Acties:
  • 0 Henk 'm!
@fredco, ik heb beiden meer dan ruimschoots naast elkaar vergeleken, en je kunt de voorkeur geven aan de ene danwel de andere, maar je laatste opmerking is wat mij betreft n.v.t.. Er zijn zoveel goede skins beschikbaar voor Kodi dat het aanzicht MINSTENS net zo aantrekkelijk kan zijn dan dat van, in jouw situatie, met Purevision HD.

Daarmee wil ik jou niet naar de "donkere kant" van Kodi lokken hoor, ik wil het enkel hebben opgemerkt ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredco
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-04-2023
@hardware-lover Ik snap je punt. Maar ik heb Kodi ook zeer uitgebreid bestudeerd en mijn conclusie was dat sommige meer cosmetische dingen in MP wél lukten en in Kodi niet of anders. Dat gaat over details, want ik ben nou eenmaal een mierenneuker. Wat b.v. een duidelijk verschil is, zijn de mogelijkjeden die de IMDb+ plugin biedt. De weergave van series van films (zoals Star Wars, Star Trek, James Bond, Harry Potter en zeer vele andere) is daarmee weergaloos. De films krijgen ieder hun eigen (Romeinse) cijfer als volgnummer. Dat maakt het plaatje zoveel smaakvoller en duidelijker. Ik heb hiervan geen alternatief voor Kodi kunnen vinden.
Ik geef toe, dat layout, lettertype en weergave met posters en fanart inderdaad een kwestie van smaak is en daarover valt niet te twisten. Maar ik moet zeggen dat MP ondanks dat er weinig aan verandert, nog steeds een prima HTPC front end is, waar ik de komende jaren nog uitstekend mee vooruit kan.
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste