Het grote Android Tablet topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste
Acties:
  • 180.389 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Snowdog schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:46[/message]:
[...]

denk je zelf dat je een 500 euri ipad kan vervangen door een apparaatje van 100-200 euro met dezelfde prestaties? :P natuurlijk niet, je kan vast wel een goeie android tablet bouwen met soortgelijke prestaties maar dat gaat dan toch ook minimaal 350-450 euro kosten ofzo schat ik :P
die gaan ook wel komen, denk dat de gemiddelde persoon in deze topic niet echt op zoek is naar zo'n tablet en wellicht is android (vooralsnog) dan ook niet echt het beste besturingssysteem voor zo'n tablet.
Heb zelf de iPad 64 gb 3G en denk dat het niet mogelijk is om dezelfde kwaliteit voor minder dan 500 euro te maken, nee. Maar een cheapass android tablet waar je filmpjes mee kunt kijken en snel internetten moet gewoon kunnen voor 200 euro. Maar tot nu toe niet, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:13:
[...]

zou iig xujiahui uitchecken daar zit grootste comp mall(s), maar goed volgens mij ga je zoals je al aangaf daar weinig vinden en prijzen cheaper dan taobao ga je niet vinden, dus zou je de moeite besparen tenzij je ff wilt uittesten... :P
Ja daar ben ik vandaag voor de 4e keer achter gekomen, ik was hier paar km vandaan naar zo'n plek gelopen ja het stikt er van Android 1.6 Apad's en laten ze je vervolgens lang wachten en komen ze met nog een Android 1.6 Apad aan, dus beter niet mijn kostbare tijd in Shanghai eraan verdoen.

Maar goed ik ging sowieso al van taobao bestellen, want lijkt me duidelijk ze worden volgens mij alleen in Shenzen verkocht, daar komen ze ook vandaan van taobao.

@hierboven

Volgens mijn komen Apad's als met Telechips behoorlijk dichtbij de iPad, ja processor van iPad is wat snellere en ja heeft meer ingebouwd interne opslag maar die is niet uit te breiden en dan een Bluetooth waar je niks mee kunt in Apple devices ( Das mijn gevoel over bluetooth in Apple devices )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 18:48

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:51:
[...]

Heb zelf de iPad 64 gb 3G en denk dat het niet mogelijk is om dezelfde kwaliteit voor minder dan 500 euro te maken, nee. Maar een cheapass android tablet waar je filmpjes mee kunt kijken en snel internetten moet gewoon kunnen voor 200 euro. Maar tot nu toe niet, nee.
Ik dacht dat de Notion Ink Adam toch rond dei €500 komt te zitten met gelijkwaardige specs.
En dan heb je het nog steeds over een apparaat van €800 tegenover eentje van €500, een heel groot verschil!

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:58
Mars Warrior schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:11:
[...]

Ik dacht dat de Notion Ink Adam toch rond de €500 komt te zitten met gelijkwaardige specs.
En dan heb je het nog steeds over een apparaat van €800 tegenover eentje van €500, een heel groot verschil!
Vergeet niet dat de ADAM pas ergens begin volgend jaar op de markt komt. Tegen die tijd zullen de eerste serieuze geruchten rond de iPad 2 wel opdoemen. En neem van mij aan: Die krijgt een (swivel?) camera, misschien een kleuren e-ink scherm (we zijn dan rond Q2 2011), en het zal me niets verbazen dat, als de ADAM aanslaat (eventueel met ondersteuning van Google qua "eco-systeem"), Apple de iPad 2 voor een lager bedrag in de markt gaat zetten. Eventueel vanaf €399,-? En een 7 inch voor €249,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Dat denk ik niet. Bij Apple betaal je ook voor het merk. Ze hebben er absoluut geen problemen mee om duurder te zijn dan de rest. Dat zet ze neer als exclusief en een statussymbool.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
HellBeast schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:32:
Dat denk ik niet. Bij Apple betaal je ook voor het merk. Ze hebben er absoluut geen problemen mee om duurder te zijn dan de rest. Dat zet ze neer als exclusief en een statussymbool.
Daar heb je gelijk in, echter mag een status symbool nooit in de weg staan van winstgevendheid.

Indien de Android tablets veel goedkoper zijn dan de iPad, zullen er veel meer van worden verkocht. De tablet markt kan zich in een hele korte tijd (zeg 2 jaar), enorm gaan ontwikkelen. Puur alleen al als mogelijkheid tot, magazines, kranten, boeken, reclame folders(!), communicatie middel (video bellen?), heeft het een enorme potentiële markt.

Waarom denk je anders dat Google alle projecten doen als e-books, social network, buzz, wave, Android, Nexus One, enz enz enz. Niet allemaal even succesvol, in onze ogen. Google heeft echter hele diepe geld zakken en kan kan zonder problemen een project starten, waarvan ze weten dat het niet erg succesvol gaat worden. (bijvoorbeeld de Nexus one ). Puur het op de markt zetten van een product, levert zoveel informatie op qua bedrijfsvoering, dat de verliezen nihil zijn in verhouding tot wat ze er aan ervaring aan hebben overgehouden. Een dienst in de markt zetten daar hebben ze wel redelijk wat ervaring in, maar een product duidelijk niet.
Ik neem toch aan dat Google ook met een Tablet gaat komen. Al dan niet in alliantie met een producent (Ik hoop toch zo dat de nieuwe investeerder in Notion Ink, Google is). De ervaring die ze op hebben gedaan met de Nexus One is onbetaalbaar. De reacties op internet zijn een goudmijn voor Google, die ze nooit hadden kunnen kopen. En wat een enorme macht schuilt er in die Alliantie. Misschien wel de mooiste Tablet die aangekondigd is, met het geld (productie mogelijkheid) van Google... Doen ze dit? Dan denk ik dat ze in 2011, makkelijk 15 miljoen kunnen verkopen. (Wel graag vanaf dag 1 voor iedereen wereldwijd bestelbaar maken)

Maar terug on-topic.

Stel dat de tablet markt naar een 70-20-10 (Android, iOS, WebOS) markt verhouding gaat. Bedrijven zullen zich meer op Android richten. Daar valt immers meer winst te behalen. Dan kan Apple alleen winstgevend blijven op die markt door zo veel mogelijk apparaten te verkopen.

Ik denk namelijk dat de Tablet markt een veel grotere gaat worden dan de smartphone markt (groter scherm--> meer reclame mogelijkheden) en dat we over 10 jaar allemaal met een tablet, met internet toegang rondlopen. Net zoals het 15 jaar geleden is gegaan met de GSM.

Een Apple status symbool zal er altijd wel blijven, maar kijk eens naar de mp3 speler markt. Je hebt de iPod Nano voor de massa en de iPod Touch voor de niche markt. Zo'n Business model zal er ook komen voor de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakedown schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:08:
[...]

Daar heb je gelijk in, echter mag een status symbool nooit in de weg staan van winstgevendheid.

Indien de Android tablets veel goedkoper zijn dan de iPad, zullen er veel meer van worden verkocht. De tablet markt kan zich in een hele korte tijd (zeg 2 jaar), enorm gaan ontwikkelen. Puur alleen al als mogelijkheid tot, magazines, kranten, boeken, reclame folders(!), communicatie middel (video bellen?), heeft het een enorme potentiële markt.

Waarom denk je anders dat Google alle projecten doen als e-books, social network, buzz, wave, Android, Nexus One, enz enz enz. Niet allemaal even succesvol, in onze ogen. Google heeft echter hele diepe geld zakken en kan kan zonder problemen een project starten, waarvan ze weten dat het niet erg succesvol gaat worden. (bijvoorbeeld de Nexus one ). Puur het op de markt zetten van een product, levert zoveel informatie op qua bedrijfsvoering, dat de verliezen nihil zijn in verhouding tot wat ze er aan ervaring aan hebben overgehouden. Een dienst in de markt zetten daar hebben ze wel redelijk wat ervaring in, maar een product duidelijk niet.
Ik neem toch aan dat Google ook met een Tablet gaat komen. Al dan niet in alliantie met een producent (Ik hoop toch zo dat de nieuwe investeerder in Notion Ink, Google is). De ervaring die ze op hebben gedaan met de Nexus One is onbetaalbaar. De reacties op internet zijn een goudmijn voor Google, die ze nooit hadden kunnen kopen. En wat een enorme macht schuilt er in die Alliantie. Misschien wel de mooiste Tablet die aangekondigd is, met het geld (productie mogelijkheid) van Google... Doen ze dit? Dan denk ik dat ze in 2011, makkelijk 15 miljoen kunnen verkopen. (Wel graag vanaf dag 1 voor iedereen wereldwijd bestelbaar maken)

Maar terug on-topic.

Stel dat de tablet markt naar een 70-20-10 (Android, iOS, WebOS) markt verhouding gaat. Bedrijven zullen zich meer op Android richten. Daar valt immers meer winst te behalen. Dan kan Apple alleen winstgevend blijven op die markt door zo veel mogelijk apparaten te verkopen.

Ik denk namelijk dat de Tablet markt een veel grotere gaat worden dan de smartphone markt (groter scherm--> meer reclame mogelijkheden) en dat we over 10 jaar allemaal met een tablet, met internet toegang rondlopen. Net zoals het 15 jaar geleden is gegaan met de GSM.

Een Apple status symbool zal er altijd wel blijven, maar kijk eens naar de mp3 speler markt. Je hebt de iPod Nano voor de massa en de iPod Touch voor de niche markt. Zo'n Business model zal er ook komen voor de iPad.
Alleen houdt onze wetgeving een groot aantal van deze Android tablets tegen om verkocht te worden in Nederland, zo kun je wel vergeten om een Apad te kopen in MediaMarkt ( Die hebben wel vakere vage merken )

Of zit ik ergens fout? Want ik heb wel van die mini neppe ipod klip mp3 spelers in Nederlandse winkels gezien, zou het dan ook mogelijk kunnen zijn dat een Apad in Nederland mag worden verkocht? Ik denk niet want het is ja namaak van Apple iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:26:
[...]

Alleen houdt onze wetgeving een groot aantal van deze Android tablets tegen om verkocht te worden in Nederland, zo kun je wel vergeten om een Apad te kopen in MediaMarkt ( Die hebben wel vakere vage merken )

Of zit ik ergens fout? Want ik heb wel van die mini neppe ipod klip mp3 spelers in Nederlandse winkels gezien, zou het dan ook mogelijk kunnen zijn dat een Apad in Nederland mag worden verkocht? Ik denk niet want het is ja namaak van Apple iPad.
Ik neem toch aan dat dat soort tablets (Apad) begin volgend jaar wel bij de mediamarkt te vinden is. Ik geloof niet dat de vormgeving een probleem is. Kijk nu maar eens rond bij de mp3 speler. Je kunt er zo een pakken die toch wel redelijk op de ipod nano lijkt. Maargoed, daar heb ik eigenlijk ook geen verstand van hoe dat juridisch in elkaar steekt.

Echter, die zullen niet voor de markt gaan zorgen. Wel de fabrikanten als Samsung, Sony, Asus, MSI, Dell, Lenovo, Toshiba, enz. Die zullen zovel 7 inch als 10 inch op de markt brengen. De 7 inch zal ergens rond de 249 euro gaan beginnen en de 10 inch rond de 399. De basis modellen goedkoper dan Apple, en een kleinere variant voor een flink lagere prijs. (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

shakedown schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:36:
[...]

Ik neem toch aan dat dat soort tablets (Apad) begin volgend jaar wel bij de mediamarkt te vinden is.
Ik denk dat MediaMarkt dat alleen gaat doen als de producent garant staat voor goede RMA afhandeling/regeling. Ander zit MM straks met talloze boze klanten die hun Apad weer terug komen brengen en kan MM ze weer naar China sturen. Daar zitten ze niet op te wachten.

Ik wacht op de grote merken, dan heb je wat meer kwaliteit, beschikbaarheid en specs. Waarschijnlijk kunnen we pas rond de kerst een echt goede Android Tablet kopen in de nederlandse winkels. Alhoewel ik heel graag eerder een tablet wil hebben, weet ik zeker dat ik met een Chinese clone nu toch teleurgesteld zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
HellBeast schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 09:26:
[...]

Ik denk dat MediaMarkt dat alleen gaat doen als de producent garant staat voor goede RMA afhandeling/regeling. Ander zit MM straks met talloze boze klanten die hun Apad weer terug komen brengen en kan MM ze weer naar China sturen. Daar zitten ze niet op te wachten.

Ik wacht op de grote merken, dan heb je wat meer kwaliteit, beschikbaarheid en specs. Waarschijnlijk kunnen we pas rond de kerst een echt goede Android Tablet kopen in de Nederlandse winkels. Alhoewel ik heel graag eerder een tablet wil hebben, weet ik zeker dat ik met een Chinese clone nu toch teleurgesteld zal worden.
Daar had ik nog niet aan gedacht. Idd, het zal dan lastig worden om goedkope chineese tablets te gaan verkopen.

Het frustrerende is gewoon dat pas met de kerst andere merken ook hun tablet hebben gepresenteerd. Echter, dan is het nog maar 2 maanden wachter eerdat Notion Ink op de markt verschijnt. Tja, en daar we al een jaar vol ongeduld onze vingernagels hebben afgekloven, lukt me dat ook nog wel...

Gister nog weer even met de iPad gespeeld. Wat mij elke keer weer tegenvalt als ik hem oppak: het gewicht... en bij websites vind ik dat het telkens net iets te ver is uitgezoomt. Android pas de tekst automatisch aan aan de breedte van het scherm. Kan de iPad dat ook niet? ik bedoel, als ik engadget open dan heb ik rechts een cm of 4 witte ruimte over. Niet zo netjes...
Neemt overigens niet weg dat als ik eindelijk ergens een iPad kan vinden, ik hem absoluut meeneem... Mijn hemel die dingen zijn overal uitverkocht! (kunstmatig of echt laat ik even in het midden.)

[ Voor 0% gewijzigd door shakedown op 15-08-2010 10:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
tweakers.net/nieuws/69141/samsung-maakt-variant-galaxy-s-zonder-telefoonfuncties.html
Als ze dat nou met goede multitouch op de markt zetten, dus niet alleen maar pinch-to-zoom, voor een schappelijke prijs, heb je wat mij betreft een iPod Touch concurrent!

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een apad irobot versie
Met de rock chip (niet gare via chip)

Ziet er leuk uit .
Internet geen probleem .
Youtube wel een probleem maar kan ook aan de verbinding liggen .
google markplaats werkt gewoon .

Helaas wifi is een drama op dat ding berijk van niks .
ALs er een muur tussen zit geen verbinding.
Zelf mijn htc telefoon werk dan beter .
Is er geen muur dan ook geen probleem en werk het vlot.
Oja vergeten
Touch gedeelte is niet smoot zoals ze op youtube laten zien .
Je moet echt drukken voordat het reageert
Mog iemand weten hoe ik de touch gedeelte kan instellen met een programma pm me even

Ben nu nog aan het kijken voor custom roms .

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]suijkerbuijk schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:49[/message]:
Ik heb nu een apad irobot versie
Met de rock chip (niet gare via chip)

Ziet er leuk uit .
Internet geen probleem .
Youtube wel een probleem maar kan ook aan de verbinding liggen .
google markplaats werkt gewoon .

Helaas wifi is een drama op dat ding berijk van niks .
ALs er een muur tussen zit geen verbinding.
Zelf mijn htc telefoon werk dan beter .
Is er geen muur dan ook geen probleem en werk het vlot.

Ben nu nog aan het kijken voor custom roms .
Kun je een filmpje uploaden waarbij je wat internet laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand eigenlijk al een oplossing voor het stand-by probleem met de Roger Braun firmware op de Apad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
Jammer dat dat 100$ tablet geen video,'s afspeeld :( vind zon tablet wel een leuk hebbe dingetje maar wil er nie teveel aan uitgeven, welke tablet is nou een leuk budget model wat wel video,'s afspeeld ? Doet bv de 2e eken dat wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:33:
Heeft iemand eigenlijk al een oplossing voor het stand-by probleem met de Roger Braun firmware op de Apad?
Met de nieuwste rom was dat opgelost toch? Bij mij wel iig..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dealextreme heeft iets nieuws:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41984

Is dit iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Ik zou liever iets nemen met Android 2.0 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
HellBeast schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:27:
Ik zou liever iets nemen met Android 2.0 of hoger.
ik ook en liefst +10" scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:23
M3 SMGII schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:10:
[...]

ik ook en liefst +10" scherm
met full HD resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:33

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Als je een gaat voor een iPad clone neem er dan 1 met een ZT-180 ipv Rockchip of erger, een Via.

De meeste van die clone's hebben een slecht Wifi bereik, dit kun je bij sommige verbeteren door te kijken naar de gebruikte antenne en deze desnoods te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
i2Paq schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:01:
Als je een gaat voor een iPad clone neem er dan 1 met een ZT-180 ipv Rockchip of erger, een Via.

De meeste van die clone's hebben een slecht Wifi bereik, dit kun je bij sommige verbeteren door te kijken naar de gebruikte antenne en deze desnoods te vervangen.
neem er dan een met a8 ipv zt-180 of erger, rockchip of via ^^
en ik heb vele verhalen gehoord maar wifi bereik fixen door naar je antenne te kijken, dat zal niet werken denk ik... vervangen zal meer helpen ^^
weinig posts dezer dagen dus moeten het topic toch even in leven houden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik zit er aan te denken om deze te kopen:
http://www.houseofdap.com...2-2-tablet-a8-cortex.html

Op slatedroid worden er veel aandacht aan besteed en het is tenminste een echt A8 (en dus flash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debbes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:11
dangerousp schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:26:
Ik zit er aan te denken om deze te kopen:
http://www.houseofdap.com...2-2-tablet-a8-cortex.html

Op slatedroid worden er veel aandacht aan besteed en het is tenminste een echt A8 (en dus flash)
Het enige dat deze mist (voor mij dan) is een hdmi uitgang. Anders had ik de A81e ook al gekocht.
Misschien voor de Archos 5 IT gaan (heeft ook A8 dacht ik), maar daar kosten de uitbreiding dan weer te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Ben nu een paar dagen aan het kijken voor een Leuk en goedkoop alt. voor de Ipad
Kom voor mijn gevoel steeds uit op de Apad Irobot, Vind hem een mooi Design hebben (het wel zo mooie Ipad design) maar ik wil hem het liefst gewoon hier in nederland orderen (Via Ideal betalen dus )

Iemand enig idee waar :P?

Daaaank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:03:
Hey

Ben nu een paar dagen aan het kijken voor een Leuk en goedkoop alt. voor de Ipad
Kom voor mijn gevoel steeds uit op de Apad Irobot, Vind hem een mooi Design hebben (het wel zo mooie Ipad design) maar ik wil hem het liefst gewoon hier in nederland orderen (Via Ideal betalen dus )

Iemand enig idee waar :P?

Daaaank
kijk eens maar goed forum door over dit apparaat
en er zijn links in dit topic naar leveranciers ook nl.

Verwijderd

Topicstarter
Waar is de ZT-180 te koop in Nederland?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 10:15 ]

• shakedown
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:57:
probeer google.nl eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:45
mijn ZT-180 A105 komt vandaag of morgen binnen, meteen de nieuwe android firmware maar proberen...
uit china btw

[ Voor 8% gewijzigd door killer2 op 20-08-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:57:
hier :maar dan wel stuk duurder
http://www.icol.nl/kenmerken_t10.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
wel misleidende tekst... mag iemand ze wel eens op aanspreken :P het stukje over de cpu is volgens mij nl niet echt upgedate -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik zou dus echt never nooit van zo'n website bestellen... Wat een amateurs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Als je via Ideal wilt betalen (wat ik ook super vind) kun je ook vragen of ze moneybookers hebben, bij een aantal Chinese winkels hebben ze dit. Dit werkt in tegenstelling tot paypal direct met iDeal! Ik snap persoonlijk niet waarom paypal niet zo'n functie heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die icol.nl is nogal duur..
Heeft iemand hier ervaring mee:
http://www.jointech.nl/
of is het ergens in NL goedkoper te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:41:
Die icol.nl is nogal duur..
Heeft iemand hier ervaring mee:
http://www.jointech.nl/
of is het ergens in NL goedkoper te krijgen?
Check die Jointech Mid3... Backlight bleed zichtbaar in het filmpje. Ook wordt zwart weergegeven als grijs lijkt het... Niet echt een manier om je producten te promoten.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sefyu schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:26:
Ik zou dus echt never nooit van zo'n website bestellen... Wat een amateurs...
Mwah, ze zijn wel eerlijk... Je kunt op de foto's tenminste zien dat het scherm erg spiegelt. Ook is goed te zien dat het scherm niet overal gelijk belicht wordt. _/-\o_

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
Ik zou geen ZT180 bestellen, volgens deze thread zit er GEEN A8 in, maar een arm 11, die gebruik maakt van een onstabiele JIT Dalvik engine (pas stabiel op android 2.2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
ari3 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:48:
[...]
Mwah, ze zijn wel eerlijk... Je kunt op de foto's tenminste zien dat het scherm erg spiegelt. Ook is goed te zien dat het scherm niet overal gelijk belicht wordt. _/-\o_
Ik hoop dat het een geintje is? Prijzen zijn ongevoor 100 euro teveel.. de omschrijving klopt bij geen enkel product (Android 1.7)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
vanThijs schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:06:
Ik zou geen ZT180 bestellen, volgens deze thread zit er GEEN A8 in, maar een arm 11, die gebruik maakt van een onstabiele JIT Dalvik engine (pas stabiel op android 2.2).
ja maar ze hebben android 2.2 al op de ZT-180 draaien, is alleen wachten op een flash versie...
en gezien de laatste FW's bijna 3 per maand worden gemaakt, gaan de ontwikkeling erg snel.. laatste versie is redelijk stabiel..0818 uit mn hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
killer2 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:19:
[...]ja maar ze hebben android 2.2 al op de ZT-180 draaien, is alleen wachten op een flash versie...
en gezien de laatste FW's bijna 3 per maand worden gemaakt, gaan de ontwikkeling erg snel.. laatste versie is redelijk stabiel..0818 uit mn hoofd...
Volgens datzelfde forum en Adobe zou een cortex A8 (550MHz) het minimum zijn voor flash om VGA resoluties te behalen.

Dit neemt overigens niet weg dat de ZT180 een fantastisch apparaat is, helaas zal de toekomst moeten uitwijzen of de processor snel genoeg blijft.

[ Voor 13% gewijzigd door vanThijs op 20-08-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan neem ik liever de ZT-180 niet.
Maar ik op slatedroid.com wel een andere tablet gevonden:
http://www.aliexpress.com...G-sensor-wholesalers.html
Die heeft echt alle functies die ik wel met 512 geheugen voor maar 300 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:21:
Dan neem ik liever de ZT-180 niet.
Maar ik op slatedroid.com wel een andere tablet gevonden:
http://www.aliexpress.com...G-sensor-wholesalers.html
Die heeft echt alle functies die ik wel met 512 geheugen voor maar 300 dollar.
Is al confirmed dat er echt een A8 1 ghz inzit though?
zou iig ff afwachten tot iemand em heeft voor er zomaar vanuit te gaan :P
voor de prijs mag t in principe wel, maar goed... zou mij niks verbazen als het de zoveelste neppert is hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, zou ook maar opletten. Geen echte foto's maar artist renderings, vage specs (512MB ram, tot 1GB? 4/8 GB storage? 320M + 130M pixels camera's (320K en 1.3M dus..), matige batterij.. klinkt als het zoveelste chinese tablet wat er eigenlijik nog niet is, of met een buggy android install.

Kat. Boom. Kijk.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Heeft er al iemand een langere tijd een APAD Rockchip. Ik zou graag je ervaringen horen en misschie wel een review.

Net naar de mediamarkt, saturn en dynabyte geweest en ik heb de archos 5, 7 en 9 in mijn handen gehad. De 5 is veel te klein. De 7 gaat wel, maar is net te klein. Als ik dan de 9 en de ipad in mijn handen heb realiseer ik me dat een Tablet eigenlijk pas zin heeft vanaf 9 inch.

[ Voor 55% gewijzigd door Imak op 21-08-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 15:58

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Ik was op zoek naar een e-book reader, maar die hebben geen kleur en dat wilde ik wel ivm pdf's voor m'n werk. Na een tijdje zoeken en veel lezen leek de Archos 7 Home Tablet (8Gig) een goed alternatief.

Als e-book reader is deze perfect en met de nodige software zijn ook pdf's prima te lezen.
Dat je er mee kunt surfen, mailen en chatten (via wifi) is mooi mee genomen, al is 7" aan de keine kant voor surfen. Ook video kijken en mp3 afspelen gaat goed.
De bediening is prima en makkelijk en als je de schermhelderheid niet te hoog zet, gaat de battery lang mee.

Het enige kleine nadeel is dat hij geen flash ondersteund, waardoor sites als You-Tube het niet doen.
Vreemd is wel dat flv's wel gedownload kunnen worden en lokaal afgespeeld kunnen worden.

Maar het aller grootste nadeel is de zeer beperkte opslag ruimte voor apps/games en alles wat je wil installeren.
Archos heeft namelijk bedacht dat het handig is een apparte partitie hiervoor te gebruiken.
Deze partitie is vrij klein en niet aan te passen. Vol is dus vol en apps die standaard geinstalleerd zijn, zijn niet te verwijderen. Dus ondanks dat je misschien nog 6 Gig vrij zou hebben op het geheugen, als je app partitie vol zit heb je pech.

Deze beperking had ik eerder niets over kunnen vinden. Niet op internet, niet op de site van Archos (FAQ, spec, etc.). Archos zelf zegt doodleuk dat als ik geen ruimte meer heb, ik maar wat moet verwijderen.

Kortom, de Archos 7 Home Tablet (8 gig) is een prima e-book reader alternatief, met wat leuke extratjes, zij het beperkt.

Deze ervaring wilde ik even met jullie delen.

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
grrrr. heb nog altijd geen Android Tablet gehaald.
Ik stel dat telkens maar uit omdat er telkens weer nieuwe bijkomen met betere specs.
eerst wou ik de ZT-180 kopen, maar die was dan weer niet snel genoeg en te veel varianten in.
De anderen die ik op het oog heb, zijn nog niet uit: Malata 10, Vliv X10,Wiipad,... zijn nog allemaal niet uit.

Vereisten zijn min 10inch scherm, android 2.1(of beter) en goede batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Hmm, ik snap het.
Ik zoek al 2 weken naar een goede tablet, maar steeds komen er veranderingen. Maar zoals ik het begrepen heb, komen in september/oktober ook grote fabrikanten (ipv china-tablet) met Android-tablets.
Ik ben wel bereid om meer te betalen voor wat service (lees: garantie).

Maar als ik dat niet vind, ga ik dan toch een china-tab kopen. Maar het zal dan voor mij ook Android 2.1 zijn...

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
ja meer betalen wil ik ook wel, maar het max dat ik wil uitgeven is toch 350eur. Als je voor zo een WeTab al 450eur moet dokken, kan je beter de Ipad kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
mijn zt-180 is net binnen, meteen ff geflashed naar de laatste FW, ziet er in eerste instantie leuk uit :)
Wifi wertk goed, alleen kreeg ik het idee dat hij op de plek waar de wifi zit wel heet/warm wordt....
s kijken of dit dan wel de versie met koelblokje is anders moet ik het zelf doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer 2 weken lang een ZT-180 in gebruik gehad..... en het is echt een wanprodukt! Precies uitgerekend (na testen van 100 apps) draait er 1 a 2 apps op de 10! En het leuke is, daar zit de file-explorer bij, haha. Nee, dat was echt superslecht. Na dit debacle de laatste firmware (0818) erop geplaatst, en daar werd het juist nóg slechter mee, wat bijna niet mogelijk was/is. Het enige wat het deed was de WiFi connectie en internetten. Muziek deed het niet (niet via eigen app, maar ook niet via RealPlayer die wordt meegeleverd!), video`s lopen traag, syncen niet, en blijven na zo`n 22 minuten telkens hangen. Ik heb nu in gebruik een Nationite MIDnite (Wits A81E) 7" Android 2.2 Tablet - A8 Cortex.... en wát een verademing zeg!! Dat draait heerlijk. Geweldig stabiel en (nog) niet één keer een error gehad. (knap!). Met een paar dagen zal ik hiervan ook een klein relaas geven...

Maar wees eerlijk, een Apad, Epad, of welke andere 12 namen ze daar gebruiken voor een 10" Google Android 2.1 Tablet.... begin er niet aan. Goedkoop is echt duurkoop in deze. Elke processor beneden de 800/900 MHz is per definitie NIET geschikt voor zo`n groot tablet, het moet echt minstens 1 GHz of hoger zijn.

Je 'denkt' een leuk tablet te kopen (onder het mom van: ach, even uitproberen of zo. t ìs toch maar 100/150 euro of zo), maar je krijgt dus inderdaad 'waar' naar het bedrag wat je ervoor hebt uitgegeven. Nee, het is toch het wachten op één van de grotere jongens die een goed 10" tablet maken, en dan helaas, met een iets hogere prijs, het zij zo...

De Nationite MIDnite (Wits A81E) 7" Android 2.2 Tablet - A8 Cortex geeft in ieder geval wel 'waar' voor je geld. Dát kan ik een ieder wel aanraden...

Als laatste wat ik kwijt wilde over het verschil van grootte van de tablets. De 10" heeft (natuurlijk) dezelfde resolutie dan de 7" (800x480), maar is daardoor eigenlijk nog groffer van pixel... maw, je kunt exact evenveel (widgets etc) op het scherm kwijt als op de 7". Maar op een 7" staat het véél mooier. Op de 10" tablet staan er een aantal widgets op de desktop en enorm veel ruimte daar omheen (die je dus NIET kan gebruiken!).

Ik hoop dat ik bij sommige de twijfel heb weggenomen omtrent een eventuele aankoop van de (enige) 10" Google Android Tablet (welke naam er ook op mag staan). Het is zonde van je geld. Ik mag gelukkig wel vertellen dat de leverancier in Hongkong het gehele bedrag (inclusief de verzendkosten) heeft terug gestort... (met de mededeling, op mijn vraag hoe het kon dat het produkt zó slecht was maar toch werd verkocht, van de leverancier zelf -> "er worden gemiddeld zo`n 3000!!!! 10" tablets wereldwijd per dag verstuurd.... (waarop per stuk ca. 78 euro wordt verdiend), en er komen maar 113 stuks van ontevreden klanten (oftwel de mensen die wel het lef hadden om het terug te sturen.... de rest hield hem bv. als 'reserve' WiFi tablet) terug..... Maw... er wordt genoeg winst gemaakt om de 'ontevreden' klanten óók te kunnen helpen... Ze weten dus dat ze een half (niet) werkend produkt verkopen.... maar hopen dat er genoeg mensen zijn die 'denken' dat ze het wel kunnen maken (nieuwe firmware of Froyo etc etc )..... en dat werkt ook nog!

Ik heb mijn geld terug en ben blij met mijn MIDnite (Wits A81E) 7" Android 2.2 Tablet - A8 Cortex!

Hiervan voor jullie nog even de specs:

Features:

•ARM A8 Cortex processor clocking in at 600mHz and complimented with 256mb DDR RAM.
•Built in WiFi for wireless internet connectivity.
•Android 2.2 operating system - one of the best mobile device operating systems.
•Large 7" Touch Screen with 800x480 resolution screen
•Large removable battery that allows for 5-6hrs with WiFi on and 7 - 10hrs with WiFi off on a full charge.
•Multiple language support
•Load custom ROM or make your own custom ROM, we strongly encourage developers to play and modify the android OS.
•Google marketplace for thousands of apps and games.
The Nationite MIDNite with come with Android 2.2 and Google Marketplace preloaded.

Specifications:

•Processor :ARM A8 Cortex processor (TI OMAP3 3530) 600mHz
•RAM : 256MB DDR
•Internal memory: 2GB
•Expansion memory : microSDHC up to 16 GB
•WIFI connectivity - web, facebook, etc etc
•Operating System : Android 2.2
•Access to Android market place for app downloads
•Supported Languages: English, Chinese, others
•Display : 800×480 7" LCD
•Input : Resistive touchscreen (this is not multitouch screen)
•Audio output : 3.5 mm jack, integrated speakers
•Networking : 802.11 Wireless b/g - built in
•Peripheral Support: USB HOST (mouse, keyboard, memory stick, etc)
•Battery : 3000 mAH
•Video formats : MKV (H.264 HP)/RMVB/MPEG-4/FLV/MPEG-1/MPEG-2 up to 720p
•Audio formats : MP3, WMA. FLAC, AAC, AC3, OGG, WAV
•Image formats : JPEG, PNG, BMP, GIF

Succes met de aankoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutersa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 22:09
Ook ik ben al een tijdje zoekende in het android tablet land. Ben in ieder geval wel uit mijn wensenlijstje:
- 3G support (intern of via USB stick)
- GPS support (Intern of via USB/Bluetooth)
- G-sensor
- Android 2.2 (evt met latere upgrade)
- 3 knoppen (schijnt zeer handig te zijn voor android)
- Degelijke batterij (Moonse E7002 bijvoorbeeld komt met 1400mAh, lijkt me echt te weinig)
- 7 inch screen (idealiter capacitief, maar ik kan prima leven met resistief)
- Android Market (google)
- Scherpe prijs (ongeveer 200 euro)

Ik vrees een beetje dat dit nu nog niet beschikbaar is, al komt de Wits A81E van hierboven wel dicht in de buurt lijkt me. Ik laat me graag adviseren, iemand suggesties voor nu, of gewoon even wachten?

Dank,
Anton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
woutersa schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 10:01:
Ook ik ben al een tijdje zoekende in het android tablet land. Ben in ieder geval wel uit mijn wensenlijstje:
- 3G support (intern of via USB stick) - Volgens mij kan het met een USB stick
- GPS support (Intern of via USB/Bluetooth) - Zit er in
- G-sensor - Heeft de A81-E niet
- Android 2.2 (evt met latere upgrade) - De A81-E heeft 2.2
- 3 knoppen (schijnt zeer handig te zijn voor android) - Heeft de A81 ook
- Degelijke batterij (Moonse E7002 bijvoorbeeld komt met 1400mAh, lijkt me echt te weinig) - Geen idee
- 7 inch screen (idealiter capacitief, maar ik kan prima leven met resistief) - resistief
- Android Market (google) - Heeft hij
- Scherpe prijs (ongeveer 200 euro) - 150 euro/200 dollar

Ik vrees een beetje dat dit nu nog niet beschikbaar is, al komt de Wits A81E van hierboven wel dicht in de buurt lijkt me. Ik laat me graag adviseren, iemand suggesties voor nu, of gewoon even wachten?

Dank,
Anton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutersa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 22:09
G-sensor - Heeft de A81-E niet
Hoe vervelend is dit? Ik begrijp dat dit met een stukje software handmatig te doen is? Iemand ervaring?
- 3G support (intern of via USB stick) - Volgens mij kan het met een USB stick
Iemand ervaring hiermee?

Nogmaals dank,
Anton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

En waar kun je die Wits A81E halen? Want ik ben toch redelijk impressed hierover, en de reviews zijn echt wel wow!.
Zijn er Europese verkopers hiervoor of MOET je het uit China halen. Ik wil wel graag garantie op het toestel. (minstens een jaar).
Of, ja voor 150€ wil ik het ook met chinese garantie hebben (1 jaar heb ik begrepen). Maar dan, waar is het best om die te halen?

Oow, ook een vraagje, er is zeker een volledige ondersteuning voor Android Market?

Waar heb jij het gekocht?

[ Voor 17% gewijzigd door Dima_2005 op 22-08-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
brama schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:51:
Ja, zou ook maar opletten. Geen echte foto's maar artist renderings, vage specs (512MB ram, tot 1GB? 4/8 GB storage? 320M + 130M pixels camera's (320K en 1.3M dus..), matige batterij.. klinkt als het zoveelste chinese tablet wat er eigenlijik nog niet is, of met een buggy android install.

Kat. Boom. Kijk.
http://www.slatedroid.com...mb-ram-%24300-real-2.html

Zat er niet ver naast. Zelfs de engineering samples zijn nog niet af ('eind van de maand').

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:30:
Ik heb ongeveer 2 weken lang een ZT-180 in gebruik gehad..... en het is echt een wanprodukt! Precies uitgerekend (na testen van 100 apps) draait er 1 a 2 apps op de 10! En het leuke is, daar zit de file-explorer bij, haha. Nee, dat was echt superslecht. Na dit debacle de laatste firmware (0818) erop geplaatst, en daar werd het juist nóg slechter mee, wat bijna niet mogelijk was/is. Het enige wat het deed was de WiFi connectie en internetten. Muziek deed het niet (niet via eigen app, maar ook niet via RealPlayer die wordt meegeleverd!), video`s lopen traag, syncen niet, en blijven na zo`n 22 minuten telkens hangen. Ik heb nu in gebruik een Nationite MIDnite (Wits A81E) 7" Android 2.2 Tablet - A8 Cortex.... en wát een verademing zeg!! Dat draait heerlijk. Geweldig stabiel en (nog) niet één keer een error gehad. (knap!). Met een paar dagen zal ik hiervan ook een klein relaas geven...

Maar wees eerlijk, een Apad, Epad, of welke andere 12 namen ze daar gebruiken voor een 10" Google Android 2.1 Tablet.... begin er niet aan. Goedkoop is echt duurkoop in deze. Elke processor beneden de 800/900 MHz is per definitie NIET geschikt voor zo`n groot tablet, het moet echt minstens 1 GHz of hoger zijn.

Je 'denkt' een leuk tablet te kopen (onder het mom van: ach, even uitproberen of zo. t ìs toch maar 100/150 euro of zo), maar je krijgt dus inderdaad 'waar' naar het bedrag wat je ervoor hebt uitgegeven. Nee, het is toch het wachten op één van de grotere jongens die een goed 10" tablet maken, en dan helaas, met een iets hogere prijs, het zij zo...

De Nationite MIDnite (Wits A81E) 7" Android 2.2 Tablet - A8 Cortex geeft in ieder geval wel 'waar' voor je geld. Dát kan ik een ieder wel aanraden...

Als laatste wat ik kwijt wilde over het verschil van grootte van de tablets. De 10" heeft (natuurlijk) dezelfde resolutie dan de 7" (800x480), maar is daardoor eigenlijk nog groffer van pixel... maw, je kunt exact evenveel (widgets etc) op het scherm kwijt als op de 7". Maar op een 7" staat het véél mooier. Op de 10" tablet staan er een aantal widgets op de desktop en enorm veel ruimte daar omheen (die je dus NIET kan gebruiken!).

Ik hoop dat ik bij sommige de twijfel heb weggenomen omtrent een eventuele aankoop van de (enige) 10" Google Android Tablet (welke naam er ook op mag staan). Het is zonde van je geld. Ik mag gelukkig wel vertellen dat de leverancier in Hongkong het gehele bedrag (inclusief de verzendkosten) heeft terug gestort... (met de mededeling, op mijn vraag hoe het kon dat het produkt zó slecht was maar toch werd verkocht, van de leverancier zelf -> "er worden gemiddeld zo`n 3000!!!! 10" tablets wereldwijd per dag verstuurd.... (waarop per stuk ca. 78 euro wordt verdiend), en er komen maar 113 stuks van ontevreden klanten (oftwel de mensen die wel het lef hadden om het terug te sturen.... de rest hield hem bv. als 'reserve' WiFi tablet) terug..... Maw... er wordt genoeg winst gemaakt om de 'ontevreden' klanten óók te kunnen helpen... Ze weten dus dat ze een half (niet) werkend produkt verkopen.... maar hopen dat er genoeg mensen zijn die 'denken' dat ze het wel kunnen maken (nieuwe firmware of Froyo etc etc )..... en dat werkt ook nog!

Ik heb mijn geld terug en ben blij met mijn MIDnite (Wits A81E) 7" Android 2.2 Tablet - A8 Cortex!

Hiervan voor jullie nog even de specs:

Features:

•ARM A8 Cortex processor clocking in at 600mHz and complimented with 256mb DDR RAM.
•Built in WiFi for wireless internet connectivity.
•Android 2.2 operating system - one of the best mobile device operating systems.
•Large 7" Touch Screen with 800x480 resolution screen
•Large removable battery that allows for 5-6hrs with WiFi on and 7 - 10hrs with WiFi off on a full charge.
•Multiple language support
•Load custom ROM or make your own custom ROM, we strongly encourage developers to play and modify the android OS.
•Google marketplace for thousands of apps and games.
The Nationite MIDNite with come with Android 2.2 and Google Marketplace preloaded.

Specifications:

•Processor :ARM A8 Cortex processor (TI OMAP3 3530) 600mHz
•RAM : 256MB DDR
•Internal memory: 2GB
•Expansion memory : microSDHC up to 16 GB
•WIFI connectivity - web, facebook, etc etc
•Operating System : Android 2.2
•Access to Android market place for app downloads
•Supported Languages: English, Chinese, others
•Display : 800×480 7" LCD
•Input : Resistive touchscreen (this is not multitouch screen)
•Audio output : 3.5 mm jack, integrated speakers
•Networking : 802.11 Wireless b/g - built in
•Peripheral Support: USB HOST (mouse, keyboard, memory stick, etc)
•Battery : 3000 mAH
•Video formats : MKV (H.264 HP)/RMVB/MPEG-4/FLV/MPEG-1/MPEG-2 up to 720p
•Audio formats : MP3, WMA. FLAC, AAC, AC3, OGG, WAV
•Image formats : JPEG, PNG, BMP, GIF

Succes met de aankoop....
De ZT-180 is ook discontined door dat bedrijf, ik wist al dat die tablets niet deugde vooral de valse specs en Android schijnt er niet zo goed op te draaien, dus ik koos voor de Telechips versie want daar waren wel goeie video's van vinden en ook positief ( Kost hier in China ongeveer 133€ )

Overigens sommige tablets hebben een dual pair cell batterij, houdt in dat er 2 batterijen een vormen, de ene verkoper verteld het zo en de andere telt de totale capaciteit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In Nederland kun je hem voor 200 euro halen bij bandee.nl
De Android Market werkt volledig volgens mij.
Je kan hem softwarematig het beeld draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:08:
In Nederland kun je hem voor 200 euro halen bij bandee.nl
De Android Market werkt volledig volgens mij.
Je kan hem softwarematig het beeld draaien.
Weinig winst maken ze dan lijkt me, dus vindt beetje verdacht, voor je weet komt het direct van China en mag je mooi de doaune betalen.

Zou wel mooi zijn als al die tweakers die in China zijn er gewoon 3 mee nemen, ik heb al 3 examplaren van Telechips besteld en 2 worden verstuurd vanuit Nederland naar 2 tweakers die via mij gekocht hebben.

Ik wil ook nog voor 16gb micro sdhc kijken ook wel tf genoemd, uiteraard de meeste zijn nep, maar als het werkt maakt dat niks uit.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:33

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:30:
Ik heb ongeveer 2 weken lang een ZT-180 in gebruik gehad..... en het is echt een wanprodukt! Precies uitgerekend (na testen van 100 apps) draait er 1 a 2 apps op de 10! En het leuke is, daar zit de file-explorer bij, haha. Nee, dat was echt superslecht. Na dit debacle de laatste firmware (0818) erop geplaatst, en daar werd het juist nóg slechter mee, wat bijna niet mogelijk was/is. Het enige wat het deed was de WiFi connectie en internetten. Muziek deed het niet (niet via eigen app, maar ook niet via RealPlayer die wordt meegeleverd!), video`s lopen traag, syncen niet, en blijven na zo`n 22 minuten telkens hangen.
Het klopt dat er problemen zijn met de officiële rom die gereleased wordt en daar snap ik niets van, je zou verwachten dat men moeite doet om eea. stabiel te krijgen na de zoveelste release.

Voor diegene die graag sleutelen aan Android of die een ZT-180 hebben is het volgende topic Zenithink ZT-180 ipad device ROM development goed om door te lezen. Hierin zitten al wat fixes voor bekende problemen + nuttige info.

Persoonlijk verwacht ik dat een custom rom het product uiteindelijk goed zal doen werken, maar of dat iets is waar iedereen iets aan heeft. Je moet tenslotte wel de weg vinden naar deze custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Eigenlijk is het heel simpel: Als je nu een tablet wilt hebben van rond de 10 inch dan moet je een iPad nemen. Er is geen enkele die op dit moment ook maar in de buurt van de gebruiks ervaring van de iPad. Als je er een op Android wilt hebben moet je wachten tot begin volgend jaar. Zo rond de kerst zul je de eerste Tegra 2 platform tablets zien komen. Dat is pas de eerste concurrent voor de Appel iPad.

Uiteraard kun je een tablet van rond e 200 euro nu kopen maar als je dit hele topic even doorleest zul je er geen enkele tegenkomen die goed werkt.

Ik zat er al maanden op te wachten en na de CES en nog meer na de Computex, had ik inmiddels wel wat meer van de concurrentie van Apple verwacht. Helaas.

Ik heb inmiddels een iPad aangeschaft omdat ik het wachten zat was. Ik weet dat het een veel te duur apparaat is, maar met een beetje geluk kan ik strax de Notion Ink ADAM kopen en mijn iPad voor een leuk prijsje van de hand doen.

Nogmaals: Als je NU een tablet wilt hebben zit er niets anders op om een veel te dure iPad aan te schaffen. Of anders is het wachten tot ergens in januari/februari 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 12:16
Thasaidon schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:43:
Maar het aller grootste nadeel is de zeer beperkte opslag ruimte voor apps/games en alles wat je wil installeren.
Archos heeft namelijk bedacht dat het handig is een apparte partitie hiervoor te gebruiken.
Deze partitie is vrij klein en niet aan te passen. Vol is dus vol en apps die standaard geinstalleerd zijn, zijn niet te verwijderen. Dus ondanks dat je misschien nog 6 Gig vrij zou hebben op het geheugen, als je app partitie vol zit heb je pech.
Dat klinkt gewoon als de beperking van Android dat je apps op het interne flash geheugen moet installeren en het niet op SD kunt zetten. Meestal bij telefoons en nu dus tablets als er een paar GB flash in zit dan gaat het om een soort van interne niet te verwijderen SD kaart en dus niet om dat interne flash geheugen wat android eist. Waarschijnlijk is de datasnelheid naar dat grotere geheugen ook minder goed. De schuld ligt dus in ieder geval niet 100% bij Archos. Als je het ding kunt rooten zou je er apps2SD op kunnen zetten, daarmee kun je, zoals de naam al suggereert, je apps op een SD kaart zetten... Als er een 2.2 update voor het ding komt dan helpt dat ook omdat vanaf 2.2 apps eventueel ook op de SD geïnstalleerd kunnen worden, maar helaas wel alleen als de dev er zelf ondersteuning voor inbouwt.
Hoeveel ruimte heb je overigens voor apps? Dat zet je er helaas niet bij namelijk en ik zie het inderdaad ook niet in de officiele specs bij archos staan. Mijn hero heeft als ik me niet vergis 512 MB ruimte voor apps, maar daar ben ik nog nooit tegen de limiet aangelopen (al moet ik zeggen dat ik net kijk en blijkbaar nog maar 89MB over heb...)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakedown schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:29:
Eigenlijk is het heel simpel: Als je nu een tablet wilt hebben van rond de 10 inch dan moet je een iPad nemen. Er is geen enkele die op dit moment ook maar in de buurt van de gebruiks ervaring van de iPad. Als je er een op Android wilt hebben moet je wachten tot begin volgend jaar. Zo rond de kerst zul je de eerste Tegra 2 platform tablets zien komen. Dat is pas de eerste concurrent voor de Appel iPad.

Uiteraard kun je een tablet van rond e 200 euro nu kopen maar als je dit hele topic even doorleest zul je er geen enkele tegenkomen die goed werkt.

Ik zat er al maanden op te wachten en na de CES en nog meer na de Computex, had ik inmiddels wel wat meer van de concurrentie van Apple verwacht. Helaas.

Ik heb inmiddels een iPad aangeschaft omdat ik het wachten zat was. Ik weet dat het een veel te duur apparaat is, maar met een beetje geluk kan ik strax de Notion Ink ADAM kopen en mijn iPad voor een leuk prijsje van de hand doen.

Nogmaals: Als je NU een tablet wilt hebben zit er niets anders op om een veel te dure iPad aan te schaffen. Of anders is het wachten tot ergens in januari/februari 2011
Zeg er ook even bij dat is mijn Mening, want de iPad is niks anders dan een iPhone die niet kan bellen en een wat grotere resolutie, dus ben totaal niet met je eens dat een Android tablet niet in buurt komt van de gebruikers ervaring van de iPad.

Android is juist op veel punten beter dan iOS, en de gebruikers ervaring is er echt niet minder op, en ja Android tablets zijn ook zoals iPad, een tablet met een OS die als eerste op mobiele telefoons kwam en dat maakt ook niks uit, dat maakt juist makkelijkere.

EDIT

Ik heb uur geleden 3 Apad Telechips ontvangen, hij reageerd echt goed vindt ik, vooral voor dat geld, ja touch scherm is resitentive, dat heet dat je wel beetje kracht op je vingers moet uitvoeren maar ik denk als je er eenmaal aan gewend bent is dat geen probleem.

En er zit een Webcam in en de doos kwam echt met alles, oordopjes, usb connectors enzo voorts,ik vindt wel mooi, zal wel even wennen zijn en hier is geen Wifi dus kan ik niet veel doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:15:
[...]

Weinig winst maken ze dan lijkt me, dus vindt beetje verdacht, voor je weet komt het direct van China en mag je mooi de doaune betalen.

Zou wel mooi zijn als al die tweakers die in China zijn er gewoon 3 mee nemen, ik heb al 3 examplaren van Telechips besteld en 2 worden verstuurd vanuit Nederland naar 2 tweakers die via mij gekocht hebben.

Ik wil ook nog voor 16gb micro sdhc kijken ook wel tf genoemd, uiteraard de meeste zijn nep, maar als het werkt maakt dat niks uit.
hmm heb tijdje terug een naar nl verstuurd, maar kwam rond de 200 euro uit voor A81E met gps en extra (2e) batterij. Ook is die eerst verstuurt naar shanghai en vanuit hier naar NL, maar dat kost volgens mij niet echt veel extra. Neem aan dat zij er meer kopen waardoor ze korting krijgen op prijs, maar dan nog vind ik 200 euro idd best goedkoop. Maar goed $200 is dan nog goedkoper en is incl verzendkosten toch? Moeten toch hele kleine winstmarges zijn dan lijkt me (wat ik me ook weer niet echt kan voorstellen voor zon kleine shops) >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 03:25:
[...]

Zeg er ook even bij dat is mijn Mening, want de iPad is niks anders dan een iPhone die niet kan bellen en een wat grotere resolutie, dus ben totaal niet met je eens dat een Android tablet niet in buurt komt van de gebruikers ervaring van de iPad.

Android is juist op veel punten beter dan iOS, en de gebruikers ervaring is er echt niet minder op, en ja Android tablets zijn ook zoals iPad, een tablet met een OS die als eerste op mobiele telefoons kwam en dat maakt ook niks uit, dat maakt juist makkelijkere.

EDIT

Ik heb uur geleden 3 Apad Telechips ontvangen, hij reageerd echt goed vindt ik, vooral voor dat geld, ja touch scherm is resitentive, dat heet dat je wel beetje kracht op je vingers moet uitvoeren maar ik denk als je er eenmaal aan gewend bent is dat geen probleem.

En er zit een Webcam in en de doos kwam echt met alles, oordopjes, usb connectors enzo voorts,ik vindt wel mooi, zal wel even wennen zijn en hier is geen Wifi dus kan ik niet veel doen.
Voor 10" sowieso, zijn volgens mij buiten de ZT-180-tablets weinig andere 10 inchers, voor de overige ben ik het wel met hem eens dat de iPad vooralsnog een beter product is, dat mag ook wel aangezien hij 3x zo duur is dan de gemiddelde tablet hier... OS-wise ben ik het met Seeker eens dat Android en iOS niet het verschil maken, alleen de implementatie laat op deze tablets vaak wat te wensen over.... Ik denk dat de firmware van de meeste van deze tablets wel nog verbeterd en over een klein tijdje de firmware erg goed is voor een aantal tablets. Dan is het enige voordeel van de iPad nog dat hij een beter touchscreen heeft (of groter is). Sommige mensen zullen de softwarekeuze beter vinden, andere mensen vinden de flash beperking minder, dus dat laat ik even in zn geheel buiten beschouwing.

Die implementatie zie ik wel goedkomen, het touchscreen, da's ff afwachten, maar goed ik vind de prijs/kwaliteit-verhouding van deze tablets wel een stuk hoger liggen dan die van een iPad. Neemt niet weg dat iPad een mooi apparaat is, waaraan we het bestaan van deze tablets ook te danken hebbben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 05:10:
[...]

Voor 10" sowieso, zijn volgens mij buiten de ZT-180-tablets weinig andere 10 inchers, voor de overige ben ik het wel met hem eens dat de iPad vooralsnog een beter product is, dat mag ook wel aangezien hij 3x zo duur is dan de gemiddelde tablet hier... OS-wise ben ik het met Seeker eens dat Android en iOS niet het verschil maken, alleen de implementatie laat op deze tablets vaak wat te wensen over.... Ik denk dat de firmware van de meeste van deze tablets wel nog verbeterd en over een klein tijdje de firmware erg goed is voor een aantal tablets. Dan is het enige voordeel van de iPad nog dat hij een beter touchscreen heeft (of groter is). Sommige mensen zullen de softwarekeuze beter vinden, andere mensen vinden de flash beperking minder, dus dat laat ik even in zn geheel buiten beschouwing.

Die implementatie zie ik wel goedkomen, het touchscreen, da's ff afwachten, maar goed ik vind de prijs/kwaliteit-verhouding van deze tablets wel een stuk hoger liggen dan die van een iPad. Neemt niet weg dat iPad een mooi apparaat is, waaraan we het bestaan van deze tablets ook te danken hebbben :P
Je moet een product beoordelen op zijn prijs en presentatie, de ipad is 5x zo duur als een goeie iPad clone.

Hier zijn wat foto's van de Haipad M701 ook wel Apad 2.1 Telechips genoemd

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_5eJcvmbnnkM/THHvvErHVVI/AAAAAAAABSg/Z0vLafHlO2w/s640/DSC01445.JPG
De verpakking

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_5eJcvmbnnkM/THHvvT7tiwI/AAAAAAAABSk/yV9JQY7INN0/s640/DSC01447.JPG
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_5eJcvmbnnkM/THHvvi_yGUI/AAAAAAAABSo/pVFVdQ0Jrtg/s640/DSC01449.JPG
De inhoudt, en ernaast ligt mijn iPhone 3G

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_5eJcvmbnnkM/THHvwHg2AJI/AAAAAAAABSs/y31M4Xmvq_o/s640/DSC01450.JPG
Startscherm.

Hij reageerd trouwens erg snel moet ik zeggen en hij heeft multitasking, en dan usb connectors ( Dat heeft een iPad weer niet )

Ik zal later nog wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Doe maar ja, want deze lijken nogal op elkaar ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:24:
[...]

Je moet een product beoordelen op zijn prijs en presentatie, de ipad is 5x zo duur als een goeie iPad clone.

Hier zijn wat foto's van de Haipad M701 ook wel Apad 2.1 Telechips genoemd

[afbeelding]
De verpakking

[afbeelding]
[afbeelding]
De inhoudt, en ernaast ligt mijn iPhone 3G

[afbeelding]
Startscherm.

Hij reageerd trouwens erg snel moet ik zeggen en hij heeft multitasking, en dan usb connectors ( Dat heeft een iPad weer niet )

Ik zal later nog wat foto's maken.
Vervolg ( Ja toen straks had perongeluk de zelfde foto paar keer geplaats, das nu gefixed )

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_5eJcvmbnnkM/THIbqdiYsBI/AAAAAAAABS4/KQHhInAz0mM/s640/DSC01456.JPG
Begin scherm van Android 2.1

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_5eJcvmbnnkM/THIbqmawx9I/AAAAAAAABS8/mzJ3fmO-Y94/s640/DSC01457.JPG
Muziek speler ( Decteer tevens muziek op usb sticks )

Ik zal later een link posten met een video erin.

http://www.mediafire.com/?xv9x2511aeh373j
Video 1080p

Vanwege limitatie van Fat32 kun je best Ext3 gebruiken op je usb sticks wanneer je er hd films op wilt zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:31
Is de Market ook echt de Android Market en hoe zien de apps eruit op zo'n tablet? Ik vind dat wel belangrijke dingen toch want zonder goede apps op een tablet heb je er vrij weinig aan vind ik. Ik heb nu ook eerst een iPad aangeschaft omdat ik gewoon twijfel of Android wel echt lekker draait op een Tablet. En ja ik mis ook de gebruikerservaringen, die zijn schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit Google Android Market op en nog een andere Market genaamd eoeMarket ( Een Chinese software appstore )

Well de Apps zien er prima uit op deze tablet en hij reageer ook snel, snellere dan mijn iPhone 3G, touch scherm wen je naar paar uur wel aan.

Jawel Android draait prima op deze tablet, je kunt zelf externe harde schijven aansluiten en usb sticks, als je gebruikers ervaringen zoekt dan zou je gewoon gebruikers ervaring van een Android phone met 2.1 kunnen nemen als referentie.

Maar dit is zeker weten een goed alternatief als je geen dure en beperkte iPad wilt, want zover ik weet kun je met iPad geen externe usb hard disks aansluiten, en de iPad heeft ook geen webcam zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:52:
zover ik weet kun je met iPad geen externe usb hard disks aansluiten,
Dat klopt, want er zit geen USB poort(en) op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
SeekerNL: waar heb je die gekocht?
Sjoerd begint toch een beetje spijt van te krijgen dat ie een archos5 heeft, scherm is toch net effe te klein.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:10:
[...]

Dat klopt, want er zit geen USB poort(en) op. :+
Ja dat wilt Apple niet anders kopen mensen alleen de 16gb versie en hangen er gewoon een externe hd aan die geen power nodig heeft.

En om die zelfde reden kun je bij Apple I devices ook geen sd kaartjes erin duwen, want Apple restrict de gebruiker liever.
.Sjoerd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:20:
SeekerNL: waar heb je die gekocht?
Sjoerd begint toch een beetje spijt van te krijgen dat ie een archos5 heeft, scherm is toch net effe te klein.
In China, ik ben namelijk in China en heb met behulp van vriendin lief op taobao.com ( soort Chinese ebay ), en heb er dus 3 gekocht waarvan 2 voor andere tweakers zijn, die zijn ook al betaald.

De performance is echt goed, ik ben er goed over te spreken.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Ik vind de performance van die clone uit dat filmpje prima. Echter ogen de kleuren op het display erg flets. Is er een manier om de kleuren in android aan te passen? (Contrast/Kleur). Een app ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:26:
Ik vind de performance van die clone uit dat filmpje prima. Echter ogen de kleuren op het display erg flets. Is er een manier om de kleuren in android aan te passen? (Contrast/Kleur). Een app ofzo?
Heb je ooit cams gedownload? Je weet wel films die opgenomen zijn met een camera.

De kleuren lijken flets in die video, maar ze zijn echt prima, en dat is goed te terug te zien in donkere ruimtes
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_5eJcvmbnnkM/THJAJn7RT9I/AAAAAAAABTE/1fbLYpKI0Og/s640/DSC01463.JPG
Gemaakt in donkere ruimte.

En ja je zal vast ergens contrast en kleur kunnen instellen, maar ik vindt het er prima uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

Ik hoop dat het hetzelfde apparaat is. Link

Komt volgens paypall uit op 116.07 euro.

Dit bedrijf heeft slecte reviews als ik google.

Of deze

Omgerekend 125.17 euro
Dear ,

You have a new message from AliExpress supplier Shenok technology regarding the product: hot sell android 2.1 tablet pc free shipping.
Shenok technology: yes, estimated delivery time is 3-5 days via UPS.
this one does uses telechips TCC8902 720MHz CPU.

Tony

>>> Mon Aug 23 03:55:06 PDT 2010 >>>
Please confirm estimated delivery 3-5 days to the netherlands. And please confirm Telechips TCC8902 720MHz processor inside

[ Voor 68% gewijzigd door Imak op 24-08-2010 07:27 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imak schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:45:
Ik hoop dat het hetzelfde apparaat is. Link

Komt volgens paypall uit op 116.07 euro.
Dit komt rechtstreeks uit China en met verzendkosten zit je op 143€, en zodra het in Nederland is kom je 19% belasting te betalen en inklaring kosten moet je bij postbode ook nog betalen en sowieso 55$ voor verzenden naar Nederland is wel erg veel dat kom je waarschijnlijk op 180 a 200€ uit, ik kan je zo vertellen dat het zeker weten al 10€ minder aan werkelijke verzendkosten is.

En volgens een andere tweaker die in China zit kan verzenden van zoiets al voor 150rmb.

Maar ja het is de zelfde. Lijkt me wel verstandig dat je er een protection case bij koopt, het lijkt me niet dat je die bij deze verkoper erbij krijgt, ik heb ze wel erbij gekregen, maar ik kocht via Chinese ebay achtige site.

En tot mijn verbazing zaten er 3 cases in de doos, dus ga ervanuit dat die er niet standaard bij horen.

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_5eJcvmbnnkM/THJHKNHEvTI/AAAAAAAABTQ/lTusZI-OhNI/s640/DSC01465.JPG
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_5eJcvmbnnkM/THJHluvXt-I/AAAAAAAABTU/QAYPEWtePIY/s640/DSC01464.JPG

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
@SeekerNL
Capacitief of resistief scherm? Ziet er namelijk wel erg netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:01:
@SeekerNL
Capacitief of resistief scherm? Ziet er namelijk wel erg netjes uit.
Resistief, maar dat werkt echt prima hoor, alleen even wennen, maar ik heb wat games gespeeld en touchscherm reageert echt goed, maar goed je moet dus wel iets meer druk uitoefen dan je op een iPhone zou moeten doen.

Ja ik vind ook netjes uit zien, en mijn vriendin werd letterlijk gek van mij dat ik zoveel over dit apparaat had en er perse een wou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Dat lijkt me wat lastiger typen, ik had er in de MediaMarkt in ieder geval wel moeite mee bij de Archos, het werkt voor mijn gevoel net iets onnatuurlijker.
Maar mooi dat het goed reageert, t is sowieso geen lelijk ding eigenlijk.
BTW, je moet echt de app PhoneMyPC proberen, dat komt zeker op een tablet erg goed tot zijn recht.
Kan je er trouwens een toetsenbord + muis aan koppelen? Dat zou wel écht gaaf zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:23:
Dat lijkt me wat lastiger typen, ik had er in de MediaMarkt in ieder geval wel moeite mee bij de Archos, het werkt voor mijn gevoel net iets onnatuurlijker.
Maar mooi dat het goed reageert, t is sowieso geen lelijk ding eigenlijk.
BTW, je moet echt de app PhoneMyPC proberen, dat komt zeker op een tablet erg goed tot zijn recht.
Kan je er trouwens een toetsenbord + muis aan koppelen? Dat zou wel écht gaaf zijn :)
Ja ik heb al een muis erop aangesloten, en toetsenbord moet ook kunnen heb ik gezien, maar die heb ik hier niet.

Dat werkt wel lekker met een muis. Ik ben er net wel achter gekomen dat je alleen Fat32 als filesystem ondersteund wordt, Ext3 zou ook moeten werken, maar niet met plug en play, nadeel van Fat32 is de maximum bestands grote van 4GB.

Zo'n touchscherm wen je wel aan. De vraag is eigenlijk hoe los je de beperkte 4gb maxium bestands grote op, want meeste 720p films zijn net iets grotere dan 4gb, is niet mogelijk om files gewoon in 2 a 3 stukken te knippen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Hoe lang houdt de batterij het eigenlijk vol

Ik dacht dat je voor het splitten van de bestanden (ik ga er hier even van uit dat het om mkv's gaat) mkvtoolnix kan gebruiken, maar dit is wel commandolijngeöriënteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:59:
[...]

Dit komt rechtstreeks uit China en met verzendkosten zit je op 143€, en zodra het in Nederland is kom je 19% belasting te betalen en inklaring kosten moet je bij postbode ook nog betalen en sowieso 55$ voor verzenden naar Nederland is wel erg veel dat kom je waarschijnlijk op 180 a 200€ uit, ik kan je zo vertellen dat het zeker weten al 10€ minder aan werkelijke verzendkosten is.
Het is free shipping. Dus er komen geen verzendkosten bij. Maar ja inklaring is altijd een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zezke schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:07:
Hoe lang houdt de batterij het eigenlijk vol

Ik dacht dat je voor het splitten van de bestanden (ik ga er hier even van uit dat het om mkv's gaat) mkvtoolnix kan gebruiken, maar dit is wel commandolijngeöriënteerd.
5 tot 6 uur ( Kan zijn dat zonder wifi is ). Het lijkt er trouwens wel op dat .mp4 video formaat met h264 ( x264 ) tot nu toe beste afspeelt.
Imak schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:29:
[...]

Het is free shipping. Dus er komen geen verzendkosten bij. Maar ja inklaring is altijd een risico.
Die inklaring krijg je zeker weten, Nederland zorgt wel dat ze belasting innen op producten die hier niet op de markt verkocht worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 06:32
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:59:
En tot mijn verbazing zaten er 3 cases in de doos, dus ga ervanuit dat die er niet standaard bij horen.
Zou ik misschien 1 case van jou over mogen nemen? Ik heb gisteren mijn tablet met Android 2.1 binnen gekregen, maar ik had er nog even niet bij stil gestaan dat een hoesje of iets dergelijks ook wel handig zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc_22 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:25:
[...]

Zou ik misschien 1 case van jou over mogen nemen? Ik heb gisteren mijn tablet met Android 2.1 binnen gekregen, maar ik had er nog even niet bij stil gestaan dat een hoesje of iets dergelijks ook wel handig zou zijn.
Ja dat kan ligt eraan wat je ervoor wilt geven, want die cases heb ik niet verkocht, ik heb alleen tablets verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakker_be
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Hallo, ik volg reeds een tijdje dit topic en vraag me af of er eigenlijk al iemand een van die 10" tablets met de (fake?) ZT-180 heeft. Ik zoek eigenlijk een tablet waarop ik vooral ebooks en ecomics wil lezen, en misschien af en toe m'n mail checken, vandaar m'n voorkeur voor 10".
Zou dat de ZT-180 daar voldoende krachtig voor zijn? Films, games, .... zijn voor mij van ondergeschikt belang.
Thnx!!

Save the trees, eat beaver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:06:
[...]

Die inklaring krijg je zeker weten, Nederland zorgt wel dat ze belasting innen op producten die hier niet op de markt verkocht worden.
Er is een kans dat je een naheffing krijgt maar het hoeft zeker niet zo te zijn, wat wel kan voorkomen is dat ze de naheffing gaan baseren op de ipad :P. Ik zal even kijken of ik de link ervan nog kan vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door D0gtag op 24-08-2010 11:44 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D0gtag schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Er is een kans dat je een naheffing krijgt maar het hoeft zeker niet zo te zijn.
Naheffing? Je moet over alles wat meer dan 22€ waarde heeft inclusief verzendkosten 19€ belasting betalen en eventuele inklarings kosten, dat zijn fabeltjes dat het willekeurige gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:46:
[...]

Naheffing? Je moet over alles wat meer dan 22€ waarde heeft inclusief verzendkosten 19€ belasting betalen en eventuele inklarings kosten, dat zijn fabeltjes dat het willekeurige gebeurd.
Dat was vroeger zo dat bedrag is inmiddel verhoogt naar 100 euro geloof ik, ik heb een tijd bij KLM (5 jaar, ook post afdeling) gewerkt waarbij ik regelmatig zag hoe de duane te werk ging, het is compleet willekeur (niet als je troep uit de antillen komt dan is er geen sparke van willekeur maar 100% controle). Maar het gaat meer om de manier van verzenden, de oude gifts truc is al lang bekend. Geloof je nou zelf dat er een 100% controle op goederen zijn? kennelijk heb je geen besef over welke hoeveelheden er vervoerd worden per dag. Zoveel duane personeel heeft Nederland niet eens. (de internets staan trouwens vol van verhalen over de willekeur).
Ik heb zelf ook zovaak dingen bestel van Dealextreme of ebay zonder enige extra kosten.

P.s. 2 weken geleden nog een pakketje uit hongkong gehad 140 euro, allemaal 'merk' artikelen. De fabrikant vertelt ook gewoon eerlijk dat als het pakket tegengehouden word door de duane de kosten op zijn rekening komen (consument betaald dan allen verzend kosten). Dus zij weten ook dat de kans gepakt te worden klein is.

[ Voor 20% gewijzigd door D0gtag op 24-08-2010 11:59 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.douane.nl/part...aankopen-02.html#P59_5020

Lees maar naar tot 22€ Geen douanerechten, Geen omzetbelasting

Van € 22 tot € 150 Geen douanerechten, Wel omzetbelasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:28:

Ja dat is correct maar btw is altijd 20% het gaat meer om de douanerecht, aangezien dit een ipad clone is wordt de waarde aan de hand van een ipad bepaald, dan ben je het zaadje. Maar nogmaals de pak kans blijft klein alleen vervelend als je gepakt wordt. (zeker als het een 'gift' is waardoor er geen waarde aan het pakket wodt toegekend. Resultaat: douane gaat zelf bepalen hoeveel het product waard moet zijn)
Wikipedia: Douanerechten.

25 euro bijbetalen blijft onplezierig :P

[ Voor 0% gewijzigd door D0gtag op 24-08-2010 23:35 . Reden: Holycrap..pepaald....:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze begint er op te lijken wat ik wil
http://www.androidtablets...lata-10-tegra-2-zpad.html
10", cap touch, Tegra 2, camera, Android 2.2, Wifi bgn..... Alleen 3G/GPS zit er niet op. Lijkt qua specs een beetje op de goedkope Adam, zonder PixelIQ-scherm. Maar....., wat kost ie en wanneer komt ie uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:06:
10", cap touch, Tegra 2, camera, Android 2.2, Wifi bgn..... Alleen 3G/GPS zit er niet op. Lijkt qua specs een beetje op de goedkope Adam, zonder PixelIQ-scherm. Maar....., wat kost ie en wanneer komt ie uit??
Als ie onder de 250€ kost, koop ik hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D0gtag schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:26:
[...]

Ja dat is correct maar btw is altijd 20% het gaat meer om de douanerecht, aangezien dit een ipad clone is wordt de waarde aan de hand van een ipad pepaald, dan ben je het zaadje. Maar nogmaals de pak kans blijft klein alleen vervelend als je gepakt wordt. (zeker als het een 'gift' is waardoor er geen waarde aan het pakket wodt toegekend. Resultaat: douane gaat zelf bepalen hoeveel het product waard moet zijn)
Wikipedia: Douanerechten.

25 euro bijbetalen blijft onplezierig :P
Als ze zien dat iPad clone is wordt ie misschien nog ingenomen ook, ik weet dat ik er 3 met vliegtuig mee mag nemen en invoeren maar hoe dat met verzenden zit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:48:
[...]

Als ze zien dat iPad clone is wordt ie misschien nog ingenomen ook.
Tuurlijk, joh.
quote:
P.Niem schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:06:

Als ie onder de 250€ kost, koop ik hem!
Ben ik blij dat ik geen 7'' tablet heb gekocht. Geduld is een schone zaak.

[ Voor 54% gewijzigd door Imak op 24-08-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Hoe bevalt de Moonse E7002 tot nu toe?
En zit ie degelijk in elkaar?

Mocht ie erg goed vallen in de praktijk, dan gaat m'n Archos in de verkoop.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar haal je de moonse E7002?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Merimobiles.com

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:28:

Onzin dat het op alle producten is.

Ik heb inmiddels al vele jaren vele pakketjes uit China mogen ontvangen.. en meestal met een totale waarde van ongeveer 200 euro, nog nooit 1 euro hoeven te betalen aan naheffing omzetbelasting of wat dan ook!

Hij kan trouwens nooit ingenomen worden, er staat namelijk geen Apple op en het zegt ook niet een Apple te zijn. Omdat het uiterlijk gelijkenissen heeft is niet voldoende! Het is geen namaak of imitatie, het is er door geinspireerd:)
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:

-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.