Toon posts:

Telfort Internet ervaringen topic - Deel 19 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 73 74 Laatste
Acties:
  • 512.251 views

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:05
Voor zover ik begrepen heb is dit grotendeels dat het ITV platform gewoon bij 1e en 2e lijns helpdesk ondergebracht ging worden en dat de studentwerknemers er allemaal uit gingen, al zijn er wel weer een aantal tijdelijke contracten verlengd.. Tenminste, zo gaat het momenteel in Amsterdam. Vooral op de 2e lijns helpdesk schijnt er af en toe flinke onderbezetting te zijn. Webcare werd voor zover ik weet niet geraakt door de reorganisatie, maar naar het schijnt is het flink zweten daarzo. Dat gecombineerd met het feit dat Hugo volgens mij nog steeds bezig is met revalidatie maakt het er allemaal niet heel veel makkelijker op :)

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 19:28
.
@WEBCARE, @HUGO - RED ALERT

Het contract is op het verkeerde adres komen te staan! Zie PM voor details

[Voor 11% gewijzigd door BartOtten op 07-10-2012 12:33]

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:50

teacup

Think First, Write Later

@Webcare,

De router van onze Zyxel P-2812HNU-F verbindt de computers nog maar met 100Mbit, terwijl dit in Juli een Gigabit was.

Op de homenetwork page heb ik geprobeerd om de instelling op een Gigabit te krijgen (full duplex, 1000 Mbit). maar dit is niet gelukt. De betreffende systemen verloren hierdoor hun netwerk connectie.

Wat gaat hier anders? De gigabit connectie heb ik met name nodig voor een snelle verbinding tussen de systemen onderling. En dat verschil is nu duidelijk te merken. Is er iets met de router aan de hand? Aan Netwerk Poort 1 en 2 hangen in ieder geval systemen met een Gigabit netwerk aansluiting op het moederbord, en deze systemen konden ook altijd met een gigabit connecteren. Gisterochtend (zaterdag 6-10) hadden we ook een probleem net de ontvangst van televisie en radio. Maar die gaan via een bridge, dus ik zie nog geen relatie met de routerswitch. Maar is er iets gewijzigd aan de modems (instellingen, software versie?)

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:22
teacup schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:16:
@Webcare,

De router van onze Zyxel P-2812HNU-F verbindt de computers nog maar met 100Mbit, terwijl dit in Juli een Gigabit was.

Op de homenetwork page heb ik geprobeerd om de instelling op een Gigabit te krijgen (full duplex, 1000 Mbit). maar dit is niet gelukt. De betreffende systemen verloren hierdoor hun netwerk connectie.

Wat gaat hier anders? De gigabit connectie heb ik met name nodig voor een snelle verbinding tussen de systemen onderling. En dat verschil is nu duidelijk te merken. Is er iets met de router aan de hand? Aan Netwerk Poort 1 en 2 hangen in ieder geval systemen met een Gigabit netwerk aansluiting op het moederbord, en deze systemen konden ook altijd met een gigabit connecteren. Gisterochtend (zaterdag 6-10) hadden we ook een probleem net de ontvangst van televisie en radio. Maar die gaan via een bridge, dus ik zie nog geen relatie met de routerswitch. Maar is er iets gewijzigd aan de modems (instellingen, software versie?)
Vriend van mij heeft precies het zelfde probleem !

\ Profile / Specs I / Specs II /

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Oke, ik ben misschien wat laat ( :')), maar sinds wanneer heeft Telfort haar internetabo's zowel verhoogd in snelheid als goedkoper gemaakt? Ik heb nog zo'n oude abo die ze onlangs verhoogde naar 20,79 euro per maand (20mb/s :')) ivm de BTW-verhoging (leuk genoeg hebben ze dat schijnbaar niet gedaan met de nieuwe abo's die op hun website staan, dus ik ben meteen overgestapt op 30mb/s voor 20,00 euro) 8)7 ...

Het is altijd zo lekker als ze oude abo's niet even melden dat er inmiddels goedkopere en betere abo's zijn, dat flikken wel meer bedrijven merk ik :r.

[Voor 21% gewijzigd door Blaze85 op 08-10-2012 09:35]

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:53
teacup schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:16:
@Webcare,

jeroenvheel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:36:
[...]

Vriend van mij heeft precies het zelfde probleem !
+1. Hier ook.

Leuk als je net een compleet nieuw cat6 netwerk heb aangelegd. |:(

Edit 13:15uur
Wat ik eerder ook al vermeld en nog geen reactie op heb gehad van webcare:
Downloaden vaste verbinding is trager dan de via de wifi

[Voor 76% gewijzigd door DeBaroN op 08-10-2012 13:15]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

brambo123 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:08:
@MensionXL
Geen ervaring mee, maar modem heeft QoS.
Denk dat normaal tv en telefoon altijd voor gaan boven andere dingen.
Eventueel kun je dit zelf bijstellen in modem.
IJsbeer schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:16:
Ik krijg het hier niet voor elkaar om het tv beeld te laten stotteren, ondanks dat ik beperkt ben qua download (ong. 14 mbit). Dat zowel via torrent als web downloads.... ik doe echt mijn best, maar het lukt me maar niet... QOS doet het blijkbaar te goed :(

:P
Hehe top, bedankt voor het testen! :D

Weten jullie toevallig of het mogelijk is om IPTV te gebruiken achter een eigen router? Of is het dan echt nodig dat je VLAN ID's in kan stellen? :)

Goedkoop bellen via VoIP

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:12

OgWok

U.N.C.L.E.

Zie dat ik hier met een trage download zit. 1 computer op internet en geen downloads. Meer mensen hier last van? PC 1217.

In de interface status staat VDSL WAN Up 34684/3088 kbps en toch haal ik die lage downspeed 8)7

[Voor 20% gewijzigd door OgWok op 08-10-2012 14:20]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

Graag wil ik het draadloze netwerk van de zyxel p2812hnu-f1 extenden.
(Bedraad netwerk is helaas geen optie.)
Met een Netgear DGN3500 lukt me dit niet, dus wil ik de TP-Link TL-WA801ND gaan aanschaffen.
Heeft iemand dit apparaat succesvol ingezet als extender icm de Zyxel?

edit: tips voor een alternatief zijn ook welkom

[Voor 8% gewijzigd door Arrogant op 08-10-2012 15:12]

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 10:30
Arrogant schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:46:
Graag wil ik het draadloze netwerk van de zyxel p2812hnu-f1 extenden.
(Bedraad netwerk is helaas geen optie.)
Met een Netgear DGN3500 lukt me dit niet, dus wil ik de TP-Link TL-WA801ND gaan aanschaffen.
Heeft iemand dit apparaat succesvol ingezet als extender icm de Zyxel?

edit: tips voor een alternatief zijn ook welkom
Draadje leggen tussen de plek waar je je wifi signaal wil gaan versterken en daar een los access point neerzetten. Levert over het algemeen een beter resultaat op qua snelheid! :)

Polestar 2 | Honda S2000

• Arrogant
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

dôh schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Draadje leggen tussen de plek waar je je wifi signaal wil gaan versterken en daar een los access point neerzetten. Levert over het algemeen een beter resultaat op qua snelheid! :)
Helaas is een draadje leggen geen optie, maar toch bedankt.

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 10:30
Arrogant schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:19:
[...]

Helaas is een draadje leggen geen optie, maar toch bedankt.
Powerline? :)

Polestar 2 | Honda S2000

• Arrogant
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

Ik weet niet of dat gaat werken met 14 groepen, maar ook dan heb ik nog een accespoint nodig.
Dus ik ga het er maar op wagen om de TP-Link te bestellen. Kan 'm altijd nog terugsturen ;)

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

^^ 14 groepen en geen ruimte voor een enkel UTP-kabeltje? Grapjas! :+

Inmiddels heb ik Telfort Internet Standaard met Vast Bellen aangevraagd, eens kijken hoe vloeiend de overgang vanaf Cambrium/Tweak gaat. Pas bij 'stap4' gaat de opzegbrief die kant op dus nog even rustig wachten op de Telfort papieren. :)

[Voor 66% gewijzigd door bitshape op 08-10-2012 17:07]

specs

• Arrogant
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

bitshape schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:01:
^^ 14 groepen en geen ruimte voor een enkel UTP-kabeltje? Grapjas! :+
Niet mijn huis en ik ga zeker niet de boel openbreken.

• arnord
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-06 11:29
Als vandaag mijn modem met interactieve tv is binnengekomen, wat is dan de verwachting dat de nieuwe VDSL lijn wordt opgeleverd?

