[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste
Acties:
  • 347.453 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155104

Nou ik heb weer wat vreemds.

Als ik nu apps open die zegmaar niet Out of the box komen (bijv. NUhd Google earth) dan crasht ie. Heel snel alle pictogramme opzij schieten als het waren. Native apps (video youtubue) doen het prima.

Hoe kan dit? Of beter gezegd, wie weet hoe dit op te lossen is? Het lijkt wel of het geheugen vol is...

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 323791 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:55:
[...]

Keurig als in nog steeds in HD kwaliteit of niet want dat maak ik niet uit je antwoord op. :/
Het scherm van de iPad is ook geen HD dus wat maakt het uit :D

Het ziet er super keurig uit (maar geen HD). Als je 1 film erop zet is het raadzaam om hem op 60% te laten staan.
Ga je net zoals ik veel mee nemen (honderden afleveringen) dan is het perfect te doen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
Donstil schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:57:
[...]

Het scherm van de iPad is ook geen HD dus wat maakt het uit :D
Hij is (meer dan) 720 pixels, dus beetje HD... :)

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 11:49
In plaats van een ervaring zal ik eens een vraag plaatsen.
Hoe werkt bij jullie het typen op een ipad?
Zit al een tijdje te twijfelen om een ipad aan te schaffen, zit elke dag 5 uur in de trein ( ja en dat allemaal om een college van elke uren te volgen )
Anyway mijn vraag was is een ipad ook productief te gebruiken? wat zijn jullie ervaringen hier mee ?
Want mijn thinkpad is gewoon niet echt handig in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je kunt er wel aardig mee typen, maar als ik een mailtje moet beantwoorden oid dat wat langer is dan loop ik toch liever even naar mn vaste pc... Vooral als het een mailtje of stuk tekst is waar je nog even bij moet nadenken en af en toe wat tekst wil weghalen of er tussen zetten. Dat gaat in mijn ervaring erg lastig op een iPad. Je hebt geen pijltjestoetsen en de cursor tussen 2 woorden zetten vergt nogal wat behendigheid. Ook mis ik de 'delete' (del) knop.

Dus ja, typen kan wel gewoon redelijk snel, maar voor echt productief werk gaat het niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:17

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Typen gaat redelijk moet ik zeggen. Na wat oefenen kom ik een heel eind.

Heb hem nu bijna een week, heb er gelijk een pvc achterhoes om gedaan.
Had hem er vandag even af, echt een heel verschil kwa ergonomie.
Vind een rubberen zij en achterkant echt een vereiste. Kaal ligt de ipad niet lekker in dr hand.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 19:58
Typen gaat prima. Sterker nog, dit type ik nu ook met de ipad. Het grootste nadeel vind ik zelf het ontbreken van pijltjes, zodat je lastig een letter kunt veranderen en sneller een woord helemaal opnieuw moet typen. Maar op zich gaat typen echt prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-05 12:44
ibidriv3r schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:32:
In plaats van een ervaring zal ik eens een vraag plaatsen.
Hoe werkt bij jullie het typen op een ipad?
Zit al een tijdje te twijfelen om een ipad aan te schaffen, zit elke dag 5 uur in de trein ( ja en dat allemaal om een college van elke uren te volgen )
Anyway mijn vraag was is een ipad ook productief te gebruiken? wat zijn jullie ervaringen hier mee ?
Want mijn thinkpad is gewoon niet echt handig in de trein.
Je hebt ook altijd nog de mogelijkheid om het losse BT keyboard van Apple er bij te nemen, en er is zelf een case met ingebouwd BT keyboard.

Kortom, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.

Persoonlijk heb ik, zeker met mail, geen problemen om met het touch keyboard te werken. Ik zou er echter geen complete scriptie op willen typen. ;)

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gebruik de YouTube app veel.
Echter werken m'n abbonementen niet.
De optie nieuwe video's werkt alleen.
Als ik op een kanaal klik krijg ik de melding 'YouTube niet beschikbaar'.
Bekend probleem?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

DivxLover schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:08:
Je hebt ook altijd nog de mogelijkheid om het een los BT keyboard van Apple er bij te nemen
Het mag, prachtig keyboard, maar het hoeft niet het apple-keyboard te zijn.

Ik heb 'm in m'n rugzak zitten, maar als het korte mailtjes zijn doe ik het gewoon met het on-screen keyboard. Tiept prima in een trein en ook al zit ik er maar negen minuten in, ik krijg genoeg gedaan. Vooral omdat je niets hoeft op te starten ofzo. Zitten, aanzetten en werken.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
paella schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:58:
[...]

Hij is (meer dan) 720 pixels, dus beetje HD... :)
Haha en apple noemt het wel graag HD ;)
(neemt niet weg dat het scherm super is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Anoniem: 155104 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:27:
Nou ik heb weer wat vreemds.

Als ik nu apps open die zegmaar niet Out of the box komen (bijv. NUhd Google earth) dan crasht ie. Heel snel alle pictogramme opzij schieten als het waren. Native apps (video youtubue) doen het prima.

Hoe kan dit? Of beter gezegd, wie weet hoe dit op te lossen is? Het lijkt wel of het geheugen vol is...

Gr.
Gecrackte apps erop? Springboard doet dat alleen als hij de kopieerbeveiliging van applicaties niet kan verifiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155104

Cocoia schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:19:
[...]

Gecrackte apps erop? Springboard doet dat alleen als hij de kopieerbeveiliging van applicaties niet kan verifiëren.
Nope, dat kan niet als je hem niet gejailbreakt hebt toch? En dat heb ik niet meer. Het was echt opeens. en NUhd kan niet gekraakt zijn toch?

Ik heb het nu wel opgelost (herstellen in Itunes). Maar het gebeurde toen ik een m4v film erop het gezet via mijn vaders pc (heeft ook geen gecrackte apps). En de oorzaak weet ik niet, ik hoop niet dat het vaker gaat voorkomen want ik heb geen zin om hem 4 keer per week te herstellen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 155104 op 31-08-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322415

Harmen schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:13:
Gebruik de YouTube app veel.
Echter werken m'n abbonementen niet.
De optie nieuwe video's werkt alleen.
Als ik op een kanaal klik krijg ik de melding 'YouTube niet beschikbaar'.
Bekend probleem?
Ja problem had ik ook, heb gewoon al mijn abbo's opnieuw moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:21

Nitai

Live the life you love.

henkjobse schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:05:
Typen gaat prima. Sterker nog, dit type ik nu ook met de ipad. Het grootste nadeel vind ik zelf het ontbreken van pijltjes, zodat je lastig een letter kunt veranderen en sneller een woord helemaal opnieuw moet typen. Maar op zich gaat typen echt prima...
Je weet dat je je vinger op het woord kan houden waarna je naar de letter kan gaan met de cursor/vergrootglas?

Werkt veel sneller dan het woord opnieuw typen. :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 23:01
Typen gaat een stuk makkelijker dan ik had verwacht, eerlijk gezegd... Op mijn iPhone tik ik niet zo snel mailtjes oid, vindt ik de toetsen veel te klein voor, en ik verwachtte dat het met de iPad wel iets makkelijker zou gaan, maar het werkt vele malen prettiger zelfs!
Helemaal in landscape, dan is het toetsenbord bijna net zo groot als dat van een laptop. 10-vingerig tikken gaat dan ook nog best goed.. Je mist het gevoel van de toetsen natuurlijk, dus je blijft wel meer kijken naar het toetsenbord, maar qua snelheid van tikken valt me dat dus reuze mee! Neem hem vaak mee naar bed, om dan nog even wat emailtjes te beantwoorden.
Overigens heb ik zelf de apple case erbij, deze: Afbeeldingslocatie: http://teentechblog.com/wp-content/uploads/2010/02/ipad-case.png
en daarmee tik je door de hoek waarop je iPad staat nog makkelijker, ook op schoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tikken van normaal tekst gaat prima. Ik heb ook de 2-thumbstypingstyle aangeleerd voor portrait.

Het enige nadeel is dat speciale tekens moeilijk gaan. BV [ ] en zo.

En vaak vergeet ik in welke taal de toetsenbord zit. Staat ie in het NL en ik tik the, dan krijg ik THE vanwege de autocorrectie.

Het ergste is dat je de autocorrectie-woordenboek niet kan aanpassen. In het NL worden alles wat eindigt op 's ook veranderd naar 's. Dus foto's wordt 's... wordt er zwaar geirriteerd van.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
kmf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:27:
Tikken van normaal tekst gaat prima. Ik heb ook de 2-thumbstypingstyle aangeleerd voor portrait.
Het ergste is dat je de autocorrectie-woordenboek niet kan aanpassen. In het NL worden alles wat eindigt op 's ook veranderd naar 's. Dus foto's wordt 's... wordt er zwaar geirriteerd van.
volgens mij is het woordenboek zelflerend. Als je een verkeerd gecorrigeerd woord aanpast (dus gewoon backspace) dan zal die dat de volgende keer goed doen. Althans, dat is mijn ervaring.

Wel lees ik mails e.d. nog even door voordat ik ze verstuur, want soms maakt ie wel heel rare woorden ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Palomar schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:54:
[...]

volgens mij is het woordenboek zelflerend. Als je een verkeerd gecorrigeerd woord aanpast (dus gewoon backspace) dan zal die dat de volgende keer goed doen. Althans, dat is mijn ervaring.

Wel lees ik mails e.d. nog even door voordat ik ze verstuur, want soms maakt ie wel heel rare woorden ervan.
Ik dacht ook dat het woordenboek zelflerend was. Maar ik heb toch echt tig keer foto's opnieuw moeten tikken...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:21

Nitai

Live the life you love.

Het woordenboek is selectief, zo is 'THE' er gewoon niet uit te krijgen. En leert het woordenboek ook maar selectief. Ik weet dat het op m'n oude Sony Ericsson veel beter geregeld was :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 322415 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:59:
[...]

Ja problem had ik ook, heb gewoon al mijn abbo's opnieuw moeten instellen.
Heb het gevonden, google is my friend.

Via de youtube pagina moet je een instelling van het abbonement wijzigen naar:
'Alleen video's die door .... zijn geüpload'

[ Voor 49% gewijzigd door Harmen op 01-09-2010 11:35 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nitai schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:12:
Het woordenboek is selectief, zo is 'THE' er gewoon niet uit te krijgen. En leert het woordenboek ook maar selectief. Ik weet dat het op m'n oude Sony Ericsson veel beter geregeld was :)
Ja dat 'THE' probleem is echt super irritant. Waarom zit dat er in hemelsnaam in? :?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Spike_wolf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:18:
[...]

Ja dat 'THE' probleem is echt super irritant. Waarom zit dat er in hemelsnaam in? :?
Ja, klopt, die kom ik ook vaak tegen... Misschien is de 'THE' een nog uit te komen Apple-product? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 11:23
Palomar schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:40:
[...]

Ja, klopt, die kom ik ook vaak tegen... Misschien is de 'THE' een nog uit te komen Apple-product? :P
Dat zou zo maar kunnen. ;) Toen de iPad net was aangekondigt door Apple toetste ik op mijn iPhone 3G met IOS 3.1.2 voor de gein ipad in en wat bleek.....de iPhone herkende dit en paste het aan naar iPad (met hoodletter dus)... Was echt een :o :o :o :o :o momentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-03 18:12
Om te beginnen ben ik zeer tevreden over de iPad. Hij vervangt (voor een deel) de vreselijk slechte Nokia Internet Tablet N800. Ongelofelijk wat was dat een k*tding met z'n waardeloze maemo OS! De iPad is zoveel beter dat deze in vergelijking met die Nokia staat als een T-Ford tot een moderne BMW 3 serie. Daar hoeven we dus niet verder op in te gaan.
Ik heb de iPad als 'couch surfer' aangeschaft maar hij is zoveel meer dan dat! Ben nu aan het kijken of ik hem zakelijk kan inzetten.

Het hierboven genoemde THE probleem heb ik ook ondervonden. Geen dealbreaker, maar wel irritant.
Vooralsnog krijgt de iPad van mij een 8,5/10. Niet slecht dunkt me.

Overigens heb ik er een Piel Frama leather case met magnetic closure omheen gedaan. Perfecte case voor wie een leren folder voor z'n iPad zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Het THE-probleem kan je natuurlijk snel oplossen door effe van taal te switchen met het wereldbolletje. Maar ja, meestal heb je dan al getikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Palomar schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:40:
[...]

Haha ja dat het daarom als THE wordt geschreven. Misschien wordt de THE vanavond wel aangekondigd :9

Het THE probleem is idd ENORM vervelend. Zit er al in sinds iPhone 1.0.1 ofz.
kmf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:18:
Het THE-probleem kan je natuurlijk snel oplossen door effe van taal te switchen met het wereldbolletje. Maar ja, meestal heb je dan al getikt
Hoe bedoel je dat? Ik heb het zowel met de Nederlandse taal als de engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Nee hoor, in het nederlandse toetsenbord word the THE
In Engels the the

(dat was dus een test) als je switcht naar Engelse toetsenbord gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten jullie wel allemaal klaar voor de Keynote.
Hij is sinds een lange tijd weer streaming beschikbaar. Werkt ook op de iPad. Zie apple.com

[ Voor 57% gewijzigd door Donstil op 01-09-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Livestreamin idd http://events.apple.com.edgesuite.net/1009qpeijrfn/event

Come on... iPad support

[ Voor 15% gewijzigd door kmf op 01-09-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als fotograaf ben ik nu al tevreden. Me Iphone4 camera is al super maar als dat HDR werkt zoals alles van Apple dan ben ik heel blij!

Edit: kolere dat spel ziet er ook top uit zeg. Edit2 Ooh het is vechten. Laat maar weer.

EDIT3 iPad iOs4.2 November!

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 01-09-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Bah... 4.2 pas

Maar ja printing :*)

Arghhh november pas....

[ Voor 72% gewijzigd door kmf op 01-09-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:06
De discussie over de keynote mag hier: Apple 'gitaar' event - 1 september 2010.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Laatst online: 29-12-2024

Haaguit

HBZNPLT!

kmf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:18:
Bah... 4.2 pas

Maar ja printing :*)

Arghhh november pas....
En dan in de nieuwsberichten jubelen dat de update gratis gaat zijn :+. WTF, alsof je bij andere producten moet betalen voor een firmware update! Als er voor betaald had moeten worden, hadden ze bij de launch vouchers uitgedeeld oid.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 11:49
@reply's , dank voor jullie reacties.
Heb inmiddels ook een iPad aangeschaft, moet nog wel erg wennen aan het toetsenbord.
Haal er toch ooit nog is een bt toetsenbord bij. Maar tot dusver erg tevreden
Zal binnenkort mijn ervaringen eens plaatsen over de iPad als trein metgezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm, wel lang wachten tot de update.... :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Epic Citadel, de game welke net werd gedemonstreerd in de keynote is nu te downloaden! Gratis! universal

http://itunes.apple.com/us/app/epic-citadel/id388888815?mt=8

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r30/Purple/1b/10/b9/mzl.bfhahhio.320x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ziet er mooi uit, gelijk maar even proberen. Thank voor de tip.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:01
Ook maar ff binnengehaald, maar eens kijken of het wat is

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 11:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat een eye candy :9 Als de adventure qua verhaal/puzzels nou ook nog goed is dan kan dit wel eens een klassieker worden voor dit platform.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Zowiezo bewijst deze engine dat er heel wat meer mogelijk is dan ik dacht op zowel de iPhone als iPad. Als anderen deze engine nu aanschaffen, wellicht kunnen we dan eindelijk wat meer "in-depth" games verwachten met dito graphics. Super demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

En hopelijk niet alleen een demo maar een voorproefje van een volledige game?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 14:06
Soms lage framerates, maar wel aardig mooi gemaakt.

Besturing is ook awesome; dat rondlopen door op de grond te "klikken" vind ik best fijn werken.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Laatst online: 27-05 15:35
Het ziet er nu al beter uit als World of Warcraft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
yeehaw schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:40:
Het ziet er nu al beter uit als World of Warcraft :p
Muah, alles is hier vrij krap. Zodra je een beetje groter overzicht heb, krijg je een framerate van niks.

WoW is wel wat meer open, maar inderdaad, het kan zeker concurreren.

Met wat meer tweaken (het is de eerste app die zo mooi is) zouden ze vast nog net iets meer eruit halen, maar ik ben bij deze al sterk onder de indruk van de graphics op zo'n klein apparaat.

Hoe dan ook, deze app was wel een :o smiley waard.

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 01-09-2010 23:52 ]

• kmf
  • Niet online
Ben al verdwaald na 2 minuten... Gelukkig is er een guided Tour

Ik vraag me wel af of dit het maximale is. Wat als er nu npc's rondlopen? Gaat het dan mis?

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-01 20:56
Laat N.O.V.A. ook zeker qua besturing ver achter zich.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Dat ziet er iid goed uit zeg, nu hopen dat het spel inhoudelijk ook een beetje leuk is!

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• yeehaw
  • Laatst online: 27-05 15:35
HeatWave schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:23:
Dat ziet er iid goed uit zeg, nu hopen dat het spel inhoudelijk ook een beetje leuk is!
Die battle die je tijdens de keynote zag leek mij anders wel een bult plezier :p

• Montana
  • Laatst online: 13:35

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Als verse iPad gebruiker wil ik toch even wat advies hebben over " Mail" en dan meer de vraag hoe gaan jullie daar mee om.

Uitleg: ik ontvang mijn mail ( 2x via Vodafonevast en 1 Hotmail) op drie manieren
Op m'n HTC Touch HD | de iMac | en dus ook op de iPad.

Voorheen kreeg ik dus netjes m'n mail op de HTC en en als ik thuis ben later die dag dat ook op de iMac.
Mijn accounts netjes zijn overgenomen via iTunes en zo te zien staat alles goed. ( voorheen op de Ipod Touch ging het ook goed)

Echter als mijn iPad aan staat en ik heb mail binnen gehaald, krijg ik zowel op mijn iMac en HTC meldingen dat mijn account niet klopt ( het scherm met je wachtwoord) dat geld ook voor Hotmail. Als ik de mail in de iPad niet opstart nadat die is uit geweest heb ik er geen last van.
En heb ik het probleem op de HTC en iMac kan ik ook niet berichten verzenden via de iPad.

Wat zou ik moeten aanpassen of is het iets van het kan niet anders. (b.v. omdat ze mogelijk gelijk of kort achter elkaar de servers benaderen?)

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
Ik heb geen idee wat dit zou kunnen veroorzaken, bij mij werkt het altijd goed.

Wel heb ik een vraag m.b.t. Mail van Hotmail.
Kan je in Hotmail iets veranderen in de instellingen waardoor als jeje mail op de iPad leest en verwijderd dit OOK op de server gebeurt. Nu gebeurt het lokaal op de iPad. Als ik dan na een week mijn pc weer opstart, staat er 400 postvak IN.
Erg vervelend dus.

• kmf
  • Niet online
timowouters schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:47:
Ik heb geen idee wat dit zou kunnen veroorzaken, bij mij werkt het altijd goed.

Wel heb ik een vraag m.b.t. Mail van Hotmail.
Kan je in Hotmail iets veranderen in de instellingen waardoor als jeje mail op de iPad leest en verwijderd dit OOK op de server gebeurt. Nu gebeurt het lokaal op de iPad. Als ik dan na een week mijn pc weer opstart, staat er 400 postvak IN.
Erg vervelend dus.
Imap gebruiken ipv pop. Of nog beter, hotmail heeft sinds gisteren exchange support, dus je kan dat instellen en je mailtjes en bijbehorende wijzigingen zijn instant. Je moet zelf even zoeken naar een tutorial. Ik gebruik zelf geen hotmail.

Anoniem: 82654

In de AppStore heb ik per ongeluk een betalende app gekocht. Ik had 2keer geklikt en voor ik het wist werd er al gedownload.
Er wordt dus blijkbaar geen paswoordcontrole meer gevraagd
Ik zou graag hebben dat dit wel zo is om dit probleem in het vervolg niet meer tegen te komen. (het ging gelukkig om een app van slechts 1,39€, maar het kon evengoed om een app van 100€ gaan,vandaar)

Kan ik dit op een bepaalde manier extra beveiligen?
Anoniem: 82654 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:17:
In de AppStore heb ik per ongeluk een betalende app gekocht. Ik had 2keer geklikt en voor ik het wist werd er al gedownload.
Er wordt dus blijkbaar geen paswoordcontrole meer gevraagd
Ik zou graag hebben dat dit wel zo is om dit probleem in het vervolg niet meer tegen te komen. (het ging gelukkig om een app van slechts 1,39€, maar het kon evengoed om een app van 100€ gaan,vandaar)

Kan het niet zijn dat je net een andere App gekocht/gedownload hebt (of een update?)?
Password wordt nog steeds gevraagd maar blijft alleen "even" onthouden als je net iets hebt gedaan in de store.

Anoniem: 82654

Donstil schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:24:
[...]

Kan het niet zijn dat je net een andere App gekocht/gedownload hebt (of een update?)?
Password wordt nog steeds gevraagd maar blijft alleen "even" onthouden als je net iets hebt gedaan in de store.
Nu wordt het paswoord blijkbaar wel gqevraagd
Toch vind ik het vervelend als dit tijdelijk onthouden wordt. Is er geen mogelijkheid om de visa betalingsmethode inactief te plaatsen ofzo en deze dan terug te activeren indien ik iets wil aankopen? Ik ga meestal toch gewoon de store gebruiken om gratis apps te installeren...
Anoniem: 82654 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:32:
[...]

Nu wordt het paswoord blijkbaar wel gqevraagd
Toch vind ik het vervelend als dit tijdelijk onthouden wordt. Is er geen mogelijkheid om de visa betalingsmethode inactief te plaatsen ofzo en deze dan terug te activeren indien ik iets wil aankopen? Ik ga meestal toch gewoon de store gebruiken om gratis apps te installeren...
De tijd dat je Password wordt onthouden is zo lang niet. Niet echt een probleem om je CC gewoon actief te houden.
Tenzij er veel mensen aan je iPhone/iPad/iPodTouch zitten die je niet kan vertrouwen.

Anoniem: 176172

met betrekking tot de mailvragen hierboven het volgende.
Ik gebruik mijn Ipad voor zowel mijn prive mail (Gmail) als mijn zakelijke mail (een exchange server) en dat werkt helemaal goed, naast mijn Ipad heb ik ook een Iphone die dezelfde accounts gebruikt. Als ik een mail lees op mijn Iphone wordt die als gelezen beschouwd op mijn Ipad. Op mijn Imac doe ik hetzelfde en eigenlijk werkt dat allemaal OK ik denk dus dat je je instellingen even moet bekijken want het kan echt goed werken.

Op mijn Windows PC heb ik als in stelling staan dat alles op de server moet blijven staan (Office 200?) en daarmee hebben mijn Apple apparaten gewoon toegang tot die mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262825

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met Itunes. Ik heb dat zelf veroorzaakt maar nu?

Omdat Itunes standaard alles naar C: zetten was die snel vol. Daar staat alleen windows etc. Toen ik daar achter kwam heb ik de mappen waarvan ik dacht dat ze de Itunes bestanden bevatten naar D: gekopieerd. Gevolg is dat Itunes nu leeg is en geen bestanden meer ziet zoals de muziek en filmbibliotheek.
De films waren snel teruggevonden en de boeken etc. zal ook wel lukken meer de muziekbibliotheek blijft weg. Wie week war ik moet doen od welk bestand ik ook naar D: moet kopieëren om de Itunes weer te krijgen als voor mijn wijzigingen??
Voor mij een probleem maar voor de experts onder jullie???

Ik hoop op de gouden tip.

Alvast bedankt.
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:28
De map heet meestal iTunes Music en daarin zitten heel veel mappen welke allemaal mee moeten, dus eigenlijk alleen iTunes Music kopieren.

Je kan in iTunes ook aangeven dat hij alles probeert te sorteren in mappen waardoor het aantal mappen afneemt.

Is ook heel veel over te vinden op google zijn diverse documenten welke beschrijven hoe je het beste je bibliotheek kan verplaatsen.

Belangrijkste voor jou is nu denk terug naar alles op C en dan in 1x goed opnieuw beginnen via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35
Montana schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:06:
Echter als mijn iPad aan staat en ik heb mail binnen gehaald, krijg ik zowel op mijn iMac en HTC meldingen dat mijn account niet klopt ( het scherm met je wachtwoord) dat geld ook voor Hotmail. Als ik de mail in de iPad niet opstart nadat die is uit geweest heb ik er geen last van.
En heb ik het probleem op de HTC en iMac kan ik ook niet berichten verzenden via de iPad.

Wat zou ik moeten aanpassen of is het iets van het kan niet anders. (b.v. omdat ze mogelijk gelijk of kort achter elkaar de servers benaderen?)
Ik ken het probleem, heb het wanneer mijn mail op de Macbook en de Imac tegelijk open staan. Met de iPhone en iPad heb ik het probleem niet. Heb al heel veel geprobeerd om het probleem op te lossen, maar krijg het niet voor elkaar. (ik gebruik trouwens IMAP).
Enige oplossing is om de mail op 1 van de 2 devices uit te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 03-09-2010 07:52 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hebben mensen hier de officiële Twitter app voor de ipad al geprobeerd? Ik had er gisteravond een tijdje mee zitten spelen en het werkt toch wel heel erg goed. En vooral ook heel erg soepel.

In het begin is het misschien iets anders dan dat je gewend bent van een app door alle verschuivende panels, maar na wat wennen vraag ik me af waarom andere devs dit niet eerder hebben bedacht. Zoals het er nu voorstaat vind ik dit toch wel de beste, mooiste, fijnste Twitter app voor de iPad.

En het mooie is dat hij ook nog gewoon gratis is :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:44

BioHazard

*\o/*

Vanitas schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:52:
Hebben mensen hier de officiële Twitter app voor de ipad al geprobeerd? Ik had er gisteravond een tijdje mee zitten spelen en het werkt toch wel heel erg goed. En vooral ook heel erg soepel.

In het begin is het misschien iets anders dan dat je gewend bent van een app door alle verschuivende panels, maar na wat wennen vraag ik me af waarom andere devs dit niet eerder hebben bedacht. Zoals het er nu voorstaat vind ik dit toch wel de beste, mooiste, fijnste Twitter app voor de iPad.

En binnenkort ook nog Push mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276510

BioHazard schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:54:
[...]

En binnenkort ook nog Push mogelijkheden.
Ik wil geen Push voor Twitter, dan word ik te vaak lastig gevallen en kan ik een x aantal keer per minuut mn ipad pakken omdat ik weer zo'n message krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Je moet er natuurlijk geen gebruik van maken. Het is een mooie optie voor de mensen die dat wel graag willen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 20:29
Push kan je toch naar eigen smaak instellen of krijg je zoveel mentions :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:48
Van het THE probleem heb ik ook last! herkenbaar. heel irritant. Maar heb het ook met 'a' (op z'n engels) wordt er à van gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Igor4 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:57:
Van het THE probleem heb ik ook last! herkenbaar. heel irritant. Maar heb het ook met 'a' (op z'n engels) wordt er à van gemaakt..
Is makkelijk te verhelpen door te switchen van keyboard taal. Gewoon op het wereld bolletje drukken.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:30
Vanitas schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:52:

Hier zat ik ook gewoon op te wachten. Tweetie 2.0, Twitter for iPod en nu Twitter for iPad zijn gewoon de beste Twitter apps naar mijn mening.
Tweetie zal ook nog wel Twitter for Mac worden..

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 03-09-2010 14:34 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 82654 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:17:
Ja, gewoon geen credit card invoeren als betaalwijze maar kraskaarten (iTunes gift cards) gebruiken. Zo houd je ook een betere controle over hoe veel je eigenlijk uitgeeft. En kan je in elk geval niet per ongeluk iets van 100 euro kopen.

Edit: @hieronder: Wereldbolletje staat links naast de spatiebalk.

Edit2: En over het mailprobleem: Bij veel providers kan je niet 2x tegelijk ingelogd zitten op je mail account, vandaar dat je steeds opnieuw om je wachtwoord gevraagd wordt: Login wordt dan afgewezen.

[ Voor 18% gewijzigd door GekkePrutser op 03-09-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Royal schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:00:
[...]

Is makkelijk te verhelpen door te switchen van keyboard taal. Gewoon op het wereld bolletje drukken.
Ik heb gisteren eens zitten kijken, maar zag dat wereldbolletje niet, waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Walkman schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:49:
[...]

Ik heb gisteren eens zitten kijken, maar zag dat wereldbolletje niet, waar kan ik die vinden?
je moet wel ingesteld hebben dat je meerdere talen/toetsenborden hebt, dus even in de settings nederlands en zo toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
[message=,noline]kmf schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:58[/message]:
[...]

Imap gebruiken ipv pop. Of nog beter, hotmail heeft sinds gisteren exchange support, dus je kan dat instellen en je mailtjes en bijbehorende wijzigingen zijn instant. Je moet zelf even zoeken naar een tutorial. Ik gebruik zelf geen hotmail.
Probleem is dus dat hotmail imap niet ondersteunt. Iig niet in. Gratis versie. Daar moet je dacht ik software voor hebben. Die exchange ga ik even naar zoeken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 276510 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:13:
[...]

Ik wil geen Push voor Twitter, dan word ik te vaak lastig gevallen en kan ik een x aantal keer per minuut mn ipad pakken omdat ik weer zo'n message krijg
Zo, jij bent populair op Twitter ;)

Maar ik vind het wel een leuke toevoeging. Zoveel mentions krijg ik toch niet, maar als je er wel veel krijgt dan kan ik me goed voorstellen dat het erg irritant is.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

M@cer schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 07:52:
Ik ken het probleem, heb het wanneer mijn mail op de Macbook en de Imac tegelijk open staan. Met de iPhone en iPad heb ik het probleem niet. Heb al heel veel geprobeerd om het probleem op te lossen, maar krijg het niet voor elkaar. (ik gebruik trouwens IMAP).
Je email-provider beperkt je tot 1 simultane sessie per IP en dankzij de NAT van je modem lijken beide computers van hetzelfde IP te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 20-05 15:08
Had ik vorige week ook.
Even op "move library" gezocht op google en had meteen een link binnen de apple help die precies uitlegde hoe je veilig je lib van C: naar D: verhuist.
Je moest alleen wel zelf de oude files weggooien, ze kunnen het dus beter copy lib noemen ipv move lib.
Anoniem: 262825 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:36:
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met Itunes. Ik heb dat zelf veroorzaakt maar nu?

Omdat Itunes standaard alles naar C: zetten was die snel vol. Daar staat alleen windows etc. Toen ik daar achter kwam heb ik de mappen waarvan ik dacht dat ze de Itunes bestanden bevatten naar D: gekopieerd. Gevolg is dat Itunes nu leeg is en geen bestanden meer ziet zoals de muziek en filmbibliotheek.
De films waren snel teruggevonden en de boeken etc. zal ook wel lukken meer de muziekbibliotheek blijft weg. Wie week war ik moet doen od welk bestand ik ook naar D: moet kopieëren om de Itunes weer te krijgen als voor mijn wijzigingen??
Voor mij een probleem maar voor de experts onder jullie???

Ik hoop op de gouden tip.

Alvast bedankt.
Arie

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb mijn 3G sinds gister met een KPN onbeperkt internet abo van mn werk en dat gaat echt soepeltjes, lijkt wel of ik op wifi zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163481

Ik heb sinds kort een klein probleemje met mijn ipad, hij draait een gejailbreakte 3.2.2 3.2.1, daarop heb ik SBsettings geinstaleerd (cydia app) hiedoor kan ik zien welke apps er draaien, met backgrounder kunnen er dat veel zijn. Nu er zijn 4 apps die native kunnen multitasken, safari, mail, ipod, en video. Safari en mail gebruik ik veel dus deze draaien bijna altijd, de ipod app gebruik ik echter veel minder en de video applictie gebruik ik nooit, toch draaien deze apps bijna altijd ! Ik kan deze dan wel weer met de hand uitzetten maar Ja ... Is niet echt de bedoeling, zijn er nog mensen met hetzelfde probleem ? Of een eventueele oplossing ?

Screen:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/10924202/Mobile%20Photo%203-sep.-2010%2022%2018%2017.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
3.2.2 jb? Tell me more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163481

Sorry voor de verwarring het is dus eigelijk wel een 3.2.1 sorry :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Vanitas schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:37:
[...]

Zo, jij bent populair op Twitter ;)

Maar ik vind het wel een leuke toevoeging. Zoveel mentions krijg ik toch niet, maar als je er wel veel krijgt dan kan ik me goed voorstellen dat het erg irritant is.
Als je om de x minuten een tweet krijgt, betekend niet dat je populair bent maar dat je te veel lui volgt :P

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ja zo kan ik het ook, tweetmeldingen kan je aanpassen zodat je maar beperkte meldingen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 21:07

Mud.Starrr

I shoot people for money

Anoniem: 163481 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:19:
Ik heb sinds kort een klein probleemje met mijn ipad, hij draait een gejailbreakte 3.2.2 3.2.1, daarop heb ik SBsettings geinstaleerd (cydia app) hiedoor kan ik zien welke apps er draaien, met backgrounder kunnen er dat veel zijn. Nu er zijn 4 apps die native kunnen multitasken, safari, mail, ipod, en video. Safari en mail gebruik ik veel dus deze draaien bijna altijd, de ipod app gebruik ik echter veel minder en de video applictie gebruik ik nooit, toch draaien deze apps bijna altijd ! Ik kan deze dan wel weer met de hand uitzetten maar Ja ... Is niet echt de bedoeling, zijn er nog mensen met hetzelfde probleem ? Of een eventueele oplossing ?

Screen:
[afbeelding]
Met backgrounder kun je het native background gedrag van die programma's ook gewoon aanpassen.
Gewoon even goed bij de instellingen kijken, uit mijn hoofd weet ik niet waar het zit.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06
Is het normaal dat wanneer je iPad enkele uren heeft opgeladen, en 100% aangeeft hij dan zodra je hem uittrekt naar 98% ofzo springt? Opnieuw insteken, en hij springt weer naar 100.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 15:56
Gebeurt mij hier niet. Wat je zou kunnen proberen 'm helemaal leeg te laten lopen en daarna weer helemaal opladen.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Phusebox schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:29:
Is het normaal dat wanneer je iPad enkele uren heeft opgeladen, en 100% aangeeft hij dan zodra je hem uittrekt naar 98% ofzo springt? Opnieuw insteken, en hij springt weer naar 100.
Als ik even redeneer: nieuw heeft zo'n accu een bepaalde spanning waarop ie gecalibreerd is als 100%. Na een maand gebruik kan die 100% net niet meer gehaald worden en geeft ie een lagere aanduiding voor de maximale spanning. Als je 'm laat leeglopen en weer oplaadt zou dat zich moeten corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-02 13:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Hebben jullie ook slechte ervaringen met Uitzending Gemist of RTL Gemist op je iPad bij gebruik van 3G?

Als ik op Uitzending Gemist via WiFi kijk heb ik haarscherp beeld. Schakel ik vervolgens WiFi uit en zet hem dan op 3G, dan heb ik gelijk een waardeloze resolutie....

Bij RTL Gemist heb ik op 3G wel een goede resolutie, maar valt de stream telkens stil....

Aan mijn 3G abo zou het niet mogen liggen. Is van Vodafone en is 10x zo snel als mijn WiFi.
WiFi = 800 KByte/sec
3G = 8000 KByte/sec
Beide getest met Speedtest.nl

Zo heb je nog weinig aan je 3G....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

wvexeltweakers schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:02:
Hebben jullie ook slechte ervaringen met Uitzending Gemist of RTL Gemist op je iPad bij gebruik van 3G?

Als ik op Uitzending Gemist via WiFi kijk heb ik haarscherp beeld. Schakel ik vervolgens WiFi uit en zet hem dan op 3G, dan heb ik gelijk een waardeloze resolutie....

Bij RTL Gemist heb ik op 3G wel een goede resolutie, maar valt de stream telkens stil....

Aan mijn 3G abo zou het niet mogen liggen. Is van Vodafone en is 10x zo snel als mijn WiFi.
WiFi = 800 KByte/sec
3G = 8000 KByte/sec
Beide getest met Speedtest.nl

Zo heb je nog weinig aan je 3G....
Ligt niet aan je iPad of abbo, komt door het beleid van UG. Net als YouTube kijken ze wat voor een verbinding je gebruikt, en als dat 3G is zorgen ze ervoor dat je geen uur hoeft te wachten dus sturen ze een brakke resolutie naar je toe :P Kun je niks aan doen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06
Exirion schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:40:
[...]

Als ik even redeneer: nieuw heeft zo'n accu een bepaalde spanning waarop ie gecalibreerd is als 100%. Na een maand gebruik kan die 100% net niet meer gehaald worden en geeft ie een lagere aanduiding voor de maximale spanning. Als je 'm laat leeglopen en weer oplaadt zou dat zich moeten corrigeren.
Lekker crappy accu dan als ie na 5x opladen al 2% is afgenomen.
wvexeltweakers schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:02:

Uitzending gemist, je bedoelt de iphone app dan? Want de website werkt niet en een ipad app kan ik niet vinden.

[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 04-09-2010 17:26 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-02 13:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Phusebox schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:21:
[...]

[...]

Uitzending gemist, je bedoelt de iphone app dan? Want de website werkt niet en een ipad app kan ik niet vinden.
Yep, de iPhone app doet het gewoon op de iPad.
Hopelijk wordt de iPad versie beter, dus wel met een goede resolutie over 3G.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

1. Je gaat er vanuit dat het precies 2% is.
2. Je gaat uit van een lineaire afloop dus denkt simpelweg te kunnen extrapoleren.

Gebruik dat ding gewoon en als ie het over een paar maanden niet meer goed doet claim je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269610

Mijn stripboeken via calibre omgezet van CBR naar epub en PDF. Ze zijn nu allemaal zwart wit. Wat heb ik fout gedaan. In ACR zijn ze n.l allemaal in kleur. Ik dacht in ibooks alles te kunnen lezen, nu moet dat in twee prg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
[...]
Over de sterkte van de accu hoef je je geen zorgen te maken.

Mijn macbook pro is nu 9 maanden out (30 december 2009) en volgens iStat Menu's is de accu op 97% van zijn originele capaciteit, wat ik persoonlijk een indrukwekkende prestatie vind.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/04/1283622606-660.png

Verder ga ik ervan uit dat de iPad een vergelijkbare accu heeft als de macbook.

Ook geeft iStat aan dat mijn accu voor 99% is opgeladen, terwijl mijn macbook al langer dan 24 uur niet van de stroom is geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door Gamebuster op 04-09-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]Ajongebreur schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:37[/message]:
Mijn stripboeken via calibre omgezet van CBR naar epub en PDF. Ze zijn nu allemaal zwart wit. Wat heb ik fout gedaan. In ACR zijn ze n.l allemaal in kleur. Ik dacht in ibooks alles te kunnen lezen, nu moet dat in twee prg.
Niet dat ik ervaring met omzetten heb (ik vind het wel ok om type boeken te scheiden per app...), maar heb je in calibre wel de juiste output profile gekozen? Misschien moet je eerst iPad gekozen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je moet met omzetten in calibre even naar de opties kijken. De eerste strip die ik omzette was ook zwart wit. Je kan ze echter ook in kleur laten omzetten, is geen probleem. Raad voor comics Comic zeal aan, is echt een prima app en hoef je ook niets om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Tip voor zinio gebruikers:

Gebruik onderstaande link+code voor een tijdschrift gratis op je zinioaccount te krijgen.

VIPlink: http://www.formstack.com/forms/?967522-2qT7I159GZ
Secret code: 13623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Spike_wolf schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:02:
[...]

Ligt niet aan je iPad of abbo, komt door het beleid van UG. Net als YouTube kijken ze wat voor een verbinding je gebruikt, en als dat 3G is zorgen ze ervoor dat je geen uur hoeft te wachten dus sturen ze een brakke resolutie naar je toe :P Kun je niks aan doen.
Tuurlijk kun je daar wat aan doen.. 3G Unrestrictor heet dat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Gamebuster schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:01:
Mijn macbook pro is nu 9 maanden out (30 december 2009) en volgens iStat Menu's is de accu op 97% van zijn originele capaciteit, wat ik persoonlijk een indrukwekkende prestatie vind.
Ik heb ook eens gegeken. Ik heb een ruim vier jaar oude macbook(2006) met een drie jaar oude batterij. Vlak na het verlopen van de garantie toch omgeruild omdat firmware-problemen eerder tot schade aan de batterij zou kunnen hebben leiden.

Van de originele 5500mAh is er nu nog 5221mAh over. Dat is 94.9% na drie jaar en twee maanden.

Ik zou zeggen dat Apple wel netjes omgaat met z'n batterijen en dat alle verhalen over problemen zwaar uit proporties opgeblazen incidenten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269610

Walkman schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:58:
Je moet met omzetten in calibre even naar de opties kijken. De eerste strip die ik omzette was ook zwart wit. Je kan ze echter ook in kleur laten omzetten, is geen probleem. Raad voor comics Comic zeal aan, is echt een prima app en hoef je ook niets om te zetten.
Is inmiddels gelukt. Omdat ik een hele groep tegelijk wilde omzetten, kreeg ik links geen uitgebreide mogelijkheid. Toen ik ze 1 voor 1 deed stond er stripinvoer bij en toen daar opgeklikt, kon ik bovenaan zetten dat ik niet naar zwart/wit wilde. In middels bij instellingen gevonden dat je dat standaard kan maken en dus alsnog alle Michel Vaillants tegelijk omgezet naar kleur en epub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid