Het grote Android Tablet topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste
Acties:
  • 180.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Snowdog schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 08:04[/message]:
[...]

volgens google/memimobiles zijn ze apad en a81e allebei ongeveer 15 mm dik, dus ik mis je punt geloof ik
Ok, dan had ik toch iets anders dan de iPed of aPad gezien. Dan is het dus even wachten op een dunne kloon met Rockchip, zal niet te lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:40

GerritGekke

Gamechanger

Notion Ink has officially confirmed that their Adam Tablet PC will retail for $327 for the basic unit and up to $800 for the high-end model.

Bron!

Goedkoopste model dus ongeveer 250 euro.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:53
GerritGekke schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 09:56:
Deze interpad is ook wel een leuk ding, er komt een Nvidia Tegra 2 T20 Dual ARM Cortex-A9 (1Ghz) in, dat lijkt mij niet verkeerd. En de tablet komt volgens mij gewoon uit duitsland.
Ziet er inderdaad niet gek uit, beetje jammer dat ze niet heel scheutig zijn met details op hun eigen site...
Gewicht zou zo'n 660 gram zijn volgens diverse sites, wat niet verkeerd zou zijn gezien de enorme accu die in dat ding gaat. De prijs heb ik 1 keer op 500 en een paar keer op 400 euro gezien... De resolutie ben ik wel benieuwd naar, volgens de site van interpad zelf is het een display met hd-ready resolutie, maar wat dat betekent... Deze site heeft het over een fullHD IPS panel, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk en ik heb ook nog nooit gehoord van zo'n klein full HD scherm. Mocht het 1280x720 of 1366x768 zijn dan zou dat wel leuk zijn. 1024x600 is toch nog net wat weinig om echt comfortabel te surfen lijkt me.
Leverdatum lijkt zo'n beetje aan het eind van het jaar te liggen, met een beetje geluk moet hij het dan ook opnemen tegen de adam. Als hij dan een hogere resolutie heeft dan 1024x600 dan heeft het wel een pre al zou ik denk ik toch nog voor de adam gaan zoals het er nu uit ziet.
Hij heeft trouwens ook een behoorlijke sloot ram (1 GB), vraag me af hoeveel profijt je daar van hebt. Zou in ieder geval kunnen helpen dat je browser niet je tabs vergeet als je even een pdf opent of zo misschien (waarom google het niet zo gecode heeft dat je tabs onthouden worden als de browser uit het geheugen gekickt wordt snap ik echt niet, al is het maar de url en de positie).
Slashgear meldt trouwens dat je voor 400 euro de versie zonder 3G, GPS en webcam krijgt, terwijl er een versie van 500 euro is die die wel heeft. Persoonlijk boeien die features mij niet zo, maar de goedkope versie zou ook geen toegang tot de market krijgen wat ik dan wel weer een grof nadeel vindt. Las laatst dat google officieel eist dat alle android apparaten een camera en GPS hebben, zou dat dan de reden zijn?? Lijkt me erg vreemd.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:18
GerritGekke schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:23:
Notion Ink has officially confirmed that their Adam Tablet PC will retail for $327 for the basic unit and up to $800 for the high-end model.

Bron!

Dat bericht is al een half jaar oud. Ik zou er dus niet teveel waarde aan hechten.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:53
GerritGekke schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:23:

Bron!

Dat is een artikel uit februari... Bovendien is dat artikel geschreven door iemand die denkt dat de tegra2 soc een intel processor bevat en je er windows 7 op kunt draaien 8)7
Overigens ben ik wel benieuwd wat dan precies de verschillende versies van de adam gaan worden, is nogal een flink prijsverschil namelijk. Ben bang dat die goedkope wellicht weinig meer gaat bieden dan andere tablets op dat prijsniveau (bv niet dat nieuwe scherm) en je flink moet dokken wil je alle specs waar ze mee lopen te schermen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:32
Ik denk dat je met de verschillende adam versies hetzelfde krijgt als bij de iPad.
16, 32 of 64GB. Wel of geen 3G.
En daar de varianten op waarbij de 16GB niet 3G versie het goedkoopst is en de 64GB wel 3G het duurste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38
kiddyl schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 05:58:
Onderaan staan een aantal adressen in Guangzhou. Kijk of daar een adres tussen zit die dichtbij is. Deze tablets hebben geen probleem om ingevoerd te worden.
Hier is de Ubuntu versie te bestellen:

http://mp4nation.net/cata...Path=1_27&products_id=403

Gezien de specs lijkt het mij hetzelfde ding met een andere rom image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
dataSlut schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:51:
[...]

Hm, is die unit alleen maar een e-reader, of gewoon een volledige tablet? In dat geval is het zeker een net ding, anders heb ik zoiets van "laat maar".

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren een apad besteld met de dualcore cpu\gpu versie
Kompleet met bescherm hoos .
Was via ebay 130euro inclusief verzenden kwijd .

Wat ik er mee ga doen ?

Wel fok en got natuurlijk.
Maar ook voor mails even snel lezen .
Leuk dat er youtube er op kan.

Denk wel dat ik even ga uitzoeken hoe je zelf een custom rom kan maken .
Aangezien de ouwe android 1.5 er opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dataSlut schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:51:
[...]

Zover ik weet, werken die SmartQ's met een multiboot menu waarbij je kunt kiezen uit Windows CE, Ubuntu en Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://chinagrabber.com/a...wifi-gps---apad-e909.aspx

Hoort hier niet maar als iemand een windows ce model zoek met gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:03
Arunia schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:55:
Ik denk dat je met de verschillende adam versies hetzelfde krijgt als bij de iPad.
16, 32 of 64GB. Wel of geen 3G.
En daar de varianten op waarbij de 16GB niet 3G versie het goedkoopst is en de 64GB wel 3G het duurste.
Het voornaamste verschil zal waarschijnlijk de keuze tussen pixelQI of normaal display zijn lijkt me.
Daarnaast idd keuze voor geheugen en verbindingsopties en GPS (ja|nee) module en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:49

franssie

Save the albatross

net een epad gekocht ergens, lousy specs volgens mij http://www.buyincoins.com...et-rj45-product-1851.html maar voor nog geen EUR70 incl shipping (10% discount code gekregen vanwege aankoop kabel van 2 euro ;) ...) lijkt het me een mooie digitale fotolijst die actuele weerberichten etc kan weergeven.
Maar dat was mijn overweging om 'm te kopen - is ie vergelijkbaar met een van de hier besproken types? Het is geen apad en geen wepad, maar uniek kan ie niet zijn? Toch altijd leuk om er mee te spelen (firmwares of andere hacks)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Gewoon ook in Nederland te bestellen voor redelijke prijzen zo te zien.
Heeft iemand ervaring met deze web shop.

Is dit model die met een rockchip?

http://www.xgadget.nl/de-...1.7-tablet-pc-w-wifi.html

Waarschijnlijk niet voor die prijs.

edit: zo te lezen op http://forum.xda-develope...hread.php?t=694364&page=6 dus niet.

Dus niet echt goedkoop als hij niet vooruit te branden is met een 300 mhz processor.

[ Voor 22% gewijzigd door jan rademaar op 09-08-2010 04:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan rademaar schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 04:44:
Gewoon ook in Nederland te bestellen voor redelijke prijzen zo te zien.
Heeft iemand ervaring met deze web shop.

Is dit model die met een rockchip?

http://www.xgadget.nl/de-...1.7-tablet-pc-w-wifi.html

Waarschijnlijk niet voor die prijs.
Let op: prijzen zijn exclusief 30% bemiddelingskosten (wij rekenen geen verzendkosten)

Huh? Bemiddeling voor wat? Anyway vraag me af hoe die kopies van iPad door de doaune komen lol, wordt vast niet naar om gekeken he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 04:53:
[...]

