Het grote Android Tablet topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 180.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
waar kan ik een custom firmware downloaden en hoe moet ik die instaleren? ik heb een apad/irobot en dus en de gewone versie: http://www.irobotandroid....act=viewProd&productId=15 (dus niet de rockchip versie)
dit omdat mijn apad nu regelmatig tijdens het opstarten uitvalt en het enige wat helpt is om het schuifje aan de zijkant een keer uit/aan te zetten. maar dat helpt niet als hij al opgestart is. ook brand het rode lampje niet meer wat anders aan gaat als je hem aan de lader legt. deze knippert alleen een keer snel als je op de home aan/uit toets drukt. ik heb ook al een andere lader geprobeerd en hier hetzelfde probleem. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSt@rter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik kom net trouwens op SlateDroid een waarschuwing tegen mbt de ZT-180. Zie: http://www.slatedroid.com...aking-Not-ARMv7-A8-Cortex

It has been confirmed in China that the Zenithink ZT180 / Wiipad does NOT have ARMv7 A8 Cortex CPUs. In addition to many hardware quality control issues, the CPU has been confirmed to be an ARM 11 variant, with the Android OS running with the highly unstable JIT Dalvik engine (stable only in Android 2.2). This also means this device is NOT flash capable. Be warned Bewerkt door i2Paq op 01-08

Ik heb wiipad.us maar een mail gestuurd, maar voorlopig lijkt het erop dat ook zij door de chipleverancier zijn belazerd. 8)7
Ben erg blij dat ik mijn order vannacht niet afgerond heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De ZT-180 is een chip van een andere fabriekant dit ZT heeft omgelabeld. Daarbij hebben ze beweerd dat het een ARMv7 Cortex A8 cpu was terwijl het een ARMv6 cpu is. In hoeverre de verschillende fabriekanten dat wisten laat ik in het midden, maar tot nu toe lijkt het gewoon fraude geweest te zijn met de specs.

Op 1GHz is het nog steeds een snelle CPU, maar bij lange na niet zo snel als de huidige moderne telefoons. Je zou het kunnen vergelijken met een Milestone die niet overgeklokt is (550MHz Cortex A8). Dat de DALVIK JIT engine in Android 2.1 is meegebakken is wel een punt aangezien die niet stabiel is, maar de CPU scores wel enorm worden geboost.

Al met al heeft ZT hier lopen sjoemelen en fabriekanten niet goed opgelet. De tablets worden slechts inelkaar gezet terwijl ZT de CPU boards levert en de software.

Nu is de Telechip van Koreaanse makelij en een ARMv6 cpu. Op 720/800MHz is de chip sneller dan de vorige generatie mobiele telefoons, maar bij lange na niet zo snel als de huidige. Voordeel is wel dat een 3D chip is meegebakken voor 3D accelleratie.

Ik ga zelf de 7" tablet bestellen denk ik. Aangezien ik tegenwoordig in China woon is het iets makkelijker voor mij. Iemand spullen uit China?

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:40
Als je verder leest in het forum, dan zijn de meningen verdeeld over de betrouwbaarheid van de bron, het schijnt van een fake website te komen.

Ik heb de Wiipad (http://www.wiipad.us) besteld maar heb rekening gehouden dat het een product uit China is.
Je kunt van alles verwachten...Positief en negatief

[ Voor 46% gewijzigd door Evos op 02-08-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

FYI Ze hebben de http://www.notionink.in site flink onder handen genomen..

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 10:14

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Evos schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:13:
Als je verder leest in het forum, dan zijn de meningen verdeeld over de betrouwbaarheid van de bron, het schijnt van een fake website te komen.

Ik heb de Wiipad (http://www.wiipad.us) besteld maar heb rekening gehouden dat het een product uit China is.
Je kunt van alles verwachten...Positief en negatief
Neemt niet weg dat veel site's waar deze verkocht worden hun specs aanpassen.

Tijd zal het leren.

[ Voor 0% gewijzigd door i2Paq op 02-08-2010 13:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 17:13

Mars Warrior

Earth, the final frontier

markklok schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:27:
FYI Ze hebben de http://www.notionink.in site flink onder handen genomen..
Ziet er heel chique uit moet ik zeggen!

Maar lees ik nu dat de Adam slechts WiFi b/g gaat ondersteunen, en geen n :?

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

kiddyl schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 06:13:Ik ga zelf de 7" tablet bestellen denk ik. Aangezien ik tegenwoordig in China woon is het iets makkelijker voor mij. Iemand spullen uit China?
Ik heb net met een 7" gespeeld, ik vindt het scherm aan de kleine kant.

Ik ben het met je eens dat die knoppen super handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 14:56
De site van Notion Ink ziet er nu inderdaad een stuk gelikter uit.
Echter de link naar Genesis is verdwenen, zou dit betekenen dat de SDK voor de APS-ontwikkelaars binnenkort beschikbaar komt???
Dat 802.11-N niet aanwezig is deert mij niet zo, jammer maar geen breekpunt voor mij.
Als de prijs en leverdatum maar snel bekend wordt, de specs zijn iig. in orde.
... Ik kan niet wachten tot dit apparaat in mijn handen ligt. :)

Mis trouwens nu de foto's van de zijkanten e.d.
Zou mooi zijn om het final design te aanschouwen...

[ Voor 10% gewijzigd door SimonBenson op 02-08-2010 14:46 . Reden: mis foto's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 13:50

GerritGekke

Gamechanger

Mars Warrior schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:22:
[...]

Ziet er heel chique uit moet ik zeggen!

Maar lees ik nu dat de Adam slechts WiFi b/g gaat ondersteunen, en geen n :?
Ik zie het probleem niet echt. N is vanaf 100 Mbps dat kan oplopen tot 540 Mbps, wat heb je aan zo`n snelheid op een tablet? (niks) De b/g is best genoeg, het staat leuk als het n ondersteunt.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 17:13

Mars Warrior

Earth, the final frontier

GerritGekke schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

Ik zie het probleem niet echt. N is vanaf 100 Mbps dat kan oplopen tot 540 Mbps, wat heb je aan zo`n snelheid op een tablet? (niks) De b/g is best genoeg, het staat leuk als het n ondersteunt.
Ik heb geen idee of het daadwerkelijk een probleem is/wordt/kan zijn, maar de iPad bijv. heeft n en heeft geen problemen om vanaf een server zonder onderbrekingen 30Mbps M-JPEG's te streamen, iets wat met b/g volgens mij niet mogelijk is.

Het zou zonde zijn als dat op een beest als de Adam niet zou kunnen doordat het draadloos netwerk een beperkende rol speelt :D

Note: of je kwalitatief op zo'n klein scherm zo'n hoge bitrate echt nodig hebt is natuurlijk een goede vraag, 2Mbps mkv's (h.264) zien er al heel goed uit, en dat zou voor g geen enkel probleem vormen natuurlijk

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
android 2.2 is uit voor de A81E en t schijnt weer wat beter te werken met power management en youtube.. Helaas kan ik m nog niet testen aangezien mn cardreader kapoet is ;(
Zal t morgen wel ff proberen :P In ieder geval een van de betere tablets out there denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:06
en we hebben een nieuwe kandidaat !

smartbook-surfer-android-tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Voor meer info over de smartbook (foto's en filmpje) zie http://www.touchmemobile....uro-in-deutschland-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Deze komt ook uit China en mist dus 2 knoppen. Er zijn andere versies beschikbaar met 3 knoppen voor ongeveer 10 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
kiddyl schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:26:
Deze komt ook uit China en mist dus 2 knoppen. Er zijn andere versies beschikbaar met 3 knoppen voor ongeveer 10 euro extra.
Aangezien jij nu in China woont heb je daar al een 10 of 12 inch android op de markt gezien met 3 knoppen?
je zit wat dichter bij het vuur he ;)
en heb jij je 7 inch al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

St@m schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:17:
[...]

Vandaag maar de stad in geweest op zoek naar een adapter.. helaas, niets nada noppes wilde werken :/
Mail gestuurd naar merimobiles.. en.. na de eerdere fantastische service, nu weer hoor. Een gratis adapter komt naar me toe :D
Nou, de nieuwe adapter werkt ook niet, de batterij dus dood. Apad blijft wel aan terwijl hij aan de lading ligt, maar wordt niet opgeladen.
Nu wordt er vanuit merimobiles verwacht dat ik het device opstuur naar China om het daar te laten maken.
Daar heb ik dus echt geen zin in en de eisen die ze stellen:
When shipping back a product, we will only accept products that are being shipped back by regular post exemple: USPS, Make sure you declare a maximum value of 40$ and declare DEFECTIVE Mp4, failure to respect these information will result in us refusing the package and it will be returned back to the sender. Once the package is shipped please inform us if you have a tracking number as we will be waiting to receive the package. Once the package is receive we will repair or replace the product and send it back to you, repairing takes approximately 1-2weeks. We will than send it back to you at our cost and inform you of the shipment tracking number.
Gaat me dat een shitload aan geld kosten :/ Bij DHL, TNT, UPS kost het verzenden rond de 100 euro.. en ik ga dus echt niet via de gewone post versturen, dan komt dat ding nooit aan (of zeggen ze dat die niet aankomt) En wanneer het pakket weer deze kant opkomt kan ik zeker weer douane kosten betalen.
Jammer dit.. Dag 200 euro :') ;w

Dat gaan we dus niet meer doen, dure dingen uit China halen. Ik ga wel sparen voor een apparaat wat hier straks in Nederland op de markt is, want ik wel een tablet :P

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 03-08-2010 22:47 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Nog +11 uur te gaan en dan is de aanbieding voorbij.

Afbeeldingslocatie: http://igcn-backoffice.shopzonline.nl/webshop/250px/ereader.jpg
€ 199,95

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Niet echt een aanbieding ::P
Jammer voor de mensen die hem kopen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
St@m schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:46:

Gaat me dat een shitload aan geld kosten :/ Bij DHL, TNT, UPS kost het verzenden rond de 100 euro.. en ik ga dus echt niet via de gewone post versturen, dan komt dat ding nooit aan (of zeggen ze dat die niet aankomt) En wanneer het pakket weer deze kant opkomt kan ik zeker weer douane kosten betalen.
Jammer dit.. Dag 200 euro :') ;w

Dat gaan we dus niet meer doen, dure dingen uit China halen. Ik ga wel sparen voor een apparaat wat hier straks in Nederland op de markt is, want ik wel een tablet :P
Denk dat je wel gewoon goedkope manier kan verzenden, komt voor mij iig altijd aan, kost geloof ik iets van 15 euro (TNT). Is volgens mij ook verzekerd tot bepaald bedrag? Dus misschien kan je met zo'n brakke ipad maar beter hopen dat ie kwijtraakt ^^ Als je al een keer invoerkosten hebt betaald kan je die rekeningen gewoon laten zien dan hoef je uiteraard niet nog een keer te betalen lijkt me. Gaat je bij mekaar wel iets van 30-40 euro kosten, maar goed, da's nog wel een verschil met 200 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
De eerste serieuze tablet is er dan eindelijk.

De Malata SMB-A1011

Afbeeldingslocatie: http://www.malata.com/Product_Images/EnVer/EnVer_middle_201072810404218.jpg

Specs:

NVidia Tegra 2 1GHz CPU
Multi-touch
Android 2.1 en update naar 2.2
3 Android knoppen
HDMI out
Wifi 802.11B/G
G-sensor

Hij staat inmiddels ook op de site van de fabrikant! http://www.malata.com/en/...il.aspx?classid=661&id=82

En hier op de youtubes YouTube: Malata A1011 Tegra 2 Tablet im Kurztest

[ Voor 19% gewijzigd door sjer op 04-08-2010 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Apart, bij de specificaties staat dat er er een Samsung-processor met Cortex A8-core in zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Snowdog schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 01:02:
[...]

Denk dat je wel gewoon goedkope manier kan verzenden, komt voor mij iig altijd aan, kost geloof ik iets van 15 euro (TNT). Is volgens mij ook verzekerd tot bepaald bedrag? Dus misschien kan je met zo'n brakke ipad maar beter hopen dat ie kwijtraakt ^^ Als je al een keer invoerkosten hebt betaald kan je die rekeningen gewoon laten zien dan hoef je uiteraard niet nog een keer te betalen lijkt me. Gaat je bij mekaar wel iets van 30-40 euro kosten, maar goed, da's nog wel een verschil met 200 :P
Ja, je hebt gelijk. Gisteravond ook nog contact met Merimobiles gehad en ze wilden ook dat ik hem gewoon via TNT zou versturen, zou wel aankomen volgens hun. Nouja, 15 euro wil ik er nog wel een keer aan uitgeven.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
sjer schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 02:58:
De eerste serieuze tablet is er dan eindelijk.

De Malata SMB-A1011

[afbeelding]

Specs:

NVidia Tegra 2 1GHz CPU
Multi-touch
Android 2.1 en update naar 2.2
3 Android knoppen
HDMI out
Wifi 802.11B/G
G-sensor

Hij staat inmiddels ook op de site van de fabrikant! http://www.malata.com/en/...il.aspx?classid=661&id=82

En hier op de youtubes YouTube: Malata A1011 Tegra 2 Tablet im Kurztest
ziet er idd aardig uit maar waar lees je dan dat er een update uitkomt?
al winkel gevonden die het levert?
zal denk ik ook pas rond december uitkomen
maarja dan zijn de acer en hp ook waarschijnlijk uit gekomen... keuzes zijn/worden dan moeilijk....

Ik denk dat ik inderdaad nog even een paar maandjes wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Net op de blog van Notion Ink gelezen dat de Adam wel Wifi-N zal hebben.
Denk dat de introductie niet zo heel lang meer op zich laat wachten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
leosand schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:13:
[...]

ziet er idd aardig uit maar waar lees je dan dat er een update uitkomt?
al winkel gevonden die het levert?
zal denk ik ook pas rond december uitkomen
maarja dan zijn de acer en hp ook waarschijnlijk uit gekomen... keuzes zijn/worden dan moeilijk....

Ik denk dat ik inderdaad nog even een paar maandjes wacht.
Ik denk dat z'n acer of hp of welk andere ''bekend'' computer merk dan ook, er meer voor gaat vragen dan 250euro.
Daarom zijn die clone's voor veel mensen die niet meer dan(of moet het als zijn?) 200euro willen uitgeven een betere keuzen dan wss een acer dus wordt het er niet definitief moeilijker op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
SimonBenson schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:16:
Net op de blog van Notion Ink gelezen dat de Adam wel Wifi-N zal hebben.
Denk dat de introductie niet zo heel lang meer op zich laat wachten.. ;)
Dat zou mooi zijn. Ga er niet vanuit dat het internet daar veel sneller van wordt doch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
fotografie999 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:18:
[...]

Dat zou mooi zijn. Ga er niet vanuit dat het internet daar veel sneller van wordt doch?
Nee de chips kunnen waarschijnlijk de snelheid toch niet vol trekken maar je hebt er wel een stabielere verbinding vaak mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Rond welke prijs zal de Malata SMB-A1011 gaan hangen ?
Eindelijk een serieuze tablet.

Ik vind je moet minstens 10 inch nemen, anders heb je een iets te groot uitgevallen GSM.

Op zo een tablet kun je ook wel aardig typen denk ik, msn gaat dat een beetje vlot ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Kijk nu begint het tenminste ergens op te lijken.. Die SMB-A1011 zie er goed uit.
Hoop dat Notionink nu ook een beetje word gepushed om een releasedate te geven.. Anders gaan ze aardig wat klantjes mislopen.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Goed leesvoer voor Notion Ink Adam aanhangers:
Thinkdigit Adam-post
Staan ook nog wat foto's van het pre-production model zoals op de nieuwe web-site te zien is.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het uitzoeken van een android tablet. Ik zat te twijfelen tussen types van eken en de apads met rockchip. Maar op ebay staan zoveel verschillende of ontbrekende specificaties, dat je bij voorbaat al weet dat je wat anders krijgt dan verwacht. Ook is de levertijd van voornamelijk UK/DE aanbieders niet duidelijk, in tabellen moet je ruim 2 weken wachten voor levering naar NL.

Op een paar apparaten heb ik geboden, maar de rockchip gaat niet weg onder de 200 euro en de ekens komen op ongeveer 130 euro... dat is het gewoon niet waard.

Bij toeval ontdekte ik de Archos 7 home tablet, rockchip en goede accu voor 166 incl verzending en binnen 24 uur leverbaar bij pixmania... geen gezeur en geen slechte deal.

Maar ik wacht liever met echt geld uitgeven tot ik een normaal leverbare (het liefst 10" en goede accu) tablet tegen kom met simkaart ondersteuning, ik heb nml nog een onbeperkt laptop economy abo van T-mobile liggen. Ik heb nog gekeken naar de ZenPad 3, maar de 3G ondersteuning is twijfelachtig (alleen HDSPA?) de prijs van $250 valt wel weer mee.

Uiteindelijk ben ik voor de eken m001 gegaan, met name door de actieve community op slatedroid en het grote aanbod van custom roms met daarin verschillende verbeteringen. Specs doen natuurlijk onder voor de andere apparaten maar voor E 75 incl shipping (mits geen douane toeslag) is het een leuk probeersel om voorlopig mee te stoeien.

Ander alternatief was de ePad voor E 78, maar het is me niet duidelijk geworden welk type dit nou exact is.

Mijn tips:
EKEN M001, E 75 inc shipping bij DE: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39169
EPED (?), E 78 inc schipping bij BUYINCOINS: http://www.buyincoins.com...et-rj45-product-1851.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Waarom kies je voor een Rockchip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i2Paq schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:54:
Waarom kies je voor een Rockchip?
Ik heb er uiteindelijk niet voor gekozen, maar de eken m001 genomen met trage processor (volgens DEALEXTRME 600mhz, fabrikant zegt 533 mhz, community zegt 315 mhz).

Ik zou de rockchip hebben genomen voor een iets betere batterij en video playback mogelijkheden. Video zal op de m001 nml. moeilijk of nauwelijks gaan.

Even een opmerking voor rockchip geïnteresseerden, de met rockchip uitgevoerde tablets zijn de aPad's, deze zijn er in een V1 en een verbeterde V2. Dit kun je aan het apparaat zelf zien wanneer deze met een rode of blauwe led is uitgevoerd onder de homeknop, maar dit zie je nergens bij product specificaties op bijv eBay.

Verder is het zo dat de aangeboden rockchips op eBay allemaal dezelfde of verschillende foto's hebben (Dikke zwarte rand, zoals eken m003, dunne rand als grote iPhone) en weer verschillende eigen specs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Maar ik wacht liever met echt geld uitgeven ... is het een leuk probeersel om voorlopig mee te stoeien.
Ik denk dat je zo zult schrikken van die m001 dat je nooit weer een tablet in je handen wilt hebben xD

75 euro is inderdaad geen geld, maar je hebt ook 3x niks. Dus aan de andere kant ook weer zonde geld. Ik persoonlijk zou liever toch wat meer uit willen geven om te "stoeien" met een tablet.

En ik lees alleen maar ebay, waarom niet webshops uit china/hongkong e.d. die paypal accepteren? Dan ben je meestal nog voordeliger uit dan de handelaren van ebay. Dezen moeten namelijk ook wat provit hebben.

En dit Notion Ink Adam is echt BRUUUUT, ben benieuwd!!

[ Voor 4% gewijzigd door GerritGekke op 04-08-2010 16:06 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Nu ben ik op zoek voor iemand,
een 7 inch android tablet voornaamste gebruik is als e-reader.

en met een accuduur van ongeveer 6 uur, heeft iemand een idee.
of heeft iemand ervaringen met een goeie tablet die eboeken kan tonen en lang kan mee gaan qua accu duur

had al gekeken naar de eken serie en nog paar vage namen maar die hebben allemaal geen lange accu duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Gaat lastig worden denk ik, want de accu`s van de low bud tabs zijn niet echt sterk. Maar sommige kunnen 6u denk ik wel halen als je wifi uit zet en het contrast lager zet!

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerritGekke schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:04:
[...]

Ik denk dat je zo zult schrikken van die m001 dat je nooit weer een tablet in je handen wilt hebben xD

75 euro is inderdaad geen geld, maar je hebt ook 3x niks. Dus aan de andere kant ook weer zonde geld. Ik persoonlijk zou liever toch wat meer uit willen geven om te "stoeien" met een tablet.
Heb je eigenlijk ervaringen met het product zelf?

Ik weet wat ik kan verwachten, op youtube zie ik toch een aardige werking van het apparaat en de sladedroid community is ook redelijk positief gesteld en erg actief.

Verder geef ik liever 75 euro uit dan 175 euro, beide zijn immers nog niet toereikend voor wat ik er mee wil... maargoed dat moet iedereen voor zich weten.
En ik lees alleen maar ebay, waarom niet webshops uit china/hongkong e.d. die paypal accepteren? Dan ben je meestal nog voordeliger uit dan de handelaren van ebay. Dezen moeten namelijk ook wat provit hebben.
Vandaar dat ik ook op DE ben uitgekomen en deze plus BIC tipte, geef eens wat alternatieve pads/shops zou ik zeggen, dan word je bijdrage in dit topic tenminste wat interessanter dan zomaar wat roepen (naar mijn idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leosand schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:20:

of heeft iemand ervaringen met een goeie tablet die eboeken kan tonen en lang kan mee gaan qua accu duur

had al gekeken naar de eken serie en nog paar vage namen maar die hebben allemaal geen lange accu duur.
Dit ga je met geen enkele EKEN redden, gemiddelde aPad ook niet (3 - 5 uur) de archos 7 wellicht wel:
code:
1
2
3
Battery life5    
&#8226; Music playback time: up to 42 hours
&#8226; Video playback time: up to 7 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 09:48
Die Malata ziet er inderdaad wel leuk uit, alleen jammer dat, afgaand op het filmpje, het scherm als een gek spiegelt en als een gek vingerafdrukken aan trekt zo te zien...

Heeft iemand enig idee of er nog ergens een tablet op stapel staat die en capacitive multitouch en een wacomachtig pennetje biedt? Lijkt me ideaal om aantekeningen, notities, schema'tjes etc. op te maken. De HP Slate leek dat te gaan bieden, maar ja, HP durft het blijkbaar niet aan dat ding voor consumenten op de markt te zetten...

Trouwens, ben ik de enige waar de nieuwe notion ink site voor geen meter loopt? Heb het op twee toch echt niet langzame pc's geprobeerd en bij beiden is de site niet vooruit te branden. Op mijn game pc met E8400 wil het helemaal niet, op mijn nieuwe bak met athlon II X3 3GHz gaat het redelijk als ik een keer voorbij de initiele pagina ben, beide bakken met 4 GB ram, win 7-64, nieuwste firefox met uptodate flash plugin... Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Mensen zeiden hier hoe mooi dat ie is maar mooi is waardeloos als het je pc lam legt. Hoop dat dat geen voorbode is van hun programmeerkunsten voor de Adam.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
finraziel schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:47:.

Trouwens, ben ik de enige waar de nieuwe notion ink site voor geen meter loopt? Heb het op twee toch echt niet langzame pc's geprobeerd en bij beiden is de site niet vooruit te branden. Op mijn game pc met E8400 wil het helemaal niet, op mijn nieuwe bak met athlon II X3 3GHz gaat het redelijk als ik een keer voorbij de initiele pagina ben, beide bakken met 4 GB ram, win 7-64, nieuwste firefox met uptodate flash plugin... Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Mensen zeiden hier hoe mooi dat ie is maar mooi is waardeloos als het je pc lam legt. Hoop dat dat geen voorbode is van hun programmeerkunsten voor de Adam.
@ iMac ook traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met electrobit / icol?
de foto's en specificaties van de t-10 (www.icol.nl) zien er wel goed uit, maar kan er nergens iets over vinden?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:40
Lijkt gewoon een Zenithink ZT-180 te zijn. Deze heeft dus ook geen Cortex A8 processor maar een ARM11 processor.

Heb zelf gisteren de knoop doorgehakt, is een Witstech A81-E geworden gezien dit de eerste tablet is die Froyo draait. Specs:

Android 2.2 *froyo
3 menu knoppen voorop
7" inch 800x480 resistief touchscreen
TI OMAP3 3530 logicboard:
600 MHz ARM Cortex A8
PowerVR SGX530 GPU + 520 MHz C64x+ DSP + ISP
256MB DDR Geheugen
2GB NAND Flash
GPS (Werkt nog niet met huidige rom, enkel in WinCE)
Bluetooth (Werkt nog niet met huidige rom, enkel in WinCE)

Kost 233$ inc. verzenden. met een extra accu bij JionTang.

Review van MP4 Nation, die deze ook gaat verkopen:
YouTube: WITS A81-E Running Android 2.2 Froyo - 7" ARM A8 CORTEX

[ Voor 76% gewijzigd door dataSlut op 04-08-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logt001
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-11-2020
Dan kun je hem beter bij Merimobiles kopen voor $ 230,- incl verzending.
http://www.merimobiles.co..._Free_Case_p/meri0306.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
dataSlut schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:20:
Lijkt gewoon een Zenithink ZT-180 te zijn. Deze heeft dus ook geen Cortex A8 processor maar een ARM11 processor.

Heb zelf gisteren de knoop doorgehakt, is een Witstech A81-E geworden gezien dit de eerste tablet is die Froyo draait. