[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 115 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 70.539 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06 10:33

Darkasantion

Just keep swimming!

neliz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:00:
[...]

En wat nu als de nieuwe mid-range kaart gelijke of betere performance biedt dan de huidige high-end kaarten?

Waarom zou een 6770, die in theorie sneller kan zijn dan een 5870, ook voor €199 op de plank moeten komen te liggen?
let wel, we hebben het hier over ~GTX480 prestaties voor minder dan de helft van de prijs. Denk je dat AMD daar zelf op zit te wachten?
Omdat je anders straks te hoog moet gaan zitten met een eventuele 6870. Als de 6770 voor +250 weg gaat, wat gaat een 6850 en een 6870 dan kosten? €400/€500,-? Dat wordt te hoog, dan zal AMD van Nvidia prijs praktijken beschuldigt worden, iets waar zij zelf altijd zeer fel tegen waren toen het Nvidia betrof met hoge prijzen vragen voor langzame kaarten(Doen ze soms nog steeds :P ) Een 6970 is dan zelfs +€700, en dat is gewoon te hoog.
Of ze moeten van hun "sweet spot" strategie afstappen en voor het grote geld gaan, iets wat ik zelf niet erg prettig zou vinden, die strategie was juist goed, zowel voor de concurrentie als de consument.

Verder is het ook zo dat de HD5770 vergelijkbare prestaties bied als de HD4870, echter geen €199 kost, hoewel dat volgens jouw vergelijking wel zou mogen. Advies prijs HD5770 was/is 159USD(dus ~€120,- denk ik)

Zit AMD daarop te wachten? Natuurlijk! Ze kunnen zo Nvidia van de markt afvegen, want wie koopt er nog een GTX480 als je voor de helft van de prijs een kaart kunt kopen die net zo snel is? Ja, de HD58xx serie is dan ineens te duur, maar geef die dan EoL, terwijl je de langzamere versies van Cypress in je line up houdt.

[ Voor 4% gewijzigd door Darkasantion op 22-07-2010 13:20 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

AMD zou de 6770 best rond de 250 euro kunnen verkopen. Helft van de prijs van een GTX480 en als ze het goed aanpakken maken ze daarmee ook gewoon winst en dwingen ze nV een stuk omlaag te gaan met hun prijzen voordat AMD straks 600 euro moet gaan vragen voor een HD6870 :/

Als ze dan de GTX480 omlaag weten te dwingen tot een prijs van 300 euro oid, kunnen zij mooi een HD6870 uitbrengen tegen een prijs van ~400 euro, toch? :)

Laat ze dan eerst maar de HD4k serie op EoL zetten, de HD5k serie zit nu nog gewoon op hetzelfde procédé als de HD6770 van straks... En laat ze maar leuk zakken met de prijzen van de HD5k serie :) Wordt het nog interessant om alsnog CF te gaan draaien...

[ Voor 45% gewijzigd door Fid3lity op 22-07-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Blue-Tiger schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:20:
AMD zou de 6770 best rond de 250 euro kunnen verkopen. Helft van de prijs van een GTX480 en als ze het goed aanpakken maken ze daarmee ook gewoon winst en dwingen ze nV een stuk omlaag te gaan met hun prijzen voordat AMD straks 600 euro moet gaan vragen voor een HD6870 :/

Als ze dan de GTX480 omlaag weten te dwingen tot een prijs van 300 euro oid, kunnen zij mooi een HD6870 uitbrengen tegen een prijs van ~400 euro, toch? :)
Mja, op zich wel, maar daar zit het grote geld niet.

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/video/ATI/4850/amd3.png
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/video/ati/5870/CypressSS.jpg
Onder de $300 verkoop je het meeste, dus daar moet je zitten, kijk maar, dat is mainstream terrein met de meeste winst :)
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/video/ATI/behindthe4800/marketshare.jpg

Denk dat het dan beter is de HD6770 dan naar € 200 te laten schuiven, zodat de HD6850/70 rond de €300~€350 marge kan gaan zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Darkasantion op 22-07-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Darkasantion schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:18:
[...]

Omdat je anders straks te hoog moet gaan zitten met een eventuele 6870.
Nee hoor, dan faseer je modellen uit en laat je de prijs zakken voor de introductie.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:08

