Is deze site te vertrouwen?.Sjoerd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:19:
Merimobiles.com
Is er ook een Nederlandse site waar ze deze verkopen?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Is deze site te vertrouwen?.Sjoerd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:19:
Merimobiles.com
Het kan wel ingenomen worden aangezien het een bijna identieke doos heeft, hoe dan ook ze kunnen je het knap lastig maken (en duur). Maar dat is dooms kijken, pakkans is en blijf kleindangerousp schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:22:
[...]
Onzin dat het op alle producten is.
Ik heb inmiddels al vele jaren vele pakketjes uit China mogen ontvangen.. en meestal met een totale waarde van ongeveer 200 euro, nog nooit 1 euro hoeven te betalen aan naheffing omzetbelasting of wat dan ook!
Hij kan trouwens nooit ingenomen worden, er staat namelijk geen Apple op en het zegt ook niet een Apple te zijn. Omdat het uiterlijk gelijkenissen heeft is niet voldoende! Het is geen namaak of imitatie, het is er door geinspireerd:)
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Betrouwbaarheids flow diagram--> heeft het paypalVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:05:
[...]
Is deze site te vertrouwen?
Is er ook een Nederlandse site waar ze deze verkopen?
[ Voor 15% gewijzigd door D0gtag op 24-08-2010 23:40 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
[ Voor 9% gewijzigd door sjer op 24-08-2010 23:57 ]
Verwijderd
D0gtag schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:37:
[...]
Het kan wel ingenomen worden aangezien het een bijna identieke doos heeft, hoe dan ook ze kunnen je het knap lastig maken (en duur). Maar dat is dooms kijken, pakkans is en blijf klein
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 03:26 ]
"namaak'' geld alleen voor namen, logo's en software. Dit soort dingen kunnen bedrijven vastlegen. Een design kan je niet vastleggen of claimen. Het is dus alleen namaak als het logo's en de naam en de software van Apple bevat of iets wat daar sterk op lijkt. Nu er toch echt Android, zowel als op de doos als het os op apparaat, op staat heeft het helemaal niets met Apple te maken.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 03:08:
[...]
[afbeelding]
Dit is de doos alles behalve identiek aan de Apple verpakking, maar wanneer is namaak? Een ding is duidelijk het design van deze tablet is als dat van Apple, maar hier en daar verschilt ie wel en ja er staat geen Apple op.
http://www.douane.nl/part...e/reizigersbagage-12.html
Ben eens dat het geen namaak hoeft te zijn, maar het risico dat wel is wil ik niet lopen, want design is als 2 druppels water.
[ Voor 3% gewijzigd door Imak op 25-08-2010 07:13 ]
Dus als je zou importeren zou je alleen de omzetbelasting hoeven te betalen volgens jou?Imak schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 07:12:
[...]
"namaak'' geld alleen voor namen, logo's en software. Dit soort dingen kunnen bedrijven vastlegen. Een design kan je niet vastleggen of claimen. Het is dus alleen namaak als het logo's en de naam en de software van Apple bevat of iets wat daar sterk op lijkt. Nu er toch echt Android, zowel als op de doos als het os op apparaat, op staat heeft het helemaal niets met Apple te maken.
Learn to forget...
Verwijderd
Dus het is geen namaak, dus het valt onder de 400€ belasting vrij invoeren right? Dus ik hoef mijn 3 paar Addidas copy sokken niet weg te gooienImak schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 07:12:
[...]
"namaak'' geld alleen voor namen, logo's en software. Dit soort dingen kunnen bedrijven vastlegen. Een design kan je niet vastleggen of claimen. Het is dus alleen namaak als het logo's en de naam en de software van Apple bevat of iets wat daar sterk op lijkt. Nu er toch echt Android, zowel als op de doos als het os op apparaat, op staat heeft het helemaal niets met Apple te maken.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Volgens de site van de douane is het 430 euro. linkVerwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:08:
[...]
Dus het is geen namaak, dus het valt onder de 400€ belasting vrij invoeren right? Dus ik hoef mijn 3 paar Addidas copy sokken niet weg te gooienThx voor de uitleg, heb je misschien ook nog wat artikeltjes over dit onderwerp?
Het is mooi om te weten dat het geen namaak is
Ligt eraan. Kijk Hiermartieadams schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:21:
[...]
Dus als je zou importeren zou je alleen de omzetbelasting hoeven te betalen volgens jou?
[ Voor 7% gewijzigd door HellBeast op 25-08-2010 14:47 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
Die resolutie van 800x480 is voor een 7 inch tablet prima en de Galaxy tab heeft ook 800x480 die is dus niet hoger. Oh fout in artikel.shakedown schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:40:
Mmm ik heb nu een paar dagen een ipad maar wat mij enorm tegen valt is hoeveel Apps er zijn die speciaal aangepast zijn voor de iPad. Er zijn meer dat 200.000 apps terwijl er maar 11.000 voor de iPad zijn aangepast. Daarvan is het merendeel games en speciale software pakketten voor bedrijven. Tot dus ver ben ik een beetje teleurgesteld. Maargoed. Dat wat werkt, werkt goed en snel.
Hoe zal dat gaan bij Android? Een 7 inch tablet heeft de normale 800x480 resolutie al schijnt de galaxy tab een hogere resolutie te hebben. (kan dus toch wel in android 2.2...) dus daar zal niet het probleem liggen. Maar zodra de 10 inch schermen verschijnen duurt het nog maanden voordat het een beetje op stoom is... Ik hoop dat Google dat inziet en als de donder ervoor zorgt dat er heel veel (gratis) apps zijn die goed werken op 10 inch schermen.
Dat opblazen van iphone apps naar ipad apps is gewoon zielig.
Ik heb sinds enkele weken een Android tablet met Telechips in gebruik, gekocht via een webshop in Nederland.Bevalt prima, menu reageert snel, goed werkende wifi verbinding, o.a. SD-kaart slot en mini HDMI aansluiting.D0gtag schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:39:
[...]
Betrouwbaarheids flow diagram--> heeft het paypal
JA : betrouwbaar, betaal via paypal niet ontvangen of crap product klop aan bij paypal.
Nee: Als je bang, bent doe het dan niet.(ik zeg niet dat het dan onbetrouwbaar is)
-----gloeiende gloeiende dit is de 2de keer op 1 dag dat ik 2 posts maak van 1 antwoord.. sorry
Jouw web-shop toevallig?Frosty_nl schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:18:
[...]
Ik heb sinds enkele weken een Android tablet met Telechips in gebruik, gekocht via een webshop in Nederland.Bevalt prima, menu reageert snel, goed werkende wifi verbinding, o.a. SD-kaart slot en mini HDMI aansluiting.
Het heeft Android 2.1 en ik maak er bijna dagelijks wel gebruik van. De batterij houd het met normale instellingen zo'n 6 uur vol (soms werken soms standby). Maar heb vandaag een nieuwe versie van SetCPU geïnstalleerd waardoor dit nog wat opgerekt kan worden.
De webshop: www.androidpads.nl. De website bestaat nog niet zo lang, maar de meest basale informatie kun je al vinden.
ik heb youbefilmpjes gezien waarbij de interface niet echt bepaald soepel loopt. jammer.killerbie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:36:
Heeft er iemand hier al ervaring met de zenithink ZT180?
Ik heb er op youtube filmpjes van gezien waarop het wel een degelijk apparaat lijkt, maar toch ...
Dat dacht ik ook...
zoek naar de term '3G' en/of 'HSDAP' in de specs. zoals hier of hier.maikel_rox schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:15:
Zijn er eigenlijk ook Tablet's met sim?
Verschillende in de TS spreken mij aan maar ik wil overal online kunnen zijn zonder gerommel
met een dongel of usb oid. Heb al een 1,5 uur zitten googleen maar kom niet veel verder..
[ Voor 16% gewijzigd door guapper op 26-08-2010 00:27 ]
- Greetz Froggy-
Verwijderd
Duur zeg € 229 zijn er echt mensen die het voor dat geld kopen? En zover ik weet zit er helemaal geen HDMI op, en eerlijk gezegd zou ik deze website nog niet eens vertrouwen, dat kan gewoon niet 2 usb poorten hebben en dan in het artikel zeggen dat er een mini HDMI aansluiting op zit, dit zit er dus niet op, je zal wel via usb op hdmi kunnen aansluiten, maar hdmi aansluiting zit er niet op, dan hadden ze namelijk een usb poort weg moeten laten.Frosty_nl schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:18:
[...]
Ik heb sinds enkele weken een Android tablet met Telechips in gebruik, gekocht via een webshop in Nederland.Bevalt prima, menu reageert snel, goed werkende wifi verbinding, o.a. SD-kaart slot en mini HDMI aansluiting.
Het heeft Android 2.1 en ik maak er bijna dagelijks wel gebruik van. De batterij houd het met normale instellingen zo'n 6 uur vol (soms werken soms standby). Maar heb vandaag een nieuwe versie van SetCPU geïnstalleerd waardoor dit nog wat opgerekt kan worden.
De webshop: www.androidpads.nl. De website bestaat nog niet zo lang, maar de meest basale informatie kun je al vinden.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 04:08 ]
Dat dacht ik ook!!!Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 03:06:
Chinese klonen makers doen het anders toch niet slecht hoor.
[...]
Duur zeg € 229 zijn er echt mensen die het voor dat geld kopen? En zover ik weet zit er helemaal geen HDMI op, en eerlijk gezegd zou ik deze website nog niet eens vertrouwen, dat kan gewoon niet 2 usb poorten hebben en dan in het artikel zeggen dat er een mini HDMI aansluiting op zit, dit zit er dus niet op, je zal wel via usb op hdmi kunnen aansluiten, maar hdmi aansluiting zit er niet op, dan hadden ze namelijk een usb poort weg moeten laten.
Dus pas maar op hoor, want er is ook niks metaals aan, terwijl hij beweert van wel lol en sinds wanneer dit apparaat 4gb interne opslag heeft vindt ik ook vreemd, want zover ik weet hebben ze 2gb interne opslag, dus of hij liegt of hij doet er 2 gb of 4gb microsd bij.
Hoe dan ook wees voorzichtig met zulke shops, je kunt beter zelf vanuit China bestellen dan ben je nog goedkoper uit ookal moet je belasting betalen.
Ik heb een bug gevonden in Apad Telechips
Ik denk dat je e.e.a. niet goed hebt bekeken/gelezen. Ik heb het apparaat nu voor me liggen, et heeft toch echt de volgende aansluitingen:Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 03:06:
[...]
Duur zeg € 229 zijn er echt mensen die het voor dat geld kopen? En zover ik weet zit er helemaal geen HDMI op, en eerlijk gezegd zou ik deze website nog niet eens vertrouwen, dat kan gewoon niet 2 usb poorten hebben en dan in het artikel zeggen dat er een mini HDMI aansluiting op zit, dit zit er dus niet op, je zal wel via usb op hdmi kunnen aansluiten, maar hdmi aansluiting zit er niet op, dan hadden ze namelijk een usb poort weg moeten laten.
Dus pas maar op hoor, want er is ook niks metaals aan, terwijl hij beweert van wel lol en sinds wanneer dit apparaat 4gb interne opslag heeft vindt ik ook vreemd, want zover ik weet hebben ze 2gb interne opslag, dus of hij liegt of hij doet er 2 gb of 4gb microsd bij.
Hoe dan ook wees voorzichtig met zulke shops, je kunt beter zelf vanuit China bestellen dan ben je nog goedkoper uit ookal moet je belasting betalen.
De batterij lijkt maar op te laden tot 60% maar in feite is hij 100% op geladen wanneer hij bij 60% is, waarschijnlijk komt dat door de dual pair cell batterij en is het een bug in Android.
Na wat zoeken bij Ali lijkt het deze tablet te zijn en kloppen de specs dus wel (alleen die prijsVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 03:06:
[...]
De batterij lijkt maar op te laden tot 60% maar in feite is hij 100% op geladen wanneer hij bij 60% is, waarschijnlijk komt dat door de dual pair cell batterij en is het een bug in Android.
Voor die prijs heb je natuurlijk wel een shop uit Nederland. Het maakt niet uit als je tablet het gewoon doet, maar die van mij is nu dus kapot.WackyWindsurfer schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:47:
[...]
Na wat zoeken bij Ali lijkt het deze tablet te zijn en kloppen de specs dus wel (alleen die prijs):
[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 26-08-2010 10:02 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is idd een kwestie of je die gok wilt nemen om goedkoper uit te zijn.[b]St@m schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:56:[/b
Nu is mijn tablet al 3 weken onderweg naar China, voor nog eens 21 euro extra.
Duurdere apparaten zal ik in de toekomst echt niet meer uit verre landen halen, ik had ook nog de pech dat ik invoerkosten moest betalen (~25 euro).
Ik betaal dan liever 3 tientjes meer in Nederland, dan heb je tenminste direct garantie en kost een nieuw apparaat je hoogstens een 10tje aan verzendkosten. Je besteld iets, hebt het de volgende dag direct in huis.. nee voor mij geen Chinese sjizzel meer.
Nouja, het is wel ~200 euro wat ik dus heb uitgegeven en waar ik voorlopig nog niets van terugzie. En tja, ik gebruikte hem toch vrij actief (in bed) ff boek lezen, ff internetten. Ik was er eigenlijk alweer aan gewend dat ik hem had (met de laptop in bed is niet echt prettig).WackyWindsurfer schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:22:
[...]
Het is idd een kwestie of je die gok wilt nemen om goedkoper uit te zijn.
En het zijn maar gadgets, toch?![]()
Ik heb zelf de Wits A81-E onderweg naar mij, met name door de in reviews genoemde goede scherm besturing (voor een resistive scherm) en de community ondersteuning. Ook heeft deze leverancier al laten zien regelmatig met updates te komen.
Uit de video van Shanzai blijkt dat, ondanks de goede beeldkwaliteit, de bediening wel eens het minpunt gaat kunnen zijn van de nieuwere HeroTab RK7.
Specs zijn uiteraard beter, met sensor, HDMI uit, meer opslag en snellere (overklokte) cpu. Buildquality is erg goed en de flipcase is een mooie, slimme oplossing. Ook nog een stuk goedkoper (via China dan) dan de Wits.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Volgens mij is die webshop wel degelijk van jou en probeer je hier wat reclame onder tweakers te maken, maar helaas is dat ding te duur, 200€ is toch echt de max denk ik.Frosty_nl schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:45:
[/quote]
[...]
Ik denk dat je e.e.a. niet goed hebt bekeken/gelezen. Ik heb het apparaat nu voor me liggen, et heeft toch echt de volgende aansluitingen:
1x USB A Female
1x HDMI (mini)
1x USB (mini)
1x power input
1x 3.5mm jack
en uiteraard een aan/uitknop
Bovendien heeft de tablet wel degelijk een metalen behuizing.
Een review van dezelfde hardware kun je hier zien:
http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded
Heb geen kapotte ontvangen hoor, maar een bekend probleem is de lader waarvan het pinnetje nogal los zit. Bij mij is die afgebroken in het device en daardoor laadt hij niet meer op.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:30:
[...]
@St@m soms gaan devices kapot door dat er niet goed mee om gegaan wordt, zover ik kan zien zijn die Apad's telechips echt degelijke device's zullen vast niet zomaar stuk gaan. Oh ik las het fout jij hebt een kapotte ontvangen right? Ik heb alle devices die ik hier heb nagekeken voor ik op toaboa feedback gegeven heb.
Verwijderd
Dus alleen jou oplader is kapot of wat? De laders die ik erbij heb zijn stevig hoor alleen kabel is niet zo lang, maar goed dat kan ook gebeuren met een iPad of een andere product, in algemeen zal wel mee vallen denk ik.St@m schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:33:
[...]
Heb geen kapotte ontvangen hoor, maar een bekend probleem is de lader waarvan het pinnetje nogal los zit. Bij mij is die afgebroken in het device en daardoor laadt hij niet meer op.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 10:42 ]
Nope nog eens lezen, maar dat had je al gedaan. Het valt niet mee, er zijn veel klachten over dit fenomeen. Bekijk ook maar eens andere fora. (slatedroid)Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:39:
[...]
Dus alleen jou oplader is kapot of wat? De laders die ik erbij heb zijn stevig hoor alleen kabel is niet zo lang, maar goed dat kan ook gebeuren met een iPad of een andere product, in algemeen zal wel mee vallen denk ik.
Juist het pinnetje is afgebroken en heeft waarschijnlijk een soort van kortsluiting gemaakt waardoor de batterij niet meer oplaadt. Dit zal niet opeens zomaar weer gaan werken.Okay het is dat pinnentje, ik heb zo'n probleem bij oude laptop gehad, het rare is dat na tijd weer werkte, maar das wel nadeel als ie kapot gaat moet je zolang wachten, maar ik schijn geluk te hebben met devices want het gaat niet kapot binnen 2 a 3 jaar, en eigenlijk enige device dat kapot gegaan was een telefoon en dat kwam door waterschade.
Verwijderd
Das inderdaad dikke pech inderdaad, maar goed vergeet niet dat klachten op forums en al meestal maar klein aantal is en dat mensen eerder een klacht op internet zetten dan dat wanneer ze tevreden zijn en zo gaat dat met veel producten en diensten.St@m schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:47:
[...]
Nope nog eens lezen, maar dat had je al gedaan. Het valt niet mee, er zijn veel klachten over dit fenomeen. Bekijk ook maar eens andere fora.
[...]
Juist het pinnetje is afgebroken en heeft waarschijnlijk een soort van kortsluiting gemaakt waardoor de batterij niet meer oplaadt. Dit zal niet opeens zomaar weer gaan werken.
Overigens gaat er verder bij mij ook nooit wat kapot. Nu wel een keer, en direct de pech dat het apparaat naar China moet.
Nogmaals: Nee, het is niet mijn shop. Schijnbaar is dit moeilijk om te begrijpen.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:30:
[...]
Volgens mij is die webshop wel degelijk van jou en probeer je hier wat reclame onder tweakers te maken, maar helaas is dat ding te duur, 200€ is toch echt de max denk ik.
Dus hij heeft maar 1 usb poort, en die andere is weg gehaald en daar is een hdmi in de plaats voor gekomen, tenminste dat is wat op internet stond, en er zijn ook geruchten dat voor de hdmi versie geen update naar 2.2 gaat komen.
Verwijderd
Youtube is banned in China remember? Ik kan dus geen Youtube video's zien.Frosty_nl schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:11:
[...]
Nogmaals: Nee, het is niet mijn shop. Schijnbaar is dit moeilijk om te begrijpen.
Bij de tablet wordt een Mini USB naar USB A Female verloopkabel geleverd. Oftewel je kan de tablet met mini USB aan je PC koppelen, of via de USB poort een ander apparaat aansluiten op de tablet. Check 2:02 in de Youtube video. Wederom beter kijken...
[ Voor 21% gewijzigd door maikel_rox op 26-08-2010 12:56 ]
Ga dan naar de dynabyte en koop een archos 7 8 gb(199 euro).Ik betaal dan liever 3 tientjes meer in Nederland, dan heb je tenminste direct garantie en kost een nieuw apparaat je hoogstens een 10tje aan verzendkosten. Je besteld iets, hebt het de volgende dag direct in huis.. nee voor mij geen Chinese sjizzel meer.
de cpu van de wits is ook op 800 geklokt nu, dus qua mhz hetzelfdeWackyWindsurfer schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:22:
[...]
Het is idd een kwestie of je die gok wilt nemen om goedkoper uit te zijn.
En het zijn maar gadgets, toch?![]()
Ik heb zelf de Wits A81-E onderweg naar mij, met name door de in reviews genoemde goede scherm besturing (voor een resistive scherm) en de community ondersteuning. Ook heeft deze leverancier al laten zien regelmatig met updates te komen.
Uit de video van Shanzai blijkt dat, ondanks de goede beeldkwaliteit, de bediening wel eens het minpunt gaat kunnen zijn van de nieuwere HeroTab RK7.
Specs zijn uiteraard beter, met sensor, HDMI uit, meer opslag en snellere (overklokte) cpu. Buildquality is erg goed en de flipcase is een mooie, slimme oplossing. Ook nog een stuk goedkoper (via China dan) dan de Wits.
Waarom zou ik een Archos willen? Heb bewust gekozen voor de Apad en was/ben er erg tevreden mee. Zou alleen niet meer bij Chinese webshops bestellen.Imak schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:54:
[...]
Ga dan naar de dynabyte en koop een archos 7 8 gb(199 euro).
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 26-08-2010 13:26 ]
Lijkt verdacht veel op deze: http://www.buyincoins.com...oid-2-1-product-2240.htmlvoil schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:50:
Eerder was er al sprake van, maar op samenkopen.net is nu de daadwerkelijke actie voor een 10" android 2.1 tablet aan de gang.
woei!
Jij wou toch garantie & kwaliteit? En geloof me maar, die krijg je never nooit niet als je Chinese pad bij een vage Nederlandse Site koopt.St@m schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:21:
[...]
Waarom zou ik een Archos willen? Heb bewust gekozen voor de Apad en was/ben er erg tevreden mee. Zou alleen niet meer bij Chinese webshops bestellen.
Overigens was de Archos er nog niet toen ik mijn apad kocht.
Ik geloof je niet.. Als ik bij een Nederlandse shop iets koop heb ik gewoon recht op garantie. Of het device uit China moet komen of niet, daar heb ik geen boodschap aan. Ik koop iets in Nederland. Je hebt toch ook garantie op een iPad, waar denk je dat dat ding gemaakt wordt..Imak schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:07:
[...]
Jij wou toch garantie & kwaliteit? En geloof me maar, die krijg je never nooit niet als je Chinese pad bij een vage Nederlandse Site koopt.
En om je de pas af te snijden, Recht op garantie en garantie krijgen is iets heel anders.
In het wetboekImak schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:07:
En ik ben niet zo naief om te geloven dat een site als Jointech betere service verleent.Er staat geen kvk nummer op de site. Deze zaak is pas 3 maanden open. De site is wel heel erg simpel(wordpress) en ze richten alleen op enkele modellen ''goedkope tablets''. Je kan wachten tot het fout gaat. Trouwens waar vind jij je rechten op deze site? In de algemene voorwaarden?
Ja, net zoals elke andere webshop, misschien kapt deze er ook wel mee net na je bestelling:Dus alleen ''minder capabele'' mensen lopen hun recht op garantie mis? Denk daar eens over na en ga eens zoeken op Internet. Als meneer Jointech besluit de boel in te pakken en de hielen te lichten kan jij fluiten naar je garantie.
Nogmaals, lees mijn post nog eens en vertel me waar ik opmerkingen maak over de kwaliteit, dat deze slecht zou zijn.Je koopt een pad uit China omdat dat goedkoop is. De kwaliteit die je daarvoor krijgt staat ook tot verhouding in de prijs. Als je dezelfde pad bij een Nederlandse winkel koopt betekent niet dat de kwaliteit beter is.
Ik prijs helemaal geen Nederlandse sites aan, hoe kom je daar nou weer bij. Ik blijf niet herhalen dat je goed moet lezen..Ik val jou aan op het feit dat je Nederlandse sites aanprijst die deze tablets verkopen. De sites komen op mij over als malafide. En zijn in geen enkel geval beter als Chinese sites, waar je tenminste nog PayPall bescherming hebt. Dat jij kiest voor de Apad prima, maar wees wel reëel.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 26-08-2010 17:33 ]
Euh wet en praktijk zijn verschillende dingen he, er zijn genoeg zwendel sites in omloop, waarvan de makers gewoon op vrije voeten blijven(of katvangers gebruiken/zwerversSt@m schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:22:
[...]
In het wetboek
[...]
Ja, net zoals elke andere webshop
[...]
Nogmaals, lees mijn post nog eens en vertel me waar ik opmerkingen maak over de kwaliteit, dat deze slecht zou zijn.
[...]
Ik prijs helemaal geen Nederlandse sites aan, hoe kom je daar nou weer bij. Ik blijf niet herhalen dat je goed moet lezen..
Het enige wat ik aangeef is dat wanneer je iets in Nederland koopt de garantie sneller geregeld is. Je zult dus eerder een vervangend product hebben voor minder kosten. Of wou je beweren dat deze stelling onjuist is?
Dus leg me alsjeblieft geen woorden in de mond, lees eens goed en ga dan verder discussiëren.
Natuurlijk, dat snapt iedereen wel neem ik aan toch?D0gtag schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:33:
[...]
Euh wet en praktijk zijn verschillende dingen he, er zijn genoeg zwendel sites in omloop, waarvan de makers gewoon op vrije voeten blijven(of katvangers gebruiken/zwervers).
Dat denk ik wel, als je bij een Nederlandse winkel iets koopt dan is gewoon de Nederlandse wet van toepassing. Je vergelijking vind ik dan weer nergens op slaan.Denk niet dat een Nederlandse verkoper betekent dat je Nederlandse rechten hebt, dat is het zelfde als door de bijlmer te lopen met een gouden vertu en tegen je berovers zeggen: ho ho je mag me niet slaan. (het is wel zo alleen het werkt niet)
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 26-08-2010 17:47 ]
Je moet de vergelijking ook met een grammetje zout nemenSt@m schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:38:
[...]
Natuurlijk, dat snapt iedereen wel neem ik aan toch?
[...]
Dat denk ik wel, als je bij een Nederlandse winkel iets koopt dan is gewoon de Nederlandse wet van toepassing. Je vergelijking vind ik dan weer nergens op slaan.
Het is als koper natuurlijk ook je plicht om na te gaan of een website betrouwbaar is, als je denk dat dit niet zo is, dan moet je er niet kopen. Je moet niet zomaar een x bedrag uitgeven aan iets wat je niet vertrouwt. Dat zou dom zijn.
Deze ziet er overigens wel wat betrouwbaarder uit: http://www.electrobit.nl/ KVK + AV (al zijn die niet echt rechtsgeldig wat ik zo snel zie, maar dat zijn ze bij bijna geen enkele site)
Link gevonden in een andere topic overigens.
Welk tablet kiezen?
Sorry maar ik link je even naar hier.St@m schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:38:
[...]
Deze ziet er overigens wel wat betrouwbaarder uit: http://www.electrobit.nl/ KVK + AV (al zijn die niet echt rechtsgeldig wat ik zo snel zie, maar dat zijn ze bij bijna geen enkele site)
Link gevonden in een andere topic overigens.
Welk tablet kiezen?
[ Voor 58% gewijzigd door MikeVM op 26-08-2010 23:32 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het is geen iRobot, maar prijs van iRobot en Telechips Android 2.1 verschilt eigenlijk maar zo'n 11€ tot 20€ dus die prijs voor de Telechips Android 2.1 is veel te hoog.Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 07:02:
is deze dezelfde als de IROBOT en de 10 andere namen die ze er aan geven?
http://www.androidpads.nl/
zou voor 229 EUR te koop zijn... veel te veel? of is dit een andere dan de irobot, ... ?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 08:17 ]
See for yourselfVerwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 07:02:
is deze dezelfde als de IROBOT en de 10 andere namen die ze er aan geven?
http://www.androidpads.nl/
zou voor 229 EUR te koop zijn... veel te veel? of is dit een andere dan de irobot, ... ?
Verwijderd
Is het die versie die website verkoopt? Dit design is meer voor in auto, en ik vindt helemaal niet mooi.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 08:39 ]
Verwijderd
Het is hardware matige dezelfde als de Haipad mid701 en ik vindt hem echt goed werken, alleen jammer dat ik video's moet converteren, maar verder niks mis mee.Nomis schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:50:
Heeft iemand al ervaring met de Gpad G10?
Ik heb er een besteld, nadat m`n Eken M001 kapot is gegaan. (M001 terug gestuurd en bijbetaald voor G10)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 09:04 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Roeligan op 27-08-2010 09:31 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 10:41 ]
Tja, voor die prijs en met dat type scherm heb ik geen rare verwachtingen maar gewoon een url in tikken zonder het 10 keer over te doen enzo...Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:33:
Een ding moet je weten, aanraak scherm is nooit zo goed als een dure Smartphone, maar het werkt wel gewoon.
Er is een SK actie open (orga ben ik zelf) waar ik een alternatief heb die 3 fysieke knoppen heeft. Is makkelijker navigeren binnen Android. Verder zijn de specs hetzelfde.Xerx3s schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:05:
Hoi hoi,
Ik zit de laatste tijd te denken om een tabletje te kopen voor mailen & browsen. Gezien ik ook nog nooit met android heb gewerkt dacht ik dat het een mooie kans is om daar kennis mee te maken.
Ik zat te denken aan de apad 7002.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
Ja dat vindt ik zelf ook, en is alleen even wennen dat je wat meer kracht bij aanraken moet gebruiken, maar jawel hoor werkt wel goed vooral als je na gaat wat je krijgt voor die prijs ( Dan heb ik over mijn Apad ).Xerx3s schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:37:
[...]
Tja, voor die prijs en met dat type scherm heb ik geen rare verwachtingen maar gewoon een url in tikken zonder het 10 keer over te doen enzo...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 10:46 ]
SK actie?kiddyl schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:42:
[...]
Er is een SK actie open (orga ben ik zelf) waar ik een alternatief heb die 3 fysieke knoppen heeft. Is makkelijker navigeren binnen Android. Verder zijn de specs hetzelfde.
Tja, alles wat ik erover lees is heel positief en voor dat geld... Zie trouwens ook net een tut voor het veranderen van de taal.Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:44:
[...]
Ja dat vindt ik zelf ook, en is alleen even wennen dat je wat meer kracht bij aanraken moet gebruiken, maar jawel hoor werkt wel goed vooral als je na gaat wat je krijgt voor die prijs ( Dan heb ik over mijn Apad ).
Het is trouwens dezelfde als ik heb zie ik.
Verwijderd
Ja klopt het heeft features dat heeft de iPad niet neem deze features:Xerx3s schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:05:
[...]
Tja, alles wat ik erover lees is heel positief en voor dat geld... Zie trouwens ook net een tut voor het veranderen van de taal.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 11:45 ]
Grootste voordeel is eigenlijk dus dat het geen iPad is, alleen jammer dat het scherm niet capaca-ti-ta-dinges is...Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:30:
[...]
Ja klopt het heeft features dat heeft de iPad niet neem deze features:
Mogelijkheid tot mounten van usb devices, waaronder usb muis ( Handig voor fruit samurai ) en usb keyboard en usb sticks en in toekomst ook 3G dongels.
Een ingebouwd webcam aan de voorkant ( Okay kwaliteit is niet om naar huis te schrijven, maar hij is er wel )
Microsdhc slot, mooie hier van is dat je het kunt verwisselen, dus meer GB of gewoon meerdere kaartjes op zak.
En grootste voordeel is je hoeft niet te jailbreaken.
Verwijderd
Ja dat vindt ik zelf ook grootste voordeel, ohja dat touchscherm went geloof me maar en ik kon zelf fruit samurai spelen ( Al werkt die spel met een capatief touch scherm beter, maja met muis heb je het opgelost ).guapper schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:45:
[...]
Grootste voordeel is eigenlijk dus dat het geen iPad is, alleen jammer dat het scherm niet capaca-ti-ta-dinges is...
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Verwijderd
Je kunt proberen om ze erop te zetten en af te spelen, bij mij speelde True Blood niet goed af, maar misschien is met andere serie's beter.Hugo schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:04:
Vraagje: Kun je op de apad 7002 series/films kijken zonder dat je ze hoeft om te zetten naar een ander formaat? Of moet dat eigenlijk wel altijd voor op android gebaseerde tablets?
Ik neem aan dat er een manier is te vinden om hem te connecten met een tversity server oid. Met die resolutie moet het iig wel mogelijk zijn om te streamen over wifi.Hugo schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:04:
Vraagje: Kun je op de apad 7002 series/films kijken zonder dat je ze hoeft om te zetten naar een ander formaat? Of moet dat eigenlijk wel altijd voor op android gebaseerde tablets?
Tja, heb niet zozeer iets tegen op apple hoor. Vind het er altijd wel goed uitzien en het werkt meestal wel goed. Heb alleen vrij slechte ervaringen met hun hardware. Verder vind ik hun prijzen, hun houding en het pure fanatisme van hun fans een beetje belachelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:54:
[...]
Ja dat vindt ik zelf ook grootste voordeel, ohja dat touchscherm went geloof me maar en ik kon zelf fruit samurai spelen ( Al werkt die spel met een capatief touch scherm beter, maja met muis heb je het opgelost ).
Heb je het nu over de Ipad clone die je gekocht hebt bij MP4nation ?dirk38 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:10:
Welke firmware gebruiken jullie op je rockchip Apad ?.
gebruik nu een aantal weken de Hybrid Rom 5.1 firmware, maar heb toch een aantal problemen.
zo loopt het ram geheugen geregeld vol en dan loopt alles vast, moet dan naar instellingen toepassingen beheren en dan cachegeheugen leegmaken aanklikken, en dan werkt het wel weer, knippen plakken tekst werkt niet, icoons op het bureau blad staan te ver uit elkaar, display verlichting maar instelbaar tot 80% of zo, na installeren van app brightness level wel tot 100% instelbaar.
het aan en uit zetten, of van scherm vergrendeling afhalen werkt moeizaam, moet herhaaldelijk verschillende knoppen indrukken om dit voor elkaar te krijgen. functie lang ingedrukt houden button voor submenu werkt soms wel soms niet, en zo zijn er nog wel meer dingen.
dus hierbij de vraag hoe werken de andere firmware's, heb de stock firmware nooit geprobeerd om dat rogerbraun v4.5 er bij aankoop al op stond.
Damn is die al ergens online te koopJarlSX schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:52:
kwam deze net tegen, ook rockchip, maar heeft een 8.9" scherm en schijnbaar beter scherm dan de apad
[afbeelding]
de bmorn bm999, en hier nog meer fotos
en hier ook nog 2 videos: 1 2
Ik heb op de Adam eigenlijk 'maar' 2 dingen aan te merken:brama schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:43:
Uit Notion Ink Adam topic
Veel tablet voor dat geld, vooral de PixelQI schermen zijn leuk!
Laat uw bevindingen maar wetenkdhoe schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:37:
Ik heb net deze besteld: http://www.aliexpress.com...80P-UMPC-wholesalers.html
Ongeveer 160€, verzendkosten inbegrepen. Het is dezelfde als de WIIPad Neno (Zenithink 180). Deze is wel de goedkoopste die ik al ben tegengekomen.
Ik weet dat het een risico is, maar ik wil dit graag wagen.
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 23:22 ]
- Greetz Froggy-
Welke resolutie heeft het scherm ?kdhoe schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:10:
De verkoper heeft een goede score dus ik hoop idd dat ik hem binnen krijg.
Ik laat de tablet verzenden via ups. Ik zou hem volgende week al moeten hebben.
Ik weet dat ik er niet teveel van moet verwachten. Het is gewoon een speeltje. Wat wil je voor 160€...
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
[ Voor 41% gewijzigd door sjer op 28-08-2010 10:11 ]
Die viliv x10 ziet er inderdaad heel goed uit! Alleen spijtig dat het mij net iets 'te-goed-om-waar-te-zijn' lijkt. Verder denk ik niet dat deze in dezelfde prijscategorie zal zijn als de tablets die hier eerder besproken werden, ik denk dat deze tochwel iets van een 300-350 euro zal kosten.HellBeast schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:22:
... is voor mij het minimum en 10,2" het maximum. Een resolutie van minimaal 720P, zoals de Viliv X10 (1366×768 capacitive) is dan echt heel mooi...
Damn, das ook een sick ding...HellBeast schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:22:
Wanneer ik een android tablet koop, dan wordt die minstens zo groot als een Apple Ipad. Ik heb al een Samsung Galaxy S en ik hoef geen uit de kluiten gewassen telefoon erbij. 8,9" is voor mij het minimum en 10,2" het maximum. Een resolutie van minimaal 720P, zoals de Viliv X10 (1366×768 capacitive) is dan echt heel mooi. Dan kun je pas echt mooi gebruik maken van de schermgrootte.
RatPack #814
Verwijderd
Jammer.... ik heb hem net alweer terug gestuurd. Niets dan ellende ermee (zie mijn review een aantal pagina`s terug!). En wat ik heb vernomen (van alle 7 andere goede kennissen die deze hadden besteld) is het dus een echte flop!kdhoe schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:37:
Ik heb net deze besteld: http://www.aliexpress.com...80P-UMPC-wholesalers.html
Ongeveer 160€, verzendkosten inbegrepen. Het is dezelfde als de WIIPad Neno (Zenithink 180). Deze is wel de goedkoopste die ik al ben tegengekomen.
Ik weet dat het een risico is, maar ik wil dit graag wagen.
Verwijderd
NIET DOEN! Zie vorig bericht... (en lees in godsnaam de reacties én reviews van vele honderden, die jou vooraf gingen, en het ook slecht bevallen zijn)Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:18:
Hoi Kdhoe,
ik ben benieuwd of je hem binnen krijgt.
Wil daar ook gaan bestellen, zit alleen te twijfelen tussen :
http://www.aliexpress.com...80P-UMPC-wholesalers.html
http://www.aliexpress.com...lesalers.html#tabbed-pane
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq