Allereerst aan iedereen mijn
excuses dat ik jullie verwaarloost heb. Ik ga vanaf volgende week weer proberen jullie dagelijks van antwoorden te voorzien.

Mocht ik toch vragen vergeten zijn, wees niet bang ze nogmaals te sturen, ik ga ze allemaal beantwoorden
@rimar,
Uw verbinding zit inderdaad op ongeveer 2.5 kilomter. De waarden van het modem staan nu op: 14.252 / 1.032. Dit zal op dit moment ook de maximale snelheid zijn. mocht u ervoor kiezen om uw abonnement te verlengen, zal uw verbinding omgezet worden naar VDSL en kan Internet Max besteld kunnen worden.
@brambo123
Waar deze portscans vandaan komen is mij ook een raadsel, ik heb dit doorgezet, ik kom hierop terug.
Overigens een erg handige tool! Hulde.
@2Dutch
Dit is inderdaad een 'frisse start' van DLM. De verbinding is inmiddels doorgeschakelt zie ik, uw modem staat nu ingetraind met de volgende waarden 22.016 / 2.024.

Volledige snelheid wordt nu dus behaald.
@Dhrzao,
Normaal gesproken zou er een ZyXEL 2601HN-F1 geleverd worden maar omdat de ZyXEL 2602R-D1A nog voorradig is (en u dit modem ook eerder heeft gehad) deze verstuurd
@groxgrox
De verbinding zal nooit van onze kant gereset worden, enkel als er een firmware-update gepusht wordt. Dit kan te maken hebben met een instabiele lijn, is het nog vaker voorgekomen?
Dat Wifi wegvalt is moeilijk te verklaren, is dit nog vaker voorgevallen?
@Jumpman,
Die kunt u alsnog laten komen om alles na te laten lopen. Dat is geheel aan u.
@Sjekkie666
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer per DM. Ik ga uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.
@rink123
Mijn excuses nogmaals voor de late reacties en de meerdere reminders

. Uw verbinding wordt waarschijnlijk aangesloten op de straatkast op de locatie Etty Hillesumlaan, die op zo'n 220 meter (berekend via Google Maps) van uw locatie zit. Deze stond geplant voor oplevering in het tweede kwartaal van 2011 maar is helaas vertraagd. We hebben helaas geen inzicht in wanneer het wel gaat gebeuren. Helaas nog even afwachten.
@Tonnetje,
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer (van het huidige en het nieuwe adres) per DM zodat ik kan kijken wat er mogelijk is.
@The Milkman,
Ik zie op het adres wat u mij gegeven heeft dat Interactieve TV niet beschikbaar is vanwege de maximale snelheid op dit adres van 9.876 / 984. Ik heb ook gekeken naar een nieuwe aansluiting op dit adres, waar wel aangegeven wordt dat Interactieve TV bestelbaar is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, om wel te adverteren maar niet te kunnen leveren. Ik ga dit voor u navragen wat we voor u (de mensen waar u het voor aangevraagd heeft) kunnen betekenen.
Henk