[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.833 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:03:
Over het omzetten van films (avi, mkv) naar mp4 via handbreak. Duurt dat bij jullie ook zo lang, tot wel een paar uur per film? (core duo 2.0)

En is het iPhone format qua resolutie ook voldoende of converteer je altijd naar de iPad resolutie?
mwah ik heb een quad core 6600@ 3ghz en films converteren gaat best nog wel aardig snel met handbreak.

alleen een mkv 1080p van 10 gb duurde lang.

maar ik ben niet heel tevreden met het resultaat, misschien komt het omdat sommige films divx zijn. een hd filmpje op youtube is strakker dan een divx,hoewel dit waarschijnlijk normaal is?

moet ik nog speciale settings instellen bij handbrake? ik heb nu de standaard instellingen gebruikt
cue is erg handig btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

418O2 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:01:
Ik heb een 3g hier liggen met een klein probleempje; als je een simkaart plaatst, dan herkent hij hem niet zonder restart, hebben anderen dat ook? En is er iemand met een oplossing?

Als je hem 'even' (zzZZzz) restart, dan paktie hem wel goed. In mijn eigen 3g kan je ook gewoon 'hotswappen'
Als je de iPad op flightmode zet en daarna weer flightmode off, werkt het dan ook niet? Op de iPhone 3G werkt hotswappen overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:11

carnager

AmsterdamVideo

Slashdotter schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:50:
[...]
En als er ooit een betaalbaar Europees roaming data abo of buitenlandse one-day prepaid simkaartjes komt dan hetzelfde met buitenlandse steden doen (Parijs, Berlijn, Londen). Nooit meer je kostbare vakantietijd verspillen met nutteloos ronddwalen en in rondjes lopen :Y)
[...]
Kijk eens naar vodafone.ie prepaid simmetjes. Die doen 99c per dag dat je het gebruikt in meeste europese landen inclusief nederland (max 50MB per dag!!) en de opwaardeer vouchers zijn gewoon bij de Nederlandse vodafone shop te koop. Van zo'n tarief-stelling kan de Nederlandse vodafone nog wat leren! :)

Op twitter worden die simmetjes zelfs icm mifi aangeboden door een nederlander te huur, zie #droam
Goed optelsommetje en dan ook bruikbaar als je alleen een WiFi iPad hebt. :)

Een mobiele telco roept toch altijd 'the future is now'?.. Nou, vrijdag misschien.. :P

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik heb een 64gb iPad (erg cool), maar elke keer als ik mijn iPad aansluit wil iTunes een backup (reservekopie) maken. Dat is allemaal prima, maar de reservekopie wil hij steeds maken op mijn C:. Die is al behoorlijk vol, en ik heb liever dat de reservekopie op een andere schijf maakt. Is dit in te stellen in iTunes? Ik kan het namelijk niet vinden.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik ga vrijdag natuurlijk een iPad kopen, een gewone Wi-Fi versie. Nu is hier ooit een vriend geweest met een iPad (toen nog 3.2). Even boven naar zolder bij mij en daar was de router niet te vinden in het instellingen scherm, dus geen verbinding op mijn kamer. Dat zou ik erg vinden aangezien ik hem ook lekker op bed op mijn kamer wil gebruiken. Op mijn MPB heb ik trouwens volledige verbinding met dezelfde router (4 streepjes), en mijn iPhone 3Gs (4.0.1) ziet de router ook niet bij instellingen boven op zolder. Nu is mijn vraag. Denken jullie dat iOS 3.2.1 beter is qua bereik op mijn zolderkamer? Hebben jullie betere Wi-Fi bereik met jullie iPad sinds 3.2.1??
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
Iemand enig idee hoe groot de hype vrijdag gaat zijn ?

Ik zoek nog een camera connection kit voor m'n ipad, maar om nou vrijdag voor de deur van de Apple dealer in Nijmegen te gaan liggen (slaapzak kun je bij Perry Sport om de hoek scoren) ....

Net even gebeld, ja ze hebben accessoires, maar helaas reserveren gaat niet.

Ervaring in Duitsland is dat de VGA kabel redelijk te krijgen is, maar de camera connection kit en zelfs de 10W power adapter chronisch uitverkocht zijn. Zelfs de dock is al weken missing in action.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:54:
Hallo,
Ik ga vrijdag natuurlijk een iPad kopen, een gewone Wi-Fi versie. Nu is hier ooit een vriend geweest met een iPad (toen nog 3.2). Even boven naar zolder bij mij en daar was de router niet te vinden in het instellingen scherm, dus geen verbinding op mijn kamer. Dat zou ik erg vinden aangezien ik hem ook lekker op bed op mijn kamer wil gebruiken. Op mijn MPB heb ik trouwens volledige verbinding met dezelfde router (4 streepjes), en mijn iPhone 3Gs (4.0.1) ziet de router ook niet bij instellingen boven op zolder. Nu is mijn vraag. Denken jullie dat iOS 3.2.1 beter is qua bereik op mijn zolderkamer? Hebben jullie betere Wi-Fi bereik met jullie iPad sinds 3.2.1??
Bedankt
Dikke kans dat je iPad je WiFi netwerk niet gaat vinden. Als je een UTP verbinding hebt op zolder zou je van je Macbook een access point kunnen maken waar je iPad dan weer mee kan verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
TheKillingBean schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:52:
Ik heb een 64gb iPad (erg cool), maar elke keer als ik mijn iPad aansluit wil iTunes een backup (reservekopie) maken. Dat is allemaal prima, maar de reservekopie wil hij steeds maken op mijn C:. Die is al behoorlijk vol, en ik heb liever dat de reservekopie op een andere schijf maakt. Is dit in te stellen in iTunes? Ik kan het namelijk niet vinden.
Op zich zijn de groottes van de backups nog wel ok vind ik. Ik zie hier directories van ~40 en 105 MB. Heb niet het idee dat je hele library ook nog eens gebackupped wordt. Zal waarschijnlijk alleen settings en apps zijn.