• Anoniem: 64119
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@Blaze85:

Oke, ik ben misschien wat laat ( :')), maar sinds wanneer heeft Telfort haar internetabo's zowel verhoogd in snelheid als goedkoper gemaakt? Ik heb nog zo'n oude abo die ze onlangs verhoogde naar 20,79 euro per maand (20mb/s :')) ivm de BTW-verhoging (leuk genoeg hebben ze dat schijnbaar niet gedaan met de nieuwe abo's die op hun website staan, dus ik ben meteen overgestapt op 30mb/s voor 20,00 euro) 8)7 ...

Het is altijd zo lekker als ze oude abo's niet even melden dat er inmiddels goedkopere en betere abo's zijn, dat flikken wel meer bedrijven merk ik :r.

Telfort heeft in juli de kosten van veel producten verlaagd, maar laat bestaande klanten inmiddels maanden lang de oude (hogere) tarieven doorbetalen. Ook zijn de snelheden verhoogd voor nieuwe klanten maar bestaande klanten worden niet automatisch omgezet. Telfort geeft geen reactie via email en ook op het forum blijven vragen onbeantwoord.

Ik heb dus maar gebeld met telfort om te vragen of ik het te veel betaalde gedeelte retour kon krijgen, mijn maandkosten naar beneden konden en mijn snelheid verhoogd. Dit bleek allemaal niet mogelijk. Ik moest bijbetalen, kon geen hogere snelheid krijgen icm een nieuw sneller modem en kon het te veel betaalde bedrag niet terug krijgen. Tot slot verbrak de medewerkster de verbinding toen ik vroeg met wie ik gesproken had.

Gelukkig nam ik het gesprek op, wat ik in zijn geheel naar tros radar heb verzonden.
Telfort benadeeld inmiddels 4 maanden bijna alle bestaande internet klanten.
Dit gaat ten minste om tienduizenden klanten.

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:45
@Blaze85, @trm0001:
Indien je bij alle bestaande klanten dit gaat doorvoeren zijn er aantal problemen:
Ten eerste zijn er mensen die nog in een jaarcontract zitten.
Als je die een ander contract geeft moet je de mogelijkheid bieden om op te zeggen.

Het modem willen ze eigenlijk alleen weggeven bij een nieuw jaarcontract.
Veel mensen die een maandcontract hebben willen helemaal geen jaarcontract.

Vervolgens zitten veel klanten niet te wachten op een omzetting naar vdsl.
Dit betekend namelijk een nieuw modem en dus voor sommige mensen dat ze een monteur moeten inhuren.

En ja, misschien was het mooi geweest als ze het wat meer doorgeven.
Echter zit daar ook nog iets bij:
Ze kunnen nooit alle klanten in één keer een mail sturen van 'je kan goedkoper en sneller, klik hier'.
Als dan te veel mensen klikken is er in ene veel te veel werk aangezien het niet alleen administratief is.

Maar goed, stel, de prijzen gaan weer omhoog.
Dan ga jij niet roepen van 'Telfort benadeeld klanten, laten we tros radar erbij halen'.
En dan is het in ene natuurlijk ook niet nodig om bestaande klanten te informeren.

Punt is dat zolang je contract loopt je gewoon het tarief betaald wat er in je contract staat.
Ook al betalen nieuwe klanten minder.
Er is dan ook geen enkele reden waarom Telfort je geld terug zou moeten betalen.
Wil je je contract verlengen en zo het huidige tarief benutten ben je vrij om je contract te verlengen.
Dat kan of telefonische of via Mijn Telfort.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@brambo123: je hebt een punt, echter hebben Blaze85 en trm0001 ook een punt, imho.
Ik ben nu 4,5 jaar Telfort abonnee, naar volle tevredenheid. Als ik in al die jaren al problemen ondervond, werden deze keurig (via webcare) opgelost. En -afkloppen :P - de zilveren Zyxell routermodem werkt ook nog steeds prima na 4,5 jaar.

Maar zo ver ik mij kan herinneren (correct me if I'm wrong) heb ik in het afgelopen jaar van Telfort geen mail of brief ontvangen met een aanbieding om het bestaande contract om te zetten. Dit kan te maken hebben met het feit dat Leiden zo'n klein rot dorp is 8)7 , dat VDSL hier nog niet beschikbaar is (slechts in een deel van Leiden), maar dan nog had ik graag door Telfort op de hoogte worden gesteld van deze mogelijkheid, aangezien ik dus wél zou kunnen profiteren van een lagere abonnementsprijs én nieuw routermodem.
In dat opzicht vind ik dat Telfort toch een steekje heeft laten vallen en dat is jammer...

[Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 10-10-2012 09:16]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• brambo123
@KillerBee
Inderdaad, Telfort mag inderdaad hel wat vaker een aanbieding sturen.
Maar je moet niet verwachten dat Telfort bij ieder tariefswijziging een bericht gaat sturen.

Echter het roepen dat je geld terug wilt gaat wel heel erg ver.
Je gaat ook niet terug naar de supermarkt met je pak melk omdat die nu in de aanbieding is.
Ja, er zijn mensen die dat doen, maar dat doe je gewoon niet.

• Niet online
Beste brambo,

Voor waaarschijnlijk het allergrootste percentage klanten van telfort geldt dat ze al vele jaren lid zijn van die club en daardoor per maand mogen opzeggen. Dus drog argumenten als: ja maar je moet eerst je jaarcontract uitzitten is onzin.

Verder is het gewoon 1 druk op de knop om alle mensen die nu te veel betalen in ieder geval het nieuwe lage standaard bedrag te laten betalen. Dit had telfort al maanden geleden moeten doen.

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat hetzelfde product van een ADSL provider bij een prijsverlaging of snelheidsverhoging niet automatisch werd aangepast.

Nu zou ik dus mijn Standaard internet abo eerst moeten opzeggen.
Dan weer Standaard internet aanvragen om de lagere kosten en hogere snelheden te krijgen.
Dat is natuurlijk gekkenwerk......

ISP's passen dat altijd automatisch aan of doen een voorstel. (behalve telfort dan.........)

Maar ik ben wel verbaast dat je het zo roerend eens met de acties van telfort, heb je telfort aandelen ?

Je gaat ook niet terug naar de supermarkt met je pak melk omdat die nu in de aanbieding is.

Behalve dan als je iedere week zo'n pak melk koopt en jij tov andere klanten tot in de eeuwigheid meer moet betalen voor datzelfde pak melk......... 8)7

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 64119 op 10-10-2012 10:06]

• brambo123
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:03:
Beste brambo,

Voor waaarschijnlijk het allergrootste percentage klanten van telfort geldt dat ze al vele jaren lid zijn van die club en daardoor per maand mogen opzeggen. Dus drog argumenten als: ja maar je moet eerst je jaarcontract uitzitten is onzin.
Ik heb niet gezegd dat dat voor alle mensen geld.
Er zijn echter mensen voor wie dat van toepassing is.
Die moeten dus eerst het contract uitzitten.
Echter worden zins een paar jaar alle nieuwe klanten standaard op VDSL2 geleverd.
Zij krijgen gewoon 30Mbps, ook al hebben ze contract van 20Mbps.
Verder is het gewoon 1 druk op de knop om alle mensen die nu te veel betalen in ieder geval het nieuwe lage standaard bedrag te laten betalen. Dit had telfort al maanden geleden moeten doen.
Krijg je dus weer het punt, dat is niet 1 druk op de knop.
Mensen die in jaarcontract zitten blijven op oude tarief.
Sommige (niet veel) mensen zijn bang voor veranderingen, zijn bang dat er iets mis zal gaan.
Zijn mensen die oude tarief van valt bellen hebben, die willen dat houden (en terecht)
Dan moet je alle mensen een brief sturen en daarin verschillende opties geven.
En tja, dan zijn er heel veel mensen die het gewoon laten zitten.
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat hetzelfde product van een ADSL provider bij een prijsverlaging of snelheidsverhoging niet automatisch werd aangepast.
Bestaande klanten op VDSL2 netwerk krijgen netjes die 30Mbps, alleen mensen op ADSL netwerk niet.
Nu zou ik dus mijn Standaard internet abo eerst moeten opzeggen.
Dan weer Standaard internet aanvragen om de lagere kosten en hogere snelheden te krijgen.
Dat is natuurlijk gekkenwerk......
Zal je even helpen: klik hier
Dan zit je direct op goede pagina om je contract te verlengen.
2 klikken of zo, niets geen opzeggen.
ISP's passen dat altijd automatisch aan of doen een voorstel. (behalve telfort dan.........)

Maar ik ben wel verbaast dat je het zo roerend eens met de acties van telfort, heb je telfort aandelen ?
Nee, heb geen aandelen :P
Mijn punt is alleen dat Telfort ook zijn keuzes mag maken.
Dit is jou situatie, zijn gewoon mensen die er anders over denken.
Ik ken ook mensen die alle brieven van internet providers aan mij geven omdat ze zelf geen idee hebben wat het betekend.
En tja, die zijn er niet blij mee dat er iets verandert zou worden.

Behalve dan als je iedere week zo'n pak melk koopt en jij tov andere klanten tot in de eeuwigheid meer moet betalen voor datzelfde pak melk......... 8)7
Nee, maar je hoeft ook niet tot in de eeuwigheid het zelfde contract te houden.

Maar goed, laten web het er over ophouden.
Volgens mij heeft het geen nut om hier tot in de eeuwigheid over door te gaan.
Telfort heeft de keuze gemaakt om niet alle klanten korting te geven en daar zullen we het mee moeten doen.
Wil je nieuwe contract, dan doe je dat, zo niet, blijf je gewoon op oude contract.

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06 17:46

Imprezzion

Civic EK3 Sedan & 307CC Tuned!

Ik wil mijn ervaringen ook even delen en misschien wat tips en adviezen inwinnen.

Ik zit op 14/1.7 van de 30/3 maar ik weet de oorzaak dankzij de imho prima telfort support en monteurs. 3x iemand geweest die zowel hier als in de wijkkast alles door heeft gemeten. Conclusie is dat het komt door de gruwelijk oude en slechte bekabeling hier in de wijk.

Op het wijkkastje staat netjes 32.4/3.1. Aan het andere eind van de kabel in m'n kelder (1536m loop length) staat 14/1.8 en stabiel is het niet bepaald... 2 crashes, DSL loss, per dag minimaal.

Ik heb de DLM al uit laten zetten omdat die hem terug zette naar een stabiele 4/0.4 verbinding wat betekend dat HDTV niet meer werkt (moet min. 8 hebben)

KPN "weigert" alleen de kabels te vervangen omdat volgens hun deze snelheid en stabiliteit werkbaar is en er ERGENS in de toekomst glasvezel komt.. Fijn zoiets.

Telfort monteurs zijn hier al 3x geweest en hebben er alles aan gedaan wat ze konden dus geweldige service van telfort maar ja KPN hangt nu in de kont.. Telfort raad aan een klachtenbrief te sturen naar telfort voor korting, of een brief naar KPN sturen met het verzoek tot vervanging van de kabels.

~ 10900K @ 5.4 @ EK Velocity D-RGB ~ ASUS Maximus XIII Hero ~ 32GB Trident-Z Neo B-Die @ 4266 15-17-17-34-280-2T ~ Gigabyte RTX 3080 Gaming OC @ Bykski Block ~ Nemesis GTX 420+240 ~ Phanteks Evolv X ~ Seasonic Prime Gold 1000w ~

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 09:15
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 05:59:
Gelukkig nam ik het gesprek op, wat ik in zijn geheel naar tros radar heb verzonden.
Telfort benadeeld inmiddels 4 maanden bijna alle bestaande internet klanten.
Dit gaat ten minste om tienduizenden klanten.
Ik hoop dat je wel zo netjes bent geweest om van te voren aan de helpdeskmedewerker te melden dat je het gesprek opneemt. En heb je daar ook bij vermeld dat je het opgenomen gesprek niet alleen voor interne zaken gaat gebruiken, maar gewoon gaat verspreiden naar externe partijen? :N

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• Arrogant
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

Arrogant schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

Ik weet niet of dat gaat werken met 14 groepen, maar ook dan heb ik nog een accespoint nodig.
Dus ik ga het er maar op wagen om de TP-Link te bestellen. Kan 'm altijd nog terugsturen ;)
Update:
TP-Link werkt als een dolle _/-\o_ maar wat is de wi-fi van de Zyxel toch enorm bagger :(
Iemand nog een goed alternatief voor een andere modem- router?

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-03 20:25
Ik heb zelf een draytek

• Niet online
@yodeluxe:
Ik hoop dat je wel zo netjes bent geweest om van te voren aan de helpdeskmedewerker te melden dat je het gesprek opneemt. En heb je daar ook bij vermeld dat je het opgenomen gesprek niet alleen voor interne zaken gaat gebruiken, maar gewoon gaat verspreiden naar externe partijen? :N

Nee dit heb ik niet en dat hoeft ook niet vanwege zwaarder wegend algemeen maatschappelijk belang.
Daarnaast mag je uitgaan van een professionele houding van iedere willekeurige helpdesk.

Om dit hele debacle maar zoveel mogelijk in de doofpot te stoppen heeft telfort gemeend sencuur toe te moeten passen op hun eigen forum.

Mijn post met de vraag hoe het komt dat bestaande klanten meer betalen dan nieuwe klanten en een langzamere verbinding hebben is verwijderd. Gelukkig bewaard en een paar foto's van gemaakt....

Dit word een steeds onfrissere actie van telfort.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:43:

Jouw actie vind ik ook verre van fris...
Je berichten op het Telfort forum (ik heb ze toevallig gelezen) zijn naar mijn mening terecht verwijderd.
Waarom? Omdat je een nogal agressief/defensief getint topic opent, zonder ook maar te vragen of aan te sturen naar een oplossing. Ik weet uit eigen ervaring dat webcare heel behulpzaam kan zijn. Had gewoon netjes je vraag op het forum gesteld i.p.v. gelijk de aanval te verkiezen, wat win je hier nu feitelijk mee? Zoals je ziet: helemaal niets, want je topic is verwijderd.
Ik begrijp best voor een klein deel je stelling, maar hoe jij hiermee omgaat, vind ik over the top en not done.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• yodeluxe
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:43:
Dus even kort samenvatten: Jij hebt geen interesse in de veranderlijke markt van internet, waardoor je een goedkoper abonnement bij je ISP niet direct hebt gezien. En omdat je niet de moeite wilt nemen om je verbinding te migreren naar VDSL (wat toch echt een ander abonnement is), verwijt je nu Telfort van onfrisse praktijken?

Weet je wat onfris is? Een privégesprek opnemen en dat openbaar maken. het lijkt er zelfs op dat je moedwillig dat gesprek hebt opgenomen om dat bedrijf zwart te maken. Klinkt naar chantage, maar misschien dat een jurist daar meer over weet te zeggen.

Wie weet dat de helpdeskmedewerker dat gesprek nog weet te herinneren, dan kan die mooi aangifte gaan doen. En zelfs als wat je hebt gedaan niet strafbaar is, dan is het nog steeds not done.

• Niet online
@killerbee:

Inmiddels heb ik mijn post weer herplaatst. Doe mij 1 plezier en geef aan wat er agressief aan is......

https://forum.telfort.nl/...klanten-26598/index4.html

Mijn post is van MAV0001, zolang hij er bij de gratie van de telfort sencuur nog op staat......

• yodeluxe
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:02:
@killerbee:

Inmiddels heb ik mijn post weer herplaatst. Doe mij 1 plezier en geef aan wat er agressief aan is......

https://forum.telfort.nl/...klanten-26598/index4.html

Mijn post is van MAV0001, zolang hij er bij de gratie van de telfort sencuur nog op staat......
Over dat censuur, wat bedoel je? Je zegt dat je post van 7 oktober is verwijderd, maar die staat er gewoon nog. Ben je vergeten wat je zelf hebt gepost? ;)

[Voor 3% gewijzigd door yodeluxe op 10-10-2012 14:11]

• Niet online
@yodeluxe:

Je bent nogal in de war, het was geen prive gesprek maar een zakelijk gesprek. (helpdesk-klant)

• Niet online
@Yodeluxe:
Over dat censuur, wat bedoel je? Je zegt dat je post van 7 oktober is verwijderd, maar die staat er gewoon nog. Ben je vergeten wat je zelf hebt gepost? ;)

Nee niet vergeten wat ik gepost heb en ook niet waar ik het gepost heb ;)
Blijkbaar snel ergens anders geplaatst, clever !

• Arrogant
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

• yodeluxe
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:11:
@yodeluxe:

Je bent nogal in de war, het was geen prive gesprek maar een zakelijk gesprek. (helpdesk-klant)
Oh, je hebt een zakelijk abonnement? :+
Kom op zeg, is dat het enige waarmee je je onfrisse praktijken wilt verantwoorden? Wel eens van fatsoen gehoord? Je doet beweringen (zoals die zogenaamde censuur) die controleerbaar onjuist zijn. Dat zegt ook wat over de rest van je geloofwaardigheid. :w

• Niet online
@yodeluxe:

Dat jij het verschil niet kent tussen zakelijk en prive is echt niet mijn probleem. :X
Zakelijk in dit geval betekend dat ik als klant een product of dienst afneem van een bedrijf.
Niet meer en niet minder. Dat ik een consument ben doet daar niets aan af.

Uit nieuwsgierigheid waar ben ik dan onfatsoenlijk.....?

N.B. telfort verbreekt tijdens een gesprek de verbinding, reageert niet op emails, postings en benadeeld massaal klanten, maar hamer beslist op mijn vermeende agressie en onfatsoen.......

[Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 64119 op 10-10-2012 14:40]

• yodeluxe
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:27:
@yodeluxe:

Dat jij het verschil niet kent tussen zakelijk en prive is echt niet mijn probleem. :X
Zakelijk in dit geval betekend dat ik als klant een product of dienst afneem van een bedrijf.
Niet meer en niet minder. Dat ik een consument ben doet daar niets aan af.
Je begrijpt het echt niet, he? Je zit gesprekken (okee, laat ik voor jou dan maar even het woord privé weglaten) op te nemen en zonder toestemming te verspreiden. Leg mij eens uit waarom dat een fatsoenlijke bezigheid van je is.

En waarom reageer je nu niet meer op je verhaal over die zogenaamde censuur? Je beschuldigt Telfort van alles, maar het is gewoon te zien dat je zelf fout zit. Of is het ineens de schuld van Telfort dat je bent vergeten waar je dat topic op hun forum had aangemaakt?

• yodeluxe
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:27:
Uit nieuwsgierigheid waar ben ik dan onfatsoenlijk.....?

N.B. telfort verbreekt tijdens een gesprek de verbinding, reageert niet op emails, postings en benadeeld massaal klanten, maar hamer beslist op mijn vermeende agressie en onfatsoen.......
Leuk je post zo aanpassen :N

Welk deel van het ongevraagd openbaar maken van gesprekken begrijp je niet?
Als jouw toon hier hetzelfde is als je naar Telfort hebt uitgesproken, dan snap ik heel goed dat ze de verbinding uiteindelijk maar verbreken. En nee, ze benadelen klanten niet, je hebt een ander abonnement dat gewoon niet meer nieuw verkocht word en dus krijg je ook niet automatisch een snelheidverhoging (die is er niet, je zit al op het maximum van dat abonnement).

• Niet online
@yodeluxe:

Je bent blijkbaar erger in de war dan verwacht, mijn fout om dit verkeerd in te schatten, mea culpa...

Ik had verwacht dat je inmiddels wel door zou hebben dat mijn postings daadwerkelijk verwijderd waren.
Dit kun je terug lezen in mijn eerdere post met de link naar het topic over betrouwbare klanten.
(herplaatst met de dikgedrukte sencuur opmerking erboven)
Aangezien je dat wellicht ook niet wilt geloven heb ik daar ook nog foto's van.......

Enne, heldesks nemen massaal gesprekken op met klanten, slechts incidenteel word dit gemeld.
Van verspreiden is ook geen sprake. De audio opname ligt bij een consumenten organisatie vanwege het belang van heel erg veel klanten. Daarnaast heb ik het hier in huis. Twee locaties, thats it.

• Niet online
yodeluxe schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Leuk je post zo aanpassen :N

Welk deel van het ongevraagd openbaar maken van gesprekken begrijp je niet?
Als jouw toon hier hetzelfde is als je naar Telfort hebt uitgesproken, dan snap ik heel goed dat ze de verbinding uiteindelijk maar verbreken. En nee, ze benadelen klanten niet, je hebt een ander abonnement dat gewoon niet meer nieuw verkocht word en dus krijg je ook niet automatisch een snelheidverhoging (die is er niet, je zit al op het maximum van dat abonnement).
Er is helemaal niets openbaar gemaakt, zie mijn post hierboven.
Van Internet standaard naar internet standaard vind jij een grote verandering ? d:)b
Het abo is dus hetzelfde gebleven alleen de snelheid en kosten zijn veranderd.
De gebruikte techniek hiervoor is alleen voor tweakers interessant, niet voor de gemiddelde consument.

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-03 20:25
pricewatch: DrayTek Vigor 2820n Annex B (met een GigaSet N300A-IP erachter voor de VoIP)
Deze doet geen VDSL, daarvoor moet je een nieuwere hebben.

[Voor 10% gewijzigd door geerten op 10-10-2012 15:00]

• yodeluxe
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:47:
@yodeluxe:

Je bent blijkbaar erger in de war dan verwacht, mijn fout om dit verkeerd in te schatten, mea culpa...

Ik had verwacht dat je inmiddels wel door zou hebben dat mijn postings daadwerkelijk verwijderd waren.
Je post zijn niet verwijderd, dat gaf je een half uur geleden nog toe maar ben je nu alweer vergeten? Ze staan er nog, alle 3 (van 7 oktober, 9 oktober en 10 oktober). Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.

En je opmerking over het in de war zijn, dat geeft duidelijk aan hoe jouw communicatie is en ook de reden waarom Telfort de verbinding verbreekt. Als je net zo onfatsoenlijk gaat doen richting mij, dan haak ik verder af. :w

• Niet online
yodeluxe schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

Je post zijn niet verwijderd, dat gaf je een half uur geleden nog toe maar ben je nu alweer vergeten? Ze staan er nog, alle 3 (van 7 oktober, 9 oktober en 10 oktober). Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.

En je opmerking over het in de war zijn, dat geeft duidelijk aan hoe jouw communicatie is en ook de reden waarom Telfort de verbinding verbreekt. Als je net zo onfatsoenlijk gaat doen richting mij, dan haak ik verder af. :w
Hoe krijg ik jou uitgelegd dat ik op 7 oktober gepost heb in het topic betrouwbare klanten en dat deze posts verwijderd zijn ???

Zeg het me, en ik help je op weg. Zonder jou belachelijk te maken, iets wat je wel telkens in mijn richting tracht te doen.

N.B Mijn herplaatsing van vandaag staat er tot dusver nog wel.

Verder niets onfatsoenlijks aan mijn posts hier of bij telfort, ook al probeer jij dat er wel van te maken......

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:08:
[...]

Verder niets onfatsoenlijks aan mijn posts hier of bij telfort, ook al probeer jij dat er wel van te maken......
Weet je wat? Je hebt he-le-maal gelijk :F . Punt(!!).

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Misschien kunnen yodeluxe en trm0001 hun discussie ergens anders voortzetten.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik snap trm0001 ook niet helemaal. Als je zelf niet ziet dat er veschillende prijzen gehanteerd worden dan hoef je oook niet te verwachten dat iemand je daarop attendeert. Je sluit een abo af voor 12 maanden en DAT abo en de dan geldende voorwaarden worden steeds verlengd met een maand. Wil je een andere snelheid of gunstigere prijs dan sluit je een nieuw abo af waarbij je dus weer bij bent met de rest. Over een jaar kijk je weer eens of er iets nieuws en gunstig voor jou bij zit.
Als er niets bij zit dan kan je je abo opzeggen en naar een andere provider overstappen.
Zo moeilijk lijkt mij dit allemaal niet.

Succes met je frustratie in ieder geval.

Signature

• Niet online
BMW_M3 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:21:
Ik snap trm0001 ook niet helemaal. Als je zelf niet ziet dat er veschillende prijzen gehanteerd worden dan hoef je oook niet te verwachten dat iemand je daarop attendeert. Je sluit een abo af voor 12 maanden en DAT abo en de dan geldende voorwaarden worden steeds verlengd met een maand. Wil je een andere snelheid of gunstigere prijs dan sluit je een nieuw abo af waarbij je dus weer bij bent met de rest. Over een jaar kijk je weer eens of er iets nieuws en gunstig voor jou bij zit.
Als er niets bij zit dan kan je je abo opzeggen en naar een andere provider overstappen.
Zo moeilijk lijkt mij dit allemaal niet.

Succes met je frustratie in ieder geval.
Het gaat niet om mij maar om alle al maanden te veel betalende klanten van telfort.
Ik schat in dat bijna niemand zich bewust is van de lagere tarieven.
Telfort zou imho op zijn minst zelf automatisch deze tarieven moeten verlagen voor bestaande klanten.

Als je zelf niet ziet dat er veschillende prijzen gehanteerd worden dan hoef je oook niet te verwachten dat iemand je daarop attendeert
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Wat iemand niet weet (onterecht te veel betalen) is dus volgens jou altijd goed |:(

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:32:
[...]

Het gaat niet om mij maar om alle al maanden te veel betalende klanten van telfort.
Ik schat in dat bijna niemand zich bewust is van de lagere tarieven.
Telfort zou imho op zijn minst zelf automatisch deze tarieven moeten verlagen voor bestaande klanten.

Als je zelf niet ziet dat er veschillende prijzen gehanteerd worden dan hoef je oook niet te verwachten dat iemand je daarop attendeert
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Wat iemand niet weet (onterecht te veel betalen) is dus volgens jou altijd goed |:(
Dat is de wereld. Iemand verkoopt jou een dienst en wil daar op verdienen. Jij neemt een dienst af en wil zo goekoop uitkomen. Dan onderteken je een contract en heb je dus eenovereenkomst. De dienstleverancier gaat jou niet attenderen om minder te betalen, ze hebben natuurlijk meer inkomsten als jij meer betaalt. Jij checkt voor jezelf of je niet te veel betaalt en onderneemt actie. Maar ik ga verder niet de discussie met je aan, zijn genoeg boeken geschreven over de markt en economie.

