[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.834 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:44

Osxy

Holy crap on a cracker

ppl schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:44:
[...]

Dat idee had ik hier in Enschede ook, zelfs zo erg dat ik me eigenlijk afvraag of ze de aantallen die ze hebben überhaupt verkocht gaan krijgen :X Maar ja, dat kan zo ineens storm lopen morgen omdat men dan weekend heeft. Als je het ding gereserveerd hebt dan maakt het al helemaal niet uit omdat je dan al zeker bent van een exemplaar.
Reserveren mocht van apple officieel niet, dus zeker ben je niet. Sommige winkels hebben de reserveringen om moeten zetten in offertes van Apple.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:51

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Dennis_dude schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:24:
IK heb hem... _/-\o_

Mediamarkt Zoetermeer is dus ook open gegaan om 8.00u. , op de pinbon staat als afrekentijd 8.02u

Ze hebben genoeg voorraad van de diverse types, ook hebben ze de accessoires alleen de camerakit helaas niet.

Nu lekker spelen.
* mOrPhie ook bij de MM Zoetermeer geweest vanmorgen :P

Die MM zit pal naast een iFactors. Daar stond een rij van zo'n 40 man. De MM ging vervolgens 2 minuten eerder open. Leuk gezicht om dan mensen te zien twijfelen of ze wel of niet uit de rij stappen.
Ik kwam toen pas aanlopen, dus liep de MM in, pakte een iPad en rekende af. :P

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
In Zeist voor 8 uur zeker zo'n 35 man in de rij. Ik was nummer 19 en pas om 8.40 kunnen afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Osxy schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:46:
[...]

Reserveren mocht van apple officieel niet, dus zeker ben je niet. Sommige winkels hebben de reserveringen om moeten zetten in offertes van Apple.
Te grappig ook, ze willen graag lange rijen zoals in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Rensz schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:22:
Hmmm, wilde vanochtend dan eindelijke mijn iPad upgraden naar 3.2.1. Alles leek goed te gaan tot het allerlaatste stukje. iTunes gaf error 1014 en de iPad sloeg over in restore mode.

Heb een topic op het Apple Discussions forum gevonden. De remedie zou zijn de iPad volledig op te laden en opnieuw de update te installeren.

Ik heb in dit topic naar error 1014 gezocht maar vond daar geen berichten over. Heeft niemand hier last van gehad?
Heb met RecBoot mijn iPad uit de restore mode gegooid. Daarna Mac herstart et voila de iPad werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Hoe zit dit nu eigenlijk met die 3G modellen en de prepaid mogelijkheden?

Van de t-mobile website:
"Met PrePaid Internet zit je nergens aan vast en betaal je alleen voor wat je verbruikt (€ 0,20 per MB incl. btw)."

Wat als ik nu via 3G een App download van 200 MB, kost me dat dan 40 euro??
Of kan ik alleen via Wifi apps downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

DasHMauL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:55:
Hoe zit dit nu eigenlijk met die 3G modellen en de prepaid mogelijkheden?

Van de t-mobile website:
"Met PrePaid Internet zit je nergens aan vast en betaal je alleen voor wat je verbruikt (€ 0,20 per MB incl. btw)."

Wat als ik nu via 3G een App download van 200 MB, kost me dat dan 40 euro??
Of kan ik alleen via Wifi apps downloaden
Hij geeft een melding als een app groter is dan 20MB. Werkt dan alleen via wifi of itunes de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

TDB

Nu.nl is inmiddels op de iPad (mooie app geworden), benieuwd hoe snel nu andere Nederlandse iPad apps beschikbaar komen....
Zijn er sinds vandaag nu ook Nederlandse boeken te koop? (kan nu zelf even niet in iTunes..)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
3G abonnementen/prepaid lijkt allemaal erg duur te zijn :/ Heb nog even zitten wachten op de 'speciale aanbieding voor iPhone abonnees' maar dat blijkt eenmalig €30,- tegoed te zijn voor hun pre-paid iPad gebeuren.

30 euro/maand betalen voor 2GB terwijl ik nu ook 30GB betaal voor een iPhone, onbeperkt internet, 150 minuten en 150 SMS 8)7 Wat roken ze daar bij T-Mobile?

Maar goed, rest van de providers lijkt niet heel veel beter te zijn. Waar zijn jullie op uitgekomen voor 3G op de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ik vraag me nog een paar dingen af, zit heel erg te twijfelen om er 1 te halen.
Als ik er een met alleen Wifi haal, kan ik dan wel apps gebruiken die locatie gegevens etc nodig hebben? Of is dat alleen 3g specifiek? (ja sorry is wellicht een domme vraag).

En kan ik nou Itunes op de Ipad zetten en die op die manier gebruiken icm me Iphone?
Ik verwacht een beetje dat de Ipad als vervanging van me netbook kan fungeren.

De Ipad 16Gb met alleen Wifi is waar ik naar kijk, omdat ik meerendeel wat op het internet surf, en maar iets van 8Gb aan muziek etc heb, en alles bijhou. (wat ik niet luister, wis ik weer).

Ik heb nu een tijdje iOS4 op me Iphone staan en dat bevalt me heel erg goed, vandaar dat ik dus naar een Ipad kijk.
En ik merk dat ik meestal op een locatie ben waar ik Wifi heb, dus 3G is niet echt iets belangrijks voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
TDB schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:59:
Nu.nl is inmiddels op de iPad (mooie app geworden), benieuwd hoe snel nu andere Nederlandse iPad apps beschikbaar komen....
Zijn er sinds vandaag nu ook Nederlandse boeken te koop? (kan nu zelf even niet in iTunes..)
Thanks for the nu.nl tip. Net ff er op gepleurd, en inderdaad... mooie app!
Nu is het wachten op de Telegraaf, en andersoortige nederlandse apps, zoals geenstijl enz. Nu maar hopen dattie echt toegevoegde waarde gaat krijgen. Want het kakt iets in hier merk ik. Omdat apps die in je vaste routine zitten wel voor de iphone beschikbaar zijn, maar niet voor de ipad, val ik toch erg vaak terug op de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Wie wil er een topic openen, zoals: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9 (maar dan natuurlijk voor de iPad). Een simpele TS is prima. Het zou echter helemaal mooi zijn als er een paar interessante aanbiedingen worden genoemd met wat informatie over MiFi-apparaten en dualsim. Er is een vrijwilliger _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 23-07-2010 11:28 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:44

Osxy

Holy crap on a cracker

Sloebie schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:09:
Ik vraag me nog een paar dingen af, zit heel erg te twijfelen om er 1 te halen.
Als ik er een met alleen Wifi haal, kan ik dan wel apps gebruiken die locatie gegevens etc nodig hebben? Of is dat alleen 3g specifiek? (ja sorry is wellicht een domme vraag).
Je hebt geen GPS maar sommige apps die locatie gegevens nodig hebben doen dat ook op basis van WiFi netwerk.
En kan ik nou Itunes op de Ipad zetten en die op die manier gebruiken icm me Iphone?
Ik verwacht een beetje dat de Ipad als vervanging van me netbook kan fungeren.
Nee dit kan niet, ook de iPad heeft een "moeder" computer nodig.
De Ipad 16Gb met alleen Wifi is waar ik naar kijk, omdat ik meerendeel wat op het internet surf, en maar iets van 8Gb aan muziek etc heb, en alles bijhou. (wat ik niet luister, wis ik weer).

Ik heb nu een tijdje iOS4 op me Iphone staan en dat bevalt me heel erg goed, vandaar dat ik dus naar een Ipad kijk.
En ik merk dat ik meestal op een locatie ben waar ik Wifi heb, dus 3G is niet echt iets belangrijks voor me.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:51

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Valt me ook op hoe soepel m.youtube.com werkt. Wat nou flash? :P

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59
Ik heb vanochtend om half 9 mijn iPad gekocht bij Xando in Nijmegen. Het was er een stuk drukker dan bij andere winkels zo te horen. Jammer alleen dat ook hier de camera connection kit nog niet beschikbaar was.

Ik verbaas me overigens over het gemak waarmee ik met tien vingers op de ipad kan typen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:35:
[...]

Je hebt gelijk, ik word inderdaad heel erg moe van mezelf. Leuk voorbeeld; 2 jaar geleden was ik op vakantie en vond ik Los Angeles iets wat ik al lang zocht. Eerste reactie; ah eindelijk, KOPEN. 5 seconde later: hmm is toch wel duur. Toen dus niet gekocht.
Afgelopen jaar was ik in Canada, met toeval loop ik weer tegen hetzelfde ding aan, zonder dat ik ernaar op zoek was. Uiteindelijk was de conclusie weer; niet kopen.

*zucht*

[...]

Als dat zeiken is over wat er niet goed aan is?
Haha moest wel even grinniken :) Nouja een troost; ik heb het zelf ook wel een klein beetje alleen heb mezelf aangeleerd om sommige dingen gewoon te doen in plaats van te veel denken ! En als het ding het niet waard is; ach weet je ook weer wat je niet wilt ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Komt de iPad ook nog in de Apple Store (online dus)?

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bij de MM in eindhoven was het om 10:12 helemaal niet druk en ze hadden van elke versie wel stuk of 50 denk ik. Ik heb de 16GB Wifi versie meegenomen. Alleen vind ik de dock niet handig, die blijft aan de iPad hangen als ik hem oppak. Niet handig, maar misschien moet het nog soepeler worden.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 14:48

World Citizen

FreeReef.nl

Kan iemand mij vertellen of je ergen een combinatie deal kunt sluiten.

Dus een iPad icm een abonnement?

Als ik het los moet kopen betaal je €700 + 12x20 ... en dat is echt te duur.
Als je een abbo afsluit dan wil ik wel korting op de ipad

Heb net trouwens de Wifi bij de saturn in tilburg gehaald. en daar worden ze met pallets aangeboden. Dus er zijn er genoeg. .

[ Voor 20% gewijzigd door World Citizen op 23-07-2010 11:24 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
de ervaring is ook dat je de eerste wat moeite moet doen, maar dat het gaandeweg steeds soepeler gaat.

Je moet ook even weten hoe je het aanpakt zodat het het makkelijkste gaat, dat heb je vaak zo door.

;)
Decon Frost schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:23:
Kan iemand mij vertellen of je ergen een combinatie deal kunt sluiten.

Dus een iPad icm een abonnement?

Als ik het los moet kopen betaal je €700 + 12x20 ... en dat is echt te duur.
Als je een abbo afsluit dan wil ik wel korting op de ipad.
Je koopt er nu feitelijk een simonly bij. Er zijn opties die voordeliger zijn dan 20 Eu in de maand (VF Prepaid met data blox bijvoorbeeld, > http://www.vodafone.nl/pr...e_blox/zorgeloosinternet/ ) De ervaring leert dat ze daar niet zo moeilijk doen over dataverbruik.

[ Voor 61% gewijzigd door 418O2 op 23-07-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Interfico schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:18:
Ik heb vanochtend om half 9 mijn iPad gekocht bij Xando in Nijmegen. Het was er een stuk drukker dan bij andere winkels zo te horen. Jammer alleen dat ook hier de camera connection kit nog niet beschikbaar was.

Ik verbaas me overigens over het gemak waarmee ik met tien vingers op de ipad kan typen!
Ik heb vorige week bij Gravis (Duitsland) online een Camera Connection Kit ge-orderd. Is weliswaar daar ook nog niet leverbaar, maar sta ik tenminste op de backorder-lijst.

Gelukkig heb ik hem op korte termijn nog niet nodig, want anders zit je te kijken.
Op eBay of Marktplaats ben je nu zo'n € 80 kwijt voor zo'n simpel setje 8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

418O2 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:23:
de ervaring is ook dat je de eerste wat moeite moet doen, maar dat het gaandeweg steeds soepeler gaat.

Je moet ook even weten hoe je het aanpakt zodat het het makkelijkste gaat, dat heb je vaak zo door.

;)

[...]

Je koopt er nu feitelijk een simonly bij. Er zijn opties die voordeliger zijn dan 20 Eu in de maand (VF Prepaid met data blox bijvoorbeeld, > http://www.vodafone.nl/pr...e_blox/zorgeloosinternet/ ) De ervaring leert dat ze daar niet zo moeilijk doen over dataverbruik.
Als ik het doe wil ik een zo hoog mogelijk datalimiet. Dus gewoon volle bak. De kosten kan ik verhalen voor mij werk. Ze moeten alleen wel met een deal komen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
SanderPS3 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:19:
[...]

Haha moest wel even grinniken :) Nouja een troost; ik heb het zelf ook wel een klein beetje alleen heb mezelf aangeleerd om sommige dingen gewoon te doen in plaats van te veel denken ! En als het ding het niet waard is; ach weet je ook weer wat je niet wilt ;)
Helaas heb ik die knop nog niet weten te vinden om om te zetten...

Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik eigenlijk overal problemen mee heb met wat ik koop. Auto, tv, computer, laptop, telefoon, xbox. Alles heeft wel een defect of probleem.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

TDB

Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:28:
[...]

Helaas heb ik die knop nog niet weten te vinden om om te zetten...

Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik eigenlijk overal problemen mee heb met wat ik koop. Auto, tv, computer, laptop, telefoon, xbox. Alles heeft wel een defect of probleem.
Dan de vraag der vragen: wat bezit je tegenwoordig aan gadgets/computers/auto's/etc ???

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:10
waar kopen jullie e-books? Ik lees graag docu-boeken (geschiedenis, politiek e.d.) maar NLstalige e-books vind ik amper in dat genre, zijn er nog mensen die vooral interesse hebben in die non-fictie onderwerpen en wel e-books in het nederlands vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De MacMe in Groningen stond om 9:10 propvol met mensen. Bij de Mediamarkt 50 meter verderop stonden een man of 5... verkopers. Je kon je product dus moeiteloos opvragen en direct doorlopen naar de kassa (3 kassa's open). Verder geen klant gezien bij de MM.
Nou ja, ik heb dan ook een iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:39
Delerium schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:34:
De MacMe in Groningen stond om 9:10 propvol met mensen. Bij de Mediamarkt 50 meter verderop stonden een man of 5... verkopers. Je kon je product dus moeiteloos opvragen en direct doorlopen naar de kassa (3 kassa's open). Verder geen klant gezien bij de MM.
Welke heb je genomen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de cam kit kun je in ieder geval een usb stick aansluiten en via diverse programmas de data lezen en overzetten op je gejailbreakte iPad. Maar kan dat ook met een 500 GB externe usb ?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
Decon Frost schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:28:
[...]

Als ik het doe wil ik een zo hoog mogelijk datalimiet. Dus gewoon volle bak. De kosten kan ik verhalen voor mij werk. Ze moeten alleen wel met een deal komen.
Ik heb wel eens 2Gb verstookt en dar nooit wat van gehoord. Ook de VF Medewerker zei dat je nooit wat zal horen als je verbruik te hoog is.

Ik snap het ook niet zo; hoe vaak ben je nu onderweg zonder dat je WiFi hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

Exirion

Gadgetfetisjist

SanderPS3 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:33:
Word jij niet moe van jezelf ? :P Als je bij elke knaak die je uitgeeft eerst een half uur gaat wikken en wegen of het wel deugt.
Ach, hij is ook al een paar jaar aan het overwegen of een iMac wel echt iets voor hem is, en of ie niet veel te duur is :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TDB schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:30:
[...]

Dan de vraag der vragen: wat bezit je tegenwoordig aan gadgets/computers/auto's/etc ???
- Vorige GSM: HTC Touch Pro 2, één groot drama.
- Huidige GSM: HTC Desire, aardig maar scherm is slecht en geen goede apps
- Computer: een retetrage i7 (sinds de dag van release) met 6gb ddr3. Niet vooruit te branden dat ding, en snap niet waarom
- Auto: Ford Mondeo: hoop problemen mee gehad al, hiervoor een Renault Laguna met dito problemen
- Camera: Canon Powershot G11, 2 maanden oud, problemen met lezen van sdhc.
- PS3: Eigenlijk voornamelijk gekocht voor Bluray, maar maakt meer herrie dan mijn stofzuiger.
- Xbox360: 3 reparaties verder maar een nieuwe gekocht omdat garantie verlopen was
- Laptop: 10 inch HP; blijft steeds kort hangen. Niet weg te krijgen.
- Autoradio: 1 jaar oude JVC topmodel; blijft hangen met shufflen van mp3's

Need I go on?
418O2 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:42:
[...]
Ik snap het ook niet zo; hoe vaak ben je nu onderweg zonder dat je WiFi hebt?
Waar heb je wel WiFi dan? Tegenwoordig is het nog steeds een pain in the ass om een hotel met (gratis) WiFi te vinden, laat staan dat je gewoon ff in de stad ergens WiFi hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hoe zit het eigenlijk met de batterij?

Wanneer is die eigenlijk aan vervanging toe en als dat zo is, kun je die laten vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MM stonden rond 8:45 wel zo'n 30 mensen. Ze deden toen al de deuren open, terwijl ze eigenlijk pas om 9:00 opengaan. Maar ze hadden zo te zien voldoende voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:28:
[...]

Misschien ligt het probleem aan jezelf (dat je te kritisch bent), kan toeval zijn maar ik zie vrijwel nooit positieve posts van jou. Je hebt op alles iets aan te merken, zelfs als iedereen er positief over is. Producten, games en films worden gemaakt om een bepaalde doelgroep aan te spreken, niet een individu. Dat er dan een paar kleine zaken niet precies aansluiten op erg specifieke wensen van mijn kant doet niet gelijk afbreuk aan het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:31:
[...]

Hmm ja ik ben gewoon bang dat ik Flash ga missen, veel websites die ik vaak bezoek werken gewoon niet zonder flash, zelfs op mijn android telefoon mét flash werken ze niet goed.

Daarnaast kan ik dus niet tetheren met mijn android als ik het goed begrepen heb, maar een 3g versie met bijbehorend abo is me te duur.

En dan denk ik weer, voor 600 euro heb ik ook een 40" full hd tv...

Haha, waarom weet ik ook niet, ik sta al 10 jaar op het punt iets van Apple te kopen, maar elke keer komt het erop neer dat ik het toch niet doe. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat mijn vriendin het allemaal maar onzin vindt, alhoewel ze het ding zelf (iPad) helemaal geweldig vond toen ze hem vasthad.
Ik wil hier ook wel even op reageren, want met de Apple producten heb ik dus exact deze ervaring. Ik zie de mogelijkheden (in casu dus de Ipad, comics, boeken lezen, games, apps, snel opstarten om even te browsen/mailen), zie dan de prijs en ga denken aan alle negatieve dingen (geen flash, geen SD-opslag out of the box, wat als er een veel betere Android-versie komt, niets in de Apple bookstore nog, glas van het scherm, gewicht bij lang kijken, wat als de nieuwe versie over een jaar weer veel beter is, etc, etc). En dan houd ik de boot weer af.

En dat heb ik dus voor diverse producten gehad, de Imacs, de Macbooks, Ipods en Iphones. Totdat ik mijn vriendin overgehaald had om een Iphone 3GS te nemen, nadat ze weer voor de zoveelste keer teleurgesteld was door een Samsung telefoontje. En wonder boven wonder was hier dus een enorme pay-off. Omdat ik dat zo geweldig vond werken, maar het eigenlijk zonde vond om een eigen telefoon te kopen, heb ik voor een ipod Touch laatste generatie gekozen en daar heb ik nog nooit spijt van gehad, en het maakte me eigenlijk enthousiast voor andere Apple producten, want als je nog nooit met een IOS apparaat hebt gewerkt, dan kan je je niet voorstellen hoe geweldig het werkt.

Helaas, nu ik een eigen telefoon wilde kopen, ben ik natuurlijk toch weer aan het twijfelen geslagen en ben ik toch voor een Android gegaan, waar ik nu eigenlijk toch wel weer spijt van heb. Een concurrent kan het op papier superieur maken, maar Apple zorgt door de totale beheersing van het systeem toch ervoor dat het allemaal soepeler, gelikter en fijner werkt.

En ik ben niet blind voor het feit dat er dingen ontbreken op een IOS systeem, maar de vraag is, kan je er mee leven en wegen de voordelen niet op tegen de nadelen? Voor mij persoonlijk wel. Als voorbeeld kan je het multitasken noemen (dat er nog niet is op de Ipad), je kan zeggen dat het 'not the real thing is', maar het bezorgt je wel langere standby tijden en zorgt voor meer stabiliteit, bereikt in veel gevallen dezelfde resultaten. De discussie wordt dan blijkbaar alleen gevoerd omdat je er kritiek op kan hebben.

Kortom, punt is dat je op elk product je kan vastbijten in de ontbrekende of niet super werkende onderdelen, maar je maakt het alleen lastiger voor jezelf. Bij Apple heb ik het gevoel dat ze altijd naar de user experience kijken en dat juist door het beheersen van de hardware en de software er een optimale ervaring is. Een anti-fan zal zeggen dat ik dan een fanboy ben, dom of blind voor de voordelen van alle andere producten of systemen, maar mensen die mij kennen weten dat ik mijn mening niet onder stoelen of banken steek.

Neemt niet weg dat ik op dit moment nog geen Ipad koop, maar zodra ik weer wat geld overheb om dit te doen, dat ik hier dan toch wel de 'leap of faith' mee neem, dat ik niet na een paar maanden weer naar de laptop grijp. Ik heb van de zomer al met een geïmporteerd exemplaar op mijn schoot gezeten en het is toch wel een zeer fijn apparaat.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:33
Was rond 11 uur bij de mediamarkt in Groningen, was erg rustig(wat ipad betreft), 5 min later stond ik weer buiten met een 32gb wifi exemplaar :)
Volgens de verkoper ging voornamelijk de 16gb 3g als een trein, deze was dan ook al uitverkocht. Andere modellen waren nog genoeg op vooraad.

5564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 00:42

Nitai

Live the life you love.

mOrPhie schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:11:
Valt me ook op hoe soepel m.youtube.com werkt. Wat nou flash? :P
je hebt ook gewoon een Youtube app, maar dat wist je al toch :+
Die werkt ook erg mooi :)

Een van de leuke apps is ook zeker IMDB, lekker hd trailers kijken en info opvragen over een film.

[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 23-07-2010 11:52 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:51

KrL

Foto foto..

Bij Machouse Hilversum stond om 11u nog steeds een rij, een vrouwtje dat naar buiten kwam zei dat ze ruim anderhalf uur heeft staan wachten. Ik zag zelfs nog iemand staan die om 9:45 voor mij in de rij stond. Aangezien ik een hekel heb aan wachten (zeker als je niet weet of jouw model, 16wifi in mijn geval, nog voorradig is) ben ik in de trein naar Utrecht gesprongen. Bij de MM daar alle modellen nog ruim op voorraad en geen rij. Meteen even case en Dock gescoord en nu in de trein terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:50:
[...]

En dat heb ik dus voor diverse producten gehad, de Imacs, de Macbooks, Ipods en Iphones. Totdat ik mijn vriendin overgehaald had om een Iphone 3GS te nemen, nadat ze weer voor de zoveelste keer teleurgesteld was door een Samsung telefoontje. En wonder boven wonder was hier dus een enorme pay-off.
Heb ik ook geprobeerd; mijn vriendin is helaas anti-touchscreen :)

Aan de andere kant, zo'n 2e hands iPad moet je toch voor 400 euro wel weer kwijt kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:01:
[...]

Heb ik ook geprobeerd; mijn vriendin is helaas anti-touchscreen :)

Aan de andere kant, zo'n 2e hands iPad moet je toch voor 400 euro wel weer kwijt kunnen lijkt me.
1) Word jij niet moe van je vriendin ? (nee joh geintje :) )

2) Ja die raak je denk ik wel weer kwijt voor 400 euro, wel wat verlies maar je hebt het geprobeerd, een hele vooruitgang als ik je historie lees. Plus dat gezien al jouw problemen met apparaten denk ik juist dat jij aan een Apple machine toe bent (niet dat die geen problemen hebben, maar de software ergenissen die bijvoorbeeld jouw android heeft, heeft de iPad een stuk minder :) )

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou m'n 64 GB + 3G staat momenteel even te synchen, heb maar gewoon dezelfde shit als op m'n iPhone aangevinkt, for now.

Ik wist eigenlijk totdat ik in de rij stond bij de kassa nog niet welke versie ik wilde, voor alles waren er voor- en nadelen :+

uit impuls heb ik de meest uitgebreide versie genomen.

Uiteindelijk was m'n redenatie dat ik tot nu toe met al m'n producten van Apple altijd de meest uitgebreide versie nam omdat ik dat ook altijd nodig had. Geldt voor m'n iPods en m'n iPhones.

Ik heb liever dat ik nu iets meer uitgeef en daar een klein beetje spijt van heb, dat ik later spijt heb dat ik toch maar iets groter had genomen of de versie mét 3g omdat dat nu toch wel van pas had gekomen...

Net overigens ff mee op de bank gezeten, om te kijken hoe dat zich nou verhoudt tot een laptop. Ik moet zeggen voor nu dat het uiteraard een stuk handzamer is, maar ik heb nog wel moeite om een goede houding te vinden waarbij ik ook lekker kan typen. Bij een laptop kan ik m'n handen/polsen toch wat lekkerder gebruiken, het gaat nu nog wat krampachtig.

Hopelijk wen ik daar een beetje aan. Zolang ik nog niet hoef te typen is het een heerlijk ding.

Na het synchen alles een beetje ordenen en op jacht naar nieuwe apps. Had al ff wat apps aangeklikt, maar hopelijk zijn er van sommige apps wel mooiere geoptimaliseerde versies.

Bv Remote, is daar eentje voor? de iPhone versie is daar gewoon ronduit lelijk, wel jammer.

Oh hij zegt trouwens "not charging", ik neem aan dat ie bij mijn PC niet genoeg power krijgt en dat ie dus aan de stekker/stopcontact moet?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:47
LuNaTiC schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:10:
...
Bv Remote, is daar eentje voor? de iPhone versie is daar gewoon ronduit lelijk, wel jammer.

Oh hij zegt trouwens "not charging", ik neem aan dat ie bij mijn PC niet genoeg power krijgt en dat ie dus aan de stekker/stopcontact moet?
Remote is nog geen iPad variant voor.
Not charging: als je het scherm uit doet dan wel. iPad gebruikt teveel stroom om te laden en het scherm actief te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou m'n 64 GB + 3G staat momenteel even te synchen, heb maar gewoon dezelfde shit als op m'n iPhone aangevinkt, for now.
Ach ja als je maar genoeg verdient is het niet moeilijk om zulke beslissingen te maken lijkt me. Damn duur grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33
geen idee wat voor pc je hebt...maar ik heb het tooltje gedownload die hier beschreven staat:

http://www.mydigitallife....asus-and-msi-windows-pcs/

Schijnt niet alleen voor Asus/MSI bruikbaar te zijn: http://www.youtube.com/watch?v=GJeGt5fe7e8

Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Tsja, dat is met alles zo. Ik verdien overigens modaal, maar ben dan bv dit jaar niet op vakantie geweest. Verder geen dure auto te onderhouden (geen dure vriendin te onderhouden O-) ), en dan kun je dat soort keuzes weleens maken ja.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LuNaTiC schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:26:
Tsja, dat is met alles zo. Ik verdien overigens modaal, maar ben dan bv dit jaar niet op vakantie geweest. Verder geen dure auto te onderhouden (geen dure vriendin te onderhouden O-) ), en dan kun je dat soort keuzes weleens maken ja.
Joah is ook weer waar. Ach ja, je kunt niet alles hebben he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Veel PC's geven idd niet genoeg stroom door de USB poorten. Genoeg stroom om 'm te laten werken maar hij laadt niet extra op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben die kip ehhhh 64GB 3G versie....

Bij de mediamarkt in Rotterdam (Beyerlandselaan ) hadden ze er nog genoeg en kon je zo doorlopen!
Volgens de pieps was het bij de Mediamarkt in het Centrum een gekkenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Ik vermoed dat mensen simpelweg geen idee hebben dat de MM iPad's verkoopt, vooralsnog. Voor diegenen die in de rij gaan wachten, is een Apple retailer de meest logische plek, gelukkig voor de mensen die dus wel rondkijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40
vgroenewold schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:48:
Ik vermoed dat mensen simpelweg geen idee hebben dat de MM iPad's verkoopt, vooralsnog. Voor diegenen die in de rij gaan wachten, is een Apple retailer de meest logische plek, gelukkig voor de mensen die dus wel rondkijken. :)
De website van Mediamarkt lag er gisteren bij mij persoonlijk eruit, dus kon ook niet zien of ze een aangepaste openingstijd hadden.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:28:
[...]

Joah is ook weer waar. Ach ja, je kunt niet alles hebben he.
Ja ach, het kan altijd erger. Toen ik om 9.30 in de rij stond (nouja was niet echt een rij, meer een groepje van 7-8 man die een beetje over de iPad aan het lullen waren, kwam er een vent van tegen de 60 schat ik bij staan en die vroeg hoe laat ie open ging en waarom we dan zo vroeg stonden te wachten.

'Oh, is dat vandaag die iPad? Oh ik kwam eigenlijk alleen voor een hoesje voor mn xxx (geen idee meer wat het was :+ ) telefoon. Nouja, dan kan ik er net zo goed eentje meenemen.

Die stond me last minute nog even te ondervragen welke aansluitingen er opzaten, waarom er geen USB op zat, of ie er mee kon bellen, etc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm aangezien je dus geen usb hebt kan ik er dus geen websites opzetten om klanten te laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Op ons werk hebben we ook een paar iPads aangeschaft...

Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs110.ash2/38814_412232767012_83423947012_4638543_5332203_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs110.ash2/38814_412232762012_83423947012_4638542_8144609_n.jpg

Voor iedereen een iPad 64GB Wifi + 3G en Apple iPad Case. *O*

Nu ff lekker mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:01:
Hmm aangezien je dus geen usb hebt kan ik er dus geen websites opzetten om klanten te laten zien?
http://iphone.appstorm.ne...-designers-and-creatives/
is iMockups niets voor jou?

en anders website ergens op Dropbox.com of hostingprovider opslaan en laten zien via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

bvsteyn schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:25:
[...]

geen idee wat voor pc je hebt...maar ik heb het tooltje gedownload die hier beschreven staat:

http://www.mydigitallife....asus-and-msi-windows-pcs/

Schijnt niet alleen voor Asus/MSI bruikbaar te zijn: http://www.youtube.com/watch?v=GJeGt5fe7e8

Werkt perfect!
Ik heb idd geen Asus/MSI, but I think it did the trick! *O* thanks!
Dinh schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:04:

[afbeelding]

[afbeelding]

Nice!

mag ik vragen naar de reden/doel?

Is het gewoon een cadeautje van de werkgever? Of gaan jullie er ook iets mee doen binnen jullie bedrijfsvoering?

Ben erg benieuwd in hoeverre de iPad ook zakelijk iets zou kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Dinh schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:04:

Hebben jullie nog vacatures? :+

Zal wel weer eeuwen duren voordat bij mij (grote multinational) dit soort dingen inburgeren....(D)hell, we draaien nog op XP SP2!

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Phusebox: Als je een website maakt kan je die toch ergens (al dan niet zichtbaar) op het internet zetten en er naar toe surfen?
Ter info? Designer of programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Vannochtend iets naar negen uur was ik bij de mediamarkt in Groningen kon daar zonder in de rij te staan direct een 32GB 3G model meenemen. Heb ook direct een hoes meegenomen die verkocht werd.

Ben er nu al een poosje mee San het spelen en het bevalt erg goed!! Nu opzoek naar de must have iPad apps.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik denk dat de iPads best goed bevoorraad zijn. Zowel de Mediamarkt als de Saturn in Utrecht hebben nog redelijk wat in voorraad. Doen ze beter dan met de iPhone in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nitai schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:07:
[...]

http://iphone.appstorm.ne...-designers-and-creatives/
is iMockups niets voor jou?

en anders website ergens op Dropbox.com of hostingprovider opslaan en laten zien via internet?
Damn nu wil ik er zeker een. Kun je ook van dropbox doen downloaden naar het intern geheugen?
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:12:
@Phusebox: Als je een website maakt kan je die toch ergens (al dan niet zichtbaar) op het internet zetten en er naar toe surfen?
Ter info? Designer of programmeur?
Designer. Wil niet bij iedereen om wifi toegang moeten vragen.

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

het bekijken van video lectures via iTunesU is nu wel verdomd gaaf :Y (Psychology van Yale even uitgeprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb m'n iPad vanmorgen gesynct met bijna alles dat er op moest komen, ging prima.
Nu heb ik wat kleine instellingen veranderd, en doorgegeven dat hij 1 foto map (niet uit iPhoto, maar een echte map), en mijn notities moet syncen. Nu is ie al een kwartier bezig met syncen, maar hij zegt niet WAT hij nu aan het syncen is. Enig idee waar hij nu mee bezig is?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
LuNaTiC schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:56:
[...]

Ja ach, het kan altijd erger. Toen ik om 9.30 in de rij stond (nouja was niet echt een rij, meer een groepje van 7-8 man die een beetje over de iPad aan het lullen waren, kwam er een vent van tegen de 60 schat ik bij staan en die vroeg hoe laat ie open ging en waarom we dan zo vroeg stonden te wachten.

'Oh, is dat vandaag die iPad? Oh ik kwam eigenlijk alleen voor een hoesje voor mn xxx (geen idee meer wat het was :+ ) telefoon. Nouja, dan kan ik er net zo goed eentje meenemen.

Die stond me last minute nog even te ondervragen welke aansluitingen er opzaten, waarom er geen USB op zat, of ie er mee kon bellen, etc 8)7
Zat hij jullie niet in de zeik te nemen? Kan me niet voorstellen dat een opa van 60 zomaar 500 euro spontaan gaat uitgeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

LuNaTiC schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:21:
het bekijken van video lectures via iTunesU is nu wel verdomd gaaf :Y (Psychology van Yale even uitgeprobeerd)
vergeet TED niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Slashdotter schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:34:
[...]

Zat hij jullie niet in de zeik te nemen? Kan me niet voorstellen dat een opa van 60 zomaar 500 euro spontaan gaat uitgeven :?
Iemand tegen de 60 is niet meteen een opa, sommige mensen werken nog gewoon tot hun 67e :P

Nee hij vertelde me dat ie in Utrecht werkte, en dat ie al 2x jaar aan apple producten kocht, en dat ie eigenlijk bijna alles bleef kopen. Dat ie het jammer vond dat ie nooit Apple aandelen had gekocht e.d. ;)

Het was niet echt een stereotype oud opa-mannetje zeg maar. En later zag ik hem idd ook gewoon zo'n ding meenemen.
geen idee wat het is, maar zal me er eens in verdiepen :P

[ Voor 16% gewijzigd door LuNaTiC op 23-07-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 13:53
Net even bij A-mac in Amersfoort geweest en daar lagen de iPads nog hoog opgestapeld :P.. Dus het loopt nog niet echt storm.. lol..

De verkoopster dacht dat veel mensen denken dat ze toch uitverkocht zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Spike_wolf schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:24:
Ik heb m'n iPad vanmorgen gesynct met bijna alles dat er op moest komen, ging prima.
Nu heb ik wat kleine instellingen veranderd, en doorgegeven dat hij 1 foto map (niet uit iPhoto, maar een echte map), en mijn notities moet syncen. Nu is ie al een kwartier bezig met syncen, maar hij zegt niet WAT hij nu aan het syncen is. Enig idee waar hij nu mee bezig is?
Het ligt aan de foto's.
Net de foto's uit gezet en toen deed hij het prima.
Heb nu een folder weg gelaten, daar zat een psd file in, misschien is dat het probleem?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Bij icenter Amstelveen was het omstreeks 10.00 al heel rustig, er stonden welgeteld 3 kopers. Dat was dringen voor de 6 verkopers. Het nummertjes systeem werd op dat moment ook maar geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even iFactors in leiden gebeld om een 64GB iPad + 3g te reserveren. Ik heb even gekeken, maar series in en films nemen toch veel ruimte in op deze resolutie. Mijn 16gb iPhone 4 zat vol binnen no-time. Dus toch maar 64gb :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phantasmagoria schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:52:
Bij icenter Amstelveen was het omstreeks 10.00 al heel rustig, er stonden welgeteld 3 kopers. Dat was dringen voor de 6 verkopers. Het nummertjes systeem werd op dat moment ook maar geschrapt.
LOL, misschien zijn Nederlanders toch wat nuchterder met hun geld... ;)
Anyhoe, wat ik heel graag wil weten zijn er nu al wat boeken in de bookstore van Apple, of laat dat nog steeds op zich wachten. Want dat is wel een gebruikscase voor mij, ik wil wat boeken er op gaan lezen, maar niet die Gutenberg boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
LuNaTiC schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:09:
[...]

Ik heb idd geen Asus/MSI, but I think it did the trick! *O* thanks!
[...]

Nice!

mag ik vragen naar de reden/doel?

Is het gewoon een cadeautje van de werkgever? Of gaan jullie er ook iets mee doen binnen jullie bedrijfsvoering?

Ben erg benieuwd in hoeverre de iPad ook zakelijk iets zou kunnen betekenen.
Bedrijf heeft gewoon een heel goed jaar achter de rug en baas wilt daar ons voor belonen :) Tevens zijn ze ook voor test doeleinde voor onze iPads apps (we zijn er mee bezig).

Ik heb een tijdje de iPad 64GB Wifi mogen gebruiken en om eerlijk te zijn bevalt het prima. Even snel mail checken en beantwoorden doe ik nu sneller op een iPad dan achter me iMac.
Joarie schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:10:
[...]

Hebben jullie nog vacatures? :x

Zal wel weer eeuwen duren voordat bij mij (grote multinational) dit soort dingen inburgeren....(D)hell, we draaien nog op XP SP2!
Helaas niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Weet iemand de oplage in MM deventer? want in APeldoorn is alles uit verkocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Punkbuster op 23-07-2010 14:30 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Armada schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:57:
[...]

LOL, misschien zijn Nederlanders toch wat nuchterder met hun geld... ;)
Anyhoe, wat ik heel graag wil weten zijn er nu al wat boeken in de bookstore van Apple, of laat dat nog steeds op zich wachten. Want dat is wel een gebruikscase voor mij, ik wil wat boeken er op gaan lezen, maar niet die Gutenberg boeken.
Anders kun je altijd nog Kindle for iPad of Stanza gebruiken :)
Voordeel van Stanza is dat het ook .pdb's leest van eraeder.com (waar ik zelf een gevulde library heb).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Nou net de 16GB 3G gehaald!

Toch maar de knoop doorgehakt, nu dat vervelende Itunes installeren :+
Gelijk een Prepaid Vodafone kaartje gehaald van 7,50.

Uitpakken maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Canaria schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:13:
[...]

Anders kun je altijd nog Kindle for iPad of Stanza gebruiken :)
Voordeel van Stanza is dat het ook .pdb's leest van eraeder.com (waar ik zelf een gevulde library heb).
Maar wat als je nu nederlandstalige titels wilt lezen? Dat verwacht ik eigenlijk van Ibooks, Kindle en Stanza voorzien hier niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Net overigens ff mee op de bank gezeten, om te kijken hoe dat zich nou verhoudt tot een laptop. Ik moet zeggen voor nu dat het uiteraard een stuk handzamer is, maar ik heb nog wel moeite om een goede houding te vinden waarbij ik ook lekker kan typen. Bij een laptop kan ik m'n handen/polsen toch wat lekkerder gebruiken, het gaat nu nog wat krampachtig.
Is inderdaad eventjes wennen in het begin. Nu lig ik meestal gewoon helemaal onderuit en zet ik de iPad in portrait of landscape op mn buik. Heerlijk lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:46:
[...]

- Vorige GSM: HTC Touch Pro 2, één groot drama.
- Huidige GSM: HTC Desire, aardig maar scherm is slecht en geen goede apps
- Computer: een retetrage i7 (sinds de dag van release) met 6gb ddr3. Niet vooruit te branden dat ding, en snap niet waarom
- Auto: Ford Mondeo: hoop problemen mee gehad al, hiervoor een Renault Laguna met dito problemen
- Camera: Canon Powershot G11, 2 maanden oud, problemen met lezen van sdhc.
- PS3: Eigenlijk voornamelijk gekocht voor Bluray, maar maakt meer herrie dan mijn stofzuiger.
- Xbox360: 3 reparaties verder maar een nieuwe gekocht omdat garantie verlopen was
- Laptop: 10 inch HP; blijft steeds kort hangen. Niet weg te krijgen.
- Autoradio: 1 jaar oude JVC topmodel; blijft hangen met shufflen van mp3's

Need I go on?

[...]

Waar heb je wel WiFi dan? Tegenwoordig is het nog steeds een pain in the ass om een hotel met (gratis) WiFi te vinden, laat staan dat je gewoon ff in de stad ergens WiFi hebt.
En hoeveel had je ook alweer betaald voor die HP laptop? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:41

Maxow

Hidden Sound System

Punkbuster schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:10:
Weet iemand de oplage in MM deventer? want in APeldoorn is alles uit verkocht.
Hmm, Macinside heeft niks (meer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hardcell schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:27:
[...]

En hoeveel had je ook alweer betaald voor die HP laptop? :+
Helemaal niks. Die heb ik inderdaad gewonnen hier op Tweakers. Doet dat er verder toe of je niet tevreden bent over een product?

Maar goed, er gaat hier 99% zeker alweer geen Apple product komen. (En dan te bedenken dat ik 500 euro betaald heb voor de eerste ipod :S, die goede oude studententijd.)

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Irritant dat je eerst de iPad eerst even aan iTunes moet hangen... Dat ding staat nu al sinds 10:30 op mijn buro, maar ik kan er niks mee, geen iTunes op mijn PC op het werk :( En geen admin rechten, dus even installeren gaat ook niet. Wat duurt de dag lang op deze manier zeg.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Heb hem ook, de 16GB wifi versie. Hier bij de Media Mrkt in Eindhoven stonden nog 4 pallets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Maxow schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:31:
[...]

Hmm, Macinside heeft niks (meer)?
Ook benieuwd hoeveel die er gehad hebben...
En naar MM Deventer :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

zonoskar schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:37:
Irritant dat je eerst de iPad eerst even aan iTunes moet hangen... Dat ding staat nu al sinds 10:30 op mijn buro, maar ik kan er niks mee, geen iTunes op mijn PC op het werk :( En geen admin rechten, dus even installeren gaat ook niet. Wat duurt de dag lang op deze manier zeg.
in 1 uur heb je windows geinstalleerd.... ik had het wel geweten.
Trek een torrentje met windows, splits de HDD met Hirrens, en installen maar...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:32:
[...]

Maar goed, er gaat hier 99% zeker alweer geen Apple product komen. (En dan te bedenken dat ik 500 euro betaald heb voor de eerste ipod :S, die goede oude studententijd.)
Mijn allereerste 40 GB iPod (1 van de eerste modellen) doet nog trouwe dienst hier als HDD backup voor mijn DSLR foto's op vakantie. Gelukkig kon je bij die modellen in iTunes aanvinken dat je hem wou laten benaderen als harde schijf.
zonoskar schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:37:
Same here, daarom veiligheidshalve maar meteen thuis neergelegd en doorgefietst naar mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke firmware staat op de nederlandse iPads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 00:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Zijn er eigenlijk wat cijfers bekend over pixelfouten in de iPad displays? Gebeurt het vaak dat een scherm niet foutloos is?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Kan je trouwens pingen op een Ipad? Werkt Whatsapp hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 21:29
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:45:
Welke firmware staat op de nederlandse iPads?
ik kreeg een update aangeboden, dus 3.2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Damn... Dat worden weer 4 topics met vragen en wows van ipadn00bs ;)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Armada schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:17:
[...]

Maar wat als je nu nederlandstalige titels wilt lezen? Dat verwacht ik eigenlijk van Ibooks, Kindle en Stanza voorzien hier niet in...
Klopt, super stupide nog steeds van de content-aanbieders, maar het lijkt net als de filmmaatschappijen in de VS maar niet door te dringen dat ze een kip met gouden eieren laten liggen. Ik koop al boeken via Amazone voor de iPad, heerlijk, waar blijven de Nederlandse uitgevers!? Echt, ik begrijp er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
1 on
Joarie schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:43:
[...]

Mijn allereerste 40 GB iPod (1 van de eerste modellen) doet nog trouwe dienst hier als HDD backup voor mijn DSLR foto's op vakantie. Gelukkig kon je bij die modellen in iTunes aanvinken dat je hem wou laten benaderen als harde schijf.

[...]

Same here, daarom veiligheidshalve maar meteen thuis neergelegd en doorgefietst naar mijn werk.
10 Gb ipod hier. Geen usb dus nu waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
@Phusebox, je weet dat je een add-on op de iPad kan krijgen die USB toelaat? Geen idee of je daar files mee kan uploaden, maar het bestaat. En is dropbox geen optie meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Decon Frost schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:41:
[...]

in 1 uur heb je windows geinstalleerd.... ik had het wel geweten.
Trek een torrentje met windows, splits de HDD met Hirrens, en installen maar...
Denk dat als hij geen iTunes kan installeren hij al helemaal geen:
a. Torrents kan downloaden
b. HD kan splitten met Hirens bootcd
c. Z'n Windows installatie aangemeld krijgen op het bedrijfsnetwerk
d. iTunes daarna zonder internet verbinding kan installeren....door de bedrijfsproxy

en dat allemaal zonder admin rechten? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 23-07-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
kmf schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:56:
Damn... Dat worden weer 4 topics met vragen en wows van ipadn00bs ;)
Sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
Hier ook een zeer te tevreden iPad gebruik. Ben om half 8 richting de mediamarkt in Arnhem gegaan met een vriend. Daar stonden ongeveer 40 mensen te wachten maar die waren bijna allemaal met meerdere mensen. Dus schat dat er ongeveer 25 een iPad gingen kopen. Om 8uur ging de deur open en iedereen liep rustig naar boven. Daar storen overal dranghekken zodat niemand kon afsnijden. Eenmaal bij de apple afdeling aangekomen, mochten we weer in de rij staan. Er waren 6 verkopers die iedereen een voor een hielp totdat ze de bon hadden.
Daarna weer met de bon terug naar beneden en bij de servicebalie hadden ze serieus 2 volle rol containers vol met ipads staan. (boven stonden ze ook nog breed uitgemeten opgestapeld.
Ik ben dus voorzien en nu is het een kwestie van Alles uitzoeken en leuke apps vinden.
Sloebie schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:47:
Kan je trouwens pingen op een Ipad? Werkt Whatsapp hierop?
Ik neem aan van wel. Nog niet uitgeprobeerd, maar whatsapp gebruikt de internetverbinding dus op de iPad zou het gewoon moeten werken.
Zal het eens proberen.

[ Voor 17% gewijzigd door t14wo op 23-07-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:51:
[...]

ik kreeg een update aangeboden, dus 3.2.0?
Yep, 3.2 dus. Jailbreak dus mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Nitai schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:01:
en dat allemaal zonder admin rechten? :P
En als ze er achter komen, zonder baan zit? Mij niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Waarom kopen sommige mensen eigenlijk AppleCare bij hun iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
Update,
Whatsapp werkt niet. Hij geeft alleen aan, device is not yet supported.
Jammer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 14:18
ik ben eigenlijk best wel blij dat ik hem eerder had gehaald en niet in die vreselijk lange rijen in almere bij de icentre of mm stond
Pagina: 1 ... 13 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid