Het grote Android Tablet topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 180.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dioneo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-01-2020
Zag op de site van http://dirfnce.nl een tablet staan, de EB800. Deze is nog niet uit, maar
De EB800 zal verkrijgbaar zijn bij de grote retailers en internet stores zoals Media Markt, Bol.com, Kijkshop etc.
Wij gaan niet over de consumenten prijs maar wij verwachten dat deze onder de € 190,00 in de winkels zullen liggen.
aldus difrnce in een e-mail. Tijdstip is nog niet bekend. Het tablet zit in de laatste fase van ontwikkeling.

Het scherm is resistief, althans in de begin fase van de ontwikkeling. Da's dan weer jammer, maar voor nog geen 200 euro een 8" Android 2.1 tablet, lijkt me niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:29

jbbrans

DarceyE schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:09:
Misschien ga ik morgen even de stad in, kijken of ik er 1 ergens kan testen met een resistief :P De Archos 7 lijkt mij ook een leuk dingetje, 8 GB heb ik zo`n beetje genoeg aan voor zover ik weet, cam+mic is leuk en 250 euro.
Let op: de Archos 7 home tablet is niet hetzelfde als de nieuwe (nog niet beschikbare) Archos 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09-2022
Ohja.. foutje.. :P Maar de Archos 70 is een aanradertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Hee. Ik heb een paar reviews bekeken van de Archos 5 en qua prijs is deze toch wel beter vind ik.

Wat vinden jullie? :)

Ohja, ik weet niet of het hier moet, maar is deze: http://www.pixmania.nl/nl...re=tweakers&CodePromo=oui site betrouwbaar? Als je daar besteld, heb je goede klantenserivice en is de levering/levertijd oké?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:11
De Archos 5 is, net als de Archos 7, ook een oudere tablet.
Android 1.6, geen capacitief touchscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
DarceyE schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:58:
Hee. Ik heb een paar reviews bekeken van de Archos 5 en qua prijs is deze toch wel beter vind ik.

Wat vinden jullie? :)

Ohja, ik weet niet of het hier moet, maar is deze: http://www.pixmania.nl/nl...re=tweakers&CodePromo=oui site betrouwbaar? Als je daar besteld, heb je goede klantenserivice en is de levering/levertijd oké?
http://tweakers.net/shopr...scoreMaxService=5&x=0&y=0

Zoekt en zij zult vinden...

Ik heb zelf de 7, vind 'm best tof maar zou nu misschien wel wachten op een 2.1 tablet. Maar de 7 is ook best een leuk speeltje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Ok, thanks voor al jullie antwoorden :) Ik heb betere dingen gehoord over de Archos 5 en kan m voor 160 nieuw krijgen, dus ik denk dat dat 'm wordt! Nogmaals, enige ervarenen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
ja. lees m'n review maar is door:
productreview: Archos 5 Internet Tablet review door .Sjoerd

Bovendien is (vind ik, maar ik ben lang niet de enige) pixmania niet te vertrouwen. Zelf zal ik redcoon aanraden of gewoon naar de mediamarkt lopen. (dat laatste heb ik gewoon gedaan. kost wat meer maar dan heb je het ook meteen zonder gedoe)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Mooie review heb je daar! Thanks! (: maar stel ik bestel op die site, en ik haal 'm af 7km bij mij vandaan (ja, dat kan), is het dan wel betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
DarceyE schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:02:
Mooie review heb je daar! Thanks! (: maar stel ik bestel op die site, en ik haal 'm af 7km bij mij vandaan (ja, dat kan), is het dan wel betrouwbaar?
Thanks.
Als je in parijs woont lijkt dat me dat het wel beter is.ja.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:14
Zou 'ie niet zo'n pakjegemak-achtig iets bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Nee, er staat dat ik 'm binnen een paar dagen in de buurt ergens kan afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Hmmm.. Ik heb deze ook gevonden :O

http://www.centralpoint.n...ternet-tablet-art-501582/

Meningen?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een email van YourTablet ontvangen!

Leverdatum voor de Archos 70 en 101 staat vast! Het is 25 Oktober geworden! Ook stond erin vermeld dat de voorraden bij de leveranciers beperkt zijn.. Dus misschien een tip voor de mensen die erin willen hem te preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:41

Vmu

Rotatate

Ik denk dat ik er uit ben en ga voor een Archos 70 om de tijd te overbruggen tot de Adam. Van die Archos kom ik wel weer af dan. Nog een paar weekjes geduld dus ;)
http://www.tested.com/han...-internet-tablets/47-159/

[ Voor 20% gewijzigd door Vmu op 08-10-2010 18:42 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik ben zelf ook op zoek naar een android tablet, en dan voornamelijk in combinatie met Spotify for android. het is dus belangrijk dat het geluid super is en dat hij de normale android store ondersteund.
Nu zie ik alleen door alle tablets door de bomen het bos niet meer. naar welke merken zou ik kunnen kijken die dit bieden.
Ik kwam zelf al op:
-SmartQ
-Nationite/telcast?
-Viliv P3

Zijn er andere die ander android based tablets gevonden hebben met een bovengemiddeld goede geluidskwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met www.sunwindenergy.nl ? Die hebben een leuke a pad met redelijke specs voor nog een leuke prijs om hem als vakantie gadget mee te nemen. Ze hebben een winkel en een kvk nummer. Dus lijkt betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:41:
Iemand ervaring met www.sunwindenergy.nl ? Die hebben een leuke a pad met redelijke specs voor nog een leuke prijs om hem als vakantie gadget mee te nemen. Ze hebben een winkel en een kvk nummer. Dus lijkt betrouwbaar.
Tip! Keer bellen, dan weet je genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
De android market is als hack nu ook beschikbaar voor de nieuwe Archos tablets waaronder de 101.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Morpheus_at_work schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:49:
De android market is als hack nu ook beschikbaar voor de nieuwe Archos tablets waaronder de 101.
Top!

Is het al uit trouwens en heeft iemand gebruikerservaringen te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpheus_at_work schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:49:
Wo? Google (search) laat mij in de steek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik denk dat je dezelfde a pad goedkoper kunt vinden op Ebay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
EDIT: Laat maar

[ Voor 94% gewijzigd door CLB op 10-10-2010 14:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zullen hier af en toe aanwezig zijn om vragen te beantwoorden over de Archos 70 en de Archos 101 als dit op prijs wordt gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:04:
Wij zullen hier af en toe aanwezig zijn om vragen te beantwoorden over de Archos 70 en de Archos 101 als dit op prijs wordt gesteld.
dit is uiteraard prima, denk alleen dat je niet je eigen shop mag promoten.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:04:
Hoe zit het met de geluidskwaliteit van de android tablets. Voor mij is dit een redelijk belangrijk punt. Maar er is weinig over te vinden op internet. Hebben jullie een idee hoe het geluid is op een stel goede oordopjes/koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
brilsmurfffje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:49:
[...]

Hoe zit het met de geluidskwaliteit van de android tablets. Voor mij is dit een redelijk belangrijk punt. Maar er is weinig over te vinden op internet. Hebben jullie een idee hoe het geluid is op een stel goede oordopjes/koptelefoon
de archossen hebben over het algemeen een prima geluid ingebouwd, ingebouwde speaker is redelijk , via koptelefoon uitstekend.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

getest op kwalitatief hoogwaardige oortjes, of alleen de standaard dopjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
brilsmurfffje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:58:
getest op kwalitatief hoogwaardige oortjes, of alleen de standaard dopjes ?
Sennheiser 400CX , mag je zelf bepalen of ze hoogwaardig zijn.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
En we gaan verder in deel twee: Het grote Android Tablet topic - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Witstech met Adeptus Rom rev3 heeft nu GPS zonder problemen.
Er worden apparaten uitgeleverd die je beter niet kunt flashen met de huidige 0831 Roms, want het scherm is dan maar voor de helft bruikbaar en alleen de versie met CMO Roms maakt het apparaat weer bruikbaar.
Vermoedelijk is het probleem komende week opgelost met de nieuwe firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 23:23
doe aub die epad niet, want dat is de zenithink crap... ;)
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:32:
De Witstech met Adeptus Rom rev3 heeft nu GPS zonder problemen.
Er worden apparaten uitgeleverd die je beter niet kunt flashen met de huidige 0831 Roms, want het scherm is dan maar voor de helft bruikbaar en alleen de versie met CMO Roms maakt het apparaat weer bruikbaar.
Vermoedelijk is het probleem komende week opgelost met de nieuwe firmware versie.
had het idd gehoord ja... :(
laat het maar even weten via PB als er weer een nieuwe FW versie is, zou echt super zijn als je dat voor me wilt doen :D

[ Voor 44% gewijzigd door MartijnAbel op 10-10-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:17:
[...]

doe aub die epad niet, want dat is de zenithink crap... ;)

[...]

had het idd gehoord ja... :(
laat het maar even weten via PB als er weer een nieuwe FW versie is, zou echt super zijn als je dat voor me wilt doen :D
De nieuwe firmware voor de Witstech is hier te vinden:
http://bbs.witstech.com.c...bs.asp?boardid=10&Id=3104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:39

migros

Nooit meer een Samsung

Lange tijd niets meer gelezen over de Viliv X10, lijkt wel of ie niet meer bestaat want op de site van de fabrikant staat ie ook al niet meer, wel kan ik dze http://www.optined.com/tabletpc-e-readers/200-viliv-x10-android-22-froyo-3d-tabletpc-e-book-met-10-inch-hd-display-3g-1-ghz-samsung-processor.html link staan.

Iemand meer info want het lijkt er op dat dit hem gaat worden voor mij :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Sorry voor het late slotje, maar we gaan hier verder :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:

-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.