Een upgrade. Heb eea veranderd aan 1804 als newbie, en om dat allemaal opnieuw uit te vinden... nja misschien moet dat maar een keer. Heb er wel van geleerd, werd gedwongen om Rhytmbox te gebruiken en die is best oke. Verder heb ik nu terug in 18.04 (die heerlijk draait, en kernel 5.3 heeft met point release 4) het Communityheme installt, dat zorgt al voor veel verandering/modernisering . Verder merkte ik gelijk in 20.04 dat ik (de shortcut van) rechtsklikken op buroblad en daar terminal miste.MainframeX schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 09:57:
[...]
Had je een clean install gedaan of upgrade? Naar mijn ervaring heb ik altijd minder last gehad van rare bugs bij een schone installatie dan bij een upgrade. Verder is een 2 jaar lang doorontwikkelde 18.04 lts qua stabiliteit moeilijk te overtreffen denk ik. Dat was ook wel een heel goede release!
Ik wacht zelf ook nog een paar weken tot de eerste point release uitkomt en dan ga ik ook over
Even een vraag over de snapificering: waarom vindt men het zo nadrujkkelijk aanwezig, in software center was het toch alllang? Waar vind je het verder dan?
[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 25-04-2020 14:33 ]