Hoi sportieve mede-tweakers!
Ik heb naar volle tevredenheid de afgelopen 6 jaren een Polar RCX5 gebruikt als sporthorloge. Jammer genoeg lijkt ie de laatste dagen langzaam de geest te geven: regelmatige crashes en reboots, batterij snel leeg, ... Lijkt ook niet meer 100% waterdicht te zijn.
Sporten doe ik altijd met hartslagmeter, daarom ben ik op zoek naar een nieuw all-round sporthorloge. Ik heb tot nu toe altijd met Polar producten gewerkt, echter lijkt hun line-up in het hogere segment redelijk gedateerd (de v800 is bijvoorbeeld al enkele jaren op de markt).
Hebben jullie goede suggesties?
Ik gebruik m'n sporthorloge voor:
Wat ik verder nog verwacht van m'n nieuwe sporthorloge:
Zijn er betere alternatieven?
Dank alvast voor jullie input!
Groetjes!
Ik heb naar volle tevredenheid de afgelopen 6 jaren een Polar RCX5 gebruikt als sporthorloge. Jammer genoeg lijkt ie de laatste dagen langzaam de geest te geven: regelmatige crashes en reboots, batterij snel leeg, ... Lijkt ook niet meer 100% waterdicht te zijn.
Sporten doe ik altijd met hartslagmeter, daarom ben ik op zoek naar een nieuw all-round sporthorloge. Ik heb tot nu toe altijd met Polar producten gewerkt, echter lijkt hun line-up in het hogere segment redelijk gedateerd (de v800 is bijvoorbeeld al enkele jaren op de markt).
Hebben jullie goede suggesties?
Ik gebruik m'n sporthorloge voor:
- Mountainbiken
- Indoor Cycling
- Lopen
- Wandelen (bergen)
- Skiën
Wat ik verder nog verwacht van m'n nieuwe sporthorloge:
- Goede hartslagmeting! Dit is de belangrijkste feature.
- GPS (voor afstandsmeting / snelheid).
- Hoogtemeter is een pluspunt! (Maar geen uitsluit-criterium).
- Downloaden trainingsdata van horloge voor analyse (naar app / website / ...).
- Robuust: wordt meermaals per week gebruikt en moet enkele jaren meegaan.
- OwnZone of gelijkaardige feature?...
Zijn er betere alternatieven?
Dank alvast voor jullie input!
Groetjes!
Experience the mountains!