[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste
Acties:
  • 347.745 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163481

Ik heb sinds kort een klein probleemje met mijn ipad, hij draait een gejailbreakte 3.2.2 3.2.1, daarop heb ik SBsettings geinstaleerd (cydia app) hiedoor kan ik zien welke apps er draaien, met backgrounder kunnen er dat veel zijn. Nu er zijn 4 apps die native kunnen multitasken, safari, mail, ipod, en video. Safari en mail gebruik ik veel dus deze draaien bijna altijd, de ipod app gebruik ik echter veel minder en de video applictie gebruik ik nooit, toch draaien deze apps bijna altijd ! Ik kan deze dan wel weer met de hand uitzetten maar Ja ... Is niet echt de bedoeling, zijn er nog mensen met hetzelfde probleem ? Of een eventueele oplossing ?

Screen:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/10924202/Mobile%20Photo%203-sep.-2010%2022%2018%2017.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-07 22:25
3.2.2 jb? Tell me more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163481

Sorry voor de verwarring het is dus eigelijk wel een 3.2.1 sorry :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:56
Vanitas schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:37:
[...]

Zo, jij bent populair op Twitter ;)

Maar ik vind het wel een leuke toevoeging. Zoveel mentions krijg ik toch niet, maar als je er wel veel krijgt dan kan ik me goed voorstellen dat het erg irritant is.
Als je om de x minuten een tweet krijgt, betekend niet dat je populair bent maar dat je te veel lui volgt :P

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-07 22:25
Ja zo kan ik het ook, tweetmeldingen kan je aanpassen zodat je maar beperkte meldingen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Anoniem: 163481 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:19:
Ik heb sinds kort een klein probleemje met mijn ipad, hij draait een gejailbreakte 3.2.2 3.2.1, daarop heb ik SBsettings geinstaleerd (cydia app) hiedoor kan ik zien welke apps er draaien, met backgrounder kunnen er dat veel zijn. Nu er zijn 4 apps die native kunnen multitasken, safari, mail, ipod, en video. Safari en mail gebruik ik veel dus deze draaien bijna altijd, de ipod app gebruik ik echter veel minder en de video applictie gebruik ik nooit, toch draaien deze apps bijna altijd ! Ik kan deze dan wel weer met de hand uitzetten maar Ja ... Is niet echt de bedoeling, zijn er nog mensen met hetzelfde probleem ? Of een eventueele oplossing ?

Screen:
[afbeelding]
Met backgrounder kun je het native background gedrag van die programma's ook gewoon aanpassen.
Gewoon even goed bij de instellingen kijken, uit mijn hoofd weet ik niet waar het zit.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:01
Is het normaal dat wanneer je iPad enkele uren heeft opgeladen, en 100% aangeeft hij dan zodra je hem uittrekt naar 98% ofzo springt? Opnieuw insteken, en hij springt weer naar 100.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55
Gebeurt mij hier niet. Wat je zou kunnen proberen 'm helemaal leeg te laten lopen en daarna weer helemaal opladen.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Phusebox schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:29:
Is het normaal dat wanneer je iPad enkele uren heeft opgeladen, en 100% aangeeft hij dan zodra je hem uittrekt naar 98% ofzo springt? Opnieuw insteken, en hij springt weer naar 100.
Als ik even redeneer: nieuw heeft zo'n accu een bepaalde spanning waarop ie gecalibreerd is als 100%. Na een maand gebruik kan die 100% net niet meer gehaald worden en geeft ie een lagere aanduiding voor de maximale spanning. Als je 'm laat leeglopen en weer oplaadt zou dat zich moeten corrigeren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Hebben jullie ook slechte ervaringen met Uitzending Gemist of RTL Gemist op je iPad bij gebruik van 3G?

Als ik op Uitzending Gemist via WiFi kijk heb ik haarscherp beeld. Schakel ik vervolgens WiFi uit en zet hem dan op 3G, dan heb ik gelijk een waardeloze resolutie....

Bij RTL Gemist heb ik op 3G wel een goede resolutie, maar valt de stream telkens stil....

Aan mijn 3G abo zou het niet mogen liggen. Is van Vodafone en is 10x zo snel als mijn WiFi.
WiFi = 800 KByte/sec
3G = 8000 KByte/sec
Beide getest met Speedtest.nl

Zo heb je nog weinig aan je 3G....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:28

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

wvexeltweakers schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:02:
Hebben jullie ook slechte ervaringen met Uitzending Gemist of RTL Gemist op je iPad bij gebruik van 3G?

Als ik op Uitzending Gemist via WiFi kijk heb ik haarscherp beeld. Schakel ik vervolgens WiFi uit en zet hem dan op 3G, dan heb ik gelijk een waardeloze resolutie....

Bij RTL Gemist heb ik op 3G wel een goede resolutie, maar valt de stream telkens stil....

Aan mijn 3G abo zou het niet mogen liggen. Is van Vodafone en is 10x zo snel als mijn WiFi.
WiFi = 800 KByte/sec
3G = 8000 KByte/sec
Beide getest met Speedtest.nl

Zo heb je nog weinig aan je 3G....
Ligt niet aan je iPad of abbo, komt door het beleid van UG. Net als YouTube kijken ze wat voor een verbinding je gebruikt, en als dat 3G is zorgen ze ervoor dat je geen uur hoeft te wachten dus sturen ze een brakke resolutie naar je toe :P Kun je niks aan doen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:01
Exirion schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:40:
[...]

Als ik even redeneer: nieuw heeft zo'n accu een bepaalde spanning waarop ie gecalibreerd is als 100%. Na een maand gebruik kan die 100% net niet meer gehaald worden en geeft ie een lagere aanduiding voor de maximale spanning. Als je 'm laat leeglopen en weer oplaadt zou dat zich moeten corrigeren.
Lekker crappy accu dan als ie na 5x opladen al 2% is afgenomen.
wvexeltweakers schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:02:

Uitzending gemist, je bedoelt de iphone app dan? Want de website werkt niet en een ipad app kan ik niet vinden.

[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 04-09-2010 17:26 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Phusebox schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:21:
[...]

[...]

Uitzending gemist, je bedoelt de iphone app dan? Want de website werkt niet en een ipad app kan ik niet vinden.
Yep, de iPhone app doet het gewoon op de iPad.
Hopelijk wordt de iPad versie beter, dus wel met een goede resolutie over 3G.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:35

Exirion

Gadgetfetisjist

1. Je gaat er vanuit dat het precies 2% is.
2. Je gaat uit van een lineaire afloop dus denkt simpelweg te kunnen extrapoleren.

Gebruik dat ding gewoon en als ie het over een paar maanden niet meer goed doet claim je garantie.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269610

Mijn stripboeken via calibre omgezet van CBR naar epub en PDF. Ze zijn nu allemaal zwart wit. Wat heb ik fout gedaan. In ACR zijn ze n.l allemaal in kleur. Ik dacht in ibooks alles te kunnen lezen, nu moet dat in twee prg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-07 08:55
[...]
Over de sterkte van de accu hoef je je geen zorgen te maken.

Mijn macbook pro is nu 9 maanden out (30 december 2009) en volgens iStat Menu's is de accu op 97% van zijn originele capaciteit, wat ik persoonlijk een indrukwekkende prestatie vind.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/04/1283622606-660.png

Verder ga ik ervan uit dat de iPad een vergelijkbare accu heeft als de macbook.

Ook geeft iStat aan dat mijn accu voor 99% is opgeladen, terwijl mijn macbook al langer dan 24 uur niet van de stroom is geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door Gamebuster op 04-09-2010 23:02 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[message=,noline]Ajongebreur schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:37[/message]:
Mijn stripboeken via calibre omgezet van CBR naar epub en PDF. Ze zijn nu allemaal zwart wit. Wat heb ik fout gedaan. In ACR zijn ze n.l allemaal in kleur. Ik dacht in ibooks alles te kunnen lezen, nu moet dat in twee prg.
Niet dat ik ervaring met omzetten heb (ik vind het wel ok om type boeken te scheiden per app...), maar heb je in calibre wel de juiste output profile gekozen? Misschien moet je eerst iPad gekozen hebben?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je moet met omzetten in calibre even naar de opties kijken. De eerste strip die ik omzette was ook zwart wit. Je kan ze echter ook in kleur laten omzetten, is geen probleem. Raad voor comics Comic zeal aan, is echt een prima app en hoef je ook niets om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tip voor zinio gebruikers:

Gebruik onderstaande link+code voor een tijdschrift gratis op je zinioaccount te krijgen.

VIPlink: http://www.formstack.com/forms/?967522-2qT7I159GZ
Secret code: 13623

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
Spike_wolf schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:02:
[...]

Ligt niet aan je iPad of abbo, komt door het beleid van UG. Net als YouTube kijken ze wat voor een verbinding je gebruikt, en als dat 3G is zorgen ze ervoor dat je geen uur hoeft te wachten dus sturen ze een brakke resolutie naar je toe :P Kun je niks aan doen.
Tuurlijk kun je daar wat aan doen.. 3G Unrestrictor heet dat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Gamebuster schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:01:
Mijn macbook pro is nu 9 maanden out (30 december 2009) en volgens iStat Menu's is de accu op 97% van zijn originele capaciteit, wat ik persoonlijk een indrukwekkende prestatie vind.
Ik heb ook eens gegeken. Ik heb een ruim vier jaar oude macbook(2006) met een drie jaar oude batterij. Vlak na het verlopen van de garantie toch omgeruild omdat firmware-problemen eerder tot schade aan de batterij zou kunnen hebben leiden.

Van de originele 5500mAh is er nu nog 5221mAh over. Dat is 94.9% na drie jaar en twee maanden.

Ik zou zeggen dat Apple wel netjes omgaat met z'n batterijen en dat alle verhalen over problemen zwaar uit proporties opgeblazen incidenten zijn.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269610

Walkman schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:58:
Je moet met omzetten in calibre even naar de opties kijken. De eerste strip die ik omzette was ook zwart wit. Je kan ze echter ook in kleur laten omzetten, is geen probleem. Raad voor comics Comic zeal aan, is echt een prima app en hoef je ook niets om te zetten.
Is inmiddels gelukt. Omdat ik een hele groep tegelijk wilde omzetten, kreeg ik links geen uitgebreide mogelijkheid. Toen ik ze 1 voor 1 deed stond er stripinvoer bij en toen daar opgeklikt, kon ik bovenaan zetten dat ik niet naar zwart/wit wilde. In middels bij instellingen gevonden dat je dat standaard kan maken en dus alsnog alle Michel Vaillants tegelijk omgezet naar kleur en epub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:57

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid