fry77 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 22:10:
Nou vandaag weer eens een poging gedaan in te schrijven bij inhuur desk politie. Mijn god, ambtenartij, ze mogen hun europeesche aanbestedingsregels houden. Ik blijf wel in de commerciele wereld zitten

Helaas kan ik je alleen maar groot gelijk geven. Je doet het met grote kans ook nog eens voor niks.
Mijn tijdslijn:
* benaderd door Aquemini - onder de recruiters lijkt dat echt geen onaardige, maar ook via hun ontkom je er niet aan die complete papierwinkel te moeten doorlopen.
* eerste 1-2 keer toch ge-rage-quit.
* de 3e of 4e keer wel helemaal doorlopen via hun, maar de gegevens toch bewaard voor een eigen inschrijving - dat ook gedaan.
* de 5e opdracht, eindelijk zelf eens gereageerd. Als je je CV eenmaal in hun formaat hebt valt het dan nog mee.
* maar uiteindelijk gingen alle alarmbellen af - de eisen waren zó specifiek dat het waarschijnlijk een 'hot-seat' was. Voor een relatief simpele automatiseringsklus moest je dr. ir. zijn, nou, ik ben ir. PDEng (soort 2 jarige promotie). 25+ jaar ervaring.
Niet eens uitgenodigd uit 10 kandidaten, met een 75% match score, en 10 euro onder max prijs.
Op achteraf navragen hoe dat zit nog geen antwoord gehad.
En áls je al een keer geselecteerd zou worden, mag je een screening proces in van minstens 8 tot max 16 weken (ook nog ooit een mail gehad dat ze die tijd niet eens haalden). Je moet geen haast hebben, maar vervolgens wel snel beschikbaar zijn.
Nu? Of ik laat ze in hun sop gaarkoken. of Aquemini mag me garanderen dat het een hot-seat voor mij is.