Het grote BMW-Topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste
Acties:
  • 163.104 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
ik wil jou niet ontmoeten geloof ik.

Maar met 100pk kan je ook lol hebben hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:28
Ach ja, het kan erger. Ik heb een tijdje rondgetuft in zo'n oude Megane CC van m'n vriendin, die ronde guitige zeg maar. Had regelmatig sjans met mannen toen aan het stoplicht, enorm irritant.

(Veel gayer wordt het ook niet qua auto, maar goed. Het is nu gelukkig over)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:10

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

DuDePrOdUcTiOnS schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 07:18:
[...]

Als je gebeld wordt moet je eerst nog wat gegevens doorgeven zoals het bedrag wat je aan een nieuwe auto zou willen uitgeven.. 20.000 is dan het minimum.. Daarna worden je gegevens doorgegeven aan je dealer naar keuze, die vervolgens bepaalt of je in aanmerking komt of niet.. Ik ben gisteren namelijk gebeld, de dealer moet nog bellen, ik ben benieuwd.. :)
Ik ben zojuist gebeld. Ik kreeg inderdaad ook de vraag wat mijn budget was en hoe serieus ik ben in het vervangen. Over dat laatste hoef ik niet te liegen, ik roep al 2 jaar dat ik eigenlijk de auto wil verkopen vlak voor hij de 2 ton aan tikt (hij staat nu op 180dk en ik rij iets meer dan 20dk per jaar), maar budget is wel een heikel punt. Aangezien ik werkelijk nog geen idee had van de besteedbare ruimte (inmiddels wel trouwens) kon ik daar nog geen uitspraak over doen. Helaas ligt zelfs een kale 1 wat dat betreft buiten bereik op het moment.
Maar mijn gegevens zijn doorgegeven aan de dealer, dus ik ben ook benieuwd.
EvaluationCopy schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:47:
[...]

Dat is het mooie van een 316 met maar liefst 100 paardjes onder de 'hood', het maakt geen verschil of ik plank of niet: er gebeurt sowieso niks :P Bovendien maak ik me geen zorgen over dergelijk aards krakeel.

Heb mezelf het 'Christian Motoring' meester gemaakt. Vermogen, snelheid, acceleratie, het zegt me allemaal niks.

ben aan het sparen voor een E39 535i touring :P

Buiten dat, ik heb altijd luisterboeken aanstaan op een volkomen idioot volume, dit in combinatie met mijn American Gangster-zonnenbril, mijn lange manen, en een 's zomers geopend autoraam doet mensen toch op zijn minst fronsen aan het stoplicht. Daar doe ik het voor.
Jij hebt toch een 318i? Die heeft 150 paardjes als de motor goed loopt. Daar kan je echt wel leuk mee spelen ;) Sowieso kan je alles bij het stoplicht verslaan wat voorwielaandrijving heeft, want vanuit stilstand heb je met RWD een enorm voordeel.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
316i. Qua motorisering wel een miskoop, het is echt te weinig en ook niet eens zuinig. Maar ja, ik ben nu gehecht aan het ding, verder zit er alles op wat ik zoek (Cruise/Climate control).

Komt nog eens bij dat ik de laatste 2 maanden enorm meer ben gaan rijden voor m'n werk, tik nu 30.000 per jaar aan vrees ik. Volgende auto wordt een E46 320d touring, over een jaar of 2.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
deepbass909 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:18:
[...]

Jij hebt toch een 318i? Die heeft 150 paardjes als de motor goed loopt. Daar kan je echt wel leuk mee spelen ;) Sowieso kan je alles bij het stoplicht verslaan wat voorwielaandrijving heeft, want vanuit stilstand heb je met RWD een enorm voordeel.
Hij heeft een 316i met dus 102pk. En welke 318i heeft 150 pk :? Zelfs het nieuwe model 318i heeft met z'n 2 liter blok 143pk. de oudere zitten op 110 en een beetje ofzo. de 318iS komt met z'n 140pk nog wat in de buurt.
EvaluationCopy schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:28:
316i. Qua motorisering wel een miskoop, het is echt te weinig en ook niet eens zuinig.
Vertel mij wat. Ik heb ook zo'n 316i gehad. Je trapt het pedaal door de bodem heen en nog trekt het geen worst van tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 10:56
Femme schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:17:
[...]
Het verstand weerhoudt me er momenteel van om een 650i te halen. Er staan momenteel wel interessante exemplaren te koop met kilometerstanden tussen 25 en 50K die al even 55.000 euro hebben afgeschreven in DE. Gekkenwerk om zulke auto's nieuw te kopen en er dan zo weinig in te rijden 8)7 .
Haha mooi, die mensen kopen gewoon zo'n bak voor wat woon-werk verkeer en de vakantie en niet om een mega hoeveelheid kilometers erop te zetten.
Ik heb mijn wagen nu bijna een jaar (nog 1 maand) en er staat nu 16k op de teller. Dus ook geen kilometer vreter maar puur voor de fun :P

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
De gemiddelde nederlander rijd toch 12k per jaar ofzo? dan is 16k in een jaar toch niet weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
deepbass909 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 02:03:

Als je in mijn Compact kan rijden met de stoel op de achterste stand, dan heb je serieus lange benen. Als ik de stoel helemaal naar achteren zet, kan ik nog net met m'n tenen bij de pedalen en kan ik met gestrekte armen bij het stuur 8)7
Hij staat nu ongeveer in het midden en er kan nog iemand achter zitten die niet al te groot is.
En qua hoofdruimte, mijn haar raakt het dak, ik denk dat ik qua ruimte tussen schedel en het dak maar 3 of 4 cm heb... Mijn hand past er in ieder geval nog net tussen. Het ergste is dat ik echt moet bukken om onder de binnenspiegel door te kijken (ik heb rechtsvoor een blinde hoek daardoor waar je u tegen zegt) en als ik vooraan bij stoplichten sta, ik de lichten boven de weg niet kan zien...

Maar ik heb dat in bijna alle personenauto's wel gehad waar in in heb gereden.
Dat met die binnenspiegel heb ik ook, maar altijd erg in BMW's. Bij rotondes moet ik soms ook even bukken om goed te kijken. Het is op te lossen door m'n stoel lager te zetten, alleen dan lig ik in m'n auto als een neger en zit die middenarmsteun onder m'n oksel.

Maar jij hebt een E36 compact dus dat zal wel zelfde zijn als coupe qua ruimte.

[ Voor 29% gewijzigd door YoshiBignose op 07-05-2010 11:54 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Kaasplank schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:32:
[...]

Hij heeft een 316i met dus 102pk. En welke 318i heeft 150 pk :? Zelfs het nieuwe model 318i heeft met z'n 2 liter blok 143pk. de oudere zitten op 110 en een beetje ofzo. de 318iS komt met z'n 140pk nog wat in de buurt.
Mea Culpa, het is inderdaad 140pk. Overigens zat vermogen op 1150kg om leuk mee te spelen ;)
[...]

Vertel mij wat. Ik heb ook zo'n 316i gehad. Je trapt het pedaal door de bodem heen en nog trekt het geen worst van tafel.
Ach, ik rij ook in een 316i met 102pk en ik vind het in de meeste gevallen meer dan genoeg vermogen. Optrekken wil ik toch zo weinig mogelijk doen, en op de snelweg zit hij snel genoeg op 120/130. Een kick-in-the-back ervaring is het niet, maar als je dat niet zoekt (zoals ik), dan maakt dat ook niet uit. Ik vind het belangrijker dat ik gewoon lekker ontspannen 130 of 150 kan rijden, en dat gaat imo uitstekend met een 316i.
YoshiBignose schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:30:
[...]

Dat met die binnenspiegel heb ik ook, maar altijd erg in BMW's. Bij rotondes moet ik soms ook even bukken om goed te kijken. Het is op te lossen door m'n stoel lager te zetten, alleen dan lig ik in m'n auto als een neger en zit die middenarmsteun onder m'n oksel.

Maar jij hebt een E36 compact dus dat zal wel zelfde zijn als coupe qua ruimte. I
Een Coupé is 3 cm lager dan een Compact, de Compact is net zo hoog als een Sedan. Ik heb mijn stoel echt op de bodem staan, en nog is hij eigenlijk te hoog :X Maar ik heb dat in heel veel auto's. Ik ben al lang blij dat ik in deze auto verder goed kan zitten. Ik heb ooit een vakantie lang in een Zafira gereden, en zolang ik die auto had, was ik bezig met het bijstellen van de stoel en stuur... Zat ik lekker, dan kon ik de snelheidsmeter niet goed meer zien (de bovenste getallen zaten dan achter het stuur...), kon ik alles goed zien, zat ik niet goed...

Ik zat vanochtend in de auto, en ik lette eens goed op waar de binnenspiegel nou precies zit in mijn blikveld... Als ik recht vooruit kijk, dan kijk ik dus precies tegen de bovenste rand van de spiegel aan 8)7 Daardoor zie ik boven de spiegel alleen maar lucht ongeveer, terwijl ik onder de spiel net 5 meter voor de auto kan kijken...
Heeft wel 1 voordeel, ik nader kruisingen of splitsingen waar rechts voorrang heeft, altijd heel voorzichting, want ik kan gewoon niet goed zien wat eraan komt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
EVEN IETS HEEL ANDERS. M'n broertje had nieuw interieur in z'n E36 gezet dus dat oude interieur wilden we weggooien... maar dat grofvuil hier wil het niet aannemen. Zeggen ze dat we ergens anders TEGEN BETALING het mogen dumpen. Wat is dit voor gelul? 8)7 Moet ik gewoon betalen om die zooi weg te doen? Ze hebben daar containers met allemaal troep, maar auto interieur mag er niet in....

Nou ik weet wel waar het uiteindelijk belandt hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dat is heel normaal hoor, betalen voor je afval. Hier krijgen we een pas voor 300kg afval per huishouden per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Als je snel issues hebt met een gebrek aan binnenruimte of aanleg hebt voor claustrofobie: begin vooral niet aan een Z3 Coupe.

Het is niet zozeer dat je instapt, zodra je de deur dicht slaat heb je de auto "aangetrokken" ;)
Ik ben 1m84 met redelijk lange benen en zit bijna aan de maximum lengte voor de auto. De stoel staat op z'n laagst waardoor ik nog 2cm overhou tot het dak. Achter de stoel zit een scheidingswand die de bewegingsvrijheid beperkt: de rugleuning raakt al snel de wand waardoor je een compromis moet vinden tussen zetelafstand en zithoek. Zodra je de deur dicht trekt gebruik je automatisch de armsteun, keus heb je niet. Rechts heb je geen armsteun nodig vanwege de hoge middentunnel die direct langs de stoel loopt.

Het zicht naar voren doet je in eerste instantie denken aan een middeleeuwse helm met vizier: breed maar met een lage dakrand die ver doorloopt. Een dakraam is dan ook een must als je de verkeerslichten boven de weg wilt zien (serieus!). De grootste ergernis is ook hier de binnenspiegel die echt VOL in het zicht hangt: als ik door een bocht naar rechts wil kijken moet ik altijd bukken.

Begrijpt me niet verkeerd, ik kan een prima zithouding vinden en de uitspraak "fits like a glove" is hier wel van toepassing :)
Ga je echter richting de 1m90 dan is het een dikke no-go.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb ook wel es in de Z3 van mijn schoonpa gereden met mijn 1m96 en dat is idd krap. Met het dak dicht is het nauwelijks te doen. Maargoed; een z3 voor de lol rijden doe je liever als het dakje open kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
418O2 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:56:
dat is heel normaal hoor, betalen voor je afval. Hier krijgen we een pas voor 300kg afval per huishouden per jaar.
Belachelijk. En wat kost dat ongeveer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die pas krijg je gewoon voor je afvalstoffenheffing. Soms halen ze inderdaad niet op, moet je het even naar de stort wegbrengen, geen punt want die zijn hele dagen open. Met die pas kun je dan naar binnen, kost niets extra. Informeer eens bij je gemeente.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
YoshiBignose schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:54:
EVEN IETS HEEL ANDERS. M'n broertje had nieuw interieur in z'n E36 gezet dus dat oude interieur wilden we weggooien... maar dat grofvuil hier wil het niet aannemen. Zeggen ze dat we ergens anders TEGEN BETALING het mogen dumpen. Wat is dit voor gelul? 8)7 Moet ik gewoon betalen om die zooi weg te doen? Ze hebben daar containers met allemaal troep, maar auto interieur mag er niet in....

Nou ik weet wel waar het uiteindelijk belandt hoor :(
Oew, nice, nieuw interieur. Nieuw als in 'nieuw'?? Met stoelen en al?? Of alleen dashboard etc..

(ook nog wel eens wens, leren interieur erin, mits niet te duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Nou ja, alleen stoelen, deurpanelen en achterbank. Niet NIEUW van nieuw, maar dat vorige interieur was zo naar de klote dat ik me afvraag wat ze in die auto gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://forum.fok.nl/topic/1453513/2/75#81125058

de tweakers' auto's worden besproken ;) die alpina b10 doe je weg toch Femme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Laatst online: 08-02 14:52
418O2 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:34:
http://forum.fok.nl/topic/1453513/2/75#81125058

de tweakers' auto's worden besproken ;) die alpina b10 doe je weg toch Femme?
Ik ben er bij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de B10 in 2006 een verjongingskuur laten ondergaan. Jammer dat er dan foto's worden geplaatst van voor de behandeling :P .

Zo is ie mooier:

Dikke snoet

Interieur

Heck

Front

En tegenwoordig met 19 inch Alpina's, maar daar heb ik nog geen foto's van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Femme schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:27:
Ik heb de B10 in 2006 een verjongingskuur laten ondergaan. Jammer dat er dan foto's worden geplaatst van voor de behandeling :P .

Zo is ie mooier:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Prachtige bak :9~

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Nette kar hoor. Ligt het aan de foto's of is ook de kleur nu donkerder? Ik vond die kleur op de oude foto's wel fraai namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Femme schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:27:

Zo is ie mooier:

:9~ Mijn excuses!!

[ Voor 35% gewijzigd door YoshiBignose op 07-05-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
de lak was gewoon vaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Mijn moeder heeft net een BMW Z3 1.9L (2002) gekocht voor de zomer maar de ramen maken een raar knarsend geluid.
Wat kun je daaraan doen, ik heb gehoord dat het wel normaal was bij de wat oudere Z3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:41:
Nette kar hoor. Ligt het aan de foto's of is ook de kleur nu donkerder? Ik vond die kleur op de oude foto's wel fraai namelijk.
Op de foto's bij de dealer was het bewolkt en de auto niet zo mooi schoon met als gevolg een zouteloze belichting.

De tweede set is gemaakt 's avonds voor zonsondergang bij een heldere hemel, dus mooiere belichting. De auto was net gepoetst en de schaduwen zijn wat aangezet waardoor de kleur donkerder lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ah, zo zie je maar weer hoe 'verkeerd' een foto kan overkomen.
qwertyuio schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:03:
Mijn moeder heeft net een BMW Z3 1.9L (2002) gekocht voor de zomer maar de ramen maken een raar knarsend geluid.
Wat kun je daaraan doen, ik heb gehoord dat het wel normaal was bij de wat oudere Z3's.
Zitten ze los dan? Is het de hele tijd of alleen bij bijvoorbeeld drempels of slecht wegdek? En betreft het alleen de zijramen? En zo ja, als ze open zijn, is het dan net zo aanwezig als wanneer ze dicht zitten?

M.a.w. iets meer info is gewenst denk ik :)

[ Voor 70% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 07-05-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

qwertyuio schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:03:
Schijnt een bekend probleem te zijn idd, ook bij google ;)
Goed ik zal je helpen: http://www.z3forum.nl/index.php?showtopic=85

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
geleiders vies misschien?

Fijne auto trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

YoshiBignose schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:34:
Nou ja, alleen stoelen, deurpanelen en achterbank. Niet NIEUW van nieuw, maar dat vorige interieur was zo naar de klote dat ik me afvraag wat ze in die auto gedaan hebben.
Kuch... niet in 1 keer en herkenbaar aanbieden ... kuch...

Trek eventueel de stoelen uit elkaar, zodat je een metalen frame overhoud en stof. Metalen mogen ze sowieso niks voor vragen en de bekleding kan je eventueel nog wel in je grijze container proppen. En anders in een paar vuilniszakken aanbieden als grof, brandbaar afval.

Zoals je het nu aanbood geldt het als autoafvalstoffen, en daar moet ook de gemeente voor betalen om dat te laten verwerken., als jij een voorscheiding doet, zijn het ineens "zuivere" afvalstoffen en kan het hoogwaardiger verwerkt worden.

@MadMarky
Elleboog in de deur ken ik. Dat heb ik met de Compact ook al. Ik vind het een heerlijke armsteun. Maar hoe zou jij de ruimte in een Z3 vergelijken met een Miata (MX-5)? In een Miata kan ik dus echt niet zitten (ik moet mijn bek buigen en zit dan echt tegen het dak en met de knieën klem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ah goed idee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Met mijn 2.04 meter, pas ik prima in m'n 1 serie, geen idee hoeveel hoofdruimte ik over heb, maar ik zit niet tegen het dak. Afhankelijk hoeveel ik m'n stoel kantel hoef ik m'n stoel niet in de achterste stand te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
:o reus :9

Nou, mn BMW'tje is weer gefixt en hij lekt en stinkt niet meer. Hele motor ging open en daar werd e.e.a. vervangen. Ben nu al die termen alweer vergeten, maar kostte me 175 euro vind ik meevallen :9

Nu weer lekker cruisen 8)

[ Voor 91% gewijzigd door YoshiBignose op 08-05-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ah veel rijplezier, mijn BMW'tje is ook weer gemaakt, dacht eerst door dat olie probleempje (moest 1,5 liter bij) dat er ergens een lager kapot was, want hoorde een duidelijk gierend geluid oplopend met het toerental. Maar het was "maar" de waterpomp die aan het doodgaan was. Samen met een tweedehands secundaire luchtpomp geen bijgeluiden meer, werd zelfs aangesproken door buren dat m'n auto niet echt gezond klonk. Moet nu alleen nog regelmatig olie controleren, ivm een niet werkende oliesensor. Maar hij rijdt weer prima, heb weer freude am fahren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb eens een foto gemaakt van mijn uitzicht vanaf de bestuurdersstoel zoals ik dat heb:
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4024/4590311950_6e1514463e.jpg

De schutting waar je tegenaan kijkt is ongeveer 2 meter hoog en staat vanaf mijn zitpositie ongeveer 5 meter van mij vandaan. De spiegel veroorzaakt dus een behoorlijke blinde plek rechtsvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Huh jij zit wel erg hoog. Ik heb het ook, maar iets minder erg. Kan jij de motorkap zien achter het stuur? Als ik zo naar de foto kijk idd niet. Ik zie alleen de ruitenwissers, maar het stuur staat gelijk met het dashboard zeg maar. Komt wel redelijk overeen met mijn zicht :P

Maar die stoel moet nog wel wat lager kunnen denk ik.

[ Voor 29% gewijzigd door YoshiBignose op 09-05-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Vandaag lekker wezen jagen op wat B-weggetjes, heerlijk met een gangetje van tussen de 60 en de 100, veel schakelen en lekker sturen over die bochtige weggetjes. De zon kwam lekker door zo laat op de middag dus het is echt prima bevallen 8)

Klik voor een GoogleMap URL Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/9zwtol.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi mat groen is niet lelijk :) Wel vind ik dat ze de achterkant te veel hebben uitgebouwd, maar de kleur is subliem :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YSzSWfjIObk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Damn die rode accenten doen het em wel, erg gaaf! :9

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Van de week een stukje mogen sturen met deze (in matzwart):

Afbeeldingslocatie: http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2010/05/2010_bmw_z4_sdrive35is_mille_miglia_images_main.jpg

Wat een fijne wagen. Het is de Z4 in Mille Miglia uitvoering. Het Mille Miglia gedeelte betekend gewoon dat deze auto alle opties heeft, inclusief alle M sport opties. Echt een topwagen.

Worden er maar 99 van gemaakt, 0 voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

YoshiBignose schreef op zondag 09 mei 2010 @ 11:14:
Huh jij zit wel erg hoog. Ik heb het ook, maar iets minder erg. Kan jij de motorkap zien achter het stuur? Als ik zo naar de foto kijk idd niet. Ik zie alleen de ruitenwissers, maar het stuur staat gelijk met het dashboard zeg maar. Komt wel redelijk overeen met mijn zicht :P

Maar die stoel moet nog wel wat lager kunnen denk ik.
Ik kan de motorkap vrij goed zien, ik denk tot ongeveer 10cm van het logo (waar hij echt naar beneden buigt). Ik heb deze foto genomen met m'n gsm recht voor mijn ogen, horizontaal naar voren kijkend. De stoel kan echt niet meer lager (dit weekend nog weer een keer geprobeerd, hij staat echt op de laagste stand).
Zoals je dus ziet, zit de spiegel behoorlijk in mijn blikveld. De enige manier om lager te komen is door de leuning verder achterover te leggen, maar dan krijg ik problemen met de afstand tot mijn stuur en last van mijn nek.
Ik kan ook wel jaloers worden op mensen die lager in een auto zitten. Ik heb dit trouwens bij bijna alle personenauto's in meer of mindere mate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
PWM schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:28:

[afbeelding]

Wat een fijne wagen. Het is de Z4 in Mille Miglia uitvoering. Het Mille Miglia gedeelte betekend gewoon dat deze auto alle opties heeft, inclusief alle M sport opties. Echt een topwagen.

dan wl ik ook graag de achterkant zien ! :)
want ik vind de voorkant wel netjes :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
syntesia schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:20:
[...]

dan wl ik ook graag de achterkant zien ! :)
want ik vind de voorkant wel netjes :O
Er zijn volgens mij geen persfoto's van de achterkant uitgebracht.
Hier staan wel wat meer foto's:
http://www.bmwblog.com/20...e-miglia-limited-edition/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:11:
Mooi mat groen is niet lelijk :) Wel vind ik dat ze de achterkant te veel hebben uitgebouwd, maar de kleur is subliem :)

[video]
Tsja, ik vind het maar niks - motorisch is er helemaal niks mee gedaan en dus betaal je 25.000 dollar voor twee bumpers, vier wielkasten, twee skirts en de velgen+banden. Als je ook die foute motorkap wil moet je al bijbetalen. Niet dat zo'n M3 nou langzaam is, maar met zo'n uiterlijk verwacht je toch minimaal genoeg power om een CLK of SL Black Series naar huis te rijden en dat wordt toch een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je volkomen gelijk in :) Maar wat ik zo bijzonder aan deze auto vindt is de kleurstelling auto, echt buitengewoon, ik heb zoiets nog nooit gezien. Het is een soort M3 stealth uitvoering geworden.

Als ik een kleurcombinatie voor een M3 zou mogen kiezen dan zou het waarschijnlijk deze stealth combo worden zonder al dat tupperware spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:28:
[...]

Tsja, ik vind het maar niks - motorisch is er helemaal niks mee gedaan en dus betaal je 25.000 dollar voor twee bumpers, vier wielkasten, twee skirts en de velgen+banden. Als je ook die foute motorkap wil moet je al bijbetalen. Niet dat zo'n M3 nou langzaam is, maar met zo'n uiterlijk verwacht je toch minimaal genoeg power om een CLK of SL Black Series naar huis te rijden en dat wordt toch een probleem.
Jij snapt echt weinig van auto's en denkt zoals folder johnny denkt, PK's en nog eens PK's :s... het gros kan niet eens fatsoenlijk sturen, laat staan remmen met dit soort praat... en zeker al wanneer ze zeggen... maar ik heb toch top kwaliteit remmen of beter spul dan een ander :?

Er is wel meer gebeurd met die auto... goh.. wat zag ik vandaag nog op zandvoort (buiten dat vreselijke ongeluk :( )... leek er in de breedte toch wel veel op ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

deepbass909 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:18:
Ik heb eens een foto gemaakt van mijn uitzicht vanaf de bestuurdersstoel zoals ik dat heb:
[afbeelding]

De schutting waar je tegenaan kijkt is ongeveer 2 meter hoog en staat vanaf mijn zitpositie ongeveer 5 meter van mij vandaan. De spiegel veroorzaakt dus een behoorlijke blinde plek rechtsvoor...
Voor iemand met een lengte van 1,87m zit je echt bizar hoog. Zit je helemaal rechtop ofzo?

Ik heb in nog geen enkele BMW last gehad van zo'n hoge zitpositie. Ik lig niet sjonniestyle achterover in de auto en zit nog best dicht aan het stuur. Ik heb mijn benen wel laten we zeggen in de vorm van een vlieger/parallelogram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
een wybertje bedoel je! ;)

Ik ben ook lang (1m96) en heb geen erg lange benen (zit nooit in de achterste stoelstand) (dus heb in verhouding een iets langer bovenlijf) maar zelfs ik zit niet zo hoog.

Kan in BMW's altijd wel goed zitten, bij veel andere auto's, met name de kleinere, zit ik vaak krap met mijn hoofdruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Dat heet een ruit hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Of een wybertje :P

Afbeeldingslocatie: http://www.atouchofdutch.com/images/wybert.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:27:
Jij snapt echt weinig van auto's en denkt zoals folder johnny denkt, PK's en nog eens PK's :s... het gros kan niet eens fatsoenlijk sturen, laat staan remmen met dit soort praat... en zeker al wanneer ze zeggen... maar ik heb toch top kwaliteit remmen of beter spul dan een ander :?

Er is wel meer gebeurd met die auto... goh.. wat zag ik vandaag nog op zandvoort (buiten dat vreselijke ongeluk :( )... leek er in de breedte toch wel veel op ;)
Je kent mij niet dus hou je oordeel over wat ik wel en niet snap maar lekker voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
De toon is niet netjes, maar zonder topvermogen/koppel te winnen kan je toch behoorlijke wat snelheid winnen toch? Dat moet je toch met me eens zijn :)

Neemt niet weg dat wat extra vermogen prettig kan zijn, maar met alleen al een hoop afstelling aan de auto kan je tijd winnen op een circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dat ben ik met je eens, immers, heel wat touringcarklasses zijn opgetrokken rond straatauto's die met voornamelijk onderstelaanpassingen circuitgeschikt worden gemaakt. Sloop het interieur eruit, zet er een fatsoenlijke schroefset en remmen onder en je rijdt rondjes rond de straatversie. Maar hoeveel kun je afstellen aan een stock M3? Volgens mij niet bijster veel. Met die carbon body zal het gewicht flink gedaald zijn dus dat merk je wel, maar de stroomlijn is er niet veel beter op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb geen idee. Maar ik zou een race-prepped 320i al niet tot de limit kunnen pushen, dus ik kan er ook maar weinig relevants over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
MadMarky schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:16:
[...]

Schijnt een bekend probleem te zijn idd, ook bij google ;)
Goed ik zal je helpen: http://www.z3forum.nl/index.php?showtopic=85
Bedankt voor je reactie maar ik heb zoals het hoort zelf ook al gezocht maar ik kwam alleen deze oplossing al tegen en dat is bij ons niet het geval want de verstevigingsbalk zit gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:57:
[...]

Je kent mij niet dus hou je oordeel over wat ik wel en niet snap maar lekker voor je.
Ik reageer op wat je hier typt, daar is een forum toch voor ?

Of jij moet een betere situatieschets van je zelf proberen weer te geven want je reactie op een stukje "spoilerwerk" volgens jou lijkt of jij het beter doet en weet in 2 weken... zonder naar de rest te kijken.

Dus ach ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Ik begrijp Daniël wel en ben het met hem eens. Het ding ziet er uit als een bruut race-monster, idd a la Mercedes SL65 AMG Black Edition. Zoek daar maar een een plaatje van op. Als zo'n ding dan bijna 2x zoveel vermogen heeft, spreken we in het geval van 'Shrek' wel degelijk van een schaap in Wolfskleren. Of er nou een M3 onder zit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ben het er ook wel mee eens hoor. Als je een auto eruit laat zien als een bruut racemonster en er notabene een eigen naam aan geeft mag er ook wel wat gedaan worden aan de prestaties (en dan meer dan alleen een kleine gewichtsbesparing en hele brede banden).

Vörsteiner is gewoon een van de vele Amerikaanse BMW-stylisten die zich een Duitse naam hebben aangemeten. Kenmerkend voor deze bedrijven is het fantasievol gebruik van een umlaut op één van de klinkers in de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 10:56
PWM schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:28:

[afbeelding]

Hoe vond je de ruimte als bestuurder? Zat je niet opgepropt tegen de deur en middenconsole aan?
Ik ga binnenkort ook eens even een stukje sturen in zo'n Z4 :) Mezelf even lekker maken :P

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Femme schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:11:
Ik ben het er ook wel mee eens hoor. Als je een auto eruit laat zien als een bruut racemonster en er notabene een eigen naam aan geeft mag er ook wel wat gedaan worden aan de prestaties (en dan meer dan alleen een kleine gewichtsbesparing en hele brede banden).

Vörsteiner is gewoon een van de vele Amerikaanse BMW-stylisten die zich een Duitse naam hebben aangemeten. Kenmerkend voor deze bedrijven is het fantasievol gebruik van een umlaut op één van de klinkers in de naam.
Amerikanen laten zich sowieso meestal niet beletten door goede smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Mijn E36 uiteindelijk weggedaan... wat is een Japanse stuiterbak toch zoveel meer fun om te rijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
:r

[ Voor 98% gewijzigd door YoshiBignose op 10-05-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Eens per topic moet er gewoon even een flame voorbij komen, hoort er bij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online
Tja als je willens en wetens een auto koopt die er zo uit ziet :D :P
Afbeeldingslocatie: http://upload.projectd.nl/upload/IMAG0138.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik vind het echt een mooie auto en ik ben geen fan van de E36... Had hem zo geruild op mijn e30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Femme schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:30:
[...]

Voor iemand met een lengte van 1,87m zit je echt bizar hoog. Zit je helemaal rechtop ofzo?

Ik heb in nog geen enkele BMW last gehad van zo'n hoge zitpositie. Ik lig niet sjonniestyle achterover in de auto en zit nog best dicht aan het stuur. Ik heb mijn benen wel laten we zeggen in de vorm van een vlieger/parallelogram.
Nou, ik heb dus van verschillende mensen al de opmerking gekregen dat ik in mijn auto lig...
Op deze foto is het wel iets te zien hoe de stoel staat:
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_h0ma56lGMng/SA-eO1BFhPI/AAAAAAAAAMo/m-niJFOZ2tY/s400/dscn1945.jpg

En nog een oudje met mij achter het stuur:
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_h0ma56lGMng/SCDJ81BFiAI/AAAAAAAAAUs/wscc1vv-N3Y/s400/DSC_1103.JPG

Dus ja, ik zit hoog. Zo erg trouwens dat de hoofdsteun op de hoogste stand net bovenaan m'n nek komt (en dus nog onder mijn hoofd zit, zoals op de onderste foto wel te zien is... :X ) Dat is trouwens een probleem dat ik bijna standaard heb, ik heb blijkbaar echt een lange romp/nek.

Het levert trouwens ook wel rare beelden op af en toe... Ik heb ooit parachute-springen gedaan en op de video-opnames zie je mijn hoofd echt boven iedereen uitkomen, terwijl ik in mijn groep echt niet de langste was 8)7

@Don3k
Je hebt de Coupé dus helemaal opgegeven nu? Zonde wel, ik hou niet van rood, maar een E36 Coupé is in het rood toch wel erg strak. En de problemen die je had, volgens mij waren die echt wel oplosbaar, zonder kapitalen uit te hoeven geven...

[ Voor 8% gewijzigd door deepbass909 op 10-05-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
wat vinden jullie van BBS le mans
Afbeeldingslocatie: http://www.ts-alurad.de/artikel/bbslemans.jpg

onder een zilvere E46 coupe..

ik vind het echt super mooie velgen, maar.... :P

deze link op marktplaats laat het totaalplaatje zien: marktplaats link

andere mooievelgen vind ik: Alpina's of CSL's ...

kan niet zo goed kiezen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Verkocht aan een aantal monteurs die van 3 BMW's, 1 maken :p Er bleek dus meer niet in orde te zijn. Zoizo motor was aan de einde toe volgens hun, cardan ook, maar bak was wel erg goed :p Ach, ik ben er vanaf, misschien ooit in de toekomst weer een (betere, nieuwere). Maar voor nu, lekker zuinig verder ;) Toch bedankt voor alle hulp hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Persoonlijk zou ik voor de CSL's gaan, maar die zijn ook niet zo origineel meer als je zou hopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dit model bedoeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.niot.net/niot_570/bmw%20m3%20csl%20niot.net%20(4).jpg

Dan die CSL wielen, 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:55:
Als je dit model bedoeld:
[afbeelding]

Dan die CSL wielen, 100%
Weet je zeker dat dat een echte CSL is? Die kofferbak is iig niet van een CSL ;)

[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 10-05-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Gelukkig zie je ze vaker op internet dan in 't echt. Het valt mij in ieder geval altijd positief op als ik ze langs zie komen (de CSL velgen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
met mijn budget kom ik dan op een niet breedset replica uit (breedset van deze velg is nauwelijks te vinden!)

link naar mp

:) ook een erg mooie velg, alleen wil ik er wel falken of vredestein banden onder, want Hercules of HighPerformance zie ik niet zitten..

jammer dat een setje dan toch weer 1300 euro moet kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Zijn die replica's net zo betrouwbaar? Als dat het geval is, zou ik er gewoon voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Reloader schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:29:
met mijn budget kom ik dan op een niet breedset replica uit (breedset van deze velg is nauwelijks te vinden!)

link naar mp

:) ook een erg mooie velg, alleen wil ik er wel falken of vredestein banden onder, want Hercules of HighPerformance zie ik niet zitten..

Wow... Die met zwart, en de rode rand vind ik stiekem wel heel erg vet :$

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
ik ben altijd erg gecharmeerd van zwarte velgen met een chromen rand d'r langs

Afbeeldingslocatie: http://www.dancrouchblog.com/wp-content/uploads/2008/03/c8b1_1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
ik denk dat een goede replica geen problemen zal opleveren, als je kijkt naar de dikte van de velg en die is redelijk dan lijkt het me geen probleem, een originele set kan ik sowieso niet betalen dus dat word hem zeker niet!

zwarte velgen vind ik echt niet mooi op mijn/ een zilvere coupe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 11-09 16:50
Zo wij zijn ook eindelijk in het bezit van een eigen BMW. Me vriendin houd er ook van om vlot door te rijden dus ik zei we kunnen gaan kijken voor een E46 330i sedan. yeahh fijne motor. Geld bij elkaar gespaard willen we gaan kijken is me vriendin d'r baan kwijt geraakt : de baas heeft de toko verkocht %*%&*^$#. Nu moet ze 80KM per dag rijden dus is het een E46 320D '04 geworden vanwege de KMs is een benzine te duur. Behoorlijk balen, maar ik moet wel toegeven deze 320D met 330NM valt me niks tegen voor een 2.0L diesel. En de sport stoelen zitten toch wel top. En max koppel bij 2000RPM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Gefeliciteerd!!! Uitmuntende keuze (Al is het de 2e keus ;) )

Ben heel benieuwd naar je verbruik, aangezien de 320d E46 (touring dan toch) mijn volgende auto wordt, aangezien mijn kilometrage nu toch wel boven de 30k begint uit te komen. Hoe lager je verbruik, hoe eerder ik die uitgave kan verantwoorden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Uit de ervaring van een vriend van me die een 320D diesel E46 heeft rijd hij gemiddeld zon 1:16 dus niet te klagen al zeg ik zelf :)

Valt me wel op dat de E36 steeds minder word en de mensen of naar een E46 over stappen of naar een E39.. al valt me daarbij weer op dat mensen de e39 niet lang hebben.. achteraf misschien vaak te duur ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien

Het verbruik is ok. Het is een 6 bak scheelt ook weer wat.
laatste tank was 950 km en 60liter diesel erin. 1:15.8 , maar ga er maar van uit 1:15. Wat de boardcomputer zegt klopt niet die zegt 5.8:100. Dat red hij alleen als je op de snelweg rijd zonder file en niet boven de 120 rijdt. En tja...als je 330NM hebt dan gebruik je die ook :+ anders hadden we wel een Golf 1.9TDI gekocht :D
Nadeel vind ik wel de wegenbelasting €348 per kwartaal. Beetje jammer weer.... omdat diesel zuiniger rijdt dan maar extra dikke TAX erop :x

Nou ff sparen. Zitten nu leuke 17" onder en die wil ik gebruiken voor winterbanden en mooie 18" voor de zomer maanden. E39 blijft ook gaaf, maar ik vind die een stuk minder sportief eruit zien tov de nieuwe 5 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Niet sportief ?

:P

Oke... hij is niet meer zoals hij uit de fabriek komt :P

[ Voor 21% gewijzigd door -Thunder- op 10-05-2010 17:34 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Whoei, van 2 tot 5 juni heb ik een nieuwe 1-serie onder de kont :+ Van de 3 ben ik afgestapt, omdat het sowieso budgetair niet realistisch is om in te zetten op een nieuwe, daarnaast ligt de 1-serie het dichts tegen de Compact aan.
Het wordt een 116i, dus qua prestaties niet heel veel anders dan mijn huidige Compact. Op donderdag 3 juni heb ik vervolgens een rijvaardigheidstraining in Lelystad op kosten van BMW in de einzer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Waaromme dan ? :P

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

-Thunder- schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:29:
Niet sportief ?

Het is sowieso een illusie om te roepen dat een 5 er sportief uitziet, imo. Zelfs de nieuwste M5 ziet er niet sportief uit, daarvoor zijn ze gewoon te groot/hoog/lomp (maar wel op een mooie manier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Waaromme watte danne? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Een E39 standaard uit de fabriek voor de facelift wat mijne dus is, is een beetje oudbollig, dat vond ik ook... maar als je hem eenmaal aan kleed ( Wat je dan ook naar de auto moet doen, je moet dus een 520 geen sportief jasje geven vind ik ) dan oogt die al een stuk beter maar dat is allemaal smaak verschillend, de compact vind ik ook nog steeds een erg leuke auto om te zien terwijl gigantisch veel mensen dat een 'neppert' vinden, als ik het geld had om een perfecte compact er naast te kopen ( lees : 1 met heel weinig km's, super strak etc etc ) dan had ik dat per direct gedaan maar helaas :P
Waaromme danne waaromme datte danne ? Waarom krijg je die 1 ? :P

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het te maken heeft met het joyrider gebeuren van BMW. Je kunt je aanmelden op www.bmw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Tante is op vakantie en haar E30je staat even bij ons om op te knappen. Meteen maar wat sportievere velgen onder gedaan (wieldoppen :r ), maar het ding ziet er niet uit. Roest tot op het bot aan toe, gaten, vlekken, krassen, deuken. Maar het rijdt als een echte auto. Geen stuurbekrachtiging, maar dan heb je nog het gevoel dat je een auto bestuurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Yup, ik mag meedoen met de Joyride van 3 dagen :D

En waarom een Einzer? Als ik een andere auto koop, dan heb ik nu keuze uit een E46 (ook leuk) of een jongere 1. Aangezien mijn Compact bij mij in de buurt eigenlijk maar net in een vak past (alle langere auto's steken echt buiten de vakken over de al smalle straten) en ik de ruimte van een Sedan of Coupe niet echt nodig heb, kan een 1 een leuke opvolger worden. Alleen van 2 Einzers waar ik nu in heb gereden werd ik niet echt warm. Het waren niet eens de prestaties (vrijwel elke BMW die jonger is dan mijn Compact verslaat hem wel daarin), maar de wegligging... Mijn Compact rijdt vrij comfortabel, maar stug op de juiste momenten, die beide Einzers vond ik vrij stug rijden... Wie weet veranderd de proefrit dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
-Thunder- schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:29:
Niet sportief ?

Vind um erg mooi, maar niet sportief. We hebben ook gekeken naar een E39 vanwege de extra ruimte tov de E46. Volgende wordt dan een 5je denk ik :)
535i _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Reloader schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:29:

link naar mp

Een breedset replica is nauwelijks te vinden? Onzin, als je tenminste buiten Nederland wilt kijken.
Ik heb een set van Velocity Motoring, ook wel bekend van Ebay:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K5kyjhr0XYF3txGk8eXfoPpj/full.jpg

De kwaliteit van de velgen zelf is prima, hou er wel rekening mee dat de velgen gelakt zijn ipv gepoedercoat. Het geeft optisch hetzelfde resultaat maar is wel gevoeliger voor weersinvloeden en beschadiging.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:33:
[...]

Een breedset replica is nauwelijks te vinden? Onzin, als je tenminste buiten Nederland wilt kijken.
Ik heb een set van Velocity Motoring, ook wel bekend van Ebay:
[afbeelding]

De kwaliteit van de velgen zelf is prima, hou er wel rekening mee dat de velgen gelakt zijn ipv gepoedercoat. Het geeft optisch hetzelfde resultaat maar is wel gevoeliger voor weersinvloeden en beschadiging.
Jij hebt pas een serieus vette bak hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
ik had eerlijk gezegd nog niet aan ebay gedacht, ook omdat ik met velgen een beetje zoiets heb van, eerst even zien en kijken wat je krijgt voor dat je zomaar iets koopt..

en op ebay kon ik zogauw maar 2 sets vinden , waarvan beide uit de USA. waar heb jij jou set gevonden?

ik denk dat ik met lak wel uit de voeten kan, heb in de winter toch stalen velgen, en over het algemeen poets ik mijn velgen wekelijks :) haha

[ Voor 20% gewijzigd door Reloader op 10-05-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:55:
[...]

Jij hebt pas een serieus vette bak hier :)
Reloader schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:27:
ik had eerlijk gezegd nog niet aan ebay gedacht, ook omdat ik met velgen een beetje zoiets heb van, eerst even zien en kijken wat je krijgt voor dat je zomaar iets koopt..

en op ebay kon ik zogauw maar 2 sets vinden , waarvan beide uit de USA. waar heb jij jou set gevonden?

ik denk dat ik met lak wel uit de voeten kan, heb in de winter toch stalen velgen, en over het algemeen poets ik mijn velgen wekelijks :) haha
Ik zie dat ze nu niks op ebay hebben staan, vorig jaar hadden ze een hele voorraad.
Je kunt ook gewoon via de website bestellen: http://www.velocitymotoring.com/

Ik zie dat ze sinds vorig jaar ook veel nieuwe modellen hebben. Hun VB3 velgen zijn de CSL replica's maar ik zie nog veel meer moois staan :9~

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik was vanavond de auto aan het schoonmaken bij de wasboxen in het dorp verderop, komt er een gast in een E36 hetzelfde doen. Nadat ie klaar was parkeerde hij zijn auto en ging uitgebreid naar de mijne kijken. Na een tijdje maar hoi gezegd waarna hij met een relaas begon over hoe exclusief zo'n Alpina is. Ik was van plan de zaken goed aan te pakken, dus met washandschoentje, twee emmers en droogdoeken om de auto en de velgen af te drogen. Hij heeft een half uur tegen me aan zitten lullen over mijn auto, zijn 323i, de bijzondere BMW's bij AutoHan en AutoLeitner. Op een gegeven moment kwam zijn autogeschiedenis aan bod waarop ik liet ontvallen dat ik vorige week afscheid had genomen van een 330i. Toen vroeg ie of het een donkergrijze 'Alpina uitgevoerde' was uit de SG-kentekenreeks 8)7 . Die dude had me kennelijk al een tijdje in het vizier.

Anyway, het was goed bedoeld allemaal. Een echte BMW-liefhebber :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Heb je mazzel, als ik hier bij zo'n box sta hoor ik alleen maar 'Wy byliście/byłyście panowie są panie będą szedłem BMW hahaha' etc.. :? Ik denk dat ik me binnenkort ook aanmeld bij de Pools/Tilburgse E36 club :-(

[ Voor 18% gewijzigd door EvaluationCopy op 11-05-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Weet je zeker dat ie niet naar je kont zat te kijken? Beetje uitkijken in de 'Wasbox' ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Ik was van plan de zaken goed aan te pakken, dus met washandschoentje, twee emmers en droogdoeken om de auto en de velgen af te drogen.
_O_ zo hoort het. Echte zemenlap en emmer met grote zachte spons gaan standaard mee.
Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.