Ik gisteren een mail gestuurd naar de glasvezel-vergelijken.nl site dat Lijbrandt wel in het overzicht staat maar dat ik het niet kan bestellen bij Lijbrandt.Raven schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:45:
[...]
"De lijst hieronder geeft alle pakketten weer die voor u beschikbaar zijn op uw adres. Rechts op de pagina kunt u uw voorkeuren aangeven. Alleen de voor u relevante pakketten worden dan hieronder getoond. Selecteer dan door middel van aanvinken tot vier pakketten en start een vergelijking."
Uhm, er ligt hier (7512GP) geen glas, dus hoe kunnen die vele pakketten die ik nu zie hier beschikbaar zijn
Ik heb vandaag een keurige mail ontvangen dat Lijbrandt de postcode gegevens aan de site hadden verstrekt
maar dat Lijbrandt de postcodes uit haaksbergen nog niet in hun eigen database op de website hadden verwerkt en dat dit binnenkort wel ging gebeuren. De medewerker was niet aanwezig
Dus als bij jouw bijv. ook Lijbrandt is te bestellen dan zijn de postcode gegevens rechtstreeks van Lijbrandt afkomstig . Dit geldt trouwens niet voor alle providers
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 20:17 ]