@ webcare
Op 15 augst. overgegaan op Telfort. Eerste 3 dagen helemaal geen problemen. Daarna verloor het modem het signaal om de paar min. Tot meer als 150x per dag. Via dit forum zou webcare een monteur sturen.Was ergens eind augst.
Omdat ik met meerdere mensen in een huis woon, met ieder een eigen telefoonlijn op de etages . Mede bewoners hebben geen last van hun internet. En zitten bij andere providers. Besloot ik de kabels even langs te lopen. Stammen nog uit het ptt tijdperk. Met het oranje en witte kabeltje van te lijn is mijn internet verbonden. Het rode en blauwe kabeltje van de lijn was verbonden met zo'n ouderwetse tikkenteller aan de muur. Nadat ik die 2 lijntjes had losgekoppeld van de tikkenteller, had ik geen internetuitval meer. Was rond 1 sept. Na een dag melding gemaakt via dit forum. Monteur afgezegt. Ik dacht dat het een soort aardings probleem was oid. Via webcare een DLM reset gedaan, en internet liep als een zonnetje. Downloaden rond de 2 mb per sec. Via een sms nog een melding gekregen, dat er geen problemen gevonden waren met de lijn.
En nu op Zondag de 18de is het gezeur weer begonnen! Per uur is mijn internet zeker 11x uitgevallen. Soms na 1 min , soms na 10 min. Om gek van te worden.Internetten is al vervelend, maar gamen is onmogelijk zo.Kan het aan de bekabeling liggen, als ik er meer dan 2 weken totaal geen last van heb gehad? Ook de tijd dat het modem weer internetcontact heeft,varieert van een minuut tot soms 12 min downtime. Met KPN had ik er ook wel eens last van voor een maand, en dan maanden weer niet. Isra punt is wel oud. Maar wat ik niet begrijp , is dat het weken wel werkt, en dan weer niet, en dan weer wel enz... Is er een storing rond Den-Haag, of moet er een monteur langs komen?
Postcode + huisnr. via DM gestuurd.
Bedankt.
edit,
Sinds maandagochtend 7.28 uur, geen uitval meer. Bijna 3 uur up!! En modem terug op oude snelheid.
Keeping fingers crossed!
[
Voor 5% gewijzigd door
Igorvans op 19-09-2011 10:23
]