superwashandje

grofheid alom

prijzen kunnen toch ook weer aangepast worden zodra dus 6870 er is? dus eerst lekker boven de 5870 en consorten en zodra de 6870 er is gaat de 58xx EOL en worden de 67xx kaarten goedkoper terwijl de 6870 dus op de normale (high end) plek komt te zitten.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ja zou kunnen, maar zou wel raar aanvoelen, dan voel je toch ook genaaid als je die HD6770 voor €250 gekocht hebt en 3 maanden later koop je ervoor een HD6850 die flink wat sneller is :P . Ja gebeurt vaak in ICT land, maar leuk is het niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Darkasantion schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:45:
Ja zou kunnen, maar zou wel raar aanvoelen, dan voel je toch ook genaaid als je die HD6770 voor €250 gekocht hebt en 3 maanden later koop je ervoor een HD6850 die flink wat sneller is :P . Ja gebeurt vaak in ICT land, maar leuk is het niet :D
HD6770 voor 200.- , HD6850 voor 300.- en HD6870 voor 375.- Klinkt wel leuk dan? :P Als ze dit keer maar een goeie HD6830 uitbrengen of gewoon compleet achterwege laten, kunnen ze nog wat schuiven met de prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Blue-Tiger schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:20:
Laat ze dan eerst maar de HD4k serie op EoL zetten
End of Sale of End of Life? Als een product EOL is gaat hij bij AMD naar de "Legacy" bak. End of Sale is iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Blue-Tiger schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:48:
[...]

HD6770 voor 200.- , HD6850 voor 300.- en HD6870 voor 375.- Klinkt wel leuk dan? :P Als ze dit keer maar een goeie HD6830 uitbrengen of gewoon compleet achterwege laten, kunnen ze nog wat schuiven met de prijzen :)
HD6850 naar €275,- eventuele HD6830 naar €230,- en de HD6870 op €350. Lijkt me dan redelijk goede line-up,

@Neliz, van wie ben je een collega btw :P ? CJ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Darkasantion schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:58:
Ik werk al meer dan12 jaar bij het bedrijf waar Cyberia ook heeft gewerkt. Denk meer richting zakelijk/HP dan richting iets als MSI. Dus helaas... check m'n msn adres.

[ Voor 11% gewijzigd door neliz op 22-07-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:34

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat je nog tijd hebt om te werken met al dat gespam hier.. :+ :7

neem aan dat ze dezelfde prijsstelling hanteren als voorgaande series, verwacht dat er zelfs weinig verschil zit tussen de introductieprijzen van AMD voor de HD3xx0, HD4xx0 en HD5xx0 (niet gechecked)

De verschillen hebben meer te maken met de vraag erna en dus de marges, wat doet de de concurrentie atm (destijds wel dx10 nu weer geen dx11), en ook de grondstoffenprijs/ prijsafpraken van bv ram-producenten en de dollar-euro verhouding. Tel daarbij een kredietcrisis en het verlagen van prijzen om verkopen te boosten en zo zijn de initiële adviesprijzen gelijk terwijl bovenstaande punten zorgen voor een verschil dat een 5870 nog altijd stuk boven adviesprijs blijven (350e)en bv de 4870 al vrijsnel voor 175e te krijgen was.

We zijn gewoon even goed verwent geworden, een jaar daarvoor gaven we gewoon 700e + uit voor een 8800ultra..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

sain onez schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:21:
dat je nog tijd hebt om te werken met al dat gespam hier.. :+ :7
Trust me, daar heb ik al het nodige commentaar op gehad.

AMD kan net zoveel vragen voor z'n kaarten als de performance marge die er zit tussen de nieuwe en de oude parts... is dit te veel "uit het lood" dan gaan mensen (waaronder wij dus) klagen.

AMD heeft genoeg capabele mensen om met een goed bedrag te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

neliz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:52:
[...]

End of Sale of End of Life? Als een product EOL is gaat hij bij AMD naar de "Legacy" bak. End of Sale is iets heel anders.
Nouja, allebei dan. Maar als AMD stopt met het produceren van HD4k series kaarten, wordt het voor de (web)shops imo moeilijk om kaarten te verkopen (die dus niet meer gemaakt worden...) en zal het vanzelf wel EoS gaan ;) (of begrijp ik het nou helemaal verkeerd :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Darkasantion schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:58:
[...]

HD6850 naar €275,- eventuele HD6830 naar €230,- en de HD6870 op €350. Lijkt me dan redelijk goede line-up,

Lijken mij ook wel redelijk mooie getallen, al is het natuurlijk maar de vraag of AMD deze serie ook met een HD6830 zal komen of niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Blue-Tiger schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:47:
Nouja, allebei dan. Maar als AMD stopt met het produceren van HD4k series kaarten, wordt het voor de (web)shops imo moeilijk om kaarten te verkopen (die dus niet meer gemaakt worden...) en zal het vanzelf wel EoS gaan ;) (of begrijp ik het nou helemaal verkeerd :?)
Er is ook nog een bepaalde periode waarin een product gesupport wordt en je zit ook nog met je garantietermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

neliz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:52:
[...]

