Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste
Acties:
  • 372.850 views

• goldvinger
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
Ook ik heb geen problemen met hoge pings en de tv doet het ook goed. Nooit geen problemen gehad.
Ik woon in de Danswijk, 1326

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-10 16:45
raar dat sommige mensen in Almere wel problemen hebben en sommige geen..
't lijkt wel selectief.. (alsof de andere mensen de rekening niet hebben betaald :X )

ik neem het tweak eigenlijk wel erg kwalijk dat deze problemen er zijn. (zelfs als ze er niets aan kunnen doen...)
dan moet tweak maar gaan klagen bij kpn. ik kan dat niet (ik heb immers een tweak abbo.)

wat ik nog het ergste vind is dat tweak dit niet netjes op de website meld. (dat sommige glas mensen last hebben van 'ping' problemen..) hieraan stoor ik 't meest.. is dat dan zoveel werk/moeite om toe tegeven dat sommige mensen problemen hebben :|

ps, als je specifiek vragen aan mensen uit Almere wilt stellen.. kan je beter het Almere topic gebruiken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Killerbert op 28-10-2010 02:51 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Killerbert schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 02:40:
ik neem het tweak eigenlijk wel erg kwalijk dat deze problemen er zijn. (zelfs als ze er niets aan kunnen doen...)
dan moet tweak maar gaan klagen bij kpn. ik kan dat niet (ik heb immers een tweak abbo.)

wat ik nog het ergste vind is dat tweak dit niet netjes op de website meld. (dat sommige glas mensen last hebben van 'ping' problemen..) hieraan stoor ik 't meest.. is dat dan zoveel werk/moeite om toe tegeven dat sommige mensen problemen hebben :|
Tja ben het hier roerend mee eens, trouwens ook nog steeds geen reply op m'n mailtje (Grum in "Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 1") naar ze :-(

Nou maar hopen dat de 'maintenance' van 2 nov inderdaad iets oplost in almere. Het is gewoon te suf voor woorden atm, tussen 22:00 zakt m'n ping (in wow) van 140 naar 18 ... lekker dan :D

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:14
*sigh*
Ik heb de helpdesk gebeld en die kan niets anders zeggen dan dat het wachten op reggefiber is, reggefiber is voor mij als klant niet te bereiken en dus kan ik niet weten of en wanneer er iets geleverd wordt.
Echt mega frustrerend en moet zeggen dat dit voor mij wel een van de redenen is als klant zijnde om niet over te stappen. Ik bedoel, krijg nu niet direct het idee dat reggefiber/glashart op mij als klant zit te wachten via tweak....

specs

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-10 21:23
Loekie schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:11:
*sigh*
Ik heb de helpdesk gebeld en die kan niets anders zeggen dan dat het wachten op reggefiber is, reggefiber is voor mij als klant niet te bereiken en dus kan ik niet weten of en wanneer er iets geleverd wordt.
Echt mega frustrerend en moet zeggen dat dit voor mij wel een van de redenen is als klant zijnde om niet over te stappen. Ik bedoel, krijg nu niet direct het idee dat reggefiber/glashart op mij als klant zit te wachten via tweak....
Tja dit is echt frustrerend. Ik ben nu overgegaan op Ziggo en heb de boel reeds 1 week werkend thuis.
Nu ben ik aan het steggelen over de administratiekosten. Ze zijn wel heel erg snel met acceptgiro's en facturen sturen. Maar een fatsoenlijk product tijdig leveren is er niet bij.

Die doos Merci ten spijt (kost 25 euro). Ik vind het eigenlijk dus belachelijk dat zij "het zeg maar" verkloten, ik ook nog onterecht administratiekosten moet betalen. Ik vind eigenlijk dat zij in gebreke blijven en dit dus ten onrechte heffen. Okay, je gaat een overeenkomst aan (staat in de algemene voorwaarden). Maar toch: zij falen gewoon keihard en ik heb hierdoor schade gehad (tetheren, avondjes Wifi hacken en ik moet nu telkens op kantoor verblijven)! Tis gewoon eigenlijk de omgekeerde wereld.

Heeft hier iemand hier ervaring mee? Ofwel, kan je hier onderuit komen?

@Loekie! Succes nog ff met w88!

• Loekie
thestiffmeister schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:39:
Die doos Merci ten spijt (kost 25 euro). Ik vind het eigenlijk dus belachelijk dat zij "het zeg maar" verkloten, ik ook nog onterecht administratiekosten moet betalen. Ik vind eigenlijk dat zij in gebreke blijven en dit dus ten onrechte heffen. Okay, je gaat een overeenkomst aan (staat in de algemene voorwaarden). Maar toch: zij falen gewoon keihard en ik heb hierdoor schade gehad (tetheren, avondjes Wifi hacken en ik moet nu telkens op kantoor verblijven)! Tis gewoon eigenlijk de omgekeerde wereld.

@Loekie! Succes nog ff met w88!
In de huidige AV staat dat Tweak zich verplciht binnen 60 dagen te leveren, is het op dag 61 niet werkend, dan is het contractbreuk en kun je dus kosteloos opzeggen. Ik ben niet juridisch onderlegd, maar dan kun je ook die 25 terugvragen vziw.

Gelukkig zijn ze bij Ziggo redelijk flexibel, anders zat ik al zonder internet, maar persoonlijk vind ik dat wel een van de mindere punten. Het lijkt wel op ADSL van jaren terug, je doet een aanvraag en de netwerkoperator neemt contact met u op wanneer hij dat wil en het kan zijn dat hij dat pas over 8 weken wil....
* Loekie hopes the waiting soon will be over :)

[ Voor 15% gewijzigd door Loekie op 29-10-2010 11:36 ]

specs

• chocka
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:38
thestiffmeister schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:39:
[...]
Ja, maar hierbij wel even de vraag of er al sprake was van een operationele dienst conform hetgeen je hebt aangevraagd. Daarbij kan je automatische geïncasseerde kosten tot max. 45~60 dagen laten storneren. Nu ben ik niet helemaal bekend met jouw case, zodoende de vraag om even duidelijk te geven:

1. Je hebt aanvraag ingediend?
2. De benodigde apparatuur is je reeds toegeschonden/ontvangen?
3. De eerste factuur voor administratiekosten en borg zijn reeds geïnd?
4. Is er al iets opgeleverd?

In basis ligt de essentie geheel bij de vraag of er sprake is van een overeenkomst, zo niet dan heeft Tweak nergens recht op want er is tenslotte geen sprake van een contract. Maar daar wacht ik even op je reactie!

• thestiffmeister
chocka schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:24:
[...]

Ja, maar hierbij wel even de vraag of er al sprake was van een operationele dienst conform hetgeen je hebt aangevraagd. Daarbij kan je automatische geïncasseerde kosten tot max. 45~60 dagen laten storneren. Nu ben ik niet helemaal bekend met jouw case, zodoende de vraag om even duidelijk te geven:

1. Je hebt aanvraag ingediend?
2. De benodigde apparatuur is je reeds toegeschonden/ontvangen?
3. De eerste factuur voor administratiekosten en borg zijn reeds geïnd?
4. Is er al iets opgeleverd?

In basis ligt de essentie geheel bij de vraag of er sprake is van een overeenkomst, zo niet dan heeft Tweak nergens recht op want er is tenslotte geen sprake van een contract. Maar daar wacht ik even op je reactie!
Thanks for the reply!
1. Aanvraag is ingediend en heb een contractsbevestiging gehad op papier. Dus aan punt 1 is voldaan.
2. Ik heb geen apparatuur ontvangen. Ik heb een aansluitpunt van Glashart in mijn meterkast gekregen bij oplevering van mijn appartement (zat er dus al in). Hieraan is dus niets gebeurd. Ik heb de monteur nog niet gesproken en er is niet aangesloten. Ofwel: ik heb alleen een contractsbevestiging gekregen op papier en een Merci-doos als goedmakertje omdat ik nog geheel niet ben aangesloten.
3. De eerste factuur voor de administratiekosten is verstuurd. Tevens hebben ze deze ingecasseerd van mijn rekening. Deze heb ik gestorneerd en ongedaan gemaakt. Hierop heb ik reactie gekregen dat dat niet de bedoeling was (met het vriendelijke verzoek dit over te maken). Tweak servicedesk is op de hoogte van mijn opzegging. Heb deze opzegbevestiging nog niet ontvangen op papier (wel via de mail).
4. Er is niets opgeleverd. Heb de aanvraag eind augustus ingediend en tot op heden heb ik alleen enkele Tweak papiertjes ontvangen. Verder geen werkende lijn o.i.d. (mede omdat ik nog geen monteur heb gehad).

Vind dit wel een interessante case omdat meerdere providers deze handelswijze hebben.

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Kees schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:58:
[...]
18 juni besteld, nog niet aangesloten (Enschede - zijn wat problemen mee).
En ik dacht dat ik lang moest wachten... Welke wijk als ik vragen mag?
In Stadsveld ligt het al enige tijd voor de deur and that's it helaas. Ik zei "duurt lang", Concepts zei:
Helaas is de wijkcentrale nog niet gereed.
Hierdoor kunt u nog niet worden aangesloten.

Ah dank voor deze uitgebreide informatie waardoor ik nog niet weet wanneer ik XS4all kan opzeggen :P

Verwijderd

Mijn telefonieprobleem is opgelost nadat ik "tweak" een PM had gestuurd.

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 16:44

aal

Wellicht kan iemand mij iets uitleggen..

Ik sta op het punt te verhuizen naar deventer, en zit een beetje te kijken naar de mogelijkheden van glasvezel.

Nu geeft glashart.nl voor mijn a.s. postcode + huisnummer aan dat glasvezel beschikbaar is. Probleem is alleen dat als ik dezelfde combinatie invoer in de postcode check op tweak.nl, deze aangeeft dat er geen glasvezel beschikbaar is.

Concepts ICT, XMS en solcon geven alledrie aan dat glasvezel wél beschikbaar is.

Nog vreemder, als ik via google streetview wat huisnummers bekijk, dan is volgens tweak bij 1 van deze nummers glasvezel wél beschikbaar, maar het huis daarnaast weer niet.

Voor zover ik begrijp ligt er in die straat gewoon glasvezel. Dus dan lijkt mij dat er voor de hele straat glasvezel beschikbaar moet zijn?

Kan iemand verklaren waarom tweak wel beschikbaar is op 1 huisnummer in die straat en op andere huisnummers weer niet?

Alvast mijn dank!
Kan het zijn dat je nieuwe huis wel de glasvezel tot aan de voordeur heeft maar nog niet afgemonteerd in de meterkast? Of om andere reden nog niet activeerbaar?

Van Tweak weet ik dat ze hun postcodechecks (dat is op KPN netwerken iig zo) baseren op de vraag of er daadwerkelijk snél opgeleverd kan worden (lees: glasvezel aansluiting is in meterkast gemonteerd en verbinding tussen aansluiting en centrale is getest).

Nou is het wel zo dat in Deventer het netwerk in beheer is van Reggefiber en dat mijn theorie voor R+ sowieso niet zo erg op lijkt te gaan (als je kijkt naar de perikelen in Enschede).

Beste is toch om Tweak te bellen denk ik .

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• thestiffmeister
Mon schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:56:
[...]

En ik dacht dat ik lang moest wachten... Welke wijk als ik vragen mag?
In Stadsveld ligt het al enige tijd voor de deur and that's it helaas. Ik zei "duurt lang", Concepts zei:
Helaas is de wijkcentrale nog niet gereed.
Hierdoor kunt u nog niet worden aangesloten.

Ah dank voor deze uitgebreide informatie waardoor ik nog niet weet wanneer ik XS4all kan opzeggen :P
Ik zit in Twekkelerveld. Het probleem zit hem hier dat KPN gewoon leverbaar is. Andere aanbieders bieden het via Glashart aan. Echter moet het gebied hier nog worden geupgrade zodat Glashart dit ook kan aanbieden. Ik weet niet psies hoe dit zit.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Ik heb zojuist de Amino box al ontvangen, terwijl er nog niet eens een afspraak voor de aansluiting gemaakt is.
Is dit standaard?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

eymey schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:55:

Nou is het wel zo dat in Deventer het netwerk in beheer is van Reggefiber en dat mijn theorie voor R+ sowieso niet zo erg op lijkt te gaan (als je kijkt naar de perikelen in Enschede).
Groot deel van Enschede zit ook op Reggefiber (waaronder ik) en ik wacht ook al een tijdje op de aansluiting.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 16:44

aal

eymey schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:55:
Kan het zijn dat je nieuwe huis wel de glasvezel tot aan de voordeur heeft maar nog niet afgemonteerd in de meterkast? Of om andere reden nog niet activeerbaar?

Van Tweak weet ik dat ze hun postcodechecks (dat is op KPN netwerken iig zo) baseren op de vraag of er daadwerkelijk snél opgeleverd kan worden (lees: glasvezel aansluiting is in meterkast gemonteerd en verbinding tussen aansluiting en centrale is getest).

Beste is toch om Tweak te bellen denk ik .
Hmm toch maar ff bellen dan. Thx!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:22
thestiffmeister schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:40:
[...]

Thanks for the reply!
1. Aanvraag is ingediend en heb een contractsbevestiging gehad op papier. Dus aan punt 1 is voldaan.
2. Ik heb geen apparatuur ontvangen. Ik heb een aansluitpunt van Glashart in mijn meterkast gekregen bij oplevering van mijn appartement (zat er dus al in). Hieraan is dus niets gebeurd. Ik heb de monteur nog niet gesproken en er is niet aangesloten. Ofwel: ik heb alleen een contractsbevestiging gekregen op papier en een Merci-doos als goedmakertje omdat ik nog geheel niet ben aangesloten.
3. De eerste factuur voor de administratiekosten is verstuurd. Tevens hebben ze deze ingecasseerd van mijn rekening. Deze heb ik gestorneerd en ongedaan gemaakt. Hierop heb ik reactie gekregen dat dat niet de bedoeling was (met het vriendelijke verzoek dit over te maken). Tweak servicedesk is op de hoogte van mijn opzegging. Heb deze opzegbevestiging nog niet ontvangen op papier (wel via de mail).
4. Er is niets opgeleverd. Heb de aanvraag eind augustus ingediend en tot op heden heb ik alleen enkele Tweak papiertjes ontvangen. Verder geen werkende lijn o.i.d. (mede omdat ik nog geen monteur heb gehad).

Vind dit wel een interessante case omdat meerdere providers deze handelswijze hebben.
En hebben ze niet een .nl domeinnaam voor je geregeld? Dat ging bij mij wel snel, was binnen 2 dgn geregeld.

• chocka
thestiffmeister schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:40:
[...]
Thanks for the reply!

OK dat is duidelijk, dan is er niets aan de hand. Dan wordt het gewoon een kwestie van je poot stijf houden.

Ik stuur je wel een bericht hoe hiermee verder om te gaan, want tenslotte leest Tweak hier mee. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door chocka op 29-10-2010 18:27 ]

• thestiffmeister
gerritjan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:09:
[...]

En hebben ze niet een .nl domeinnaam voor je geregeld? Dat ging bij mij wel snel, was binnen 2 dgn geregeld.
Ze hebben mss. dit reeds gedaan. Echter heb ik hier nog niet op kunnen inloggen (geen schrijven gehad over hoe en wat). Dus... mss. is het ook nog niet aangevraagd. No idea eigenlijk ;-)

• thestiffmeister
chocka schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:24:
[...]

OK dat is duidelijk, dan is er niets aan de hand. Dan wordt het gewoon een kwestie van je poot stijf houden.

Ik stuur je wel een bericht hoe hiermee verder om te gaan, want tenslotte leest Tweak hier mee. O-)
Dat zou helemaal geweldig zijn. _/-\o_
Alvast bijzonder veel dank aan deze zijde!

Klopt inderdaad dat Tweak hier ook meeleest.... O-) Zo jammer dat ze zo weinig doen aan de vervelende toestanden die ik hier allemaal lees (pingtijden en dat soort shit -> okay, ligt aan KPN misschien maar communiceer hier dan ff over). Heb tijdenlang TweakDSL gehad en dat beviel altijd goed! Helaas dat zo nu de goede naam te "grabbel" gooien.

@Chocka: had mijn oude mailadres hier nog opgegeven @T.net. Nu is die veranderd naar een correct ;) >:)
Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door thestiffmeister op 29-10-2010 21:27 ]

• chocka
thestiffmeister schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:16:
[...]
@Chocka: had mijn oude mailadres hier nog opgegeven @T.net. Nu is die veranderd naar een correct ;) >:)
Alvast bedankt!
Ik heb je mail gestuurd naar je opgegeven mail uit je profiel @gmail

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik ben van plan over te stappen op Glasvezen van Tweak.
Ik woon in HAaksbergen en zowel KPN al Reggefiber kan mijn signaal leveren.

Kpn 30 Mbit en Reggefiber 35Mbit. Deze snelheid maakt me niet uit.
Waar het me om gaat is de digitale TV.
Veel inwoners klagen over de trage zaptijd vam de tuner van KPN.
Nou biedt Glashart ook interactieve tv aan, maar ik kan nergens iets vinden over de ervaringen.

Kan iemand me hier misschien vertellen hoe dit bevalt?

• Killerbert
die apparaten zijn stukken sneller en geven betere beeld kwaliteit
ze worden o.a. toegepast door lijbrandt, xms, tweak R+

eventjes de search gebruiken

Amino 110 / 130

[ Voor 8% gewijzigd door Killerbert op 01-11-2010 16:13 ]

• gerritjan
MauriX schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:03:

Nou biedt Glashart ook interactieve tv aan, maar ik kan nergens iets vinden over de ervaringen.

In Enschede en omgeving is nog niemand met een R+ aansluiting en het is ook niet duidelijk wanneer dit leverbaar is. Tweak zegt zelf dat ze vier weken levertijd hebben... :?
Als je bestelt krijg je misschien wel een doosje Merci-chocolaatjes omdat het allemaal zo lang duurt ;)

• thestiffmeister
chocka schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 08:45:
[...]

Ik heb je mail gestuurd naar je opgegeven mail uit je profiel @gmail
You've got a mail ;)
Bedankt nog ff voor de goede support!

Ik zou zeker voor de R+ optie gaan. Dit vanwege het "open" karakter v/d provider. Daarbij heb je geen gare IPTV motorola box + een zeer slecht functionerende Experiabox.

Echter....... Zoals Gerritjan al terecht opmerkt. Ik zou zeker w88 met het aanvragen van glasvezel of je houdt je huidige lijn er gewoon ff bij. De aanvraag duurt gewoon belachelijk lang 8)7 Er zijn momenteel al mensen aan het wachten vanaf juni/juli. Ik heb de boel opgezegd want ik heb mijn aanvraag in augustus ingediend en nog niets geleverd gekregen.

Wel grappig. Ik kan ineens ook KPN abbo's afsluiten. Terwijl dit voorheen niet mogelijk was (althans bij Tweak). Medewerkers bij de KPN store zeggen tegen mij: levertijd bedraag zeker 3 mnd t/m een half jaar |:(

Het lijkt wel of ze helemaal niet willen leveren (zowel Reggefiber alsmede de KPN).

[ Voor 73% gewijzigd door thestiffmeister op 02-11-2010 10:19 ]

• MorrisMaus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-11 13:35
Ik zou zowiezo nog even wachten tot je leest dat er een werkende R+ aansluiting is opgeleverd. De antwoorden van de helpdesk moet je zeker niet te veel op af gaan.

Inmiddels is de datum voor het inschieten van de aanvragen weer onbekend en weet de helpdesk zelf ook niet wanneer dit mogelijk is (dacht dat ze dit op 24 sept. reeds hadden gedaan, immers door helpdesk bevestigd, brief ontvangen en aansluitkosten geïncasseerd).

Wat ik in de hele gang van zaken wel vreemd vind, is dat Tweak zelf totaal geen initiatief toont om de klant te informeren over de gang van zaken of te voorzien van een alternatief. Een normale aansluiting kan toch wel gerealiseerd worden, waarom dan niet de klanten daar tijdelijk van voorzien?

Na vier maanden wachten ben ik het inmiddels wel zat.

[ Voor 3% gewijzigd door MorrisMaus op 04-11-2010 11:40 . Reden: typo ]

Ach..... dat maakt in ieder geval dat ik me weer wat beter voel over hetzelfde gedrag.... van Lijbrandt :P

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21

Het zenderaanbod van Glashart/Reggefiber (R+) abo's zijn veel interessanter omdat je in de meeste woonplaatsen waar glasvezel beschikbaar is dan ook nog op andere tv's in huis via DVB-C en soms ook analoog kunt blijven kijken via Reggefiber dit heeft KPN niet. Daarnaast zijn de Amino decoders een stuk gebruiksvriendelijker. Ook is het basis en extra zender aanbod bij Reggefiber een stuk ruimer kijk maar op deze en deze pagina's op de Tweak site voor het zenderaanbod en technische mogelijkheden/beperkingen.

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
aal schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:39:
Wellicht kan iemand mij iets uitleggen..

Ik sta op het punt te verhuizen naar deventer, en zit een beetje te kijken naar de mogelijkheden van glasvezel.

Nu geeft glashart.nl voor mijn a.s. postcode + huisnummer aan dat glasvezel beschikbaar is. Probleem is alleen dat als ik dezelfde combinatie invoer in de postcode check op tweak.nl, deze aangeeft dat er geen glasvezel beschikbaar is.

Concepts ICT, XMS en solcon geven alledrie aan dat glasvezel wél beschikbaar is.

Nog vreemder, als ik via google streetview wat huisnummers bekijk, dan is volgens tweak bij 1 van deze nummers glasvezel wél beschikbaar, maar het huis daarnaast weer niet.

Voor zover ik begrijp ligt er in die straat gewoon glasvezel. Dus dan lijkt mij dat er voor de hele straat glasvezel beschikbaar moet zijn?

Kan iemand verklaren waarom tweak wel beschikbaar is op 1 huisnummer in die straat en op andere huisnummers weer niet?

Alvast mijn dank!
Nee dat is niet zo, glasvezel ligt wel in de gehele straat, maar het is nog niet bij iedereen afgemonteerd in de meterkast, en dus nog niet leverbaar. Dit gaat per huis, niet per straat.

Bij mij zit het sinds een weekje of wat in de meterkast en heb gister een 100/100 R+ abbo van tweak aangevraagd.

[ Voor 4% gewijzigd door Navi op 02-11-2010 21:26 ]

• Hans_18T
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-11 15:20
Ping via "195.190.241.7" (Almere) nog steeds bagger gedurende de spits. :(
De plus kanalen zijn verdwenen, maar uitzending gemist voor 7 dagen en de non NED 1/2/3 kanalen zijn nog steeds beschikbaar. :)

• Killerbert
SanderAlterNET schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:26:
[...]

Nee dat is niet zo, glasvezel ligt wel in de gehele straat, maar het is nog niet bij iedereen afgemonteerd in de meterkast, en dus nog niet leverbaar. Dit gaat per huis, niet per straat.

Bij mij zit het sinds een weekje of wat in de meterkast en heb gister een 100/100 R+ abbo van tweak aangevraagd.
mooi dat je een tweak R+ 100 hebt gekregen.
mag ik vragen waar je woont :?
Hans_18T schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:11:
Ping via "195.190.241.7" (Almere) nog steeds bagger gedurende de spits. :(
hier in Enschede is het ook nog steeds bagger :S

• gerritjan
Killerbert schreef op woensdag 03 november 2010 @ 00:46:
[...]

mooi dat je een tweak R+ 100 hebt gekregen.
mag ik vragen waar je woont :?

[...]
Hij zegt alleen dat ie het heeft aangevraagd... niet dat ie het heeft gekregen. Bij Tweak zit daar flink wat tijd tussen :'(
Is er in dit forum eigenlijk iemand die al R+ heeft?

Verwijderd

Nu woon ik in Enschede en heb de 50R+ abbo aangevraagd.

Vandaag weer eens achteraan gebeld en blijkt dat ik op 18 oktober een mail heb gekregen van Tweak.
Is schijnbaar nooit aangekomen maar men was zo vriendelijk deze weer te sturen.

Dus voor Enschede en mensen die een R+ abbo hebben aangevraagd geldt vanaf 18 oktober het volgende.

> Beste heer / mevrouw,
>
> Er is ons gemeld dat er op dit moment in de regio Enschede men bezig is de apparatuur om te bouwen zodat onze netwerkleverancier hier ook aanvragen kan behandelen.
> Dit zou eind vorige week klaar zijn maar dat is helaas niet gelukt. Mijn collega heeft hier achteraan gebeld en heeft begrepen van hen dat het eind deze week
> in zijn geheel klaar moet zijn. Vandaar dat u nog niet gebeld bent geweest, aangezien deze aanvraag niet juist in ons systeem wilde doorlopen.
> Excuses voor het ongemak en wij hopen u bij het einde van de week wel contact met u te hebben opgenomen voor een afspraak.
>
> Met vriendelijke groet,
> Leia
> Uw servicedesk

En volgens mij gaat het hier weer om iets anders dan wat er in september in Enschede moest gebeuren want dat was afgerond.
.
En waarom denk je dat?
Geen idee eigenlijk... ik bazel maar wat geloof ik

• Loekie
Die mail heb ik al eens gehad als antwoord op mijn leveringsvraag, zal wel rond die periode zijn geweest.
Duidelijk is wel dat ze het gewoon niet niet weten en dat ze geen terugkoppeling krijgen van de 'netwerkleverancier'....

specs

• MorrisMaus
Ik heb op 25 oktober ongeveer dezelfde mededeling ontvangen:

" ... In Enschede zijn ze momenteel bezig de apparatuur om te bouwen zodat wij de order in kunnen schieten. Dit zou als het goed is nu opgelost moeten zijn en wij hopen deze week de order in te kunnen schieten. ... "

Vond ik wat vreemd, eerst bevestigen dat 24 september de aanvraag was ingeschoten en nu melden dat dat nog niet is gebeurd. Dus maar weer een mailtje naar de HD gestuurd die vervolgens antwoordde:

" ... Wij snappen dat dit in uw ogen heel vreemd overkomt. Echter hebben wij zelf geen inzage wanneer de order's in Enschede worden geactiveerd/gerealiseerd. Vandaar dat wij geen definitief antwoordt kunnen geven. ..."
...Duidelijk is wel dat ze het gewoon niet niet weten en dat ze geen terugkoppeling krijgen van de 'netwerkleverancier'....
idd :X

• Killerbert
gerritjan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:47:
[...]

Hij zegt alleen dat ie het heeft aangevraagd... niet dat ie het heeft gekregen. Bij Tweak zit daar flink wat tijd tussen :'(
Is er in dit forum eigenlijk iemand die al R+ heeft?
verkeerd gelezen :z
gaat lekker :X

• Loekie
Killerbert schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:20:
[...]

verkeerd gelezen :z
gaat lekker :X
Ach het was iets met wens, vader en gedachte ;)
Ik ken enkele mensen bij reggefiber, maar die kunnen met blijkbaar ook niet verder helpen.
Ben nu sterk aan het overwegen, ondanks de leuke zaken die je met een symmetrische verbinding kunt doen, om toch m'n aanvraag in te trekken. De door hun zelf gestelde termijn van 60 dagen gaan ze niet halen met nog 1,5 weken te gaan, dan moet ik met hangende pootjes terug naar Ziggo....

specs

Verwijderd

...

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 06:49 ]

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:22

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe keurig op de hoogte gehouden ben.

- contract aanvraag online ingevuld
- Contract ontvangen getekend en terug gestuurd
-Gelijk een brief terug dat de monteur 19 nov komt en dat de setopboxen vooruit gestuurd worden.

Overigens heb ik het kpn/glashart 30/30 abbo afgesloten bij tweak. baal alleen van de experia box maar daar zoeken we ook wel een oplossing voor.

• Loekie
Meulugar schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:24:

-Gelijk een brief terug dat de monteur 19 nov komt en dat de setopboxen vooruit gestuurd worden.

Overigens heb ik het kpn/glashart 30/30 abbo afgesloten bij tweak. baal alleen van de experia box maar daar zoeken we ook wel een oplossing voor.
Enschede, Dordrecht of elders?

specs

Ik heb ook de indruk dat het KPN-orderproces een stuk soepeler is dan het Reggefiber-orderproces.

Als ik nu kijk naar de ervaringen met de R+ abbo's van Tweak en de 'hybriede' (Reggefiber topologie over KPN netwerken) oplossingen van Lijbrandt, dan kan je voor beide varianten blijkbaar orderen wat je wil maar een aansluiting: ho maar :r

Shit, zie ik mezelf nu iets positiefs typen over KPN? :S

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Meulugar schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:24:

Wat zijn de data voor je contract aanvraag en terug sturen van het contract? En waar woon je?

Mijn situatie:
Plaats: Almere Eilandenbuurt
- Contract aanvraag online ingevuld - 19-10-2010
- Contract ontvangen: nog niet

Eergister heb ik met Tweak gebeld: ''Ik stuur hem meteen op morgen heb je het contract.''
Gisteren: niks ontvangen.
Gisteren gebeld: ''Ik mail hem nu digitaal, maar je moet ook wachten op je brief en ondertekend terugsturen voor we verder kunnen. Binnen 5min heb je een mailtje van mij.''
Uur later: geen mail ontvangen. Nog maar eens bellen: ''Ik stuur hem nog een keer''

Toen toch eindelijk de mail gekregen (waar ik nog niks mee kan). Ik snap niet hoe moeilijk het kan zijn om een mailtje te sturen 8)7. Nog aangedrongen om de rest van het proces maar op te starten, maar de servicedesk kon mij niet verzekeren dat dat zou gaan zonder een ondertekend contract. :z

• MorrisMaus
Heb zojuist van de HD vernomen dat er nog geen orders zij ingeschoten (voor R+ in Enschede) en nog geen definitief antwoord hebben op de vraag wanneer dit wel zal gaan gebeuren.
Shit, zie ik mezelf nu iets positiefs typen over KPN? :S
:)

Ik ga dit weekend de kabel van Ziggo maar eens opgraven en repareren (ergens in de voortuin zit een kabelbreuk). Had ook niet verwacht, en gehoopt, dit te hoeven doen, maar onderhand wil ik wel een keer televisie en internet hebben. Als Tweak zelf al geen zicht meer heeft op de planning, dan heb ik er niet veel fiducie in dat het nog dit jaar geregeld gaat worden.

[ Voor 1% gewijzigd door MorrisMaus op 04-11-2010 14:12 . Reden: Abo type en plaats toegevoegd ]

Wat mij vooral gewoon stuit is het gemak waarmee ISP's (nou ja, laat in dit geval die S maar weg) de verantwoordelijkheid afschuiven op de (onder)aannemer.

Zo van "de order is ingeschoten bij de netwerkleverancier" of "we wachten nog op de netwerkleverancier voordat we orders kunnen inschieten" en daarna doen ze bij hoog en bij laag alsof zij er HELEMAAL geen invloed meer op hebben. Zelfs een status update blijkt al te veel gevraagd :(

• Loekie
De F, zal ze zelf ook maar bellen. Blijkt het waar dan blijven we bij Ziggo, als ze zich niet aan hun eigen levertermijnen kunnen houden, hoef ik m'n centen daar niet te spenderen.

specs

• chocka
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:57:
Heb veel reacties hier gelezen, en denk dat Tweak zich zal moeten schamen en mede omdat wij ook slechte ervaring hebben met Tweak en het zogenaamde R+ abonnement wat totaal waanzinnig is met het Aminet kastje en vooral wat je er niet mee kunt doen.
Of het gaat defect of het doet niet wat het zal moeten doen naar verwachting en daarna krijg je te horen dat sommige futures niet aanwezig zijn en zeggen dan voornamelijk "we hebben ook niet gezegd dat het wel kan".
Punten:
- Beeld vaak in 4:3 (dus vierkantje op je mooie breedbeeld plasma scherm, en met reklame natuurlijk in volle HD kwalitiet)
- TV Zenders niet in te stellen zoals jij dat hebben wil, maar zijn vooraf ingesteld.
- Beeld even stil zetten (pauzeren dus) is niet mogelijk, geen HD in dat fijne kastje.
- Aminet kastje wordt lekker heet. (de eerste was al gelijk kapot na een paar minuten).
- Je eigen HD aansluiten maar je kan niet opnemen vanwege beveiliging.
Geen idee alwaar jij al een R+ abonnement hebt van Tweak, maar daarmee is het namelijk mogelijk om het TV signaal via een HTPC te laten lopen, alwaar je de UDP adressen instelt in VLC speler. Daarmee heb je dat Aminet kastje niet nodig.

Uit je verhaal denk ik op te maken dat een Animo 110 hebt? Bij veronderstelling dat dit zo is, jammer dat je niet hebt gekozen voor de Animo 130m. Want die heeft namelijk wel HD settings. Waardoor een aantal punten vervallen. Daarnaast moet begrijpen dat heel veel samenhangt met content beveiliging welke de leverancier verplicht aan de ISP, en dus niet aan de ISP verwijtbaar is.

Verwijderd

...

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 06:49 ]

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:57:
Of het gaat defect of het doet niet wat het zal moeten doen naar verwachting en daarna krijg je te horen dat sommige futures niet aanwezig zijn en zeggen dan voornamelijk "we hebben ook niet gezegd dat het wel kan".
Punten:
- Beeld vaak in 4:3 (dus vierkantje op je mooie breedbeeld plasma scherm, en met reklame natuurlijk in volle HD kwalitiet)
- TV Zenders niet in te stellen zoals jij dat hebben wil, maar zijn vooraf ingesteld.
- Beeld even stil zetten (pauzeren dus) is niet mogelijk, geen HD in dat fijne kastje.
- Aminet kastje wordt lekker heet. (de eerste was al gelijk kapot na een paar minuten).
- Je eigen HD aansluiten maar je kan niet opnemen vanwege beveiliging.
Ehm sorry maar bij het kiezen tussen kpn of glashart was me het verschil al opgevallen dat je bij kpn wel de mogelijkheid had om te pauzeren en bij glashart[R+] niet.
Dat van die zenders instellen en het niet altijd beeldvullend herken ik wel en dat 2e punt is idd wel storend.
Die beveiliging zul je, volgens mij, bij elke provider terugvinden aangezien dat gewoon door glashart gedaan wordt.

code:
1
2
3
4
                     Glas            Glas R+
Aanbieder           KPN                Glashart
Live TV pauzeren      Ja                  Nee
TV opnemen         Ja                 Nee

Die info staat dus gewoon gemeld op tweak. [helemaal onderaan.]

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

...

[ Voor 196% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 06:53 ]

Ik zie hier "ExTweaker" allemaal dingen roepen die voor het grootste deel helemaal NIET toegeschreven kunnen worden aan Tweak. Ik ben ook wel eens fel, maar lever dan op z'n minst EERLIJKE kritiek |:(

Het heeft ALTIJD duidelijk op de site gestaan wat de verschillen waren tussen Tweak R+ en Tweak via KPN... en ook dat je bij de R+ (Glashart Media) pakketten GEEN harddisk recorder hebt (en logischerwijs dus ook niet zal kunnen pauzeren). Ook wat betreft die USB had je wel kunnen bedenken dat je daar niets mee kan. Dat is bij KPN ook zo en bovendien ook bij alle andere glasvezel providers die Glashart Media of KPN doorgeven als tv-signaal (dus OOK bij Lijbrand). Of wilde je overigens beweren dat UPC die mogelijkheid wel biedt? 8)7.

Dan wat betreft high definition: Had je maar de Amino 130 moeten nemen. Oh ja en dan nog het instellen van de zenders: Ook hierop snap ik niet dat Tweak (of andere Glashart Media providers) wordt aangevallen. Eerlijk gezegd ken ik erg weinig providers waarbij de standaard settopbox de mogelijkheid biedt de zenders vrij in te stellen.

Voor wat betreft opnemen (en dus ook beeld pauzeren): Glashart Media gaat eind dit jaar/volgend jaar nieuwe Amino modellen uitleveren, waar een harddisk in zit. XMS staat al voor-inschrijvingen toe, Lijbrandt zegt er ook mee bezig te zijn en ook Tweak heeft al een keer op dit forum verteld dat die boxen al in de Wholesale lijsten staan...

Eigenlijk heb je dus alleen op het telefonie verhaal een terecht punt (en dat deel ik ook helemaal). Sowieso neem ik geen telefonie meer bij de ISP waar ik internet heb... ik houd het lekker bij m'n huidige VOIP provider.

[ Voor 7% gewijzigd door eymey op 05-11-2010 09:22 ]

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik snap ook het hele probleem van vrij in te stellen zenders niet. Binnen een week ben je toch eraan gewend?

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:43
3 dagen geleden maar weer eens gemailed hoe het zat met die snelheidsproblemen. Op 16 oktober heb ik een bericht terug gekregen dat dit al bekend was en dat er al aan een oplossing gewerkt wordt, schijnbaar heeft Tweak nogal veel tijd nodig:
Geachte klant,

Helaas is er momenteel nog veel informatie beschikbaar omtrent het probleem. Wij hebben het probleem nog steeds in onderzoek en zijn druk bezig met het uitvoeren van metingen. Daarnaast hebben we het probleem bij onze netwerkleverancier neergelegd. Uiteraard doen wij ons best om het probleem zo spoedig mogelijk om te lossen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Uw Helpdesk
Wat een ongelofelijke prutsers. Een beetje jammer ook dat het Tweak account zich hier nauwlijks meer laat zien. Echt hun best om de problemen zo spoedig mogelijk op te lossen doen ze niet geloof ik....

...

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
MeltedForest schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:50:
Ik snap ook het hele probleem van vrij in te stellen zenders niet. Binnen een week ben je toch eraan gewend?
Ik heb ook graag de mogelijkheid om zelf te bepalen in welke volgorde mijn tv zenders staan. Helaas zijn de aanbieders die dit toestaan beperkt tot kabelaanbieders zoals Ziggo,Caiway e.d. maar ook CanalDigitaal die diverse decoders toestaan die die functies hebben (meerdere favorietenlijst, sorteren van favorieten).

Helaas zijn de IPTV (Tele2,KPN Interactieve tv), Glasvezel (KPN,Glashart) en UPC aanbieders die decoders gebruiken waar deze functie expres is weggelaten ofwel ontbreekt.

Ik hoop dat de aanbieders hier van terugkomen in de toekomst en de klant weer de vrijheid geven die de gebruiker wil. Niet iedere kijker kijkt elke avond naar dezelfde zender, ik althans niet. Maar enkele zenders die ik graag zie zou ik dan wel graag samen in 1 lijst willen hebben dus 13th Street op 13 als ik dat wil en niet op 185. Bij UPC Digital heb je ook de beperking 1 favorietenlijst te kunnen maken die niet te sorteren is helaas (commerciële belangen).
Bij KPN kan je overigens wel favorietenlijsten maken (volgens mij ook meerdere). Dit noemen ze "profielen". Maar wederom geen mogelijkheid de volgorde te veranderen.

• chocka
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 01:43:
Klopt, had het Aminet130 kastje en de 110 kastjes waar dan geen HDMI opzit.
Locatie is Almere.
Die 110 is idd hopeloos, maar de 130 werkt wel via HDMI en is/doet het gewoon met HD, al dan niet upscalen van SD zenders. Er schijnt in "foefje" te zijn om in een verborgen menu van de 130 te komen, ff zoeken op het XMS topic. Alwaar je die HD instellingen kunt vastzetten, althans dat heb ik zo wel ervaren tijdens de pilot bij XMS van de 130 (3 jaar geleden)

Maar er zijn dus al wel Tweak R+ abonnementen in Almere?
Yep ;) Een deel van Almere Buiten is Reggefiber gebied. Daar levert Tweak gewoon R+ abbo's.

[ Voor 7% gewijzigd door eymey op 05-11-2010 18:46 ]

• Killerbert
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 01:43:
[...]
maar hij is al vanaf september bezig om z'n telefonie goed te krijgen, hij kan uitbellen, maar hij hoort de andere partij niet.
Hij belt uit met oude nummer en is niet bereikbaar op dat nummer, wel het nieuwe nummer, maar dan hoor je hem wel dus en flikkert de haak er weer op omdat hij ons weer niet hoort... 8)7
die kennis van je, heeft dus ook gewoon het R+ abbo :?

kloten dat het met telefonie nog niet is gefixed |:( Eerst waren er problemen bij kpn met telefonie, en dan nu ook bij de R+ variant

wel jammer dat je verkeerde info hebt gekregen van de HD, (met live pauzeren) :-(
eymey schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:51:
Bij KPN kan je overigens wel favorietenlijsten maken (volgens mij ook meerdere). Dit noemen ze "profielen". Maar wederom geen mogelijkheid de volgorde te veranderen.
ik zou het ook normaal vinden dat je zelf de zender lijst kan indelen..
ik wil bijvoorbeeld Veronica op 8 hebben en net5 op 9. bij kpn is dat niet het geval. (en ook niet veranderbaar.)

raar dat de Aminet130 en de Aminet110 het zelfde probleem hebben. dat had ik namelijk niet verwacht

[ Voor 28% gewijzigd door Killerbert op 05-11-2010 20:14 ]

Verwijderd

...

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 06:48 ]

Verwijderd

...

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 06:47 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:53:
Beste eymey,

Je weet ook dat de site van Tweak aangepast is betreft misleidende informatie betreft R+ pakket of hoe jij het omschrijven wil!
Nee? dan zal ik maar eens goed in het archief gaan kijken, of google eens en lees eens goed hoe het er staat.

Even alvast het stukje voor jou!

[...]

Ik wens je daarmee ook heel veel sterkte en blijf zeker roepen dat het niet aan de providers ligt en vooral dat we geen klant is koning gevoel moeten verwachten.

Toppi 8)7

[...]
Gast, loop niet zo te raaskallen zeg! :|

Dat stukje dat jij quote heeft helemaal NIETSSSS met R+ te maken! In het begin, toen Tweak net glasvezel via KPN aanbood (in April/mei, toen de R+ abbo's nog nieteens ter sprake waren) heeft er verkeerde informatie op de website gestaan m.b.t. het Tweak Glasvezel product. En nogmaals, we hebben het hier over de KPN-variant! Er was toen een misverstand dat mensen dachten dat ze HD-televisie zouden krijgen terwijl werd bedoeld dat de set top box een harddisk zou hebben. Men heeft dit toen voor alle klanten netjes opgelost door een half jaar gratis ook het HD-pakket aan te bieden.

DAAR gaat het stukje dat jij quote over.

Verder is het gewoon algemeen en lang en breed bekend dat er op Reggefiber-pakketten (met het TV pakket van Glashart Media) nog GEEN opnamemogelijklheden zijn. Overigens blokkeert Tweak met R+ (of beter gezegd: Glashart Media) helemaal NIETS. Ze bieden de functionaliteit gewoon simpelweg nog niet! En dan nog dit: De streams van Glashart Media zijn gewoon onversleuteld. Dus met wat knutselen kan je evt. ook nog zelf aan het werk om opnemen mogelijk te maken. En zoals gezegd: Glashart Media komt binnen een paar maanden zelf ook met nieuwe Amino's waarmee je kan opnemen.

En voor wat betreft je opmerking over UPC: Ook daar is opnemen bij het digitale pakket niet standaard (daar betaal je namelijk ook gewoon extra voor DVR functionaliteit). Plus dat er bij UPC helemaal geen enkele mogelijkheid bestaat om voor digitale ontvangst je eigen apparatuur te kiezen, zelfs niet als je zin hebt daar zelf mee te gaan knutselen. Ik haalde UPC erbij omdat jij je zo ontzettend leek te storen aan het gebrek om zelf op een USB apparaat op te nemen. DAT kan bij UPC ook niet. Het enige waar je bij UPC op kan opnemen is de interne harddisk van de DVR... geen enkele mogelijkheid om die opname eraf te krijgen. Daarin zijn ze dus geen enkele haar beter dan KPN en (straks) Glashart.

Verder mag je van me denken wat je wil, dat maakt me niet uit. Maar ga alsjeblieft geen onzin lopen schreeuwen. En ik zeg helemaal niet dat je geen "klant is koning" gevoel mag verwachten. De praktijk wijst dat (helaas!) gewoon uit.

Ik ben de afgelopen jaren bij diverse providers klant geweest: UPC, KPN en nu KPN via Tweak en overal heb ik altijd op de userfora m'n steentje bijgedragen aan een positieve en opbouwende discussie. Helaas ben ik naief geweest. Op het ipbforum.nl van KPN heb ik zelfs een "ban" gekregen omdat ik te kritisch was voor ze. Tweak is tot nu toe nog de enige provider die ik heb gezien, die het daadwerkelijk waardeert om input van haar users te krijgen.

Dat ook zij echter de weg wel eens kwijt raken in het doolhof van KPN en van Reggefiber en de techniek, tsja... dat is weer een andere discussie.

[ Voor 36% gewijzigd door eymey op 05-11-2010 22:50 ]

• Killerbert
eymey schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:09:
[...]

Gast, loop niet zo te raaskallen zeg! :|

Dat stukje dat jij quote heeft helemaal NIETSSSS met R+ te maken! In het begin, toen Tweak net glasvezel via KPN aanbood (in April/mei, toen de R+ abbo's nog nieteens ter sprake waren) heeft er verkeerde informatie op de website gestaan m.b.t. het Tweak Glasvezel product. En nogmaals, we hebben het hier over de KPN-variant! Er was toen een misverstand dat mensen dachten dat ze HD-televisie zouden krijgen terwijl werd bedoeld dat de set top box een harddisk zou hebben. Men heeft dit toen voor alle klanten netjes opgelost door een half jaar gratis ook het HD-pakket aan te bieden.

DAAR gaat het stukje dat jij quote over.
ik sluit mij aan bij dit stukje.
het ging hier idd over de moterola 1960 en de 1910. en de term HD (High definition / Hard disk / Helpdesk)

verder leest tweak hier ook mee (waardoor ze natuurlijk ook gewoon dingen kunnen aanpassen op hun website he..)

ExTweaker,
het is leuk om een keer ervaringen te horen vanaf een R+ abbo.
maar, ga geen mensen zomaar beschuldigen.....

wij kunnen de problemen niet oplossen (ja, ik weet dat ze er zijn :-( ) en het is goed dat deze gemeld worden
maar ga een beetje normaal met elkaar om

dat tweak slecht communiceert, dat weten we nu al. (zelfs de HD meld mij al iedere keer als ik bel.. dat ik 't abbo kan opzeggen als ik 't er niet mee eens ben / tevreden ben (immers maand abbo))
ik heb net zoals vele andere tweak KPN gebruikers last van het 'ping' probleem wat nog steeds niet is opgelost. |:(

en eymey heeft daar geen last van.
ik beschuldig eymey toch ook niet dat hij mijn probleem veroorzaakt ofzo O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Killerbert op 06-11-2010 02:10 ]

Verwijderd

...

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 06:47 . Reden: nvt ]

Verwijderd

...

[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 06:46 ]

Het probleem is ook gewoon dat Tweak (zelfde geldt ook voor Lijbrand, XMS, of iedere andere ISP die de TV-diensten van een 3e partij wederverkoopt) geen enkele directe controle heeft over wat er wel mogelijk is met een TV-dienst of wat niet.

In het geval van Tweak bepaalt (afhankelijk van je abonnementsvorm) óf KPN, óf Glashart Media de mogelijkheden. Dat neemt niet weg datt wij als consumenten zaken doen met Tweak, maar op TV-gebied kunnen ze niet veel meer dan suggesties en/of klachten doorspelen naar de aanbieder.

En die communicatie, tsja..... Het is echt jammer dat het zo moet, maar ga voor de grap eens [Almeernet] Glasvezel in heel Almere hier kijken of in het topic over XMS. Of welke aanbieder dan ook.

Slecht geinformeerd zijn en een servicedesk met zo weinig mogelijk mensen runnen en met zo weinig mogelijk faciliteiten om over goede informatie te beschikken is blijkbaar de norm in telecom-land. :(. Dit is voor mij (hoe belachelijk het ook klinkt) dus allang geen reden meer om bij een ISP weg te gaan.

Naast dat is mijn ervaring bij Tweak, qua service, nog steeds 1 van de betere. Je krijgt op z'n minst snel iemand aan de telefoon en hun aanwezigheid hier op het forum (zij het met redelijk lage prio) is ook een pré.

Ik ben nu bezig om over te stappen naar Lijbrandt omdat zij als enige in Almere Stad ook R+-achtige pakketten kunnen aanbieden (iig de TV dienst van Glashart Media ipv KPN) maar damn, wat een ellende. Contact met ze krijgen is compleet onmogelijk, mails worden niet beantwoord en het kon wel eens gebeuren dat ik 3 maanden later word aangesloten dan op 8 juli nog op een mooie reclame-avond werd beloofd.... Maar ja, gebrek aan innovatie en flexibiliteit van de TV-dienst van KPN maakt dat ik toch maar doorzet... Maar had Tweak me dit ook kunnen bieden, was ik hier gebleven.

• Hans_18T
eymey schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 09:21:
Slecht geinformeerd zijn en een servicedesk met zo weinig mogelijk mensen runnen en met zo weinig mogelijk faciliteiten om over goede informatie te beschikken is blijkbaar de norm in telecom-land. :(. Dit is voor mij (hoe belachelijk het ook klinkt) dus allang geen reden meer om bij een ISP weg te gaan.
Je mag in telecomland nog blij zijn dat de helpdesk nog daadwerkelijk in Nederland zit.
eymey schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 09:21:
Ik ben nu bezig om over te stappen naar Lijbrandt omdat zij als enige in Almere Stad ook R+-achtige pakketten kunnen aanbieden (iig de TV dienst van Glashart Media ipv KPN) maar damn, wat een ellende. Contact met ze krijgen is compleet onmogelijk, mails worden niet beantwoord en het kon wel eens gebeuren dat ik 3 maanden later word aangesloten dan op 8 juli nog op een mooie reclame-avond werd beloofd....
Je durft wel, als ik kijk naar de Lijbrandt website dan zie ik geen innovatief bedrijf.
Voor de tweede en derde TV in huis gebruik ik momenteel nog DiGiTenne, zodra de nieuwe setopboxen beschikbaar zijn, denk eraan om daarop over te stappen.
Trouwens als Lijbrandt een wederverkooper is van XMS, dan vraag ik me af of ze gaan leveren op KPN grondgebied.
Ze zijn geen wederverkoper van XMS (hoewel ze in de Reggefiber organisatie zeer dicht naast XMS staan, ze staan er wel naast). Ze wederverkopen echter wel het Glashart Media pakket. En yep, ze gaan leveren op KPN grondgebied! Als eerste bieden ze via een uitbreiding op de wholesale mogelijkheden van KPN niet-KPN TV-diensten aan. Alleen de uitrol gaat nogal moeizaam en traag dus.

Maar goed, dit is dan weer meer wat voor het Almere topic :). Daar wordt dit proces uitvoerig besproken. Toch hoop ik nog steeds dat Tweak op langere termijn ook deze alternatieve manier van leveren op KPN-netwerken kan gaan aanbieden.

• chocka
Jammer, maar helaas. Door het stopzetten van de extra pakketten, is de uitzending gemist weer terug bij af. Oftewel het is nu meer een leesmap van twee weken oud geworden. Dacht even de laatste uitzending Oh Oh Cherso terug te kijken, maar de laatste uitzending dateert van die die week ervoor. Terwijl uitzendingen van NL 123 wel van afgelopen week worden weergegeven. Daarnaast valt het mij dat sortering het ook al niet meer lekker doet. Het alfabet begint 2~3 keer opnieuw??? Ik had vrijdag de telefoondesk al er over gebeld, mss dat daar nog wat uitkomt. Maar vooralsnog vind ik het erg jammer.

[ Voor 93% gewijzigd door chocka op 07-11-2010 14:29 ]

• Hans_18T
Het lijkt erop dat ook KPN gebruikers last hebben van hoge pingtijden zie: Kiwitje in "[Almeernet] Glasvezel in heel Almere"

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:22

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

MeltedForest schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:07:
[...]

Wat zijn de data voor je contract aanvraag en terug sturen van het contract? En waar woon je?

Mijn situatie:
Plaats: Almere Eilandenbuurt
- Contract aanvraag online ingevuld - 19-10-2010
- Contract ontvangen: nog niet

Eergister heb ik met Tweak gebeld: ''Ik stuur hem meteen op morgen heb je het contract.''
Gisteren: niks ontvangen.
Gisteren gebeld: ''Ik mail hem nu digitaal, maar je moet ook wachten op je brief en ondertekend terugsturen voor we verder kunnen. Binnen 5min heb je een mailtje van mij.''
Uur later: geen mail ontvangen. Nog maar eens bellen: ''Ik stuur hem nog een keer''

Toen toch eindelijk de mail gekregen (waar ik nog niks mee kan). Ik snap niet hoe moeilijk het kan zijn om een mailtje te sturen 8)7. Nog aangedrongen om de rest van het proces maar op te starten, maar de servicedesk kon mij niet verzekeren dat dat zou gaan zonder een ondertekend contract. :z
ik woon in Almere-stad. er zat nog geen werkweek tussen het aanvragen van het contract en het getekent terugsturen. Vanmorgen is er iemand geweest om de lijn door te meten.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb afgelopen zondag het contract teruggestuurd, inmiddels zijn er in totaal al 2 weken voorbij dankzij gepruts bij Tweak. Ga vanmiddag wel weer bellen of ze e.e.a. nog kunnen versnellen.

• Cibby
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10-2016
Begin juli heb ik het contract voor een 50R+ abo opgestuurd (Enschede). Twee dagen later bevestiging dat het contract binnen was.

Netto oogst sindsdien: 1 doos Merci met excuses voor de buitensporige vertraging, en een hoop helpdesk medewerkers die niets concreets kunnen en durven te zeggen.... Ik ben bang dat het Tweak niet gaat lukken om binnen een half jaar na ontvangst van het ondertekende contract een aansluiting op te leveren.

Vraag me af of ik daarmee een Guiness book of records vermelding waard ben? Iemand die langer dan een half jaar heeft moeten wachten?

De chocola is samen met mijn geduld bijna op... Kom in deze thread niemand tegen die claimt in het bezit te zijn van een werkende R+ aansluiting. Conclusie: R+ is een hoax :)

------
Oh, ik zie inmiddels dat er al iemand in Enschede aan het wachten is sinds 18 Juni. Ik ben niet eens de langst wachtende! :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Cibby op 10-11-2010 11:10 ]

Verwijderd

Ja, in Enschede heb ik een 50R+ abbo binnen twee weken aangesloten gekregen.

....

Nou ja, het is dat ik je ken van het bordeel laatst maar bovenstaande geintje is niet leuk voor de mensen die echt op antwoorden wachten.

Nee, ook ik heb nog steeds GEEN 50R+ abbo van Tweak.
Het is een hoax, tenminste de kenmerken voldoen eraan.

Trouwens van een collega heb ik begrepen dat zijn Concepts ICT aansluiting op het reggefiber net stilzwijgend van 50mbit naar 100mbit is gegaan, dat is dan wel weer relaxed.

Misschien dat we in ieder geval in Enschede met z'n allen Tweak moeten laten vallen ondanks op papier ze voor mij de voorkeur hebben.

Wat ook fijn zou zijn is dat Tweak op dit forum even wat gaat zeggen over Enschede of R+ abbo's in het algemeen.

Dus hier komt ie......

Beste Tweak medewerker, sta je voor je bedrijf geef dan eens wat antwoorden, voor mij graag over Enschede.
Anderen hiero willen ook heeeeeeeel graag wat horen

Plz

Pretty plz

Hoor nog niets ....
Er zijn volgens mij al genoeg werkende R+ aansluitingen hoor. Ik meen me bv. te herinneren dat ik in het glasvezel topic van Almere al mensen met werkende R+ aansluitingen hun ervaring heb zien posten. Hier zijn namelijk ook een paar wijken waar het beheer door Reggefiber wordt gedaan.

Dus waar jij die conclusie uit haalt snap ik niet goed.....

Blijft wel staan dat er in Enschede blijkbaar grove fouten zijn gemaakt in de communicatie vwb Tweak mag aanbieden en de werkzaamheden die Reggefiber hiervoor nog moet doen in de a-pop's....

Verwijderd

Ja sorry hoor ik ben een Tukker en heb schijnbaar dit forum niet goed doorgelezen/begrepen
Denk dat de hele wereld Enschede is
Sterker nog, volgens mij draait de hele wereld om mij wanneer ik er gemakshalve vanuit ga dat ik daadwerkelijk besta.

Hoe dan ook, het neemt niet weg dat ik graag wat duidelijkheid van Tweak wil hebben op het forum.
Bellen levert namelijk niet veel op.

Weet ook niet of ze al meer kunnen vertellen maar een aai over de bol is ook fijn.
Bovendien was het doosje Merci best lekker en lust ik er nog 1.

• Cibby
Nou goed dan, laat ik het anders formuleren:

R+ buiten Almere is een hoax!

Ik wilde zeggen: een hoax vergelijkbaar met Duke Nukem Forever, maar daarvan is inmiddels wél een release date genoemd.

Verwijderd

Weet je wat, ik ga even bellen en laat het zo even weten

Verwijderd

Nou zoals je ziet aan de tijd duurde het eventjes voordat ze mij te woord konden staan.

Het volgende kon men mij melden..

Gebied Enschede is nog niet opengesteld, het waarom ontbreekt.
Vanmiddag heeft Tweak sales contact met Reggefiber hoe nu verder
Status daarvan wil men niet op de site zetten en niet pro actief kenbaar maken aan de aanvragers

Wanneer het gebied open is gesteld dan..... standaard riedeltje.

• MorrisMaus
...
Status daarvan wil men niet op de site zetten en niet pro actief kenbaar maken aan de aanvragers

Wanneer het gebied open is gesteld dan..... standaard riedeltje.
Dat belooft voor de opleverdatum niet veel goeds.

Ik controleerde net nog even de website van Tweak en kan nog steeds R+ pakketten op mijn adres bestellen. Vind het op zijn minst niet netjes dat Tweak de R+ pakketten aanbiedt in gebieden waar ze (nog) niet daadwerkelijk kunnen leveren.
Ik vind sowieso dat het al weer lang stil is van de kant van Tweak:

* Nog steeds geen nieuws rond de ZyXEL routers (nog nieteens een test met nieuwe firmwares en/of configs, ookal werd aangegevan dat het bijna stabiel is)

* Er wordt van geen kant gereageerd op de berichten vanuit Enschede hier....

Is Tweak nu aan het pappen en nathouden tot ze het nieuwe telefonie platform klaar hebben, voordat ze met iets naar buiten komen? Zien ze dan niet dat hun reputatie steeds verder aan het wegzakken is?

Hier op het forum wordt het door veel tweakers (incl. me) nog enigszins met de "mantel der liefde" bedekt, maar daarbuiten...... Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon open over de voortgang van zaken te communiceren????

Maar goed.... blijkbaar is het niet nodig om je op dit punt te onderscheiden als ISP. Bij de anderen is het namelijk niet veel beter....

• Cibby
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:02:
Gebied Enschede is nog niet opengesteld, het waarom ontbreekt.
Vanmiddag heeft Tweak sales contact met Reggefiber hoe nu verder
Dan zal ik morgen maar eens bellen en vragen wat er uit dat gesprek kwam, aangezien men kennelijk niet van plan is dat zelf te melden. Misschien dat Tweak het vanzelf een keer zat wordt als we dagelijks naar de voortgang gaan vragen en een iets 'pro-actievere' houding aanneemt.

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-11 12:26
Cibby schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:30:
Nou goed dan, laat ik het anders formuleren:

R+ buiten Almere is een hoax!

Ik wilde zeggen: een hoax vergelijkbaar met Duke Nukem Forever, maar daarvan is inmiddels wél een release date genoemd.
Ik heb toch echt een afspraakbevestiging van glashart liggen voor het plaatsen van het modem aanstaande dinsdag, binnen anderhalve week na terugsturen contract.
(50 R+, Dordrecht, 3315 WK)

Ik neem aan dat er dan toch echt iets gebeurt hier... buiten Almere.

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

Precies. Het is gewoon echt Enschede-gerelateerd waarschijnlijk.

• MorrisMaus
En er is nieuws:

"ALMERE, 10 november 2010 - Netwerkoperator Reggefiber heeft een planning uitgegeven voor oplevering van glasvezel-wijkcentrales in Enschede. ..."

http://www.tweak.nl/nieuws.html&item=109

[ Voor 0% gewijzigd door MorrisMaus op 10-11-2010 16:55 . Reden: type ]

• Cibby
"Wil je weten op welke wijkcentrale jouw R+ aansluiting is aangesloten en wat de verwachtte installatiedatum is? Neem dan even contact op met onze helpdesk op 0900-TWEAKHD"

Toch nog even bellen dan :)

• gerritjan
Terwijl ik het laatste nieuws in dit forum lees komt er een mailtje binnen van de Tweak-HD. Helaas hoort mijn postcode niet bij de 15 november uitrol.

GJ
7545MR

Geachte klant,

Bij deze nog aanvullende informatie over de oplevering van de lijn. Het lijkt erop dat de werkzaamheden gaan duren tot 22 december. Het levergebied zal dan open gaan en vanaf die datum zal de oplevering kunnen starten.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
uw helpdesk
Hidde

• Killerbert
En nu nog eens een keer een bericht er uit wanneer het ping probleem wordt opgelost.. (Enschede)

't zou mij benieuwen ofdat de R+ abbo's het zelfde probleem gaan krijgen als de KPN tweak gebruikers..

vandaag een folder van glashart in de bus gehad. met de voordelen e.d. er in.
staan o.a. de aanbieders in voor Enschede:
  • kpn
  • tweak
  • concepts ICT
  • lijbrandt
  • plinq

Blijft wel apart.... echt KPN en Reggefiber naast elkaar dus als actieve operator, in Enschede! Zou het daardoor komen dat de R+ abbo's zo moeilijk van de grond komen? Dat sommige POP's gewoon nog niet geschikt zijn voor de Reggefiber diensten? (concepts ICT en Tweak R+ bv.). Plinq en KPN en "Tweak Fiber" zijn echte KPN Wholesale aanbiedingen, maar de anderen lopen doorgaans via Reggefiber Wholesale....

Verwijderd

Dit is wel de mooiste oplossing vrije keuze bij zowel KPN als het Reggefiber netwerk.

Reggefiber wel problemen in Enschede op de oplevering de eerste datum was volgens mij 15 augustus en later half september en nu nog langer wachten. Lijkt wel veel op de uitrol van KPN vorig jaar bij ons eerste datum april en het is uiteindelijk september geworden

Als ik via http://www.glasvezel-vergelijken.nl/vergelijking/overzicht mijn postcode invul dan kan ik naast KPN en Tweak (KPN Wholesale) ook opeens kiezen uit Lijbrandt alleen is via de website van Lijbrandt nog niet mogelijk te bestellen.
Lijbrandt zal in Haaksbergen wel op dezelfde manier gaan werken als in Almere en niet zoals in Enschede waar ook gewoon direct meerdere Reggefiber Wholesale providers actief zijn Volgens mij dus voorlopig helaas geen Tweak R+ in Haaksbergen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 21:43 ]

• Loekie
Mailtje verstuurd, het zal me benieuwen.
7521JJ hier, wellicht even een google-docje voor de tukkers hier starten?
@PlanetPounder: wat is je PC?

[ Voor 11% gewijzigd door Loekie op 10-11-2010 23:30 ]

specs

Verwijderd

Yeeeh,

Ze hebben toch de informatie verstrekt en zowaar gebeld.
Heel fijn te horen dat 15 november de wijkkast omgezet wordt, tenminste zo heeft de evil mastermind (bazin thuis) dit mij verteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 10:58 ]

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:40:
Dit is wel de mooiste oplossing vrije keuze bij zowel KPN als het Reggefiber netwerk.

Reggefiber wel problemen in Enschede op de oplevering de eerste datum was volgens mij 15 augustus en later half september en nu nog langer wachten. Lijkt wel veel op de uitrol van KPN vorig jaar bij ons eerste datum april en het is uiteindelijk september geworden

Als ik via http://www.glasvezel-vergelijken.nl/vergelijking/overzicht mijn postcode invul dan kan ik naast KPN en Tweak (KPN Wholesale) ook opeens kiezen uit Lijbrandt alleen is via de website van Lijbrandt nog niet mogelijk te bestellen.
Lijbrandt zal in Haaksbergen wel op dezelfde manier gaan werken als in Almere en niet zoals in Enschede waar ook gewoon direct meerdere Reggefiber Wholesale providers actief zijn Volgens mij dus voorlopig helaas geen Tweak R+ in Haaksbergen.
Als Haaksbergen inderdaad een KPN Wholesale only gebied is, dan zal Lijbrandt idd wel op dezelfde manier als in Almere, Berkel&Rodenrijs, etc. gaan aanbieden. Dus via de nieuwe "Wholesale Broadband Access" infrastructuur.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

MeltedForest schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:33:
Ik heb afgelopen zondag het contract teruggestuurd, inmiddels zijn er in totaal al 2 weken voorbij dankzij gepruts bij Tweak. Ga vanmiddag wel weer bellen of ze e.e.a. nog kunnen versnellen.
Nou, ben gebeld door een KPN ventje, 2 december komt ie langs :F
Al met al duurt het dus >5 weken voor ik een werkend abonnement heb.

Verwijderd

Ik heb nu een week of 6 de Zyxel in gebruik ,hij werkte eigenlijk best goed
tot een week terug ong. (na :Aankondiging onderhoud Glasvezel KPN netwerk )
vanaf dat moment ligt om de haverklap me tv eruit,me internet ...tja ,mijn msn gaat on/off de hele dag door,
en wat helemaal ****** is ,me ftp vliegt er ook steeds uit,en als je met iets bezig ben waar je je ftp toch echt bij nodig hebt dan is dat echt heel erg klote ,ik had al gelezen hier dat meer mensen daar last van hadden helaas,
ik mis alleen nog de oplossing (of heb ik dan toch niet goed gelezen ! )

experiabox terug zetten dan maar ?

Verwijderd

Loekie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:52:
7521EX

• gerritjan
Loekie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:52:
Google-doc? Je kunt ook gewoon dit topic weer tot leven wekken:
http://gathering.tweakers...ssages/1230654///enschede

GJ, 7545MR

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
MeltedForest schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:20:
[...]

Nou, ben gebeld door een KPN ventje, 2 december komt ie langs :F
Al met al duurt het dus >5 weken voor ik een werkend abonnement heb.
Dat is snel. Ik zit al 21 weken te wachten, en heb nog steeds geen datum waarop ze het willen aansluiten. Iets zegt me dat het eerder KPN dan Tweak is die de boel vertraagt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb geen R+ besteld, en zit in Almere, dus moet gewoon de 3-4 weken levertijd hebben.
Nu zit ik nog 3 weken zonder internet thuis, doet Tweak aan tijdelijke mogelijkheden (bijv. zoals KPN die een dongle geeft tot die tijd)?

• Loekie
Ik ben ook gebeld, mijn Apop zal ws op 1 december worden bij/in/omgeschakeld.
Hoewel de datum terleurstellend is, ben ik blij dat er iig vanuit Tweak wordt gebeld met deze mededeling.

specs

• NLsandman
  • Laatst online: 05-11 07:58
Tweak kan hier niets aan doen, ik heb het zelfde bij concepts, 3 weken geleden aangemeld en alleen maar een mailtje gehad dat de aanmelding is binnen gekomen, verder blijft het stil.
Sinds enkele dagen geeft de postcode check aan dat ik ben aangesloten op het netwerk terwijl mijn aansluiting al een maand gelden in huis is aangesloten.
De postcode check gaf ook steeds wat anders aan, eerst week 15 2011, toen gaf deze aan oktober 2010, daarna week 52 2010 en nu dus aangesloten op het netwerk.
De postcode checks komen van de glashart website enschede.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:40:

"De lijst hieronder geeft alle pakketten weer die voor u beschikbaar zijn op uw adres. Rechts op de pagina kunt u uw voorkeuren aangeven. Alleen de voor u relevante pakketten worden dan hieronder getoond. Selecteer dan door middel van aanvinken tot vier pakketten en start een vergelijking."

Uhm, er ligt hier (7512GP) geen glas, dus hoe kunnen die vele pakketten die ik nu zie hier beschikbaar zijn :?

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 11-11-2010 19:53 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.