Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb wel eens met buggy thema's of icon packs gehad dat een icoon veel groter werd weergegeven dan de bedoeling was. Heb je dus een toolbar met opeens een 256x256 icoon erin, ipv netjes de 16x16 of 20x20 versie. Of de enige die beschikbaar is en toevallig een hoge resolutie heeft verkleind.

Kijk dus eens wat er gebeurt met de grootte als je van OS thema wisselt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:02
mag hier geen vragen neergooien zie ik net....

[ Voor 90% gewijzigd door idef1x op 28-12-2020 19:18 ]

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 16:47

Dograver

>> Insert Title Here <<

Goedemorgen wijze heren,

Lees op de achtergrond al een tijdje stiekem mee en vond het toch maar eens tijd om weer eens wat Ubuntu om te klooien en zo weer wat wijzer te worden. Je moet toch deze dagen :)

Gisteravond de bestaande 20.04.1 LTS te voorzien van de Budgie interface.
Kan persoonlijk maar niet wennen aan die Ubuntu eigen interface met die mega grote knoppen.
Moet zeggen dat ik vooral erg blij ben met het dock onderin welke gewoon erg snappy reageert, zelf op een dikke Probook 6560b uit 2011/2012.

De gedachte speelt bij mij al langer om eens te kijken hoever ik kom om Linux als mijn werk OS te gaan gebruiken. Alleen wat vooronderzoek nodig. Gebruiken published Citrix apps op het werk en die heb ik al aan de praat, echter zit ik nog met ons VOIP programma (Xelion) op Java waar ik moet uitvogelen hoe ik dat aan de praat moet krijgen. Vanuit de leverancier 0 support. Had al Iced-tea geprobeerd maar daar kreeg ik foutmeldingen. Back to the drawing board.

PSN-ID Dograver

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:27

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Dograver schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:18:
Goedemorgen wijze heren,
De gedachte speelt bij mij al langer om eens te kijken hoever ik kom om Linux als mijn werk OS te gaan gebruiken. Alleen wat vooronderzoek nodig. Gebruiken published Citrix apps op het werk en die heb ik al aan de praat, echter zit ik nog met ons VOIP programma (Xelion) op Java waar ik moet uitvogelen hoe ik dat aan de praat moet krijgen. Vanuit de leverancier 0 support. Had al Icedtea geprobeerd maar daar kreeg ik foutmeldingen. Back to the drawing board.
Ja wat de meest universele optie is om hem te draaien via Wine oid :P Zeker bij zo'n app wil je eigenlijk wel dat je die stabiel kan blijven draaien :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 16:47

Dograver

>> Insert Title Here <<

Touchdomex schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:26:
[...]

Ja wat de meest universele optie is om hem te draaien via Wine oid :P Zeker bij zo'n app wil je eigenlijk wel dat je die stabiel kan blijven draaien :P
Ja Wine, maar dat voelt toch een beetje als valsspelen he ;)

PSN-ID Dograver

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:27

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Dograver schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:28:
[...]

Ja Wine, maar dat voelt toch een beetje als valsspelen he ;)
Ja met dit soort zakelijke applicaties vind ik het niet valsspelen. Eerder noodzakelijk kwaad :+ Die dingen zijn vaak echt niet te flexibel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:20
echter zit ik nog met ons VOIP programma (Xelion) op Java waar ik moet uitvogelen hoe ik dat aan de praat moet krijgen. Vanuit de leverancier 0 support.
Je zou wellicht kunnen kijken naar een algemeen VoIP-programma, en dat instellen met de SIP-instellingen die ook voor fysieke toestellen gebruikt worden. Als die beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

echter zit ik nog met ons VOIP programma (Xelion) op Java waar ik moet uitvogelen hoe ik dat aan de praat moet krijgen. Vanuit de leverancier 0 support. Had al Icedtea geprobeerd maar daar kreeg ik foutmeldingen. Back to the drawing board.
Daar heb ik ervaring mee. Het vereist snoeihard versie 8 van Java. En dan zou je denken dat die installeren genoeg is, maar dan heb je het mis. Je moet in /usr/lib/jvm de symlink naar default-java aanpassen zodat die naar de java-8 versie verwijst. Dan pas zal iced-tea werken met Xelion.

En dan heb je 't gestart, mooi. Wil je er ook mee kunnen bellen? Dan heb je pech, want dat werkt niet. Niet als je OpenJDK gebruikt iig. Als ik namelijk een contact of telefoonnummer invul, gaat het invulveld weg en gebeurt er niets. En als ik gebeld wordt, hoort de andere partij mij niet. Dit omdat het geen geluidsapparaten vind.
Ik heb het niet getest met de Oracle Java.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 15:43
Ik blijf LibreOffice maar raar pakket vinden als het om talen gaat.
Je kan uren zoeken maar nergens vind je info over een vaste locatie waar je languagepacks kan downloaden of instructies daarover.

Nu weer een ander geval:
Ik installeer Ubuntu Budgie 20.10 en selecteer tijdens setup EN-GB.
Na de reboot zie ik in de settings dat ik inderdaad English (UK) heb.

Vervolgens voeg ik de LibreOffice PPA toe:
code:
1
2
sudo add-apt-repository ppa:libreoffice/ppa
sudo apt-get update

en installeer ik LibreOffice. Ik open Writer, ga naar Tools > Settings en... ik heb English USA! Kan ook niks anders kiezen.

Hoe kan je from scratch, dus op een systeem waar nog geen LO staat, de en-GB versie op Ubuntu installeren?

EDIT:
Online lees ik dat het probleem bij meerdere mensen optreedt. Of je nou English USA of English UK Ubuntu hebt, LibreOffice kiest altijd USA. Best wel irritant en niet zo netjes.
Om vervolgens toch UK interface, spellcheck, hyphen en help te krijgen doe ik daarna:
code:
1
2
3
sudo add-apt-repository -y ppa:libreoffice/ppa
sudo apt update
sudo apt install -y libreoffice-l10n-en-gb hunspell-en-gb hyphen-en-gb libreoffice-help-en-gb

Daarna kan ik UK English als interface kiezen.
Bizar dat dit niet gewoon via LibreOffice instellingen te selecteren is. Iedereen wordt dus USA English door de strot geduwd.

Overigens is dit niet ongerelateerd aan Ubuntu want de LibreOffice installer kijkt wel naar je system language. Als die NL was geweest, wordt die versie geinstalleerd.

[ Voor 35% gewijzigd door Jazco2nd op 07-01-2021 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jazco2nd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:16:
Bizar dat dit niet gewoon via LibreOffice instellingen te selecteren is. Iedereen wordt dus USA English door de strot geduwd.

Overigens is dit niet ongerelateerd aan Ubuntu want de LibreOffice installer kijkt wel naar je system language. Als die NL was geweest, wordt die versie geinstalleerd.
Als je het over de Windows installer hebt, dan heb je een pakket dat alles van LO bevat, inclusief alle taalopties. Dat valt niet te vergelijken. Bij Linux distro's zoals Ubuntu zijn dat aparte packages. Dat is ook de reden waarom de taal en-US is, de ontwikkelaars zijn voornamelijk Amerikaans en op heel veel systemen is dat ook de standaard taal.

Het is wat gek, maar ik denk dat de keus dat men voor Amerikaans Engels kiest als standaard en niet voor Brits Engels gaan te maken zal hebben dat niet iedereen Brits Engels begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Al mijn Firefox en Pale Moon installaties hebben het volgende als preferred languages :
code:
1
2
English U.S.A.
English U.K.

En heel eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe het OS staat ingesteld of het nou Windows of Linux is, maar dat zou dan waarschijnlijk hetzelfde moeten zijn... :+

Kortom : Ik ben het wel met de LibreOffice logica eens! d:)b

/EDIT :
Jazco2nd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:05:
@nero355 ik denk dat er minstens 1 land is die het niet met je eens is. En vast ook nog een heel continent (AU English) 😉
Trouwens, mijn punt is dat UK English compleet mist terwijl het OS (Ubuntu) UK is. In jouw browsers zijn ze beide aanwezig.
Dan kan ik ook gelijk beginnen met het terugzetten van "English (Canada)" in Firefox volgens jou! :P :+

Nee, ik vind het wel prima zo en dat was ook gelijk mijn punt : Ik denk dat je in de minderheid bent ;)

[ Voor 45% gewijzigd door nero355 op 09-01-2021 19:00 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Hero of Time schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:45:
[...]

Als je het over de Windows installer hebt, dan heb je een pakket dat alles van LO bevat, inclusief alle taalopties. Dat valt niet te vergelijken. Bij Linux distro's zoals Ubuntu zijn dat aparte packages. Dat is ook de reden waarom de taal en-US is, de ontwikkelaars zijn voornamelijk Amerikaans en op heel veel systemen is dat ook de standaard taal.

Het is wat gek, maar ik denk dat de keus dat men voor Amerikaans Engels kiest als standaard en niet voor Brits Engels gaan te maken zal hebben dat niet iedereen Brits Engels begrijpt.
Die laatste uitleg, dat argument snap ik echt helemaal niks van. Je ondersteunt meerdere talen omdat de hele wereld niet 1 taal begrijpt. De installer pakt niet US Engels by default, want op NL Ubuntu wordt NL LibreOffice geïnstalleerd.
Dat op een UK Ubuntu niet UK Engels wordt geïnstalleerd is dus gewoon een fout.

Zo zijn er wel meer fouten. Bijvoorbeeld: default opslag formaat. Je kan kiezen uit oa Transitional OOXML of Office 2003-365. Daar klopt niks van, want MS Office gebruikt juist alleen maar Transitional OOXML.

Je kan nergens Strict OOXML kiezen (de standaard). Je kiest hier dus uit B of B. Optie A mist. En dat terwijl LibreOffice juist beter Strict OOXML ondersteund, aangezien dat een echte gedocumenteerde standaard is IPV het rommeltje dat MS ervan maakt met Transitional.

@nero355 ik denk dat er minstens 1 land is die het niet met je eens is. En vast ook nog een heel continent (AU English) 😉
Trouwens, mijn punt is dat UK English compleet mist terwijl het OS (Ubuntu) UK is. In jouw browsers zijn ze beide aanwezig.

[ Voor 7% gewijzigd door Jazco2nd op 07-01-2021 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Jazco2nd, hoe kan je mijn uitleg niet snappen? Er zijn een hele hoop mensen die 'colour' niet begrijpen, maar als er 'color' staat, ze dat wel doen. Dat noem ik, samen met de nationaliteit van de meeste LO ontwikkelaars, als reden waarom US Engels als standaard is gemaakt. Als je een andere, afwijkende taal wilt, zal je dat specifieke taalpakket moeten installeren.

Je valt nu over het feit dat je en-UK moet installeren, anders heb je en-US. Maar als je complete systeem in het Nederlands is, ga je exact hetzelfde probleem krijgen. Je moet dan ook specifiek l10n-nl installeren, anders is de UI de standaard en-US.

Vergeet ook niet dat de computer de oorsprong in de VS had. Dat zal ook een reden zijn wat en-US als standaardtaal heeft gemaakt. Ik heb ook bij Windows nooit de keus US Engels en UK Engels gezien, alleen gewoon Engels. En dat is dan weer US Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Hero of Time schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:19:
@Jazco2nd, hoe kan je mijn uitleg niet snappen? Er zijn een hele hoop mensen die 'colour' niet begrijpen, maar als er 'color' staat, ze dat wel doen. Dat noem ik, samen met de nationaliteit van de meeste LO ontwikkelaars, als reden waarom US Engels als standaard is gemaakt. Als je een andere, afwijkende taal wilt, zal je dat specifieke taalpakket moeten installeren.

Je valt nu over het feit dat je en-UK moet installeren, anders heb je en-US. Maar als je complete systeem in het Nederlands is, ga je exact hetzelfde probleem krijgen. Je moet dan ook specifiek l10n-nl installeren, anders is de UI de standaard en-US.

Vergeet ook niet dat de computer de oorsprong in de VS had. Dat zal ook een reden zijn wat en-US als standaardtaal heeft gemaakt. Ik heb ook bij Windows nooit de keus US Engels en UK Engels gezien, alleen gewoon Engels. En dat is dan weer US Engels.
Omdat dat allemaal geen argumenten kunnen zijn. Ik leg reeds uit dat de LO installer eerst kijkt welke taal het systeem heeft en vervolgens die installeert. Je argumentatie gaat dus helemaal niet op.
Er is geen keuze gemaakt om default 1 taal te kiezenmaar om dit conditioneel te maken, zodat iemand die UK English gebruikt niet ineens in al zijn documenten "colour" verbetert ziet worden naar "color".

Dat je nog nooit het verschil in software hebt gezien is dan toch jouw eigen beperkte ervaring? Nu doe je aannames dat jouw ervaring dan wel standaard moeten zijn.

Ik heb op verschillende systemen altijd en-GB draaien. Van Raspberry Pi's tot Chromebooks en ja, zelfs Windows.

Dat is voor al deze systemen gewoon de default taal bij bepaalde landen (niet alleen UK). En ja, zelfs bij Ubuntu.

Ubuntu kiest bij een ander land gewoon de taal die erbij hoort, of je kan het zelf aanpassen. Sterker nog, als je een Engels land kiest, zijn alle soorten Engels by default geïnstalleerd en de versie van het land is dan default.
LO heeft ondersteuning voor alle genoemde talen en landen, en als je dus een NL Ubuntu hebt kiest hij netjes NL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt het telkens over de LO installer. Die is er bij Ubuntu helemaal niet. Stop daar dus mee. Het is verwarrend en helpt absoluut niet met je punt. De Brits Engelse taaloptie is een apart pakket en dat is dat. Wil je en-GB, dan installeer je dat pakket. Klaar.

Je kan verders boos zijn wat je wilt, maar dat heeft hier geen zin. Het verandert helemaal niets aan het feit dat en-US de standaard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 18:11

aawe mwan

Wat ook leuk is:

In LibreOffice zie ik 5 vormen van Nederlands en 5 vormen van Engels, waaronder UK en Zuidafrikaans Engels, terwijl mijn Ubuntu op Nederlands staat.

In de lijst van met apt geinstalleerde pakketten vind ik dit als mogelijke verklaring:
libreoffice-l10n-en-gb/focal-updates,focal-updates,now 1:6.4.6-0ubuntu0.20.04.1 all [installed,automatic]
libreoffice-l10n-en-za/focal-updates,focal-updates,now 1:6.4.6-0ubuntu0.20.04.1 all [installed]
libreoffice-l10n-nl/focal-updates,focal-updates,now 1:6.4.6-0ubuntu0.20.04.1 all [installed,automatic]

Dit komt gewoon uit de standaard Ubuntu repository. Heb ik niks voor hoeven te doen.
Die hunspell heb ik ook voor diverse talen. Geen idee meer hoe dat er ooit opgekomen is.

[ Voor 8% gewijzigd door aawe mwan op 07-01-2021 21:20 ]

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
Ubuntu 20.10 hier.

Ligt het aan mij of zijn de fonts niet heel strak?

Mijn vergelijkingsmateriaal is macOS op een MacBook Pro met retina scherm dus wellicht is het gewoon geen goede vergelijking?

Ik kan het oplossen door in de displays instellingen de scale te wijzigen van 100% naar bijvoorbeeld 125%. Dan ziet het er strak uit maar dan mis ik nogal wat ruimte.

De Font Manager opties heb ik ook verkend maar echt mooie anti-aliasing krijg ik er niet uit.

Heeft het zin door te zoeken of is het simpelweg een Ubuntu/Gnome dingetje?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 18:18

uppie8374

Sousousou

Heb voor het eerst sinds jaren Ubuntu weer uit de kast getrokken.

Ik zou graag mijn oude games gaan spelen uit ongeveer de jaren 1995-2005. Veel daarvan krijg ik in Windows namelijk niet meer draaiend. Nu las ik laatst over het ontstaan van Vulkan en dxvk. Ik heb een globaal idee gekregen wat het is. Echter ik kan niets anders vinden dan technische discussies die mijn linux kennis te boven gaan.

Ik was eigenlijk simpelweg op zoek naar een antwoord of Vulkan en dxvk samen met Wine de oplossing zijn om die games weer te gaan spelen.

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

uppie8374 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:20:
Heb voor het eerst sinds jaren Ubuntu weer uit de kast getrokken.

Ik zou graag mijn oude games gaan spelen uit ongeveer de jaren 1995-2005. Veel daarvan krijg ik in Windows namelijk niet meer draaiend. Nu las ik laatst over het ontstaan van Vulkan en dxvk. Ik heb een globaal idee gekregen wat het is. Echter ik kan niets anders vinden dan technische discussies die mijn linux kennis te boven gaan.

Ik was eigenlijk simpelweg op zoek naar een antwoord of Vulkan en dxvk samen met Wine de oplossing zijn om die games weer te gaan spelen.
installeer lutris of playonlinux, hoef je zelf niet te veel na te denken/uitzoeken of met handmatig met wine-prefixes te werken. succes! en trouwns steam met proton :P

voor oud(ere) games heb je meestal wel 32bit libs nodig

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
Om nog even terug te komen op mijn macOS font vraagstuk.

Ik ben uiteindelijk op de Dell site gaan kijken naar de specs van mijn scherm en kwam al snel tot de conclusie dat ik niet over een HiDPI/Retina scherm beschik.

Het betreft een 15,6 inch Full HD WVA-beeldscherm (1920 x 1080)

Met een DPI calculator heb ik berekend dat ik beschik over 141 DPI.

Vervolgens heb ik bij Apple de San Francisco fonts gedownload (https://developer.apple.com/fonts/) en in Ubuntu geïmporteerd.

Na wat tweaken in Font Manager (niet standaard geïnstalleerd) met de volgende instellingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7xZ675LgySatQSLov-APJyzK4bs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AH1RPAzbqkyLRO28Ov0iZbUK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wAiVkiBqIhUDrUBOJJqabiBR8ug=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wm6lc5SSL7FYYoEs3kFO5BTy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3nm1-EnxA27EaLhHv4Eqvtgmx08=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fzqGvhYY12RYuDFBkh1zDJXy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2geXuAGQ4scxT05jClCF1jCYS3g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P2ndKT4KlsoWFA31izOk4UVU.png?f=fotoalbum_large

Ziet het er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBPuzV2fHcHFND4voPQ_HLUjc2E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a1crgXoUGeg2CThe1Qk5iqmx.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij haal ik er zo het meeste uit.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Probleem heeft zich vanzelf opgelost. Weer een fijne ervaring met Linux O+

Tevens excuses voor de extreme topic kick... Zag ik pas achteraf aangezien ik de zoekfunctie gebruikt heb.

[ Voor 134% gewijzigd door StopEcocide op 14-01-2025 20:51 ]

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: STOP ECOCIDE 💚🌍💚

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:44
4 jaar later, tja Ubuntu is niet meer hot.
Vraag me zelfs af hoelang het duurt voordat de pc helemaal is uitgestorven. Daar bedoel ik eigenlijk ook de laptop mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prisma16
  • Registratie: Augustus 2023
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 06:44:
Vraag me zelfs af hoelang het duurt voordat de pc helemaal is uitgestorven. Daar bedoel ik eigenlijk ook de laptop mee.
Ik maak dit bericht op een desktop uit 2012 die ik in 2020 voor 300 euro heb gekocht. Uiteraard met Ubuntu er op.

Dat je weinig hoort over desktops met Ubuntu is eenvoudig te verklaren. Deze combinatie werkt altijd. Kan je gewoon gebruiken zonder iets aan het OS te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metro2002
  • Laatst online: 08:45

Metro2002

Memento mori

Sjah schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 06:44:
Niet, pc's zullen op de werkvloer altijd gebruikt blijven worden en vlak ook pc gaming niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Metro2002 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:34:
[...]

Niet, pc's zullen op de werkvloer altijd gebruikt blijven worden en vlak ook pc gaming niet uit
Denk dat die ook daar weggaat, zodra de kb weg kan doordat spraakherkenning ooit goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Sjah schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:44:
Denk dat die ook daar weggaat, zodra de kb weg kan doordat spraakherkenning ooit goed wordt.
Liever niet... :z

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
Ik sta aan jouw (oude) kant hoor, ouwe Fortran-piraat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

Sjah schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 16:31:
Ik sta aan jouw (oude) kant hoor, ouwe Fortran-piraat.
Daar ben ik niet oud genoeg voor : Wikipedia: Fortran
En al helemaal niet een programmeur dus dat gaat hem niet worden ;)

Pagina: 1 ... 58 59 Laatste

Let op:
NEE ! ook hier geen vragen neergooien, open een nieuw topic !!