Er is ook nog een bepaalde periode waarin een product gesupport wordt en je zit ook nog met je garantietermijn.
Oké, daar zit dus meer achter. Ik wil opzich wel weten hoe dat precies zit, maar daar hoeft het topic imo niet mee vervuild te worden. Mocht je het kort voor me willen samenvatten kun je me een DM sturen ;) Of niet, heb ik natuurlijk ook geen probleem mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Blue-Tiger schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:57:
[...]

Oké, daar zit dus meer achter. Ik wil opzich wel weten hoe dat precies zit, maar daar hoeft het topic imo niet mee vervuild te worden. Mocht je het kort voor me willen samenvatten kun je me een DM sturen ;) Of niet, heb ik natuurlijk ook geen probleem mee!
Same here, zou wel leuk zijn om daar meer van te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Nu kan ik de beleidsplannen van nVidia en AMD niet echt vinden, maar ik heb een paar jaar bij Cisco gewerkt en daar hebben ze wel een openbaar EOL plan:

1. Er is een 6 maanden "waarschuwing" als het product "End of Sale" gaat. Dealers etc. worden zo gepushed om nood voorraden aan te leggen en na te denken over vervangende producten.
2. Na de End of Sale datum is er vijf jaar volledige support op hardware en drie jaar op software (deze is dus belangrijk voor RMA etc.)
3. Één jaar na de EOS date stopt het aanleveren van patches/bugfixes door de fabrikant zelf. Applicaties drie jaar en besturingssystemen vijf jaar.
4. Één jaar na de EOS datum kan er geen nieuw support contract worden afgesloten op de hardware (dus geen "nieuw" verkoop met "garantie" meer.)
5. In speciale gevallen (afbranden fabriek voor componenten) kan er ook een variabele "End of Service" worden afgegeven voor een product, simpelweg omdat het onmogelijk is deze nog langer te maken of om hier voldoende voorraden van aan te leggen.

Als we dit vertalen naar "onze hardware" zie je dat deze termijnen heel ruim zijn, maar een aankondiging van een EOS status wordt ook van te voren door een fabrikant gedaan richting haar partners (zie GT200b vorig jaar.)
Producten zijn dus wel degelijk te koop na een "EOL" melding maar waar je in professionele omgevingen meer ziet dat je een 1 op 1 vervanging wil (een project van honderd miljoen euro ga je niet op het spel zetten door een apparaat te vervangen met iets wat niet getest is in je omgeving) maar Jan met de Pet thuis maakt het niet zoveel uit.. eerder nog, hij vindt het stoer als z'n 9800GT vervangen wordt door een GTX460 omdat de partner geen voorraad meer heeft van het oude product.

Daarom krijgen wij ook nog steeds driver updates voor kaarten die al lang niet meer te koop zijn (HD2400) maar die nog wel ergens bij een OEM in een systeem zitten dat (recent) nog verkocht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

neliz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:35:

Producten zijn dus wel degelijk te koop na een "EOL" melding maar waar je in professionele omgevingen meer ziet dat je een 1 op 1 vervanging wil (een project van honderd miljoen euro ga je niet op het spel zetten door een apparaat te vervangen met iets wat niet getest is in je omgeving) maar Jan met de Pet thuis maakt het niet zoveel uit.. eerder nog, hij vindt het stoer als z'n 9800GT vervangen wordt door een GTX460 omdat de partner geen voorraad meer heeft van het oude product.
Dus deze regel geldt wanneer de kaart nog binnen die 5 jaar na EOS aankondiging defect raakt, en de verkoper door zijn noodvoorraad heen is en je dus geen zelfde product vervangend kan sturen? Maar hoe zit het dan met de 2 jaar garantie die in de meeste gevallen wordt gegeven op hardware via webshops?

Stel, je grafische kaart houdt het 2.5 jaar vol, waar de garantie van de webshop 2 jaar lang liep. Een half jaar later wordt de EOS aangekondigd en hebben de webshops 6 maanden de tijd om een noodvoorraadje van die kaart aan te leggen. Inmiddels zijn we al 3.5 jaar na de aankoop van de kaart verder, en de garantie is allang verlopen. Maar de kaart gaat na 4 jaar kapot (stel). Heb je dan nog te maken met de gegeven garantie van de webshop op je bestelde product (ala videokaart), die inmiddels al verlopen is en waar je dus geen recht meer op hebt. Óf kom je nu in de regeling terecht dat je nog 5 jaar na aankondiging van de EOS een vervanger kunt vragen wanneer je kaart defect gaat? Dat zou je "garantie" dus in het uiterste geval verlengen tot 8 jaar, met een tussenjaar van jaar 2 > 3. Ik hoop dat mijn punt / vraag een beetje duidelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Dat ligt er per partner aan wat ze doen, wil je een voorraad oude meuk hebben, of ga je voor de goedkoper optie (magazijnruimte kost geld) en bied je gewoon een "gelijkwaardig" product aan. je zult zien dat een EVGA (10 jaar garantie) het anders doet dan Club3D hier in Nederland (tenminste.. dat denk ik, nogmaals ik ben niet bekend met de voorwaarden van Asus/Club3D/MSI etc.)

normaliter ga je naar een gelijkwaardig product toe van een nieuwere generatie, soms is het een kleine tussen stap, 9500Pro naar 9600XT bijvoorbeeld, ik was niet blij dat m'n unlocked 9500 de geest had gegeven, maar ik had wel gratis Half-Life 2 te pakken! :d

[ Voor 6% gewijzigd door neliz op 22-07-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Volgens Heise online is de release van de SI tussen 15 en 29 oktober a.s.
Wie heise online heute aus verlässlicher, unternehmensinterner Quelle erfuhr, steht der Termin erst seit kurzem fest. Tatsächlich will AMD die Southern-Islands-Chips wohl zwischen dem 15. und 29. Oktober vorstellen. Die Presse könnte bereits Anfang des Monats eingeweiht werden. Bis erste Grafikkarten dann tatsächlich in ausreichenden Stückzahlen verfügbar sind, dürfte es aber noch etwas dauern.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ho ho ho!
Vorstellen(duits) is geen release!!! Ze willen de kaart of kaarten dan tonen, maar er staat nog niet dat men dan een release doet. Zeggen ze zelf ook, pas enige tijd later zullen de kaarten (goed) te krijgen zijn. Maar wel leuk nieuws :) We hebben iets om naar uit te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Even verder in de tekst staat:
Die Presse könnte bereits Anfang des Monats eingeweiht werden.
Dat interpreteer ik als: dat de pers reeds begin oktober ingelicht/op de hoogte gesteld zal worden.

Ik interpreteer "vorstellen" dus als presenteren. In mijn ogen dus een (soft) launch tussen 15 en 29 oktober.

But please correct me if I am wrong O+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking herinnert zich iets dat 'de pers' al dingen had gezien achter gesloten deuren...

[ Voor 4% gewijzigd door Jejking op 23-07-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Indy91 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:38:
Even verder in de tekst staat:

[...]

Dat interpreteer ik als: dat de pers reeds begin oktober ingelicht/op de hoogte gesteld zal worden.

Ik interpreteer "vorstellen" dus als presenteren. In mijn ogen dus een (soft) launch tussen 15 en 29 oktober.

But please correct me if I am wrong O+
Je hebt gelijk met presenteren, maar dat is nog geen release :) Vandaar mijn reactie

En pers krijgt dus de sampels begin Oktober, als ik dat zo lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263719

Maandag nieuwe drivers : http://www.legitreviews.com/news/8599/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Waarom nu maandag, ipv woensdag wat meestal de releasedatum is?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:30
Bullus schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:20:
Je mag hem ook op woensdag downloaden hoor. :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Aan de andere kant waarom nog twee dagen langer uitstellen als je al te laat bent? ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:44

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ach, het is toch nog juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Is de 21ste een vaste datum? de eerste Catalyst kwam op de 13e uit, 10.6 op de 16e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er zit geen vast patroon in dacht ik? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Ja er zit volgens mij een soort van vast patroon in omdat men volgens mij al een x-aantal keren op een vaste datum of dag in de maand de drivers heeft gereleased. Het wijkt ook af en toe eens af zoals nu en dan krijg je discussies zoals deze over de release datum. Ook worden een paar mensen onrustig omdat de maandelijkse ATI driver release is voor sommige is zoals "de periode" voor meisjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Op 21 juli zou Catalyst 10.7 moeten komen tegelijk met VLC 1.1.1 waarmee GPU versnelling mogelijk zou worden in VLC, maar dat is dus niet gehaald daarom dus zo snel mogelijk en niet op woensdag.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

madmaxnl schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 22:57:
Ja er zit volgens mij een soort van vast patroon in omdat men volgens mij al een x-aantal keren op een vaste datum of dag in de maand de drivers heeft gereleased. Het wijkt ook af en toe eens af zoals nu en dan krijg je discussies zoals deze over de release datum. Ook worden een paar mensen onrustig omdat de maandelijkse ATI driver release is voor sommige is zoals "de periode" voor meisjes ;)
Nou dat verschil is aardig groot hoor :o Periode sucks drivers rock :+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik dacht dat de releasedate altijd op woensdag was, maar daar heb ik me in vergist zie hier wel vaak op woensdag btw :+

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 07:10
Deze week is Siggraph 2010, waarschijnlijk zal daar OpenGL 4.1 aangekondigt worden. Wellicht krijgen we weer een preview driver zoals in maart toen OpenGL 4.0 aangekondigt werd.

