Ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu op dit moment naast de 36 uur per week 'uurtje factuurtje' te werken part-time CTO van een Fintech start-up. Wat dat gaat worden is nog de vraag natuurlijk; maar het is wel een super gave ervaring. Daarnaast ben ik bezig voor een andere bedrijf om daar trainingen voor te gaan verzorgen. En dat 'schaalt' een stuk beter dan mezelf per uur verkopen. Dat is nu even aanpoten; maar levert straks 'per uur' veel meer op.Woy schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:07:
Qua vrijheid, dat is voor mij wel echt de reden om te gaan ZZP'en, ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik niet gewoon uurtje factuurtje zou willen werken. Maar deze stap geeft mij echt de vrijheid om na te denken over hoe ik de toekomst wel mijn geld wil verdienen. Ik denk nog steeds dat dat niet puur freelancen is, maar door het geld dat ik nu verdien krijg ik wel veel meer opties om straks bijvoorbeeld een jaar zonder inkomsten te zitten en wat te gaan ontwikkelen waar ik op de lange termijn wat aan heb.
Die twee dingen was ik nooit gaan doen als ik nog in loondienst had gezetetn.
https://niels.nu