Telfort Internet ervaringen topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 74 Laatste
Acties:
  • 525.600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
cornfed99111: "Waarom toch je blind staren op een Zyxel?"

Mijn laatste vraag was:
"Zijn er andere modems te koop die goed functioneren met Xbox live in combinatie met Telfort en die ook geschikt zijn voor internetbellen via Telfort? (hoeft geen Wifi te hebben)"

Dus hoezo, blind staren? Ik vraag toch ook advies voor een ander modem!

Die Fritzbox 7170 ken ik niet maar jij blijkbaar wel dus vandaar mijn vragen:
- werkt internetbellen via Telfort hier mee?
- werkt Xbox live goed zonder NAT foutmeldingen op de Xbox 360 m.b.t. strict/moderate?

Ik ga ondertussen vast even kijken op markplaats ;)

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
R-v-R schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:29:

Zijn er andere modems te koop die goed functioneren met Xbox live in combinatie met Telfort en die ook geschikt zijn voor internetbellen via Telfort? (hoeft geen Wifi te hebben)

Alle tips zijn welkom!
Heb zelf maanden van alles geprobeerd om m'n NAT open te krijgen, dan veranderde ie spontaan weer in strict, het is me nooit goed gelukt en op internet heb ik ook nooit een goede oplossing gevonden, alleen maar mensen met hetzelfde probleem.
Nadat er twee weken terug een kop thee over m'n Zyxel gevallen was ben ik maar eens gaan kijken voor een vervanger en dat is de Draytek Vigor 2820 Vn geworden, voip wifi, alles in een en bovendien geen problemen met xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Niet online
Niborit bedankt voor de tip, da's inderdaad een mooi modem.

Helaas zit een nieuw modem er even niet in en zal het een tweedehandsje moeten gaan worden.
Ik zie dat er vrij veel Draytek 2800V(G) modems worden aangeboden die in principe ook alles kunnen wat ik van een modem verwacht, en zelfs meer ....
Alleen lees ik over dat modem ook weer berichten over problemen met voip en dhcp bij gebruik van Telfort.
Hopelijk kan iemand hier dit bevestigen of (beter nog) ontkennen!
Ervaringen met andere modems bij Telfort zoals de Fritzbox zijn ook zeer welkom.

Is er misschien nog iemand die iets kan zeggen over een eventuele firmware upgrade in het Zyxel modem waardoor de Xbox live problemen worden opgelost?

Of over de (on)mogelijkheden om het Zyxel P-2602H-D1A modem bij Telfort om te ruilen de 2601HN-F1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Coenen en Klippy,

Goed om te horen dat jullien zo tevreden zijn!

@R-v-R,

Terugzetten naar AJZ5, modem resetten naar defaults en daarna de auto firmwareupdate uitschakelen op deze manier moet ook goed werken.

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Niet online
@Telfort Webcare

Hugo,

Bedankt voor je reactie, erg prettig dat de Telfort medewerkers zo actief zijn op dit forum!

ik gebruik op dit moment al 3.40AJZ5 maar krijg toch geen stabiele open NAT verbinding.
Door de Xbox via DHCP een IP-adres te laten toekennen en door UPnP aan te zetten krijg
ik een open NAT verbinding maar die houdt het niet langer dan zo'n twee uur vol.
Daarna is de verbinding weer strict of (meestal) moderate en moet de Zyxel gereset worden
om weer een open NAT verbinding te krijgen. Dat werkt niet echt fijn dus ;-)

Is het mogelijk om een niet-Telfort firmware te gebruiken of geeft dat weer andere problemen?

Zijn er mogelijkheden om toch aan het nieuwe Zyxel modem te komen, ook al heb ik geen
bruikleen modem en ben ik niet van plan om naar Internet-Plus over te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 08:13
Meer mensen last van dat Telfort internet eruit ligt? Geen ip adress hier regio Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmbeachbazar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021
@Telfort Webcare

Hugo,

Yep, hier ook geen internet/vast bellen mogelijk 5271 GE (Sint Michielsgestel)

[ Voor 15% gewijzigd door palmbeachbazar op 03-03-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Noord-Groningen, al anderhalf uur geen verbinding, postcode 9951 :'(

Update: sinds 21.30 weer terug :)

[ Voor 21% gewijzigd door objectief2 op 03-03-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Hier in den haag al sinds 18:40 geen verbinding meer..
m'n speedtouch716 komt niet verder dan "contacting DHCP server...", dus daar zal het probleem ook wel (weer) liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Hoe je 't kunt schrijven, ik moet er wel om lachen.

Even een andere visie op iets wat niet werkt met netwerken algemeen.

Een netwerk van punt A naar plek B. En bij A staat je modem en bij B staat een DHCP server. Onderbreking tussen A en B en de oorzaak is een server? Geen idee wat er aan de hand is, hoe een ISP haar infrastructuur heeft maar toch denken te weten wat er mis is of in ieder geval een specifiek oordeel vellen.

Interessant, zou je iets mee moeten doen met die helderziendheid en kennis :)

[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 03-03-2011 21:27 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 09:45
Hier in Breda 4818 geen last van storing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Brief van Telfort in de bus..niet meer gehad sinds ik een werkende aansluiting heb.
Ik denk: Woei, uitgekozen voor pilot..maar "helaas", aankondiging onderhoud aan de wijkcentrale ;)

Algemeen terugkerend iets bij bedrijven: je moet altijd wel een kopietje van je ID opsturen bij contractaanvragen en op facturen staan al je voorletters..maar in een brief ben je dan ineens "dhr/mevr" en heb je maar 1 voorletter..beetje oldskool :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

2Dutch schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:37:
Brief van Telfort in de bus..niet meer gehad sinds ik een werkende aansluiting heb.
Ik denk: Woei, uitgekozen voor pilot..maar "helaas", aankondiging onderhoud aan de wijkcentrale ;)

Algemeen terugkerend iets bij bedrijven: je moet altijd wel een kopietje van je ID opsturen bij contractaanvragen en op facturen staan al je voorletters..maar in een brief ben je dan ineens "dhr/mevr" en heb je maar 1 voorletter..beetje oldskool :+
Bij mij noemen ze het ook "onderhoudswerkzaamheden in de wijkcentrale", maar in de doos zit toch echt wel een Zyxel P-2812HNU(L)-F Series 802.11n VDSL2/ADSL2+ VoIP IAD modem.
Als jij ook zo'n mooi modem gekregen hebt, lijkt het mij dat we in het pilot zitten.
Volgens de e-mail die ik vanacht gekregen heb is de brief een week geleden aangekomen. Uiteindelijk kwam de brief dan wel op dezelfde dag als de e-mail...
Kortom, de communicatie verdient niet echt een schoonheidsprijs.

Offtopic: De brief in de doos is dan weer niet oldskool.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Geurt-kun schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:52:
[...]

Bij mij noemen ze het ook "onderhoudswerkzaamheden in de wijkcentrale", maar in de doos zit toch echt wel een Zyxel P-2812HNU(L)-F Series 802.11n VDSL2/ADSL2+ VoIP IAD modem.
Als jij ook zo'n mooi modem gekregen hebt, lijkt het mij dat we in het pilot zitten.
Volgens de e-mail die ik vanacht gekregen heb is de brief een week geleden aangekomen. Uiteindelijk kwam de brief dan wel op dezelfde dag als de e-mail...
Kortom, de communicatie verdient niet echt een schoonheidsprijs.

Offtopic: De brief in de doos is dan weer niet oldskool.
Tenzij ze een modem in de envelop gevouwen hebben, heb ik echt alleen een brief gehad :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 23:45
2Dutch schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:37:
Op het telfort forum staat toch gewoon of je al dan niet in de pilot zit?

Vandaag het modem en de brief gekregen, gisteravond laat de mail over de onderhoudswerkzaamheden tussen 8.00 en 18.00u. Helaas echter nog niet omgezet vandaag.

[ Voor 53% gewijzigd door Nielson op 04-03-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 13:33
Sinds gisteren het P-2601HN-F1 modem in gebruik genomen.Werkt opzich goed, plus punt is ongeveer 150 kb's snellere download. maar als ik nu iets upload. lijkt hij de hele verbinding plat te gooien.
ik zit bijv nu op teamspeak. ik upload even een filmpje naar youtube, en bam..connectie lost in teamspeak. Broertje zit online te gamen ( demo van crysis 2 ) en bam, server time out en ook hij wordt van teamspeak gegooid. En je komt er ook echt gewoon niet meer op als de upload aan is. normaal web surfen lukt wel,
Neem aan dat dit iets in het modem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nielson schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:04:
[...]
Op het telfort forum staat toch gewoon of je al dan niet in de pilot zit?

Vandaag het modem en de brief gekregen, gisteravond laat de mail over de onderhoudswerkzaamheden tussen 8.00 en 18.00u. Helaas echter nog niet omgezet vandaag.
Oeps beetje comateus in de eerste werkweek na mijn vakantie :+ Had het topic idd niet meer goed gecheckt, alhoewel er stond dat je een berichtje per mail zou moeten krijgen.
Heb toegang tot het VDSL pilot ervaringentopic dus I'm in.

Dan volgt er gewoon wat later een doosje met modem, no worries. Ben er wel blij mee, ben erg benieuwd wat de resultaten zijn. :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 05-03-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 16:50
2Dutch schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:09:
[...]

Oeps beetje comateus in de eerste werkweek na mijn vakantie :+ Had het topic idd niet meer goed gecheckt, alhoewel er stond dat je een berichtje per mail zou moeten krijgen.
Heb toegang tot het VDSL pilot ervaringentopic dus I'm in.

Dan volgt er gewoon wat later een doosje met modem, no worries. Ben er wel blij mee, ben erg benieuwd wat de resultaten zijn. :)
Waarschijnlijk zit je nog op het Tiscali netwerk en moet je omgezet worden naar WBA-E. Dat is bij mij ook het geval. Ze zetten me eerst naar WBA-E om en pas dan krijg ik een VDSL2 signaal. Ben benieuwd wat de snelheid gaat worden... :) Even wachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Gisteren en vandaag tot zojuist had ik last van geen internetverbinding. Anderen hier ook last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@webcare

zijn jullie in staat om een mailalias (een oude @tiscali.nl) over te zetten naar een ander account? Volgens mij als ik hem opzeg, kan ik hem niet zomaar weer opnieuw aanmaken volgens mij. Beide zijn het telfort 20mbit abonnementen die al lopen uit het tiscali tijdperk, staan beide op de zelfde (achter)naam alleen de adressen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Niet online
Ik zit nog met deze vragen:

1. Weet iemand of er een andere firmware versie voor het P-2602H-D1A modem beschikbaar is of nog uit gaat
komen die geen problemen heeft met Xbox live?

2. Zijn er andere mogelijkheden om aan het nieuwe Zyxel modem te komen, zonder dat ik naar Internet Plus moet
overstappen?

3. Zijn er andere modems te koop die goed functioneren met Xbox live in combinatie met Telfort en die ook geschikt
zijn voor internetbellen via Telfort? (hoeft geen Wifi te hebben)

Vraag 1 en 2 lijken me vragen voor het Webcare team.
Op vraag 3 zou ik graag wat reacties van medetweakers willen krijgen,
er zijn vast wel meer huishoudens met VoIP en een Xbox360 die via Telfort zijn aangesloten.
Voor de Draytek 2820 heb ik dus de bevestiging gekregen dat die het goed doet.
Daarna bleef het helaas akelig stil 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-09 16:27
Beste Telfort Webcare,

Ik had altijd 1,3 - 1,4 MB/s download snelheid,
maar sinds vandaag (of misschien al sinds vrijdag want ik ben sinds vrijdag niet meer thuis geweest)
is de download snelheid ineens maximaal 925 - 950 KB/s.
Ik vind dit vrij merkwaardig aangezien ik niks heb veranderd en niet eens thuis was.
Het zou fijn zijn als u misschien kunt controleren of alles nog goed werkt / ingesteld is aan de Telfort kant.
Ik heb mijn gegevens per DM gestuurd.

Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 00:22
Gisteravond lag internet er weer uit. Duurde van ongeveer 19:45 tot 21:30. Hengelo (Ov).
Vorige week ook al. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Kreeg net een mailtje van Telfort. Ik mag meedoen aan de VDSL-pilot.
"Och", zegt vrouwlief, "Er was ook nog een brief van Telfort over werkzaamheden aan de centrale. En iets met aansluiten, mail en modem opnieuw opstarten. Heb ik bij het oud papier gemikt."
8)7 8)7 8)7 , }:O }:O }:O
Ach ja, vrouwen!

Nieuw modem wordt deze week nog geleverd.
Spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Aah zit je al in het pilot topic? :)

Edit: inderdaad. Zie al berichtjes van je! ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Henkie-Jan op 08-03-2011 22:37 ]

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu in Doetinchem plat.
Vraag me niet hoe ik nu verbonden ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:21:
Nu in Doetinchem plat.
Vraag me niet hoe ik nu verbonden ben. ;)
Wat ik uit je signature kan afleiden -> iPhone 4 16GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
Masimo schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:59:
Kreeg net een mailtje van Telfort. Ik mag meedoen aan de VDSL-pilot.
"Och", zegt vrouwlief, "Er was ook nog een brief van Telfort over werkzaamheden aan de centrale. En iets met aansluiten, mail en modem opnieuw opstarten. Heb ik bij het oud papier gemikt."
8)7 8)7 8)7 , }:O }:O }:O
Ach ja, vrouwen!

Nieuw modem wordt deze week nog geleverd.
Spannend.
Afbeeldingslocatie: http://mc.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20051231-e3016.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ja vanacht lag het plat (4811), gisterennacht ook. Misschien onderhoud ofzo, dat zullen ze wel s'nachts doen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Er was vannacht onderhoud op diverse locaties en ook nog eens landelijk onderhoud: http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkooeenn1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:54
Ben ik momenteel de enige zonder internet? Ik woon in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-09 19:24
kkooeenn1 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:05:
Ben ik momenteel de enige zonder internet? Ik woon in Eindhoven.
5625 doet het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkooeenn1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:54
Oke bedankt. Dan zal het toch aan mij liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Gisteravond rond half 1 ook een storing gehad in Nijmegen (6525). Vanochtend was 'ie weer verholpen.
Leuk is dat trouwens. Doet je internet het eindelijk weer en probeer je de onderhoud-website van Telfort te openen, ligt die eruit :+

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn extra plaatsen beschikbaar voor de Telfort VDSL-pilot! Check de voorwaarden en meld je aan via het VDSL-pilot aanmeldtopic :)

@itsme9x,

Uw verbinding meet zeker niet goed, maar 601kbps upload! Bekabeling al goed nagekeken?
Graag ontvang ik ook een mobiel nummer van u via DM.

Hugo

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 21:32
itsme9x schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:12:
Beste Telfort Webcare,

Ik had altijd 1,3 - 1,4 MB/s downloadsnelheid,
maar sinds vandaag (of misschien al sinds vrijdag want ik ben sinds vrijdag niet meer thuis geweest)
is de download snelheid ineens maximaal 925 - 950 KB/s.
Ik vind dit vrij merkwaardig aangezien ik niks heb veranderd en niet eens thuis was.
Het zou fijn zijn als u misschien kunt controleren of alles nog goed werkt / ingesteld is aan de Telfort kant.
Ik heb mijn gegevens per DM gestuurd.

Alvast Bedankt!
Hier ook eentje... Al jaren 12-14 MB connects gehad, en sinds het laatste half jaar is het in elkaar gedonderd naar 7-8 MB gemiddeld. Het ergste vind ik nog dat jij als klant altijd als eerste als schuldige wordt aangewezen (want je zult wel met de kabels hebben zitten klooien o.i.d.). Bovendien zou volgens de technische dienst een snelheid van 8 MBps niet eens zo slecht zijn! Donderstraalt ajb op, zeg.. Ik heb al jaren een stabiele 13-14 MB/s connect gehad, en nu is 8 MBps ineens 'acceptabel'?

Tijdens een helpdesksessie blijkt een buurman verderop in dezelfde straat gewoon 13+MBps te hebben :(
Een monteur zou e.e.a. in de telefooncentrale bekijken. De eerstvolgende dagen heb ik zomaar een 9,5 MBps verbinding, die daarna gewoon weer langzaam terugvalt naar 7-8 MBps. Allemaal terwijl je betaalt voor 20 MBps. |:(

Zouden die hufters zelf net zo blij, als ze 20 liter brandstof tanken en voor 20 liter betalen, terwijl bij het wegrijden blijkt dat er slechts 7,5 liter brandstof in je tank zit ?!? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Klojum schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:53:
Allemaal terwijl je betaalt voor 20 MBps. |:( Zouden die hufters zelf net zo blij, als ze 20 liter brandstof tanken en voor 20 liter betalen, terwijl bij het wegrijden blijkt dat er slechts 7,5 liter brandstof in je tank zit ?!? }:O
Mag ook wel wat normaler, als het niet bevalt stap je toch gewoon over op wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:47:
Er zijn extra plaatsen beschikbaar voor de Telfort VDSL-pilot! Check de voorwaarden en meld je aan via het VDSL-pilot aanmeldtopic :)

Hugo
Wil best opgeven voor de pilot maar dan moet eerst de verbinding stabiel genoeg wezen om de beloofde snelheid te halen. Na contact met de helpdesk en zelf inloggen is het modem op 17mbit ingericht al halen alle machines achter de modem maar max. 14mbit. Met een kabel van 10meter zakt dit zelfs naar net aan 13mbit.

Ben benieuwd of de pilot dan wel gaat werken.

[ Voor 3% gewijzigd door solique op 09-03-2011 14:02 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:40

The_Worst

Unox

Gaan jullie VDSL1 aanbieden of gaan jullie naar VDSL2?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Klojum,

Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een DM voor een lijnmeting.

@solique,

Stabiliteit en snelheid zijn twee verschillende dingen en de snelheid en stabiliteit op de DSL interface in uw modem zijn de zaken die tellen. Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een DM voor een controle.

@The_Worst,

VDSL2 met afhankelijk van de lijn maximaal een 40/4 profiel.

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
@Telfort webcare: Aangemeld via het Telfort forum! dat het daar mijn 1e post is op het forum maakt niks uit denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik voldoe helaas niet aan de eisen maar is het waarschijnlijk dat mensen met een lage snelheid, mijn modem traint nu in met 9104/1029, straks alsnog een hogere snelheid halen als VDSL wordt uitgerold?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:50:
@The_Worst,

VDSL2 met afhankelijk van de lijn maximaal een 40/4 profiel.

Hugo
:9
Tot ongeveer welke afstand tot de centrale is de max. bij VDSL2 haalbaar?
Ook bij VDSL zal de afstand bepalend zijn, lijkt me, is een profiel van zegge 30/3 haalbaar voor iemand die op 2km afstand van de centrale zit?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 16:47
modem traint in op 20005/1028
terwijk postcode check uitkomt op 6-8mb/s
kan ik meedoen aan de vdsl test?
groet

[ Voor 25% gewijzigd door dantheman94 op 09-03-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@webcare, kun je mij hier nog op antwoorden?
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:23:
@webcare

zijn jullie in staat om een mailalias (een oude @tiscali.nl) over te zetten naar een ander account? Volgens mij als ik hem opzeg, kan ik hem niet zomaar weer opnieuw aanmaken volgens mij. Beide zijn het telfort 20mbit abonnementen die al lopen uit het tiscali tijdperk, staan beide op de zelfde (achter)naam alleen de adressen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dacuuu,

Die ene post is geen enkel probleem, vers bloed is altijd welkom! :)

@The_Worst,

Alleen als in uw omgeving vanuit de straatkast geleverd gaat worden (VDSL BuitenRing) zodat de lijnlengte sterk afneemt.

@dantheman94,

Zeer waarschijnlijk wel, gewoon aanmelden!

@KillerBee,

Op 2KM niet. Voor VDSL2 dekking hebben we geen harde limiet op lijnlengte. Er zitten lijnen in de pilot tot zo'n 1800 meter. Deze hebben dan een zeer lage demping in verhouding tot het gemiddelde voor die lijnlengte. Over het algemeen genomen val je rond de 1500 meter buiten de dekking maar er zijn uitzonderingen, in positieve en negatieve zijn. Voor de lange lijnen (boven de 1500 meter) zien we nu snelheden van ~16-18 down met ~1,5-2Mbit up. 30/3 op 2 kilometer is dus niet reëel.

@vinsy,

Excuus, overheen gelezen. Dat is geen enkel probleem!

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:25:
@Dacuuu,

Die ene post is geen enkel probleem, vers bloed is altijd welkom! :)
Dan wacht ik rustig af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
:) geselecteerd voor de vdsl2+ pilot
ik zal ervaringen ook wel hier posten ;)

[ Voor 37% gewijzigd door dantheman94 op 09-03-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:48

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Helaas ligt mijn snelheid wat te laag voor de VDSL2+ pilot.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
Freee!! schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:16:
Helaas ligt mijn snelheid wat te laag voor de VDSL2+ pilot.
wat is je snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

12283 kbps (voor herstarten van modem, daarna 12114 :( ).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
Freee!! schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:23:
12283 kbps (voor herstarten van modem, daarna 12114 :( ).
jammer, bij mij traint ie in op: 20005/1028

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Mijn intrainwaarde is ook net te laag voor de pilot, namelijk 15720 kbps / 1031 kbps. na een restart net zijn de intrainwaardes 14986 / 1031. Verder heb ik wel gewoon een 20Mbit lijn liggen. Zou er misschien toch hoop zijn als ik me gewoon aan probeer te melden, Webcare?

[ Voor 12% gewijzigd door xPhantom op 09-03-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
En zit ook in de pilot..spannend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:05
Ik heb sinds vrijdag internet via Telfort, hiervoor zat ik op 8Mbit van KPN.
Daar is de modem (P-2601HN-F1) ook nog op ingetrained (current rate downstream: 8001 kbps), maar er is wel degelijk >16000kbps mogelijk als ik het goed begrijp (attainable rate downstream: 16892 kbps).
Hoe lang kan het duren dat dit omhoog gaat naar de 16Mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
Pino112 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:24:
Ik heb sinds vrijdag internet via Telfort, hiervoor zat ik op 8Mbit van KPN.
Daar is de modem (P-2601HN-F1) ook nog op ingetrained (current rate downstream: 8001 kbps), maar er is wel degelijk >16000kbps mogelijk als ik het goed begrijp (attainable rate downstream: 16892 kbps).
Hoe lang kan het duren dat dit omhoog gaat naar de 16Mbit?
mailtje of belletje naar klantenservice?
xPhantom schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:55:
Mijn intrainwaarde is ook net te laag voor de pilot, namelijk 15720 kbps / 1031 kbps. Verder heb ik wel gewoon een 20Mbit lijn liggen. Zou er misschien toch hoop zijn als ik me gewoon aan probeer te melden, Webcare?
gewoon aanmelden, xPanthom ;)
Dacuuu schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:21:
En zit ook in de pilot..spannend! :)
gezellig :*)

er zijn al mensen die hun nieuwe modem al hebben gekregen, is dat hier ook het geval?

[ Voor 39% gewijzigd door dantheman94 op 09-03-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
dantheman94 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:36:
er zijn al mensen die hun nieuwe modem al hebben gekregen, is dat hier ook het geval?
Jawel, zie Telfort forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:46
Mja, ik heb eigenlijk al sinds het begin problemen met Telfort, storingen, 20mbit wordt niet gehaald en de draadloze verbinding van de Zyxel valt elk half uur ff weg. Voor dat laatste probleem heb ik al eens een nieuw modem gekregen maar dit verhielp het probleem niet.
Zie nu ook dat Telfort voor nieuwe klanten een leuke aanbieding heeft, dus ik dacht ik bel de Telfort om te vragen of die actie ook voor mij geldt, maar nee bestaande klanten zijn niet belangrijk. Tijd om over te stappen naar een concurrent, inclusief welkomsaanbieding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-09 21:44

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Yippie,

Ik zit ook in de pilot :)

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:47:

@itsme9x,

Uw verbinding meet zeker niet goed, maar 601kbps upload! Bekabeling al goed nagekeken?
Graag ontvang ik ook een mobiel nummer van u via DM.

Hugo
Hmm, in mijn router stond de ADSL WAN Up idd op 9062/601 kbps, na nogmaals 2x resetten is het weer 18993/1042 kbps, dus probleem lijkt voor nu opgelost

Ik heb me aangemeld voor de VDSL pilot, het zou uitermate gaaf zijn als ik geselecteerd wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door itsme9x op 09-03-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maart1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 12:59
Wij zouden ook graag mee willen doen aan de VDSL pilot!
Ik doe dit al van de telfort verbinding!

Ik hoor graag van je Hugo :)
Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 30-09 16:11
maart1985 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:15:
Wij zouden ook graag mee willen doen aan de VDSL pilot!
Ik doe dit al van de telfort verbinding!

Ik hoor graag van je Hugo :)
Groetjes!
Je dient je hier aan te melden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Het aanmelden voor de VDSL pilot is al lang afgelopen. Het modem is al verzonden naar de test gebruikers en sommige zijn zelfs al over!

Snelheden van 40/4Mbit beloven wat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Even een kort vraagje: Op dit moment ben ik lid van telfort internet maar ga verhuizen naar een ander adres waar op dit moment al een telfort adsl lijntje ligt. Ik wil de mijne dus nu opzeggen omdat het geen zin heeft om 2 v/d zelfe lijntjes binnen te laten komen, weet eigenlijk niet eens ofdat dat wel kan.
Het einde van mijn contract is 26.05.2011 moet ik dan tot deze tijd blijven betalen? of kan dit gewoon kosteloos opgeheven worden?

Alvast bedankt.

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:57:
Het aanmelden voor de VDSL pilot is al lang afgelopen. Het modem is al verzonden naar de test gebruikers en sommige zijn zelfs al over!
Hugo kwam gisteren hier nog vertellen dat er extra plaatsen voor de pilot beschikbaar zijn.
Ik heb me toen ook aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 20:19

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb me net ook aangemeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Ik kan helaas niet meedoen met de VDSL pilot; ik zit niet in het dekkingsgebied. Achja; misschien over een tijdje toch over naar fiber. Ze zijn al bezig in een dorp van onze gemeente; hoop dat het niet lang meer duurt voordat ze bij ons ook gaan beginnen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Laatst online: 22:14
Ook vandaag aangemeld. Ben benieuwd of ik mee mag doen!

en er zijn inderdaad nieuwe aanmeldingen mogelijk. Er zijn er 50 extra bijgekomen.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
Krypt schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:33:
Ik kan helaas niet meedoen met de VDSL pilot; ik zit niet in het dekkingsgebied. Achja; misschien over een tijdje toch over naar fiber. Ze zijn al bezig in een dorp van onze gemeente; hoop dat het niet lang meer duurt voordat ze bij ons ook gaan beginnen.
Wat is het dekkingsgebied precies?

Welke regio's? of hangt dat alleen van je snelheid / afstand tot centrale af?

[ Voor 9% gewijzigd door itsme9x op 10-03-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 18-09 20:40
Had mee aangemeld via 't telfort forum; kreeg toen een berichtje dat ik niet kon meedoen omdat ik niet binnen he dekkingsgebied zit. Weet eigenlijk totaal niet wat nu het dekkingsgebied is.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Ik hoop dat ik ook bij de pilot zit.
Wil Telfort graag NOG sneller uittesten!

Ben ook benieuwd naar t Zyxel apparaat trouwens. Doe het nu ivm problemen in den beginne met een Fritzbox.

[ Voor 41% gewijzigd door trapm op 10-03-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
trapm schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:21:
Ik hoop dat ik ook bij de pilot zit. Wil Telfort graag NOG sneller uittesten!
Als ik je huidige snelheid zie haal je straks denk ik bijna volle bak (40/4) :)
Ben ook benieuwd naar t Zyxel apparaat trouwens. Doe het nu ivm problemen in den beginne met een Fritzbox.
Modem bevalt goed tot nu toe, iig een stuk krachtiger (en uitgebreider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
My bad...inschrijven jongens!

Er zijn inderdaad weer extra plaatsen vrij.... wees er snel bij :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Ik val helaas buiten het dekkingsgebied van de pilot :/

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn modem traint in op 18482/1032 kbps, en heb mij aangemeld via het vdsl aanmeldtopic, ben benieuwd of ik mee kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
  1     9 ms     2 ms     3 ms  192.168.1.254 
  2     *       24 ms    24 ms  82-169-3-254.ip.telfort.nl [82.169.3.254] 
  3    27 ms    71 ms    28 ms  nl-rt-dc2-ias-arg17.kpn.net [193.172.66.189] 
  4    28 ms    31 ms    27 ms  asd2-rou-1022.nl.eurorings.net [195.190.227.221] 
  5    28 ms    29 ms    32 ms  asd2-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.225.194] 
  6    25 ms    31 ms    29 ms  xe-9-1-0.edge3.Amsterdam1.Level3.net [212.72.33.9] 
  7    27 ms    29 ms    28 ms  ae-33-51.ebr1.Amsterdam1.Level3.net [4.69.139.129] 
  8    40 ms    47 ms    52 ms  ae-45-45.ebr2.Dusseldorf1.Level3.net [4.69.143.198] 
  9    81 ms    40 ms    40 ms  ae-1-100.ebr1.Dusseldorf1.Level3.net [4.69.141.149] 
 10    45 ms    41 ms    40 ms  ae-45-45.ebr2.Frankfurt1.Level3.net [4.69.143.166] 
 11   129 ms   114 ms   117 ms  ae-43-43.ebr2.Washington1.Level3.net [4.69.137.58] 
 12   118 ms   115 ms   113 ms  ae-82-82.csw3.Washington1.Level3.net [4.69.134.154] 
 13   117 ms   116 ms   122 ms  ae-81-81.ebr1.Washington1.Level3.net [4.69.134.137] 
 14   131 ms   130 ms   128 ms  ae-2-2.ebr3.Atlanta2.Level3.net [4.69.132.85] 
 15   128 ms   129 ms   130 ms  ae-73-73.csw2.Atlanta2.Level3.net [4.69.148.254] 
 16   130 ms   130 ms   139 ms  ae-71-71.ebr1.Atlanta2.Level3.net [4.69.148.245] 
 17   141 ms   145 ms   174 ms  ae-1-8.bar1.Orlando1.Level3.net [4.69.137.149] 
 18   152 ms   142 ms   145 ms  ESCAPE-MEDI.bar1.Orlando1.Level3.net [67.30.140.10] 
 19   145 ms   146 ms   147 ms  8.19.240.53

Weet niet hoe ik exact een trace moet uitlezen maar het lijkt dat op de eerste hop al een packetloss optreedt? Internet is nu ook extreem traag en Grooveshark stopt er regelmatig mee. Zelfs Tweakers is niet vooruit te branden.

[ Voor 10% gewijzigd door The_Worst op 10-03-2011 13:21 . Reden: Een trace met een draadloze verbinding is natuurlijk niet slim. ;p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenny77
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-08 16:53
Klojum schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:53:
[...]

Hier ook eentje... Al jaren 12-14 MB connects gehad, en sinds het laatste half jaar is het in elkaar gedonderd naar 7-8 MB gemiddeld. Het ergste vind ik nog dat jij als klant altijd als eerste als schuldige wordt aangewezen (want je zult wel met de kabels hebben zitten klooien o.i.d.)
Zucht, waarom denken mensen altijd dat de "schuld bij hun wordt gelegd". Een helpdesk gaat echt niet zomaar een monteur een centrale insturen als jij de enige bent met een probleem. Men zal altijd eerst de klantlocatie moeten uitsluiten. Het kan best dat de bekabeling in jouw huis het probleem niet is, maar als daarvan gelijk uitgegaan wordt en er monteurs links en rechts aangestuurd worden, dan mag jij raden wie het mag gaan betalen als het toch jouw binnenbekabeling is...

Verder is, zoals altijd geldt bij xDSL-lijnen, de snelheid afhankelijk van de afstand en kwaliteit van de koperlijn. Daarom betaal je niet voor 20 Mb/s, maar voor tot 20Mb/s.

"To overcome other's armies without fighting is the best of skills" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
YES.....ik ben erbij.
Mag mijn VDSL ervaringen gaan verzamelen en delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
k heb verder nog niks gehoord trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Ik draai sinds zondag op VDSL en ik kan je alleen maar aanraden, als je de kans krijgt, grijp em dan.
Schitterend modem, perfecte draadloze verbinding, goed bereik (zonder drop-outs) en een zeer mooi up en down resultaat.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1194823055.png

[ Voor 2% gewijzigd door Geurt-kun op 10-03-2011 20:43 . Reden: Nieuwste meting ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:52
Yesss ik ben ook geselecteerd voor de VDSL!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hugo, thanks ik ga je een DM sturen met de gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Laatst online: 22:14
Geurt-kun schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:45:
Ik draai sinds zondag op VDSL en ik kan je alleen maar aanraden, als je de kans krijgt, grijp em dan.
Schitterend modem, perfecte draadloze verbinding, goed bereik (zonder drop-outs) en een zeer mooi up en down resultaat.
[afbeelding]
Wat is jouw lijnlengte en wat haalde je eerst met de 20 mbit?

Hoe lang zat er tussen het aanmelden en daadwerkelijke oplevering van de VDSL verbinding?

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Leuk en aardig dat VDSL, maar mijn pa zit thuis nog op een ADSL1-centrale (postcode: 9078 VT)... Is er ook iets bekend of daar in de toekomst nog wat aan gaat gebeuren?
@Telfort Webcare: Mijn pa betaalt dus nu voor een 20 mbit lijn, terwijl dat niet gehaald kan worden. Is het mogelijk om een bepaalde regeling te treffen of wordt deze centrale ooit nog eens geüpgraded?

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar aangemeld voor de pilot; hopelijk word ik meegenomen :9

edit: dang, nu al op de lijst :9 Hopelijk gaat dit net zo goed als de migratiepilot van WBA-A naar WBA-E waaraan ik meedeed.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
2 dagen terug aangemeld voor de pilot. en nu al het modem in huis! neem aan dat ik hem nog niet kan aansluiten?

Edit: aangesloten, en draai nu nog op ADSL2+..wachtende op VDSL :o

[ Voor 24% gewijzigd door Dacuuu op 11-03-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
@dacuu ik heb m ook ontvangen :) nu wachten op vsdsl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
hup aangesloten en meteen over naar vdsl :)

resultaten:

Interface Status Rate
VDSL WAN Up 32556/3404 kbps

speedtest:
Afbeeldingslocatie: http://speedtest.net/result/1196265825.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 09:54

OgWok

U.N.C.L.E.

@ Webcare:

kan ik ook nog meedoen aan de VDSL pilot?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
OgWok schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:55:
@ Webcare:

kan ik ook nog meedoen aan de VDSL pilot?
snel inschrijven dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:02

Lief Adje

Love is in the air

Ik heb me ook aangemeld :)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-09 13:06
Ook ik heb me aangemeld :P heerlijk die afwachtspanning :D

[ Voor 20% gewijzigd door Lampuhkap op 11-03-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 30-09 16:11
Begin nu toch wel een beetje jaloers te worden op jullie hoor! Mja. Meld me maar niet aan, vanochtend hebben ze net glasvezel naar het huis gegraven :+. Om voor dat laatste maandje nog VDSL te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
toch maar beter N kaartje halen voor mijn computer, download hier met 800kb/s en op laptop toch wat sneller

[ Voor 10% gewijzigd door dantheman94 op 11-03-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

@ Telfort Webcare:

probeer me aan te melden via Telfort Website....., maar gebruiker niet gevonden. Dus inloggen lukt niet, dus aanmelden lukt niet. Wat nu....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
OgWok schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:31:
probeer me aan te melden via Telfort Website....., maar gebruiker niet gevonden.
En je hebt wel een nieuwe gebruiker aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Ja, geen response van Telfort.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
OgWok schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:06:
Ja, geen response van Telfort.........
nieuwe account aanmake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Heb ik gedaan... geen response van Telfort.

Pagina: 1 ... 19 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen met Telfort, het is geen uitnodiging tot ranten. De eerstvolgende die hier ongebreideld gaat lopen ranten, krijgt een OW.