Je hebt het probleem dat iTunes de backups in je Windows profile directory neer zet. Die kun je wel moven, maar dan move je de hele c:\Users structuur.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[message=,noline]loekf2 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:02[/message]:

Ik zoek nog een camera connection kit voor m'n ipad, maar om nou vrijdag voor de deur van de Apple dealer in Nijmegen te gaan liggen (slaapzak kun je bij Perry Sport om de hoek scoren) ....

Ervaring in Duitsland is dat de VGA kabel redelijk te krijgen is, maar de camera connection kit en zelfs de 10W power adapter chronisch uitverkocht zijn. Zelfs de dock is al weken missing in action.
Zodra de launch gaande is, ga ik wel die middag even langs een paar resellers in de stad. Hebben ze de cfk, mooi. Anders bestel ik wel gewoon van de store. Vakantietijd is toch voorbij, dan wacht ik maar op de volgende batch. Als het maar komt, tegen de juist prijs.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Interfico schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:12:
[...]

Dikke kans dat je iPad je WiFi netwerk niet gaat vinden. Als je een UTP verbinding hebt op zolder zou je van je Macbook een access point kunnen maken waar je iPad dan weer mee kan verbinden.
Idd. Ik merk wel een verschil tussen een router met 802.11n en een met 802.11g. Had hier eerst een FritzBox 7170 staan (oude 7270 overleefde de bliksem niet) en m'n 7270 geeft beter bereik in de slaapkamers. 802.11n ondersteund MIMO. Weet alleen niet 100% zeker of Apple minimaal twee antenne's in de iPad gestopt heeft. Naast meer bits zou MIMO ook invloed op bereik moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:02:

Als je uitgaat van 1,5 miljoen verkochte iPads aan Amerikanen (een deel van de in VS verkochte iPads is geexporteerd) dan zit je op 0,5% van de Amerikaanse bevolking over de eerste paar maanden. In Nederland betekent dat een potentieel van 80.000 kopers over de eerste maanden. Stel dat de helft daarvan niet op vakantie is en de helft daarvan ook inderdaad vrijdag de iPad wil halen (20.000 kopers) dan zit je alvast op een tekort. Ga er van uit dat de dealers samen geen 20.000 beschikbaar hebben. In Belgie zou het gaan om 10.000 (op een bevolking van 10 miljoen). In Nederland dan wat meer, laten we zeggen 15.000. Dan zit je dus op meer vraag (20.000) dan aanbod (15.000) voor de eerste dag.

Echter, positief is dan weer dat veel mensen om 8.00 moeten werken en pas later op de dag tijd hebben. Ik denk als je 's ochtends als eerste komt het wel mee zal vallen. Alhoewel de verkooppunten in bijvoorbeeld Amsterdam vermoedelijk rijen tegemoet kunnen zien (in Amsterdam lopen mensen - gemiddeld uiteraard- vaak wat sneller warm voor nieuwigheden). In provinciesteden zal het rustiger zijn schat ik in.

Ok, dit is een hele losse berekening ;) maar toch.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 20:24
Aardige berekening :-)

Nu nog een Poll onder de Tweakers naar WELKE store zij zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A-HARUN schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:37:

Ik gok dat de Apple diehards naar de zelfstandige Apple resellers gaan en niet naar de MM/Saturn. Zelf heb ik geen problemen met de MM. Als er iets met een product is doen ze binnen 14 dagen na aankoop niet moeilijk over ruilen. Maar ik geloof dat een aantal zelfstandige resellers daar tegenwoordig ook niet moeilijk over doen, dwz ander product of geld terug of wachten tot er een nieuwe binnen is. Verder hebben ze bij de zelfstandige resellers vermoedelijk meer accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:20:
[...]

Echter, positief is dan weer dat veel mensen om 8.00 moeten werken en pas later op de dag tijd hebben. Ik denk als je 's ochtends als eerste komt het wel mee zal vallen. Alhoewel de verkooppunten in bijvoorbeeld Amsterdam vermoedelijk rijen tegemoet kunnen zien (in Amsterdam lopen mensen - gemiddeld uiteraard- vaak wat sneller warm voor nieuwigheden). In provinciesteden zal het rustiger zijn schat ik in.
Ik heb zelf maar een dagje vrij genomen ;) Toch nog dagen zat en dan kan ik mooi m'n tijd besteden aan de iPad, als ik er één bemachtigen kan. Of eigenlijk twee, wil er ook nog één proberen te vinden voor een collega. Vraag me af of ze er meer dan 1 p/p verkopen?

Zelf ga ik eerst maar eens op tijd bij A-mac voor staan, geen idee of ze al hun eigen lijstje aan reserveringen aan hebben gehouden maar dat merk ik vanzelf. Als hem dat niet gaat worden dan maar naar de MM die 1,5 uur later open gaat.

* Vanitas heeft er zin in ^_^
A-HARUN schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:37:

En dan staan vervolgens het merendeel bij de winkel die in de poll het laagste aantal bezoekers zou krijgen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Vanitas op 21-07-2010 22:53 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
Over MM gesproken... ik heb zo'n ''vermoeden'' dat zij pas vanaf week 32 de iPad zullen gaan verkopen (we zullen zien of dit klopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
ik kan het moeilijk voor andere vestigingen bevestigen, maar alkmaar heeft ze iig vanaf vrijdag. volgens mij elke vestiging wel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:18
hoezo heb jij dat vermoeden? ik welke week leven we nu eigenlijk?XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A-HARUN schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:54:
Over MM gesproken... ik heb zo'n ''vermoeden'' dat zij pas vanaf week 32 de iPad zullen gaan verkopen (we zullen zien of dit klopt).
Op ipadplanet zit iemand in het forum die werkt bij de MM , kreeg de indruk dat ie daar ook vrijdag is.

