Wie kan mij verder helpen.
Ik heb 2 Anysee E30C kastjes aangesloten op mijn HTPC (Win7 64bit) en probeer dit werkend te krijgen in MediaPortal. Het is me gelukt om via de manier van eXista’s 1 Anysee E30C aan het werk te krijgen maar het lukt me niet om er twee tegelijk werkend te krijgen. Meestal krijg ik dan Live3.0.ts.tsbuffer of Live5.0.ts.tsbuffer foutmeldingen.
Na een nieuwe installatie kan ik wel even een gecodeerde zender bekijken, maar deze opnemen en tegelijk nog een gecodeerde zender bekijken lukt niet. Meestal is dit dan ook het punt waarom ik genoemde foutmeldingen krijg.
Hoe installeer ik het geheel.
1. Installatie anysee drivers 1.2.4 Beta D
2. Installatie TV Server
3. Scannen tv zenders op beide tuners.
4. FTA kanaal bekijken (dit lukt altijd)
5. TV Server uitzetten
6. MDAPI Filter 2009 Fall v3 2009 instaleren
7. TV Server aanzetten
8. FTA kanaal bekijken
9. TV Server uitzetten
10. SPLUGG.dll in Anysee DVB map plaatsen
11. TV Server aanzetten
12. En gecodeerde zenders bekijken (dit lukt meestal gewoon zelfs de HD-zenders)
Het nadeel is dat dit maar even werkt voordat ik weer de Live3.0.ts.tsbuffer of Live5.0.ts.tsbuffer foutmeldingen krijg.
Ik zelf heb het idee dat er maar 1 Tuner werkt.
Wat heb ik geprobeerd om het te veranderen:
- Smartcard gewisseld van kastjes
- Smartcard weer een tijdje in de samsung decoder gestopt
- Recordings-, en timeshift map veranderd
Nu lees ik op eXista’s blog nog een oplossing via Anycam, maar kan nergens informatie vinden hoe dit te installeren.
Daarnaast is er dan nog de oplossing via DVBSource, alleen blijkt dit met de nieuwste versie niet helemaal meer te werken (
kijk hier) en een goeie uitleg met afbeeldingen ontbreekt hier ook.
Is er iemand die mij verder kan helpen of is er iemand die 2 Anysee kastjes werkend in MediaPortal heeft gekregen??