Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 170 ... 318 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MacPoedel Persoonlijk vind ik het ook een vreemde gang van zaken. Al was het voor mij niet zo'n probleem want na opsturen hoorde ik 2 dagen later dat er vervangen zou worden en dat er voorraad was. Dan zat ik in totaal een week zonder horloge. Prima wat mij betreft, zeker omdat ik zonder aankoopbon goed geholpen ben.

Echter bleek dat nu niet het geval. Ik moet nu nog 2-3 weken moet wachten op een vervangende (als er nog voorraad komt) 645. Op zich prima, maar de oude 645 is al 2 weken bij Garmin waardoor ik minimaal 5 weken geen horloge heb. Ik zie het probleem niet om een alternatief dat direct beschikbaar is aan te bieden, zeker omdat het onduidelijk is of er nog 645 Slate op voorraad komt. Eventueel met bijbetalen, desnoods neem ik genoegen met een goedkoper model.

Geeft me in elk geval wel een zure smaak, zeker gezien de grote hoeveelheid Garmin apparaten die ik al gekocht heb had ik wel wat meer service verwacht. Ik krijg het nu aan mezelf moeilijk verantwoord om een vervangende Garmin te kopen ter overbrugging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:04

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

PatrickC schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:28:
@BeQuietAndDrive Ik ken de Apple watch verder niet, maar waarom gebruik je Runkeeper? Op de Apple watch zit toch standaard ondersteuning voor sporten als hardlopen?
[YouTube: How to work out with Apple Watch — Apple Support]
Ik gebruikte al Runkeeper, en die Apple Watch heb ik pas sinds kort. Eigenlijk zonder veel nadenken Runkeeper op de watch gezet en verder gegaan met mijn leven.

Is ook een prima app verder.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:00
MacPoedel schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:20:
Dat is ridicuul, die haarscheurtjes komen voor bij een significant deel van alle 645's, het is niet zomaar een slechte batch. Welke fysieke controle willen ze doen, die ene extra kan Garmin toch niet meer helpen om te weten waar die haarscheurtjes vandaan komen, een foto zou gewoon moeten volstaan. Het gaat ook niet om zomaar een esthetisch probleem, ik heb gevallen gezien waarbij de kast uiteindelijk gescheurd is als die haarscheurtjes lang genoeg genegeerd worden, dus een geste van Garmin zou toch echt wel op zijn plaats zijn.
Niets ridicuul aan. Dat een probleem vaker voor komt is nog geen reden om als fabrikant maar gewoon iedereen op verzoek een nieuw horloge op te sturen en dan maar hopen dat de ander nog terug komt.
Iets terug moeten sturen voor garantie of vervanging is niet meer dan normaal.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist reactie van Garmin ontvangen. Een 245 Music als alternatief is toch goedgekeurd. Niet helemaal wat ik had gewild (want geen Pay en dus niet als dagelijks horloge te dragen) maar beter dan nog wekenlang wachten op een horloge dat mogelijk niet meer op voorraad komt.

Wel een gemiste kans want ik had prima 150 bij willen betalen voor een 745 terwijl deze op basis van de adviesprijzen maar 100 euro duurder was dan een 645M. Was ik blijer geweest en had Garmin nog wat extra verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
Apart dat ze dat niet willen inderdaad. Upsell is toch altijd goed? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gonadan schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:00:
Apart dat ze dat niet willen inderdaad. Upsell is toch altijd goed? :P
Ja helemaal omdat ze me een 645 Music wilden geven als vervanger van mijn 645 (gratis upgrade). We bleken elkaar niet te begrijpen aan de telefoon en pas daarna bleek dat ik het geen upgrade vond omdat ik ook een 645 Music had ingeleverd :P . Dus de upgrade kon wel degelijk, alleen blijkbaar niet van een 645M naar een 745 met bijbetalen. Terwijl er onlangs een upgrade van een 645 naar een 945 met bijbetalen is gebeurd weten we uit betrouwbare forum bronnen :)

Nu eindig ik met een 245M die op Marktplaats gaat. Anderzijds mag ik misschien niet klagen met 22 maanden na aankoopdatum en ontbreken aankoopbon.

Overigens zijn de F6 en F6 pro (ik niet welke modellen nog op voorraad zijn) met korting te koop om Amazon Prime day.

[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 13-10-2020 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-06 21:37
Gonadan schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:33:
[...]

Niets ridicuul aan. Dat een probleem vaker voor komt is nog geen reden om als fabrikant maar gewoon iedereen op verzoek een nieuw horloge op te sturen en dan maar hopen dat de ander nog terug komt.
Iets terug moeten sturen voor garantie of vervanging is niet meer dan normaal.
Dat is inderdaad wel de normale gang van zaken en dat is oké als het over iets eenmalig gaat, maar als het een systematisch probleem betreft, mag de fabrikant wel een gebaar naar de klant toe maken. Ik zeg niet dat het moet maar een mooi figuur stellen ze niet. Je klanten 5 weken (potentieel) van een apparaat beroven, daar worden die ook niet tevreden van. Maar goed, Xenergy had geen aankoopbon, misschien dat er voor iemand met aankoopbon meer coulance is, en uiteindelijk is het nu wel goed gekomen met die ruil naar 245M

En als Garmin wél een toegeving zou doen, gaan daar uiteraard klanten misbruik van maken, maar daarom doe je dus aan kwaliteitscontrole en lijkt mij dat hier toch wel fouten begaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
Aghanim schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:04:
[...]

Ja helemaal omdat ze me een 645 Music wilden geven als vervanger van mijn 645 (gratis upgrade). We bleken elkaar niet te begrijpen aan de telefoon en pas daarna bleek dat ik het geen upgrade vond omdat ik ook een 645 Music had ingeleverd :P . Dus de upgrade kon wel degelijk, alleen blijkbaar niet van een 645M naar een 745 met bijbetalen. Terwijl er onlangs een upgrade van een 645 naar een 945 met bijbetalen is gebeurd weten we uit betrouwbare forum bronnen :)

Nu eindig ik met een 245M die op Marktplaats gaat. Anderzijds mag ik misschien niet klagen met 22 maanden na aankoopdatum en ontbreken aankoopbon.
Haha nee, als je dat erbij pakt is het nog best erg netjes. Lijkt er dan alleen wat op alsof het per medewerker verschilt hoeveel ruimte er is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
MacPoedel schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:11:
Dat is inderdaad wel de normale gang van zaken en dat is oké als het over iets eenmalig gaat, maar als het een systematisch probleem betreft, mag de fabrikant wel een gebaar naar de klant toe maken. Ik zeg niet dat het moet maar een mooi figuur stellen ze niet.
Je noemde het ridicuul, dat gaat nog veel verder dan zeggen dat het moet. :)
Je klanten 5 weken (potentieel) van een apparaat beroven, daar worden die ook niet tevreden van. Maar goed, Xenergy had geen aankoopbon, misschien dat er voor iemand met aankoopbon meer coulance is, en uiteindelijk is het nu wel goed gekomen met die ruil naar 245M

En als Garmin wél een toegeving zou doen, gaan daar uiteraard klanten misbruik van maken, maar daarom doe je dus aan kwaliteitscontrole en lijkt mij dat hier toch wel fouten begaan zijn.
Zoals ik het lees geeft Garmin al bovengemiddeld veel service en kan ik het niet echt realistisch vinden om structureel meer te verwachten. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk vind ik overigens het al dan niet hebben van een aankoopbon ook niet zo relevant als je toch direct garantie kunt/moet claimen bij de leverancier. De combinatie van serienummer en registratiedatum is voldoende en ik zou het persoonlijk flauw vinden als ze door de bon geen garantie verlenen. Maar goed, het is ze goed recht dus ik ben tevreden met de oplossing. Neemt niet weg dat ik nog 1x om een 745 gevraagd heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:10

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Heb vandaag via Amazon.de Prime een Scanwatch met 20% korting kunnen scoren. Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Aghanim Is het niet zo dat de winkel waar je het horloge gekocht hebt, het 2e jaar garantie moet afhandelen en de fabrikant alleen maar het eerste jaar? Als het horloge rechtstreeks gekocht is bij Garmin, dan is Garmin die winkel natuurlijk.

Verder, wat ga je nu aanschaffen aangezien je de FR245M gaat verkopen en Garmin de upgrade naar een 745 waarschijnlijk niet gaat goedkeuren?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatrickC schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:16:
@Aghanim Is het niet zo dat de winkel waar je het horloge gekocht hebt, het 2e jaar garantie moet afhandelen en de fabrikant alleen maar het eerste jaar? Als het horloge rechtstreeks gekocht is bij Garmin, dan is Garmin die winkel natuurlijk.

Verder, wat ga je nu aanschaffen aangezien je de FR245M gaat verkopen en Garmin de upgrade naar een 745 waarschijnlijk niet gaat goedkeuren?
Jawel, alleen in dit geval kwam het horloge via iemand anders die al een nieuwe had gekocht. Ik kon deze voor een prikkie overnemen maar er was geen bon.

Voor mij was de 645 een erg goede match vanwege de FR functionaliteit en Pay+Music. Veel meer betalen zie ik niet echt zitten. Daarom is een 245M een mooie optie maar die heeft geen Pay. Een 745 nieuw kopen vind ik te duur vergeleken met een 245M, want dan doe ik het alleen voor Pay.

Ondertussen heb ik een Apple Watch SE gekocht. Ik ga denk ik maar eens kijken hoe die bevalt met hardlopen. Misschien houd ik de 245M er naast of verkoop ik die. Maar eens even rustig bekijken.

Afgelopen week dus zonder horloge gesport. Stiekem ook wel lekker om gewoon van de omgeving te genieten ipv je metrics :)

[ Voor 5% gewijzigd door Aghanim op 13-10-2020 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aghanim schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:37:
[...]

Jawel, alleen in dit geval kwam het horloge via iemand anders die al een nieuwe had gekocht. Ik kon deze voor een prikkie overnemen maar er was geen bon.

Voor mij was de 645 een erg goede match vanwege de FR functionaliteit en Pay+Music. Veel meer betalen zie ik niet echt zitten. Daarom is een 245M een mooie optie maar die heeft geen Pay. Een 745 nieuw kopen vind ik te duur vergeleken met een 245M, want dan doe ik het alleen voor Pay.

Ondertussen heb ik een Apple Watch SE gekocht. Ik ga denk ik maar eens kijken hoe die bevalt met hardlopen. Misschien houd ik de 245M er naast of verkoop ik die. Maar eens even rustig bekijken.

Afgelopen week dus zonder horloge gesport. Stiekem ook wel lekker om gewoon van de omgeving te genieten ipv je metrics :)
Ja, een opvolger van de FR645 ontbreekt nog.

Wel interessant, de switch naar een Apple Watch SE. Ik ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Heb er zelf, als Apple gebruiker, ook wel eens aan gedacht, maar wil geen afstand doen van het Garmin platform met meer dan 15 jaar data historie.

Tijdens het lopen kijk ik zelden op mijn horloge, dus geen probleem met het genieten van de omgeving. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door PatrickC op 13-10-2020 15:56 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PatrickC schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:54:
[...]

Ja, een opvolger van de FR645 ontbreekt nog.

Wel interessant, de switch naar een Apple Watch SE. Ik ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Heb er zelf, als Apple gebruiker, ook wel eens aan gedacht, maar wil geen afstand doen van het Garmin platform met meer dan 15 jaar data historie.

Tijdens het lopen kijk ik zelden op mijn horloge, dus geen probleem met het genieten van de omgeving. ;)
Ik loop al langer met de behoefte om voor normaal dagdagelijks gebruik een 'mooi horloge met OLED' scherm te gebruiken. Daarom al eerder de Venu en de Amazfit GTS en Galaxy Watch gebruikt. De laatste 2 ondersteunen geen Pay en de Venu mist de 'FR metrics en courses'. Om er echter een 245M naast te hebben is wel heel veel overlap.

Ik lees goede reviews over de AW met iSmoothrun (even los van GPS smoothing) dus voor mij het proberen waard. Ik zag ook een tool genoemd die de GPX data ook in GC kan importeren vanuit de AW. Dan blijft de historie op 1 platform. Wel benieuwd naar de batterij, dat is dan weer het grote nadeel van de AW.

Dus misschien eindig ik wel met de AW + 245M. Beste van 2 werelden voor mij en het voordeel van beide merken is dat ze goed waardevast zijn zodat ze met weinig verlies prima te verkopen zijn* :)

* gezien mijn wispelturigheid ook niet onbelangrijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Aghanim op 13-10-2020 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 21:16

Mappy

Piramide van Austerlitz

Fenix 6S Pro staat nu voor 531 bij Amazon.nl (prime), maar ook bij Bol. Volgens mij heb ik 'm nog niet goedkoper gezien eerder.

[ Voor 8% gewijzigd door Mappy op 13-10-2020 16:25 ]

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
Aghanim schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:17:
Persoonlijk vind ik overigens het al dan niet hebben van een aankoopbon ook niet zo relevant als je toch direct garantie kunt/moet claimen bij de leverancier. De combinatie van serienummer en registratiedatum is voldoende en ik zou het persoonlijk flauw vinden als ze door de bon geen garantie verlenen. Maar goed, het is ze goed recht dus ik ben tevreden met de oplossing. Neemt niet weg dat ik nog 1x om een 745 gevraagd heb :P
Klopt, de bon is meestal ook meer voor de winkel zelf. Niet voor niets dat veel fabrikanten adviseren om te registreren voor eventuele issues (en marketing uiteraard :+ ).

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:57
FR 45 nu ook ineens voor 122 op bol.𝐜𝐨𝐦
Afgelopen zondag nog 169 helaas betaald bij 𝐂𝐨𝐨𝐥𝐛𝐥𝐮𝐞. Net wat ongeduldig geweest😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:59
Aghanim schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:18:
[...]

Ik loop al langer met de behoefte om voor normaal dagdagelijks gebruik een 'mooi horloge met OLED' scherm te gebruiken. Daarom al eerder de Venu en de Amazfit GTS en Galaxy Watch gebruikt. De laatste 2 ondersteunen geen Pay en de Venu mist de 'FR metrics en courses'. Om er echter een 245M naast te hebben is wel heel veel overlap.
Ticwatch Pro 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

trekker22 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:43:
Afgelopen zondag nog 169 helaas betaald bij 𝐂𝐨𝐨𝐥𝐛𝐥𝐮𝐞. Net wat ongeduldig geweest😉
Online gekocht? Dan heb je nog bedenktijd... anders helaas pech.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:57
route99 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:37:
[...]
Online gekocht? Dan heb je nog bedenktijd... anders helaas pech.
Ja online en al in gebruik. Ga ik voor 50€ geen winkel lastig vallen met retour en alles wat daar voor hun bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het lijkt erop dat Garmin weer issues heeft met Connect. De app synct niet meer online, de website geeft erros, en workouts zijn zijn niet te benaderen (app en website). Zo te zien op Twitter ben ik niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Geen problemen hier. Zal tijdelijk zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trekker22 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:12:
[...]

Ja online en al in gebruik. Ga ik voor 50€ geen winkel lastig vallen met retour en alles wat daar voor hun bijkomt.
Je kan ze wel een mailtje sturen met dit ‘probleem’. Mogelijk krijg je uit coulance nog wat korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:44
trekker22 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:43:
FR 45 nu ook ineens voor 122 op bol.𝐜𝐨𝐦
Die zag ik vandaag ook, en meteen besteld. De FR45 had ik al op het oog als vervanger van m'n TomTom Spark 3, maar wilde wachten tot eventuele korting op Black Friday. Nu dus al een mooie deal kunnen scoren.

Ik heb overigens een probleem met m'n TomTom, ik wil de hele historie downloaden en in Strava zetten zodat ik alsnog de progressie kan meten. Dit moet via de Sport Connect app op de telefoon, maar nu is m'n kabel schijnbaar niet goed. Opladen wil wel via de USB poort, maar bij aansluiten krijg ik een foutmelding op m'n laptop. Iemand ideeën voor een work-around?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viva Vince
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-11-2024
Is het met Garmin (FR235) mogelijk om een workout (training>workout) te maken waarbij de GPS uit staat?

Ik wil op mijn wielrenfiets die nu in zo'n Tacx ding staat wat trainingen afwerken met tijd/calorieën in een bepaalde HR zone. Op zich werken die workouts daar erg goed voor maar omdat GPS aan staat vreet het natuurlijk wel batterij. In het workout scherm kan ik nergens een "GPS off" knop vinden. Een andere mogelijkheid is de GPS van de FR235 tijdelijk uitzetten op het horloge zelf maar het mooist is natuurlijk als de workout dat helemaal automatisch doet.

Tips & tricks zijn van harte welkom.

Edit: mijn zelfgemaakte workouts vallen onder de categorie "other" en ik heb nu daarvoor de GPS maar uitgezet... maar mijns inziens hoort dit soort settings meer bij de workout dan bij de categorie.

[ Voor 16% gewijzigd door Viva Vince op 15-10-2020 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:51

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Op mijn FR245 zit een 'Fiets Binnen' activiteit. Wellicht is dat ook een optie bij de FR235?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xray79
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-06 19:51
Insert12 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:06:
[...]

Die zag ik vandaag ook, en meteen besteld. De FR45 had ik al op het oog als vervanger van m'n TomTom Spark 3, maar wilde wachten tot eventuele korting op Black Friday. Nu dus al een mooie deal kunnen scoren.

Ik heb overigens een probleem met m'n TomTom, ik wil de hele historie downloaden en in Strava zetten zodat ik alsnog de progressie kan meten. Dit moet via de Sport Connect app op de telefoon, maar nu is m'n kabel schijnbaar niet goed. Opladen wil wel via de USB poort, maar bij aansluiten krijg ik een foutmelding op m'n laptop. Iemand ideeën voor een work-around?
als je je TomTom aan je laptop kan hangen zou je misschien de files hiervan af kunnen halen en dan uploaden naar Strava/Endomondo/...?
Heb je helemaal geen ander platform gebruikt tegelijk met TomTom? Want dan is Tapiriik.com misschien een optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Viva Vince schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 06:41:
Is het met Garmin (FR235) mogelijk om een workout (training>workout) te maken waarbij de GPS uit staat?

Ik wil op mijn wielrenfiets die nu in zo'n Tacx ding staat wat trainingen afwerken met tijd/calorieën in een bepaalde HR zone. Op zich werken die workouts daar erg goed voor maar omdat GPS aan staat vreet het natuurlijk wel batterij. In het workout scherm kan ik nergens een "GPS off" knop vinden. Een andere mogelijkheid is de GPS van de FR235 tijdelijk uitzetten op het horloge zelf maar het mooist is natuurlijk als de workout dat helemaal automatisch doet.

Tips & tricks zijn van harte welkom.

Edit: mijn zelfgemaakte workouts vallen onder de categorie "other" en ik heb nu daarvoor de GPS maar uitgezet... maar mijns inziens hoort dit soort settings meer bij de workout dan bij de categorie.
Je kunt voor elk activiteit type er voor kiezen om GPS aan of uit te zetten, dus... JA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viva Vince
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-11-2024
PatrickC schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:23:
[...]

Je kunt voor elk activiteit type er voor kiezen om GPS aan of uit te zetten, dus... JA.
Waar stel jij dat in / hoe kies je hier voor? Bij de webinterface & android app heb ik die optie niet (of ik ben echt blind).Op mijn FR235 kan ik bij "training" > "My Workouts" > "Naam workout" kiezen voor "Do workout", "view", & "delete".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Viva Vince schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Waar stel jij dat in / hoe kies je hier voor? Bij de webinterface & android app heb ik die optie niet (of ik ben echt blind).Op mijn FR235 kan ik bij "training" > "My Workouts" > "Naam workout" kiezen voor "Do workout", "view", & "delete".
Een activiteit type maak je aan op je horloge, niet via de webinterface of de app :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xray79
[...]

Wat @mrwolf denk ik bedoelt is dat je eerst een nieuwe activiteit op je horloge aanmaakt. Bijvoorbeeld fietsen kopiëren en dan in die activiteit de GPS uitzet. En dan je workout aanmaken in de app/connect webpagina en die dan in die nieuwe activiteit openen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Gewoon op het horloge, door de Run Settings aan te passen voor b.v. de Run activity. Daar kun je de GPS setting aanpassen naar Off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucano
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 07:02
Iemand goede tips voor een horloge/tracker die automatisch woon werk fietsen kan bijhouden?
Dus niet een activiteit hoeven starten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lucano schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:28:
Iemand goede tips voor een horloge/tracker die automatisch woon werk fietsen kan bijhouden?
Dus niet een activiteit hoeven starten etc?
Fitbit Charge 4 misschien? Of een Apple Watch? Zijn wel behoorlijk verschillend, maar kunnen beide wat je wilt. M.a.w., wat is je budget en wil je er nog meer mee kunnen doen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frij5fd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-06 22:33
@Aghanim Mbt ".... Ik zag ook een tool genoemd die de GPX data ook in GC kan importeren vanuit de AW. Dan blijft de historie op 1 platform.": GPX-data bevat alleen route-informatie, niet hartslag, snelheid e.d. Je zou TCX of FIT moeten kunnen genereren uit het horloge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:18
PatrickC schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:13:
[...]

Fitbit Charge 4 misschien? Of een Apple Watch? Zijn wel behoorlijk verschillend, maar kunnen beide wat je wilt. M.a.w., wat is je budget en wil je er nog meer mee kunnen doen? ;)
Een Apple Watch kan naar mijn weten fietsen niet uit zichzelf starten, iig sowieso niet met de eigen WorkOut app. Apps van derden weet ik niet zeker.

Bij wandelen doet hij dit wel.

Verder mag hij idd wel wat meer info geven ;)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tinusvolkel schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:23:
[...]

Een Apple Watch kan naar mijn weten fietsen niet uit zichzelf starten, iig sowieso niet met de eigen WorkOut app. Apps van derden weet ik niet zeker.

Bij wandelen doet hij dit wel.

Verder mag hij idd wel wat meer info geven ;)
Dank voor de correctie. Ik herinnerde me uit het filmpje wat ik eerder deze week hier postte, dat de Apple watch dit automatisch doet, maar fietsen wordt inderdaad niet genoemd (heb het even nogmaals bekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucano
PatrickC schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:13:
[...]

Eigenlijk alleen stappen tellen plus fietsen bijhouden. Dus dan lijkt de Fitbit de betere match. Thanks 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-06 13:55
@Lucano Maar wat wil je bijhouden aan fietsen? Bijv. Garmin houdt met MoveIQ wel bij dat je fietst, maar hij start niet een echte activiteit (op het activiteitenscherm) waardoor je GPS wordt bijgehouden. Dat ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RSba3xl6fzZepioKSPm_J4vr08A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ClHJQUiBap6PWoo5uFaJOevp.png?f=fotoalbum_large

Voor mij is dit perfect. Hij houdt mijn fietsminuten in die zin wel bij, maar hij gaat alleen echt een activiteit loggen als ik dat wil (als ik bijvoorbeeld op de racefiets stap).

[ Voor 13% gewijzigd door Arjan90 op 16-10-2020 07:55 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Is dat nog interessant.. de GPS gegevens voor je woon/werk automatisch bijhouden?
Dan vraag je wel altijd meer van je accucapaciteit voor iets waarvan je vraagt... voegt het wat toe?
@Arjan90 Wat jij laat zien is toch prima?
Als je het als echte fietstraining doet dan zou ik er gewoon een activiteit van maken, maar dat haal ik echt niet uit de vraag van @Lucano .
Lucano in "Het grote sporthorloge met GPS topic."

[ Voor 20% gewijzigd door route99 op 16-10-2020 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucano
Nee het gaat puur om bijhouden van hoe actief je bent geweest. Dus hoeveel minuten gefietst voornamelijk. Bijhouden hoeveel kilometer totaal is overigens ook wel interessant ja maar geen must. Maar actieve minuten is belangrijkst. Dus geen training oid, beetje bijhouden hoe actief zodat het stimuleert om wat meer te bewegen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 25-06 21:39
Klinkt misschien gek maar ik vind de transflective display op de Garmin horloges mooier dan OLED. Het is niet zo overdreven in youre face, wat ik bij OLED wel heb. En natuurlijk de enorm lange standby tijd en always on display. Ik heb de backlight altijd uit staan en prima af te lezen zelfs met weinig omgevingslicht.

Ik zou in ieder geval niet anders willen en hoop dat OLED nooit de standaard word.

[ Voor 12% gewijzigd door rutgergron op 16-10-2020 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
rutgergron schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:12:
Klinkt misschien gek maar ik vind de transflective display op de Garmin horloges mooier dan OLED. Het is niet zo overdreven in youre face, wat ik bij OLED wel heb. En natuurlijk de enorm lange standby tijd en always on display. Ik heb de backlight altijd uit staan en prima af te lezen zelfs met weinig omgevingslicht.

Ik zou in ieder geval niet anders willen en hoop dat OLED nooit de standaard word.
Dit inderdaad. Het is nog altijd een horloge en zo wil ik hem ook gebruiken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rutgergron schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:12:

Het grootste probleem bij de transflective display is de leesbaarheid als het wat donkerder wordt, waardoor dan altijd de backlight aan moet. Verder vind ik de scherpte van het display niet zo mooi, als je het vergelijkt met de hogere resolutie amoled schermpjes. Voordeel van translective is dan weer wel de leesbaarheid in fel zonlicht en de veel betere batterijduur. Op dit moment gaat mijn voorkeur ook nog uit naar transflective, maar als ze van amoled horloges de batterijduur kunnen verbeteren icm always on, dan zou een amoled (touchscreen) mijn voorkeur hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Overdag tijdens normaal dragen ziet een transflective display er gewoon natuurlijker uit zoals een standaardhorloge, zonder inderdaad een zaklamp aan je pols te hebben. Vind ik ook mooier, en is beter voor je batterij.

Wat ik inderdaad minder vind is de leesbaarheid in het donker. Vanochtend voor zonsopgang een rondje gelopen, en dan is het gewoon niet leesbaar. Het backlight gaat ook de helft van de tijd niet automatisch aan als ik mijn pols draai/optil, dus dan zit je steeds te klooien met je backlight-knopje.

Resolutie is inderdaad een ding, maar ik heb er nog nooit echt hinder van ondervonden. Ik gebruik het voor tekst (widgets), niet voor plaatjes. En dat is prima acceptabel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:55
[...]

Ik ben pas over gegaan van TomTom naar Garmin. Ik heb toen een data download request gedaan bij Runkeeper en vervolgens geimporteerd bij Garmin Connect.

Ik logde net nog eens in bij MySport en ik zie dat je hier al je data kan downloaden:

https://mysports.tomtom.c...t-manage/data-protection/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 25-06 21:39
Ik druk bij weinig zicht het licht knopje in, kleine moeite. Zoals vanochtend met mijn ochtendloop toen het nog vrij donker was.

Maakt ook een groot verschil of je Sapphire glas hebt, dat is in ieder geval een stuk lastiger af te lezen met weinig licht.

[ Voor 9% gewijzigd door rutgergron op 16-10-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
route99 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:57:
Is dat nog interessant.. de GPS gegevens voor je woon/werk automatisch bijhouden?
Dan vraag je wel altijd meer van je accucapaciteit voor iets waarvan je vraagt... voegt het wat toe?
@Arjan90 Wat jij laat zien is toch prima?
Als je het als echte fietstraining doet dan zou ik er gewoon een activiteit van maken, maar dat haal ik echt niet uit de vraag van @Lucano .
Lucano in "Het grote sporthorloge met GPS topic."
@Lucano Het voorbeeld wat @Arjan90 noemt is dan denk ik niet voldoende, omdat je dan maar beperkt kunt zien hoeveel minuten je gefietst hebt (alleen via de Agenda op Garmin Connect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:14
[...]
Voor mijn vrouw, die van TomTom naar Garmin over ging, heb ik haar volledige historie naar het Garmin-platform over laten pompen met de app SyncMyTracks. De betaalde versie kan een volledige historie overzetten en kost iets van 3 euro. Je telefoon is even bezig, maar dan staat alles netjes op het doel-platform.
Zit net even te kijken op http://syncmytracks.com/#compatibility en ook Strava wordt ondersteund.
Met deze oplossing zou je je TomTom dus niet nodig hebben omdat ie alles uit de TomTom-cloud haalt.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57

Quakie

quakelen

Stollie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

Ik ben pas over gegaan van TomTom naar Garmin. Ik heb toen een data download request gedaan bij Runkeeper en vervolgens geimporteerd bij Garmin Connect.

Ik logde net nog eens in bij MySport en ik die dat je hier al je data kan downloaden:

als ik dit geweten.. uren bezig geweest met handmatig 1 voor 1 exporteren en importeren.. 8)7

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:44
Stollie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

Ik logde net nog eens in bij MySport en ik die dat je hier al je data kan downloaden:

Wow nice! Dit scheelt me een hele hoop tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Iemand hier met een Polar Vantage V (of M)? Ik kom hier niet uit.. Als ik een rondje fiets en de route vooraf in m'n favorieten zet. Ik start dan op een willekeurig punt op de route en start dit door selecteren van de functie "Punt onderweg".

Dat gaat perfect, pakt direct de route op. Echter als ik dan bij het originele 'eindpunt' kom, dan stopt de route, ipv dat hij hem weer opnieuw begint. Hierdoor kan ik de routefunctie dus niet meer gebruiken.. Enorm onhandig, maar zo onhandig, dat hier vast een handige oplossing voor is...

Iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frij5fd
mrwolf schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:31:
....
. Wat ik inderdaad minder vind is de leesbaarheid in het donker. Vanochtend voor zonsopgang een rondje gelopen, en dan is het gewoon niet leesbaar. Het backlight gaat ook de helft van de tijd niet automatisch aan als ik mijn pols draai/optil, dus dan zit je steeds te klooien met je backlight-knopje.
....
In mijn datavelden heb ik daarom meestal de optie ingebouwd om in de settings backlight geforceerd aan te hebben. Ik zorg dan voor minimaal 2 versies in de Garmin app store, één voor normaal gebruik en één voor hardlopen in de donkere wintermaanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frij5fd schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:58:
[...]

In mijn datavelden heb ik daarom meestal de optie ingebouwd om in de settings backlight geforceerd aan te hebben. Ik zorg dan voor minimaal 2 versies in de Garmin app store, één voor normaal gebruik en één voor hardlopen in de donkere wintermaanden
Net even gekeken in Datarun plus... die optie was me nog niet eerder opgevallen. Handig! Zou helemaal mooi zijn als die optie dan alleen zou werken na zonsondergang (net als de backlight setting op het horloge).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frij5fd
PatrickC schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:06:
[...]

Net even gekeken in Datarun plus... die optie was me nog niet eerder opgevallen. Handig! Zou helemaal mooi zijn als die optie dan alleen zou werken na zonsondergang (net als de backlight setting op het horloge).
H'm, ja, bijvoorbeeld in Domoticz kun je makkelijk zonsopgang en zonsondergang gebruiken. Zoiets zou mooi zijn inderdaad. Helaas biedt de API van Garmin daar nog steeds geen optie voor. Wel voor het opvragen van de locatie. Er is ook code te vinden om het moment van zonsondergang daarna te berekenen, maar dat kost geheugen. En het beschikbare geheugen voor datavelden is eigenlijk altijd het probleem. Alleen bij Datarun premium en Ultimate heb ik nu nog ruimte over voor nieuwe functionaliteit, bij de high-end horloges (FR945, Fenix 5x, Fenix 5 plus en Fenix 6 pro). Daar gebruik ik nu zo'n 70 kB van de beschikbare 128 kB. Bij Datarun plus kan ik helaas niet dat geheugen zo gebruiken, daarom ben ik ooit maar overnieuw begonnen met premium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 21:16

Mappy

Piramide van Austerlitz

Na een stukje hardlopen met een Fenix 6S Pro upload ik dat automatisch naar Strava. Alleen laat Strava geen GAP-kolom en -grafiek zien. (Grade adjusted pace. VTT als Strava op Nederlands staat).

In Garmin Connect zie ik ook niks over GAP staan bij de activiteit.

Wat doe ik fout? :? Geen idee waar ik het moet zoeken. GAP is gewoon een afgeleide van alle andere data die wel in de grafiekjes staat, dus zo moeilijk zou het toch niet te vinden moeten zijn?

[edit] Het lijkt erop dat GAP alleen nog maar in betaalde versie van Strava zit sinds kort? Want ook bij oudere activiteiten zie ik het nu ineens niet meer...

[ Voor 24% gewijzigd door Mappy op 19-10-2020 18:01 ]

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eric van Ballegoie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:58:
Ik heb de afgelopen dagen flink wat GPS tests gedaan in vergelijking met de Forerunner 745, Apple Watch S6 en Fitbit Sense en de nauwkeurigheid van gemeten afstand is - zelfs bij een run tussen de hoogbouw in centrum Rotterdam - erg goed.
Heb jij de data van deze vergelijking wellicht nog en zo ja, zou je voor mij willen kijken in hoeverre de Apple Watch on par is met de 745 en Fitbit qua totaal gemeten afstand? Ik heb vandaag met een AW SE en een FR245 gelopen en na 10KM gaf de AW in totaal 10.2KM aan, waardoor ik een nieuw PR heb gelopen :+ . Ik weet 100% zeker dat de AW afwijkt en niet de 245 want de grote hoeveelheid andere horloges die ik heb gehad geven vrijwel allemaal op precies dezelfde hoek van de straat het 10KM signaal van mijn vaste hardloopronde. Bij de AW was ik nog niet eens in die straat, daarom viel het ook op.

Ook de vele forumtopics over de AW die een GPS-smoothing combineert met de afstand overschatten wijst erop dat de AW afwijkt. Echter geeft DC Rainmaker in de AW6 review aan dat dit voor het eerst wel accuraat lijkt te zijn (zijn in depth review laat helaas op zich wachten) en overeenkomt met de Forerunners.

Als dat zo is dan ruil ik de AW SE voor een AW 6 maar ik kan helaas geen vergelijkbare data vinden online.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 17:11

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Aghanim schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:39:
[...]

Heb jij de data van deze vergelijking wellicht nog en zo ja, zou je voor mij willen kijken in hoeverre de Apple Watch on par is met de 745 en Fitbit qua totaal gemeten afstand?
Het verschilt een beetje per run en is ook afhankelijk van de omgeving waar je loopt. Ik ben nog bezig met testen, maar zie b.v.:

https://www.instagram.com/p/CFt08TXlguV/ : "GPS testloopje door de polder. Geen gebouwen en bomen, dus perfecte GPS-ontvangst. Best case scenario dus. Garmin Forerunner 745, Suunto 7 en Apple Watch S6 meten vrijwel dezelfde afstand, Fitbit Sense houdt het op bijna 100 meter minder. Strava maakt er na correctie 12.06 km van. Next up: run door centrum 010 tussen hoogbouw."

https://www.instagram.com/p/CF7U22alK-b/ : "Meer GPS testing, langere run: Polar 21,72 km / Garmin Forerunner 745 21,61 km / Fitbit Sense 21,43 km / Apple Watch 22,00 km. Strava na correctie: 21,7km."

Bij die laatste foto is de Polar Vantage V2 geblurred omdat het horloge op dat moment nog onder NDA was.

Hoeken afronden doet de Watch Series 6 overigens nog steeds (gelogd met de native run app). Zie onderstaande data van de Garmin Forerunner 745 en de Series 6 op dezelfde run:

Garmin: https://www.strava.com/activities/4159866960
Apple: https://www.strava.com/activities/4213973249

[ Voor 11% gewijzigd door Eric van Ballegoie op 19-10-2020 01:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Eric van Ballegoie Thx! Dit helpt heel erg. Zeker de data van jouw tweede run is een mooi voorbeeld. De AW zit er daar ongeveer 300m naast ten opzichte van de andere 3 horloges. Ik kan in elk geval (voorzichtig) concluderen dat het niet ineens opgelost is in de AW 6. Dat zou ook alleen maar kunnen als er een andere GPS chip sinds de 6 gebruikt zou zijn.

Overigens zag ik gisteren 2 video reviews op Youtube over de AW SE specifiek voor running en daar waren ze qua afstand 2x indentiek aan de FR945. Het lijkt dus niet per definitie consequent te gebeuren. Dat zal ook wel liggen aan het aantal hoeken dat afgesneden kan worden. Ik heb overigens Workoutdoors gekocht voor de AW SE omdat die overal geroemd wordt, maar daarmee gebeurt het eveneens, Helaas corrigeert Strava het ook niet, je zou denken dat er een algoritme gebruikt kan worden hiervoor.

Ik kan in elk geval prima de SE houden op basis van jouw antwoord. Bedankt!

Nu nog de afweging maken of ik voor het hardlopen dan toch mijn FR245 Music ga gebruiken of dit AW-euvel accepteer. Beetje zonde om een extra apparaat van 300 euro te blijven houden puur voor een betere afstand logging, maar ik heb wel de reputatie dat onbetrouwbare data mij irriteert ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 19-10-2020 07:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frenz64
Je hebt vooral de reputatie dat je heel veel argumenten hebt om er zoveel mogelijk apparaten op na te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry2
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-01-2024
Ik wil graag nog eens de polsmeting met band vergelijk doen, door middel van de Auxiliary app.
Helaas is me dit niet gelukt omdat mijn Garmin FR646 telkens mijn band pakt voor de hartslagmeting en de polsmeting wordt daarmee uitgezet.
Ik heb de band niet als sensor in mijn horloge staan.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Alvast veel dank!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nogeeninlog
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 17:28
Omdat ik een goedkoper alternatief zocht voor het geval dat mijn Garmin HRM-Run de geest zou geven heb ik de Magene H64 besteld. Deze:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zyZg6ZzK/magene.jpg

Dit is de nieuwe versie en is een stuk compacter dan de oude Magene, ongeveer zo groot als de vorige versie van de HRM-Run van Garmin. De H64 past ook op de band van Garmin en Polar, wat dat betreft zijn ze dus uitwisselbaar.
Na ontvangst meteen getest, ik had een fietstocht gepland en dit zijn de hartslagmetingen:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/1nCFj8X3/magene1.png

Dat slaat natuurlijk volkomen nergens op. Ter referentie een meting van Garmin:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/34Jp1XKq/garmin.png

Daarna nog twee keer met een loop getest. Ik dacht eerst dat de band te droog was. Dus even nat gemaakt, regenwater genoeg op dat moment. Dat leek even te helpen, maar dan ook maar heel even. Als ik de HRM tegen me aan drukte, dan leek het te werken. Nog steeds dacht ik dat het om het contact van de band ging, maar later realiseerde ik mij dat het ging om het contact van de batterij. En inderdaad, ik hoefde maar in de HRM te knijpen om een correcte meting te krijgen. Uiteindelijk werd het dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/1nCFj8X3/magene1.png

Op de plekken waar het er enigzins normaal uit ziet drukte ik dus op de HRM of kneep erin. Dat loopt natuurlijk niet lekker, dus ik heb nog geprobeerd om het veertje dat de batterij aandrukt bij te buigen, maar dat gaf bij de volgende test geen resultaat. Dus deze heb ik teruggestuurd.

De Magene H64 kan ik helaas niet aanbevelen als hartslagmeter. De band vond ik heel comfortabel. Die kun je zeker bestellen als je daar vervanging voor zoekt.
Nu maar de oude versie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Thierry2 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:29:
Ik wil graag nog eens de polsmeting met band vergelijk doen, door middel van de Auxiliary app.
Helaas is me dit niet gelukt omdat mijn Garmin FR646 telkens mijn band pakt voor de hartslagmeting en de polsmeting wordt daarmee uitgezet.

Alvast veel dank!
Je moet de pairing tussen horloge en band wissen.
Vervolgens kan je in de app weer een link met je band tot stand brengen.

Mijn bevindingen heb ik enkele weken geleden ook geplaatst. Hier en een stukje lager.

[ Voor 7% gewijzigd door m-vw op 19-10-2020 19:36 ]

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry2
m-vw schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:30:
[...]

Je moet de pairing tussen horloge en band wissen.
Vervolgens kan je in de app weer een link met je band tot stand brengen.

Mijn bevindingen heb ik enkele weken geleden ook geplaatst. Hier en een stukje lager.
Bedankt voor je reactie.
Hoe verwijder in die pairing?
In de app via iq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Thierry2 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:07:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Hoe verwijder in die pairing?
In de app via iq?
Nee, bij de algemene instellingen van je horloge.

'Up' ingedrukt houden en dan op zoek naar 'Sensoren en accesoires'. Daar vind je de band terug en kan je hem verwijderen.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry2
Dat dacht ik al, daar staat hij al niet tussen dus ik vraag me af hoe ik de pairing dan kan verwijderen.. Vandaag pakte mijn horloge alsnog de band, sensor van het horloge was uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Weet je zeker dat het de band was? Zonder pairing registeert je horloge echt niets van de band.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry2
De lichtjes van de Ohr waren duidelijk uit.
Na 10 seconden na het starten van de activiteit gaf het horloge de pairing aan met de band.
Hij staat echter niet tussen de sensoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Is dat met of zonder de IQ app actief en gekoppeld?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry2
Ik heb de IQ app als gegevens scherm bij hardlopen, als je daar op doelt?
Of moet ik nog wat activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Thierry2 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:34:
Ik heb de IQ app als gegevens scherm bij hardlopen, als je daar op doelt?
Of moet ik nog wat activeren?
Even voor de zekerheid. Je hebt je band gekoppeld in de app?
Via 'Mijn gegevensvelden':

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5AZk3L9FvkKs2gtiEDmJR3Zf4JY=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g0ibrNmojOEsClS29QAh7SoT.jpg?f=fotoalbum_medium

Veld selecteren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-oDopEyQW0GeP19ZrKifOHpdM4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kKIBdFsc7Fxr1JrMQhArDK3L.jpg?f=fotoalbum_medium

Instellingen openen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqAFvXXBlzxD-Htu9YC4v7qd-Y4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KQNXic6AUb5NNxdbkFquUiMn.jpg?f=fotoalbum_medium

Nummer ingeven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXJ5gr73SLPfJUZvJ98q8Fq5rZU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lpjvmyns7uxCL0NDJldTtb8Q.jpg?f=fotoalbum_medium

Zoals je kan zien zoekt de app zelf naar een band als je een nul invult, maar je horloge doet dat normaal niet. Ten minste dat lees ik toch nergens in de handleiding.

Kan je eens een link delen van een activiteit die je gedaan hebt met de Aux. app actief? Wel via Connect, want Strava doet niets met deze extra informatie.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry2
Bedankt voor de hele uitleg! ik ga hier vanavond of morgen even naar kijken.
Begrijp ik ook dat je dus je telefoon moet meenemen tijdens het hardlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Thierry2 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:29:
Bedankt voor de hele uitleg! ik ga hier vanavond of morgen even naar kijken.
Begrijp ik ook dat je dus je telefoon moet meenemen tijdens het hardlopen?
Nee.
Als alles ingesteld en gesyncroniseerd is dan heb je je telefoon niet meer nodig.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ik heb nogal een beginnersvraag over de Strava compatibility die sommige horloges bieden. Wat houdt dat precies in? Normaal gesproken doe ik mijn telefoon in een armbandhouder en zet ik Strava aan als ik ga hardlopen. Als ik een smartwatch met Strava compatibility om doe tijdens het hardlopen hoeft m'n telefoon niet meer mee en kan ik de gegevens na de sessie uploaden naar mijn telefoon, die het weer upload naar Strava? werkt het zo?

Dank alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

TheDeuce schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:57:
Ik heb nogal een beginnersvraag over de Strava compatibility die sommige horloges bieden. Wat houdt dat precies in? Normaal gesproken doe ik mijn telefoon in een armbandhouder en zet ik Strava aan als ik ga hardlopen. Als ik een smartwatch met Strava compatibility om doe tijdens het hardlopen hoeft m'n telefoon niet meer mee en kan ik de gegevens na de sessie uploaden naar mijn telefoon, die het weer upload naar Strava? werkt het zo?

Dank alvast!
Correct.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xray79
Thierry2 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:29:

Alvast veel dank!
Je horloge wordt dat ook niet ondersteund door de IQ app de 645 wordt wel ondersteund :P
@m-vw heeft gelijk je moet eerst je hartslagband uit je horloge gooien zodat die niet meer gebruikt wordt tijdens een activiteit.
Daarna moet je de IQ app in je activiteit als scherm hebben en daar de connectie maken. Je OHR blijft dan wel actief. Ik heb dat eerst een paar keer gewoon in m'n stoel getest door de activiteit te starten en het horloge even af te doen. Want het is even klooien om te koppelen in de IQ app zelf.
Hier een hardloop activiteit met wat versnellingen en wandelen om de HR te laten dalen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2x8ulBx1cXNRdBk6VYs1QUDtUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zGVwMJuB7vluypAmTjZxQOJ6.jpg?f=fotoalbum_large

En dit was een keer in de sportschool.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/POpQB8F9d595jZgPGQPoxWTsJEA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S1Pyn3MasteoobgR4GUkAWQZ.jpg?f=fotoalbum_large

Vooral bij grote tempo verschillen is de band veel accurater. Bij interval en tempoloopjes do ik de band om, bij gewone duurloopjes en bij trailruns gebruik ik de band niet. En bij de sportschool ook niet daar let ik toch niet zo op de HR en cardio doe ik daar nauwelijks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hmm, niemand last van (alweer) een gekkigheidje met de Garmin? Mijn activity meter blijft namelijk op nul minuten staan. Gisteren was het nu wel maandag en dan wordt die altijd wel gereset maar na een zwemsessie en wat intense oefeningen (toch met verhoogde hartslag :+) bij de kine nog steeds niets.

Elders op het internet lees ik andere dingen die tijdelijk niet werken maar niets met een activity meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SanderLWat bedoel je precies met ‘activity meter’?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03 23:59
Is een Garmin Venu Sq een goede sporthorloge voor mij?

Achtergrond info;
Sinds een half jaar loop ik hard en sinds 1 maandje of zo kan ik 5KM aan aan hardlopen. Om verder fit te blijven en vet her en der te verbranden doe ik aan workouts thuis.
Daarom zoek ik een sporthorloge voor o.a.:
1. hartslagmeter bijhouden [must have]
2. hoe snel ik hardloop? [must have]
3. hoeveel stappen ik per dag loop? [must have]
4. Hoeveel calorieën ik verbruik per oefening of wanneer ik hardloop [nice to have]

Als ik de reviews mag geloven, moet ik vooral wegblijven van de fitbit versa 3. Een duurder model van Garmin heb ik niet nodig, want de geboden opties zijn te veel voor mij.

Alvast bedankt voor jullie reacties/adviezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
PatrickC schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:18:
@SanderLWat bedoel je precies met ‘activity meter’?
Ja, het was inderdaad wat pover beschreven, excuses. Ik bedoel “minuten intensieve training”. Als je hartslag bovengemiddeld hoog is en je beweegt, komen er minuten bij. Als je echt iets doet doet, als in lopen of zo, gaat het dubbel zo snel. Het is misschien stom, maar dat balkje zien vollopen is echt een stimulans voor mij :) Helaas blijft deze dus sinds zondag steken op nul, voor een of andere reden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hhsBgbfgnujZh9FTcOh2YwZWCHo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7rMqu75keu73x46VEVHtWxyU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk741
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 26-06 21:21
@SanderL bij mij heeft hij mijn rondje wielrennen van gisteravond gewoon meegerekend bij de intensieve minuten en hij staat dan ook niet meer op nul. Voor mijn gevoel dien ik de actieve minuten wel tijdens een activiteit te maken om ze mee te laten rekenen. Als ik nu een half uur zou wandelen zonder dat ik dat op neem heb ik het idee dat hij dat niet meerekent bij de actieve minuten. Heb jij beide momenten wel als activiteit opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luuk741 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:57:
@SanderL bij mij heeft hij mijn rondje wielrennen van gisteravond gewoon meegerekend bij de intensieve minuten en hij staat dan ook niet meer op nul. Voor mijn gevoel dien ik de actieve minuten wel tijdens een activiteit te maken om ze mee te laten rekenen. Als ik nu een half uur zou wandelen zonder dat ik dat op neem heb ik het idee dat hij dat niet meerekent bij de actieve minuten. Heb jij beide momenten wel als activiteit opgenomen?
Ik geloof dat je kunt aangeven vanaf welke hartslag het telt als actieve minuten. Ik weet niet of ook geldt als je geen activiteit start inderdaad. Je kunt wel automatisch activiteiten laten starten zodat je wandeling ook gelogd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Luuk741 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:57:
Aghanim schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:32:
[...]

Ik geloof dat je kunt aangeven vanaf welke hartslag het telt als actieve minuten. Ik weet niet of ook geldt als je geen activiteit start inderdaad. Je kunt wel automatisch activiteiten laten starten zodat je wandeling ook gelogd wordt.
Maandag ben ik gaan zwemmen en dat heeft hij alvast niet meegerekend ook al heb ik dat uiteraard wel opgenomen. Maar ook "activiteiten" die ik niet expliciet track, worden bij mij normaal gezien meegerekend. Da's het vreemde eraan: dit is opeens gestopt. Ook heb ik dit nooit zo moeten instellen dat het horloge niet-activiteiten meerekent. Het enigste dat ik sinds de unboxing hieraan veranderd heb, is het aantal minuten verhoogd dat ik per week wil halen. (En sinds kort opnieuw een kleine bump gegeven, maar dat zou me vreemd lijken moest dat de oorzaak zijn.)

Anyway, lijkt dat ik dus wel de enige ben :P Vandaag maar eens gaan hardlopen om te zien of dat er wel bij wordt gerekend. Bedankt voor de feedback alleszins :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
Hij registreert op basis van je hartslag, niet per se uit activiteiten. Als ik fanatiek aan het klussen of tuinieren ben krijg ik met regelmaat ook de melding dat ik al klaar ben voor de week, al is het thuisfront het daar dan nog even niet mee eens. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lawkexarib schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:04:
Is een Garmin Venu Sq een goede sporthorloge voor mij?

Achtergrond info;
Sinds een half jaar loop ik hard en sinds 1 maandje of zo kan ik 5KM aan aan hardlopen. Om verder fit te blijven en vet her en der te verbranden doe ik aan workouts thuis.
Daarom zoek ik een sporthorloge voor o.a.:
1. hartslagmeter bijhouden [must have]
2. hoe snel ik hardloop? [must have]
3. hoeveel stappen ik per dag loop? [must have]
4. Hoeveel calorieën ik verbruik per oefening of wanneer ik hardloop [nice to have]

Als ik de reviews mag geloven, moet ik vooral wegblijven van de fitbit versa 3. Een duurder model van Garmin heb ik niet nodig, want de geboden opties zijn te veel voor mij.

Alvast bedankt voor jullie reacties/adviezen
Je eisen zijn niet zo hoog, dus bijna alle horloges zullen voldoen. De Garmin Venu Sq lijkt mij dan ook een prima optie. De Forerunner 45 (of zelfs de nog goedkopere Forerunner 35) voldoen ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03 23:59
PatrickC schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:44:
[...]

Je eisen zijn niet zo hoog, dus bijna alle horloges zullen voldoen. De Garmin Venu Sq lijkt mij dan ook een prima optie. De Forerunner 45 (of zelfs de nog goedkopere Forerunner 35) voldoen ook nog.
Genoemde producten zijn zeker een optie en ik heb ze eerder gezien, maar ik wil graag eentje die niet zo oud is ipv updates en ik wil het een paar jaar dragen.
Het klopt dat mijn eisen nu niet hoog zijn, maar naarmate ik meer wil doen met mijn sporthorloge en meer ervan ontdek, zullen ongetwijfeld mijn eisen meer worden. En, ik vind een rechthoekig design mooier dan een rond design :)
Van dit model is er eentje met muziek editie en ik vraag mij af of dat handig is tijdens het hardlopen. Omdat je handen niet hele tijd stil staan, hoor je het geluid niet constant op dezelfde toonhoogte maar laag en soms hoog. Is het zo dat je na een tijdje hieraan went ? Wat merken andere hardlopers hiervan?
Klopt mijn aanname dat ik een Fitbit sporthorloge beter links kan laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xray79
Hier doet de activity tracker het ook gewoon zonder een activiteit te starten. Maandag bijna niks ivm rustdag en werken achter de laptop.
Gisteren wel 200+ minuten door een rondje hardlopen (12KM). Hij geeft ook in de app aan hoeveel minuten ik nog nodig heb aan gematigde inspanning of intensieve inspanning. Er staat in de help dat je 10 minuten actief moet zijn met gematigde intensiteit. Gematigd is kunnen spreken, maar niet zingen tijdens een training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry2
m-vw schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:02:
[...]

Even voor de zekerheid. Je hebt je band gekoppeld in de app?
Via 'Mijn gegevensvelden':

[Afbeelding]

Veld selecteren:

[Afbeelding]

Instellingen openen:

[Afbeelding]

Nummer ingeven:

[Afbeelding]

Zoals je kan zien zoekt de app zelf naar een band als je een nul invult, maar je horloge doet dat normaal niet. Ten minste dat lees ik toch nergens in de handleiding.

Kan je eens een link delen van een activiteit die je gedaan hebt met de Aux. app actief? Wel via Connect, want Strava doet niets met deze extra informatie.
Helaas niet gelukt. Mijn horloge blijft verbinden met de polar h7 terwijl deze niet als sensor is geregistreerd in mijn horloge.
Ook in de app zie ik niks gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Thierry2 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Helaas niet gelukt. Mijn horloge blijft verbinden met de polar h7 terwijl deze niet als sensor is geregistreerd in mijn horloge.
....
Ik heb het al eens gevraagd, maar wellicht heb je het niet gezien:
Kan je eens een activiteit laten zien?

Verder maakt de app via je horloge een verbinding. Als je de band niet ziet dan is het volgens mij gewoon de app en niet de standaard verbinding.
...
Ook in de app zie ik niks gebeuren..
Als je hier de app op je telefoon bedoelt, dan klopt dat. Die heb je enkel nodig om de band te linken, verder zie je daar niets.

Nogmaals, een link naar een activiteit geeft meer inzicht. Dit hoeft geen lange run te zijn, gewoon je horloge en band dragen en 1 minuut een activiteit registreren. Dan hebben we iets om naar te kijken.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frenz64
lawkexarib schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:05:
[...]

Genoemde producten zijn zeker een optie en ik heb ze eerder gezien, maar ik wil graag eentje die niet zo oud is ipv updates en ik wil het een paar jaar dragen.
Het klopt dat mijn eisen nu niet hoog zijn, maar naarmate ik meer wil doen met mijn sporthorloge en meer ervan ontdek, zullen ongetwijfeld mijn eisen meer worden. En, ik vind een rechthoekig design mooier dan een rond design :)
Van dit model is er eentje met muziek editie en ik vraag mij af of dat handig is tijdens het hardlopen. Omdat je handen niet hele tijd stil staan, hoor je het geluid niet constant op dezelfde toonhoogte maar laag en soms hoog. Is het zo dat je na een tijdje hieraan went ? Wat merken andere hardlopers hiervan?
Klopt mijn aanname dat ik een Fitbit sporthorloge beter links kan laten liggen?
Uhm, er zit niet echt een speaker in ofzo, bedoeld wordt dat je muziek kan opslaan (en/of Spotify offline) en via een BT headsetje kan afluisteren.

Fitbit is niet slecht, maar veel meer gericht op activity tracking en niet op hardlopen of fietsen. Als je vierkant design mooi vind en crappy accuduur voor lief neemt, is de nieuwe Apple Watch SE ook een overweging waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry2
m-vw schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:04:
[...]

Ik heb het al eens gevraagd, maar wellicht heb je het niet gezien:
Kan je eens een activiteit laten zien?

Verder maakt de app via je horloge een verbinding. Als je de band niet ziet dan is het volgens mij gewoon de app en niet de standaard verbinding.

[...]

Als je hier de app op je telefoon bedoelt, dan klopt dat. Die heb je enkel nodig om de band te linken, verder zie je daar niets.

Nogmaals, een link naar een activiteit geeft meer inzicht. Dit hoeft geen lange run te zijn, gewoon je horloge en band dragen en 1 minuut een activiteit registreren. Dan hebben we iets om naar te kijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrvNbddW72wzWK2mLo6_8R2paso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BnM0tMCXwB61ED8iITTT81Og.jpg?f=fotoalbum_large

Bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Sinds vandaag in het bezit van een Garmin Venu.

Trilsignaal staat nu uit zodat er geen trilling volgt als er een melding binnen komt. Alleen zou ik graag wel een trilling willen ontvangen bij de ronde tijden (1 KM), dit staat nu ook uit.

Iemand enig idee of dat te customizen is?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Laatst online: 13-06 20:25
Gaan de Garmin Webservices ook allemaal zo traag bij jullie? Ik merk de laatste twee weken dat ik vaak niet op Garmin Connect geraak of dat ik via de app geen activiteit van elke dagen geleden kan herbekijken en op deze moment kan ik geen course plannen...

[ Voor 9% gewijzigd door SHFT op 21-10-2020 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
@SHFT Ik ervaar het ook, soms kon ik inderdaad ook geen workout plannen (foutmelding op de website), en een paar uur later weer wel. Als je zoekt op Twitter zie dat het regelmatig voorkomt. Van traagheid heb ik geen last gehad, tot nu toe. Maar het is nu inderdaad erg traag.

edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iW450xNTqHj_08chjchdYSOJ6mQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XkMJM6GqtIOflccLk9VdrC2n.png?f=fotoalbum_large

:)

[ Voor 50% gewijzigd door mrwolf op 21-10-2020 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-06 22:25

Roozzz

Plus ultra

cv8x schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:03:
Sinds vandaag in het bezit van een Garmin Venu.

Trilsignaal staat nu uit zodat er geen trilling volgt als er een melding binnen komt. Alleen zou ik graag wel een trilling willen ontvangen bij de ronde tijden (1 KM), dit staat nu ook uit.

Iemand enig idee of dat te customizen is?
Bij de 945 kan ik per app de instellingen beheren of deze wel of niet berichten kunnen pushen tijdens activiteiten ed.
Maar stel dat je wel alle meldingen wilt hebben zonder trillingen en wel trillingen voor specifieke cases dan kan dat niet. Ik zou het via bovenstaande wijze aanpakken, dat kan vast ook in de venu.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

@Thierry2 Krijg je onderstaande wel te zien als je het gegevensscherm actief hebt:
Afbeeldingslocatie: https://services.garmin.com/appsLibraryBusinessServices_v0/rest/apps/a461bc0d-828d-47c8-a4a5-8d014b5fedc9/icon/b167dd7a-19c4-48da-bb74-8e3ef33d3e22

Krijg steeds meer het idee dat er iets heel simpels fout gaat.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Roozzz schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:18:
[...]

Bij de 945 kan ik per app de instellingen beheren of deze wel of niet berichten kunnen pushen tijdens activiteiten ed.
Maar stel dat je wel alle meldingen wilt hebben zonder trillingen en wel trillingen voor specifieke cases dan kan dat niet. Ik zou het via bovenstaande wijze aanpakken, dat kan vast ook in de venu.
Thanks, enig idee waar ik dat per app instel?

Hardlopen is een activiteit, geen app, zou het dan ook werken?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry2
m-vw schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:26:
@Thierry2 Krijg je onderstaande wel te zien als je het gegevensscherm actief hebt:
[Afbeelding]

Krijg steeds meer het idee dat er iets heel simpels fout gaat.
Op mijn horloge bedoel je? Dat krijg ik inderdaad te zien. Maar ik merk gewoon dat de Ohr wordt uitgeschakeld als ik de borstband om heb.
Dat moet ik volgens mij zien te voorkomen maar ik zou niet weten hoe daar de hartslagband niet tussen de sensoren staat.
Pagina: 1 ... 170 ... 318 Laatste