Het grote Android Tablet topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 180.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:52:
@Knofje

Echt betrouwbaar is die webshop niet.. Een of ander studentje of minderjarige die daar achter zit?! Of misschien jij zelf wel, met 1 postcount?

www.cooltablet.nl

KvK nummer: volgt in oktober 2010
BTW nummer: volgt in oktober 2010

En GEEN Algemene Voorwaarden?! Hoe krijg je dat voor elkaar!
Waarschijnlijk iemand die ze importeert en voor flink bedrag wilt verkopen op een commerciële wijze, tot dat hij niet verkocht krijgt en dan is deze website plots weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Nomad schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 00:10:
Maar vrij veel tablets hebben HDMI uitgang dacht ik, en een HDMI --> VGA adapter is voor 40 dollar wel te koop (en misschien wel goedkoper nog).

Zodoende dacht ik misschien weer wat apparaten mogelijk te combineren :).
Stukken goedkoper....

$8.44
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33557

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan toch nooit gaan werken, zo'n passieve kabel. Het digitale signaal van de HDMI-uitgang moet door een converter vertaald worden in een analoog signaal om aan een VGA-monitor aan te bieden. Wel goedkoop, maar werkt volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik heb een apad met een rockchip processor, is het mogelijk door hier een internet dongle op aan te sluiten voor 3g gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groggy schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:39:
ik heb een apad met een rockchip processor, is het mogelijk door hier een internet dongle op aan te sluiten voor 3g gebruik?
Zover ik gehoord heb wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutersa schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:47:
[...]

Ik heb 'm zelf 2 weekjes in huis om te kijken of zo'n tablet iets voor mij is. Persoonlijk vind ik het verbazend hoeveel zo'n apparaatje nog kan met de custom firmware. ik heb 'm voor $98 (E77) gekocht.
Pro's:
- Leuk om ervaring op te doen
- Bruikbaar voor "lichte apps"
- Goed als je 'm niet langer dan 2 a 3 uur per dag wil gebruiken
- 7" is voor mij ideale formaat
- Licht apparaat
Con's
- Zware apps werken niet
- Browser is traag (in vergelijking met laptop)

Kortom, als je een laag verwachtingspatroon hebt is het een leuk speledingetje. WIl je een echte tablet, koop dan iets beters.

Groet,
Anton
Dank voor je heldere uitleg. Denk dat ik hem wel ga bestellen. Is om mee kennis te maken weet niet of dit echt handiger is dan laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:09:
Hier ook interesse in de Archos 101, lijkt mij uitstekend apparaatje! :)

Edit:

Zojuist gepre-orderd bij www.yourtablet.nl , zit lekker dicht in de buurt mooi ophalen! Kan niet wachten!
Ik wil ook de Archos 101 halen, maar wil hem niet in het buitenland bestellen dus kan je even melden hoelang je moest wachten tot dat je de Archos in huis kreeg via www.yourtablet.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:09:
[...]

Ik wil ook de Archos 101 halen, maar wil hem niet in het buitenland bestellen dus kan je even melden hoelang je moest wachten tot dat je de Archos in huis kreeg via www.yourtablet.nl?
De Archos 101 is nog niet uit! Dus deze heb ik daar gepre-orderd. Exacte datum staat ook nog nergens vermeld al heel veel gegoogled. Misschien YourTablet maar is een email sturen.

Ik heb hem daar gepre-orderd omdat hun bij mij in het dorp zitten en het dus kan afhalen. ;)

En ik kreeg na de order een email dat ik een gratis screenprotector erbij kreeg, omdat het om een pre-order ging! Klein gebaar en netjes van ze.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

jbbrans

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:14:
[...]

De Archos 101 is nog niet uit! Dus deze heb ik daar gepre-orderd. Exacte datum staat ook nog nergens vermeld al heel veel gegoogled. Misschien YourTablet maar is een email sturen.

Ik heb hem daar gepre-orderd omdat hun bij mij in het dorp zitten en het dus kan afhalen. ;)

En ik kreeg na de order een email dat ik een gratis screenprotector erbij kreeg, omdat het om een pre-order ging! Klein gebaar en netjes van ze.
Hier (http://www.hotmp3gear.com/place.htm) staan wat release datums. Dit zijn de enige data die ik heb kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
15 oktober is wel al vrij snel...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:25:
15 oktober is wel al vrij snel...
Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik ook niet... Ik vraag me af wel shops 'm allemaal gaan verkopen, er zijn nauwelijks NL shops waar je 'm kan pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:52:
@Knofje

Echt betrouwbaar is die webshop niet.. Een of ander studentje of minderjarige die daar achter zit?! Of misschien jij zelf wel, met 1 postcount?

www.cooltablet.nl

KvK nummer: volgt in oktober 2010
BTW nummer: volgt in oktober 2010

En GEEN Algemene Voorwaarden?! Hoe krijg je dat voor elkaar!
Ik kom diverse shops tegen, maar zien er allemaal kneuterig uit (bandee.nl, yourtablet.nl). Deze zag er beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:53
@ Knofje welke vond jij nou er betrouwbaar genoeg uitzien om er een Archos 101 te pre-oderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witstech A81-E wordt instabiel en de calibratie werkt helemaal niet nadat ik wat app's heb geinstalleerd.
Het probleem ligt bij de firmware.
De Adeptus Custom firmware:http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=79&t=19649
zorgt ervoor dat de Wits ook na het installeren van meerdere app's stabiel en snel blijft en de calibratie kan ook gebruikt worden en werkt.
GPS werkt bij mij nog niet en Aldiko is ook niet goed bruikbaar.
Maar het is nu verder een heel goed tablet waar je veel plezier aan kunt beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy1010
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 15:30
EDIT: TE LAAT VERKOCHT ! (zo ... dat ging even snel)

Ik verkoop mijn Witstech A81-E.

Ik heb hem ongeveer een maand in bezit, heb er naar mijn inzien de beste firmware opstaan die van Adeptus. De Witstech A81-E is een ideaal instapmodel om tablets en android te leren kennen tegen een gunstige prijs.

Ik doe hem weg omdat ik een Archos 101 wil gaan kopen vanwege de webcam, G-sensor en het grotere scherm.

Mijn vraagprijs is 130 euro. Hij is in nieuwe staat.

Ik woon in Belgisch Limburg, postcode 3670. Je kan hem komen ophalen of ik kan hem ook versturen via een pakjesdienst. De verzendingskosten komen er dan wel nog bij.

[ Voor 12% gewijzigd door davy1010 op 03-10-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:10:
[...]

Ik kom diverse shops tegen, maar zien er allemaal kneuterig uit (bandee.nl, yourtablet.nl). Deze zag er beter uit.
Haha knofje, jij zult vast de eigenaar zijn van cooltablet.nl beetje TE overduidelijk! Weten we dus nu ook dat we daar in ieder geval NIET moeten bestellen!

Waarom kun je hier geen posts melden/reporten? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:16
WiLLoW_TieN schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:23:
@ Knofje welke vond jij nou er betrouwbaar genoeg uitzien om er een Archos 101 te pre-oderen :?
Redcoon lijkt me wel een betrouwbare zaak.
Alleen de after sales is beroerd volgens de shopreview.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Blobby schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:46:
[...]
Redcoon lijkt me wel een betrouwbare zaak.
Alleen de after sales is beroerd volgens de shopreview.
Te vertrouwen:
http://redcoon.nl/
http://yourtablet.nl/
http://store.archos.com/
http://comcom.nl/

Niet te vertrouwen/risico:
http://cooltablet.nl/ (reden: geen kvk, algemene voorwaarden, adres, en zo nog wel even doorgaan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
de vraag is nu eigenlijk, voor de archos 101 gaan, OF nog een maandje wachten op de eeepad?
als ik me goed herriner zou die binnen een dikke maand moeten uitkomen?

Die zou dan met windows embeded 7 ofzoiets moeten komen, welke volgens mij toch een leuke UI had :)

iemand meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killerbie schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:05:
de vraag is nu eigenlijk, voor de archos 101 gaan, OF nog een maandje wachten op de eeepad?
als ik me goed herriner zou die binnen een dikke maand moeten uitkomen?

Die zou dan met windows embeded 7 ofzoiets moeten komen, welke volgens mij toch een leuke UI had :)

iemand meer info hierover?
volgens mij hebben ze w7 compact geschrapt en willen ze een extra android versie uitbrengen,
kan ik me herinneren van een engadget post 3 weken geleden maar ik weet niet zeker, :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:23:
Was niet opzoek naar de Archos 101 maar de Eken M001. Kom helaas niet zo veel NL sites tegen en de site die ik wel aardig vond wordt afgewezen. Even doorsparen en verder zoeken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:17:
[...]

volgens mij hebben ze w7 compact geschrapt en willen ze een extra android versie uitbrengen,
kan ik me herinneren van een engadget post 3 weken geleden maar ik weet niet zeker, :X
Zou volgens mij zeer spijtig zijn, hoe je het ook draait of keert android is en blijft op dit moment een PDA OS, mss dat 3.0 daar verandering in brengt.
Ik had graag een speciaal voor tablets ontworpen OS van MS getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:49:
[...]

