M'n Fenix 3 kan alleen thuis de wifi oppakken en alleen op de 2,4 Ghz band (de langzame, mocht ik de naam verkeerd gekozen hebben). Dit gebeurt geheel automagisch zodra ik iets opgeslagen heb aan het einde van een activiteit. Letterlijk geen omkijken naar.Gonadan schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:55:
Hoe is trouwens je ervaring bij het koppelen met je netwerk en uploaden? Gaat dat altijd vlekkeloos?
Met de Ant stick moet je namelijk wel eens prutsen en ik heb ook zo'n weegschaal die de laatste tijd ineens steeds de WiFi niet pakt. Als ik ergens niet tegen kan...
Van huis is helaas de koppeling nodig met de connect app. In het eerste jaar van m'n fenix 3 was dit een drama, mogelijk lag het ook aan m'n telefoon maar dit ging niet van harte en duurde als er een connectie was (nadruk op als) lang, regelmatig time outs.
Maar de laatste tijd, zeg maar vanaf mid 2017 (en een nieuwe telefoon) gaat het zonder problemen. Of het door het toestel komt dat eindelijk volwassen is met alle foutjes eruit en het feit dat garmin ant+ wat minder relevant aan het maken is en ook de focus naar bluetooth verschuift, of door de nieuwe telefoon laat ik in het midden. Het werkt en werkt goed genoeg.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II