[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.834 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:18
Delerium schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:19:
Wat ik mij afvraag als afweging. Waarom zou je een 64 Gb model nemen als je met een 16 Gb model ook klaar bent? Want ook/juist Apple geloofd in de Cloud computing en met een MobileMe accountje heb je vele terabytes aan opslag onder handbereik. Waarom dan meer geheugen kopen als de 3G-functie de toekomst is?

Ik neem trouwens de 3G dan vanwege de GPS waar ik wel wat mee kan doen. 't ding is direct een adequate landkaart. :)
Eens, maar welke toepassingen gebruik je hiervoor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
BlowFish schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:46:
[...]

Had dit nagevraagd bij izone middelburg, de vriendelijke dame aan de telefoon vertelde me dat in de vele pagina's waarin stond wat de winkels wel en niet mogen, zoals geen reserveringen , dat studenten korting niet van toepassing is op de ipad.

Ik zit in een dubio ga ik morgen om 10:00 bij izone staan in Middelburg of bij de MediaMarkt in Middelburg waar zou ik meer kans hebben , ik wilde standaard 16GB :X ?
Waar gaan jullie wachten en zijn jullie uren voor opening aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
blubbers schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:17:
Hey jongens,

Heb eigenlijk een simpele vraag, de volgende:

Kan je de iPad als afstandsbediening gebruiken? Zodat je bijvoorbeeld een mediacenter, een AppleTV oid kan besturen zodat er geen afstandsbedieningen meer nodig zijn?

Mvg.
Ik gebruik desktopconnect en mijn ipad is een groot trackpad voor mijn mackbook. Prima remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
THE_BASE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:01:
[...]

Dat zal best, maar dat kun je dan ook van een Mac of MacBook zeggen, die updaten ook ieder jaar. Voorlopig heb ik mijn iMac nu 3 jaar en verwacht er nog zeker 3 jaar mee te doen. Voldoet prima!

Mijn iPhone is echt een dagelijks gebruiksvoorwerp, ik doe er echt teveel mee en het gaat in je broekzak etc. Een iPad laat ik thuis of gaat in een case in mijn rugzak. Daarnaast verwacht ik niet over 2 jaar een nieuwe iPad te willen, tenzij het een enorme verandering is.

Ten derde heb ik nu 14GB aan muziek in iTunes. Heb geen zin meer om alles handmatig te syncen. Ik wil alles er op hebben en wat films. Daarnaast wat Apps en alle foto's. Kortom, een 32GB heb ik nodig.

Mijn vraag blijft alleen of ik 3G nodig heb. Ben bang dat ik voor 100 euro spijt krijg dat ik het niet heb!
Kijk wat jij nu zegt is eigenlijk een mening. Ik bedoel; een iPad is een wat "goedkoper" apparaat dan iMacs/Macbooks. een Computer is een Computer (iMacs/Macbook's). Daar koop je een nieuwe voor snelheid, maar echte grote innovaties zijn daar niet meer echt. Dus een oude Macbook voldoet net zo goed als een nieuwe, op een paar dingen na en wat slomer maar voor veel mensen maak dat niets uit en hebben dus liever een tweedehands. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de iPad, daar zit gewoon enorm veel potentie in qua innovatie. De iPad is net nieuw en is vrij minimaal qua specs, vooral als je kijkt naar wat tegenwoordig allemaal mogelijk is. De volgende iPad heeft misschien front-face camera, voor veel mensen een enorme toevoeging en daardoor word de oude iPad als snel "oud" en dus goedkoper op de tweedehands markt.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:26:
[...]

Nou dat valt wel mee. Werken ook regelmatig ok mensen. Maar ben het met jullie eens dat het beter kan. Vraag me wel af of je dat niet overal hebt.
geen studentenkorting, sterker nog, helemaal geen korting op ipads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
.CoUk schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:32:

Gebruik nu ruim een maand mijn 16 gig wifi en heb er altijd een paar films opstaan. Na conversie met handbrake gebruik ik voor een divx van twee uur 350mb en het ziet er uitstekend uit. Op dit scherm heb je gewoon niet zo'n hoge resolutie nodig.

In combinatie met mijn wifi via android ben ik blij dat ik het instapmodel heb gekocht. Heb drie schermen vol met apps een paar uur video en muziek en heb nu 2/3 in gebruik. Mocht je wat extra opslag nodig hebben kan je altijd gratis twee tot drie gb krijgen via de dropbox app of een beetje opslag bijkopen.
Denk dat ik ook voor de 16 GB Wifi ga als ik dit zo hoor, zeker icm de Wifi via Android.
Welke app van Android is dat als ik vragen mag?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:00:
[...]

Kijk wat jij nu zegt is eigenlijk een mening. Ik bedoel; een iPad is een wat "goedkoper" apparaat dan iMacs/Macbooks. een Computer is een Computer (iMacs/Macbook's). Daar koop je een nieuwe voor snelheid, maar echte grote innovaties zijn daar niet meer echt. Dus een oude Macbook voldoet net zo goed als een nieuwe, op een paar dingen na en wat slomer maar voor veel mensen maak dat niets uit en hebben dus liever een tweedehands. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de iPad, daar zit gewoon enorm veel potentie in qua innovatie. De iPad is net nieuw en is vrij minimaal qua specs, vooral als je kijkt naar wat tegenwoordig allemaal mogelijk is. De volgende iPad heeft misschien front-face camera, voor veel mensen een enorme toevoeging en daardoor word de oude iPad als snel "oud" en dus goedkoper op de tweedehands markt.
je hebt ook redeye:
http://www.ipadfantastic.com/redeye-remote-control-for-ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.CoUk schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:46:
[...]

Ik gebruik desktopconnect en mijn ipad is een groot trackpad voor mijn mackbook. Prima remote.
zie redeye:
http://www.ipadfantastic.com/redeye-remote-control-for-ipad/

per ongeluk net bij verkeerde gequote...oeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
Mailing van Mycom... koop nu iPad accessoires met 10% korting. Ik klik...

zie ik accessoires die in Duitsland voor 29 euro in de winkel *zouden* liggen (spul is chronisch uitverkocht)
voor 49.99 euro.

Uh ?

Neem de camera connection kit (is ook niet op voorraad), de dock en de erg populaire (niet) VGA
connector.

Ik mag toch aan nemen dat dit soort zaken voor normale EU prijzen hier over de toonbank gaan ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
loekf2 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:15:
Mailing van Mycom... koop nu iPad accessoires met 10% korting. Ik klik...

zie ik accessoires die in Duitsland voor 29 euro in de winkel *zouden* liggen (spul is chronisch uitverkocht)
voor 49.99 euro.

Uh ?

Neem de camera connection kit (is ook niet op voorraad), de dock en de erg populaire (niet) VGA
connector.

Ik mag toch aan nemen dat dit soort zaken voor normale EU prijzen hier over de toonbank gaan ?
Lijkt me wel toch, alleen of ze aanwezig zijn hier in de winkels is een tweede. Heb het idee dat ze voorlopig gewoon nergens verkrijgbaar zijn ! :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
Ook leuk, voor de Sonos diehards.. Sonos komt eind augustus met een iPad controller app:

Afbeeldingslocatie: https://www.sonos.com/graphics/rn/FAQ70/a.png

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
henkyyyyyyy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:06:
[...]

Denk dat ik ook voor de 16 GB Wifi ga als ik dit zo hoor, zeker icm de Wifi via Android.
Welke app van Android is dat als ik vragen mag?
Check mijn eerder post. Je moet wel root access hebben maar het werkt als een zonnetje. Als ik de iPad even laat rusten en hij schiet in stand by moet ik wel opnieuw verbinding maken. Maar dat is opzich niet heel vervelend en zeker 100 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
(jarig!)
.CoUk schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:22:
[...]

Check mijn eerder post. Je moet wel root access hebben maar het werkt als een zonnetje. Als ik de iPad even laat rusten en hij schiet in stand by moet ik wel opnieuw verbinding maken. Maar dat is opzich niet heel vervelend en zeker 100 euro waard.
Oke dank je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Weet iemand trouwens waarom het half 8 nieuws steeds ontbreekt op de RTL iPad site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dennis_dude schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:24:
[...]

In vergelijking met de WiFi heeft de 3G uitvoering ook nog GPS, mocht je daar behoefte aan hebben. ;)

ps. Delerium is me net voor. :+
Het enige wat we nu nog missen is een camera aan de achterkant. Stel je eens voor: je plakt de iPad voor je op het raam in de auto. Schakelt TomTom in, en om de weg te zien wordt er gebruik gemaakt van de camera!

Als ik voor de iPad ga, ga ik zeer waarschijnlijk voor eentje met 3G. Maar ik koop eerst de iPhone 4, en als ik daar een maandje ofzo mee heb gespeeld, koop ik de iPad. 16 GB of 32 GB, maar in ieder geval met 3G.

En voor de vrouwen nog een front facing camera om 'tussendoor' het uiterlijk te controleren :P

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 22-07-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09-2023
weet iemand of de mediamarkt in utrecht eerder open gaat of is het gewoon 10.00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Rij in de Apple store in Galeria, Houston. Aparte rijen voor iphone en ipad..

Afbeeldingslocatie: http://s89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/bce45a92.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

die onderste was waarschijnlijk wel erg vroeg op, dat ie zijn trui binnenstebuiten aan heeft :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
(jarig!)
LuNaTiC schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:24:
die onderste was waarschijnlijk wel erg vroeg op, dat ie zijn trui binnenstebuiten aan heeft :P
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
kan iemand mij de beste instellingen vertellen voor handbrake -> conversie? large filesize werkt niet, hoe krijg ik de hoogst mogelijk out kwaliteit? heb toch de 64 gb versie dus genoeg ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:40:
[...]

GPS heb ik ook niet nodig, haha. Het enige waar ik 3G voor zou nemen is een enkele keer in de trein. En dat is eens per 2 a 3 weken. Ik vind het zonde om daar dan nog een abonnement bij te nemen.
Idd, ja. Als je een iPad eenmaal hebt stamp je het vol met ebooks, comics, games en films waar je in het OV maanden offline zoet mee bent (ging de NS trouwens niet treinen met gratis wifi uitrusten?).

Op je werk of school heb je vast wel wifi dus daar heb je die 3G dan niet nodig. Als je toch iets wilt opzoeken heb je vast wel een smartphone waarmee je het internet opkan. En als het Android 2.2 draait kan je het als wifi hotspot gebruiken voor je iPad. En in de Nexus of HTC Desire zit ook al gps en kompas voor je navigatie.

Ik ga voor de 16GB zonder 3G, daar red ik me wel mee de komende twee jaar tot m'n volgende upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
Jahoor, hier weer een gek die een nachtje gaat doorhalen om dadelijk een ipad te bemachtigen. Ik ga naar MM Arnhem. Bij de andere Apple shop hebben ze een reserveringslijst aangelegd met 50 euro aanbetaling. Mocht niet van Apple, maar hebben ze toch gedaan. Dus ga voor de zekerheid maar bij de Mm staan. Daar heeft degene die als eerste heeft dus ook de meeste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:10
waar kopen jullie e-books? Ik lees graag docu-boeken (geschiedenis, politiek e.d.) maar NLstalige e-books vind ik amper in dat genre, zijn er nog mensen die vooral interesse hebben in die non-fictie onderwerpen en wel e-books in het nederlands vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mathieuh schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:56:
weet iemand of de mediamarkt in utrecht eerder open gaat of is het gewoon 10.00 uur?
Had gebeld en de dame aan de telefoon vertelde dat ze 10 uur geopend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:53
Heb mijn iPad wifi verkocht en een 64gb wifi+3g versie gekocht. Werd er helemaal gek van dat ik elke keer mijn iphone pakte omdat ik weer is geen internet had op mijn iPad. Gebruikte hem daardoor heel weinig. Met 3g echt een heerlijk apparaat. Tetheren via de iPhone vond ik ook niks want het was veel te omslachtig en vreet batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[message=,noline]tennisbal schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:19[/message]:
kan iemand mij de beste instellingen vertellen voor handbrake -> conversie? large filesize werkt niet, hoe krijg ik de hoogst mogelijk out kwaliteit? heb toch de 64 gb versie dus genoeg ruimte
http://m.lifehacker.com/5...your-new-ipad-or-iphone-4

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:55
Staat er al iemand ergens in de rij voor een iPad, en zo ja: is het druk? :)

Ga zometeen 9 uur ter plekke zijn, verkoop start om 9:30u, met keuze uit een mediamarkt en een apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 07:12:
Staat er al iemand ergens in de rij voor een iPad, en zo ja: is het druk? :)

Ga zometeen 9 uur ter plekke zijn, verkoop start om 9:30u, met keuze uit een mediamarkt en een apple store.
Bij a-mac in utrecht 4 knulletjes voor de deur, bij mm was het ook niet beentjes buiten. Ben doorgefietst, werk gaat ff voor. Hoop dat de rsuh meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:44

Osxy

Holy crap on a cracker

Sta @ iCentre Alkmaar met mannetje of 13 te wachten tot nu toe.

--
18 inmiddels

[ Voor 14% gewijzigd door Osxy op 23-07-2010 07:41 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33
Staat er al iemand in Amersfoort voor de deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:34

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Iemand in Hoofddorp bij de Saturn?

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Succes allemaal vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik gebruik mijn ipad nu in de trein met 3g tmboile internet duosim, en het werkt gewoon goed ???? Bizar kon nooit mijn iphone gebruiken, nooit bereik of wegvallend.... Zou die nieuwe simkaart wellicht beter zijn ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

TDB

tennisbal schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:19:
Ik gebruik mijn ipad nu in de trein met 3g tmboile internet duosim, en het werkt gewoon goed ???? Bizar kon nooit mijn iphone gebruiken, nooit bereik of wegvallend.... Zou die nieuwe simkaart wellicht beter zijn ofzo??
Is een iPad dus toch beter dan een iPhone ;)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 20-09 17:06
IK heb hem... _/-\o_

Mediamarkt Zoetermeer is dus ook open gegaan om 8.00u. , op de pinbon staat als afrekentijd 8.02u

Ze hebben genoeg voorraad van de diverse types, ook hebben ze de accessoires alleen de camerakit helaas niet.

Nu lekker spelen.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Dennis_dude schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:24:
IK heb hem... _/-\o_

Mediamarkt Zoetermeer is dus ook open gegaan om 8.00u. , op de pinbon staat als afrekentijd 8.02u

Ze hebben genoeg voorraad van de diverse types, ook hebben ze de accessoires alleen de camerakit helaas niet.

Nu lekker spelen.
Veel plezier! :D
Hij gaat je zeker bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
tennisbal schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:19:
Probeer maar eens Airvideo. Sinds ik deze app heb, gebruik ik handbrake nooit meer.

De kwaliteit is eenvoudig in te stellen en Airvideo pakt ook de ondertitels.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
ik moet werken, wil hem ook zo graag halen vandaag... :S:S

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Henkus schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:29:
[...]

Probeer maar eens Airvideo. Sinds ik deze app heb, gebruik ik handbrake nooit meer.

De kwaliteit is eenvoudig in te stellen en Airvideo pakt ook de ondertitels.
Ja, maar dat werkt alleen als je thuis bent of als je ergens een wifi connectie hebt. Als je onderweg bent dan wil je wellicht je film op je iPad zelf hebben. Zo ga ik binnenkort naar Cuba en dan wil ik in het vliegtuig wel een filmpje kunnen kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Zijn er ook mensen die geen student zijn die zo'n ding kopen?
Ik heb zoiets van; leuk voor in het openbaar vervoer, maar daar zit ik nooit meer in. Sinds ik student-af ben, toch al weer heel wat jaartjes, heb ik mijn iPod ook nooit meer aangeraakt.

Na het lezen van zoveel topics en sites, heb ik nog steeds het gevoel dat ik iets mis. Waarom een iPad?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Om thuis lekker snel even te internetten op de bank, of wc, of in bed. het is ook gewoon een gadget, leuk spele dingetje!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:44:
Ik heb zoiets van; leuk voor in het openbaar vervoer, maar daar zit ik nooit meer in. Sinds ik student-af ben, toch al weer heel wat jaartjes, heb ik mijn iPod ook nooit meer aangeraakt.

Na het lezen van zoveel topics en sites, heb ik nog steeds het gevoel dat ik iets mis. Waarom een iPad?
Al jaren geen student meer ;) Redenen voor mij om een aantal weken geleden een iPad te kopen:
- Films kijken (ook in het OV)
- Digitale fotolijst
- Batterijduur tov laptop
- Spelletjes
- iBooks / Comics
- Gemak / Snelheid waarmee je even een mail leest/tikt
- Eenvoudigheid
- Veel nieuws apps (ik absobeer nieuws)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Maar eens richting Utrecht... als ik nu al lees hoeveel mensen staan te wachten :')

maarja toch maar een poging doen :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een student uit de vorige eeuw :P zelfs die zijn nog verslaafd aan hun iPads hoor.

Als zoveel mensen zo enorm positief ergens over zijn, dan moet het gewoon goed zijn. Een slecht product wordt op diverse forums namelijk gelijk afgeschoten. Ik heb hem redelijk vanaf releasedatum US en elke dag uit werk weer heerlijk als ik hem vastheb.
Vooral het internetten blijft verrukkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Ah onze kritische Phusebox is ook in dit topic geland... ;)

Ja, ik ben geen student, reis niet met het OV, maar heb toch een iPad. Ik heb er geen muziek opstaan. Het wordt voornamelijk gebruikt voor e-books lezen (die ik vaak bij de Kindle Store koop), internetten en mail. Qua spelletjes doe ik vaak Angry Birds HD en We Rule (iPad). Maar ik gebruik het meest voor m'n verslaving: op GoT rondhangen :)

Ik neem het soms mee naar het werk, maar wegens het ontbreken van 3G moet ik wel eerst m'n iPhone qua tethering openzetten (en ook nog eens aan een stroomkabel hangen, anders is m'n iPhone zo leeg). Ik heb niet het idee dat ik de 3G echt nodig heb. Thuis heb ik Wifi in heel het huis en bij familie als ik dat ding meeneem (ook erg handig als je je verveelt bij je schoonouders ;-)) is er ook altijd wel een Wifi netwerk.

Ik gebruik de iPad ontzettend veel thuis, m'n vrouw gebruikt het ook erg veel...meer dan de Macbook. En zelfs m'n kleine vind het prachtig (veel baby apps, met kleurtjes, geluidjes e.d.). Toch zit ik het relaxt voor m'n iMac, net zoals ik liever voor m'n iMac zit in de werkkamer dan op de bank met een Macbook op schoot.

In dergelijke gevallen is een iPad vooral heel snel en makkelijk. Even snel een kookrecept opzoeken, even wat rondstruinen op Youtube, even Facebook/Twitter checken of m'n werkmail snel lezen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
bvsteyn schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:43:
[...]

Ja, maar dat werkt alleen als je thuis bent of als je ergens een wifi connectie hebt. Als je onderweg bent dan wil je wellicht je film op je iPad zelf hebben. Zo ga ik binnenkort naar Cuba en dan wil ik in het vliegtuig wel een filmpje kunnen kijken....
Met Airvideo geef via je ipad de pc de opdracht op een film om te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/6881/img0006gr.png

Deze omgezette film word dan op je pc opgeslagen onder de orginele naam met airvideo als toevoeging.

Deze films kun je dan eenvoudig met itunes naar je ipad toe slepen.

Probeer het maar eens, je hoort bijna van iedereen, die airvideo heeft gebruikt dat dit één van de beste programma's is om video's naar ipad formaat om te zetten.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
[message=,noline]TDB schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:22[/message]:
[...]

Is een iPad dus toch beter dan een iPhone ;)
Snap er echt niks van, normaal alleen maar wegvallende waardeloos internet, lees geen internet op mijn iphone. Nu kan ik snel browsen etc. Zal tmobile toch geleerd hebbem van haar fouten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
[message=,noline]Henkus schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:00[/message]:
[...]

Met Airvideo geef via je ipad de pc de opdracht op een film om te zetten.

[afbeelding]

Deze omgezette film word dan op je pc opgeslagen onder de orginele naam met airvideo als toevoeging.

Deze films kun je dan eenvoudig met itunes naar je ipad toe slepen.

Probeer het maar eens, je hoort bijna van iedereen, die airvideo heeft gebruikt dat dit één van de beste programma's is om video's naar ipad formaat om te zetten.
Super relaxt!! Heb airvideo maar nooit aan gedacht.... Kan hij ook que-en??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Yeah! :D Net teruggekomen van de A-mac hier in Utrecht met een iPad 32GB Wi-Fi + dock. :D

Ik was de 6e in de rij en de eerste 10 die naar binnen mochten die werden al klappend onthaald door de medewerkers, wat toch eigenlijk wel leuk was. Zo maar eens vrolijk mee gaan spelen.

* Vanitas is happy ^_^

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
@Henkus: klopt..dat weet ik. Maar vind Handbrake net wat handiger..
tennisbal schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:05:
[...]

Ja ook AirVideo kan queue-en..zie het screenshot hierboven maar (rechts bovenaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

tennisbal schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:05:
[...]

Yeah, hij kan queuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgets
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:03
Zo, ik heb hem was nummer 2 bij Xando in Zwolle, maar ging als nummer 1 de deur uit! Nu op het werk, hopelijk kan ik me concentreren! Maandag iPhone ophalen, wat een week...... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

5 mensen voor me, had denk ik ook wel wat later kunnen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:55
Hoe zit het met de tekorten? zit namelijk nog te twijfelen of ik nu ff naar MM ga om daar er één te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
wellicht dat ik ook een ipad ga halen, maar ik twijfel enorm tussen de 16 gig met 3G of de 32gig zonder 3G.
de prijs van 599 vind ik de limit om te betalen.

is het flashgeheugen van de ipad uberhaupt te vervangen voor groter geheugen? (ik snap dat dat evt. je garantie kan kosten)
dat zou namelijk m'n keus een stuk makkelijker maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Vanitas schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:08:
Yeah! :D Net teruggekomen van de A-mac hier in Utrecht met een iPad 32GB Wi-Fi + dock. :D

Ik was de 6e in de rij en de eerste 10 die naar binnen mochten die werden al klappend onthaald door de medewerkers, wat toch eigenlijk wel leuk was. Zo maar eens vrolijk mee gaan spelen.

* Vanitas is happy ^_^
Enig idee bij hoeveel ze er hadden?

Blijft een leuke winkel met enthousiast personeel. Ik kom er graag, destijds hadden ze ook sonos.

[ Voor 9% gewijzigd door Largo op 23-07-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Stond een flinke rij bij Saturn in Tilburg, maar volgens mij heeft iedereen in zijn/haar behoefte kunnen voorzien. Ik iig wel :)

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nitai schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:00:
[...]

Ah onze kritische Phusebox is ook in dit topic geland... ;)

Ja, ik ben geen student, reis niet met het OV, maar heb toch een iPad. Ik heb er geen muziek opstaan. Het wordt voornamelijk gebruikt voor e-books lezen (die ik vaak bij de Kindle Store koop), internetten en mail. Qua spelletjes doe ik vaak Angry Birds HD en We Rule (iPad). Maar ik gebruik het meest voor m'n verslaving: op GoT rondhangen :)

Ik neem het soms mee naar het werk, maar wegens het ontbreken van 3G moet ik wel eerst m'n iPhone qua tethering openzetten (en ook nog eens aan een stroomkabel hangen, anders is m'n iPhone zo leeg). Ik heb niet het idee dat ik de 3G echt nodig heb. Thuis heb ik Wifi in heel het huis en bij familie als ik dat ding meeneem (ook erg handig als je je verveelt bij je schoonouders ;-)) is er ook altijd wel een Wifi netwerk.

Ik gebruik de iPad ontzettend veel thuis, m'n vrouw gebruikt het ook erg veel...meer dan de Macbook. En zelfs m'n kleine vind het prachtig (veel baby apps, met kleurtjes, geluidjes e.d.). Toch zit ik het relaxt voor m'n iMac, net zoals ik liever voor m'n iMac zit in de werkkamer dan op de bank met een Macbook op schoot.

In dergelijke gevallen is een iPad vooral heel snel en makkelijk. Even snel een kookrecept opzoeken, even wat rondstruinen op Youtube, even Facebook/Twitter checken of m'n werkmail snel lezen.
Hmm ja ik ben gewoon bang dat ik Flash ga missen, veel websites die ik vaak bezoek werken gewoon niet zonder flash, zelfs op mijn android telefoon mét flash werken ze niet goed.

Daarnaast kan ik dus niet tetheren met mijn android als ik het goed begrepen heb, maar een 3g versie met bijbehorend abo is me te duur.

En dan denk ik weer, voor 600 euro heb ik ook een 40" full hd tv...

Haha, waarom weet ik ook niet, ik sta al 10 jaar op het punt iets van Apple te kopen, maar elke keer komt het erop neer dat ik het toch niet doe. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat mijn vriendin het allemaal maar onzin vindt, alhoewel ze het ding zelf (iPad) helemaal geweldig vond toen ze hem vasthad.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:31

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:31:
[...]

Hmm ja ik ben gewoon bang dat ik Flash ga missen, veel websites die ik vaak bezoek werken gewoon niet zonder flash, zelfs op mijn android telefoon mét flash werken ze niet goed.

Daarnaast kan ik dus niet tetheren met mijn android als ik het goed begrepen heb, maar een 3g versie met bijbehorend abo is me te duur.

Haha, waarom weet ik ook niet, ik sta al 10 jaar op het punt iets van Apple te kopen, maar elke keer komt het erop neer dat ik het toch niet doe. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat mijn vriendin het allemaal maar onzin vindt, alhoewel ze het ding zelf (iPad) helemaal geweldig vond toen ze hem vasthad.
Ik heb juist het tegenover gestelde. Ik heb eigenlijk weinig last van het onbreken van Flash. Het komt echt maar zelden voor. Maar inderdaad, het is maar net wat voor sites je vaak bezoekt.

Nog een tip voor autoliefhebbers: www.abhd.nl Autoblog HD! :) HTML5 video via Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 07:35
Lol wie heeft de broek aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

(zichtbare) voorraad MM Utrecht http://yfrog.com/5jajuxj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Largo schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:26:
[...]

Enig idee bij hoeveel ze er hadden?
Volgens mij iets van 15 of 20 per model, en ze hadden alle modellen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lowfi schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:36:
Lol wie heeft de broek aan? :P
Tja, ze houdt me zeker niet tegen, maar ik hou toch wel rekening met hoe ze erover denkt... Bovendien heb ik geen ICT of randstad salaris ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:34

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Iemand al bij de Saturn in Hoofddorp geweest? Ik wil ff in m'n lunch langs, maar ben bang dat ik dan ook gelijk min. 500 euro armer terugkom op m'n werk :D

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:52
en blijkbaar is de camera connection kit overal te krijgen, behalve Nederland :(
al bij 3 shops langs geweest en ze weten van niets !

zelfs niet online te bestellen, behalve voor Euro 80,- :X

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kun je de camera adapter ook gebruiken als usb stick (met sd kaartje erin) of echt alleen voor foto's?

En als ik een iPad in Duitsland koop, is ie dan ook gewoon Engels? Ik haaaaat Nederlandse producten :)

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 711
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05-2023

711

yes, heb 'em :). Vanochtend om 700 uur bij de icentre in almere. was nummer 12. toen ik wegging om 830 stonden er ruim 150 mensen achter me in de rij.
heb de 64GB+3G gehaald. Helaas geen camera connection kit te krijgen. Weet iemand waar deze wel te krijgen is?
Hij staat nu te stampen op alle apps om die te synchroniseren :)

Weet niet hoeveel ze hadden, maar de jongen bij de deur hoopte wel dat ze alle mensen in de rij konden blij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Net een 64GB 3G gehaald bij iFactors in Zoetermeer, ze hebben er nog genoeg liggen van de diverse modellen. het gaat wel hard volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:44:
Kun je de camera adapter ook gebruiken als usb stick (met sd kaartje erin) of echt alleen voor foto's?
Helaas alleen voor je camera een hdd of stick wordt niet door de ipad gezien.

Edit: ik heb een 'Duitser' en de taalinstelling zijn universeel. De mijne staat op Engels.

[ Voor 13% gewijzigd door .CoUk op 23-07-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
BioHazard schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:36:
[...]

Ik heb juist het tegenover gestelde. Ik heb eigenlijk weinig last van het onbreken van Flash. Het komt echt maar zelden voor. Maar inderdaad, het is maar net wat voor sites je vaak bezoekt.

Nog een tip voor autoliefhebbers: www.abhd.nl Autoblog HD! :) HTML5 video via Safari.
Goede tip! Gaaf!

@CoUK: vlgns is het wel mogelijk om bijvoorbeeld een usb stick uit te lezen via die kit. Je kan ook bepaalde card readers aansluiten om bijvoorbeeld CF kaartjes uit te lezen. Ook kan je de kit gebruiken om een USB toetsenbord aan te sluiten. Officieel is het daar niet voor bedoeld, maar er is zeker wel meer mee mogelijk. Nu alleen de kit nog te pakken zien te krijgen! ;)

[ Voor 31% gewijzigd door bvsteyn op 23-07-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
.CoUk schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:50:
[...]

Helaas alleen voor je camera een hdd of stick wordt niet door de ipad gezien.
Maar je kunt er toch een SD kaart instoppen staat op de Apple site? Om je foto's op je iPad te zetten.
Dan heb je toch een veredelde usb stick?

Maar ach, het feest gaat voor mij toch niet door.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Dennis_dude schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:24:
Dammit, de CCK is dus wat ik nog echt mis.
Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:53:
[...]

Maar je kunt er toch een SD kaart instoppen staat op de Apple site? Om je foto's op je iPad te zetten.

Geen softwarematige ondersteuning om met een USB MSD iets anders te doen dan fotos in jpg en raw inladen. *Met* jailbreak kan je uiteraard wel gewoon bij het file system.

Wel kun je er een US keyoard aanhangen, hij heeft support voor dat deel van de USB HID spec, ivm het keyboard dock.

[ Voor 55% gewijzigd door Jasper Janssen op 23-07-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

[...]

Mag niet van het dinnetje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:31:
[...]

Jou kennende, ik zou het niet doen. Het is een prachtig apparaat. Maar het kan ook een aantal dingen niet. Volgens mij ga jij je daar helemaal kapot aan ergeren. Als je het nu al hebt over flash... Dan ga je om jezelf te kwellen elke site die flash-elementen heeft bezoeken. Dan ga je proberen om direct iets te printen met de iPad. Etc.

Het feest gaat al niet door -O-
De launch is dan wat laat, maar wel mooi dat ze een aardige voorraad hebben :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 23-07-2010 09:58 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Hoedje schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:56:
[...]

Jou kennende, ik zou het niet doen. Het is een prachtig apparaat. Maar het kan ook een aantal dingen niet. Volgens mij ga jij je daar helemaal kapot aan ergeren. Als je het nu al hebt over flash... Dan ga je om jezelf te kwellen elke site die flash-elementen heeft bezoeken. Dan ga je proberen om direct iets te printen met de iPad. Etc.

Inderdaad, Phusebox kennende. No offence, maar elk gadget heeft meneer meestal wel wat op aan te merken. :> :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
[...]

In deel 2 of 3 kwam ik hier een youtube filmpje van tegen in een post. Kon hem nu zo snel niet vinden. Hier was duidelijk te zien dat een ander device dan een camera niet werkte. Je bent met camera beperkt tot foto bestanden. De iPad kan trouwens alleen uitlezen en niet wegschrijven via de connector.

Als iemand al een connector heeft: is het mogelijk om een usb device op te laden via de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
.CoUk schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:59:
[...]

In deel 2 of 3 kwam ik hier een youtube filmpje van tegen in een post. Kon hem nu zo snel niet vinden. Hier was duidelijk te zien dat een ander device dan een camera niet werkte. Je bent met camera beperkt tot foto bestanden. De iPad kan trouwens alleen uitlezen en niet wegschrijven via de connector.

Als iemand al een connector heeft: is het mogelijk om een usb device op te laden via de iPad?
Ik heb ergens zelfs een filmpje gezien dat een CF cardreader aangesloten kon worden en dat je dan een CF kaart kon lezen met de iPad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Zijn die camera connection kit's op voorraad eigenlijk ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:51

KrL

Foto foto..

In Hilversum stond net nog een rij van zo'n 60 man maar ging echt langzaam: in 10 minuten tijd 5 man naar buiten zien komen. Werd gebeld dat m'n eettafel zo bezorgd wordt dus weer huiswaarts gegaan, probeer het later nog wel.

Iemand enig idee hoe de MM's qua voorraad gaan (Utrecht/Amsterdam)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoedje schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:56:
[...]

[...]
Tja, ik ben gewoon iemand die eerst heel erg twijfelt voor die iets koopt, met alles, zelfs iets van 25 euro. En vaak heb ik dan spijt achteraf dat ik het niet heb gedaan, maar ook heel vaak spijt dat ik het wel heb gedaan.

Zoals nu met de iPad, tja het heeft zijn tekortkomingen, maar dat heeft alles. Mijn android telefoon irriteert me ontzettend omdat er misschien 4-5 goede apps zijn, de rest is allemaal ontzettende rotzooi.
Dus wachten op een Android tablet is ook geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

KrL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:07:
In Hilversum stond net nog een rij van zo'n 60 man maar ging echt langzaam: in 10 minuten tijd 5 man naar buiten zien komen. Werd gebeld dat m'n eettafel zo bezorgd wordt dus weer huiswaarts gegaan, probeer het later nog wel.

Iemand enig idee hoe de MM's qua voorraad gaan (Utrecht/Amsterdam)?
Stond de bezorger niet vlak achter je in de rij? ;) Er schijnt nog genoeg voorraad te zijn in Utrecht,
-update- geen rijen gaan wel als warme broodjes over de toonbank.

[ Voor 6% gewijzigd door TDB op 23-07-2010 10:21 . Reden: update via Twitter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

BioHazard schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:58:
[...]

Inderdaad, Phusebox kennende. No offence, maar elk gadget heeft meneer meestal wel wat op aan te merken. :> :D
Ach, Phusebox is misschien wel (soms overmatig) kritisch, maar hij denkt er iig goed over na.

@Phusebox: Ik weet niet of je nog veel met grafisch ontwerpen bezig was en of je veel in flash ontwikkelt oid. Maar dan zou ik het niet doen als ik jou was. En Apple producten moet je niet kopen vanwege het merk, maar voor de (functionele) ervaring, zoals met veel dingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:30
SanderPS3 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:06:
Vanochtend de Xando en MediaMarkt geprobeerd, levertijd onbekend.

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Hmmm, wilde vanochtend dan eindelijke mijn iPad upgraden naar 3.2.1. Alles leek goed te gaan tot het allerlaatste stukje. iTunes gaf error 1014 en de iPad sloeg over in restore mode.

Heb een topic op het Apple Discussions forum gevonden. De remedie zou zijn de iPad volledig op te laden en opnieuw de update te installeren.

Ik heb in dit topic naar error 1014 gezocht maar vond daar geen berichten over. Heeft niemand hier last van gehad?

[ Voor 0% gewijzigd door Rensz op 23-07-2010 10:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

In Utrecht was het stukken rustiger dan ik dacht, uiteindelijk zo'n 20 man toen ie open ging. Verkoop ging vrij soepel, je kon bij meerdere verkopen een factuur laten maken en hem daarna ophalen. En nu net weg, maar was er vrij rustig. Heb net al een foto gepost van de voorraad bij de afhaalbalie maar zou me niets verbazen als er achter nog meer ligt, zag al een verkoper die uit het magazijn kwam met 5 ipads in een mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
In Apeldoorn stonden 20/30 mensen te wachten, heb hem zelf al:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40
In Mac Zwolle ook geen probleem vanochtend om er eentje te benutten...hooguit een mannetje of 15 en met 25 minuten alweer buiten. Helaas ook daar geen camera kit te bekennen (was niet binnengekomen). Dat wordt dus kijken in het buitenland binnenkort.

Vanavond idd ook maar eens alle apps, books en leuke foto's overpompen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
zou graag ook inde rij staan, maar even het geld niet -O- Maar komt wel tis een mooi ding wat ook handig kan worden. veel succes voor de mensen die hem wel vandaag halen/ al gehaald hebben. :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SanderPS3 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:06:
Hoe werkt dit precies ? Heb thuis een Canon liggen, die sluit ik aan op de iPad en dan kopieert die automatisch ? Hij kost toch 50e ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:55
Ik heb hem net gehaald, een 32GB 3G, de drukte (in Heerlen) viel reuze mee.... Een man of 15 voor de apple store, en een man of 10 bij mediamarkt.

Moet ik nu alles van mijn iPhone 3GS synchroniseren, of juist alles apart houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nitai schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:14:
[...]

Ach, Phusebox is misschien wel (soms overmatig) kritisch, maar hij denkt er iig goed over na.

@Phusebox: Ik weet niet of je nog veel met grafisch ontwerpen bezig was en of je veel in flash ontwikkelt oid. Maar dan zou ik het niet doen als ik jou was. En Apple producten moet je niet kopen vanwege het merk, maar voor de (functionele) ervaring, zoals met veel dingen. ;)
Ja toevallig zijn we op dit moment bezig met een nieuwe webshop, in flash helaas dus. Ik koop een Apple product ook zeker niet vanwege het merk, if anything dan heb ik al mijn aankopen tot nu toe niet door laten gaan juist vanwege het merk. Dus bij mij werkt het eerder averechts.

Apple fanboys zijn altijd van die posers, en daar wil ik liever niet bij horen. Begrijp me goed, je hebt merktrouwe mensen en fanboys die het alleen doen vanwege het imago. Die laatste heb ik problemen mee.

Plus dan met de Apple policy dat alles zo strikt is. Aan de andere kant staan daar tegenover de enorme user friendliness en de geweldige apps die verkrijgbaar zijn.

Moet mezelf ook niet zo gek maken met dit soort dingen, maar ja wat doe je eraan.

Komt er nog bij dat ik de opvatting heb dat als er iets nieuws is ik dit alleen de eerste maand na release koop, daarna is het verouderd :X

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hier in Veenendaal was het helemaal niet druk net. K stond met 15 minuten buiten, en het duurde voornamelijk lang omdat de gozer die me hielp een fout maakte met de betaling en het allemaal weer moest terug draaien.
Heb ook het idee dat reserveren niet echt nodig is/was.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Phusebox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:28:
[...]

Ja toevallig zijn we op dit moment bezig met een nieuwe webshop, in flash helaas dus. Ik koop een Apple product ook zeker niet vanwege het merk, if anything dan heb ik al mijn aankopen tot nu toe niet door laten gaan juist vanwege het merk. Dus bij mij werkt het eerder averechts.

Apple fanboys zijn altijd van die posers, en daar wil ik liever niet bij horen. Begrijp me goed, je hebt merktrouwe mensen en fanboys die het alleen doen vanwege het imago. Die laatste heb ik problemen mee.

Plus dan met de Apple policy dat alles zo strikt is. Aan de andere kant staan daar tegenover de enorme user friendliness en de geweldige apps die verkrijgbaar zijn.

Moet mezelf ook niet zo gek maken met dit soort dingen, maar ja wat doe je eraan.

Komt er nog bij dat ik de opvatting heb dat als er iets nieuws is ik dit alleen de eerste maand na release koop, daarna is het verouderd :X
Word jij niet moe van jezelf ? :P Als je bij elke knaak die je uitgeeft eerst een half uur gaat wikken en wegen of het wel deugt. Koop het ding als je het geld er voor hebt, en zet je er overheen dat hij geen flash heeft. Tot nu toe is er voor jou geen enkele perfecte tablet (omdat je android ook niet heel goed vind qua flash). Wil je een tablet koop er dan een die het dichts bij jouw wensen komt. ( No offense hoor :), maar je loopt hier al 4 posts te zeiken wat er niet aan deugt terwijl de eerste post al duidelijk was dat je er eigenlijk geen een gaat kopen ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door Bloemstukje op 23-07-2010 10:34 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SanderPS3 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:33:
[...]

Word jij niet moe van jezelf ? :P Als je bij elke knaak die je uitgeeft eerst een half uur gaat wikken en wegen of het wel deugt. Koop het ding als je het geld er voor hebt, en zet je er overheen dat hij geen flash heeft. Tot nu toe is er voor jou geen enkele perfecte tablet (omdat je android ook niet heel goed vind qua flash). Wil je een tablet koop er dan een die het dichts bij jouw wensen komt. ( No offense hoor :), maar je loopt hier al 4 posts te zeiken wat er niet aan deugt terwijl de eerste post al duidelijk was dat je er eigenlijk geen een gaat kopen ;) )
Je hebt gelijk, ik word inderdaad heel erg moe van mezelf. Leuk voorbeeld; 2 jaar geleden was ik op vakantie en vond ik Los Angeles iets wat ik al lang zocht. Eerste reactie; ah eindelijk, KOPEN. 5 seconde later: hmm is toch wel duur. Toen dus niet gekocht.
Afgelopen jaar was ik in Canada, met toeval loop ik weer tegen hetzelfde ding aan, zonder dat ik ernaar op zoek was. Uiteindelijk was de conclusie weer; niet kopen.

*zucht*
Aan de andere kant staan daar tegenover de enorme user friendliness en de geweldige apps die verkrijgbaar zijn.
Als dat zeiken is over wat er niet goed aan is?

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
*crap dubbel*

[ Voor 98% gewijzigd door Phusebox op 23-07-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Duur is relatief maar als iets duur is dan kan het toch mooi blijven ? Of de iPad nu 300 of 900 is hij blijft mooi. Maar ik geef te snel me geld uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 22:05
Ik begrijp je wel Phusebox, ik was vroeger ook een beetje zo.
Maar enkele maanden geleden is mijn vader op jonge leeftijd gestorven. Die mens heeft heel zijn leven gespaard om ons een goede toekomst te geven, maar zelf heeft hij er niet veel aan gehad. Deed zelden gekke aankopen.

Sindsdien doe ik af en toe een impulsieve aankoop, ook al is die (meestal) duur.
Het leven is echt te kort om als een gek te sparen...vooral als je spaart voor je oude dag, wie zegt dat je die haalt?

(Ik spaar natuurlijk ook een beetje, voor als er iets onverwachts gebeurt)

Ik heb trouwens de iPad al sinds begin april en ik kan je garanderen, het blijft een leuk apparaat en gaat niet aan de kant liggen. Snel mails checken, snel ff surfen,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 20:49
Om 9.52 bij Saturn Hoofddorp; gewoon open, geen rij, nog +/- 60 iPad's op voorraad zover ik kon zien. Ongeveer 4 minuten later naar buiten met een iPad 16GB+Wifi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:32:
Hier in Veenendaal was het helemaal niet druk net.
Dat idee had ik hier in Enschede ook, zelfs zo erg dat ik me eigenlijk afvraag of ze de aantallen die ze hebben überhaupt verkocht gaan krijgen :X Maar ja, dat kan zo ineens storm lopen morgen omdat men dan weekend heeft. Als je het ding gereserveerd hebt dan maakt het al helemaal niet uit omdat je dan al zeker bent van een exemplaar.
Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid