Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al even op zoek naar een mooi en handig (internet) tablet.
Ik ben volledig nieuw wat betreft ervaring met tablets.

Ik ben vooral op zoek naar eentje met Android én Android Market!

De afmeting speelt eigenlijk weinig rol, als het maar goede kwaliteit is.

Eerst had ik de Archos 5 IT op het oog, maar hier ben ik snel afgestapt na het lezen van andere topics.

- Wits A81e ?
- i-col iemand ervaring mee?
- ...

+ waar kan ik deze aanschaffen (betrouwbaar)
of heeft iemand eentje 2dehands in de aanbieding...

Kan iemand mij verder helpen bij mijn keuze?

Alvast heel erg bedankt!

Xavier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wachten op de tablet van Samsung:
http://www.androidworld.n...nu-officieel-teaservideo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
xavierdv, welkom op GoT :w

Op GoT verwachten we wat eigen inzet. Een boodschappenlijstje is niet gewenst. Het is de bedoeling dat je eerst een aantal modellen uitkiest en vervolgens verteld waarom je en waarover je nog twijfelt. Ik zal het topic openlaten, maar pas je startpost wat aan :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ziet er idd heel mooi uit, maar denk boven mijn budget.
Had een 200€ in gedachten. Voor mij is het een gadget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik doe mijn best.

maar aangezien er zoveel verschillende soorten / modellen zijn en er steeds meer boven water komen waar ik nog nooit had van gehoord, is dit een moeilijke klus :)

Ik heb al veel goeds gelezen van den Wits A81e, omdat ik zeker android market wil. Maar deze heeft dan geen flash ondersteuning voor video op webpagina's e.d. (of heb ik het fout?) ook het ontbreken van automatisch kantelen van het scherm is beetje spijtig...

De Archos 5 Internet Tablet, was eigenlijk mijn 'eerste keuze', maar deze heeft blijkbaar ook geen Market en er zijn nog veel dingen die je extra moet betalen (plugins, ...). Deze valt ook al af.

I-col heeft leuke modellen, maar weet niet of deze goed / betrouwbaar zijn? Iemand?
http://www.icol.nl/

Het budget is ook redelijk beperkt tot ong. € 200, want de grote kloppers al doet afhaken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:51:
ok, ik doe mijn best.

maar aangezien er zoveel verschillende soorten / modellen zijn en er steeds meer boven water komen waar ik nog nooit had van gehoord, is dit een moeilijke klus :)

Ik heb al veel goeds gelezen van den Wits A81e, omdat ik zeker android market wil. Maar deze heeft dan geen flash ondersteuning voor video op webpagina's e.d. (of heb ik het fout?) ook het ontbreken van automatisch kantelen van het scherm is beetje spijtig...

De Archos 5 Internet Tablet, was eigenlijk mijn 'eerste keuze', maar deze heeft blijkbaar ook geen Market en er zijn nog veel dingen die je extra moet betalen (plugins, ...). Deze valt ook al af.

I-col heeft leuke modellen, maar weet niet of deze goed / betrouwbaar zijn? Iemand?
http://www.icol.nl/

Het budget is ook redelijk beperkt tot ong. € 200, want de grote kloppers al doet afhaken.
Veel te duur!!

Kijk dit is de t7-xl

Deze laat je voor 63 inclusief verzendkosten uit china komen. Verder zit hier een processor in dit niet toereikend is.

Ik vermoed dat de 10 inch deze is. Zoals al in het grote Andoid tablet topic is gezegd is er op dit moment gewoon geen 10 inch tablet met een processor die flash aankan.

Ik zou hier absoluut niets kopen. Heb toch niet al te positieve verhalen gelezen over deze apparaten en de prijzen zijn veel te hoog in vergelijk met zelf importeren.

Ik wacht persoonlijk op deze of als je niet kan wachten neem dan een 7 inc met telechip als deze

Als je echt een tablet wil moet je goed het grote android tablet topic doorlezen en alle links volgen. Dan kan je voor jezelf uitmaken of je de tablets die er nu zijn genoeg vertrouwd om er zelf 1 te laten komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Imak op 25-08-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:04
Android market is toch op elke Android-tablet te krijgen met een hack? Dat staat volgens mij in Het grote Android Tablet topic uitgelegd.
Edit: toch niet, die hack werkt maar kop een aantal modellen.

[ Voor 16% gewijzigd door Vihaio op 24-08-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vihaio schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:15:
Android market is toch op elke Android-tablet te krijgen met een hack? Dat staat volgens mij in Het grote Android Tablet topic uitgelegd.
Edit: toch niet, die hack werkt maar kop een aantal modellen.
Welke te kiezen?.... Tja dat is inderdaad (nog) moeilijk...
Maar lees in ieder geval dan de vele ervaringen én reviews van users/gebruikers. NIET die van de vele filmpjes van zogenaamde gebruikers! Ook dat zijn bedrijfsleden. Kijk naar de reacties die dáár onder staan. En dan kom je helaas tot de ontdekking dat:

a) Er (tot nu toe) GEEN ENKELE goede 10" Tablet te koop is.
b) Alle 7" tablets echt rommel is (behoudens de Wits A81E, die voldoet redelijk, uit eigen ervaring van 3 weken).
c) Je toch nog even moet wachten op de andere (bekendere) merken...

Feit is: bij elke chinese tablet krijg je maar 3 maanden fabrieksgarantie...
En.... ook al is het 'maar' 150 tot 200 euro (ik vind het toch wel veel hoor), het is uiteindelijk jammer van je geld want het brengt niet wat je ervan verwachtte.

Vooralsnog is het veel raadzamer even door te sparen voor bv een: Notion Ink 'Adam", Samsung Galaxy Tab...
Prijzen zijn dan vanaf zo`n kleine 300 euro, maar zeer zeker veel meer de moeite én je zuur verdiende geld waard, om aan te schaffen en 'redelijkerwijs' tevreden kan zijn met je aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*SPAM*

[ Voor 100% gewijzigd door FeaR op 04-11-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is even wachten op de Archos 101. Maar inderdaad zoals Devil-D bij punt a zegt. Het is frustrerend bijna gedwongen tot aankoop van de Apple Ipad te moeten overgaan, omdat er verder niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Ik denk niet dat de TS nog meeleest. Er zijn andere topics waar daar beter over kan worden gediscussieerd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.