Volgens mij begrijpen we elkaar niet maar bedoelen we hetzelfde. Het lijkt erop dat amoleds bij Garmin lastig is idd maar dat ligt denk ik aan Garmin en heden ten dage niet echt meer aan amoleds. Andere fabrikanten gaan hier beter mee om...Arjan90 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:17:
[...]
Sorry, maar je hebt duidelijk wat gemist met de Venu. Die had heftige burn in op zowel mijn horloge als het horloge van mijn vrouw. Ik heb de foto's hier geloof ik al eens gedeeld.
Dus eens, AMOLED is een prima techniek die te gebruiken is. Maar laten we vooral niet doen alsof er geen nadelen aan de techniek zitten. Genoeg verhalen online met burn in, waarbij de kwaliteit van het scherm en het gebruik zeker bepalend is.
Bij een Fossil Explorist nooit last gehad terwijl dat ook zo'n soort scherm was, bij de Garmin Venu wel. Dus ik zou niet blind een F7 kopen als er een AMOLED in zit gezien mijn ervaringen eerder. Ik ben dus erg benieuwd naar de Venu 2.
Pixelshift?m0ridin schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 15:37:
Een horloge is alleen veel statischer qua beeld dan tv/tablets/telefoons natuurlijk.
Bij bijv een TV heb je het vooral over een logo wat in kan branden, bij een horloge is een veel groter stuk steeds hetzelfde (behalve bij navigeren, dan verandert er een hoop).
[ Voor 16% gewijzigd door Limbeckx op 04-12-2021 18:13 ]