99% is gebaseerd op persoonlijke vraag, die beantwoord ik simpelweg met: ja! dat kan ik! maar dan met hoofdlettersjongetje schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 11:55:
[...]
Hoe reageer je dan op een opdracht? Puur je CV droppen met je tarief? Mijn ervaring is dat je (iig met mijn opdrachten als project/implementatie manager) sneller op gesprek komt met een motivatie dan alleen je cv ergens neerleggen.
Uiteraard komt daar nog wel eens een stukje bewijsmateriaal bij kijken, al zit er genoeg tussen wat bij mij komt via een referentie die voor hen meer waarde heeft dan een CV met projecten en diploma's uit het verleden. Een motivatie waarin ik verklaar dat ik al sinds de basisschool voor het bedrijf wil werken en uit kijk naar alle nieuwe technieken die zij willen implementeren heb ik nog nooit geschreven.
Het is eigenlijk eerder andersom, ik probeer altijd zo veel mogelijk informatie in te winnen over het werk wat men van mij verwacht. Hebben ze rekening gehouden met x & y, is er iemand die z kan (want ik kan het niet)
Als daar een bevredigend antwoord op komt mogen ze door naar de 2e ronde.