Goed om te horenDaOzzie schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:41:
klopt, werkt inmiddels :-)
Is het probleem inmiddels opgelost? Anders ontvang ik graag uw postcode + huisnummer in DM zodat ik kan nagaan wat het probleem is.Jesh schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:26:
@ Webcare
Tot mijn grote teleurstelling moet ik constateren dat ik, ondanks er nu bijna anderhalve dag mee bezig te zijn geweest, nog altijd geen gebruik heb kunnen maken van mijn iTV.
Het probleem wat ik heb met mijn ontvanger blijft zich voordoen. Komt niet voorbij de derde opstartstip, en blijft volgens mij hangen in zijn update (?).
Ik heb inmiddels alle verschillende resetmogelijkheden geprobeerd, waaronder net nog alle firmware en software verwijderd. Dan begint ie weer mooi van voren af aan maar hij komt nog steeds niet voorbij het bekende punt. Ik heb dus nog steeds geen registratiescherm mogen verwelkomen.
Na de laatste volledige reset (dus met wissen van firm- en software) weer 50 minuten naar de bekende 4 knipperende kruisjes zitten staren, maar helaas zonder enig tastbaar resultaat.
Ik ga er dit weekend niet meer tijd aan verspillen, maar ik zou het wel op prijs stellen als hier komende week kordaat actie op wordt ondernomen van Telfort uit. Mijn abonnement is 01-09 ingegaan, maar tot op heden nog geen TV kunnen kijken.
Henk