Ik ga er niet vanuit dat de driver van maandag al een eventueel nieuwe OpenGL versie zal ondersteunen. Maar je weet maar nooit natuurlijk, zou leuk zijn ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 14:15

edward2

Schieten op de beesten

Kwam Stracraft2 niet maandag niet uit?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357365

Dinsdag! 27 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Op het ATi-Forum heeft men roadmap geplaatst met onder andere de vermelding van 2 Fusion chips, genaamd "Zacate".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Indy91 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 07:32:
Op het ATi-Forum heeft men roadmap geplaatst met onder andere de vermelding van 2 Fusion chips, genaamd "Zacate".
Was dit niet info van Fudzilla?

edit: Yup

[ Voor 21% gewijzigd door neliz op 26-07-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251563

Het klinkt ernaar dat ze die roadmap in handen hebben gekregen, en niet zelf hebben gemaakt. Mogelijkerwijs heeft Fudzilla het zelfde document ook te zien gekregen, op een eerder moment.

Of het daadwerkelijk origineel is vraag ik mij af - het is niet echt AMD's stijl en er zit een typ fout in. De informatie is wel compleet, maar de 25W TDP van de dual core Zacate matcht niet met dit document:

http://www.softnology.biz/work/fusion_details.png

Tenzij de ene Zacate een Bobcat core heeft en de andere twee K10 cores, maar dat lijkt mij onlogisch.

Overigens, hoort dit niet thuis in het AMD topic? Beetje lastig met APU's natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Anoniem: 251563 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:52:
Overigens, hoort dit niet thuis in het AMD topic? Beetje lastig met APU's natuurlijk.
Aangezien er met geen woord gerept wordt over de APU, ja! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Anoniem: 251563 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:52:

Tenzij de ene Zacate een Bobcat core heeft en de andere twee K10 cores, maar dat lijkt mij onlogisch.
Dat is met Llano en Ontario toch ook ;)
LIano is een K10.5+ Quadcore met bijpassende GPU.
Ontario is "single" Bobcat core met bijpassende GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-06 17:21

michaelvt

Tweaky Gonzalez

AMD delivers OpenGL ES 2.0 driver for PCs

AMD has today let loose an OpenGL ES 2.0 driver which provides support for the WebGL standard enabling plug-in-free 3D content on the web. The driver targets developers who want to make 3D content for the internet and/or to port software applications between PCs and handhelds.
Ondersteuning vanaf de 10.7 beta driver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hee... die is leuk. 26/07/2010 updated. Die gaan we testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Jejking schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:11:
Hee... die is leuk. 26/07/2010 updated. Die gaan we testen :)
Iemand de release notes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kom niet heel veel verder dan:
ATI Catalyst™ 10.7 Beta Driver Feature:
The release of this software driver from AMD delivers support for the OpenGL ES 2.0 industry standard being developed to bring plug-in free 3D graphics to the Internet through open-source web browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251563

madmaxnl schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:06:
[...]

Dat is met Llano en Ontario toch ook ;)
LIano is een K10.5+ Quadcore met bijpassende GPU.
Ontario is "single" Bobcat core met bijpassende GPU.
Ja, maar gezien de info en het document waarnaar ik linkte, "matched" de ene core count en TDP met Ontario, en de andere met Llano, min of meer. En dat terwijl ze allebei "Zacate" worden genoemd. Eén codenaam voor twee verschillende architecturen is heel vreemd, dat heb ik nog nooit gezien. Bovendien weten we dat Llano en Ontario op verschillende data worden geintroduceerd.

Logischer zou zijn dat de TDP's van Ontario tegenvallen, en ze het met 5 W omhoog hebben moeten schroeven. Of één van de documenten is fout - het is de vraag welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Waarom beta als de echter er zijn:

http://sites.amd.com/us/g...x?os=win7-64&lang=English

Features

- ATI Eyefinity - HydraVision enhancements

Maximizing a window across displays will now take user defined bezel compensation into account

Automatically adjusts window position when dragging and dropping windows to ensure title bar visibility

Proper dialog box placement - dialogs do not cross displays, are not hidden behind
bezels, and can be designated to be shown on the users "preferred" display

- Enhanced Pull-down detection

The Pull-down detection algorithm has been enhanced for higher visual quality on certain types of video content (supported on the ATI Radeon HD 5000 Series)

- ATI CrossFireX technology - support for rotated displays

This release of ATI Catalyst enables end users running supported ATI CrossFireX configurations to rotate their displays (single or ATI Eyefinity display configurations) and still enjoy the performance benefits of ATI CrossFireX technology

- ATI Radeon GPU acceleration of VLC 1.1.1 Media Player

Enables GPU acceleration of h.264 video content when using the VLC 1.1.1 Media Player - delivering a better user experience by consuming less system resources

Supported on the ATI Radeon HD 5000 and ATI Radeon HD 4000 Series of products

Performance Improvements

- Borderlands

Performance increases 3-5% on ATI Radeon HD 5800 and ATI Radeon HD 5700 series single card and CrossFire configurations when anti-aliasing and anisotropic filtering is enabled

Performance increases 3-8% on ATI Radeon HD 5970 single card and CrossFire configurations when anti-aliasing and anisotropic filtering is enabled

Performance increases 2-6% on ATI Radeon HD 5600 and ATI Radeon HD 5500 series single card configurations when anti-aliasing and anisotropic filtering is enabled

Performance increases 2-10% on ATI Radeon HD 4800 series single card and CrossFire configurations when anti-aliasing and anisotropic filtering is enabled

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

GPU acceleratie onder VLC is goed nieuws voor de htpc eigenaren. Benieuwd of Anandtech zijn test gaat updaten.