Waarom denk je dat?

En als Saturn ze heeft waarom MM dan niet (zelfde concern), zie http://www.tilburg.com/we...-exclusief-bij-Saturn.htm

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:43

Tourniquet

Hiya, fellas!

A-HARUN schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:54:
Maakt MM eigenlijk al reclame voor de iPad? Als ze 'm vrijdag gaan verkopen zou je dat wel verwachten.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop vrijdag voor mijn werk er 1 te kunnen kopen, als er niet al te lange rijen staan bij de Apple winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt elke saturn ipads en accesoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
Hey jongens,

Heb eigenlijk een simpele vraag, de volgende:

Kan je de iPad als afstandsbediening gebruiken? Zodat je bijvoorbeeld een mediacenter, een AppleTV oid kan besturen zodat er geen afstandsbedieningen meer nodig zijn?

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blubbers schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:17:
Hey jongens,

Kan je de iPad als afstandsbediening gebruiken? Zodat je bijvoorbeeld een mediacenter, een AppleTV oid kan besturen zodat er geen afstandsbedieningen meer nodig zijn?

Mvg.
Via de app Remote kun je bepaalde dingen doen. En via een apparaatje waarmee de iPhone/iPad een IR Remote wordt: http://www.iphoneclub.nl/...ini-in-de-winkel-te-koop/

Verder is er meen ik een app om VLC mee te bedienen (via Wifi). En ook eentje om Plex mee te bedienen (Plexus, ook via Wifi).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 22-09 16:50
Dus met de redeye kan je je tv, mediaspeler, versterker etc bedienen? Dus het werkt dan zoals een universele remotecontroller? Eerst programmeren dan werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tourniquet schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:08:
[...]

Maakt MM eigenlijk al reclame voor de iPad? Als ze 'm vrijdag gaan verkopen zou je dat wel verwachten.
Door niemand behalve Apple zelf mag een maand na release, ervoor zowiezo, géén reclame gemaakt worden van (de beschikbaarheid van) de iPad wegens een te lage stock. Zelfs als een verdeler het op zijn website zet, kan Apple daar een gevolg aan geven zoals bestellingen niet meer uitleveren aan die verdeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zag bij MM zwolle vandaag een bordje staan bij de apple hoek met vrijdag 23 juli ipads en dan alle prijzen en types er onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
@SaURoN: Ik hoorde van Apple-reseller dat de MM in Zwolle de Apple status was kwijtgeraakt laatst, omdat ze al grijze iPads verkochten tegen jackpotprijzen. Ze mogen ze nu dus toch verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
zal wel landelijke deal zijn gemaakt met apple, vanuit mediamarkt-saturn holding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:43

Tourniquet

Hiya, fellas!

Phuncz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:47:
[...]

Door niemand behalve Apple zelf mag een maand na release, ervoor zowiezo, géén reclame gemaakt worden van (de beschikbaarheid van) de iPad wegens een te lage stock. Zelfs als een verdeler het op zijn website zet, kan Apple daar een gevolg aan geven zoals bestellingen niet meer uitleveren aan die verdeler.
Duidelijk. Bedankt!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:27
Gaat er iemand morgen voor de A Mac in Amersfoort liggen? Helaas kan ik geen vrij krijgen, maar ik wil toch graag de Camera Connection kit hebben. Zou iemand een exemplaar voor mij mee willen nemen? Stuur ff een DM in dat geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

blubbers schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:38:
Dus met de redeye kan je je tv, mediaspeler, versterker etc bedienen? Dus het werkt dan zoals een universele remotecontroller? Eerst programmeren dan werkt het?
Er is meer:
http://www.wired.com/gadg...ne-into-universal-remote/

Deze zag er nog beter uit vond ik:
http://www.geek.com/artic...niversal-remote-20100514/

Hangt er een beetje vanaf wat je wil betalen ...

Je hebt voor 50$ dus een dongle met app, ik heb mijn blik laten vallen op een integrale domotica oplossing want een dongle op je ipad is niet helemaal ideaal.....

En check deze site voor een compare voor ir remotes op iphone:
http://www.macworld.com/a...07/iphone_ir_remotes.html
Verwacht dat er wel apps komen voor de Ipad maar zou niet kopen totdat de leverancier zegt dat het werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Largo op 22-07-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 21:29
ik vraag me af hoeveel ipads er in nl geleverd zijn.
a-mac utrecht wil maar niks loslaten. ook nog geen mail gekregen of ik morgen ochtend langs kan komen...
ik hou er rekening mee dat het nog wel een paar weken kan gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanmiddag even een rondje door Arnhem doen om m'n exemplaar te reserveren en wat accessoires te scoren, aangezien iedereen die er gewoon bij gaat halen waarschijnlijk. :+ Kan iemand met een iPad mij vertellen welke oordopjes werkend zijn, die zelfde als van de iPhone 3GS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 14:06

TDB

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:49:
Ik ga vanmiddag even een rondje door Arnhem doen om m'n exemplaar te reserveren en wat accessoires te scoren, aangezien iedereen die er gewoon bij gaat halen waarschijnlijk. :+ Kan iemand met een iPad mij vertellen welke oordopjes werkend zijn, die zelfde als van de iPhone 3GS?
Yep!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
sharkzor schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:49:
a-mac utrecht wil maar niks loslaten. ook nog geen mail gekregen of ik morgen ochtend langs kan komen...
Premium Resellers mogen daar niks over zeggen. Off the record (ik werk voor iPad Planet) heb ik wel wat geluiden gehoord van verschillende resellers, loopt uiteen van 75 tot twee à driehonderd per winkel. Zal ook een beetje afhankelijk zijn van de plaats. Ik vermoed dat grote steden wel wat meer zullen krijgen dan kleinere (provincie)steden. Wil je echt een hebben dan zou ik gewoon bij openingstijd voor de deur staan, dat ga ik zelf ook doen; mijn vaste Premium Reseller laat namelijk ook niets los of ze mijn reservering morgen gaan uitleveren.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

sharkzor schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:49:
Ik heb mij laten vertellen dat er slechts 9000 modellen beschikbaar zijn in Nederland op de releasedag. Er zijn ongeveer 90 verkooppunten waarvan 26 * Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:12
Lastig; ik kan niet om 8:00 maar wel om 9:00. Keuze uit (omgeving Alkmaar) MM, Icentre Alkmaar en Uitgeest. Denk dat ik eerst maar MM probeer. Blijft moeilijk om in te schatten hoe het gaat. Het zou leuk zijn er nog eentje te scoren vlak voor vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
Als jij naar MM gaat, ga ik wel naar iCentre Uitgeest :-)
Ik wil graag 32GB + 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 22:27
Kreeg zojuist me vodafone Z11 prepaid sim binnen.
Tijdens het knippen liet ik hem vallen, kennelijk andersom doorgegaan.

Het werkt wel maar er zijn nu 2 hoekjes af :9

Ach ik heb lekker internet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ik heb zelf al een ipad maar ik was even gaan vragen bij dixons en bij het icentre inj almere

dixons: zeiden at ze hem kregen maar niet vrijdag die gozer had gebeld naar de apple inkoop ofzo

icentre: wist niks van de release datum maar zij wel dat ipv 10uur open gingen vrijdag om 8 uur open te gaan verdacht heh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Overigens lijkt het erop dat niet alle Premium resellers iPads gaan verkopen. Machouse Woerden vertelde mij dat zij in ieder geval geen iPads gingen verkopen. De andere vestigingen van Machouse wel.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Krisp schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:00:
Overigens lijkt het erop dat niet alle Premium resellers iPads gaan verkopen. Machouse Woerden vertelde mij dat zij in ieder geval geen iPads gingen verkopen. De andere vestigingen van Machouse wel.
dat zei de icentre in almere ook en die zijn wel eerder open vrijdag XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

mr.DJ95 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:02:
[...]

dat zei de icentre in almere ook en die zijn wel eerder open vrijdag XD
Dan wordt Woerden de derde poging (als dat nodig is) om een iPad te bemachtigen. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:12:
Volgende week de 32gb omruilen voor de 64gb versie Dan kan ik eindelijk al me fotos (35gb) kwijt op de ipad :)
Kan je die foto's niet beter op Picasa oid zetten? Lijkt me zonde van de kostbare ruimte op je iPad?
Tenzij je professioneel fotograaf bent die alles altijd in de hoogste kwaliteit wilt zien oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Slashdotter schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:27:
[...]

Kan je die foto's niet beter op Picasa oid zetten? Lijkt me zonde van de kostbare ruimte op je iPad?
Tenzij je professioneel fotograaf bent die alles altijd in de hoogste kwaliteit wilt zien oid
het verbaast mij dat hij 35gb aan foto's heeft:O wel respect man:D ipad is wel een geweldig apparaat om je foto's te showen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

mr.DJ95 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:44:
[...]

het verbaast mij dat hij 35gb aan foto's heeft:O wel respect man:D ipad is wel een geweldig apparaat om je foto's te showen
Foto's worden bij synch met itunes geresized, bij mij bleef er van de 25 gb nog maar 10 gb over. Voldoende kwaliteit voor de ipad overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere nieuwe iPad gebruiker morgen succes bij de NL release.. krijg ook de kriebels om in de rij te gaan staan, maar heb er al 1 :? Hoop dat iedereen er 1 weet te bemachtigen hier. Balen als je er naast zou grijpen.

Ik tel rustig de dagen voordat mn iPhone 4 binnenkomt. 4-5 weken hoorde ik }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
[message=,noline]mr.DJ95 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:44[/message]:
[...]

35 gb is toch niet heel veel? Ik heb 250 gb + weliswaar met veel filmpjes maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

tennisbal schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:14:
[...]

35 gb is toch niet heel veel? Ik heb 250 gb + weliswaar met veel filmpjes maar toch..
Maar de iPad verkleint de foto's (als je ze uploadt via iTunes)......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Slashdotter schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:27:
[...]

Heb een goede deal, me moeder neemt de 32gb van mij over en ik haal de 64gb :)
Nu zag ik een heel klein houten frame waarin je de Ipad kan stoppen en deze zorgt ervoor dat je een mooi foto lijstje hebt. Had dit gezien op dealextreme.com alleen is de levertijd 3 weken !

Is zoiets ook al te koop in Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Versteegrob schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:27:
[...]

Heb een goede deal, me moeder neemt de 32gb van mij over en ik haal de 64gb :)
Nu zag ik een heel klein houten frame waarin je de Ipad kan stoppen en deze zorgt ervoor dat je een mooi foto lijstje hebt. Had dit gezien op dealextreme.com alleen is de levertijd 3 weken !

Is zoiets ook al te koop in Nederland ?
Ik heb deze houten stand http://www.woodenipadstands.com/4-euro-ipad-stand/
inclusief verzendkosten € 7
En hij wordt gemaakt door Simon Blazer: 75 jaar oud _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
TDB schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:31:
[...]

Erg netjes gemaakt en simpel. Vind het vooral erg netjes dat hij ook gewoon de beschrijving erbij heeft gezet hoe je het zelf kan maken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 21:54
Een echte aanwinst voor alle ipad bezitters en natuurlijk voor iedereen die morgen in de rij staat:

De Nu.nl ipad app.

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/5151/img0004.png

Vanaf nu gratis te downloaden in de app store.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:49:
In principe kun je elke 3,5mm jack oordopjes gebruiken. Die van de Iphone/ipod kun ook bij de ipad gebruiken als afstandsbediening voor harder/zachter/pauze en volgend nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
TheKillingBean schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:52:
Zoek even naar BackOff: http://www.google.nl/sear...NL341NL341&q=BackOff_1_02

Hiermee kun je de automatische backups van itunes uitschakelen, maar ook terug inschakelen.

Hoe meer je op ipad hebt staan, hoe langer de backup duurt. Bij mijn Ipad 64gb met slechts 1gb vrij geheugen, duurt uren. Backoff is dus erg handig, zodat je niet telkens de backup weg hoeft te klikken.

Edit: Sorry voor de 3 losse posts achter elkaar maar ik weet niet hoe je meer berichten moet quoten

[ Voor 6% gewijzigd door Henkus op 22-07-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:00

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zo net bij HTR Veenendaal een aanbetaling gedaan, kan hem gegarandeerd morgen ophalen :)
Nu even wat research doen naar een evenruele sleeve ofzo.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
TDB schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:31:
[...]

Super bedankt, zie er goed uit en niet duur, heb hem gelijk besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:02

Milmoor

Footsteps and pictures.

Voor wie zijn iTunes en/of backup folder wil verplaatsen: zie hier, dit kan via een hardlink.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Versteegrob schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:34:
[...]

Super bedankt, zie er goed uit en niet duur, heb hem gelijk besteld :)
Leuk, maar wat is dat gebaseerd op de Dodo case zeg! Precies dezelfde manier van "behind the scenes", oude man die het maakt... schitterend, zoiets moet ik ook opstarten, snel geld verdienen. Iets dergelijk ga ik gewoon zelf maken, leuk hobby-projectje. Doe ik er meteen wat padding in, zodat de iPad niet in direct contact staat met het blokje.

[ Voor 9% gewijzigd door vgroenewold op 22-07-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen, sinds 3 dagen heb ik problemen met mijn ipad wifi en mijn draadloos netwerk thuis. Mn ipad geeft wel aan dat hij verbinding heeft met het netwerk, maar het symbool van een wifi verbinding komt niet tevoorschijn op de ipad. Ik heb al van alles geprobeerd. Modem uit/aan, ipad aan/uit, verbinding 'laten vergeten" en opnieuw laten verbinden.
Gister zelfs geupdate naar nieuwe firmware. Maar met geen enkel resultaat.
Wel lastig een ipad wifi zonder netwerkverbinding. Je kunt er dan zo weinig mee.
Hopelijk weten jullie wat ik verkeerd doe of hoe ik het kan oplossen?
Alvast bedankt!
Mars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Lukt het wel op een ander netwerk dan bij jou thuis? En what about verschillede beveiligings-instellingen van je netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:28:
Beste Mensen, sinds 3 dagen heb ik problemen met mijn ipad wifi en mijn draadloos netwerk thuis. Mn ipad geeft wel aan dat hij verbinding heeft met het netwerk, maar het symbool van een wifi verbinding komt niet tevoorschijn op de ipad. Ik heb al van alles geprobeerd. Modem uit/aan, ipad aan/uit, verbinding 'laten vergeten" en opnieuw laten verbinden.
Gister zelfs geupdate naar nieuwe firmware. Maar met geen enkel resultaat.
Wel lastig een ipad wifi zonder netwerkverbinding. Je kunt er dan zo weinig mee.
Hopelijk weten jullie wat ik verkeerd doe of hoe ik het kan oplossen?
Alvast bedankt!
Mars
hiervoor had je geen problemen? DHCP aan? Renew lease geprobeerd? Krijg je wel een juiste IP-adres? Router gereset? Misschien uit te delen ip-addressen vol?

Dat zijn een paar van de mogelijke oorzaken die ik zelf had meegemaakt tijdens m'n vakantie en een hoop wifinetwerken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik twijfel echt enorm of ik een iPad 32GB met of zonder 3G nodig heb.

Ik heb overal bij vrienden en familie wifi-mogelijkheden, ook op mijn werk. Ik reis zelden en als ik reis heb ik een iPhone (straks een 4). 32GB is genoeg, maar als ik in de toekomst 3G nodig heb, dan zit het er niet in.

Kortom: neem ik wél 3G, dan gebruik ik het zelden, heb ik 100 euro meer betaald en daar dan nog een abonnement of oplossing bij.

Ik vraag mij dus enorm af wat ik moet doen, wat jullie zouden doen en wat menigeen gaat doen! :D

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
Media Markt Alexandrium gaat vanavond na sluitingstijd de boel opbouwen voor demo-IPads.
Morgen start ook daar de verkoop.
THE_BASE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:21:

Ik heb overal bij vrienden en familie wifi-mogelijkheden, ook op mijn werk. Ik reis zelden en als ik reis heb ik een iPhone (straks een 4). 32GB is genoeg, maar als ik in de toekomst 3G nodig heb, dan zit het er niet in.

Kortom: neem ik wél 3G, dan gebruik ik het zelden, heb ik 100 euro meer betaald en daar dan nog een abonnement of oplossing bij.

Ik vraag mij dus enorm af wat ik moet doen, wat jullie zouden doen en wat menigeen gaat doen! :D
Ik ben er ook nog niet uit.
Koop ik wel of geen IPad.
Wordt het de 16 GB met 3g of de 32 GB zonder 3g of juist met.

Keuzes keuzes....... wel luxe keuzes :+

[ Voor 76% gewijzigd door henkyyyyyyy op 22-07-2010 17:24 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]THE_BASE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:21[/message]:

Ondeweg in de trein (0,5x per jaar datikdaar zit) gebruik ik liever m'n iPhone, ietsje veiliger vindik. Op vakantie is 3G niet te gebruiken. Dus ik ging voor wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:22:

Wordt het de 16 GB met 3g of de 32 GB zonder 3g of juist met.

Keuzes keuzes....... wel luxe keuzes :+
Echt dezelfde keuze moet ik maken. Ik vind 600 euro eigenlijk zat voor het ding, die iPhone 4 komt ook nog. Maar als je dan over 2 jaar een keer 3G nodig hebt op dat ding, heb je het maar.

En ik ga er vanuit met een iPad langer te doen dan met een iPhone?!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Spike_wolf schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:32:
Zo net bij HTR Veenendaal een aanbetaling gedaan, kan hem gegarandeerd morgen ophalen :)
Nu even wat research doen naar een evenruele sleeve ofzo.
Net gebeld met de MacMe Groningen maar die willen niet eens zeggen welke modellen allemaal verkocht gaan worden. 8)7

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Laatst online: 22-11-2024
WFG schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:08:
[...]

Net gebeld met de MacMe Groningen maar die willen niet eens zeggen welke modellen allemaal verkocht gaan worden. 8)7
Ja, typisch MacMe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Heb op vakantie met een iPad mogen spelen in de Apple Store, ontzettend gelikt apparaat. Twijfel dan ook heel erg of ik er een ga aanschaffen. Ben bang dat ie net zoals de Wii en de PSP over 2 maanden in een doos ligt op zolder. Leuke gimmicks maar geen long term appeal, vrees ik. Zeker zonder flash support.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 21:10
WFG schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:08:
[...]

Lijkt me sowieso dat ze bij de Mediamarkt 50 meter verderop meer voorraad hebben morgen! Zelf ook wel een beetje klaar met MacMe, arrogante verkopers..of tref ik altijd de verkeerde? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hier in ieder geval voldoende iPads binnen gekomen! :-)
Zie: http://twitpic.com/27lvrd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:05
Ik heb al een tijdje een iPad 16 Gig.

Ik zou nu de 32 Gig nemen als ik nog eens kon kiezen.
3G is voor mij overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:06
Jay-v schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:25:
Hier in ieder geval voldoende iPads binnen gekomen! :-)
Zie: http://twitpic.com/27lvrd
Hmm geen idee of dat wel zoveel is :) Gedeeld door 6 voor alle types. Dus gokje dat er zo 20 per type zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Laatst online: 22-11-2024
BlackLabel01 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:25:
[...]

Lijkt me sowieso dat ze bij de Mediamarkt 50 meter verderop meer voorraad hebben morgen! Zelf ook wel een beetje klaar met MacMe, arrogante verkopers..of tref ik altijd de verkeerde? :P
Nee, dat is standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
Zit die abbo`s voor de ipad eens door te kijken maar ben er nog niet uit wat het wordt. Het lijkt alsof je met Vodafone het beste uitkomt maar een prepaid lijkt me handiger omdat je natuurlijk niet heel de dag gebruik maakt van een verbinding zoals je iphone.

Moet het nog eens laten bezinken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
whaaa ik kan zo niet wachten tot morgen, vooral nu ik net het filmpje van de NU HD app heb gezien! vanavond vroeg slapen zodat ik morgen ochtend vroeg paraat kan zijn bij iFactors Rotterdam.. nog meer mensen die daar heen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

BlackLabel01 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:25:
[...]

Volgens mij is dat wel een pre om daar aan de slag te mogen.

Als de MM ze ook gaat verkopen dan ben ik daar ook, meer vertrouwen in als de MacMe.

Edit: De MM gaat ze morgen verkopen, alle modellen zijn op voorraad. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door WFG op 22-07-2010 19:06 ]

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
@fr3z
De NU HD app is inderdaad heel chill.. Veel videos die direct aan te klikken zijn en de layout is heel prettig.
Sent from my iPad, from my backyard ;).

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:15
Heb nu al een poosje de 16GB wifi en mocht ik nu weer moeten kiezen zou ik deze weer nemen.
gebruik hem niet voor films en heb er alleen wat foto's opstaan en wat boeken en dan is 16GB meer dan genoeg....ipad wordt hoofdzakelijk gebruik voor internetten/mailen en ebooks lezen (ik vind het echt super lezen mis het e-inkt scherm echt niet)
Deze vakantie had ik op het vakantiepark geen wifi dus heb ik gewoon met mijn android telefoon zittten tetheren.

Wifi is super stabiel bij mij en ik draai nog met de eerste software versie 3.2...inclusief jailbreak.
en nog maar 1 app gekocht en ben niet van plan meer te kopen..hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
andromedaan schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:13:
@fr3z
De NU HD app is inderdaad heel chill.. Veel videos die direct aan te klikken zijn en de layout is heel prettig.
Sent from my iPad, from my backyard ;).
Ja, ik hoopte daar van de week al op dat er iets zou komen zoals de NY Times! Ben blij dat het er nu ook is met 'nederlands' nieuws.

Weet iemand hier trouwens hoe het zit met een iPad en studentenkorting? Geldt die ook gewoon voor de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat valt wel mee. Werken ook regelmatig ok mensen. Maar ben het met jullie eens dat het beter kan. Vraag me wel af of je dat niet overal hebt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
fr3z schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:23:
[...]

Ja, ik hoopte daar van de week al op dat er iets zou komen zoals de NY Times! Ben blij dat het er nu ook is met 'nederlands' nieuws.

Weet iemand hier trouwens hoe het zit met een iPad en studentenkorting? Geldt die ook gewoon voor de iPad?
Had dit nagevraagd bij izone middelburg, de vriendelijke dame aan de telefoon vertelde me dat in de vele pagina's waarin stond wat de winkels wel en niet mogen, zoals geen reserveringen , dat studenten korting niet van toepassing is op de ipad.

Ik zit in een dubio ga ik morgen om 10:00 bij izone staan in Middelburg of bij de MediaMarkt in Middelburg waar zou ik meer kans hebben , ik wilde standaard 16GB :X ?

[ Voor 8% gewijzigd door BlowFish op 22-07-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
(jarig!)
Zit net een beetje reviews te kijken van allerlei IPad apps.
En moet zeggen dat "We Rule" mij een leuk spel lijkt.

Ook "Flipboard" en "NU HD" zien er goed uit.

Het ziet er toch steeds meer uit dat ik morgen toch een IPad ga halen :P
Maar ja welke versie? :+

Ik heb weinig foto's, wil er wel een klein beetje muziek op zetten en misschien een Season van Family Guy en nog een film, lijkt mij 16 GB toch wel genoeg denk ik zo?

Waar ik in het begin dacht dat het een Netbook vervanger zou worden zie ik nu dat met al die apps het toch een "eigen" systeem gaat worden. Dus niet alleen om te internetten en mail checken.

Henkyyyyyyy probeert het voor zichzelf goed te praten dat hij een IPad koopt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:35:
Zit net een beetje reviews te kijken van allerlei IPad apps.
En moet zeggen dat "We Rule" mij een leuk spel lijkt.

Ook "Flipboard" en "NU HD" zien er goed uit.

Het ziet er toch steeds meer uit dat ik morgen toch een IPad ga halen :P
Maar ja welke versie? :+

Ik heb weinig foto's, wil er wel een klein beetje muziek op zetten en misschien een Season van Family Guy en nog een film, lijkt mij 16 GB toch wel genoeg denk ik zo?

Waar ik in het begin dacht dat het een Netbook vervanger zou worden zie ik nu dat met al die apps het toch een "eigen" systeem gaat worden. Dus niet alleen om te internetten en mail checken.

Henkyyyyyyy probeert het voor zichzelf goed te praten dat hij een IPad koopt. :+
Voor 100 euro meer zou ik sowieso een 32GB nemen. Het is wel een investering voor de toekomst en niet zoals een iPhone voor ongeveer 2 jaar. Tenminste, bij mij niet. Zie het meer als een Mac ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
THE_BASE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:39:
[...]

Voor 100 euro meer zou ik sowieso een 32GB nemen. Het is wel een investering voor de toekomst en niet zoals een iPhone voor ongeveer 2 jaar. Tenminste, bij mij niet. Zie het meer als een Mac ofzo.
Nah, een iPad is net zo'n slechte investering als een iPhone, dat ding word gewoon geen cent meer waard als er een iPad 2 (oid) is. Ik zou de 16GB nemen, die extra opslag heb je niet nodig voor een beetje muziek en internetten ! Heb hem zelf ook en gebruik nog geen 3/4 gig ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
(jarig!)
THE_BASE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:39:
[...]

Ja daar heb je dan ook weer gelijk in, maar ja die 3g hè? :+
Ik zag wel dat iemand in dit topic zijn android toestel kon laten tetheren als een Wifi acces point, dat zou dan ook een optie kunnen zijn dan heb je die 3g niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
(jarig!)
SanderPS3 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:42:
[...]

Nah, een iPad is net zo'n slechte investering als een iPhone, dat ding word gewoon geen cent meer waard als er een iPad 2 (oid) is. Ik zou de 16GB nemen, die extra opslag heb je niet nodig voor een beetje muziek en internetten ! Heb hem zelf ook en gebruik nog geen 3/4 gig ;).
Inclusief apps?

Sorry 2 posts achter elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 22-07-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:54
Klopt ik heb de 16gb en ik heb er uit wanhoop maar 23gieg foto's opgezet welke opniew gerenderd zijn naar 6.5 gieg voor de iPad.

16gb is genoeg, enige waar ik kan komen waren me collega's die wilde een 64gieg omdat ze films voor de kinderen wilde afspelen onderweg op vakantie.

Heb lekker de 16gb genomen voor 500 en over een jaar schrijf ik hem af en ga ik voor iPad 3.0 en dat doe je minder snel als je er 800 voor neergelegd heb. (althans ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Dat zal best, maar dat kun je dan ook van een Mac of MacBook zeggen, die updaten ook ieder jaar. Voorlopig heb ik mijn iMac nu 3 jaar en verwacht er nog zeker 3 jaar mee te doen. Voldoet prima!

Mijn iPhone is echt een dagelijks gebruiksvoorwerp, ik doe er echt teveel mee en het gaat in je broekzak etc. Een iPad laat ik thuis of gaat in een case in mijn rugzak. Daarnaast verwacht ik niet over 2 jaar een nieuwe iPad te willen, tenzij het een enorme verandering is.

Ten derde heb ik nu 14GB aan muziek in iTunes. Heb geen zin meer om alles handmatig te syncen. Ik wil alles er op hebben en wat films. Daarnaast wat Apps en alle foto's. Kortom, een 32GB heb ik nodig.

Mijn vraag blijft alleen of ik 3G nodig heb. Ben bang dat ik voor 100 euro spijt krijg dat ik het niet heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
(jarig!)
THE_BASE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:01:
[...]

Dat zal best, maar dat kun je dan ook van een Mac of MacBook zeggen, die updaten ook ieder jaar. Voorlopig heb ik mijn iMac nu 3 jaar en verwacht er nog zeker 3 jaar mee te doen. Voldoet prima!

Mijn iPhone is echt een dagelijks gebruiksvoorwerp, ik doe er echt teveel mee en het gaat in je broekzak etc. Een iPad laat ik thuis of gaat in een case in mijn rugzak. Daarnaast verwacht ik niet over 2 jaar een nieuwe iPad te willen, tenzij het een enorme verandering is.

Ten derde heb ik nu 14GB aan muziek in iTunes. Heb geen zin meer om alles handmatig te syncen. Ik wil alles er op hebben en wat films. Daarnaast wat Apps en alle foto's. Kortom, een 32GB heb ik nodig.

Mijn vraag blijft alleen of ik 3G nodig heb. Ben bang dat ik voor 100 euro spijt krijg dat ik het niet heb!
Is je IPhone gejailbreaked?
Ik heb gelezen dat je dan ook van je IPhone een accespoint kan maken en dus zo online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:03:
[...]

Is je IPhone gejailbreaked?
Ik heb gelezen dat je dan ook van je IPhone een accespoint kan maken en dus zo online kan.
Nope, lekker origineel. Maar zag net een data-abonnement van KPN voor 15 of 20 euro per maand, dus dat lijkt me prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
(jarig!)
THE_BASE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:04:
[...]

Nope, lekker origineel. Maar zag net een data-abonnement van KPN voor 15 of 20 euro per maand, dus dat lijkt me prima. :)
Je kan ook een Vodafone pre-paid kaartje nemen en dan je Internet-Blox aanzetten kost 10 euro per maand. En is volgens mij nog sneller ook.

Zie http://www.vodafone.nl/pr...e_blox/zorgeloosinternet/

[ Voor 9% gewijzigd door henkyyyyyyy op 22-07-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
henkyyyyyyy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:12:
[...]

Je kan ook een Vodafone pre-paid kaartje nemen en dan je Internet-Blox aanzetten kost 10 euro per maand. En is volgens mij nog sneller ook.

Vodafone is wat mij betreft zwaar r*k.

Zaterdag abbo van 10 euro/maand besteld op internet. Zou gisteren geleverd worden. Dinsdag avond laat belt er een of andere miep dat ze technische (???) problemen hadden. Koerier wist van niets. Na vanavond diverse keren met een niet begrijpende customer service aan de lijn gehangen te hebben, switch ik naar KPN.

Voordeel van KPN is dat je er per maand vanaf kan. Wel 15 euro/500 MB/maand. Voor mij is dat genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat ik mij afvraag als afweging. Waarom zou je een 64 Gb model nemen als je met een 16 Gb model ook klaar bent? Want ook/juist Apple geloofd in de Cloud computing en met een MobileMe accountje heb je vele terabytes aan opslag onder handbereik. Waarom dan meer geheugen kopen als de 3G-functie de toekomst is?

Ik neem trouwens de 3G dan vanwege de GPS waar ik wel wat mee kan doen. 't ding is direct een adequate landkaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 20-09 17:06
THE_BASE schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:01:
[...]

In vergelijking met de WiFi heeft de 3G uitvoering ook nog GPS, mocht je daar behoefte aan hebben. ;)

ps. Delerium is me net voor. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis_dude op 22-07-2010 21:25 ]

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blubbers schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:17:
Hey jongens,

Mvg.
Nog een interessante optie is de app 'Teamviewer'. Je krijgt dan het bureaublad van je mac/windowspc op je iPhone/iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 12:56

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

[...]

Nah, een iPad is net zo'n slechte investering als een iPhone, dat ding word gewoon geen cent meer waard als er een iPad 2 (oid) is.
De iPhone is anders bijzonder waardevast. Zeker als je dat vergelijkt met andere smartphones. Ze worden 2e hands na 2 jaar nog voor een goede 200 euro verkocht. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
henkyyyyyyy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:12:
[...]

Goed idee! heb zelfs een prepaid kaartje ergens liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Even wat random ervaringen met mijn iPad.

Voor de duitstaligen onder ons de der Spiegel app is echt super. Laat wat mij betreft prima zien hoe een print content kan worden verrijkt met nieuwe media.

Via Zinio is een abbo'tje op Natgeo te krijgen voor 12 usd. Is alleen voor US ingezetenen dus met mijn NL creditcard een willekeurig starbucksadres opgegeven en ik ben los. Ziet er super gelikt uit.

Gebruik nu ruim een maand mijn 16 gig wifi en heb er altijd een paar films opstaan. Na conversie met handbrake gebruik ik voor een divx van twee uur 350mb en het ziet er uitstekend uit. Op dit scherm heb je gewoon niet zo'n hoge resolutie nodig.

In combinatie met mijn wifi via android ben ik blij dat ik het instapmodel heb gekocht. Heb drie schermen vol met apps een paar uur video en muziek en heb nu 2/3 in gebruik. Mocht je wat extra opslag nodig hebben kan je altijd gratis twee tot drie gb krijgen via de dropbox app of een beetje opslag bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennis_dude schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:24:
[...]

In vergelijking met de WiFi heeft de 3G uitvoering ook nog GPS, mocht je daar behoefte aan hebben. ;)

ps. Delerium is me net voor. :+
GPS heb ik ook niet nodig, haha. Het enige waar ik 3G voor zou nemen is een enkele keer in de trein. En dat is eens per 2 a 3 weken. Ik vind het zonde om daar dan nog een abonnement bij te nemen.

Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid