Apple 'gitaar' event - 1 september 2010

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 22.636 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:51

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/08/25/140147-apple_2010_media_invite_500.jpg

1 september 2010, 19:00 (Nederlandse tijd)

Geruchten:
iPod touch met camera, of camera's, en FaceTime-ondersteuning.

Nieuwe iPod nano met touchscreen. Het touchscreen zelf is al een tijdje gesignaleerd, hoe de iPod of de interface er precies uit gaat zien is nog niet zeker. Maar waarschijnlijk wordt het niet veel groter dan het schermpje zelf. 9to5mac speculeert zelfs over een polshorloge-achtige iPod.

Nieuwe iTunes met waarschijnlijk meer social/cloud functionaliteit.

Nieuwe iLife met eventueel de nieuwe iTunes, een flink veranderde iWeb, afscheid van iDVD en een nog onbekend nieuw programma.

iTV, de nieuwe naam voor de Apple TV, die iOS zou draaien, de mogelijkheid tot het huren van tv-shows en volgens sommigen slechts 99 dollar gaat kosten.

MobileMe goedkoper of gratis, met nieuwe diensten, eventueel voor premium-gebruikers.

Het event zal (waarschijnlijk) te volgen zijn via:
http://www.macrumorslive.com
http://9to5mac.com
http://www.engadget.com

Persoonlijk denk ik dat alleen de iPod- en iTunes zaken komende week aan bod komen, de andere zaken komen er misschien wel aan maar het event lijkt duidelijk vooral op muziek gericht te zijn. Wat verwachten jullie?

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/home/images/promo_EwGVn1FJ_prekeynote20100901.jpg
Voor het eerst sinds 2002 biedt Apple weer een live stream aan van het event. Alleen te bekijken op OS X 10.6. of iOS-devices. Test hier hier of je streams kan ontvangen, lees hier over mogelijke workarounds. De stream zal vanavond verschijnen op http://www.apple.com.

[ Voor 16% gewijzigd door Hertog op 01-09-2010 17:04 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:33
Iets wat mij wel erg mooi lijkt is de mogelijkheid om op de iTV FaceTime te doen.

http://www.roughlydrafted...pple-tv-get-facetime-too/

MobileMe mag idd van mij ook wel gratis :) Heb het ondertussen niet meer, en om nog een jaar te halen voor iets wat ik 'mwah mwah' gebruik. Nah.

[ Voor 31% gewijzigd door ZpAz op 28-08-2010 23:24 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02:20
Mooi overzicht in de TS :)

Ik hoop dat de iTunes en iPhoto-bibliotheken naar de cloud gaan. Maar ik zie dat eigenlijk pas in januari (of later in het voorjaar pas) gebeuren. Volgens de geruchten is het datacenter nog niet klaar en gaat alleen de iTunes Store nu naar het web. Maar we zullen zien.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
ZpAz schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:23:
Iets wat mij wel erg mooi lijkt is de mogelijkheid om op de iTV FaceTime te doen.
Ik vraag me af of dat gaat werken. Een tv-settop-box, in de woonkamer, is toch niet een logische plek voor een FaceTime camera. Bij je tv zit je meestal een eind weg en echt in het zicht staat zo'n kastje ook lang niet altijd.

FaceTime voor OS X is een stuk logischer, sterker nog, ik had verwacht dat dat allang een keer gemaakt zou zijn, door Apple zelf of een andere ontwikkelaar..
Hoedje schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 09:48:
Ik hoop dat de iTunes en iPhoto-bibliotheken naar de cloud gaan. Maar ik zie dat eigenlijk pas in januari (of later in het voorjaar pas) gebeuren. Volgens de geruchten is het datacenter nog niet klaar en gaat alleen de iTunes Store nu naar het web. Maar we zullen zien.
De laatste geruchten zijn dat de store zelf niet naar het web gaat maar dat iTunes alleen wat meer sociale media-dingen krijgt, met name doordat de platenmaatschappijen moeilijk doen.

Of iTunes en iPhoto binnenkort naar de cloud gaan vraag ik me af. De meeste bibliotheken zijn nogal groot en dat neemt toch wel erg veel ruimte en bandbreedte in.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 13:19
Ik geloof (en hoop) niet dat MobileMe gratis wordt. Waarschijnlijker is een prijsverlaging.

Ik vind het echt een uitstekende dienst waar best betaald voor mag worden. Al is 79 euro natuurlijk te veel. Maar als je even op eBay zoekt zie je ook dat je al een licentie kan krijgen voor zo'n 40 EUR (zelf ook gedaan btw) dus dan is het nog wel te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
JanvdVeer schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:11:
Ik geloof (en hoop) niet dat MobileMe gratis wordt. Waarschijnlijker is een prijsverlaging.
Wellicht een gratis light-variant voor dingen zoals synchronisatie en een betaalde variant met meer functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365539

Wow! Ze vernieuwen alles, wat ze moeten vernieuwen! Top. Ik ben vooral nieuwsgierig naar de iPod Nano Touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Anoniem: 365539 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:49:
Wow! Ze vernieuwen alles, wat ze moeten vernieuwen! Top. Ik ben vooral nieuwsgierig naar de iPod Nano Touch
Ehm.. dat zijn geruchten hè! Het is nog allesbehalve zeker dat dit uitkomt. Sowieso niet alles op dit lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat zijn geruchten hé, het IS nog niet vernieuwd. ;) << Zie hierboven. :+

Reken zelf vooral op iPod en iTunes veranderingen, eventueel de iTV.

iLife en MobileMe hebben "niks" te zoeken op een iPod-event.. :) Maar, je weet het nooit natuurlijk!

[ Voor 4% gewijzigd door MrAcid op 29-08-2010 11:53 . Reden: paar seconde te laat.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:28
Ik ben benieuwd of er ookal een iPhone antenne update tussen zit. Ze zouden in September bekijken hoe ze verdergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hoe zit 't met iOS 4.1? Wanneer kunnen we dat verwachten? Ook op dit event? Vooral blauwtand verbetering zit ik op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik denk dat we 4.1 wel kunnen verwachten woensdag, mede doordat gamecenter daar in zit. De ipod touch wordt als game apparaat op de markt gezet, en dit past dan perfect in het straatje met een nieuwe generatie.

Ik ben zelf vooral benieuwd naar iTV, en wat ze daarmee willen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-05 13:31
Ik ben ook benieuwd naar iTV. de iPod's heb ik niet zo veel mee :). Ik denk stiekem (hoop het eerder) dat we iOS4 voor iPad krijgen ? :D

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 13:58
Een nieuwe ipod nano wordt denk ik wel onthult. Er zijn de afgelopen week een paar foto's van nieuwe cases voor de nano opgedoken (evenals van de ipod touch).

Waar ik op hoop is dat iOS4 voor de iPad wordt vrij gegeven en dat er een fatsoenlijke ondersteuning komt voor bestandsformaten. Ik kan nu mijn foto's die ik exporteer met RAW studio (linux) niet naar mijn ipad uploaden... En een divx (dat toch redelijk veel voorkomt op internet) wordt ook niet ondersteund. Moet nu nog alles met handbrake omzetten.

tevens lijkt me het mobileMe best leuk. Maar om daar nu 80 euro voor neer te leggen is mij te gortig. als ze dat naar 30 of 40 euro brengen is het misschien wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
4.2 gaarne zodat die f*ckin traagheid een beetje uit mijn 3G(aar) gaat!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:32
Ik hoop dat ze iOS 4 voor de iPad gaan uitbrengen. Sinds ik m'n iPhone 4 heb is het erg lastig om te wennen aan het ontbreken van multitasking op de iPad. Ook hoop ik stiekem dat ze een soort van dashboard gaan uitbrengen voor iPad in iOS4(.2?)

Mijn inschatting:

Hoogtswaarchijnlijk
- Nieuwe nano of vervanging van de nano.
- Nieuwe iPod Touch met camera en FaceTime.
- iOS 4 voor de iPad.
- iOS 4.1 voor de iPod Touch en iPhones
- Nieuwe iTunes, of een simpele update voor iOS 4.1 of een grote update met een online/clous versie.

Misschien
- Nieuwe Apple TV / iTv (denk nl. dat deze pas in 02-2011 wordt aangekondigd)
- Streaming Video van home content naar alle iDevices

Onwaarschijnlijk
- 7" iPad (zie dit echt niet NU AL gebeuren. Misschien ergens in de toekomst, maar niet al 4mnd na de US release. In sommige landen is de originele iPad nog maar 1-2 mnd uit.)

En bij ALLE events hoop ik weer dat de iTunes video libraru EINDELIJK eens naar NL gaat komen. Maarja heb inmiddels stiekem al de hoop opgegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
shakedown schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:12:
Een nieuwe ipod nano wordt denk ik wel onthult. Er zijn de afgelopen week een paar foto's van nieuwe cases voor de nano opgedoken (evenals van de ipod touch).
Áls het de nieuwe Nano is natuurlijk. ;) De vorige keer dat de Nano dit formaat had; zijn ze weer snel teruggegaan naar een conventioneler ontwerp. Misschien is dit wel een nieuw format naast de Nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Laatst online: 02-04-2024
Flatwhite schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:14:
Ik hoop dat ze iOS 4 voor de iPad gaan uitbrengen. Sinds ik m'n iPhone 4 heb is het erg lastig om te wennen aan het ontbreken van multitasking op de iPad. Ook hoop ik stiekem dat ze een soort van dashboard gaan uitbrengen voor iPad in iOS4(.2?)
Ik denk eerlijk gezegd dat dit juist wat minder waarschijnlijk is. Omdat er nog helemaal geen beta voor developers beschikbaar is en ik me niet kan voorstellen dat ze dat uitbrengen zonder dat het uitgebreid getest is.

Meer voor de hand liggend is denk ik dat ze de beta beschikbaar stellen voor ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Ik denk niet dat er een iPod Touch met frontcamera uit zal komen hoor. Hoe wil je dan gaan videobellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
laurenssie schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:20:
Ik denk niet dat er een iPod Touch met frontcamera uit zal komen hoor. Hoe wil je dan gaan videobellen?
Via email. ;) En ja, dat is serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Xental schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat dit juist wat minder waarschijnlijk is. Omdat er nog helemaal geen beta voor developers beschikbaar is en ik me niet kan voorstellen dat ze dat uitbrengen zonder dat het uitgebreid getest is.

Meer voor de hand liggend is denk ik dat ze de beta beschikbaar stellen voor ontwikkelaars.
Daar heb je inderdaad gelijk in, vind het wel apart dat het allemaal zo lang moet duren voordat de iPad versie er is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Roamor schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:15:
[...]

Áls het de nieuwe Nano is natuurlijk. ;) De vorige keer dat de Nano dit formaat had; zijn ze weer snel teruggegaan naar een conventioneler ontwerp. Misschien is dit wel een nieuw format naast de Nano?
Mm het kan. Maar dan heb je dus een shuffle, de ipod mini, ipod nano. Het probleem bij de vorige keer was dat je een klein schermpje had met een klein click wheeltje. Als ze er nu voor kiezen een iets groter scherm te maken (3 inch, de ipod nano 3rd gen was 2 inch) en geen clickwheel is dat best te doen. De meeste smartphones hebben een scherm rond de 3 inch! (ok iets groter dan 3,2 inch) Dus dat moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hertog schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:58:
[...]
FaceTime voor OS X is een stuk logischer, sterker nog, ik had verwacht dat dat allang een keer gemaakt zou zijn, door Apple zelf of een andere ontwikkelaar..
Ik heb nog nergens specs gezien van de achterliggende protocollen. Dwz, d'r zijn wel wat mensen achteraan gegaan maar de meer essentiele dingen zijn SSL-beveiligd.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
shakedown schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:23:
[...]

Mm het kan. Maar dan heb je dus een shuffle, de ipod mini, ipod nano. Het probleem bij de vorige keer was dat je een klein schermpje had met een klein click wheeltje. Als ze er nu voor kiezen een iets groter scherm te maken (3 inch, de ipod nano 3rd gen was 2 inch) en geen clickwheel is dat best te doen. De meeste smartphones hebben een scherm rond de 3 inch! (ok iets groter dan 3,2 inch) Dus dat moet wel lukken.
Centimeter, geen inches:
The new iPod nano is said to utilize a tiny 3cm-by-3cm display that was revealed in its bare form as unknown Apple-branded component earlier this summer. For comparison, the second-generation iPod nano had a screen that was about 3cm by 2.5cm.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HyperioN schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:52:
[...]

Ehm.. dat zijn geruchten hè! Het is nog allesbehalve zeker dat dit uitkomt. Sowieso niet alles op dit lijstje.
Ja, waarom maken ze er dan z'n heel gedoe van? Een speciale Live-Stream. Maar er wordt toch wel wat onthuld? Anders maken ze er niet z'n event van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Roamor schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:29:
[...]

Centimeter, geen inches:
[...]

;)
Wow idd!! Dat is wel erg klein!! Ik had het allemaal wat groter in mijn gedachten.. (ach daar hebben de meeste mannen last van...) Dan zou het dus eerder een nieuwe ipod shuffle worden. Dat lijkt me ook redeloijk te kunnen want die loopt nu nog behoorlijk uit de pas in vergelijking met de andere ipod produkten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Xental schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Daar heb je inderdaad wel een heel groot punt. Vaak worden er eerst bèta's getest. Maar ze kunnen in principe al wel met een aantal App ontwikkelaars een aantal apps hebben gemaakt om de nieuwe functies van ios4 voor de iPad te tonen tijdens het event. Dat zal niet de eerste keer zijn. Achja we gaan het zien.

Ben eerlijk gezegt nog het meeste benieuwd naar dat kleine schermpje. Wat ze er mee gaan doen en hoe ze het in de markt gaan zetten... Ohja wordt het misschien ook einde iPod Classic??? Zal wel een grote stap zijn m.i. De iPod heeft er voor gezorgd dat Apple weer groot is geworden... Hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:12
Anoniem: 365539 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:32:
[...]

Ja, waarom maken ze er dan z'n heel gedoe van? Een speciale Live-Stream. Maar er wordt toch wel wat onthuld? Anders maken ze er niet z'n event van..
*zucht*

Ja, er wordt vast en zeker wat nieuws gepresenteerd op de event. Maar wat? Hoe weet je zo zeker dat de "Nano Touch" wordt gepresenteerd dan? Of een iPod Touch met retina display en 2 camera's? Niet dus :)
Alles is tot nu toe gebaseerd op geruchten of mogelijke 'gelekte' componenten van de nieuwe toestellen. Hoewel sommige geruchten erg logisch lijken, is nog niks zeker.

Ik word zelf een beetje gek van die mensen die zeggen dat de iPod Touch twee camera's zal krijgen, iPod Nano zal een touchscreen krijgen etc. Klakkeloos geruchten overnemen en aannemen dat het werkelijk zal gebeuren...

Hoe dan ook, we kunnen wel speculeren over wat er zal komen, maar nog paar nachtjes slapen en we zullen in detail weten wat Apple in petto heeft :)
Dat betekent uiteraard niet dat het niet leuk is om te speculeren en te 'fantaseren' over mogelijke features ;)

Waar ik het meest interesse in heb is de nieuwe iPod Touch. Deze zal ik naast mijn Samsung S8500 gebruiken en de dingen aanvullen die de Samsung telefoon niet kan (tenzij de nieuwe features/prijs wel erg tegenvalt).

De features die ik op de iPod Touch verwacht en hoop te zien zijn:
- Retina display
- Front-facing camera
- A4 chip
- Wellicht een nieuwe design (fingers crossed!)
shakedown schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:41:
[...]
Wow idd!! Dat is wel erg klein!! Ik had het allemaal wat groter in mijn gedachten.. (ach daar hebben de meeste mannen last van...) Dan zou het dus eerder een nieuwe ipod shuffle worden. Dat lijkt me ook redeloijk te kunnen want die loopt nu nog behoorlijk uit de pas in vergelijking met de andere ipod produkten...
Zover ik op de hoogte ben van de geruchten, is de vierkante touchscreen idd afkomstig van de iPod shuffle, en niet de Nano.

[ Voor 15% gewijzigd door Amps op 29-08-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
Amps schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:54:
[...]

Zover ik op de hoogte ben van de geruchten, is de vierkante touchscreen idd afkomstig van de iPod shuffle, en niet de Nano.
Behalve dat het niet meer ècht een shuffle is als het een (touch)screen heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
CyBeR schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:25:
[...]

Ik heb nog nergens specs gezien van de achterliggende protocollen. Dwz, d'r zijn wel wat mensen achteraan gegaan maar de meer essentiele dingen zijn SSL-beveiligd.
Ah ok. Ik dacht dat het een open protocol met een duidelijke API was. Het idee was toch dat het door meerdere partijen gebruikt ging worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:28
Hoe dan ook ik denk dat Apple weer een hoop coole spullen gaat vrijgeven! Ik hoop het meest op iOS 4.1 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hertog schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:05:
[...]

Ah ok. Ik dacht dat het een open protocol met een duidelijke API was. Het idee was toch dat het door meerdere partijen gebruikt ging worden?
Dat was wel het idee ja, maar ik heb dus nog nergens documentatie kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Misschien wachten ze tot ze eerst hun eigen producten er klaar voor hebben, zodat niet straks HP met de eerste FaceTime tablet aan de haal gaat? Zou een beetje knullig zijn natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:39
Verwachten jullie een update rond de antenne van de iPhone4? Er zijn nu weer geruchten rond die 30 september (zie macrumors) als magische datum.
Ik heb een iPhone4 besteld bij de apple online store UK via borderlinx. Wordt als het goed is 14 september verzonden. Ik heb dus nog wel tijd om hem eventueel te 'cancellen' en te wachten, al vraag ik me af of ze echt die 30 september zullen aanhouden om een eventuele revisie door te voeren. Als je een oplossing hebt, lijk mij dat je die direct doorvoert en niet uitstelt vanwege zo'n 'case-actie'. Ben benieuwd in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Tijn89 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:32:
Verwachten jullie een update rond de antenne van de iPhone4? Er zijn nu weer geruchten rond die 30 september (zie macrumors) als magische datum.
Zou link zijn, aangezien ze dan bevestigen dat het feitelijk een ondeugdelijk product is. Als ze dit doen, gaan er geheid rechtszaken komen in Amerika.

Ik ben bang dat Apple deze rit gewoon tot de volgende generatie uit zal zitten, hopende dat het overwaait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 29-05 11:27
Ik verwacht het niet, maar ik hoop op een update van de iPad, in ieder geval meer RAM geheugen, misschien meer. De enige reden waarom ik er nu op hoop is omdat ik deze iPad dan nog terug kan brengen en de nieuwe kan halen :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Roamor schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:59:
[...]

Zou link zijn, aangezien ze dan bevestigen dat het feitelijk een ondeugdelijk product is. Als ze dit doen, gaan er geheid rechtszaken komen in Amerika.

Ik ben bang dat Apple deze rit gewoon tot de volgende generatie uit zal zitten, hopende dat het overwaait.
Kan wel link zijn, toch zijn er geruchten dat dit wel gaat gebeuren, las het toevallig vanavond op AppleInsider:

http://dlvr.it/4Vq5q

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17
Ik denk trouwens dat als ze morgen de nieuwe iPods introduceren dat ze pas na 7 september zijn te verkrijgen. De Back to School actie loopt namelijk tot en met 7 september....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashhead89
  • Laatst online: 18:07
Brm-G schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:06:
Ik denk trouwens dat als ze morgen de nieuwe iPods introduceren dat ze pas na 7 september zijn te verkrijgen. De Back to School actie loopt namelijk tot en met 7 september....
De B2S actie geldt nooit voor nieuwe iPod's die uitgebracht worden tijdens de actie. Als het goed is staat in de actievoorwaarden een lijst met artikelnummers van iPod's die in aanmerking komen voor de actie.
Daar zullen ze de nieuwe niet tussen zetten, en er is dus geen enkele reden om de nieuwe iPod's niet gelijk online te zetten.

[edit]hier staan ze dus

[ Voor 8% gewijzigd door slashhead89 op 31-08-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:00
slashhead89 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:15:
[...]

De B2S actie geldt nooit voor nieuwe iPod's die uitgebracht worden tijdens de actie. Als het goed is staat in de actievoorwaarden een lijst met artikelnummers van iPod's die in aanmerking komen voor de actie.
Daar zullen ze de nieuwe niet tussen zetten, en er is dus geen enkele reden om de nieuwe iPod's niet gelijk online te zetten.

[edit]hier staan ze dus
Denk dat er bedoeld wordt dat bijv een oudere partij de deur uit moet (vandaar die B2S-actie) om 'plaats te maken' voor eventuele nieuwe iPods? :)

Anyway, ik zie het morgen wel. Al dat gespeculeer.. Wat schiet je ermee op? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ze gaan het event streamen bij Apple, maar hoelaat is 10:00 am Pt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:26
Rond 7 uur 's avonds oid :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

9 uur eerder dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 29-05 11:27
souljah1h schreef op woensdag 01 september 2010 @ 01:43:
Ze gaan het event streamen bij Apple, maar hoelaat is 10:00 am Pt ?
Sinds wanneer streamt Apple zijn events weer? Voor zover ik weet doen ze dat helemaal niet. Verschillende blogs zullen wel aanwezig zijn en die zitten live tekst en foto's online. Meestal is 's nachts pas de streaming te bekijken van Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
CoiLive schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:35:
[...]

Sinds wanneer streamt Apple zijn events weer? Voor zover ik weet doen ze dat helemaal niet. Verschillende blogs zullen wel aanwezig zijn en die zitten live tekst en foto's online. Meestal is 's nachts pas de streaming te bekijken van Apple zelf.
Stream is overigens alleen voor Macs en iOS-apparaten te zien helaas, ivm het gebruikte protocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26
CoiLive schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:35:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/home/images/promo_EwGVn1FJ_prekeynote20100901.jpg

Viewing requires either a Mac® running Safari® on Mac OS® X version 10.6 Snow Leopard®, an iPhone® or iPod touch® running iOS 3.0 or higher, or an iPad™.

[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 01-09-2010 08:43 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:55

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

http://www.apple.com/pr/library/2010/08/31alert.html
Apple to Provide Live Video Streaming of September 1 Event

[ Voor 36% gewijzigd door kaassouffle op 01-09-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 15:43
Het is al sinds 2005 geleden dat ze nog eens live hebben uitgezonden, wel vreemd dat alleen Macs (mét 10.6) en iStuff de stream kunnen volgen...

Edit MacRumors.com: Can You Watch Apple's Live Keynote Stream? Requirements and Workarounds _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door filenox op 01-09-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Waar ik op hoop is dat iOS4 voor de iPad wordt vrij gegeven en dat er een fatsoenlijke ondersteuning komt voor bestandsformaten. Ik kan nu mijn foto's die ik exporteer met RAW studio (linux) niet naar mijn ipad uploaden... En een divx (dat toch redelijk veel voorkomt op internet) wordt ook niet ondersteund. Moet nu nog alles met handbrake omzetten.
offtopic:
Probeer eens AirVideo te gebruiken, ik gebruikt et dan wel op mijn iPhone maar ik ga er eigenlijk redelijkergewijs vanuit dat et ook wel op een iPad werkt ;-) Die app convert live tijdens (vlak voor) et streamen naar je device en werkt als een trein! Ik kan gerust 720p MKV over 3G streamen zonder haperingen.

Ik weet dat et een music-event is, maar stiekem hoop ik toch op een nieuwe Airbook ;-) Een 11.6inch zou perfect zijn ;-)

[ Voor 19% gewijzigd door deeltje op 01-09-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Ik hoop op de IOS 4.weetikveel voor de iPad. Ik zou graag mijn mailboxen als in mijn iPhone willen! En ik vind het multitasken toch wel interessant hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:37
Hoe is de historie eigenlijk met betrekking tot verkrijgbaarheid van iPods na zo'n presentatie? Ik wil graag de nieuwe iPod touch. Ligt die morgen in de winkel of moet je daar langer op wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Verschilt een beetje maar meestal zijn ze behoorlijk snel beschikbaar. Of het nu ook echt de volgende dag is weet ik niet, vaak/soms worden er dan wel foto's van bij Apple Stores binnengekomen dozen geplaatst en die heb ik nu in elk geval nog niet gezien.

Leuk dat er een stream is trouwens, lekker kijken vanavond! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
jip_86 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:15:
Hoe is de historie eigenlijk met betrekking tot verkrijgbaarheid van iPods na zo'n presentatie? Ik wil graag de nieuwe iPod touch. Ligt die morgen in de winkel of moet je daar langer op wachten?
Ik heb vorig jaar na de presentatie de iPod Touch 64GB gekocht. Volgens mij duurde het zo'n twee weken voordat ie in de apple store in Groningen lag. Ik weet nog wel dat ik toen dacht dat ik beter had kunnen bestellen via de online store, daar was de levertijd vlak na de presentatie ongeveer een week.

Al met al ligt ie niet morgen in de winkel, en kun je voor de snelste levertijd beter meteen online bestellen.

Tevens hoop ik ook iOS4 voor de iPad, maar ik verwacht het niet. Zal wel in de loop van deze maand beschikbaar komen. Dit event gaat puur over de iPods en iTunes.

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Je meot sowieso niets kopen in een APR. Altijd online bestellen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Rivanov schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:36:
Je meot sowieso niets kopen in een APR. Altijd online bestellen.
Uhhh of mensen beslissen lekker zelf waar ze hun spullen kopen....? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Oh maar natuurlijk. Maar dan moeten ze ook niet zeuren als ze langer op z'n spullen moeten wachten dan wanneer ze het online bij Apple bestellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 13:57

Hoite

Goed verhaal

Is het linkje naar de stream al bekend?
Misschien is het handig om hem dan in de TS te zetten.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Hoite schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:43:
Is het linkje naar de stream al bekend?
Misschien is het handig om hem dan in de TS te zetten.
Volgens mij gewoon apple.com zodra het word uitgezonden :) Het is dus om 7 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Rivanov schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:42:
Oh maar natuurlijk. Maar dan moeten ze ook niet zeuren als ze langer op z'n spullen moeten wachten dan wanneer ze het online bij Apple bestellen. ;)
Ik zeur toch ook niet. Als Apple-noob wilde ik alleen even weten of het zin heeft morgen in de winkel te gaan kijken of dat ik nog even geduld moet hebben. Stel dat ik morgen naar de winkel zou kunnen is dat altijd sneller dan online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
souljah1h schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:44:
[...]

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
souljah1h schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:44:
[...]

Jep, 19:00u NL tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

jip_86 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:46:
[...]

Ik zeur toch ook niet. Als Apple-noob wilde ik alleen even weten of het zin heeft morgen in de winkel te gaan kijken of dat ik nog even geduld moet hebben. Stel dat ik morgen naar de winkel zou kunnen is dat altijd sneller dan online bestellen.
Morgen naar de winkel heeft waarschijnlijk geen zin. Het duurt meestal een week of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
Op MacRumors staan wat links.

Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
OP aangepast met link naar info over de stream, stream zelf verschijnt inderdaad op Apple.com. Op CultOfMac wordt gezegd dat deze stream tevens een test is voor de iTunes Streaming Video service die later aangekondigd gaat worden. Toch mooi dat zelfs dit soort dingen tot speculatie kunnen leiden. Volgens mij is het gewoon om te voorkomen dat er meer dan 400 WiFi Base Stations in de zaal zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hertog schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:03:
OP aangepast met link naar info over de stream, stream zelf verschijnt inderdaad op Apple.com. Op CultOfMac wordt gezegd dat deze stream tevens een test is voor de iTunes Streaming Video service die later aangekondigd gaat worden. Toch mooi dat zelfs dit soort dingen tot speculatie kunnen leiden. Volgens mij is het gewoon om te voorkomen dat er meer dan 400 WiFi Base Stations in de zaal zitten :+
Vraag ik me af. Je wilt toch het liefst berichtgeving en dus bezoekers op je eigen site en niet alleen een linkje met kijk maar bij Apple. Dat zal hier niet door verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Laatst online: 10-07-2024
Hertog schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:03:
Cult of Mac baseert zich op een anonieme bron, dus het is niet zozeer speculatie van de site zelf.

"The goal is to monitor traffic load and quality", aldus de anonieme bron.

Bovendien is het natuurlijk de perfecte vuurdoop van je nieuwe datacenter. Het is de ideale manier om veel mensen van je dienst gebruik te laten maken zonder dat je daarbij moet verantwoorden waarom je het doet.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286498

Store is down! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
OMT is er vanaf 18:00 met de voorbeschouwing. Zit ook iemand van in London, waar ze ook rechtstreeks contact mee hebben.

www.onemorething.nl/live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 15:43
Ik heb al die commentaar niet nodig, ik vind het zelfs irritant. Gewoon de live-videoshow for me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Laatst online: 01-12-2021
Hopelijk ook eens wat info over wanneer nou de witte iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
filenox schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:59:
Ik heb al die commentaar niet nodig, ik vind het zelfs irritant. Gewoon de live-videoshow for me! :)
Klopt, maar die beginnen nu al zodat je alvast wat te doen hebt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Rivanov schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:47:
OMT is er vanaf 18:00 met de voorbeschouwing. Zit ook iemand van in London, waar ze ook rechtstreeks contact mee hebben.

www.onemorething.nl/live
...en die stream is ironisch genoeg weer niet te bekijken op een iOS device, vanwege flash. :p

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:15
En een divx (dat toch redelijk veel voorkomt op internet) wordt ook niet ondersteund. Moet nu nog alles met handbrake omzetten.
Daar gebruik je natuurlijk CineXPlayer voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:06
Ik heb zelf geen Mac dus als ik het wil zien moet ik op me iPod touch kijken of met dat commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Krisp schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:12:
[...]

...en die stream is ironisch genoeg weer niet te bekijken op een iOS device, vanwege flash. :p
Er is een Ustream app voor de iPhone, daar moet deze stream vast wel in te vinden zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah, 30 minutjes to go! ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:08

kronolith

[EDIT]

Frietsaus schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:22:
[...]

Er is een Ustream app voor de iPhone, daar moet deze stream vast wel in te vinden zijn. :)
Je kunt ook live stream kijken op Apple site he ;) (Op je iDevice en Mac :P )

Hoop stiekem op een iPhone look a like iPod Touch met redina display en A4 processor. Facetime hoeft van mij niet, gebruik ik waarschijnlijk toch niet :9

[ Voor 21% gewijzigd door kronolith op 01-09-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:59
Voor het eerst sinds tijden dat ik Safari weer eens gebruik op m'n MBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
stijnos1991 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:36:
Voor het eerst sinds tijden dat ik Safari weer eens gebruik op m'n MBP.
Ik vind safari toch nog steeds superieur op de mac moet ik zeggen. Ik heb alleen firefox en chrome lange tijd er naast gebruikt, maar die kunnen wat mij betreft niet tippen aan safari. Dus misschien gebruik jij opera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Wachten duurt lang zeg :P

Heb m'n touch op dit moment in de dock gezet, vervolgens dock gekanteld en die tussen m'n tobo en scherm vastgeklemd :P Zometeen om 7 uur even m'n koptelefoon op de dock aansluiten en kijken maar, terwijl ik natuurlijk hier blijf lurken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Siebelouis schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:39:
[...]

Ik vind safari toch nog steeds superieur op de mac moet ik zeggen. Ik heb alleen firefox en chrome lange tijd er naast gebruikt, maar die kunnen wat mij betreft niet tippen aan safari. Dus misschien gebruik jij opera?
Nope, firefox. Ik kan niet wennen aan Safari omdat: je 3x op de adresbalk moet klikken voordat ie helemaal blauw is. (er zijn sneltoetsen en je kan ook op het 'icoon' voor het adres klikken, maar dat werkt ook niet voor mij)
Adblock Plus niet goed werkt. Het werkt, maar dumpert filmpjes worden ook tegen gehouden en ik krijg dat er niet uit. Vandaar :)
Firefox doet zoals ik het wil, doet niet onder aan Safari, gewoon mijn browser :) maar dit is offtopic.

[ Voor 15% gewijzigd door stijnos1991 op 01-09-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Uhm ik kan nog niks zien hoor :P

Alleen maar een mooie gitaar :9

Ho wacht ff daar ie tie :)

Wat een graf muziek trouwens...

[ Voor 16% gewijzigd door kronolith op 01-09-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Ik zie verdacht weinig iPads in de zaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

stijnos1991 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:50:
Ik zie verdacht weinig iPads in de zaal
Lees: geen een :P

EDIT: 1 iPad gezien, midden in beeld. Ze lezen dit topic denk ik 8) :*)

[ Voor 17% gewijzigd door kronolith op 01-09-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
De Apple live-stream filmt iemand die een textupdate voor een website maakt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Je moet ff je mobiel op stil zetten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kwaliteit is echt geweldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

We gaan beginnen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 19:18

Tourniquet

Hiya, fellas!

Perfect beeld en geluid. Dat live-streaming via HTTP werkt goed!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Kwaliteit is verbluffend op de iPhone hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Chrisjuh_15 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:01:
Kwaliteit is verbluffend op de iPhone hier!
Op iPod touch hier ook. En dat zonder haperen!

WTF @ die Apple store in china!

[ Voor 7% gewijzigd door kronolith op 01-09-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

kronolith schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:02:
[...]

Op iPod touch hier ook. En dat zonder haperen!

WTF @ die Apple store in china!
Die store is echt een staaltje sterke engineering! Waarom nou niet in Rotterdam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Chrisjuh_15 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:05:
[...]

Die store is echt een staaltje sterke engineering! Waarom nou niet in Rotterdam :(
Lijkt me inderdaad mooi. Jammer dat wij het moeten doen met de MediaMarkt :9

120 Miljoen iDevices :o

[ Voor 4% gewijzigd door kronolith op 01-09-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267416

hm ik krijg available shortly please check back soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Steve iLove you O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

het is al wel begonnen, tenminste dat lees ik op de twitter van macrumors, misschien iets met caching ofzo.
Zal zo wel beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Anoniem: 234657 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:07:
het is al wel begonnen, tenminste dat lees ik op de twitter van macrumors, misschien iets met caching ofzo.
Zal zo wel beginnen.
Zit hier gewoon de stream te kijken hoor. Er zullen wel te veel mensen kijken, zodat er niet genoeg bandbreedte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ik kijk al 5 minuten hoor :o is gewoon begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intheweb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:18
De iPhone die HDR foto's maakt ... tís geen spiegelreflex camera _O-

Doe maar een onsje meer...

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken