3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Wat eenYoshiBignose schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:47:
Ik denk dat Mini meer voor homo's is dan BMW.

Hoeftniethoor
(Vooroordelen zijn, als ze voor 75% waarheid zijn, nog wel deels vooroordelen, maar daarom niet minder waar)
Ik zie genoeg mannen in Mini's rijden, lang niet allemaal homo. Maar andersom, als je homo's een auto top-10 laat maken staat bij 9 op de 10 de Fiat 500 en de Mini op plaats 1 en 2. (Er zitten er hier een paar en er wordt nogal eens over auto's geluld dus ik weet waar ik over praat. Ik extraheer n=3 voor het gemak maar even naar 'de homo' in het algemeen
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
al met al best een kolder.
In BMW's rijden ook vaker sjonnies, dat is ook gewoon een feit. En dit wil niet direct zeggen dat ALLE BMW rijders sjonnies zijn, net zo min als het wil zeggen dat alle mini rijders homo zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door YoshiBignose op 11-05-2010 13:28 ]
http://www.gaywheels.com/gaywheels_top_10_4thqtr_2009.htm
Imo is een Mini niet direct iets voor homo's, het is mij iig nooit zo opgevallen. Itt bijvoorbeeld TT's
Maar de originele opmerking ging erover dat homo's eerder geïnteresseerd zijn in een Mini dan in een BMW. Daar kan ik op zich wel inkomen. BMW richt zich toch meer op sportiviteit, rijgedrag en power. Niet de dingen vaar de meeste homo's eerst naar kijken.
[ Voor 39% gewijzigd door fsfikke op 11-05-2010 13:33 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wie verzint dat trouwens, gaywheels.com. En jullie noemen mij erg
top queer of top gayer was het oid..
overigens valt een mini cooper nog mee. een mini cooper cabrio met open-o-meter is pas gay
[ Voor 34% gewijzigd door flashin op 11-05-2010 13:41 ]

Mijn vrouw is voor zo'n ding aan het kijken, zelf heb ik er uiteraard geen interesse in

Meer een soort Bauer
[ Voor 13% gewijzigd door YoshiBignose op 11-05-2010 14:21 ]

Huh heb die smilie nog nooit gezienEvaluationCopy schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:46:
Pfff, zo'n Maybach heeft wel standaard leer en alles, een beetje aangeklede Fiat 500 CC moet je zeker 17k op tafel leggen.
Niet??
Echt de beste smiley die er tussen staat!!
Wat is dan een man die als passagier in een roze 500 zit, bestuurd door een vrouw die de man uit laat stappen om tanken ?418O2 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:18:
een man in een Fiat 500 is vrijwel altijd een homo, bij een Mini is dat helemaal niet zo. Ik zie de mini gewoon als instap BMW...
Afgezien daarvan vind ik het wel aannemelijk klinken dat een mini meer een homomobiel is dan een bmw
Net zoals dat er in volvo's rare milieuhippies zitten (die volgens mij allemaal ooit een citroen bx gehad hebben)
[ Voor 23% gewijzigd door 4x2 op 11-05-2010 15:04 ]
leeg
En dan wel allemaal een 5pitter erin natuurlijk die met moeite 1 op 10 haalt4x2 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Wat is dan een man die als passagier in een roze 500 zit, bestuurd door een vrouw die de man uit laat stappen om tanken ?
Afgezien daarvan vind ik het wel aannemelijk klinken dat een mini meer een homomobiel is dan een bmw
Net zoals dat er in volvo's rare milieuhippies zitten (die volgens mij allemaal ooit een citroen bx gehad hebben)
Of omdat je als hippie zijnde geen geld hebt om iets te betalen, dat zal het eerder zijn
ik ben me bewust van de ironie dat ik zelf een oldtimer op gas heb
leeg

airbagsensor is waarschijnlijk stuk
Jup. Is waarschijnlijk de sensor in de passagiersstoel. Heb ik ookUnknown Alien schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:39:
Een auto merk koppelen aan iemand zijn sexueele geaardheid...mot nie gekker worden![]()
airbagsensor is waarschijnlijk stuklampje airbag is vaak aan en gaat soms uit als iemand naast me zit. Beetje jammer, maa rschijnt een bekend prob. te zijn bij de E46
Dat is gewoon een watje die duidelijk onder de plak van zijn vriendin/vrouw zit4x2 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Wat is dan een man die als passagier in een roze 500 zit, bestuurd door een vrouw die de man uit laat stappen om tanken ?
En wat betreft milieuhippies, wat dacht je van mijn combi
Wat nou zuinige auto's
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Heb je dat laten repareren en wat kost zo'n geintje? Nou als ik een aanrijding heb dan klappen die airbags er toch ook uit ook al zit niemand er?Kaasplank schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:40:
[...]
Jup. Is waarschijnlijk de sensor in de passagiersstoel. Heb ik ook
Ik heb het nog niet laten repareren. Zo'n sensormat kost je de kop niet (80 euro meen ik) maar je hele stoel moet uit elkaar. Het is zelf wel te doen maar dan moet je wel geduld hebben.Unknown Alien schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:13:
[...]
Heb je dat laten repareren en wat kost zo'n geintje? Nou als ik een aanrijding heb dan klappen die airbags er toch ook uit ook al zit niemand er?
Er zijn op ebay ook kastjes te vinden die de weerstand van het matje simuleren. Die klik je er simpelweg tussen en dan laat je de error resetten.
[ Voor 14% gewijzigd door Kaasplank op 11-05-2010 17:15 ]
Als je begrijpt wat ik bedoel
zal het is bekijken, vind het toch risico om velgen te bestellen in de USA het zijn wel ERG mooie replica's ....MadMarky schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:35:
[...]
Thanks
[...]
Ik zie dat ze nu niks op ebay hebben staan, vorig jaar hadden ze een hele voorraad.
Je kunt ook gewoon via de website bestellen: http://www.velocitymotoring.com/
Ik zie dat ze sinds vorig jaar ook veel nieuwe modellen hebben. Hun VB3 velgen zijn de CSL replica's maar ik zie nog veel meer moois staan
Zo goed als zeker inderdaad de sensormat in de bijrijdersstoel. Het vervangen is echt een k-u-t klus, want de bekleding van de stoel moet los, en die zit met dingen geklemd. Zonder een speciale tang is het weer dichtknijpen van die dingen echt niet leuk... (ik heb er een aantal los moeten halen ooit voor een defecte stoelverwarming). Bij de garage laten doen, zou ik ook afraden, waarschijnlijk is een nieuwe zitting monteren goedkoper dan een monteur een paar uur daarmee laten klooien...Unknown Alien schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:13:
[...]
Heb je dat laten repareren en wat kost zo'n geintje? Nou als ik een aanrijding heb dan klappen die airbags er toch ook uit ook al zit niemand er?
De weerstanden die je via ebay kan krijgen, simuleren alsof er iemand op de stoel zit. Het verschil is dus dat met die weerstand de airbag altijd klapt, en anders niet. Ik weet alleen niet of de kracht van de airbag geregeld wordt (ik dacht het niet).
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Lijkt me geen heel belachelijk bedrag. Denk dat schijven al rond de 100 euro zitten, daar komen dan nog de blokken en de arbeid bij. Maar ehm... Hoeveel KM heb je ermee gedaan?zneek schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:44:
E92 335i, alle remblokken en schijven vervangen, 840 euro incl btw en arbeid. Is dat duur?

Schijven voor zijn volgens realoem ongeveer 300 euro en blokken 150, maar die prijzen kloppen volgens mij alleen als je 20% korting hebt. Die krijg je niet als je het laat doen, dus doe daar nog even 90 euro bij en je betaalt voor het monteren 300 euro. Vrij prijzig wat mij betreft.zneek schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:44:
E92 335i, alle remblokken en schijven vervangen, 840 euro incl btw en arbeid. Is dat duur?
Ioniq 5 P45
leeg
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ze kunnen langer mee, maar dan moet je heel veel uit laten rollen / op de motor remmen. 65k is netjes imozneek schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:43:
Prijs komt van een BMW dealer (niet MartinistadBMW) in het noorden. Volgens die dealer is het nog de originele set blokken en schijven. De auto heeft gister net 65K km aangetikt. Das netjes toch? Of moeten ze veel langer mee kunnen? Ik heb het zelf gevraagd, aangezien ik bij redelijk hard remmen merk dat de voorkant van de auto wat zenuwachtig wordt.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Miss. eerder de remblokjes moeten vervangen. Kunnen die de schijven niet ingeslepen hebben? wel vreemd idd.418O2 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:51:
Mja maar met een 335i rij je niet als met een 316i dus 65k is op zich knap. Wel apart dat je blokken EN schijven moet vervangen dan, want je schijven gaan in de regel toch langer mee dan je blokken (of ben ik verkeerd voorgelicht).
wel super bak de E92 3.5i
Ik heb (en meerderen met mij) dat je alles in 1 keer vervangt. Heeft met het inslijten te maken418O2 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:51:
Mja maar met een 335i rij je niet als met een 316i dus 65k is op zich knap. Wel apart dat je blokken EN schijven moet vervangen dan, want je schijven gaan in de regel toch langer mee dan je blokken (of ben ik verkeerd voorgelicht).
Heeft ook een computer!
De prijzen voor onderhoud zijn vast bij BMW. Alleen voor heel specifiek onderhoud (problemen aan je auto e.d.) zullen ze uren rekenen. Voor standaardklussen zijn er voorgeschreven prijzen voor onderdelen en tijd die ze ermee bezig mogen zijn. Enige verschil is dat sommige dealers misschien sneller tot vervangen overgaan dan anderenzneek schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:43:
Prijs komt van een BMW dealer (niet MartinistadBMW) in het noorden.
Nou, 65k is niet bovengemiddeld goed oid. Ik rijd dan wel geen sportieve BMW maar ik ga binnenkort pas na 82K preventief mijn remblokken vervangen. Deze kunnen volgens de merkdealer nog zo'n 10k mee maar vanwege een vakantie met flink wat bergweggetjes doe ik het wat eerder. Schijven zijn ook nog origineel, er is amper een randje voelbaar dus die laat ik nog lekker zitten.zneek schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:43:
Prijs komt van een BMW dealer (niet MartinistadBMW) in het noorden. Volgens die dealer is het nog de originele set blokken en schijven. De auto heeft gister net 65K km aangetikt. Das netjes toch?
Denk dat dat iets kan schelen.
leeg
Overigens heb ik bij mijn E46 320Ci destijds na 60K km schijven en blokken moeten vervangen (blokken rondom, schijven voor). En dat was een 170pk handbak. Kwaliteit is zoveel beter geworden in 10 jaar?
Verschillende remmen slijten verschillend, ik denk dat dat het verschil verklaard.zneek schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 20:23:
Ik ben nog niet met de auto daar geweest hoor, ik heb zelf een diagnose gesteld dat de blokken vervangen moeten. Dit is gebaseerd op een zenuwachtige voorkant van de auto bij flink remmen. Ik heb puur gevraagd aan de dealer wat blokken + schijven moeten kosten zodat ik voorbereid ben
Overigens heb ik bij mijn E46 320Ci destijds na 60K km schijven en blokken moeten vervangen (blokken rondom, schijven voor). En dat was een 170pk handbak. Kwaliteit is zoveel beter geworden in 10 jaar?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
>> Signature?
Inderdaad, bij de meeste dingen staat er ook bij over hoeveel KM het vervangen moet worden of op welke datum.ChiLLeR schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:03:
Ik dacht dat de E9x serie zelf aangeeft wanneer er iets vervangen moet worden? Bij mij staan er dan ook Remblokken in onder het service menu in iDrive waarbij nu staat 'OK'. Ik ga er vanuit dat als die vervangen moeten worden dat iDrive dit dan aangeeft?
Kleppendeksel pakking, o-ring vacuumpomp, bougiegat afdichten x4, pakking klepverstelling allemaal vervangen. + 3.5 uur arbeidsloon voor 170 euro
Is dit duur (vast niet)? Wat zou het normaliter kosten?
[ Voor 5% gewijzigd door YoshiBignose op 12-05-2010 21:16 ]
http://www.youtube.com/wa...feature=player_embedded#!
Zo zou ik ook wel eens bij het stoplicht wegwillen trekken zoals in het begin van het filmpje
Makkelijk het dubbele, een manuur is minimaal €60 en dan heb je de onderdelen (klein grut zo te zien) niet meegerekend.YoshiBignose schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:16:
Nu we het toch over geld hebben. Toen m'n E46 olie lekte werd dit gefixt:
Kleppendeksel pakking, o-ring vacuumpomp, bougiegat afdichten x4, pakking klepverstelling allemaal vervangen. + 3.5 uur arbeidsloon voor 170 euro
Is dit duur (vast niet)? Wat zou het normaliter kosten?
Ik rij nu met de 2de set schijven, die er bij 120 of 130k onder zijn gekomen. Ik rij ook nog met de blokken die toen geplaatst zijn (inmiddels 50k tot 60k verder) en die zijn nog lang niet op. Maar ik rij sportief, maar rem beheerst. Ik probeer juist zo constant mogelijk te rijden en zo min mogelijk te remmen, wellicht dat dat scheelt.
Overigens heeft BMW een slijtage indicator op de blokken zitten en gaat de indicatie niet op km-stand of leeftijd, maar puur op stijtage. Zodra deze indicator geraakt wordt door de schijf, kan je nog even doorrijden, maar moeten de blokken uiterlijk bij de volgende beurt vervangen worden.
Verwijderd
Als je op www.hbase.be kijkt en snel de onderdelen op zoekt komt het ruw geteld op een 530€ uit. maar dat is hier in België als je de onderdelen gewoon in een winkel gaat kopen. Bij de dealer zal dit zeker al wat meer zijn en dan nog de werk uren (is zo lang niet laat ons zeggen dat ze 2uur tellen ervoor (door bmw voorgeschreven)). plus een proefrit om alles in te rijden (wat normaal gezien altijd moet gebeuren bij het vervangen van iets in de remmerij) zal je wel aan zoiets komen. Dus duur... ja is relatief je rijd een coupé die zo goed als de top of the line is een het 3 serie segment. Als je het zelf doet of misschien door een beun zal het goedkoper zijn maar vind het niet overdreven als je ziet dat het voor een Renault clio 1.5 dci voor schijven en blokken al 330€ is voor de klant... Bij ons als Renault dealer vind ik persoonlijk het goed meevallen!zneek schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:44:
Nice! Volgende keer even zorgen dat lelijke auto's op de achtergrond er niet op staanRSP schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:34:
Eindeloze hoeveelheden tekst ... tijd voor afbeeldingen!
[afbeelding]
Zo meteen in het donker ff een stukje rijden
Blij Met Wilco
Het is een verslavende hobby
Net even een stukje gereden, wat een fijn/rustig lichtbeeld is het nu zeg
[ Voor 60% gewijzigd door -Thunder- op 13-05-2010 23:25 ]
Blij Met Wilco
Blij Met Wilco
Zijn die BBS velgen incl E39? Of moet je die los kopen?-Thunder- schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:33:
Heeft er hier toevallig nog iemand belang bij een setje bbs velgen die aandacht verdienen of een setje om mee te driften?
En mijn E39 is niet te koop
Blij Met Wilco
mooie bak (Y)RSP schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:34:
Eindeloze hoeveelheden tekst ... tijd voor afbeeldingen!
[afbeelding]
Hier is die van ons

Sport stoelen zitten prima met 6 verschillende standen

Ik vind de open dak ook zeer fijn vooral, omdat je veel licht hebt in de auto. Enige vage is bij het achterruit kan je automatisch een zonnescherm omhoog laten komen hahaha. Zou niet weten wanneer je dat zal gebruiken.
Zit een beetje naar mooie velgen te zoeken 18" voor 225 en achter 235. Iemand een site waar je velgen kan kopen voor een schappelijke prijs... dus geen velgen van 2K
Twijfel nog of mooie 18: kopen of goed laten chippen. Heb gelezen dat deze 6 bak met 330NM goed te chippen zijn.
Volgens mij dekt het de lading wel
Ik heb zin in 2 tot 5 juni (en helemaal 3 juni), lekker toeren met een nieuwe 1, of nieuw... Waarschijnlijk heeft hij dan al meerdere keren het circuit van Lelystad gezien, maar dat mag de pret niet drukken.
Ow, en je kan me dan ook niet echt missen, waarschijnlijk rij ik dan namelijk met een grote nummer "45" op de bestuurdersdeur
Mooie wagen Ray187!Unknown Alien schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:55:
[...]
Hier is die van ons
[afbeelding]
Ik vind de open dak ook zeer fijn vooral, omdat je veel licht hebt in de auto. Enige vage is bij het achterruit kan je automatisch een zonnescherm omhoog laten komen hahaha. Zou niet weten wanneer je dat zal gebruiken.
Ik zie dat je ook zo'n VDO Dayton navigatie in je wagen hebt. In mijn E46 zat ie ook ingebouwd toen ik 'm kocht. Prima ding overigens, alleen mis ik soms de sigarettenaansteker wel voor het opladen van m'n mobieltje. Of heb je daar een andere oplossing voor?
Automatisch zonnescherm hebben m'n ouders trouwens ook in hun E90. 'Ideaal' als de zon schijnt van achteren en niemand achterin zit, of om gasten achterin te laten schrikken tijdens het rijden
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar een E46 330, vanwege de fun die je kan hebben met de belachelijk grote motor en de prijs die je daar slechts voor neer hoeft te leggen als je deze importeert uit bijv. Duitsland.
Ik vind van die kansloze tupperware-autotjes met 85PK verschrikkelijk, maar vinden jullie bij een 330 met 230PK een subtiele bodykit ook fout? Hierbij bedoel ik alles in het optische gebied tussen een 318 en een M3 CSL qua lompheid, netjes meegespoten met je auto uiteraard en dus niet vol plamuur ofzo. Ikzelf vind het meestal zo'n auto niet misstaan...
Een klein voorbeeldje van wat ik mooi / acceptabel vind:

[ Voor 12% gewijzigd door _eXistenZ_ op 15-05-2010 00:25 ]
There is no replacement for displacement!
http://link.marktplaats.nl/346068976
Heeft iemand hier ervaring mee eigenlijk? 35% winst lijkt me wel veel maar ja. Dan gaat je 330i (met 240 pk ?) naar 310 pk of zoiets. Niet mis
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Ik mag toch hopen dat je gewoon lekker doet wat je zelf het leukst vind toch? Als jij er gelukkig van wordt..._eXistenZ_ schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:20:
Nah 240PK vond ik al zat hoorVind het alleen wel strak met zo'n bodykitje maar als et als fout wordt ervaren doe ik het niet...
Ik hou er helemaal niet van maar die kit van die foto gaat best hoor... redelijk strak en netjes, past best bij een 330i.
Een bodykit hoeft niet perse fout te zijn, maar zodra je een 330i er als een M3 uit gaat laten zien zullen een hoop mensen dat niet kunnen waarderen._eXistenZ_ schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:20:
Nah 240PK vond ik al zat hoorVind het alleen wel strak met zo'n bodykitje maar als et als fout wordt ervaren doe ik het niet...
Dus, laat iig dat roostertje weg, en laat de uitlaat ook stock
InteressantBeerkeeper schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 07:43:
Of dat je in plaats van zo'n bodykit dit setje erop laat schroeven:
http://link.marktplaats.nl/346068976
Heeft iemand hier ervaring mee eigenlijk? 35% winst lijkt me wel veel maar ja. Dan gaat je 330i (met 240 pk ?) naar 310 pk of zoiets. Niet mis

Wel jammer is dat je voor deze meerprijs in mijn geval ook al een redelijke M kunt kopen, dan zit je op 325pk ipv 310...
Ik zoek juist zilveren strips. Me vriendin vind zwart wel mooi, maar ik vind zilveren mooi staan. Breekt het zwarte weer wat af. Het is best grauw in de binnenkant.RSP schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:24:
@Ray187, die zwarte strips zoek ik nog voor mijn E46! Ik heb nu zo'n hout interieur, maar de rest is zwart met chroom accenten. Ik zie genoeg "Carbon" strips, maar ik wil gewoon egaal zwarte interieurs strips!
Thanks we zijn er ook blij mee. Vooral me vriendin want die rijdt het meeste in de auto. Klopt VDO MS5400. opzich prima navi. Alleen klote is als je europa koopt dan krijg je 10 CDs en als je over de grens bent moet je een andere CD erin doenScaraB schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:51:
[...]
Mooie wagen Ray187!
Ik zie dat je ook zo'n VDO Dayton navigatie in je wagen hebt. In mijn E46 zat ie ook ingebouwd toen ik 'm kocht. Prima ding overigens, alleen mis ik soms de sigarettenaansteker wel voor het opladen van m'n mobieltje. Of heb je daar een andere oplossing voor?
Automatisch zonnescherm hebben m'n ouders trouwens ook in hun E90. 'Ideaal' als de zon schijnt van achteren en niemand achterin zit, of om gasten achterin te laten schrikken tijdens het rijden

Weet je toevallig of de CD speler va nde VDO achterin een remote kabel heeft die je kan aansluiten op je versterker??
Weet iemand hoeveel CM de speakers in de voorste deuren zitten? Ik heb helaas geen harman Kardon of Mark Levinson audio van bmw in de auto

Ik denk dat een 3.0 met charger prettiger zal rijden dan een gewone M, je zal flink meer koppel hebben over het hele toerenbereik. Op het circuit zal een M wel beter uitkomen, maar goed dat is niet iets waar je dagelijks op zit (nou ja, jij misschien wel vanwege die lease-bak voor woon-werkMadMarky schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:13:
[...]
Interessant
Wel jammer is dat je voor deze meerprijs in mijn geval ook al een redelijke M kunt kopen, dan zit je op 325pk ipv 310...
Wat betreft een bodykit of een andere optische aanpassing, dit is iets wat je echt helemaal zelf moet bepalen. Ik rij zelf in zo'n M3-look-a-like, behalve dat ongeveer alles mis eraan is wat er maar mis kan zijn (niet qua styling, maar type auto). Persoonlijk vind ik de M3-styling op de E36 gewoon mooier dan het stock uiterlijk._eXistenZ_ schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:20:
Het grootste probleem met een auto met bodykit is dat het vaak een inferieure kit is en matig past...
En natuurlijk ga je hier horen dat je een 330i of M3 moet kopen, die willen we natuurlijk allemaal wel
Hoewel, misschien een keer in rijden, maar als daily ben ik dik tevreden met mijn 316i, vandaag ook weer lekker met 1 handje aan het stuur met 150 over de snelweg gecruised
Ach de 330i is tenminste ook snel en in dat geval z'n uiterlijk wel waardig. Een 316i eruit laten zien als de snelste M3 vind ik in dat opzicht uitermate treurig (geldt overigens voor alle 1.6-jes van alle merken die via een body kit en sport uitlaatje je willen laten doen geloven een retesnelle bak te zijn).fsfikke schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:07:
Een bodykit hoeft niet perse fout te zijn, maar zodra je een 330i er als een M3 uit gaat laten zien zullen een hoop mensen dat niet kunnen waarderen.
Dus, laat iig dat roostertje weg, en laat de uitlaat ook stock
Exact expert nodig?

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Het grote auto detailing topic Hier staat mss wel wat in over jouw leer, heb m nie helemaal doorgespit dus weet niet zeker.Daniel schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:19:
Ik ga vandaag het interieur van m'n auto maar eens grondig reinigen, is geloof ik in anderhalf jaar niet gebeurdIemand nog tips over wat voor spul ik het beste kan gebruiken?
Het is geen regel alleen vind ik het nogal raar. Alsof je met een pak aan rondloopt om er als een brede bodybuilder uit te zien maar eigenlijk ben je maar een ielig mannetje. Moet iedereen idd zelf weten maar wees niet verbaast als anderen performance verwachten die bij het uiterlijk kloppen (en je dus "uitlachen" als dat niet zo blijkt te zijn).RSP schreef op zondag 16 mei 2010 @ 09:10:
Ach ik vind het zo'n rare 'regel' dat je alleen bij de dikste bak aan het uiterlijk mag sleutelen. Al tovert iemand z'n 316 om tot een kermis attractie, of iets wat lijkt op een M3, allemaal prima toch?
Exact expert nodig?
[ Voor 8% gewijzigd door _eXistenZ_ op 16-05-2010 12:13 ]
Heb net even rondgekeken in dat detailing-topic, maar jezus, dat gaat ook ver zeg, dat poetsen
Heb daar allemaal geen zin in en tijd voor. Zou er wel wat knaken voor over hebben, om het echt een keer super te laten reinigen. Mochten er hobbyisten in regio Tilburg rondlopen, laat maar horen.
Haha daar heb je ook een punt ja. De vorige eigenaar van m'n Z3 stond ook op het punt om óf de auto te verkopen voor een M, óf een supercharger in te bouwen. En toen kwam ik langsSick Nick schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 21:04:
[...]
Ik denk dat een 3.0 met charger prettiger zal rijden dan een gewone M, je zal flink meer koppel hebben over het hele toerenbereik. Op het circuit zal een M wel beter uitkomen, maar goed dat is niet iets waar je dagelijks op zit (nou ja, jij misschien wel vanwege die lease-bak voor woon-werk).
Maargoed eerst maar eens helemaal wennen aan het huidige vermogen, een SC erop zetten kan altijd nog
Hey, misbruik de naam van mijn auto nietEvaluationCopy schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:19:
Juist, iedereen moet lekker doen waar hij/zij gelukkig van wordt. Bij mij is dat het uitlachen van types in de Schaap in Wolfskleren
Overigens noem ik mijn auto al vanaf de dag dat ik hem heb (nu 3,5 jaar) het schaap in wolfskleren, of eigenlijk zelfs het makke lammetje, zelfs mijn picassa-webalbum heet zo
Ik zou op het moment trouwens ook geen auto met een grotere motor willen... Ik rij nu rond de 1:12 en de maandelijkse kosten (en dat is toch vooral benzine) zijn eigenlijk al iets aan de hoge kant. Ik ben ook erg blij dat ik het koelwater-probleem boven water heb. De onderhouds- en reparatiekosten begonnen mij toch iets te hoog te worden onderhand. Een grotere motor betekent zo goed als zeker een hoger verbruik, duurder onderhoud, duurdere verzekering en wegenbelasting...
Dit topic is gesloten.