Als jullie zouden moeten inschatten - hoeveel procent van de grote ICT klanten die hoofdzakelijk met brokers werkt heeft ook prima een "contract-only" partij als back-up als je daar via een kruiwagen een opdracht weet te verkrijgen? Even los van de eigen-portaal klanten zoals Politie, NS, etc.
Ik ga er vanuit dat de eerste opdracht(en) met een dergelijke partij zullen zijn - maar een beetje gevoel hiervoor opbouwen lijkt me wel handig.
---
Edit:
1. Hoeveel tijd/moeite besteden jullie ruwweg aan "pure" netwerk evenementen (if at all)? Dus niet de meet-ups en conferenties met een tech-component, maar echt de netwerk borrels, speed dates, dat spul?
2. Hoe zit het rondom de "levertijd" en geldigheid van bepaalde zaken - kan ik een zakelijke rekening en/of verzekering afsluiten op het moment dat ik mijn eerste opdracht heb of is het slim/nodig dat eerder te regelen dan dat een opdracht binnen is? (daarna is het hopelijk doorlopend)
3. Kijkende naar de markt geloof ik
beperkt in
echt goede full stack ontwikkelaars, maar hebben hier veel mensen de afgelopen jaren een verschuiving in gezien of is dit echt per opdracht/domein verschillend?
@
t_captain ORV hebben we een vrij "riante" variant in de hypotheek zitten waarna mijn partner met het inkomen prima het huishouden kan dragen (het huis zal dan afgelost zijn). Dank voor de tip! AOV moet ik nog induiken; die risico afweging vind ik nog wel vrij lastig en er is heel veel keus (wanneer uitbetalen, welke hoogte (percentage) wordt je afgekeurd, hoe lang wordt er betaald, etc.).
@
bumble_bee dank voor de namen Hiscox en Moneymonk, dat lijken me al goede startpunten - en al pakt het na een aantal maanden/jaar niet naar verwachting uit, wisselen we weer

.
[
Voor 71% gewijzigd door
FreeMeToday op 30-10-2020 19:25
]