Signature

• Niet online
@bmwm3: Een perfecte omschrijving van de huidige graaicultuur en de enige echte oorzaak van de crisis.

Pre-graaicultuur: klant stond centraal => vertrouwen
Post-graaicultuur: klant komt op laatste plaats => geen vertrouwen meer => crisis

Exact wat jij beschrijft en telfort doet: klanten benadelen en zo veel mogelijk graaien.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:32
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:55:
@bmwm3: Een perfecte omschrijving van de huidige graaicultuur en de enige echte oorzaak van de crisis.

Pre-graaicultuur: klant stond centraal => vertrouwen
Post-graaicultuur: klant komt op laatste plaats => geen vertrouwen meer => crisis

Exact wat jij beschrijft en telfort doet: klanten benadelen en zo veel mogelijk graaien.
Wat een BS :'). Dit gebeurt al jaren en elke provider doet dit. in het verleden met Hetnet gehad dat we 25euro betaalden voor 1,5mbit, waar nieuwe klanten 15euro betaalden.
Bij mobiele providers hetzelfde. In principe kun je als klant hetzelfde doen als je abonnement niet meer bestaat of duurder wordt, dat jij geen nieuw abonnement neemt. Dan blijf je doorgaan op de oude voorwaarden die voor jou gunstiger zijn.

Als jijzelf gewoon niet de prijzen blijft vergelijken dan gaan bedrijven gewoon door met het contract dat je ooit eens hebt afgesloten. Dat kan zowel in het voordeel als het nadeel voor jou werken. Gezien de techniek verbetert is het in jouw geval in het nadeel, bij de idioot hoge prijzen van telecom kan het daar in je voordeel werken.

En als ze dan toch de prijsverhoging op jou willen toepassen mag je je contract opzeggen. Jij mag ook je huidige contract opzeggen en een nieuwe aangaan.

Het is zo simpel, en eerlijk gezegd vind ik het zelfs apart te noemen dat je niet inziet hoe fout je hier bezig bent. Telfort mag ook gewoon verwachten dat de klant die haar diensten afneemt gewoon tevreden is, en als diegene meer wil, of minder wil betalen dat de klant daar prima zelf mee kan komen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

• Niet online
@Johan, heb je ook gelijk in, ik ben fout bezig en telfort doet het fantastisch !

Waar is die goede oude Xs4all tijd...........

• GAIAjohan
Anoniem: 64119 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:02:
@Johan, heb je ook gelijk in, ik ben fout bezig en telfort doet het fantastisch !

Waar is die goede oude Xs4all tijd...........
Die ligt al enkele jaren achter ons, en daar had XS4all dan ook een stevig prijskaartje aan hangen.
Sowieso een 'premium'-provider vergelijken met een prijsvechter. ;(

[Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 10-10-2012 19:42]

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:29

Investig8or

What goes up, could come down

Nu met geleende TV kan ik (over het algemeen) weer fijn TV kijken. Nou had ik dat HBO pakket (gratis eerste 2 maanden) maar was door alle decoder wisselingen vergeten dat ik al over het termijn zat. Er is dus de maand oktober (plus een beetje september) afgeschreven. Ik heb via mijn telfort het pakket verwijderd, maar zie de HBO kanalen nu al niet meer terug in de lijst. Mijn vraag is dus: gaat het verwijderen van pakketten gelijk in en zo ja komt er dan een deel van het betaalde bedrag van oktober weer retour? Nu heb ik voor de hele maand al betaald, beetje vreemd als ze dan niet beschikbaar zijn voor het grootste deel van de maand...

Idiocracy: it is real!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Gaat meestal na een half uurtje in.
en ja de volgende rekening wordt het verekent.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:13:
[...]

Wat een BS :'). Dit gebeurt al jaren en elke provider doet dit. in het verleden met Hetnet gehad dat we 25euro betaalden voor 1,5mbit, waar nieuwe klanten 15euro betaalden.

Als jijzelf gewoon niet de prijzen blijft vergelijken dan gaan bedrijven gewoon door met het contract dat je ooit eens hebt afgesloten.

Telfort mag ook gewoon verwachten dat de klant die haar diensten afneemt gewoon tevreden is, en als diegene meer wil, of minder wil betalen dat de klant daar prima zelf mee kan komen.
Behalve dan dat telfort zelf claimt dat ze alle klanten een brief hebben gezonden met de wijzigingen.
Dit is aantoonbaar onjuist. Niet alleen heb ik die brief niet ontvangen maar 6 andere adressen hebben ook niets ontvangen. De post is niet meer wat het geweest is maar zo slecht is het nou ook weer niet..... |:(

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Is er, overigens, al weer iets gehoord over/van Telfort Webcare?

• Niet online
OgWok schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:24:
Door mij is geen enkel bericht ontvangen door telfort webcare of anderzijds.
Niet via de email, niet via de post en geen enkele reactie op mijn forum posts.

• Niet online
Verdere reacties blijven uit op mijn vragen waar en wanneer ik dan agressief / onfatsoenlijk / fout bezig ben geweest. Ik ga er dus vanuit dat dit een stukje cognitieve dissonantie is geweest.

Tot dusver heeft telfort gemeend beter niet de waarheid te vertellen over:
Correspondentie naar de klanten toe.
Verschillen in prijzen voor verschillende klanten van hetzelfde product. (ipv geadverteerde vaste lage prijzen)
Het onnodig aangaan van een nieuwe contracten inclusief extra kosten.
Te veel betaalde maandbedragen.

Daarnaast zit er ook nog fouten in de postcode check.

4 jaar geleden zat telfort op een hoog niveau voor wat betreft de helpdesk, daar is nu niets meer van over. ;w

Anoniem: 300018

OgWok schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:24:
Ik leef nog!

Mijn excuses voor het uitblijven van reactie hier, de bezetting van webcare is nog niet zoals deze hoort te zijn en we verwelkomen de laatste tijd zeer veel nieuwe klanten. Nu hadden we het al niet rustig, dus er is absoluut werk aan de winkel! Terecht dat hierover geklaagd wordt, ik ben achter de schermen hard bezig hier verandering in te brengen. Ik laat momenteel e.e.a. uitzoeken over bestaande klanten i.c.m. introductie van onze nieuwe abonnementen. We negeren niets met opzet en helpen iedereen graag, morgen zal ik alle jullie vragen beantwoorden.

Hugo

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:09

knakworst

Get Dilberted!

Anoniem: 300018

:P i.v.m. kennisniveau is het gewenst dat hij/zij intern doorstroomt.

Ik vermoed dat hier ook wel mensen aanwezig zijn die een nieuw ADSL/VDSL/glas modem willen testen. Voor het overzicht graag aanmelden in het topic op ons forum. Alvast bedankt! :)

Hugo

• DeBaroN
Beste Hugo,

Dat modem heeft wel ethernet 1Gpbs verbinding? Want dan ga ik me aanmelden.
De ZyXEL 2812HNU-F1 die ik nu heb is maar 100 Mbps...

gr.

• pelt
  • Laatst online: 14:38
@Webcare

Ik heb geprobeerd contact met jullie te zoeken via Twitter. Jullie gebeld, daar werd ik doorverwezen naar de email, vervolgens een mailtje gestuurd, maar niks op gehoord.

Zouden jullie even kunnen checken: gaat om restitutie van 1 maand IPTV omdat ik hier geen gebruik van kon maken wegens defect kastje.

[Voor 9% gewijzigd door pelt op 11-10-2012 15:50]

• Arrogant
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

geerten schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:55:
[...]

pricewatch: DrayTek Vigor 2820n Annex B (met een GigaSet N300A-IP erachter voor de VoIP)
Deze doet geen VDSL, daarvoor moet je een nieuwere hebben.
Thanks voor de tip, maar ik vind ´m wat prijzig.

• GAIAjohan
Arcadyan? Dezelfde modem als KPN op dit moment gebruikt?? De ARV7519? Gezien er best wat klachten zijn over hun Liveboxen, zowel nieuw als oud.. Ook bij de Arcadyans met NAT-type problemen.

De huidige Zyxels kwamen toen bij de consumentenbond het beste eruit met wifi snelheid, en eerlijk gezegd vind ik ze behoorlijk presteren.

[Voor 74% gewijzigd door GAIAjohan op 11-10-2012 18:36]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
@Webcare:
Kan mijn DLM gereset worden? Sinds m'n onderbuurman verhuisd is en z'n adsl verbinding dus niet meer actief is is m'n verbinding van 46 Mbit naar 36 Mbit teruggezakt. Hij is nu alweer een tijd op 38/39 Mbit, maar misschien doet een DLM reset hem weer terug naar het origineel? Postcode + huisnummer weer op de DM. :)

• Niet online
Anoniem: 300018 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:34:
[...]

