My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb je een screenshot van je instellingen?Donstil schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:44:
[...]
Gewoon bestand selecteren. Slider op 40% zetten en de rest lekker zo laten werkt perfect.
(slider staat standaard op 60% was ook al redelijk klein is)
Omzetten van 30min FamilyGuy duurt op me MBP ongeveer 4min (converteren naar 40%)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Als je blokken zit, heb je de plates not niet geladen, will je allemaal zien en dus op normal snelheid doorscrollt update je ze kan bekijken, Dan crashen apps. Zelfs safari zal crashen.G-PHREAK schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:20:
[...]
Dan zie ik loads of pics.. (die bij vlug scrollen wel wat schokkerig overkomen, bedoel je dat?)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Gewoon file selecteren en slider terug schuiven. Verder niet veranderd.

Aflevering was 1.1gb en na converteren 190mb. Ziet er nog steeds toppie uit op de iPad.
Converteren duurde ongeveer 30a40min (serieaflevering van 1uur)
(uiteraard wel minder als de 1.1gb file maar zeker zo goed als "streaming")
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 30-08-2010 21:29 ]
http://calibre-ebook.com/pina schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:08:
Hebben jullie software om e-books te organiseren? Nu ik er veel heb, begint het wat onoverzichtelijk te worden. Wat ik dus eigenlijk zoek, is een programma dat automatisch de cover en de korte inhoud op het internet kan zoeken en in het programma weergeven. Een beetje zoals plex bij films en series. Bestaat dat al op osx?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Wat houd dat precies in dan?sebastius schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:45:
Je kunt ook vanuit high profile starten, dat kan de iPad makkelijk.
Ik zet ze nu eigenlijk om naar 40% omdat ik echt een hele hoop ga mee nemen
(2x 13uur vliegen en een maand vermaak)
Ik heb even snel getest met een paar pdfs in goodreader, een paar mags in zinio en een paar strips in comiczeal. Dingen die de ipad's backup al van een paar minuten naar een half uur of meer konden brengen. En inderdaad, op m'n iphone 3GS met iOS4 gaat het inderdaad razendsnel, ook bij de initiele backup.
Ik vraag me dus af of het bij grote libraries (>5GB aan comics) ook zo werkt.
Ik ben nu in ieder geval dezelfde comicslibrary welke op de ipad staat aan het overpompen naar de iphone om te testen.
Begeef je je dan maar hier: e-readers] E-books & Softwarepina schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:26:
[...]
heb ik net geprobeerd, maar de UI beviel mij toch niet zo goed. Zijn er nog alternatieven?
Calibre moet je mee leren omgaan, en dan zal je merken dat het toch vrij krachtig is.
7 poorten, om precies te zijn.burne schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:25:
[...]
USB-apparaten onderhandelen met een hub of host over hun stroomgebruik en het beschikbare budget, en er is een harde limiet van 500mA per poort, volgens de specs. Je hub zal dan ook vier poorten hebben, zodat iedere poort het maximum kan krijgen. Maar de stroom per poort zal nooit meer dan 500mA worden, als men zich aan de standaarden houdt.
Verder, leuk om te weten. Weer wat geleerd. Ik dacht dat de stroom gewoon parallel verdeeld werd.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Nightbrowser is wat je zoekt[message=,noline]timowouters schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 23:12[/message]:
Iemand die iets weet waarmee je de helderheid (liefst vanuit de browser) kan terug schroeven? De laagste helderheid is toch nog te helder voor in bed. Want ik ibooks kan het ook nog veel lager. Zoiets zoek ik.
Gaat een wereld aan jeugd-stripboeken voor me open
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Anoniem: 323791
Keurig als in nog steeds in HD kwaliteit of niet want dat maak ik niet uit je antwoord op.Donstil schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:44:
[...]
Ja er moet idd wel een simkaart bijgeleverd worden. Het jammere is alleen dat ik dat nergens kan vinden.
In de VS doen ze namelijk niet altijd even makkelijk als je als "toerist" een Pre paid sim wilt kopen.
[...]
Een vriend van me had al zijn serie's en films omgerenderd met Handbrake naar 40% zag er nog steeds keurig uit op een iPad. Een aflevering FamilyGuy (als voorbeeld) is dan maar 56mb![]()
Gewoon bestand selecteren. Slider op 40% zetten en de rest lekker zo laten werkt perfect.
(slider staat standaard op 60% was ook al redelijk klein is)
Omzetten van 30min FamilyGuy duurt op me MBP ongeveer 4min (converteren naar 40%)

56 MB is geen HD meer vrees ik.Anoniem: 323791 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:55:
[...]
Keurig als in nog steeds in HD kwaliteit of niet want dat maak ik niet uit je antwoord op.
Die werkt wel aardig, maar zit nog steeds te twijfelen om Comic Zeal aan te schaffen....ziet er ook heel goed uit.[message=,noline]ownage maxim schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:21[/message]:
Cloudreaders bevalt mij het beste voor comics, nog gratis ook.
Van de gratis comicapps vond ik arcreader het prettigst. Snel.
Maar voor de beste leeservaring is ComicZeal toch mijn favoriet, en ook wat ik hoofdzakelijk gebruik. De kleine dingetjes maken het prettig(er).
Autobackgroundcolor bv.
Of hoe je de volgende comic kan selecteren als je klaar bent met lezen, maar ook integratie met andere apps (zodat je in dropbox/icab/goodreader comics kan downloaden/transferren en deze kan openen in CZ).
Prijzig, maar z'n geld wel waard. Zeker nu het universal is geworden.
Nog meer reden dus om naar iOS4 op de iPad uit te kijken
Anoniem: 155104
Als ik nu apps open die zegmaar niet Out of the box komen (bijv. NUhd Google earth) dan crasht ie. Heel snel alle pictogramme opzij schieten als het waren. Native apps (video youtubue) doen het prima.
Hoe kan dit? Of beter gezegd, wie weet hoe dit op te lossen is? Het lijkt wel of het geheugen vol is...
Gr.
Het scherm van de iPad is ook geen HD dus wat maakt het uitAnoniem: 323791 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:55:
[...]
Keurig als in nog steeds in HD kwaliteit of niet want dat maak ik niet uit je antwoord op.
Het ziet er super keurig uit (maar geen HD). Als je 1 film erop zet is het raadzaam om hem op 60% te laten staan.
Ga je net zoals ik veel mee nemen (honderden afleveringen) dan is het perfect te doen.
Hij is (meer dan) 720 pixels, dus beetje HD...Donstil schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:57:
[...]
Het scherm van de iPad is ook geen HD dus wat maakt het uit
No production networks were harmed during this posting
Hoe werkt bij jullie het typen op een ipad?
Zit al een tijdje te twijfelen om een ipad aan te schaffen, zit elke dag 5 uur in de trein ( ja en dat allemaal om een college van elke uren te volgen )
Anyway mijn vraag was is een ipad ook productief te gebruiken? wat zijn jullie ervaringen hier mee ?
Want mijn thinkpad is gewoon niet echt handig in de trein.
Dus ja, typen kan wel gewoon redelijk snel, maar voor echt productief werk gaat het niet snel genoeg.
Heb hem nu bijna een week, heb er gelijk een pvc achterhoes om gedaan.
Had hem er vandag even af, echt een heel verschil kwa ergonomie.
Vind een rubberen zij en achterkant echt een vereiste. Kaal ligt de ipad niet lekker in dr hand.
Whatever.
Je hebt ook altijd nog de mogelijkheid om het losse BT keyboard van Apple er bij te nemen, en er is zelf een case met ingebouwd BT keyboard.ibidriv3r schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:32:
In plaats van een ervaring zal ik eens een vraag plaatsen.
Hoe werkt bij jullie het typen op een ipad?
Zit al een tijdje te twijfelen om een ipad aan te schaffen, zit elke dag 5 uur in de trein ( ja en dat allemaal om een college van elke uren te volgen )
Anyway mijn vraag was is een ipad ook productief te gebruiken? wat zijn jullie ervaringen hier mee ?
Want mijn thinkpad is gewoon niet echt handig in de trein.
Kortom, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Persoonlijk heb ik, zeker met mail, geen problemen om met het touch keyboard te werken. Ik zou er echter geen complete scriptie op willen typen.
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Echter werken m'n abbonementen niet.
De optie nieuwe video's werkt alleen.
Als ik op een kanaal klik krijg ik de melding 'YouTube niet beschikbaar'.
Bekend probleem?
Whatever.
Het mag, prachtig keyboard, maar het hoeft niet het apple-keyboard te zijn.DivxLover schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:08:
Je hebt ook altijd nog de mogelijkheid om het een los BT keyboard van Apple er bij te nemen
Ik heb 'm in m'n rugzak zitten, maar als het korte mailtjes zijn doe ik het gewoon met het on-screen keyboard. Tiept prima in een trein en ook al zit ik er maar negen minuten in, ik krijg genoeg gedaan. Vooral omdat je niets hoeft op te starten ofzo. Zitten, aanzetten en werken.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Haha en apple noemt het wel graag HDpaella schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:58:
[...]
Hij is (meer dan) 720 pixels, dus beetje HD...
(neemt niet weg dat het scherm super is)
Gecrackte apps erop? Springboard doet dat alleen als hij de kopieerbeveiliging van applicaties niet kan verifiëren.Anoniem: 155104 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:27:
Nou ik heb weer wat vreemds.
Als ik nu apps open die zegmaar niet Out of the box komen (bijv. NUhd Google earth) dan crasht ie. Heel snel alle pictogramme opzij schieten als het waren. Native apps (video youtubue) doen het prima.
Hoe kan dit? Of beter gezegd, wie weet hoe dit op te lossen is? Het lijkt wel of het geheugen vol is...
Gr.
Anoniem: 155104
Nope, dat kan niet als je hem niet gejailbreakt hebt toch? En dat heb ik niet meer. Het was echt opeens. en NUhd kan niet gekraakt zijn toch?Cocoia schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:19:
[...]
Gecrackte apps erop? Springboard doet dat alleen als hij de kopieerbeveiliging van applicaties niet kan verifiëren.
Ik heb het nu wel opgelost (herstellen in Itunes). Maar het gebeurde toen ik een m4v film erop het gezet via mijn vaders pc (heeft ook geen gecrackte apps). En de oorzaak weet ik niet, ik hoop niet dat het vaker gaat voorkomen want ik heb geen zin om hem 4 keer per week te herstellen
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 155104 op 31-08-2010 22:55 ]
Anoniem: 322415
Ja problem had ik ook, heb gewoon al mijn abbo's opnieuw moeten instellen.Harmen schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:13:
Gebruik de YouTube app veel.
Echter werken m'n abbonementen niet.
De optie nieuwe video's werkt alleen.
Als ik op een kanaal klik krijg ik de melding 'YouTube niet beschikbaar'.
Bekend probleem?
Je weet dat je je vinger op het woord kan houden waarna je naar de letter kan gaan met de cursor/vergrootglas?henkjobse schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:05:
Typen gaat prima. Sterker nog, dit type ik nu ook met de ipad. Het grootste nadeel vind ik zelf het ontbreken van pijltjes, zodat je lastig een letter kunt veranderen en sneller een woord helemaal opnieuw moet typen. Maar op zich gaat typen echt prima...
Werkt veel sneller dan het woord opnieuw typen.
Helemaal in landscape, dan is het toetsenbord bijna net zo groot als dat van een laptop. 10-vingerig tikken gaat dan ook nog best goed.. Je mist het gevoel van de toetsen natuurlijk, dus je blijft wel meer kijken naar het toetsenbord, maar qua snelheid van tikken valt me dat dus reuze mee! Neem hem vaak mee naar bed, om dan nog even wat emailtjes te beantwoorden.
Overigens heb ik zelf de apple case erbij, deze:

en daarmee tik je door de hoek waarop je iPad staat nog makkelijker, ook op schoot!
Het enige nadeel is dat speciale tekens moeilijk gaan. BV [ ] en zo.
En vaak vergeet ik in welke taal de toetsenbord zit. Staat ie in het NL en ik tik the, dan krijg ik THE vanwege de autocorrectie.
Het ergste is dat je de autocorrectie-woordenboek niet kan aanpassen. In het NL worden alles wat eindigt op 's ook veranderd naar 's. Dus foto's wordt 's... wordt er zwaar geirriteerd van.
volgens mij is het woordenboek zelflerend. Als je een verkeerd gecorrigeerd woord aanpast (dus gewoon backspace) dan zal die dat de volgende keer goed doen. Althans, dat is mijn ervaring.kmf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:27:
Tikken van normaal tekst gaat prima. Ik heb ook de 2-thumbstypingstyle aangeleerd voor portrait.
Het ergste is dat je de autocorrectie-woordenboek niet kan aanpassen. In het NL worden alles wat eindigt op 's ook veranderd naar 's. Dus foto's wordt 's... wordt er zwaar geirriteerd van.
Wel lees ik mails e.d. nog even door voordat ik ze verstuur, want soms maakt ie wel heel rare woorden ervan.
Ik dacht ook dat het woordenboek zelflerend was. Maar ik heb toch echt tig keer foto's opnieuw moeten tikken...Palomar schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:54:
[...]
volgens mij is het woordenboek zelflerend. Als je een verkeerd gecorrigeerd woord aanpast (dus gewoon backspace) dan zal die dat de volgende keer goed doen. Althans, dat is mijn ervaring.
Wel lees ik mails e.d. nog even door voordat ik ze verstuur, want soms maakt ie wel heel rare woorden ervan.
Heb het gevonden, google is my friend.Anoniem: 322415 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:59:
[...]
Ja problem had ik ook, heb gewoon al mijn abbo's opnieuw moeten instellen.
Via de youtube pagina moet je een instelling van het abbonement wijzigen naar:
'Alleen video's die door .... zijn geüpload'
[ Voor 49% gewijzigd door Harmen op 01-09-2010 11:35 ]
Whatever.
Ja dat 'THE' probleem is echt super irritant. Waarom zit dat er in hemelsnaam in?Nitai schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:12:
Het woordenboek is selectief, zo is 'THE' er gewoon niet uit te krijgen. En leert het woordenboek ook maar selectief. Ik weet dat het op m'n oude Sony Ericsson veel beter geregeld was
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ja, klopt, die kom ik ook vaak tegen... Misschien is de 'THE' een nog uit te komen Apple-product?Spike_wolf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:18:
[...]
Ja dat 'THE' probleem is echt super irritant. Waarom zit dat er in hemelsnaam in?
Dat zou zo maar kunnen.Palomar schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:40:
[...]
Ja, klopt, die kom ik ook vaak tegen... Misschien is de 'THE' een nog uit te komen Apple-product?
Ik heb de iPad als 'couch surfer' aangeschaft maar hij is zoveel meer dan dat! Ben nu aan het kijken of ik hem zakelijk kan inzetten.
Het hierboven genoemde THE probleem heb ik ook ondervonden. Geen dealbreaker, maar wel irritant.
Vooralsnog krijgt de iPad van mij een 8,5/10. Niet slecht dunkt me.
Overigens heb ik er een Piel Frama leather case met magnetic closure omheen gedaan. Perfecte case voor wie een leren folder voor z'n iPad zoekt.
Haha ja dat het daarom als THE wordt geschreven. Misschien wordt de THE vanavond wel aangekondigdPalomar schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:40:
[...]
Ja, klopt, die kom ik ook vaak tegen... Misschien is de 'THE' een nog uit te komen Apple-product?
Het THE probleem is idd ENORM vervelend. Zit er al in sinds iPhone 1.0.1 ofz.
Hoe bedoel je dat? Ik heb het zowel met de Nederlandse taal als de engelse.kmf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:18:
Het THE-probleem kan je natuurlijk snel oplossen door effe van taal te switchen met het wereldbolletje. Maar ja, meestal heb je dan al getikt
In Engels the the
(dat was dus een test) als je switcht naar Engelse toetsenbord gaat het goed.
Hij is sinds een lange tijd weer streaming beschikbaar. Werkt ook op de iPad. Zie apple.com
[ Voor 57% gewijzigd door Donstil op 01-09-2010 18:55 ]
Come on... iPad support
[ Voor 15% gewijzigd door kmf op 01-09-2010 19:11 ]
Edit: kolere dat spel ziet er ook top uit zeg. Edit2 Ooh het is vechten. Laat maar weer.
EDIT3 iPad iOs4.2 November!
[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 01-09-2010 19:20 ]
Maar ja printing
Arghhh november pas....
[ Voor 72% gewijzigd door kmf op 01-09-2010 19:20 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En dan in de nieuwsberichten jubelen dat de update gratis gaat zijnkmf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:18:
Bah... 4.2 pas
Maar ja printing
Arghhh november pas....
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Heb inmiddels ook een iPad aangeschaft, moet nog wel erg wennen aan het toetsenbord.
Haal er toch ooit nog is een bt toetsenbord bij. Maar tot dusver erg tevreden
Zal binnenkort mijn ervaringen eens plaatsen over de iPad als trein metgezel.

Whatever.
http://itunes.apple.com/us/app/epic-citadel/id388888815?mt=8

Whatever.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En hopelijk niet alleen een demo maar een voorproefje van een volledige game?
Besturing is ook awesome; dat rondlopen door op de grond te "klikken" vind ik best fijn werken.
Muah, alles is hier vrij krap. Zodra je een beetje groter overzicht heb, krijg je een framerate van niks.yeehaw schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:40:
Het ziet er nu al beter uit als World of Warcraft
WoW is wel wat meer open, maar inderdaad, het kan zeker concurreren.
Met wat meer tweaken (het is de eerste app die zo mooi is) zouden ze vast nog net iets meer eruit halen, maar ik ben bij deze al sterk onder de indruk van de graphics op zo'n klein apparaat.
Hoe dan ook, deze app was wel een
[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 01-09-2010 23:52 ]
Ik vraag me wel af of dit het maximale is. Wat als er nu npc's rondlopen? Gaat het dan mis?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Die battle die je tijdens de keynote zag leek mij anders wel een bult plezierHeatWave schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:23:
Dat ziet er iid goed uit zeg, nu hopen dat het spel inhoudelijk ook een beetje leuk is!
Uitleg: ik ontvang mijn mail ( 2x via Vodafonevast en 1 Hotmail) op drie manieren
Op m'n HTC Touch HD | de iMac | en dus ook op de iPad.
Voorheen kreeg ik dus netjes m'n mail op de HTC en en als ik thuis ben later die dag dat ook op de iMac.
Mijn accounts netjes zijn overgenomen via iTunes en zo te zien staat alles goed. ( voorheen op de Ipod Touch ging het ook goed)
Echter als mijn iPad aan staat en ik heb mail binnen gehaald, krijg ik zowel op mijn iMac en HTC meldingen dat mijn account niet klopt ( het scherm met je wachtwoord) dat geld ook voor Hotmail. Als ik de mail in de iPad niet opstart nadat die is uit geweest heb ik er geen last van.
En heb ik het probleem op de HTC en iMac kan ik ook niet berichten verzenden via de iPad.
Wat zou ik moeten aanpassen of is het iets van het kan niet anders. (b.v. omdat ze mogelijk gelijk of kort achter elkaar de servers benaderen?)
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Wel heb ik een vraag m.b.t. Mail van Hotmail.
Kan je in Hotmail iets veranderen in de instellingen waardoor als jeje mail op de iPad leest en verwijderd dit OOK op de server gebeurt. Nu gebeurt het lokaal op de iPad. Als ik dan na een week mijn pc weer opstart, staat er 400 postvak IN.
Erg vervelend dus.
Imap gebruiken ipv pop. Of nog beter, hotmail heeft sinds gisteren exchange support, dus je kan dat instellen en je mailtjes en bijbehorende wijzigingen zijn instant. Je moet zelf even zoeken naar een tutorial. Ik gebruik zelf geen hotmail.timowouters schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:47:
Ik heb geen idee wat dit zou kunnen veroorzaken, bij mij werkt het altijd goed.
Wel heb ik een vraag m.b.t. Mail van Hotmail.
Kan je in Hotmail iets veranderen in de instellingen waardoor als jeje mail op de iPad leest en verwijderd dit OOK op de server gebeurt. Nu gebeurt het lokaal op de iPad. Als ik dan na een week mijn pc weer opstart, staat er 400 postvak IN.
Erg vervelend dus.
Anoniem: 82654
Er wordt dus blijkbaar geen paswoordcontrole meer gevraagd
Ik zou graag hebben dat dit wel zo is om dit probleem in het vervolg niet meer tegen te komen. (het ging gelukkig om een app van slechts 1,39€, maar het kon evengoed om een app van 100€ gaan,vandaar)
Kan ik dit op een bepaalde manier extra beveiligen?
Kan het niet zijn dat je net een andere App gekocht/gedownload hebt (of een update?)?Anoniem: 82654 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:17:
In de AppStore heb ik per ongeluk een betalende app gekocht. Ik had 2keer geklikt en voor ik het wist werd er al gedownload.
Er wordt dus blijkbaar geen paswoordcontrole meer gevraagd
Ik zou graag hebben dat dit wel zo is om dit probleem in het vervolg niet meer tegen te komen. (het ging gelukkig om een app van slechts 1,39€, maar het kon evengoed om een app van 100€ gaan,vandaar)
Password wordt nog steeds gevraagd maar blijft alleen "even" onthouden als je net iets hebt gedaan in de store.
Anoniem: 82654
Nu wordt het paswoord blijkbaar wel gqevraagdDonstil schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:24:
[...]
Kan het niet zijn dat je net een andere App gekocht/gedownload hebt (of een update?)?
Password wordt nog steeds gevraagd maar blijft alleen "even" onthouden als je net iets hebt gedaan in de store.
Toch vind ik het vervelend als dit tijdelijk onthouden wordt. Is er geen mogelijkheid om de visa betalingsmethode inactief te plaatsen ofzo en deze dan terug te activeren indien ik iets wil aankopen? Ik ga meestal toch gewoon de store gebruiken om gratis apps te installeren...
De tijd dat je Password wordt onthouden is zo lang niet. Niet echt een probleem om je CC gewoon actief te houden.Anoniem: 82654 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:32:
[...]
Nu wordt het paswoord blijkbaar wel gqevraagd
Toch vind ik het vervelend als dit tijdelijk onthouden wordt. Is er geen mogelijkheid om de visa betalingsmethode inactief te plaatsen ofzo en deze dan terug te activeren indien ik iets wil aankopen? Ik ga meestal toch gewoon de store gebruiken om gratis apps te installeren...
Tenzij er veel mensen aan je iPhone/iPad/iPodTouch zitten die je niet kan vertrouwen.
Anoniem: 176172
Ik gebruik mijn Ipad voor zowel mijn prive mail (Gmail) als mijn zakelijke mail (een exchange server) en dat werkt helemaal goed, naast mijn Ipad heb ik ook een Iphone die dezelfde accounts gebruikt. Als ik een mail lees op mijn Iphone wordt die als gelezen beschouwd op mijn Ipad. Op mijn Imac doe ik hetzelfde en eigenlijk werkt dat allemaal OK ik denk dus dat je je instellingen even moet bekijken want het kan echt goed werken.
Op mijn Windows PC heb ik als in stelling staan dat alles op de server moet blijven staan (Office 200?) en daarmee hebben mijn Apple apparaten gewoon toegang tot die mail.
Anoniem: 262825
Ik heb een probleem met Itunes. Ik heb dat zelf veroorzaakt maar nu?
Omdat Itunes standaard alles naar C: zetten was die snel vol. Daar staat alleen windows etc. Toen ik daar achter kwam heb ik de mappen waarvan ik dacht dat ze de Itunes bestanden bevatten naar D: gekopieerd. Gevolg is dat Itunes nu leeg is en geen bestanden meer ziet zoals de muziek en filmbibliotheek.
De films waren snel teruggevonden en de boeken etc. zal ook wel lukken meer de muziekbibliotheek blijft weg. Wie week war ik moet doen od welk bestand ik ook naar D: moet kopieëren om de Itunes weer te krijgen als voor mijn wijzigingen??
Voor mij een probleem maar voor de experts onder jullie???
Ik hoop op de gouden tip.
Alvast bedankt.
Arie
Je kan in iTunes ook aangeven dat hij alles probeert te sorteren in mappen waardoor het aantal mappen afneemt.
Is ook heel veel over te vinden op google zijn diverse documenten welke beschrijven hoe je het beste je bibliotheek kan verplaatsen.
Belangrijkste voor jou is nu denk terug naar alles op C en dan in 1x goed opnieuw beginnen via Google.
Ik ken het probleem, heb het wanneer mijn mail op de Macbook en de Imac tegelijk open staan. Met de iPhone en iPad heb ik het probleem niet. Heb al heel veel geprobeerd om het probleem op te lossen, maar krijg het niet voor elkaar. (ik gebruik trouwens IMAP).Montana schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:06:
Echter als mijn iPad aan staat en ik heb mail binnen gehaald, krijg ik zowel op mijn iMac en HTC meldingen dat mijn account niet klopt ( het scherm met je wachtwoord) dat geld ook voor Hotmail. Als ik de mail in de iPad niet opstart nadat die is uit geweest heb ik er geen last van.
En heb ik het probleem op de HTC en iMac kan ik ook niet berichten verzenden via de iPad.
Wat zou ik moeten aanpassen of is het iets van het kan niet anders. (b.v. omdat ze mogelijk gelijk of kort achter elkaar de servers benaderen?)
Enige oplossing is om de mail op 1 van de 2 devices uit te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 03-09-2010 07:52 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
In het begin is het misschien iets anders dan dat je gewend bent van een app door alle verschuivende panels, maar na wat wennen vraag ik me af waarom andere devs dit niet eerder hebben bedacht. Zoals het er nu voorstaat vind ik dit toch wel de beste, mooiste, fijnste Twitter app voor de iPad.
En het mooie is dat hij ook nog gewoon gratis is
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
En binnenkort ook nog Push mogelijkheden.Vanitas schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:52:
Hebben mensen hier de officiële Twitter app voor de ipad al geprobeerd? Ik had er gisteravond een tijdje mee zitten spelen en het werkt toch wel heel erg goed. En vooral ook heel erg soepel.
In het begin is het misschien iets anders dan dat je gewend bent van een app door alle verschuivende panels, maar na wat wennen vraag ik me af waarom andere devs dit niet eerder hebben bedacht. Zoals het er nu voorstaat vind ik dit toch wel de beste, mooiste, fijnste Twitter app voor de iPad.
Anoniem: 276510
Ik wil geen Push voor Twitter, dan word ik te vaak lastig gevallen en kan ik een x aantal keer per minuut mn ipad pakken omdat ik weer zo'n message krijgBioHazard schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:54:
[...]
En binnenkort ook nog Push mogelijkheden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Is makkelijk te verhelpen door te switchen van keyboard taal. Gewoon op het wereld bolletje drukken.Igor4 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:57:
Van het THE probleem heb ik ook last! herkenbaar. heel irritant. Maar heb het ook met 'a' (op z'n engels) wordt er à van gemaakt..
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Hier zat ik ook gewoon op te wachten. Tweetie 2.0, Twitter for iPod en nu Twitter for iPad zijn gewoon de beste Twitter apps naar mijn mening.Vanitas schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:52:
Hebben mensen hier de officiële Twitter app voor de ipad al geprobeerd? Ik had er gisteravond een tijdje mee zitten spelen en het werkt toch wel heel erg goed. En vooral ook heel erg soepel.
Tweetie zal ook nog wel Twitter for Mac worden..
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 03-09-2010 14:34 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, gewoon geen credit card invoeren als betaalwijze maar kraskaarten (iTunes gift cards) gebruiken. Zo houd je ook een betere controle over hoe veel je eigenlijk uitgeeft. En kan je in elk geval niet per ongeluk iets van 100 euro kopen.Anoniem: 82654 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:17:
Edit: @hieronder: Wereldbolletje staat links naast de spatiebalk.
Edit2: En over het mailprobleem: Bij veel providers kan je niet 2x tegelijk ingelogd zitten op je mail account, vandaar dat je steeds opnieuw om je wachtwoord gevraagd wordt: Login wordt dan afgewezen.
[ Voor 18% gewijzigd door GekkePrutser op 03-09-2010 14:51 ]
Ik heb gisteren eens zitten kijken, maar zag dat wereldbolletje niet, waar kan ik die vinden?Royal schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:00:
[...]
Is makkelijk te verhelpen door te switchen van keyboard taal. Gewoon op het wereld bolletje drukken.
je moet wel ingesteld hebben dat je meerdere talen/toetsenborden hebt, dus even in de settings nederlands en zo toevoegen.Walkman schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:49:
[...]
Ik heb gisteren eens zitten kijken, maar zag dat wereldbolletje niet, waar kan ik die vinden?
Probleem is dus dat hotmail imap niet ondersteunt. Iig niet in. Gratis versie. Daar moet je dacht ik software voor hebben. Die exchange ga ik even naar zoeken. Bedankt![message=,noline]kmf schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:58[/message]:
[...]
Imap gebruiken ipv pop. Of nog beter, hotmail heeft sinds gisteren exchange support, dus je kan dat instellen en je mailtjes en bijbehorende wijzigingen zijn instant. Je moet zelf even zoeken naar een tutorial. Ik gebruik zelf geen hotmail.
Zo, jij bent populair op TwitterAnoniem: 276510 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:13:
[...]
Ik wil geen Push voor Twitter, dan word ik te vaak lastig gevallen en kan ik een x aantal keer per minuut mn ipad pakken omdat ik weer zo'n message krijg
Maar ik vind het wel een leuke toevoeging. Zoveel mentions krijg ik toch niet, maar als je er wel veel krijgt dan kan ik me goed voorstellen dat het erg irritant is.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Je email-provider beperkt je tot 1 simultane sessie per IP en dankzij de NAT van je modem lijken beide computers van hetzelfde IP te komen.M@cer schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 07:52:
Ik ken het probleem, heb het wanneer mijn mail op de Macbook en de Imac tegelijk open staan. Met de iPhone en iPad heb ik het probleem niet. Heb al heel veel geprobeerd om het probleem op te lossen, maar krijg het niet voor elkaar. (ik gebruik trouwens IMAP).
I don't like facts. They have a liberal bias.
Even op "move library" gezocht op google en had meteen een link binnen de apple help die precies uitlegde hoe je veilig je lib van C: naar D: verhuist.
Je moest alleen wel zelf de oude files weggooien, ze kunnen het dus beter copy lib noemen ipv move lib.
Anoniem: 262825 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:36:
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met Itunes. Ik heb dat zelf veroorzaakt maar nu?
Omdat Itunes standaard alles naar C: zetten was die snel vol. Daar staat alleen windows etc. Toen ik daar achter kwam heb ik de mappen waarvan ik dacht dat ze de Itunes bestanden bevatten naar D: gekopieerd. Gevolg is dat Itunes nu leeg is en geen bestanden meer ziet zoals de muziek en filmbibliotheek.
De films waren snel teruggevonden en de boeken etc. zal ook wel lukken meer de muziekbibliotheek blijft weg. Wie week war ik moet doen od welk bestand ik ook naar D: moet kopieëren om de Itunes weer te krijgen als voor mijn wijzigingen??
Voor mij een probleem maar voor de experts onder jullie???
Ik hoop op de gouden tip.
Alvast bedankt.
Arie
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid