Ik gebruik al jaren MoneyMedic voor mijn offertes en facturen en had daar voldoende aan het gratis account waarmee ik 5 facturen per maand kon sturen, onbeperkt offertes, iDEAL-betaling accepteren, en een net btw-overzicht kreeg dat 1:1 overgenomen kon worden in de aangifte omzetbelasting. Ideaal! Nu gaat MoneyMedic echter stoppen... Ze bieden een eenvoudige overstap aan naar DigitaleFactuur, maar daar kan ik met een gratis account zo te zien maar drie offertes of facturen per maand sturen (en daarna €0,40 per extra offerte of factuur - op zich ook nog wel te overzien natuurlijk maar het gaat om het principe), is er geen mogelijkheid om iDEAL-betalingen te accepteren, en kan ik zo snel niet zien of ze een net overzicht leveren voor de aangifte omzetbelasting en ICP. Grmbl... Kent iemand hier misschien een online facturatiedienst die beter in de buurt komt van waar ik bij MoneyMedic aan gewend was?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.