Te vertrouwen:
http://redcoon.nl/
http://yourtablet.nl/
http://store.archos.com/
http://comcom.nl/

Niet te vertrouwen/risico:
http://cooltablet.nl/ (reden: geen kvk, algemene voorwaarden, adres, en zo nog wel even doorgaan..)
Bedankt voor het warme onthaal op tweakers.net. Zoek ook eens een keer iets op via internet en krijg meteen allerhande ellende naar mijn hoofd. Jammer.

In ieder geval bedankt voor de info (genoemde sites hebben de eken m001 allemaal niet), maar ik ga toch maar opzoek naar iets anders en gewoon via traditionele winkel met vriendelijk advies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:32:
[...]

Bedankt voor het warme onthaal op tweakers.net. Zoek ook eens een keer iets op via internet en krijg meteen allerhande ellende naar mijn hoofd. Jammer.

In ieder geval bedankt voor de info (genoemde sites hebben de eken m001 allemaal niet), maar ik ga toch maar opzoek naar iets anders en gewoon via traditionele winkel met vriendelijk advies..
Knofje, Zo komt bijna iedereen hier binnen. 3 mensen *noem geen namen* hebben ook een hekel aan mij.
En nu nog steeds heb ik af en toe last van ze. Maar er zijn ook tweakers die je helpen! dat zeker! Blijf gewoon nog even en je zult leren dat mensen je echt wel willen helpen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
[...]

Ach, trek je niet te veel van enkelen aan. Je komt nu eenmaal de community invallen met een uiterst dubieuze site, een site die niemand zo snel zou aanraden. Nu had je er misschien niet goed naar gekeken ofzo, maar je kan wel verwachten dat je even op je plaats gezet kunt worden. Nu trekken mensen bij sommige reacties misschien iets te veel voorbarige conclusies, maar zoals ik al zei, daar moet je je niet te veel van aantrekken/hoort bij de anoniemiteit van het internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Excuus het was zo niet bedoeld! Maar goed je snapt natuurlijk wel dat als iemand zich hier registreert en gelijk het eerste bericht is zon bericht als die van jou. Dat dit kan overkomen als reclame voor bijvoorbeeld je eigen webshop die je net gestart hebt.

Verder probeer ik iedereen alleen maar te waarschuwen dat de webshop die jij hier plaatste niet ingeschreven staat en aan vele regels niet voldoet, en zo dus niet als betrouwbaar beschouwd kan worden.

Nogmaals excuus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Voor de liefhebber: Eken M001 voor 119,00 euro excl verzendkosten.

Tot 5 oktober 12:00 geldig. De site beweert dat er Android 2.1 op draait. Geen idee of dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:40:
Witstech A81-E wordt instabiel en de calibratie werkt helemaal niet nadat ik wat app's heb geinstalleerd.
Het probleem ligt bij de firmware.
De Adeptus Custom firmware:http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=79&t=19649
zorgt ervoor dat de Wits ook na het installeren van meerdere app's stabiel en snel blijft en de calibratie kan ook gebruikt worden en werkt.
GPS werkt bij mij nog niet en Aldiko is ook niet goed bruikbaar.
Maar het is nu verder een heel goed tablet waar je veel plezier aan kunt beleven.
klopt, de adeptus rom is atm de beste...
ze hebben het erover dat rond 11 oktober Wits met een nieuwe update van de firmware komt met een aantal verbeteringen t.o.v de rom die er nu opstaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
MartijnAbel schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:21:
[...]

klopt, de adeptus rom is atm de beste...
ze hebben het erover dat rond 1 oktober Wits met een nieuwe update van de firmware komt met een aantal verbeteringen t.o.v de rom die er nu opstaat :D
Je hebt dit vandaag geplaatst, 4 oktober. Dat noem ik zo een beetje "rond". Is het er gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
pvtonger schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:00:
Voor de liefhebber: Eken M001 voor 119,00 euro excl verzendkosten.

Tot 5 oktober 12:00 geldig. De site beweert dat er Android 2.1 op draait. Geen idee of dat klopt.
Die goedkope tablets hebben wel vaak een resistief scherm, daarom zijn ze ook vaak aan de goedkope kant. Voor mij is een capicatief scherm een must voor een tablet, vooral omdat je heel veel acties op het scherm moet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt Archos 101 nou uit?
Ik dacht eerst deze maand, maar uiteindelijk nog niks van gekomen.
Is het nu niet handiger om naar een andere tablet uittekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:19:
#kuch# notion ink adam #kuch#

die moet ook binnen een maand uitkomen volgens mij en die wil ik wat liever dan de archos 101
grootste voordel is het pixel Q display en de full hd support (de nia heeft hdmi out)
en volgens mij is de wifi only/pixel Q display versie maar 50-75 euro duurder. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:37:
[...]

#kuch# notion ink adam #kuch#

die moet ook binnen een maand uitkomen volgens mij en die wil ik wat liever dan de archos 101
grootste voordel is het pixel Q display en de full hd support (de nia heeft hdmi out)
en volgens mij is de wifi only/pixel Q display versie maar 50-75 euro duurder. _/-\o_
Thanks dat ziet er inderdaad goed uit.
Je hebt me meteen aan het twijfelen gezet welke ik wil halen!
Ziet er iig minstens net zo goed uit als de Archos 101!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Nu online

jbbrans

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:19:
Deze maand is pas net begonnen.
En vergelijken met andere tablets is altijd interessant, maar 100 euro of dollar meer geeft je weer iets extra op het tablet en dan 100 euro/dollar daar weer bij geeft weer wat extra en op het eind zit je een tablet van 250 euro te vergelijken met eentje van 800.
Wees realistisch met wat je wilt en wat er op dat moment te krijgen is (of waar in ieder geval een release datum van vermeld is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbbrans schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:07:
[...]

Deze maand is pas net begonnen.
En vergelijken met andere tablets is altijd interessant, maar 100 euro of dollar meer geeft je weer iets extra op het tablet en dan 100 euro/dollar daar weer bij geeft weer wat extra en op het eind zit je een tablet van 250 euro te vergelijken met eentje van 800.
Wees realistisch met wat je wilt en wat er op dat moment te krijgen is (of waar in ieder geval een release datum van vermeld is).
Dat gebeurt in elke product groep helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:35:
[...]

Excuus het was zo niet bedoeld! Maar goed je snapt natuurlijk wel dat als iemand zich hier registreert en gelijk het eerste bericht is zon bericht als die van jou. Dat dit kan overkomen als reclame voor bijvoorbeeld je eigen webshop die je net gestart hebt.

Verder probeer ik iedereen alleen maar te waarschuwen dat de webshop die jij hier plaatste niet ingeschreven staat en aan vele regels niet voldoet, en zo dus niet als betrouwbaar beschouwd kan worden.

Nogmaals excuus..
't was een beetje heftige binnenkomer, maar geaccepteerd.

Ik ga uiteindelijk toch voor iets anders. Zoals gezegd: even doorsparen en iets duurders/beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Sedative schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:49:
[...]

Je hebt dit vandaag geplaatst, 4 oktober. Dat noem ik zo een beetje "rond". Is het er gekomen?
bedoelde 11 oktober, 1tje vergeten hahaXD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:37:
[...]

#kuch# notion ink adam Nuke dukem forever #kuch#

Ja vast. Zeiden ze dat ook al niet een dik half jaar geleden?

[ Voor 10% gewijzigd door .Sjoerd op 04-10-2010 21:27 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ook een tablet besteld bij DealExtreme voor 168 dollar, 7" Touch Screen TFT LCD Google Android 2.1 Tablet PC w/ WiFi/Camera/HDMI (Telechips 8902/720MHz) lijkt mij het proberen waard. Grappig misschien zijn dit de nieuwe one hundred dollar laptops voor de derde wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:47
.Sjoerd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:27:
[...]

Ja vast. Zeiden ze dat ook al niet een dik half jaar geleden?
Daar heb je een punt. Daar mag wel bij gezegd worden dat ze erg open zijn over de redenen die daarachter gezeten hebben (uitstel Tegra chipset en problemen met de financiering (en de te volgen strategie); het blijft een startup natuurlijk), daar staat wel een product tegenover dat, al doet het maar 75% van wat er beloofd wordt, geen iPad killer is, maar de standaard voor een tablet opnieuw definieert.

Ik noem
- stereo geluid vanaf de zijkanten, niet de achterzijde
- Pixel QI scherm (link)
- grip op het apparaat (zie vormgeving en plaatsing zwaartepunt).
- scherpe prijssteling
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar wat genesis gaat brengen. Met een beetje geluk krijgen we op korte termijn ook nog wat informatie over de UI die gebruikt gaat worden.
Naar mijn mening het enige tablet dat echt met kop en schouders er uit springt.
Als het (in de 1e week van november) goedkeuring krijgt van het FCC, kan de productie in principe beginnen, gevolgd door de uitlevering.. Met een beetje geluk worden de kerstdagen nog wel gehaald denk hoop ik. :Y

edit: stukje info over de UI
  • UI is heavily accelerated and is based on Open GL Engine
  • It features a very new concept of Multi-tasking which is going to be little different and controversial (soon we will know why)! Adam does multi-tasking in a way none ever has done. Gone are the days when we hold menu button for long to switch apps or windows! (I have a post dedicated on this in coming weeks)
  • It supports full 3D effects
  • Icons are not glossy and web 2.0-ish as you find on all the current generation of devices
  • Special Contrasting features have been used to support PQ display
  • and yes it supports multi-touch
Nog meer lezen? volg deze link, en lees het artikel bij de 2e comment.

[ Voor 23% gewijzigd door guapper op 04-10-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Nu online

jbbrans

Vanavond weer eens wezen kijken op de site van notion ink en dan voornamelijk de blog.
Ze zijn nu nog niet eruit welke kleuren er geproduceert gaan worden en als ze daar nog niet uit zijn en pas gaan nadenken als die FCC keuring is afgerond, dan moeten ze nog gemaakt worden en voordat ze dan daadwerkelijk gaan leveren en een constante levering hebben, ben je weer een paar weken verder.
Een paar jaar geleden zoiets meegemaakt met de popcornhour a100, deze werden in de eerste weken ook maar mondjesmaat geleverd.

Maar inderdaad de specs zien er goed uit en als je zin hebt om 2-3 maanden nog te wachten en dan durft te bestellen bij een (voor mij) onbekend bedrijf zonder andere produkten, dan kan het een goede gok zijn.
Mocht je echter niet alle onderdelen nodig hebben (zoals mijzelf) en heb je liever iets even in je handen gehad voordat je het koopt, dan is een archos 101 of 70 ook voldoende.

[ Voor 9% gewijzigd door jbbrans op 04-10-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:14
Pijnlijke review van een "low budget" Android tablet (180 pond, bijna 210 euro).
All this product does is devalue Android as a platform and I strongly urge you to NOT even consider buying one. Don’t even look at one- it’s DREADFUL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:20

Matis

Rubber Rocket

ArnoutV schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:58:
Pijnlijke review van een "low budget" Android tablet (180 pond, bijna 210 euro).
Vernietigend :X
Het is natuurlijk altijd subjectief, maar als ik het zo lees, dan kan ik deze wel van mijn DO WANT-lijstje afstrepen.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Matis schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:01:
[...]

Vernietigend :X
Het is natuurlijk altijd subjectief, maar als ik het zo lees, dan kan ik deze wel van mijn DO WANT-lijstje afstrepen.
Subjectief of niet, ik denk dat er toch wel wat waarheid zal inzitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
killerbie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:23:
[...]

Subjectief of niet, ik denk dat er toch wel wat waarheid zal inzitten :p
Ooit een objectieve review gelezen dan? Alleen het lijstje specificaties is objectief, de rest is allemaal subjectief (en gelukkig maar, want met een opsomming van feitjes kom je niet echt ver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Yes mijn Tracking number van mijn Wits A81E vanuit HK gekocht bij MP4nation werkt.

Hij is dus nu daadwerkelijk onderweg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
De Archos 70 is nu ook opgedoken bij Dixons. Je kunt hem alleen nog niet bestellen. https://dixons.nl/artikel...0_internet_tablet_pc_8_GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:59:
Yes mijn Tracking number van mijn Wits A81E vanuit HK gekocht bij MP4nation werkt.

Wanneer je Free Registered Airmail hebt gekozen dan duurt het normaal nog 1 week als het werkelijk is verzonden (bij de 1ste preorder betekende shipping niks want het duurde daarna nog 14 dagen voordat het werkelijk werd verzonden).
Via Merimobiles heb ik toen nog een Wits besteld, (die verkoop ik, iemand interesse?) waarvan ik na enkele dagen een tracking nummer kreeg via DHL.
Na een week was het pakketje nog niet verzonden uit Hong Kong en toen bleek het pas de dag erna verzonden te worden met een ander tracking nummer.
Het zijn allebei serieuze winkels maar met de verzending nemen ze het wel eens niet zo nauw
De Witstech (dit is geen verkooppraatje) is een fijn apparaat (met custom firmware) wat ik voorlopig niet wil missen tot er een goed alternatief komt zoals de Samsung Galaxy Tab voor minder dan €500,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ lammegier welke ROM heb jij erop staan ? En welke extra apps. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:11:
@ lammegier welke ROM heb jij erop staan ? En welke extra apps. ?
Op de Merimobiles Witstech staat de originele ROM op de MP4 Wits staat intussen de Custom Rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:17:
[...]

Op de Merimobiles Witstech staat de originele ROM op de MP4 Wits staat intussen de Custom Rom.
Ok en welke is beter ? Heb jou ook een Direct Message gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:35:
[...]

Ok en welke is beter ? Heb jou ook een Direct Message gestuurd ;)
De Wits met de custom Rom vind ik beter maar dat kan iedereen zelf flashen.
m

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ lammegier ik heb het gelezen. Raad jou aan je emailadres NU te verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
ArnoutV schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:58:

[...]
dat is een review van een zenithink zt-180 en die dingen zijn ook gruwelijk klote om het zo maar even te zeggen...
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:17:
[...]

zeker geen custom rom hoor, een iets aangepaste door de fabrikant zelf...
raad je aan om de Adeptus Rom te downloaden, die werkt wel netjes :D
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:59:

same here! :D jeeeeeej, feestje! :+

[ Voor 46% gewijzigd door MartijnAbel op 05-10-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:03:
[...]

dat is een review van een zenithink zt-180 en die dingen zijn ook gruwelijk klote om het zo maar even te zeggen...

[...]

[...]

Ik bedoel ook de adeptus maar dat is ook een custom rom waar vooral applicaties zijn verwijderd en andere toegevoegd.
Ook de adeptus heeft de 831 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:03:
[...]

[...]

[...]

Pas wanneer je tracking nummer bij Hong Kong post aangeeft: leave Hong Kong dan is ie werkelijk onderweg.
Ik betwijfel namelijk of er voor maandag 11 oktober iets wordt verzonden, maar ik hoop uiteraard van wel en dat het niet zo gaat als bij mijn 2 bestellingen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb een topicwaarschuwing aan dit topic toegevoegd. Houd dit topic aub nuttig en ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09-2022
Wat vinden jullie van de Archos 70? Ik wil ook een redelijk simpele i-net tablet (met flash) en een capacitieve touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:47
DarceyE schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:07:
Wat vinden jullie van de Archos 70? Ik wil ook een redelijk simpele i-net tablet (met flash) en een capacitieve touch.
Lijkt me niet verkeerd, als de afmetingen en de schermresolutie je aanspreken.

Ik vind beiden te klein, maar dat is persoonlijk.

[ Voor 0% gewijzigd door guapper op 06-10-2010 11:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Opzicht wel, maar hoe word het ervaren? De Archos 5 is populairder, maar ik houd niet van een resistief touch:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
DarceyE schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:05:
Opzicht wel, maar hoe word het ervaren? De Archos 5 is populairder, maar ik houd niet van een resistief touch:p
wat ik zelf ervaar van een resistief scherm valt het opzich reuze mee, zeker in de tablets...
archos 7 lijkt me een superleuk apparaatje, zeker als de prijs een beetje netjes gaat wezen en ze goede updates e.d. uitbrengen die eventuele bugs verhelpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Misschien ga ik morgen even de stad in, kijken of ik er 1 ergens kan testen met een resistief :P De Archos 7 lijkt mij ook een leuk dingetje, 8 GB heb ik zo`n beetje genoeg aan voor zover ik weet, cam+mic is leuk en 250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dioneo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-01-2020
Zag op de site van http://dirfnce.nl een tablet staan, de EB800. Deze is nog niet uit, maar
De EB800 zal verkrijgbaar zijn bij de grote retailers en internet stores zoals Media Markt, Bol.com, Kijkshop etc.
Wij gaan niet over de consumenten prijs maar wij verwachten dat deze onder de € 190,00 in de winkels zullen liggen.
aldus difrnce in een e-mail. Tijdstip is nog niet bekend. Het tablet zit in de laatste fase van ontwikkeling.

Het scherm is resistief, althans in de begin fase van de ontwikkeling. Da's dan weer jammer, maar voor nog geen 200 euro een 8" Android 2.1 tablet, lijkt me niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Nu online

jbbrans

DarceyE schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:09:
Misschien ga ik morgen even de stad in, kijken of ik er 1 ergens kan testen met een resistief :P De Archos 7 lijkt mij ook een leuk dingetje, 8 GB heb ik zo`n beetje genoeg aan voor zover ik weet, cam+mic is leuk en 250 euro.
Let op: de Archos 7 home tablet is niet hetzelfde als de nieuwe (nog niet beschikbare) Archos 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Ohja.. foutje.. :P Maar de Archos 70 is een aanradertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Hee. Ik heb een paar reviews bekeken van de Archos 5 en qua prijs is deze toch wel beter vind ik.

Wat vinden jullie? :)

Ohja, ik weet niet of het hier moet, maar is deze: http://www.pixmania.nl/nl...re=tweakers&CodePromo=oui site betrouwbaar? Als je daar besteld, heb je goede klantenserivice en is de levering/levertijd oké?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:14
De Archos 5 is, net als de Archos 7, ook een oudere tablet.
Android 1.6, geen capacitief touchscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
DarceyE schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:58:
Hee. Ik heb een paar reviews bekeken van de Archos 5 en qua prijs is deze toch wel beter vind ik.

Wat vinden jullie? :)

Ohja, ik weet niet of het hier moet, maar is deze: http://www.pixmania.nl/nl...re=tweakers&CodePromo=oui site betrouwbaar? Als je daar besteld, heb je goede klantenserivice en is de levering/levertijd oké?
http://tweakers.net/shopr...scoreMaxService=5&x=0&y=0

Zoekt en zij zult vinden...

Ik heb zelf de 7, vind 'm best tof maar zou nu misschien wel wachten op een 2.1 tablet. Maar de 7 is ook best een leuk speeltje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Ok, thanks voor al jullie antwoorden :) Ik heb betere dingen gehoord over de Archos 5 en kan m voor 160 nieuw krijgen, dus ik denk dat dat 'm wordt! Nogmaals, enige ervarenen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
ja. lees m'n review maar is door:
productreview: Archos 5 Internet Tablet review door .Sjoerd

Bovendien is (vind ik, maar ik ben lang niet de enige) pixmania niet te vertrouwen. Zelf zal ik redcoon aanraden of gewoon naar de mediamarkt lopen. (dat laatste heb ik gewoon gedaan. kost wat meer maar dan heb je het ook meteen zonder gedoe)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Mooie review heb je daar! Thanks! (: maar stel ik bestel op die site, en ik haal 'm af 7km bij mij vandaan (ja, dat kan), is het dan wel betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
DarceyE schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:02:
Mooie review heb je daar! Thanks! (: maar stel ik bestel op die site, en ik haal 'm af 7km bij mij vandaan (ja, dat kan), is het dan wel betrouwbaar?
Thanks.
Als je in parijs woont lijkt dat me dat het wel beter is.ja.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:45
Zou 'ie niet zo'n pakjegemak-achtig iets bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Nee, er staat dat ik 'm binnen een paar dagen in de buurt ergens kan afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
Hmmm.. Ik heb deze ook gevonden :O

http://www.centralpoint.n...ternet-tablet-art-501582/

Meningen?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een email van YourTablet ontvangen!

Leverdatum voor de Archos 70 en 101 staat vast! Het is 25 Oktober geworden! Ook stond erin vermeld dat de voorraden bij de leveranciers beperkt zijn.. Dus misschien een tip voor de mensen die erin willen hem te preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik denk dat ik er uit ben en ga voor een Archos 70 om de tijd te overbruggen tot de Adam. Van die Archos kom ik wel weer af dan. Nog een paar weekjes geduld dus ;)
http://www.tested.com/han...-internet-tablets/47-159/

[ Voor 20% gewijzigd door Vmu op 08-10-2010 18:42 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik ben zelf ook op zoek naar een android tablet, en dan voornamelijk in combinatie met Spotify for android. het is dus belangrijk dat het geluid super is en dat hij de normale android store ondersteund.
Nu zie ik alleen door alle tablets door de bomen het bos niet meer. naar welke merken zou ik kunnen kijken die dit bieden.
Ik kwam zelf al op:
-SmartQ
-Nationite/telcast?
-Viliv P3

Zijn er andere die ander android based tablets gevonden hebben met een bovengemiddeld goede geluidskwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met www.sunwindenergy.nl ? Die hebben een leuke a pad met redelijke specs voor nog een leuke prijs om hem als vakantie gadget mee te nemen. Ze hebben een winkel en een kvk nummer. Dus lijkt betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:41:
Iemand ervaring met www.sunwindenergy.nl ? Die hebben een leuke a pad met redelijke specs voor nog een leuke prijs om hem als vakantie gadget mee te nemen. Ze hebben een winkel en een kvk nummer. Dus lijkt betrouwbaar.
Tip! Keer bellen, dan weet je genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
De android market is als hack nu ook beschikbaar voor de nieuwe Archos tablets waaronder de 101.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Laatst online: 04-03 01:09
Morpheus_at_work schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:49:
De android market is als hack nu ook beschikbaar voor de nieuwe Archos tablets waaronder de 101.
Top!

Is het al uit trouwens en heeft iemand gebruikerservaringen te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpheus_at_work schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:49:
Wo? Google (search) laat mij in de steek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik denk dat je dezelfde a pad goedkoper kunt vinden op Ebay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
EDIT: Laat maar

[ Voor 94% gewijzigd door CLB op 10-10-2010 14:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zullen hier af en toe aanwezig zijn om vragen te beantwoorden over de Archos 70 en de Archos 101 als dit op prijs wordt gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:04:
Wij zullen hier af en toe aanwezig zijn om vragen te beantwoorden over de Archos 70 en de Archos 101 als dit op prijs wordt gesteld.
dit is uiteraard prima, denk alleen dat je niet je eigen shop mag promoten.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:04:
Hoe zit het met de geluidskwaliteit van de android tablets. Voor mij is dit een redelijk belangrijk punt. Maar er is weinig over te vinden op internet. Hebben jullie een idee hoe het geluid is op een stel goede oordopjes/koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
brilsmurfffje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:49:
[...]

Hoe zit het met de geluidskwaliteit van de android tablets. Voor mij is dit een redelijk belangrijk punt. Maar er is weinig over te vinden op internet. Hebben jullie een idee hoe het geluid is op een stel goede oordopjes/koptelefoon
de archossen hebben over het algemeen een prima geluid ingebouwd, ingebouwde speaker is redelijk , via koptelefoon uitstekend.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

getest op kwalitatief hoogwaardige oortjes, of alleen de standaard dopjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
brilsmurfffje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:58:
getest op kwalitatief hoogwaardige oortjes, of alleen de standaard dopjes ?
Sennheiser 400CX , mag je zelf bepalen of ze hoogwaardig zijn.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
En we gaan verder in deel twee: Het grote Android Tablet topic - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Witstech met Adeptus Rom rev3 heeft nu GPS zonder problemen.
Er worden apparaten uitgeleverd die je beter niet kunt flashen met de huidige 0831 Roms, want het scherm is dan maar voor de helft bruikbaar en alleen de versie met CMO Roms maakt het apparaat weer bruikbaar.
Vermoedelijk is het probleem komende week opgelost met de nieuwe firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
doe aub die epad niet, want dat is de zenithink crap... ;)
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:32:
De Witstech met Adeptus Rom rev3 heeft nu GPS zonder problemen.
Er worden apparaten uitgeleverd die je beter niet kunt flashen met de huidige 0831 Roms, want het scherm is dan maar voor de helft bruikbaar en alleen de versie met CMO Roms maakt het apparaat weer bruikbaar.
Vermoedelijk is het probleem komende week opgelost met de nieuwe firmware versie.
had het idd gehoord ja... :(
laat het maar even weten via PB als er weer een nieuwe FW versie is, zou echt super zijn als je dat voor me wilt doen :D

[ Voor 44% gewijzigd door MartijnAbel op 10-10-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:17:
[...]

doe aub die epad niet, want dat is de zenithink crap... ;)

[...]

had het idd gehoord ja... :(
laat het maar even weten via PB als er weer een nieuwe FW versie is, zou echt super zijn als je dat voor me wilt doen :D
De nieuwe firmware voor de Witstech is hier te vinden:
http://bbs.witstech.com.c...bs.asp?boardid=10&Id=3104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:37

migros

Nooit meer een Samsung

Lange tijd niets meer gelezen over de Viliv X10, lijkt wel of ie niet meer bestaat want op de site van de fabrikant staat ie ook al niet meer, wel kan ik dze http://www.optined.com/tabletpc-e-readers/200-viliv-x10-android-22-froyo-3d-tabletpc-e-book-met-10-inch-hd-display-3g-1-ghz-samsung-processor.html link staan.

Iemand meer info want het lijkt er op dat dit hem gaat worden voor mij :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Sorry voor het late slotje, maar we gaan hier verder :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:

-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.