Volgens mij zijn ze hier wel mee bezig.. Heb je hierover gelezen in het aMPdroid topic op de site van Mediaportal?glenner schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:56:
Is het mogelijk om via een android phone of tablet live tv te streamen vanuit mediaportal TV server, en ook om van kanaal te veranderen? £Ik ben namelijk terug met mediaportal bezig, na lange tijd XBMC gebruikt te hebben. Waar ik vroeger al wat frustraties had, zijn deze blijkbaar helemaal vanb de baan. Fantastisch programma. Ik ben nu bezig met aMPdroid te installeren en te ontdekken, maar als ik inderdaad TV kan kijken en zappen op deze manier via mijn tablet en gsm, ga ik morgen een tunercard kopen voor in mijn mediacenter
Bij een vriendin van me heb ik het wel eens geïnstalleerd, maar zij heeft zelf geen tunerkaart. Maar zappen is zoiezo mogelijk met de app.
Even als tip wat betreft een tuner: Ik zou een Anysee nemen. Dit werkt voor mij erg stabiel, al is het installeren er van even wat werk. Mocht je daar zelf niet uitkomen mag je me wel even PM-en voor hulp!
EDIT: Als ik hier kijk: http://forum.team-mediapo...0-8-streaming-more-98563/ Staat er; "Streaming live tv: Sometimes starting a live tv stream fails on the device, even though everything worked fine on the backend. We don't know yet why this is happening, but we're trying to find a solution." Betekend dus dat het wel zou moeten werken, maar er nog wat probleempjes zijn.. Die zullen neem ik aan met toekomstige update(s) wel verholpen worden neem ik aan.
Klopt, deze gebruik ik ook hoor!Sa1 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:07:
[...]
is hier nu al een goede stabiele versie van? De laatste keer dat ik geprobeerd had ging het niet goed. Toen kwamen er ook vrijwel dagelijks nieuwe beta's uit.
Jij gaf in een andere post toch aan dat je de buildin RSS feed gebruikte ipv die van infoservice? ivm het bekijken hiervan?
Verder heb ik die bluray handler plugin wel geïnstalleerd, omdat ik een bluray drive heb in mijn HTPC, maar om eerlijk te zijn gebruik ik die nooit meer.. Heb geen videotheek meer in de buurt nadat ik verhuist ben, dus filmpjes worden alleen maar gedownload. Eerder had ik wel één in de buurt, en gebruikte ik de drive veel, maar gebruikte toen nog windows mediacenter, want had mediaportal toen nog niet ontdekt..
Heb het wel eens geprobeerd, en toen werkte het wel, maar over stabiliteit kan ik weinig zeggen.. Weet wel dat er meer alternatieven zijn, dus het moet zeker met een plugin gaan lukken. De laatste versie bestaat overgins al weer een hele tijd, dus volgens mij is deze inmiddels wel stabiel...
[ Voor 9% gewijzigd door powermarcel10 op 28-08-2011 22:48 ]