[ Voor 26% gewijzigd door Edmin op 26-07-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:27

Apoca

Array Technology Industry

Ik doe dat al gedurende een gehele tijd met MPC-HC wat perfect werkt met ATi kaartjes voor GPU decoding, maar dat VLC er nu bij komt das wel fijn ja. Al geef ik nog steeds de voorkeur aan MPC-HC :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat ben ik wel met je eens, maar er is een hele sloot liefhebbers van dat ouderwetse oranje pilonnetje, dus is het een goede zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Alleen ligt megaupload vwb 10.8 beta er bij mij uit..... :P

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 26-07-2010 22:15 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

What the... 3 sets in 1 dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tussen 10.7 beta en 10.7 whql zie ik iig geen vernieuwde versies van CCC, display driver etc...

''is already installed and up to date''

[ Voor 18% gewijzigd door peakaboo op 26-07-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
En dit bij 10.8 beta, kwam vanaf 10.7 WHQL.

10.8

[ Voor 9% gewijzigd door peakaboo op 26-07-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hoe ziet met de low 2d speeds in deze driver? gaan deze ook naar 400mhz core en mem oc?
Ik val telkens maar terug naar de 10.4 preview drivers, als degene met de meeste voordelen, nu valt de buiten temp weer mee maar minstens 10gr lagere idle temps is toch wel de moeite...?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
The paradox of choice

Ik denk dat het gewoon om een foutje gaat of zo :+
peakaboo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:43:
En dit bij 10.8 beta, kwam vanaf 10.7 WHQL.
10.8 beta is dus nieuwer dan 10.7 WHQL ?

[ Voor 25% gewijzigd door madmaxnl op 26-07-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zelf maar even getest ook deze heeft weer hoge idle clocks als je een OC hebt aanstaan, zet je em uit, gaat hij weer naar 157core en 300mem...

Leuk voor de multi screens users, maar minder voor degene met 1 scherm, hadden ze dat niet 'chiquer' op kunnen lossen? :?

back to 10.4 preview again.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
sain onez schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:45:
hoe ziet met de low 2d speeds in deze driver? gaan deze ook naar 400mhz core en mem oc?
Ik val telkens maar terug naar de 10.4 preview drivers, als degene met de meeste voordelen, nu valt de buiten temp weer mee maar minstens 10gr lagere idle temps is toch wel de moeite...?
bij mij 157mhz en 300mhz core en mem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
madmaxnl schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:47:
[...]

The paradox of choice

[...]

yes
sain onez schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:53:
zelf maar even getest ook deze heeft weer hoge idle clocks als je een OC hebt aanstaan, zet je em uit, gaat hij weer naar 157core en 300mem...

Leuk voor de multi screens users, maar minder voor degene met 1 scherm, hadden ze dat niet 'chiquer' op kunnen lossen? :?

Alleen de mem OC zakt niet naar 300mhz

[ Voor 40% gewijzigd door peakaboo op 26-07-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zet maar eens een OC aan op je core, dan gaat die ook naar hogere idle state..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

madmaxnl schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:47:
[...]

The paradox of choice

[...]

Er zijn er echt drie vandaag uitgekomen :)
De 10.7 whql is het oudste van de drie.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 91868 op 27-07-2010 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Mijn HD5770 heeft verschillende idle standen:
150 mghz
300 mghz
400 mghz
600 mghz
Is wat ik tot nu toe heb gezien, hij loopt standaard 875 mghz.
Mijn kaart is niet overclocked maar 10.8 beta werkt voor mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Zit iets nieuws in de 10.8 dat de sommige videos er wat beter uit zien. Zie hieronder een youtube voorbeeld, plaatje gewoon rechtstreeks van de user geplukt.

Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/3451/94240408.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door An1mA op 27-07-2010 01:18 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
sain onez schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:58:
zet maar eens een OC aan op je core, dan gaat die ook naar hogere idle state..
yep maar niet veel

honestly, idc, enige moment dat ik hem OC is met gamen, en daarna zet ik alles weer op default, en dus ook idle core/mem weer op het laagste.

[ Voor 25% gewijzigd door peakaboo op 27-07-2010 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Ik denk dat we wat betreft de drivers het beste hier verder kunnen:

Het ATi HD5XXX serie ervaringen topic - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 10:01
sain onez schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:53:

Gebruik dan gewoon een bios mod. Dan heb je dat hele gezijk niet. Ik heb een keer alle settings getest. Daar een bios voor gemaakt en daar heb ik nu al bijna een jaar profeit van. OC is gewoon altijd hetzelfde op deze manier. En mijn 2D voltages zijn nog lager dan die van stock settings.
An1mA schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:17:
Zit iets nieuws in de 10.8 dat de sommige videos er wat beter uit zien. Zie hieronder een youtube voorbeeld, plaatje gewoon rechtstreeks van de user geplukt.

[afbeelding]
Ik ben hier wel nieuwschierig naar. Ziet er interessant uit. Maar dit plaatje is niet het meest ideale voorbeeld. Ik ga het gewoon zelf eens testen :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

madmaxnl schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 04:31:
Ik denk dat we wat betreft de drivers het beste hier verder kunnen:

Het ATi HD5XXX serie ervaringen topic - Deel 4
Modbreak:*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Jammer dat ze hier geen 5970 hebben meegenomen...

Amazing SLI Scaling: Do Two GeForce GTX 460s Beat One GTX 480?

http://www.tomshardware.c...geforce-gtx-480,2694.html

Ik vind de power consumption in idle voor de 5870 erg hoog of voor de 480 erg laag (net hoe je het bekijkt), maar in verhouding tot de 460 klopt er iets niet volgens mij

[ Voor 29% gewijzigd door winwiz op 27-07-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:27

Apoca

Array Technology Industry

Games scream on iMac, thanks to advanced ATI graphics. The discrete ATI Radeon HD 4670 processor delivers faster performance compared to the integrated NVIDIA GeForce 9400M processor in the previous-generation iMac. That’ll keep you on your game, even inside the complex 3D environments of Call of Duty 4 or EVE. For faster graphics performance, choose an iMac with the ATI Radeon HD 5670 or ATI Radeon HD 5750.

Is toch weer mooie reclame voor ATi lijkt me zo :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Apple is all about Quality, yes Quality with capital Q ;)

[ Voor 12% gewijzigd door madmaxnl op 27-07-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Ik denk dat ik in mijn nieuwe PC nog geen high-end vga kaart ala HD 5850 stop maar meteen een van de 6xxx serie ga plaatsen daar het niet meer lang gaat duren alvorens de Southern Islands gaat komen
Click.

Ik wil mijn nieuwe PC wel nog deze maand gaan bouwen vanwege het feit dat ik de PC voor meer gebruik dan alleen gamen. Is het mogelijk als ik nu een HD5450 haal van een paar tientjes er een HD 6xxx in de plaats voor zet zonder een format te doen. Heb in het verleden namelijk nogal problemen gehad met vga kaarten wisselen mogelijk dat dit normaliter niet voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
jordi.c schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:24:
Ik denk dat ik in mijn nieuwe PC nog geen high-end vga kaart ala HD 5850 stop maar meteen een van de 6xxx serie ga plaatsen daar het niet meer lang gaat duren alvorens de Southern Islands gaat komen
Click.

Ik wil mijn nieuwe PC wel nog deze maand gaan bouwen vanwege het feit dat ik de PC voor meer gebruik dan alleen gamen. Is het mogelijk als ik nu een HD5450 haal van een paar tientjes er een HD 6xxx in de plaats voor zet zonder een format te doen. Heb in het verleden namelijk nogal problemen gehad met vga kaarten wisselen mogelijk dat dit normaliter niet voorkomt?
Is gewoon goed mogelijk hooguit even de drivers opnieuw installeren. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zelfs dat hoeft niet eens, geen merkswitch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 10:01
Click.

Ik heb tot wel 5 verschillende ATi kaarten in me systeem gehad. Geen probleem. Het kan problemen geven zodra je ook nVidia kaarten wilt gebruiken.
En ik ben benieuwd of ze eind oktober te krijgen zijn. Ik hoop het :P Zou wel erg netjes zijn. Dan gaat mijn 5850 er weer uit. Heb ik dan toch een jaar lang plezier van gehad.

Ben ook benieuwd wat de prijzen dan gaan doen. Momenteel is hij nog duurder 2e hands dan wat ik nieuw betaald heb een jaar geleden. Zodra de HD6 er is zal dat wel veranderen. Ik het lijkt er op dat ik niet extreem veel in ga leveren. (minder dan voorgaande generaties).

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-06 11:54
offtopic:
Een 5450 is haast niets, daar kan je weinig mee, ik zou gewoon kijken naar een 2de hand ATI kaartje. Een 3850 en 3870 is behoorlijk sneller maar kost ook niet zoveel meer.

Ik wacht ook met smart op de 6xxx serie, als de prijzen tenminste interessant zijn. Ik denk dat ik wel een nieuwe kaart nodig heb voor CoD: Black Ops.

[ Voor 11% gewijzigd door Stefanovic45 op 28-07-2010 07:14 ]

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-06 10:34

defcon84

Multipass?

StefanvanGelder schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 07:13:
[...]
Ik wacht ook met smart op de 6xxx serie, als de prijzen tenminste interessant zijn. Ik denk dat ik wel een nieuwe kaart nodig heb voor CoD: Black Ops.
ja idd ik ook. ook vooral voor MoH & CoD..
maar ben toch nog aan het twijfelen om dan een 2de 5870 bij te kopen i.p.v. een 6870
want die zullen dan wel lekker goedkoop worden.
en dan eind 2011 deze 2 eruit en upgraden naar de 7xxx reeks..
spaar je weer wat geld uit.. :')

maar mezelf kennende kan ik me niet inhouden en komt er een 6xxx in :Y) *O*

Untappd | "Dogs fucked the pope, no fault of mine." -Hunter S. Thompson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

De nieuwe MoH en CoD zijn allebei niet van die grafische zwaargewichten, zelfs met een HD3K/HD4K kaartje kom je daar nog wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

StefanvanGelder schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 07:13:
offtopic:
Een 5450 is haast niets, daar kan je weinig mee, ik zou gewoon kijken naar een 2de hand ATI kaartje. Een 3850 en 3870 is behoorlijk sneller maar kost ook niet zoveel meer.
3870 is bagger :P 4670 heb je meer aan of een good old 1900XT(X), maar die kan je niet in Vista of Windows 7 gebruiken wegens de drivers geloof ik dus toch maar de 4670 :Y)

Ik heb de laatste tijd aardig wat met een 5770 en 5870 zitten prutsen en alles draait zonder gezeik ondanks het switchen. In het verleden zelfs een 9200SE en 1900XTX paar keer verwisseld :+

Dit hoort eigenlijk in het ervaringen topic ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-06 10:34

defcon84

Multipass?

neliz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:10:
De nieuwe MoH en CoD zijn allebei niet van die grafische zwaargewichten, zelfs met een HD3K/HD4K kaartje kom je daar nog wel uit
heb je ze al gespeeld dan? :*)
natuurlijk ga ik ook Crysis 2 aanschaffen, en daar gaat het sowieso wel nodig voor zijn..

Untappd | "Dogs fucked the pope, no fault of mine." -Hunter S. Thompson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zullen we het weer over ATi nieuws hebben, heren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Edmin schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:12:
Ja, maar dat is er helemaal niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Edmin schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:12:
Ati komt deze of volgende week met een Workstation/FireGL "Mega" Driver, 50 nieuwe applicatie certificaties en enorme performance verbeteringen in bepaalde applicatie (onderdelen van 3dsmax en lightwave 30 tot 80% sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Weten we dus ook wat het ATI driver team de laatste tijd heeft gedaan :P Hoeveel mensen werken er bij ATI eigenlijk aan de drivers en zijn er dan twee team o.i.d. waarbij de een voor games bezig is met de drivers en de andere voor programma's zoals youtube, 3dsmax, F@H ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CJ heeft dat ooit eens uitgelegd denk ik : het zijn 3 teams voor zover ik mij kan herinneren, 1 team voor bugfixes, 1 voor performance verbetering en 1 team voor Crossfire (en misschien nu ook voor Eyefinity...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

nieuwe 10.7 geeft isssue voor mij

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 28-07-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Anoniem: 151407 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:21:
zit al tijdje te kloten met mijn nieuwe setup.
Misschien in het ervaringen topic en niet in het NIEUWS topic?

Edit: SC2 AA Hotfix komt eraan

[ Voor 6% gewijzigd door neliz op 28-07-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat is ATi's antwoord op de GTX 460 nu eigenlijk? De prijzen van de 5850 lijken niet te dalen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Hun antwoord is stilte voor de storm ;)

In other news :D

ATI Responds to the Lack of Anti-Aliasing Options for StarCraft II

[ Voor 78% gewijzigd door madmaxnl op 28-07-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
madmaxnl schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:14:
Hun antwoord is stilte voor de storm ;)
Hmm, dus de komende BBGs bevatten een GTX 460?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 13:33
Komt al een hotfix voor volgens de tweet van Catalystmaker.
CatalystMaker:
"On vacation - but just got an email saying that Starcraft 2 AA is almost ready. Just getting tested now. Hotfix soon. "

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Olaf van der Spek schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:00:
[...]

Hmm, dus de komende BBGs bevatten een GTX 460?
En hoeveel mensen denk je dat daar antwoord op kunnen geven? :P
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.