Let op: prijzen zijn exclusief 30% bemiddelingskosten (wij rekenen geen verzendkosten)

Huh? Bemiddeling voor wat? Anyway vraag me af hoe die kopies van iPad door de doaune komen lol, wordt vast niet naar om gekeken he?
Dit had ik dus nog niet gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dan ook maar de vraag of ze het op voorraad hebben, en het niet rechtstreeks van China komt.

Voor mensen die geinteresseerd zijn in de Apad met Rockchip, ik heb er gister een van Batch 2 in de handen gehad en ze doen het goed moet ik zeggen, beter dan een A8 die ik in handen gehad heb.

Ze hebben overigens vorige week batch 3 gedistribueerd alleen die is wel iets duurder, en natuurlijk niet makkelijk te vinden.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars Warrior schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:22:
[...]

Ziet er heel chique uit moet ik zeggen!

Maar lees ik nu dat de Adam slechts WiFi b/g gaat ondersteunen, en geen n :?
Op de nieuwe site staat dat de Adam toch ook n heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Vogens mij is deze aanbieding de revue nog niet gepasseerd:

http://www.databyte.nl/YOURSPO7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
wakuwakuhullie schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:18:
Vogens mij is deze aanbieding de revue nog niet gepasseerd:

http://www.databyte.nl/YOURSPO7
Lijkt mij hetzelfde als een Eken M001 (check de TS) met een VIA processor. Geen aanrader dus.

[ Voor 43% gewijzigd door TweakPino op 09-08-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:24
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 05:58:
Het is dan ook maar de vraag of ze het op voorraad hebben, en het niet rechtstreeks van China komt.

Voor mensen die geinteresseerd zijn in de Apad met Rockchip, ik heb er gister een van Batch 2 in de handen gehad en ze doen het goed moet ik zeggen, beter dan een A8 die ik in handen gehad heb.

Ze hebben overigens vorige week batch 3 gedistribueerd alleen die is wel iets duurder, en natuurlijk niet makkelijk te vinden.
ik kan ook zeggen dat mn pentium 133 mmx beter draait dan de i7 920 van mn neef maar dat maakt hem nog niet sneller hoor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
Snowdog schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:52:
[...]

ik kan ook zeggen dat mn pentium 133 mmx beter draait dan de i7 920 van mn neef maar dat maakt hem nog niet sneller hoor ;(
Dat idee had ik ook, maar ik wilde 2 videoschermpjes achter in de auto hebben, dan is dit toch ook een leuke optie, stel ik vind iets waarmee ik die dingen achter mijn hoofdsteunen kan klikken, maak 1 powerkabel waar ik ze allebei aanhang, dan kunnen de kids achterin kijken wat ze willen.

Ik kan verder geen video vinden over dit ding, dus ik weet niet hoe de performance is als je video kijkt.

Als je dan op vakantie gaat heb je nog 2 tablets om te internetten ook.

[ Voor 5% gewijzigd door wakuwakuhullie op 09-08-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
wakuwakuhullie schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:57:
[...]

Dat idee had ik ook, maar ik wilde 2 videoschermpjes achter in de auto hebben, dan is dit toch ook een leuke optie, stel ik vind iets waarmee ik die dingen achter mijn hoofdsteunen kan klikken, maak 1 powerkabel waar ik ze allebei aanhang, dan kunnen de kids achterin kijken wat ze willen.

Ik kan verder geen video vinden over dit ding, dus ik weet niet hoe de performance is als je video kijkt.
daar heb je in principe geen MID voor nodig, een mp4 speler kan dat ook wel i guess? dan heb je ook minder nutteloze rommel op je PCB/goedkoper en/of betere vid afspelen...
maar goed, video afspelen gaat in principe wel prima op een hoop van deze devices, zolang de resolutie niet te hoog is, snap zelf niet helemaal waar die 720p vandaan komt op een klein scherm dat die resolutie niet eens aankan :P maar als je zoiets wil dan zijn er enorm veel apparaatjes die je kan gebruiken, zou daar geen apad voor gebruiken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
Als je een betaalbare MP4 speler hebt dan zit je nog altijd aan dvd's vast, die weer rondslingeren in de auto. Afspelen van USB werkt niet lekker met die dingen.

Volgens mij ben je goedkoper uit door 2 tablets erin te hangen met ieder 8 of 16 GB sd.

Die tablets liggen dan ook niet nutteloos in de auto maar je kunt ze binnen ook nog gebruiken om een beetje te internetten. Nu heb ik geen ervaring met internetten op een tablet dus ik weet niet of het lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:08:
[...]

daar heb je in principe geen MID voor nodig, een mp4 speler kan dat ook wel i guess? dan heb je ook minder nutteloze rommel op je PCB/goedkoper en/of betere vid afspelen...
maar goed, video afspelen gaat in principe wel prima op een hoop van deze devices, zolang de resolutie niet te hoog is, snap zelf niet helemaal waar die 720p vandaan komt op een klein scherm dat die resolutie niet eens aankan :P maar als je zoiets wil dan zijn er enorm veel apparaatjes die je kan gebruiken, zou daar geen apad voor gebruiken denk ik...
Het betekend gewoon dat je dan een video met een resolutie van 720p niet hoeft te resizen, je kunt het wel doen ( Naar de resolutie van het apparaat), maar dat kost gewoon extra tijd.

Ik kan op mijn notebook ook 1080p afspelen, heb alleen die resolutie niet op mijn scherm, maar afspelen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:19:
[...]

Het betekend gewoon dat je dan een video met een resolutie van 720p niet hoeft te resizen, je kunt het wel doen ( Naar de resolutie van het apparaat), maar dat kost gewoon extra tijd.

Ik kan op mijn notebook ook 1080p afspelen, heb alleen die resolutie niet op mijn scherm, maar afspelen gaat.
ah zit dat zo, nouja beetje raar dan want neem aan dat dit softwarematig gebeurt (en dus elk apparaat dat kan) aangezien de tablets die ermee adverteren de 720p vids nog niet echt lekker afspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:30:
[...]

ah zit dat zo, nouja beetje raar dan want neem aan dat dit softwarematig gebeurt (en dus elk apparaat dat kan) aangezien de tablets die ermee adverteren de 720p vids nog niet echt lekker afspelen :P
Niet elke 720p video is het zelfde, dus ene is lichter dan de andere, je zou eens een 720p filmtje van youtube moeten downloaden, zal vast en zeker goed afspelen.
Snowdog schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:52:
[...]

Dan koop je toch mooi die met de A8 erin, maar heb je gewaarschuwd toen ik hem in handen had reageerde ie echt niet lekker hoor, ik weet niet over er over specs gelogen is of niet, maar het was die A8 die ik in handen had.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38
Ik neem aan dat je het over de A81-E van Witstech hebt? En niet de ZT-180 waarvan bewezen is dat die geen A8 Cortex processor heeft.

Als je het over de A81-E hebt: draaide die toen nog op Android 2.1? Want het is bekend dat die toen een stuk minder presteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik niet, we zijn gewoon naar volgende opzoek gegaan, zou kunnen wat je zegt hoor, ik dacht zelf ook zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:34
Pandawill heeft ook iets leuks uitgebracht: http://www.pandawill.com/...camera-silver_p37699.html

Filmpje: http://www.youtube.com/wa...Bjy18WqCo&feature=related

Balen dat ie al uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
http://www.pandawill.com/...-sensor-white_p35416.html
Ook wel leuk, alleen wel budget specs, maar voor 95 dollar mag je zeker niet klagen. Met Android 1.6 trouwens.

