Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:44
Ga je dat remote doen of ga je verhuizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:12
Avalaxy schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:45:
[...]

Dankjewel! Het gaat om een Amerikaans bigtech bedrijf, totaalpakket >EUR 200K :)
Hebben ze nog meer vacatures? ;)

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:15
kwaazaar schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:10:
Ga je dat remote doen of ga je verhuizen?
Is gewoon een EMEA rol :) Ik zou nevernooit meer overwegen om naar de VS te verhuizen, brrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:42
Proficiat!
Dat is een wel te begrijpen stap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:46
Even een kleine opiniepeiling.
Ik heb nu enkele jaren een boekhouder, die gebruik ik alleen voor de jaarlijkse winst-verlies rekening en de inkomstenbelasting. Kost om en nabij de €600,- ex btw.

Die geef ik nu jaarlijks een uitdraai van mijn in- en uitgaande facturen en mijn banktransacties.
Maar voor 2026 willen ze dat ik met Exact Online ga werken, het liefst 'helemaal automatisch'.
Dat betekent dat ik min of meer gedwongen wordt veel meer data uit handen te geven:
- NAW van de klanten
- inhoud van de in- en uitgaande facturen
Immers heeft Exact een AI die pdfjes mooi kan uitlezen en automatisch kan inboeken en matchen met betalingen.
En dan dus het liefst ook de bank even koppelen aan Exact online, maar na aandringen mag ik de transacties ook via een M940 bestand aanleveren.
Wat vinden jullie daar nu van?
Ik walg er eerlijk gezegd van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:46
Avalaxy schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:45:
[...]
Dankjewel! Het gaat om een Amerikaans bigtech bedrijf
Maar wat voor functie? En wat is het verschil met je freelance opdrachten? Welke afwegingen heb je gemaakt en wat gaf de doorslag? Welke uren (want Amerkaans bigtech) moet je wekelijks draaien / paraat staan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:24

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Piemol schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:03:
Even een kleine opiniepeiling.
Ik heb nu enkele jaren een boekhouder, die gebruik ik alleen voor de jaarlijkse winst-verlies rekening en de inkomstenbelasting. Kost om en nabij de €600,- ex btw.

Die geef ik nu jaarlijks een uitdraai van mijn in- en uitgaande facturen en mijn banktransacties.
Maar voor 2026 willen ze dat ik met Exact Online ga werken, het liefst 'helemaal automatisch'.
Dat betekent dat ik min of meer gedwongen wordt veel meer data uit handen te geven:
- NAW van de klanten
- inhoud van de in- en uitgaande facturen
Immers heeft Exact een AI die pdfjes mooi kan uitlezen en automatisch kan inboeken en matchen met betalingen.
En dan dus het liefst ook de bank even koppelen aan Exact online, maar na aandringen mag ik de transacties ook via een M940 bestand aanleveren.
Wat vinden jullie daar nu van?
Ik walg er eerlijk gezegd van.
Je bent ondernemer. Doe het zelf of zoek een andere partij als je het er niet mee eens bent.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Pagina: 1 ... 643 644 Laatste