Ik leef nog!

Mijn excuses voor het uitblijven van reactie hier, de bezetting van webcare is nog niet zoals deze hoort te zijn en we verwelkomen de laatste tijd zeer veel nieuwe klanten. Nu hadden we het al niet rustig, dus er is absoluut werk aan de winkel! Terecht dat hierover geklaagd wordt, ik ben achter de schermen hard bezig hier verandering in te brengen. Ik laat momenteel e.e.a. uitzoeken over bestaande klanten i.c.m. introductie van onze nieuwe abonnementen. We negeren niets met opzet en helpen iedereen graag, morgen zal ik alle jullie vragen beantwoorden.

Hugo
Ik ben heel benieuwd en dan vooral naar dit gedeelte:

Ik laat momenteel e.e.a. uitzoeken over bestaande klanten i.c.m. introductie van onze nieuwe abonnementen.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

baronruud schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:33:
Beste Hugo,

Dat modem heeft wel ethernet 1Gpbs verbinding? Want dan ga ik me aanmelden.
De ZyXEL 2812HNU-F1 die ik nu heb is maar 100 Mbps...

gr.
Weet je zeker dat je niet de 2601 hebt? De 2812 heeft gigabit poorten:

Technische specificaties
Type: ZyXEL P-2812HNU-F1
802.11n Wireless standard
Wireless N (2x2 antenna setup)
4x 100/1000Mbps Ethernet LAN
ADSL2+ / VDSL2 high-speed Internet access
VoIP (SIP) with 2 FXS port support
Advanced security: SPI firewall
Remote management through TR-069/098/104

• DeBaroN
@knakworst. Zeker weten. Hij heeft idd Gbps poorten, alleen jammer dat die maar 100Mbps doorgeeft.
Hebben meerdere mensen aangegeven in dit topic.
En mijn wifi haalt een download van 4Mb en de vaste nog geen 3!

• lordloeder
Hallo, misschien een rare vraag, maar ik hoor zojuist van mijn schoonpa dat bij mij oma een nieuw telfort modem ( internet en bellen) is aangesloten door een nogal rare persoon. Geen idee waarom ze mij niet vroeg. maar goed. Wat mijn schoonpa zich nu afvroeg wat iemand met die modem gegevens kan doen? Andrs zal ik maar eventjes een ander wachtwoord erop zetten. Thanks!

• TehEnforce
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-03-2019
Anoniem: 300018 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:34:
[...]

Ik leef nog!

Hugo
Dat is goed nieuws. Zit nog steeds op ADSL2+ zonder VDSL2 wat ik erg jammer vindt. Ik hoop dat jullie snel mijn straatkast zullen upgraden want mijn straat en alle ADSL kabels etc zullen waarschijnlijk open gehaald worden doordat Glasvezel eraan komt.

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06 09:48
Nu een paar uur geen internet, DenHaag 2548.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

TehEnforce schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:10:
[...]

Dat is goed nieuws. Zit nog steeds op ADSL2+ zonder VDSL2 wat ik erg jammer vindt. Ik hoop dat jullie snel mijn straatkast zullen upgraden want mijn straat en alle ADSL kabels etc zullen waarschijnlijk open gehaald worden doordat Glasvezel eraan komt.
Nieuwe abonnementen, bedoeld wordt dat sommigen op bijvoorbeeld een "oud" abonnement van 25 euro per maand zitten, terwijl het standaard abonnement nu 20 euro per maand is.

• Niet online
knakworst schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Nieuwe abonnementen, bedoeld wordt dat sommigen op bijvoorbeeld een "oud" abonnement van 25 euro per maand zitten, terwijl het standaard abonnement nu 20 euro per maand is.
Telfort noemt dit nota bene: "Vaste lage" prijzen en dat is dus misleiding.
De prijzen immers niet meer vast en ook niet meer laag.

trm0001 gaat vandaag even contact opnemen met de reclame code comissie of hoe dat in 2012 ook mag heten.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Voor nieuwe abonnnees is het wel correct. De verhoging die je gaat zien is uitsluitend de inflatiecorrectie.

Wat niet kan is bijvoorbeeld:
http://dirkzwagerieit.nl/...-vaste-lage-prijsreclame/

• RadioAir
Ik snap nog steeds niet wat je probleem is hoor. Je hebt een contract afgesloten voor een bepaalde prijs. Het BTW gedeelte daarvan wordt gewijzigd. Als je een energieabbo hebt afgesloten met een vaste prijs dan bellen ze je toch ook niet op van joh, het tarief is gezakt dus we gaan het goedkoper voor je maken?

• Niet online
knakworst schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:45:
Voor nieuwe abonnnees is het wel correct. De verhoging die je gaat zien is uitsluitend de inflatiecorrectie.

Wat niet kan is bijvoorbeeld:
http://dirkzwagerieit.nl/...-vaste-lage-prijsreclame/
Dit is dus exact wat ik bedoel, bestaande 12+ maanden klanten betalen standaard meer en krijgen minder.
Vandaar dat er aantoonbaar bij telfort geen sprake is vaste lage prijzen.

Wanneer in die reclame boodschap had gestaan: vaste lage prijzen, alleen voor nieuwe abonees , had telfort zich juridisch ingedekt. Dan was het nog klantonvriendelijk geweest maar dan was het niet aanvechtbaar.

• yodeluxe
Anoniem: 300018 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:08:
:P i.v.m. kennisniveau is het gewenst dat hij/zij intern doorstroomt.

Ik vermoed dat hier ook wel mensen aanwezig zijn die een nieuw ADSL/VDSL/glas modem willen testen. Voor het overzicht graag aanmelden in het topic op ons forum. Alvast bedankt! :)

Hugo
Op zich heel interessant, maar waar ik vooral nieuwsgierig ben is hoe de functionaliteit is van die nieuwe modem. Ik heb juist een Fritz!box neergezet omdat deze functionaliteit biedt die met de Zyxel niet mogelijk is (o.a. op het gebied van VoIP, ik heb een modem nodig die de juiste VoIP-provider kiest op basis van het gekozen nummer). Gaat die nieuwe modem meer de Fritz!box benaderen, dan wil ik me wel aanmelden. Maar is het op hetzelfde niveau van de Zyxel, dan heeft aanmelden voor mij weinig zin. Heb je hier misschien meer info over?

• Niet online
tha_bulldog schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:50:
Ik snap nog steeds niet wat je probleem is hoor. Je hebt een contract afgesloten voor een bepaalde prijs. Het BTW gedeelte daarvan wordt gewijzigd. Als je een energieabbo hebt afgesloten met een vaste prijs dan bellen ze je toch ook niet op van joh, het tarief is gezakt dus we gaan het goedkoper voor je maken?
Dit is allemaal al besproken, lees even terug dan worden de diverse standpunten helemaal duidelijk.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Anoniem: 64119 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:51:
[...]

Dit is dus exact wat ik bedoel, bestaande 12+ maanden klanten betalen standaard meer en krijgen minder.

Wanneer in die reclame boodschap had gestaan: vaste lage prijzen, alleen voor nieuwe abonees , had telfort zich juridisch ingedekt. Dan was het nog klantonvriendelijk geweest maar dan was het niet aanvechtbaar.
Ik vind dat je het te ver doortrekt. KPN adverteert met hun abonnementen in koeienletters een laag maandbedrag, en dan staat er een sterretje bij, eerste 6 maanden. Daarna mag je een fors hoger bedrag betalen, wat op mijn monitor niet eens leesbaar is. Zie http://www.kpn.com/prive/...tm?icid=atl:supra:cm:gdxl

Bij Telfort zijn het vaste lage prijzen gedurende het hele contract. Als door inflatie je na een jaar 40 cent meer betaalt per maand, kun je gewoon je abonnement met een jaar verlengen, dan betaal je weer een jaar lang de vaste lage prijs.

Anoniem: 461590

Beste Webcare,

Dinsdag is bij ons internet opgeleverd en zou het moeten werken. Woensdag modem aangesloten en uur blijven wachten, modem maakt geen verbinding DSL lampje blijft uit. Geprobeerd te bellen met de klantenservice minimaal 10 keer gebeld met een wachttijd van 10-15 min per keer. 
Toch maar weer een dag gewacht en de modem aangesloten, DSL lampje blijft uit. Gebeld met de klantenservice na 8 keer gebeld te hebben de laatste keer na 30min te hebben gewacht eindelijk iemand te pakken, deze best man ging me vertellen of ik de modem goed heb aangesloten kabels gecontroleerd andere kabels geprobeerd modem gerest weer geen resultaat. 
Doorverbonden met de tweede lijn verbinding gecontroleerd, fout lag in de meterkast, er werd onmiddellijk
een afspraak gemaakt met de monteur die vandaag langs zou komen, dit is mij gegarandeerd. Vrouw heeft een verlofdag genomen zodat als ze binnen zouden komen 
verbinding te controleren er iemand thuis zou zijn. 
Jullie raden het al werd net gebeld
door KPN gebeld met de mededeling we hebben geen monteur we kunnen
pas maandag langs komen, of we maandag thuis waren. 