Edit:
WTF is Android 1.76 ;)
http://www.pandawill.com/...pter-included_p37567.html

[ Voor 26% gewijzigd door thijsje66 op 09-08-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
A81E op android 2.1 is prima, heb ik zelf ook en kan nog immer niet flashen omdat mn cardreader stuk is, maar werkt zeer snel het enige nadeel is dat een hoop dingen nog niet werken (energy saving, battery status, gps en bluetooth bv).... Zou wellicht kunnen dat het android 1.6 was op de oude A81, die schijnt wat minder te zijn.. volgens andere gebruikers sneller dan rockchippies, zelf geen idee want heb er geen... zou zelf ook anyday een a8 over een rockchip pakken (als ze zelfde prijs waren iig), is toch een snellere cpu ... firmware komt vanzelf wel... (en anders heb je nog wat leuks te doen in je vrije tijd) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Hoor dat er veel zgn Android OS'en erop worden gegooid maar hoe kom je hier dan achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Michie23 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:42:
Hoor dat er veel zgn Android OS'en erop worden gegooid maar hoe kom je hier dan achter?
euuh... wat is de vraag? ze hebben bijna allemaal Android of dual boot android/win ce. Waar moet je precies achterkomen?

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet op elk device loopt android stabiel, maar ik wil nog steeds voor de Apad met rockchip gaan ik weet alleen niet of een verschil maakt of je batch 2 of 3 hebt, want batch 2 is goedkopere dan 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 14:56
'Verplicht' leesvoer voor de Notion Ink Adam aanhangers.. :)
Slashgear over ADAM
Nu nog even wachten op deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Nieuwe tablet in aankomst:

nieuws: 'Quanta gaat RIM-tablet produceren'

Ik vraag met af in hoeverre dit een interessante tablet gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

wel vrij duur die tablet, ik denk dat het niet een hot gadget word.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
GerritGekke schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:31:
wel vrij duur die tablet, ik denk dat het niet een hot gadget word.
Dat is wat ik ook al dacht. BlackBerry staat wel bekend om zijn beveiliging van gegevens en goede ondersteuning van de producten. Maar nu vraag ik me toch wel af of ze er goed aan doen om voor Android te gaan en dan nog zo'n dure tablet af te leveren.

499 dollar ( wat waarschijnlijk niet veel minder in euro's zal zijn ) vind ik toch wel veel voor zo'n tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49
Welke firmware gebruiken jullie op je rockchip Apad ?.
gebruik nu een aantal weken de Hybrid Rom 5.1 firmware, maar heb toch een aantal problemen.

zo loopt het ram geheugen geregeld vol en dan loopt alles vast, moet dan naar instellingen toepassingen beheren en dan cachegeheugen leegmaken aanklikken, en dan werkt het wel weer, knippen plakken tekst werkt niet, icoons op het bureau blad staan te ver uit elkaar, display verlichting maar instelbaar tot 80% of zo, na installeren van app brightness level wel tot 100% instelbaar.
het aan en uit zetten, of van scherm vergrendeling afhalen werkt moeizaam, moet herhaaldelijk verschillende knoppen indrukken om dit voor elkaar te krijgen. functie lang ingedrukt houden button voor submenu werkt soms wel soms niet, en zo zijn er nog wel meer dingen.

dus hierbij de vraag hoe werken de andere firmware's, heb de stock firmware nooit geprobeerd om dat rogerbraun v4.5 er bij aankoop al op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 15-09 10:53
Zit zelf te wachten op de Adam
maar voor iemand anders zit ik nu te denken over de nook
http://www.barnesandnoble.com/nook/index.asp?cds2Pid=30195
er schijnt wel androoid op te draaien.
iemand ervaringen mee?
moet eerst lezen er is al een onderwerp in e-readers over de nook

[ Voor 14% gewijzigd door leosand op 10-08-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

SimonBenson schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:15:
'Verplicht' leesvoer voor de Notion Ink Adam aanhangers.. :)
Slashgear over ADAM
Nu nog even wachten op deel 2.
Muahaha :) ik kan weer een beetje lachen... Deze jongen zit hier echt op te wachten..

Bedankt voor de heads-up ! :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

Weet niet of jullie deze al kennen:

Nationite MIDnite (Wits A81E) 7" Android 2.2 Tablet
Meer specs en pics staan op mp4nation
Zelf paar dagen geleden een besteld voor 165euro (incl de gps ontvanger optie).
Vanaf de 23e gaan ze leveren, dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Scherm ziet er goed uit op die Nationite!
Edit:
Heeft die gozer in dat filmpje van mp4nation de cam aan zijn hoofd getaped?:P

[ Voor 51% gewijzigd door GerritGekke op 10-08-2010 14:00 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

GerritGekke schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:58:
Scherm ziet er goed uit op die Nationite!
Ja dat ziet er echt nice uit! Ben benieuwd hoe die in het echt bevalt... Zal mijn bevindingen hier wel posten als ie binnen is :)

edit:
Nee geen camera aan zijn hoofd :+
gewoon een statief denk ik en dan achter de cam zitten en de tablet ervoor houden. Als je op de achtergrond let dan kan je wel duidelijk zien dat het een vast punt is. Alleen de tablet beweegt.

[ Voor 29% gewijzigd door njh op 10-08-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
njh schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:52:
Weet niet of jullie deze al kennen:

Nationite MIDnite (Wits A81E) 7" Android 2.2 Tablet
Meer specs en pics staan op mp4nation
Zelf paar dagen geleden een besteld voor 165euro (incl de gps ontvanger optie).
Vanaf de 23e gaan ze leveren, dus ben benieuwd :)
Damn, da's een mooi ding zeg! Ik weet wel waarvoor ik geld ga vragen op mijn verjaardag :)
Is dat inclusief verzendkosten, want dan kost dat echt geen zak, en heb je Android 2.2 op je tablet *O*
Ja, ik ben enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

thijsje66 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:17:
[...]

Damn, da's een mooi ding zeg! Ik weet wel waarvoor ik geld ga vragen op mijn verjaardag :)
Is dat inclusief verzendkosten, want dan kost dat echt geen zak, en heb je Android 2.2 op je tablet *O*
Ja, ik ben enthousiast.
Ja wel inclusief verzendkosten, maar vergeet niet de douane hier in NL... altijd weer leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
njh schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:19:
[...]

Ja wel inclusief verzendkosten, maar vergeet niet de douane hier in NL... altijd weer leuk :(
Meestal komt dat er wel door heen volgens mij. Ze zetten er gewoon 'Electronics' op t.w.v. 39 dollar en klaar is Kees.
En vergeet vooral niet je ervaringen ermee met ons te delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

thijsje66 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:42:
[...]

Meestal komt dat er wel door heen volgens mij. Ze zetten er gewoon 'Electronics' op t.w.v. 39 dollar en klaar is Kees.
En vergeet vooral niet je ervaringen ermee met ons te delen!
We zullen het zien, heb wel vaker "electronics" besteld, maar meestal ben je gewoon de sjaak.

Zal het zeker laten weten, dit gaat mijn eerste android device worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

njh schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:01:
[...]

We zullen het zien, heb wel vaker "electronics" besteld, maar meestal ben je gewoon de sjaak.

Zal het zeker laten weten, dit gaat mijn eerste android device worden :)
Inderdaad, heb ooit een Intel moederboard voor 65€ ofzo gekocht, mocht even 25€ aan de postbode betalen.

Er schijnt trouwens een Apad 2.1 te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zit te twijfelen tussen een iPod touch en een andriod tablet.
Waar ik het voor ga gebruiken mail lezen op de bank website waaronder tweakers bekijken. en evt als iPod gebruiken.
Ik hou wel van snelheid dus.. wat denken jullie wat beter voor mij is (graag geen fanboy reacties en een iPad is te duur;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
7 inch stop je niet in je broekzak, maar ik zou gewoon voor een tablet gaan. Dat is voor surfen e.d. veel fijner, alleen zonde van de mp3-functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 14:56
Notion Ink ADAM wordt dit jaar nog verwacht, ook een prijs-indicatie:

Update 2: Here's Shravan's official statement...
"We will have the device before the year ends. It will be introduced at a major event after which you can order it online. It has to be placed strategically, as this is our maiden effort. Whatever has happened cannot be changed, but with the support we are getting from all, we might just become a part of the history. Also on the pricing, all the 3 devices will be lower than even the basic model of iPad."

meer te lezen op:
Endgadget

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:58
SimonBenson schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:05:

"We will have the device before the year ends. It will be introduced at a major event after which you can order it online. It has to be placed strategically, as this is our maiden effort. Whatever has happened cannot be changed, but with the support we are getting from all, we might just become a part of the history. Also on the pricing, all the 3 devices will be lower than even the basic model of iPad."

meer te lezen op:
Endgadget

Dan is het redelijk duidelijk: welke grote beurzen komen er nog aan dit jaar? de IFA? en verder? Alleen een paar software events. Geen grote hardware events... (dacht ik).
De IFA is begin september, daarna kun je hem pre-orderen, dan zal ook de productie lijn gestart worden, de eerste badge zal in oktober van de band lopen. Nog een maandje testen en alles afregelen, in november de eerste badge voor verkoop. en dan in December volle productie, en zal het verscheept worden. Eerst in het thuis land en dan amerika... europa pas begin 2011 aan de beurt?

Als het mee zit kunnen we zo rond oktober de eerste prototype previews zien op de verschillende tech sites...

damm dat duurt al met al nog een maand of 4 a 5... nu maar hopen dat Samsung hun tablet gaat introduceren.. Er zijn geruchten dat dat morgen 11 augustus zal zijn. (er is een samsung event waar een nieuw product wordt geïntroduceerd). Misschien dat dat een mooie tussen oplossing zal zijn? nah ik heb al met moeite kunnen voorkomen dat ik een ipad had gekocht (pinpas speciaal thuis gelaten), maar een samsung tablet voor rond de 400 euro en ik ben verkocht...

Enne, die Notion Ink komt hier toch wel in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:08:
[...]

Inderdaad, heb ooit een Intel moederboard voor 65€ ofzo gekocht, mocht even 25€ aan de postbode betalen.

Er schijnt trouwens een Apad 2.1 te zijn.
http://www.tudou.com/programs/view/hytUlQ5gdnU/

Ik heb er al meer over gevonden, hij schijnt HAIPAD of Apad 2.1 ( Stja Apads worden door meerdere bedrijven gemaakt ) te heten en heeft een ARM11 met 702MHZ en 256mb ram, en deze draait Android 2.1 en er wordt gezegd dat er later nog geupdate kan worden naar 2.2

http://www.androidtablets...sed-telechip-tcc8902.html

Hij kost ongeveer 20 a 30 euro meer dan de rockchip versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 05:31:
[...]

Ik heb er al meer over gevonden, hij schijnt HAIPAD of Apad 2.1 ( Stja Apads worden door meerdere bedrijven gemaakt ) te heten en heeft een ARM11 met 702MHZ en 256mb ram, en deze draait Android 2.1 en er wordt gezegd dat er later nog geupdate kan worden naar 2.2

Hij kost ongeveer 20 a 30 euro meer dan de rockchip versie.
koop dan gewoon een A81E daar zit tenminste een A8 in die voldoet aan de flash eisen voor android 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 07:33:
[...]

koop dan gewoon een A81E daar zit tenminste een A8 in die voldoet aan de flash eisen voor android 2.2
Mits er een A8 in zit lol, want vele waar met A8 geadverteerd is gewoon een ARM11, en meestal een slechte batterij maja je commetaar was wat dat betreft erg nutteloos, en dan te bedenken het tijdverschil van 6 uur.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:27:
[...]

Mits er een A8 in zit lol, want vele waar met A8 geadverteerd is gewoon een ARM11, en meestal een slechte batterij maja je commetaar was wat dat betreft erg nutteloos, en dan te bedenken het tijdverschil van 6 uur.
Dit ding is al tijden uit (bijna jaar) en er zit echt een A8 in ja, dat is na de release (als iemand zon ding in de handen heeft) wel meteen bekend...

Erg nutteloos zou ik het niet noemen als je gebruik wilt gaan maken van flash, dat is voor veel mensen toch een groot +punt aan android 2.2.... (aldus http://www.slatedroid.com...-flash-10-arm11-chip.html)

Verder is er geen tijdsverschil? -_- en al zou dat er zijn, dan zie ik niet in hoe dat impact heeft op de opmerking, al met al is je commentaar beter van toepassing op je eigen post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

SimonBenson schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:05:

meer te lezen op:
Endgadget

Dat wordt dus een kado voor onder de kerstboom heb ik wel door :+

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:43:
[...]

Dit ding is al tijden uit (bijna jaar) en er zit echt een A8 in ja, dat is na de release (als iemand zon ding in de handen heeft) wel meteen bekend...

Erg nutteloos zou ik het niet noemen als je gebruik wilt gaan maken van flash, dat is voor veel mensen toch een groot +punt aan android 2.2.... (aldus http://www.slatedroid.com...-flash-10-arm11-chip.html)

Verder is er geen tijdsverschil? -_- en al zou dat er zijn, dan zie ik niet in hoe dat impact heeft op de opmerking, al met al is je commentaar beter van toepassing op je eigen post :P
Ja ik vindt het erg zonde als ik zoveel research doe op Chinese websites en dan wat deel en dan zo iemand als jou komt met de suggestie ohja dan kun je net zo goed een A8 nemen, nee sorry zit ik niet op te wachten dat voegt weinig toe.

Mensen willen namelijk graag een onderbouwing zie waarom ze een device zouden moeten kopen en waarom niet dat ene model, en je maakt het er met zo'n lame commentaar niet makkelijkere op. En jawel er is een tijdsverschil van 6 uur, ik zit in de Beijing tijd zone.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
GerritGekke schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:44:
[...]

Dat wordt dus een kado voor onder de kerstboom heb ik wel door :+
denk dat dat nog vrij mooi zou zijn :P da's toch nog vrij dichtbij, eerst zien dan geloven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:51:
[...]

Ja ik vindt het erg zonde als ik zoveel research doe op Chinese websites en dan wat deel en dan zo iemand als jou komt met de suggestie ohja dan kun je net zo goed een A8 nemen, nee sorry zit ik niet op te wachten dat voegt weinig toe.

Mensen willen namelijk graag een onderbouwing zie waarom ze een device zouden moeten kopen en waarom niet dat ene model, en je maakt het er met zo'n lame commentaar niet makkelijkere op. En jawel er is een tijdsverschil van 6 uur, ik zit in de Beijing tijd zone.
Ik woon in Shanghai, dus die tijdzone is idem.

Het feit dat Flash niet (lijkt te gaan) werkt (/werken) op dat telechips geval is een vrij goed argument lijkt me, dat is juist een van de grote verbetering aan Android 2.2 en iets waar veel mensen naar uitkijken... De informatie in de link lijkt me in ieder geval vrij betrouwbaar.

Als jij flash niet wilt gebruiken dan is het voor jou inderdaad niet van toepassing , maar dat maakt het nog geen nutteloze opmerking aangezien 80% (schatting) van de mensen dit wel belangrijk zullen vinden en een van de grotere kritiekpunten van de echte iPad. Zie echt niet in wat er lame zou zijn aan die comment. De prijs van A81E en zo'n ding ontlopen mekaar niet veel, 1200-1300 rmb ofzo en naar mijn mening is het een beter product.

Het spijt me en ik zal je voortaan proberen geen (wellicht) nuttige informatie meer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Maak dan een topicreport aan, maar reageer niet in het topic.

[ Voor 67% gewijzigd door Hoedje op 11-08-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:03:
[...]

Het feit dat Flash niet (lijkt te gaan) werkt (/werken) op dat telechips geval is een vrij goed argument lijkt me, dat is juist een van de grote verbetering aan Android 2.2 en iets waar veel mensen naar uitkijken... De informatie in de link lijkt me in ieder geval vrij betrouwbaar.

Als jij flash niet wilt gebruiken dan is het voor jou inderdaad niet van toepassing , maar dat maakt het nog geen nutteloze opmerking aangezien 80% (schatting) van de mensen dit wel belangrijk zullen vinden en een van de grotere kritiekpunten van de echte iPad. Zie echt niet in wat er lame zou zijn aan die comment. De prijs van A81E en zo'n ding ontlopen mekaar niet veel, 1200-1300 rmb ofzo en naar mijn mening is het een beter product.

Het spijt me en ik zal je voortaan proberen geen (wellicht) nuttige informatie meer te geven.
Als je in Shanghai zit dan weet je vast ook wel waar die A81E te koop is, en is dat alleen met dat lelijke design?

http://item.taobao.com/item.htm?id=5994851198

En het is geen iPad copy, en prijs verschilt toch best wat terwijl specs niet zoveel verschillen, draaien beide Android 2.1 en met deze bedrijven is altijd maar afwachten of ze een update uit brengen.

Die met A8 is toch 40€ duurder.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:10:
[...]

Als je in Shanghai zit dan weet je vast ook wel waar die A81E te koop is, taobao.com vindt ik er namelijk geen.
geen flauw idee, kom alleen de veel voorkomende tablets/mp4 players vinden. Maar heb nooit echt heel goed gezocht moet ik zeggen, maar goed taobao is stuk makkelijker en goedkoper dus gebruik dat altijd om hardware te kopen.

ik heb er 2 gekocht op taobao, bij de officiele witstech shop:
http://store.taobao.com/s...37f4a64fabcb02f888d72.htm

indien nodig, ze hebben engelse support (al kan het soms ff duren voor de engelse support er is)

is normaal in 1 dag in shanghai als je m bestelt.

Ah toch nog duurder, ok ik weet dat de cheapste iets van 1250 is ofzo zonder gps (die heb ik), android 2.2 is al uit al zitten er nog wel wat mankementen aan vast, maar de community is ermee bezig en witstech ook. Laatste 2 weken 3 updates gehad ofzo. Grootste nadeel nu is geloof ik dat bluetooth niet werkt, maar goed kijk even op slatedroid.com of het forum van jiongtang (ofzoiets) voor detailed info if interested. Daar merk je wel goed wat goed/slecht is.

Ik zou m iig aanraden, maar goed als t idd stuk duurder is en je niks geeft om flash dan misschien toch voor die andere gaan. Da's vast ook wel goeie tablet, alleen zou t wat minder zijn als er geen flash op kan (maar goed weet dus niet hoe betrouwbaar die post op slatedroid is, maar t ziet er vrij betrouwbaar uit).

[ Voor 34% gewijzigd door Snowdog op 11-08-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:22:
[...]

geen flauw idee, kom alleen de veel voorkomende tablets/mp4 players vinden. Maar heb nooit echt heel goed gezocht moet ik zeggen, maar goed taobao is stuk makkelijker en goedkoper dus gebruik dat altijd om hardware te kopen.

ik heb er 2 gekocht op taobao, bij de officiele witstech shop:
http://store.taobao.com/s...37f4a64fabcb02f888d72.htm

indien nodig, ze hebben engelse support (al kan het soms ff duren voor de engelse support er is)

is normaal in 1 dag in shanghai als je m bestelt.
Okay, maar ze dualbooten met Wince of hoe zit dat? Ik zit volgende week trouwens ook 6 dagen in Shanghai. Maar ik ben eigenlijk echt opzoek naar goeie iPad copy en dan kom ik bij deze uit:

http://item.taobao.com/it...f8a81dd4c47e5bee3ee3d2b56

920RMB

Das een ARM11

Ja ik geef inderdaad niks om Flash, surf eigenlijk ook niet naar veel websites die flash nodig hebben, gaat me meer op video enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:28:
[...]

Okay, maar ze dualbooten met Wince of hoe zit dat? Ik zit volgende week trouwens ook 6 dagen in Shanghai. Maar ik ben eigenlijk echt opzoek naar goeie iPad copy en dan kom ik bij deze uit:

http://item.taobao.com/it...f8a81dd4c47e5bee3ee3d2b56

920RMB

Das een ARM11

Ja ik geef inderdaad niks om Flash, surf eigenlijk ook niet naar veel websites die flash nodig hebben, gaat me meer op video enzo.
Die 920 is wel een vrij kaal pakketje denk ik? al is het lastig lezen voor mij (aka google translate :P)
Maar goed ik denk dat als je nog mem card erbij wilt (zit er niet bij volgens mij?) en misschien nog wat andere rommel kom je gauw toch ook op de 1k+ uit denk ik. Bij de A81E krijg je iig een 2gb memcard en een opberghoesje (niet echt heel stijlvol tho, maar wel degelijk voor op reis etc).

Mocht alles erbij zitten dan scheelt het idd nog wel wat, en 't design is wat slicker. Ben persoonlijk geen apple fan dus voor mij ziet de wits er prima uit en de beter cpu maakt het compleet voor mij :P.

En dualboot.. nope geen dualboot op t moment, schijnt op de planning te staan, maar t zou me niet verbazen als dat vanuit de fabrikant iig niet meer komt. Aangezien zij dit al dualboot noemen (flashen naar wince/android).

Voor alleen video zijn er waarschijnlijk wel meer goedkope oplossingen dus dat komt vast wel goed, maar ik ga maar eens even wat nuttigs doen dus succes ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt maar je kunt op toabao vaak kiezen, tenminste dat is wat ik begrepen heb, kaal pakket zonder memory kaart is goedkoopste.

Ja ik lees het ook met Google translate mijn vriendin krijgt zo wat slechte zin als ik haar maar blijf vragen om te vertalen.

Maar voor 900rmb had ik bijna een Rockchip gekocht, dus eigenlijk is dit beste keuze waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:03

HellBeast

Oh My GoT!

Ik zit ook vol interesse het internet af te struinen, op zoek naar een leuke tablet met Android. Het moet een vervanging van een laptop worden die ik nu altijd op de bank heb liggen. Voornamelijk gebruik: Internet en mail checken.

Nu ben ik bang dat de meeste websites niet echt lekker te lezen zijn met Android, i.v.m. de beperking qua resolutie. Ik zie dat veel tablets 1024x 600 hebben, maar alle Android versies tot 3.0 ondersteunen toch maar 840x 480 resolutie? Dan moet je constant door het beeld scrollen om een internetpagina goed te kunen zien.

Ik denk dat ik maar de kat even uit de boom moet kijken totdat er tablets met Gingerbread verschijnen. Alleen zal dat nog wel even duren.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:03:
Ik zit ook vol interesse het internet af te struinen, op zoek naar een leuke tablet met Android. Het moet een vervanging van een laptop worden die ik nu altijd op de bank heb liggen. Voornamelijk gebruik: Internet en mail checken.

Nu ben ik bang dat de meeste websites niet echt lekker te lezen zijn met Android, i.v.m. de beperking qua resolutie. Ik zie dat veel tablets 1024x 600 hebben, maar alle Android versies tot 3.0 ondersteunen toch maar 840x 480 resolutie? Dan moet je constant door het beeld scrollen om een internetpagina goed te kunen zien.

Ik denk dat ik maar de kat even uit de boom moet kijken totdat er tablets met Gingerbread verschijnen. Alleen zal dat nog wel even duren.
Op een iPhone 3G kan ik ook goed internet, bekijk het eens zo: je Laptop scherm van 15inch heeft ook niet 2.732 x 1.536 of wel? Waarom moet een 7inch scherm dan een resolutie van een 15inch scherm hebben?

Ik weet vreemde vergelijking maar zo is het wel, er worden resolutie's op mobieltjes gestampt die bij een grotere scherm thuis horen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Daar heb je gelijk in, maar de meeste websites zijn gebouwd voor bezoekers met een minimale resolutie van 1024x768. Kun je dit niet beeldvullend zien, dan moet je scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:49:
Daar heb je gelijk in, maar de meeste websites zijn gebouwd voor bezoekers met een minimale resolutie van 1024x768. Kun je dit niet beeldvullend zien, dan moet je scrollen.
Volgens mij kun je dat wel beeld vullend zien, Android is een mobiele OS en volgens mij niet veel anders als iOS dus zou je gewoon een pagina beeldvullend kunnen zien na je uit zoomt en daarbij zijn er veel apps speciaal geoptimaliseerd voor Android.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 11:26 ]

Verwijderd

Snowdog schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:03:
[...]

http://www.slatedroid.com...-not-armv7-a8-cortex.html

De Zenithink is dus de A8 die een ARM11 is, dus als ik zo beetje goed begrijp is enige die op moment een A81E erin heeft, die tablet die jij linkte.

Want op Ebay linken ze allemaal 1Ghz Apad's maar ik geloof dat gewoon of Telechips zijn of ze hebben 650+550 en daar 1Ghz van gemaakt.

Niemand die een Apad 7 wil met Android 2.1 en Telechips 9201 800mhz ( kan zijn dan ie 720mhz heeft en geen 800mhz ) en 256mb ram en 2gb intern, uitbreidbaar tot 16gb met tf kaartje.

Als ik er 5 koop namelijk krijg ik wholesale korting, dan zijn ze 111€ en met verzendkosten is dat 151€

Wel komen er nog eventuele douane kosten bij en das direct de reden waarom ik er geen echte handel in zou drijven, als er 3 man die mee willen doen dan kan ik die wholesale kopen en stuur ik ze vanuit China naar jullie ( Nee ik neem ze niet mee in vliegtuig, dat mag niet want ik mag er alleen invoeren voor eigen gebruik, zie de douane site )

Zonder korting kost ie 132€ en dan nog eens 41€ verzendkosten.

De 19e wil ik uiterlijk bestellen, want 28 Augustus verlaat ik China. En als je mee wilt doen, ik verwacht betaling vooruit, en maximaal 4 man kunnen mee doen, maar 3 is al voldoende.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 09:40 ]

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik vind de douanekosten en de verzendkosten te hoog. Sowieso wil ik liever een 10" tablet. 111 euro is wel goedkoop, maar dan waarschijnlijk nog 75 euro erbij aan verzendkosten en doune en dan is het niet meer zo interessant.

Verwijderd

HellBeast schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:09:
Ik vind de douanekosten en de verzendkosten te hoog. Sowieso wil ik liever een 10" tablet. 111 euro is wel goedkoop, maar dan waarschijnlijk nog 75 euro erbij aan verzendkosten en doune en dan is het niet meer zo interessant.
Verzendkosten zijn vrij transparent hoor http://www.ems.com.cn/serviceguide/e-zi-fei-biao-zhun.html en schijnt normaal te zijn.

Maar goed de Douane is niet mijn probleem he, en je hebt 10 inch tablets http://item.taobao.com/item.htm?id=5108982302 de specs kloppen alleen niet bij deze, schijnt een arm11 te zijn en niet arm8.

Ga eens kijken op ebay wat voor een Rockchip versie gevraagd word gevraagd gemiddeld ( € 175 ) en 19% btw over 151 ( Ik zet natuurlijk wel even een mindere waarde erop ), is ongeveer 180€.

Ik noem dat niet duur als je dan ook nog de betere versie hebt, maar goed je kunt niet voor een dubbeltje in eerste rij staan hoor en ik verdien er geen cent op mocht ik dit doen, ja € 111 vindt ik ook goedkoop.

Ik zou wel op doaune verklaring kunnen zetten waarde 100$, maar ik kan niet voorkomen dat dat je niet hoeft te betalen, kan er ja moeilijk op zetten waarde € 20 dat geloven ze toch nooit. Overigens denk je niet dat de maximale resulotie van Android niet te klein is voor 10 inch?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 10:43 ]

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:35:
[...]

De Zenithink is dus de A8 die een ARM11 is, dus als ik zo beetje goed begrijp is enige die op moment een A81E erin heeft, die tablet die jij linkte.

Want op Ebay linken ze allemaal 1Ghz Apad's maar ik geloof dat gewoon of Telechips zijn of ze hebben 650+550 en daar 1Ghz van gemaakt.

Niemand die een Apad 7 wil met Android 2.1 en Telechips 9201 800mhz ( kan zijn dan ie 720mhz heeft en geen 800mhz ) en 256mb ram en 2gb intern, uitbreidbaar tot 16gb met tf kaartje.

Als ik er 5 koop namelijk krijg ik wholesale korting, dan zijn ze 111€ en met verzendkosten is dat 151€

Wel komen er nog eventuele douane kosten bij en das direct de reden waarom ik er geen echte handel in zou drijven, als er 3 man die mee willen doen dan kan ik die wholesale kopen en stuur ik ze vanuit China naar jullie ( Nee ik neem ze niet mee in vliegtuig, dat mag niet want ik mag er alleen invoeren voor eigen gebruik, zie de douane site )

De 19e wil ik uiterlijk bestellen, want 28 Augustus verlaat ik China. En als je mee wilt doen, ik verwacht betaling vooruit, en maximaal 4 man kunnen mee doen, maar 3 is al voldoende.
Heb je ook precieze specificaties van deze tablet?

-= Very annoying forum person =-

• Snowdog
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:35:
[...]

je kan ze ook meenemen in je bagage en vanuit nl sturen, denk dat er zon 90% kans is dat je niet gepakt wordt :P als iedereen hier ermee instemt om zijn deel van de boete te betalen dan lijkt me dat eigenlijk een betere optie :P
gewoon niet in je handbagage doen en dan komt t er waarschijnlijk wel doorheen... tenminste als ik de verhalen mag geloven :P heb t zelf nog nooit gedaan, wel andersom, dat geeft zeker zelden problemen :P
Als je toch verstuurt moet je trouwens met china post versturen (airmail) dat kost 20 euro ofzo (150 rmb if i remember correct), heb er zelf ook een naar nederland verstuurd paar weken terug... maar goed ze kunnen het je wel moeilijk maken, want op het eerst postkantoor waar ik hier kwam zeiden ze dat ze niet wisten hoe dat werkte en ze waren te lui om t op te zoeken en dus kon ik t niet versturen... op het 2e ging het gelukkig beter :P maja zo werkt dat hier in china... koers van euro:rmb is deze week beter wat beter dan afgelopen tijd (al is t nog veel slechter als t was eind 2009) , dus doe je voordeel :P

Verwijderd

master_viper schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:03:
[...]

Heb je ook precieze specificaties van deze tablet?
Ja heb ik hoor, maar zijn wel vertaald van Chinees.

Software versie: Android 2.1
Kan geupgrade worden naar Android 2.2: Ja
Werkgeheugen: 256MB Ram
Interne hardeschijf: 2GB
Multitasking: Ja
Ondersteund meerdere accounts: Ja
Ondersteund 3G: Wanneer de support er is ja, momenteel niet ( Dat is wat ik uit de vertaling begrijp )
Google Maps: Nieuwe versie
Globale zoekopdracht: Ja
Personalize: Ja
CPU: Telechips 8902
Kloksnelheid: 800Mhz
Batterij vermogen: 3000 mAH 7.4v ( Zelfde vermogen als de iRobot Apad heeft )
Memory slot: Tf ondersteund tot 16gb ( Tot 32 schijnt niet waar te zijn )
Ondersteunde video formaten: MKV、AVI、RM/RMVB、FLV、DAT、VOB、WMV、MPG、MPEG-1、MPEG-2、MPEG-11、MP4/M4V、VC-1
DSP: 1080P HD
Wifi: WIFI 802.11b/g
HDMI: 1080P
Webcam:

Evaluatie: Geavanceerde vijf-sterren-systeem. Hardware ondersteuning van een goede, snelle snelheid. CPU geconfigureerd hoge kwaliteit audio-en visuele effecten, uitvoerbaarheid, economie, ontwikkeling, kosten-effectief is ( Sorry had geen zin om deze zin te verbeteren.
Snowdog schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:23:
[...]

je kan ze ook meenemen in je bagage en vanuit nl sturen, denk dat er zon 90% kans is dat je niet gepakt wordt :P als iedereen hier ermee instemt om zijn deel van de boete te betalen dan lijkt me dat eigenlijk een betere optie :P
gewoon niet in je handbagage doen en dan komt t er waarschijnlijk wel doorheen... tenminste als ik de verhalen mag geloven :P heb t zelf nog nooit gedaan, wel andersom, dat geeft zeker zelden problemen :P
Als je toch verstuurt moet je trouwens met china post versturen (airmail) dat kost 20 euro ofzo (150 rmb if i remember correct), heb er zelf ook een naar nederland verstuurd paar weken terug... maar goed ze kunnen het je wel moeilijk maken, want op het eerst postkantoor waar ik hier kwam zeiden ze dat ze niet wisten hoe dat werkte en ze waren te lui om t op te zoeken en dus kon ik t niet versturen... op het 2e ging het gelukkig beter :P maja zo werkt dat hier in china... koers van euro:rmb is deze week beter wat beter dan afgelopen tijd (al is t nog veel slechter als t was eind 2009) , dus doe je voordeel :P
Ja dat kan maar als ik gepakt wordt met 5 Apads ( Er moeten er toch echt 2 verstuurd worden wil ik die korting krijgen ), dan heb ik helemaal geen meer want dan worden ze alle 5 in beslag genomen, want je mag er maar 3 mee en stel je voor je wordt eruit gepikt en ze gaan je grote bagage controleren dan ben je ze dus alle 5 kwijt.

Dat risico wil ik echt niet lopen, we mogen allang blij zijn dat de wetgeving zulke gaten heeft dat ze zeggen dat je 3 mee mag nemen voor eigen gebruik.

Ik weet ook dat niet iedereen gecontroleerd wordt.

Dus 2 man kunnen hem via mij kopen dan neem ik ze mee in bagage, maar dan geld de korting niet, maar is da € 132 en inclusief verzenden rond ik af naar € 145 als dat goed is.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 08:54 ]

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Is het scherm capacitief or resistief? Kan ik niet in de specs terugvinden.

• fotografie999
  • Niet online
Ga er maar vanuit dat het resistief is

Verwijderd

HellBeast schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:36:
Is het scherm capacitief or resistief? Kan ik niet in de specs terugvinden.
Resistief, maar dat werkt ook goed.

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:34:
[...]
[...]
Ja dat kan maar als ik gepakt wordt met 5 Apads ( Er moeten er toch echt 2 verstuurd worden wil ik die korting krijgen ), dan heb ik helemaal geen meer want dan worden ze alle 5 in beslag genomen, want je mag er maar 3 mee en stel je voor je wordt eruit gepikt en ze gaan je grote bagage controleren dan ben je ze dus alle 5 kwijt.

Dat risico wil ik echt niet lopen, we mogen allang blij zijn dat de wetgeving zulke gaten heeft dat ze zeggen dat je 3 mee mag nemen voor eigen gebruik.

Ik weet ook dat niet iedereen gecontroleerd wordt.

Dus 2 man kunnen hem via mij kopen dan neem ik ze mee in bagage, maar dan geld de korting niet, maar is da € 132 en inclusief verzenden rond ik af naar € 145 als dat goed is.
Deze tablet kun je hier voor minder dan 1000RMB (<115 euro) vinden. Dus als je iets beter je best doet met zoeken dan vind je goedkopere zonder er 5 te moeten kopen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Volgers van de Adam tablet... Slashgear heeft part 2 gepost

http://www.slashgear.com/...pricing-and-more-1297402/

Legion 7i i9 3080 32gb

• shakedown
OK dan weten we nu dus dat Notion Ink pas in februari/maart 2011 te verkrijgen is... Daar ga ik niet op wachten. dat duurt nog een half jaar! Nah, voor de tussen tijd dan maar een iPad 16gb wifi halen dus... pff jammer. Ik had gehoopt dat het nog dit jaar mogelijk was...

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

shakedown schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:14:
[...]

OK dan weten we nu dus dat Notion Ink pas in februari/maart 2011 te verkrijgen is... Daar ga ik niet op wachten. dat duurt nog een half jaar! Nah, voor de tussen tijd dan maar een iPad 16gb wifi halen dus... pff jammer. Ik had gehoopt dat het nog dit jaar mogelijk was...
Bah, ik had ook mijn oog hierop. Maar dan zou ik 3/4 jaar moeten wachten. Daar heb ik weinig zin in. Zitten er gelijkwaardige modellen aan te komen van concurrenten rond eind dit jaar?

• leosand
HellBeast schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:13:
[...]

Bah, ik had ook mijn oog hierop. Maar dan zou ik 3/4 jaar moeten wachten. Daar heb ik weinig zin in. Zitten er gelijkwaardige modellen aan te komen van concurrenten rond eind dit jaar?
volgens mij de hp en de acer maar dat zal wel q1 2011 worden maarja als ze slim zijn q4 2010 aangezien kerst periode

• shakedown
HellBeast schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:13:
[...]

Gelijk waardig weet ik niet (Tegra2, Pixel QI en 365 graden camera), maar als het goed is zal er rond de herfst een push komen van samsung, msi, asus enz. Ik neem dan aan dat die dan wel voor de kerst hier in Nederland te verkrijgen zijn. Al wordt dan nog een maandje langer wachten niet zo'n probleem meer...

Edit: nieuw bericht op Notion Ink Blog.

http://notionink.wordpress.com/

[ Voor 5% gewijzigd door shakedown op 12-08-2010 21:28 ]

• leosand
Coming back on pricing, we want is cheap as well. I don’t think profit is in hardware. It lies in the ecosystem. And when the best hardware can be clubbed with a massive eco-system, you are talking about a revolution. There are unusual barriers in hardware which will not allow anyone to reduce prices below a certain level. Reason I think is, as soon as a component hits large-scale manufacturing to become cheaper, next generation, better and faster component is available at the same. You probably have noticed this with Apple a lot.

How do we break this? Well we have ideas. But probably I will explain that with Adam 2.

Currently we will ship LCD and PQ Variants. Both available in Wi-fi only and 3G modes. I believe you will get a range of around $399 to $498 for these four. (Please remember I haven’t taken the fluctuations, so be little sceptical). We are also working on reducing it further down (let’s leave the good news for the future).

dusssss ecosystem ...
maar goed dat word dus echt januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:39:
[...]

Deze tablet kun je hier voor minder dan 1000RMB (<115 euro) vinden. Dus als je iets beter je best doet met zoeken dan vind je goedkopere zonder er 5 te moeten kopen.
Heb je ook een bron? Want met Discount kon ik 5 voor 960rmb per stuk krijgen, das wholesale. En voor jou informatie ik ben op vakantie dus ga echt niet heel China af zoeken hoor, ik bestel gewoon op toabao.

En ik zit in Guangzhou en niet Hangzhou.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 05:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Ik wou ook een Notion Ink, dan maar wachten op goede reviews van een cheap ass China tablet

[ Voor 67% gewijzigd door Michie23 op 13-08-2010 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 05:42:
[...]

Heb je ook een bron? Want met Discount kon ik 5 voor 960rmb per stuk krijgen, das wholesale. En voor jou informatie ik ben op vakantie dus ga echt niet heel China af zoeken hoor, ik bestel gewoon op toabao.

En ik zit in Guangzhou en niet Hangzhou.
guang moet goedkoper zijn dan hang lijkt me, gewoon op taobao zoeken goedkoper dan op taobao vind je t toch neit (als er aardig aantal aanbieders zijn iig), dan ff wel checken of ze credible zijn en bestellen maar :P
geven vaak ook wel korting als je 5 bestelt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

guang moet goedkoper zijn dan hang lijkt me, gewoon op taobao zoeken goedkoper dan op taobao vind je t toch neit (als er aardig aantal aanbieders zijn iig), dan ff wel checken of ze credible zijn en bestellen maar :P
geven vaak ook wel korting als je 5 bestelt ofzo...
Ja als ik 5 bestel krijg ik ze voor 111€ maja ik zoek ook gewoon op taobao en bij wholesale krijg je korting maar ik ga er ja geen 5 kopen, dus zijn ze duurdere ( Die Chinezen zijn ook niet dom hoor ), en sowieso krijg die tablets maar eens kwijt in Nederland, stel je vraagt er 200€ voor, ik ben vrij wel zeker dat je ze dan moeilijk kwijt krijgt en er vanuit gaande dat ze 180€ uiteindelijk kosten omdat ze verzonden moeten worden en dan de doaune belasting komt heffen.

Ja in vliegtuig mee nemen, maar als ze je koffer op schiphol controleren ben je verder van huis, dus met 3 zit je veilig maar met 5 loop je risico als je gecontroleerd word.

En als het geen kopieën waren en je werd gecontroleerd dan had je ook een probleem wat je mag maar 400€ belasting vrij invoeren, ja leuk land Nederland, overal belasting over heffen ook als het niet eens in NL verkocht wordt.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:57:
[...]

Ja als ik 5 bestel krijg ik ze voor 111€ maja ik zoek ook gewoon op taobao en bij wholesale krijg je korting maar ik ga er ja geen 5 kopen, dus zijn ze duurdere ( Die Chinezen zijn ook niet dom hoor ), en sowieso krijg die tablets maar eens kwijt in Nederland, stel je vraagt er 200€ voor, ik ben vrij wel zeker dat je ze dan moeilijk kwijt krijgt en er vanuit gaande dat ze 180€ uiteindelijk kosten omdat ze verzonden moeten worden en dan de doaune belasting komt heffen.

Ja in vliegtuig mee nemen, maar als ze je koffer op schiphol controleren ben je verder van huis, dus met 3 zit je veilig maar met 5 loop je risico als je gecontroleerd word.

En als het geen kopieën waren en je werd gecontroleerd dan had je ook een probleem wat je mag maar 400€ belasting vrij invoeren, ja leuk land Nederland, overal belasting over heffen ook als het niet eens in NL verkocht wordt.
dacht dat je zelf er 5 wilde kopen, maar goed anders krijg je geen korting scheelt waarsch toch maar 10% ofzo... dus zoveel is dat niet... zou ze ook niet op eigen risico meenemen als je niet ingedekt zit (door anderen die de kosten betalen, je neemt het risico immers voor hun).
Taobao is iig volgens mij wel goeie graadmeter voor prijs, veel goedkoper ga je t niet tegenkomen, eerder duurder denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad en je hoeft niet met die Chinezen liggen te onderhandelen, fijne van Taobao ( Chinese eBay )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kan dus onder de 1000 zitten en die shops zitten ook gewoon op Taobao. Gewoon creatief zoeken. Maar als je nu nog in Guangzhou zit hoef je niet op Taobao te zoeken aangezien de computer centers daar deze tablets ook hebben. Beetje onderhandelen terplekke en meestal kun je minimaal op de Taobao prijs komen. Hier in Hangzhou alleen de T7 van Smartdevices in een winkel. Andere tablets zijn nog 1.5 of 1.6 en met een Rockchip.

Vandaag nog voor zaken in Shanghai geweest en had nog wat tijd en ben naar 2 computer centers geweest en daar hadden ze ook maar heel weinig Android tablets. Als je er naar vroeg dan kwamen er meer ;) . Ze verdienen waarschijnlijk veel meer aan de iPads. Misschien niet aan het apparaat zelf, maar meer aan de accessoires.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wat ik bedoel ze hebben hoogsten de low end modellen zoals deze Wikipedia: iPed en ja ze kosten dan ook niks maar is ook niet zo goed, en als je geluk hebt kom je een Rockchip tegen maar toen ik in Gangding was met mijn Chinese vriendin zijn we maar een Rockchip tegen gekomen.

Als ik ze toevallig tegen zou komen dan zal ik vast wel even kijken, maar wat mij in Gangding op viel is dat ze moeilijk te vinden zijn, en die plaatsen waar de grote merken zitten vindt je ze helemaal niet, dus die high end modellen vindt je niet zo makkelijk in computer shops.

Mocht je in Shanghai goeie plekken weten waar je ze gezien heb laat dan even weten in dit topic, is wel zo fijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
shakedown schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:14:
[...]

Ik had er al een tijdje geen vertrouwen meer. Als je een hoort dat ze enkele weken geleden "opnieuw" (en klaarblijkelijk nu weer) specs aan het veranderen waren en praten over diverse versies dan is er iets niet pluis. Zeker als je moeite hebt om uberhaupt 1 toestel op de markt te kunnen brengen En wanneer investeerders er de brui aan geven dan is dat ook een teken aan de wand. Neen, ik wacht niet meer op die adam tablet.

Ik vind heel de situatie rond android tabletten trouwens enorm frustrerend. Had gedacht dat ik rond deze periode op zijn minst van een gerenomeerd merk een tablet zou kunnen kopen liefst met een tegra 2, maar niets is minder waar.

EDIT: zijn er trouwens alternatieven aangekondigd die ook gebruik maken van een pixelqi scherm ?

[ Voor 12% gewijzigd door simplicidad op 14-08-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 07:53:
Das wat ik bedoel ze hebben hoogsten de low end modellen zoals deze Wikipedia: iPed en ja ze kosten dan ook niks maar is ook niet zo goed, en als je geluk hebt kom je een Rockchip tegen maar toen ik in Gangding was met mijn Chinese vriendin zijn we maar een Rockchip tegen gekomen.

Als ik ze toevallig tegen zou komen dan zal ik vast wel even kijken, maar wat mij in Gangding op viel is dat ze moeilijk te vinden zijn, en die plaatsen waar de grote merken zitten vindt je ze helemaal niet, dus die high end modellen vindt je niet zo makkelijk in computer shops.

Mocht je in Shanghai goeie plekken weten waar je ze gezien heb laat dan even weten in dit topic, is wel zo fijn.
zou iig xujiahui uitchecken daar zit grootste comp mall(s), maar goed volgens mij ga je zoals je al aangaf daar weinig vinden en prijzen cheaper dan taobao ga je niet vinden, dus zou je de moeite besparen tenzij je ff wilt uittesten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, er zijn dus wel tablets die sneller zijn dan de iPad, maar zijn deze er ook als cheap Android?

http://www.macfreak.nl/ni...ws-7-slate-vs-apple-ipad/

Lees niet echt veel hoopvolle zaken in dit topic, jammer, maar bovenstaand filmpje laat zien dat het wel mogelijk moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:25:
Kijk, er zijn dus wel tablets die sneller zijn dan de iPad, maar zijn deze er ook als cheap Android?

http://www.macfreak.nl/ni...ws-7-slate-vs-apple-ipad/

Lees niet echt veel hoopvolle zaken in dit topic, jammer, maar bovenstaand filmpje laat zien dat het wel mogelijk moet zijn.
denk je zelf dat je een 500 euri ipad kan vervangen door een apparaatje van 100-200 euro met dezelfde prestaties? :P natuurlijk niet, je kan vast wel een goeie android tablet bouwen met soortgelijke prestaties maar dat gaat dan toch ook minimaal 350-450 euro kosten ofzo schat ik :P
die gaan ook wel komen, denk dat de gemiddelde persoon in deze topic niet echt op zoek is naar zo'n tablet en wellicht is android (vooralsnog) dan ook niet echt het beste besturingssysteem voor zo'n tablet.
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:

-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.