel voertuigen spawnen.
Daarom spawn ik bij BC2 bijna altijd bij een squad mate die niet midden in een vuurgevecht zit, hierdoor is de kans vrij groot aanwezig om het de eerste 10 seconden te overleven. Ik spuug trouwens op lui die in je spawn gaan zitten en je inderdaad binnen 2 seconden killen en dat het gevoel geeft alsof ze uber elite skills hebben. Ik vind het gewoon triest als je zo je kills moet halen. Kun je nog 1000 keer zeggen dat het de fout van de spelers is dat een tegenstander zo ver in je basis kan komen, maar dan nog, ik vind het sneu.En over de spawnpoints (beide games) ben ik al helemaal niet tevreden, binnen 5 seconden weer doodgaan omdat er een enemy zo goed als naast je staat is in mijn ogen heel erg slecht.
Helemaal mee eens. Eerst kocht ik elke shooter die er uit kwam op de PS3. Maar het is gewoon meer van hetzelfde. De laatste dagen speel ik heel veel BC2 en dat verveelt nog steeds niet. MAG heb ik ook veel gespeeld, echt een goede game, helemaal als er een beetje samen wordt gespeeld. Jammer genoeg hebben veel mensen die ik ken met een PS3 het spel binnen een paar uur in een hoek gegooid. Daardoor zat ik vaak alleen te gamen en dan varieerde het heel erg per avond of er samen gespeeld werd of alleen lone wolf door je team.Na de nodige uurtjes aan MW2 en BC2 te hebben gespendeerd wacht ik toch maar even voordat ik MoH aanschaf.
Op meer van het bovenstaande zit ik niet te wachten.
Wat dat betreft is MAG echt superieur en veel beter uitgebalanceerd.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
En september wordt dan voor het gemak ook maar gelijk vergeten?PWM schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:30:
[...]
Dat is een trucje wat je vaak, vooral in de UK, ziet. Als je je nummer de naam van de volgende maand meegeeft, lijkt het altijd een recente uitgave. Dit is vooral voor de losse verkoop.
Als iemand 30 aug voor het vak staat, ziet hij het Oktober nummer (wat dus 1 aug uitkwam) staan, waardoor het toch een vers nummer lijkt
Your Friendly Neighborhood Moderator
Maar dan lijkt ie nog nieuwerderder.Jorgen schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:59:
[...]
En september wordt dan voor het gemak ook maar gelijk vergeten?
JANUARY 2015 ISSUE, NOW IN STORES!!!!!
Ik zit te twijfelen om via een webshop mijn PS3 te kopen. 349 euro inclusief UC2 en Dirt 2. Aangezien ik niet dichtbij een Mediamarkt woon is mijn vraag daarom: ZIjn hier interessante pakketten te koop? iemand die dit weet?
Nintendo SWITCH! FTW
Playstation 3 + Uncharted 2 + Dirt 2SOCO_cola schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:19:
Ik zit te twijfelen om via een webshop mijn PS3 te kopen. 349 euro inclusief UC2 en Dirt 2. Aangezien ik niet dichtbij een Mediamarkt woon is mijn vraag daarom: ZIjn hier interessante pakketten te koop? iemand die dit weet?
Playstation 3 + God of War 3
Playstation 3 + Modnation Racers
Er zijn er nog meer maar die zijn al wat ouder en bijna nergens meer te koop.
prijzen voor de PS3 + game(s) zijn bijna overal €349
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 02-08-2010 20:59 ]
Bol.com heeft een actie dat je een 2de controller gratis krijgt. ( bij alle 3 de console's )SOCO_cola schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:19:
Dan heb je aan deze bundel voor 349,- volgens mij meer: PS3+2de controller+ game RDR
De titels bij het overige pakket zijn elders goedkoop te krijgen, het zijn n.l. platinum versie's.
Laat maar, 2de controller bij PS3 schijnt niet een originele te zijn, bij de X360 wel:
2e controller gratis!
Koop nu een Playstation console en ontvang een tweede PS3 controller van Speedlink helemaal gratis! Let op deze actie start vanaf 2 augustus 2010.
[ Voor 15% gewijzigd door Yippie op 02-08-2010 21:22 . Reden: update ]
Ja jammerYippie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:18:
[...]
Bol.com heeft een actie dat je een 2de controller gratis krijgt. ( bij alle 3 de console's )
Dan heb je aan deze bundel voor 349,- volgens mij meer: PS3+2de controller+ game RDR
De titels bij het overige pakket zijn elders goedkoop te krijgen, het zijn n.l. platinum versie's.
Laat maar, 2de controller bij PS3 schijnt niet een originele te zijn, bij de X360 wel:
[...]
Nintendo SWITCH! FTW
Als je even kunt wachten ( 5-10 dagen levertijd staat er ) is dit wel een mooie aanbieding bij Gazoom:
PS3 Slim 250Gb met GOW3 319,95 of 1 van de overige bundels, hetzij met extra controller, maar kleinere HD etc.
Is tevens wel een goed adres voor games etc., met een helaas beperkt aanbod, maar wel in NL, dus iDeal mogelijkheid etc.
>>LEES HIERONDER de volgende 2 posts, misschien beter even niet<<
PS3 Slim 250Gb met GOW3 319,95 of 1 van de overige bundels, hetzij met extra controller, maar kleinere HD etc.
Is tevens wel een goed adres voor games etc., met een helaas beperkt aanbod, maar wel in NL, dus iDeal mogelijkheid etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Yippie op 02-08-2010 22:07 ]
Verwijderd
Je kunt maar beter niet bij Gazoom bestellen aangezien het laatste tijd erg slecht gaat....Budgetgaming geeft een negatief advies, dus pas op.Yippie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:51:
Als je even kunt wachten ( 5-10 dagen levertijd staat er ) is dit wel een mooie aanbieding bij Gazoom:
Je kunt bij dixons een ps3 packet kopen met Gow3 voor 329 en is op voorraad.
Dirt 2 en UC2 kan je heel erg goedkoop krijgen aangezien ze nu platinumgames zijn.
Btw als je geen haast hebt kan je voor de zekerheid wachten tot Gamescom (18/8-22/8) is geweest, geruchten gaan dat de ps3 een prijsverlaging krijgt naar 199 of 249.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 22:11 ]
mbt Gazoom
Wil er verder niet over toewijden, en zeker niet offtopic gaan, maar betreffende topic is hier te vinden.
Wellicht dat er mensen zijn die er bestellingen hebben lopen, in de PW hier graded out bij prijsvermeldingen zie ik. ( wat betekent dat eigenlijk )
Staat er iets over in het shopping forum ? Ik kan niks vinden erover,
Wil er verder niet over toewijden, en zeker niet offtopic gaan, maar betreffende topic is hier te vinden.
Wellicht dat er mensen zijn die er bestellingen hebben lopen, in de PW hier graded out bij prijsvermeldingen zie ik. ( wat betekent dat eigenlijk )
Staat er iets over in het shopping forum ? Ik kan niks vinden erover,
[ Voor 21% gewijzigd door Yippie op 02-08-2010 22:06 ]
Hmmm BC2 heb ik idd naar gekeken maar aangezien vrienden CoD spelen ben ik daarvoor gegaan. Nu kunnen we er wel weer tegen tot volgende CoD (mits deze meer hardcore modussen heeft want dat is wel heel miniem in MW2) of andere FPS. Nu volg ik het PS3 nieuws tenminste op de voet waardoor ik er meer op de hoogte zal zijn van goede spellen. Net btw mijn eerste vastloper gehad, beetje veel vuurwerk op scherm en freeze. Gebeurt dat regelmatig of 1x per 3 maanden ofzo?
Dit is ver onder de inkoop prijs, dus ik zou hier zeer voorzichtig mee omgaan.Yippie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:51:
Ikzelf zou niet eens geloven in dit gerucht, omdat de ps3 sinds een paar maanden met winst verkocht word. En laatst stond hier op de frontpage ook al dat Sony weer goeie kwartaalcijfers had. Sony gaat dit heus niet zo snel uit de handen geven.Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:55:
[...]
Btw als je geen haast hebt kan je voor de zekerheid wachten tot Gamescom (18/8-22/8) is geweest, geruchten gaan dat de ps3 een prijsverlaging krijgt naar 199 of 249.
System Software 3.41 hard disk problems:
http://blog.eu.playstatio...tem-software-3-41-update/For those users who are replacing the PS3 hard disk drive: we are aware of the symptoms with the system software update 3.41, released on July 27, and that it will cause the update to stop in some occasions while replacing the PlayStation 3 (PS3) Hard Disk Drive (HDD) if the PS3 system is installed with version 3.41.
To resolve these symptoms, we have released a new version of system software update 3.41 with a very minor change (the version number does not change) on August 2. If you are experiencing such symptoms when replacing the HDD of your PS3 system, we kindly ask you to use the latest data and try again. We apologise for any inconvenience this may have caused, and appreciate your understanding and continued support.
For any other questions, please contact your local customer service.
ik heb resident evil 5 uitgespeeld op de ps3 maar is dan zie ik een optie van oneindig munitie maar die werk bij mij niet
edit : heb al gelezen dat je de wapen volledig moet upgrade
edit : heb al gelezen dat je de wapen volledig moet upgrade
[ Voor 17% gewijzigd door soccerroos op 03-08-2010 20:43 ]
Het merendeel van de winst halen ze toch uit de games en accessoires, dus waarom zouden ze het systeem dat die spellen afspeelt en accessoires kan gebruiken niet afprijzen?Tjesus schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:00:
[...]
Ikzelf zou niet eens geloven in dit gerucht, omdat de ps3 sinds een paar maanden met winst verkocht word. En laatst stond hier op de frontpage ook al dat Sony weer goeie kwartaalcijfers had. Sony gaat dit heus niet zo snel uit de handen geven.
Halen ze er 50 (tot 100 euro) vanaf dan gaan er heel wat meer PS3's weg.
Zeker met de komst van Move waarbij de nodige accessoires aangeschaft moeten en/of kunnen worden zullen ze niet erg veel gaan merken van een eventuele pricedrop.
Mja ... wie weet wat die Japanners (be)denken ...
bram1984 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:43:
[...]
Dit is ver onder de inkoop prijs, dus ik zou hier zeer voorzichtig mee omgaan.
ik heb mijn PS3 slim 250GB GoW3 bundle op 3 april dit jaar voor € 310,- gekocht? gewoon bij de bart smit...
weet niet of het destijds een aktie oid was maargoed dan nog
Zojuist mijn PS3 aangesloten op mijn Bravia 40 inch, ziet er prima uit!!!
Uiteindelijk bij de media markt in Zoetermeer gekocht (269euro) plus Fifa 10 platinum bij elkaar 299! mooi prijsje vond ik, Erg jammer dat ze BC2 niet op voorraad hadden en maarliefst 2! weken op moet wachten.
Uiteindelijk bij de media markt in Zoetermeer gekocht (269euro) plus Fifa 10 platinum bij elkaar 299! mooi prijsje vond ik, Erg jammer dat ze BC2 niet op voorraad hadden en maarliefst 2! weken op moet wachten.
Nintendo SWITCH! FTW
Verwijderd
Voor diegenen die vinden dat 250gb te weinig is in hun PS3:
ik heb vandaag mijn PS3 uitgerust met een http://www.hardware.info/...io_Blue_750GB_WD7500KEVT/
1. PS3 vind de volledige HDD (dus niet max 500gb zoals ik dacht)
2. PS3 firmware geeft geen enkel foutmelding en/of fouten om alles te installeren
3. backup programma werkt zéér goed (zelf niet verwacht dat t zo goed zou gaan)
4. aanrader voor iedereen !!
doel van de PS3 nu, gebruiken als media center voor in de auto ;-)
foto's to come
ik heb vandaag mijn PS3 uitgerust met een http://www.hardware.info/...io_Blue_750GB_WD7500KEVT/
1. PS3 vind de volledige HDD (dus niet max 500gb zoals ik dacht)
2. PS3 firmware geeft geen enkel foutmelding en/of fouten om alles te installeren
3. backup programma werkt zéér goed (zelf niet verwacht dat t zo goed zou gaan)
4. aanrader voor iedereen !!
doel van de PS3 nu, gebruiken als media center voor in de auto ;-)
foto's to come
Ik had ook een vreemd probleem met FW3.41, tijdens het updaten kreeg ik steeds error 8002F997. Als ik googelde op deze error code, las ik steeds berichten dat het een fout in het file systeem zou zijn, dus ik starte de ps3 op in dat herstel-boot-menu (of hoe het ook heet) en daar liet ik het file systeem controleren/repareren. De ps3 melde dan dat er inderdaad een corruptie was ondekt, en deed iets, maar maakte niet duidelijk of het probleem was opgelost, helaas als ik dan weer de fw ging updaten kwam steeds dezelfde error.Ike. schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:05:
System Software 3.41 hard disk problems:
[...]
http://blog.eu.playstatio...tem-software-3-41-update/
Dus ik nam de dramatische beslissing

Ik was weer eens pissed op sony natuurlijk, maar bleef kalm & rustig en ging een paar dagen later weer googelen om te zien of er al lotgenoten waren. En ja hoor, meerdere mensen, dezelfde error, dezelfde situatie: japanse ps3 in europa niet te updaten. Het ergste was nog de simpele oplossing, gewoon de firmware van de japanse sony site downloaden en via usb device updaten.
Voor de genen die denken te over wegen om twistdock van vogels aan te schaffen is er hier een review :
http://ps3clan.nl/2010/07/twistdock-review/
Als ik het goed heb gezien dat staat de PS3 licht gekanteld in het Twistdock. Is dat geen probleem met het afspelen?
Gelukkig wordt dat uitvoerig in de review beschreven.Jorgen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 23:16:
Als ik het goed heb gezien dat staat de PS3 licht gekanteld in het Twistdock. Is dat geen probleem met het afspelen?
Ik heb ipv op de link geklikt gewoon gegoogled en zo een andere review bekeken. Bedankt voor je tip, ik zal het nog eens nalezen.
Ik heb het antwoord van Vogel's gelezen.
[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 03-08-2010 23:54 ]
Moet ook eerlijk zeggen dat het een mooi ding is. Mijn PS3 staat ook op het meubel dus dit maakt het voor mij een mooie oplossing. Denk wel dat ik er gezien het prijskaartje er een kerstkado van maak..Havelock schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:54:
Voor de genen die denken te over wegen om twistdock van vogels aan te schaffen is er hier een review :
T is een leuk ding, maar niets voor mij, ook al staat mn ps3 verticaal (achter de tv) op het meubel:
- heb een ps3 fat
- prijs is way too high
- heb realtriggers op beide controllers
- kabels en usbhub (heb ik toch echt nodig, zit nu ook een losse hub aan van 4 poorten die meestal vol zitten) moeten er voor 60 euries ook nog eens bij aangeschaft worden
Maar t blijft een leuk ding
- heb een ps3 fat
- prijs is way too high
- kabels en usbhub (heb ik toch echt nodig, zit nu ook een losse hub aan van 4 poorten die meestal vol zitten) moeten er voor 60 euries ook nog eens bij aangeschaft worden
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
- heb realtriggers op beide controllersAllSeeyinEye schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:47:
T is een leuk ding, maar niets voor mij, ook al staat mn ps3 verticaal (achter de tv) op het meubel:
- heb een ps3 fat
- prijs is way too high
Heeft dat nu echt een positief effect (waarschijnlijk wel anders had je ze er wel afgehaald) maar is het echt goed te merken.. is het echt veel fijner.. of gewoon een beetje beter?
Ik vind het echt veel fijner; als ik nu een controller gebruik (bij anderen meestal) waar ze niet op zitten heb ik constant het gevoel dat mn vingers van de triggers afglijden, omdat ze rond (bol) zijn. De triggers zijn dan juist weer hol dus 'vallen' je vingertoppen er goed inPaulBloem schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:05:
[...]
Heeft dat nu echt een positief effect (waarschijnlijk wel anders had je ze er wel afgehaald) maar is het echt goed te merken.. is het echt veel fijner.. of gewoon een beetje beter?

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 04-08-2010 10:14 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
ik kan dit beamen. Heb ze er ook op zitten en speelt een stuk relaxer. Je kan je vingers op deze manier ook laten rusten op de knoppen waardoor je ze toch net een fractie sneller kunt indrukkenAllSeeyinEye schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:11:
[...]
Ik vind het echt veel fijner; als ik nu een controller gebruik (bij anderen meestal) waar ze niet op zitten heb ik constant het gevoel dat mn vingers van de triggers afglijden, omdat ze rond (bol) zijn. De triggers zijn dan juist weer hol dus 'vallen' je vingertoppen er goed in
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuwe verkoop top 10 van afgelopen week:
1 STARCRAFT 2/WINGS OF LIBERTY (PC) ACTIVISION BLIZZARD
2 SUPER MARIO GALAXY 2 (Wii) NINTENDO
3 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
4 MARIO KART (Wii) NINTENDO
5 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
6 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
7 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
8 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
9 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
10 POKE PARK (Wii) NINTENDO
Nintendo doet goed zaken met maarliefst 4 Wii titels en 2 DS titels in de top 10. verder Starcraft 2 verwacht op nummer 1.
Goed voor Rockstart dat Red Dead nog steeds hard blijft lopen! zowel voor PS3 als de 360. Nog knapper eigenlijk de blijven de verkoop van Moderne Warfare 2 op de PS3... Wat houd die game zo lang in de top 10?
1 STARCRAFT 2/WINGS OF LIBERTY (PC) ACTIVISION BLIZZARD
2 SUPER MARIO GALAXY 2 (Wii) NINTENDO
3 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
4 MARIO KART (Wii) NINTENDO
5 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
6 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
7 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
8 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
9 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
10 POKE PARK (Wii) NINTENDO
Nintendo doet goed zaken met maarliefst 4 Wii titels en 2 DS titels in de top 10. verder Starcraft 2 verwacht op nummer 1.
Goed voor Rockstart dat Red Dead nog steeds hard blijft lopen! zowel voor PS3 als de 360. Nog knapper eigenlijk de blijven de verkoop van Moderne Warfare 2 op de PS3... Wat houd die game zo lang in de top 10?
Heb zelf ook de (oude) Giotek realtriggers op mijn controllers zitten, zijn zeer relaxt en heb ze er dan ook nog nooit afgehaald.heb realtriggers op beide controllers
PSN ID: Hanssuh
Persoonlijk snap ik juist niet dat Mario Kart Wii nog steeds in de top tien staat..swopdark schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:33:
Nog knapper eigenlijk de blijven de verkoop van Moderne Warfare 2 op de PS3... Wat houd die game zo lang in de top 10?
Dit topic is gesloten.