Ik zou willen dat ik net zo positief kon zijn over de service van Tweak als de meesten hier.
Ik heb ondertussen 10 weken geleden Internet en Bellen Groen bij hun besteld, netjes een bevestigingsmail en alles ontvangen. Van te voren nog even gebeld over de levertijd, dat zou ongeveer 3 tot 4 weken duren, en ik zou gebeld worden om een afspraak te maken.
Contracten zijn netjes ontvangen en ondertekend retour gestuurd en ongeveer anderhalve week later gebeld voor een afspraak. Daar kwam helaas iets tussen dus gebeld om de afspraak te verzetten, allemaal geen probleem, alleen ging het dan wel wat langer duren.
Ongeveer een halve week later werd ik opnieuw gebeld voor een afspraak, en op de afgesproken dag en tijd was de monteur ook aanwezig.
Dit was allemaal netjes zoals beloofd binnen de 4 weken, plus de extra tijd vanwege het verzetten van de afspraak.
Helaas had de monteur geen modem bij, die zou mij toegestuurd moeten zijn door Tweak.
Dus ik bellen, de medewerker heeft het nagevraagd, maar blijkbaar had de monteur het modem bij zich moeten hebben.
Hij zou het voor me nazoeken en me hier de volgende dag over terugbellen.
Helaas niet gebeurd, kan gebeuren, dus de daaropvolgende dag zelf maar weer gebeld.
De medewerker vond het heel erg spijtig voor me, en na wat nazoekwerk wist hij me te vertellen dat er opnieuw een afspraak zou worden gemaakt voor een monteur.
Na ongeveer anderhalve week wachten was ik nog steeds niet gebeld, dus ben ik maar weer gaan bellen met Tweak. De dame aan de telefoon wist me te melden dat er iets mis was gegaan, en dat ik de dag erop zou worden teruggebeld tussen half 2 en 2.
Op het moment dat ik om half 7 had besloten zelf maar te gaan bellen ging de telefoon en werd ik daadwerkelijk teruggebeld. Dit keer niet veel meer informatie gekregen, behalve dat het bij KPN mis ging, en dat zij de lijn moesten vrijgeven. Waarom er in eerste instantie wel een monteur was langsgeweest wist hij ook niet, maar ik moest nog maar even geduld hebben, en zou vanzelf gebeld worden voor een nieuwe afspraak. Gelukkig kwam de meivakantie eraan en zou ik niet opnieuw een middag vrij hoeven te nemen dacht ik nog..
Dinsdag maar weer gebeld, de dame wist me niets te vertellen behalve dat er iets was doorgezet naar kpn, en dat ik de volgende dag zou worden teruggebeld door degene die er meer over wist.
Gister helaas niet gebeld door Tweak.
Vandaag opnieuw gebeld, weer een dame die van niets wist behalve dat het inderdaad wel erg lang duurde ondertussen, maar ze beloofde me dat ze het zou uitzoeken en me zelf zou terugbellen.
Ik moest me inhouden om te vragen of het misschien sint juttemis was, en hield het erop dat ik dat goed vond klinken. En inderdaad, haar belofte ten spijt heeft ook zij me niet teruggebeld.
Oftewel, morgenochtend maar weer bellen. Met een beetje mazzel krijg ik dit keer iemand aan de lijn die me wel kan helpen, en zo niet kunnen ze hun internet ergens steken waar de spreekwoordelijke zon niet schijnt.
Ik heb iig geen vertrouwen in een bedrijf wat op deze manier omgaat met haar (potentiele) klanten.