Gebruik dan gewoon een bios mod. Dan heb je dat hele gezijk niet. Ik heb een keer alle settings getest. Daar een bios voor gemaakt en daar heb ik nu al bijna een jaar profeit van. OC is gewoon altijd hetzelfde op deze manier. En mijn 2D voltages zijn nog lager dan die van stock settings.sain onez schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:53:
zelf maar even getest ook deze heeft weer hoge idle clocks als je een OC hebt aanstaan, zet je em uit, gaat hij weer naar 157core en 300mem...
Leuk voor de multi screens users, maar minder voor degene met 1 scherm, hadden ze dat niet 'chiquer' op kunnen lossen?![]()
back to 10.4 preview again..
Ik ben hier wel nieuwschierig naar. Ziet er interessant uit. Maar dit plaatje is niet het meest ideale voorbeeld. Ik ga het gewoon zelf eens testenAn1mA schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:17:
Zit iets nieuws in de 10.8 dat de sommige videos er wat beter uit zien. Zie hieronder een youtube voorbeeld, plaatje gewoon rechtstreeks van de user geplukt.
[afbeelding]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....