@flappie27,
Excuus, verzoek is intern niet goed doorgelopen. Is gisterenmiddag opnieuw gedaan bij KPN en dan kan het zo'n 3 dagen duren voor dit is uitgevoerd.
@ragnaroks,
Andere mogelijkheid gevonden, zie uw DM-inbox.
@Dutchproto,
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een DM, dan kan ik nagaan of KPN toevallig de locatie van uw ISRA-punt heeft gespecificeerd. Dat maakt het zoeken wat makkelijker.
@Neodyium,
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een DM voor een lijnanalyse. Daaruit zal blijken of de huidige snelheid significant afwijkt van de verwachting op dat adres.
@DCH909,
Goed om te horen dat u tevreden bent

De Draytek zou dan alleen nog als router achter ons VDSL-modem gebruikt kunnen worden. Dat betekend aanluiten via de LAN-poorten, niet de WAN.
Bridge-modus van de ZyXEL 2812 werkt voor zover ik weet namelijk nog niet altijd omdat er nog delen van de telefoniedienst actief blijven. Dit geeft problemen bij opzetten van een SIP verbinding vanaf de Draytek.
Dit was de situatie in ieder geval de afgelopen maanden. Of het ook nu met firmware TUE.1 anders is durf ik u niet met zekerheid te zeggen.
@A.W.E.S.O.M.-0,
U heeft last van een instabiele verbinding. De uploadsnelheid (14411/745) doet een bekabelingsprobleem vermoeden. Het klinkt alsof u de bekabeling tussen ISRA en modem al goed heeft nagekeken. Voordat ik een monteur aanstuur zou ik graag nog een omschrijving krijgen van de huidige situatie. Waar zit uw ISRA en hoe zit uw modem hier op aangesloten? Heeft u misschien de mogelijkheid om een foto van de situatie te plaatsen?
@job,
Op welke firmwareversie draait uw modem? Wat doet een tracert naar tinypic? Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een DM voor nader onderzoek.
Hugo