Webcare neem a.u.b contact met ons op om dit probleem op te lossen.
Wij hebben 3 abonnemten bij jullie
lopen 2 mobiel , 1 internet en nu voor ons tweede huis internet aangevraagd. 

Service van een paar jaar geleden is letterlijk dood bij Telfort.
Wachttijden van minimaal 15 tot 30min.

Afspraken die niet nagekomen worden.

Graag veracht ik van jullie spoedig een reactie om dit probleem spoedig op te lossen.

• RadioAir
Anoniem: 64119 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:51:
[...]

Wie ben jij om te bepalen wat "lage" prijzen zijn? 25E voor een 20Mb abbo is altijd een vrij lage prijs geweest. Wat er volgens jou had moeten staan was vaste laagste prijzen. En nogmaals, ze voldoen hier gewoon aan, hun prijzen zijn vast (het BTW-vrije gedeelte dus), alleen zijn er nu aanbiedingen waardoor ze nu wat lager zijn. Maar jouw zogenoemde Internet Standaard is een op ADSL gebaseerd abbo geweest, waar het nieuwe abbo op VDSL gebaseerd is en een heel ander modem en profiel kent. Het is NIET HETZELFDE abbo. Intern bij Telfort in het systeem zijn het ook netjes 2 verschillende abbo's. En als Telfort zo verschrikkelijk is met zijn klanten benadelen, dan ga je toch lekker naar een andere provider waar je je wel kan vinden in de gang van zaken? Moet je vooral wachten totdat VDSL wat verder ingeburgerd is, dan zal je bij de niet-KPN providers gewoon in dezelfde snelheid blijven hangen. Je kan veel zeggen maar als jij gewoon je contract eerder had verlengd naar een abbo met de vernieuwde techniek, had jij bij het 25Mb abbo al een verhoging naar 30 meegemaakt, en bij het 40Mb abbo naar 50.

Of vind jij dat ADSL en VDSL ook gewoon hetzelfde is?

[Voor 20% gewijzigd door RadioAir op 12-10-2012 10:06]

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06 09:48
@webcare al bekend iets met de storing in Den Haag?

• Niet online
tha_bulldog schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:02:
[...]

Wie ben jij om te bepalen wat "lage" prijzen zijn? 25E voor een 20Mb abbo is altijd een vrij lage prijs geweest. Wat er volgens jou had moeten staan was vaste laagste prijzen. En nogmaals, ze voldoen hier gewoon aan, hun prijzen zijn vast (het BTW-vrije gedeelte dus), alleen zijn er nu aanbiedingen waardoor ze nu wat lager zijn. Maar jouw zogenoemde Internet Standaard is een op ADSL gebaseerd abbo geweest, waar het nieuwe abbo op VDSL gebaseerd is en een heel ander modem en profiel kent. Het is NIET HETZELFDE abbo. Intern bij Telfort in het systeem zijn het ook netjes 2 verschillende abbo's. En als Telfort zo verschrikkelijk is met zijn klanten benadelen, dan ga je toch lekker naar een andere provider waar je je wel kan vinden in de gang van zaken? Moet je vooral wachten totdat VDSL wat verder ingeburgerd is, dan zal je bij de niet-KPN providers gewoon in dezelfde snelheid blijven hangen. Je kan veel zeggen maar als jij gewoon je contract eerder had verlengd naar een abbo met de vernieuwde techniek, had jij bij het 25Mb abbo al een verhoging naar 30 meegemaakt, en bij het 40Mb abbo naar 50.

Of vind jij dat ADSL en VDSL ook gewoon hetzelfde is?
Dit gaat compleet nergens over, het gaat om het begrip vaste lage prijzen, daar is aantoonbaar geen sprake meer van. Je kan met zoveel drog redenen komen die je kan verzinnen het veranderd er niets aan dat er geen sprake meer is van vaste lage prijzen (punt).

En nogmaals: lees even terug dan weet je waarom ik hier een punt van maak. Daarbij wil ik alvast verklappen dat dit niets meer te maken heeft met mijn eigen belangen........

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Iemand die me kan helpen met een brief die ik van Telfort kreeg? Ik betaal nu €20,79 en heb tot 20mbit. Als ik gebruik maak van de aanbieding zou ik €20,- gaan betalen en tot 30mbit krijgen (incl. weer een nieuw jaarcontract).

Alleen toen ik belde, vertelde de jongeman mij dat mijn snelheid dan heel geleidelijk op zou gaan lopen. Dat lijkt me sterk, mijn verbinding is 12mbit. En ik neem aan dat dmv pairbonding de snelheid gewoon verhoogd zal gaan worden. Niet dat het (zoals hij het omschreef) mondjesmaat met enkele mbits toe neemt over de loop van tijd.

Daarnaast kon hij ook niet aangeven wanneer die snelheid dan omhoog zou gaan (ik zei: praten we dan over dagen, weken, maanden). Hij had geen idee, 'een keer zal het sneller worden'.

Dus ik betaal 79 cent minder, zit er weer een jaar aan vast en technisch gesproken is er geen enkele belofte dat mijn snelheid hoger wordt? Kan me niet voorstellen dat het zo werkt.

• Niet online
Saus schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:25:

Dus ik betaal 79 cent minder, zit er weer een jaar aan vast en technisch gesproken is er geen enkele belofte dat mijn snelheid hoger wordt? Kan me niet voorstellen dat het zo werkt.
Zo werkt het ook niet, telfort tracht je te forceren tot een nieuw jaarcontract, dit is onterecht.
Je blijft immers telfort internet standaard afnemen.
Dat daar andere technieken, snelheden en prijzen aan verbonden zijn doet er niet toe.

Kijk op het telfort forum en hier en wacht even af waar telfort zelf mee gaat komen.
Gedeeltelijk gaan ze de reclame campagnes al aanpassen, dat is alvast bereikt.

• DeBaroN
Volgens mij wordt er nog steeds genoeg gerant....
Gaat helemaal nergens over dit. Begin ff lekker een nieuwe topic en leg daar het probleem uit. Wordt een gebed zonder einde dit.

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Saus, welke snelheid je kunt krijgen kun je een conservatieve inschatting van krijgen door de postcodecheck van telfort te doen. Binnen een week of 2 zul je op deze snelheid zitten als je je modem netjes aan laat staan en er geen onderbrekingen zijn. Overigens is het beginprofiel misschien sowieso al wel hoger dan je uberhaupt kunt halen, dus dan heb je gelijk de maximale snelheid die mogelijk is. Het kan best zijn dat die snelheid 12Mbit is en blijft, maar wellicht is het ook wel 20Mbit. Doe de postcodecheck, dan weet je het.

Die 'vaste lage prijzen'-discussie is wat mij betreft nogal dwaas. Het is voor een helder denkend mens duidelijk dat het betekent dat je als abonnee niet meer ineens meer moet gaat betalen na X maanden (muv btw/inflatie-correcties). Het betekent dus helemaal NIET dat er geen nieuwe abonnementen mogen komen met lagere prijzen. En inderdaad: begin aub een nieuw topic hierover aub, dan kunnen we het hier over interessantere dingen hebben.

[Voor 29% gewijzigd door woekele op 12-10-2012 11:00]

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
-Opgelost-
(UPC-abonnement afgesloten)

[Voor 93% gewijzigd door Jungian op 12-10-2012 15:15]

0.0

Anoniem: 461590 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:02:
Beste Webcare,

Dinsdag is bij ons internet opgeleverd en zou het moeten werken. Woensdag modem aangesloten en uur blijven wachten, modem maakt geen verbinding DSL lampje blijft uit. Geprobeerd te bellen met de klantenservice minimaal 10 keer gebeld met een wachttijd van 10-15 min per keer. 
Toch maar weer een dag gewacht en de modem aangesloten, DSL lampje blijft uit. Gebeld met de klantenservice na 8 keer gebeld te hebben de laatste keer na 30min te hebben gewacht eindelijk iemand te pakken, deze best man ging me vertellen of ik de modem goed heb aangesloten kabels gecontroleerd andere kabels geprobeerd modem gerest weer geen resultaat. 
Doorverbonden met de tweede lijn verbinding gecontroleerd, fout lag in de meterkast, er werd onmiddellijk
een afspraak gemaakt met de monteur die vandaag langs zou komen, dit is mij gegarandeerd. Vrouw heeft een verlofdag genomen zodat als ze binnen zouden komen 
verbinding te controleren er iemand thuis zou zijn. 
Jullie raden het al werd net gebeld
door KPN gebeld met de mededeling we hebben geen monteur we kunnen
pas maandag langs komen, of we maandag thuis waren. 

Webcare neem a.u.b contact met ons op om dit probleem op te lossen.
Wij hebben 3 abonnemten bij jullie
lopen 2 mobiel , 1 internet en nu voor ons tweede huis internet aangevraagd. 

Service van een paar jaar geleden is letterlijk dood bij Telfort.
Wachttijden van minimaal 15 tot 30min.

Afspraken die niet nagekomen worden.

Graag veracht ik van jullie spoedig een reactie om dit probleem spoedig op te lossen.
Webcare is volgens mij op vakantie.
Toch maar gebeld met telfort 25 min de wacht, eindelijk iemand te pakken nu werd er een nieuwe ticket gemaakt en zou nu met spoed gebeld worden om alsnog vandaag langs te komen. 

Inmiddels bijna een uur geleden en geen telefoon.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 461590 op 12-10-2012 11:17]

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
@ trm001

Ik wil je eigenlijk hartelijk bedanken!
Jouw strategie om nooit te informeren naar een contractuele of technische update bij je internetprovider, zorgt ervoor dat ik altijd kan genieten van speciale aanbiedingen die nieuwe klanten vaak krijgen.
Ik ben zo een klant die steeds gebruik maakt van een aanbieding en na afloop daarvan weg hopt naar naar een nieuwe aanbieding bij een andere provider.

Je moet weten dat de meeste providers bij de 'actietarieven' bij nieuwe klanten geen enkele winst maken, soms zelfs met verlies draaien in het eerste jaar.
Een provider kan die strategie niet lang vol kan houden zonder een vaste klantenbasis die bereid zijn om jarenlang het volle pond te betalen.
Jij bent zo een klant die mijn actietarief financiert.
Jij hebt mij al veel geld bespaart.

Dus een dankjewel van mijn kant.

• teacup

teacup

Think First, Write Later

knakworst schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:10:
[...]
Weet je zeker dat je niet de 2601 hebt? De 2812 heeft gigabit poorten:

Technische specificaties
Type: ZyXEL P-2812HNU-F1
802.11n Wireless standard
Wireless N (2x2 antenna setup)
4x 100/1000Mbps Ethernet LAN
ADSL2+ / VDSL2 high-speed Internet access
VoIP (SIP) with 2 FXS port support
Advanced security: SPI firewall
Remote management through TR-069/098/104
Als je de specs mag geloven wel. Helaas heb ik in ieder geval twee systemen die met Gigabit netwerk kunnen connecteren aan de P-2812HNU-F1, maar dat doen ze niet meer. De router is een vervanging voor een eerder exemplaar. Direct na de switch in Juli had ik gewoon Gigabit aansluitingen. Nu, om een of andere reden niet meer. baronruud en jeroenvheel herkenden dit probleem. Nu de oorzaak nog.

• Niet online
cornfed99111 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:16:
@ trm001

Ik wil je eigenlijk hartelijk bedanken!
Jouw strategie om nooit te informeren naar een contractuele of technische update bij je internetprovider, zorgt ervoor dat ik altijd kan genieten van speciale aanbiedingen die nieuwe klanten vaak krijgen.
Ik ben zo een klant die steeds gebruik maakt van een aanbieding en na afloop daarvan weg hopt naar naar een nieuwe aanbieding bij een andere provider.

Je moet weten dat de meeste providers bij de 'actietarieven' bij nieuwe klanten geen enkele winst maken, soms zelfs met verlies draaien in het eerste jaar.
Een provider kan die strategie niet lang vol kan houden zonder een vaste klantenbasis die bereid zijn om jarenlang het volle pond te betalen.
Jij bent zo een klant die mijn actietarief financiert.
Jij hebt mij al veel geld bespaart.

Dus een dankjewel van mijn kant.
Tja, consumenten die weer zo veel mogelijk misbruik maken van bedrijven zijn er ook genoeg.
Een soort van omgekeerd graaien zou je dat kunnen noemen.

Dat jij niet kan lezen dat het in mijn geval slechts om een paar maanden gaat kan ik dan weer niets aan doen. Dat je vol trots allerlei claims gaat lopen roepen dat je zo lekker misbruikt maakt van aanbiedingen en dan snel weg gaat wanneer het elders iets voordliger is zegt heel erg veel over jouw persoonlijkheid _/-\o_

• DeBaroN
teacup schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:23:
[...]

Als je de specs mag geloven wel. Helaas heb ik in ieder geval twee systemen die met Gigabit netwerk kunnen connecteren aan de P-2812HNU-F1, maar dat doen ze niet meer. De router is een vervanging voor een eerder exemplaar. Direct na de switch in Juli had ik gewoon Gigabit aansluitingen. Nu, om een of andere reden niet meer. baronruud en jeroenvheel herkenden dit probleem. Nu de oorzaak nog.
Dit is trouwens mijn 2e Zyxel P-2812HNU-F1. En deze hangt er nog maar net een paar mnd....

• teacup

teacup

Think First, Write Later

Jungian schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:06:
Weet iemand nog een manier om contact met de tweede lijn van Telfort wat te bespoedigen? Ik kom net bij een oudere dame vandaan (half uur in de wacht gestaan bij de eerste lijn :') ) van wie geen enkele Telfort-dienst meer werkt sinds minstens gisterochtend (geen signaal op de lijn). Dit is een probleem, omdat zij ook een telefonisch alarm heeft omdat ze hartpatiënt is. Zoals het nu staat word ik pas morgenmiddag om 15:00 hierover opgebeld....
Heb je al een DM naar Telfort Webcare gestuurd?

By the way, ben in mijn leefomgeving ook met een dergelijke oudere dame bekend. Mocht ik die nog aan internet gaan helpen twijfel ik, los van jouw bericht, er heel sterk aan of ik telefonie ook achter een modem zet. Zeker voor de diensten die je noemt vind ik de faalgevoeligheid te groot.

teacup schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:33:
[...]

Heb je al een DM naar Telfort Webcare gestuurd?

By the way, ben in mijn leefomgeving ook met een dergelijke oudere dame bekend. Mocht ik die nog aan internet gaan helpen twijfel ik, los van jouw bericht, er heel sterk aan of ik telefonie ook achter een modem zet. Zeker voor de diensten die je noemt vind ik de faalgevoeligheid te groot.
Webcare reageert nergens op.
Zie mijn berichten hiervoor.

Wacht inmiddels meer dan 2 uur maar nog steeds geen
telefoon en Webcare reageert ook niet.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
@ trm001

Ach, weer iemand zijn kinderziel bekrast...Foei, wat ben ik toch een crimineel... :*)

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:26
@cornfed99111,

Bedankt voor je toevoeging aan dit topic. NOT :')

Ontopic: 25 euro valt toch wel mee voor 20 mbit?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Dat de wachttijden behoorlijk hoog zijn is inderdaad wel de laatste tijd een bekend iets. Waarschijnlijk ligt het aan het feit (en dat geeft Webcare gisterochtend ook al aan) dat ze veel nieuwe klanten hebben aangetrokken, die ook bellen.
De paar keren dat ik heb gebeld (vorige week 4x, ivm problemen met mijn lijn), was mijn gemiddelde wachttijd 15 minuten. Af en toe uitschieters naar boven, maar ook korter gewacht.

@man007: zoals Webcare gisteren al aangegeven heeft, hij reageert waarschijnlijk vandaag, maar zijn ook ernstig druk. Mocht je nou niet gebeld zijn, wacht er niet te lang mee, maar bel Telfort even zelf opnieuw. Beter dan afwachten lijkt me...

http://specs.tweak.to/5253

Sjowhan schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:20:
Dat de wachttijden behoorlijk hoog zijn is inderdaad wel de laatste tijd een bekend iets. Waarschijnlijk ligt het aan het feit (en dat geeft Webcare gisterochtend ook al aan) dat ze veel nieuwe klanten hebben aangetrokken, die ook bellen.
De paar keren dat ik heb gebeld (vorige week 4x, ivm problemen met mijn lijn), was mijn gemiddelde wachttijd 15 minuten. Af en toe uitschieters naar boven, maar ook korter gewacht.

@man007: zoals Webcare gisteren al aangegeven heeft, hij reageert waarschijnlijk vandaag, maar zijn ook ernstig druk. Mocht je nou niet gebeld zijn, wacht er niet te lang mee, maar bel Telfort even zelf opnieuw. Beter dan afwachten lijkt me...
Heb inmiddels weer 3 keer gebeld na 15-20 min in de wacht te staan hing ik maar op.
Mijn telfoonkosten lopen nu aardig op ( telfortmobil ), ze verdienen nu dubbel aan mij.
Pagina: 1 ... 72 73 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen met Telfort, het is geen uitnodiging tot ranten. De eerstvolgende die hier ongebreideld gaat lopen ranten, krijgt een OW.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee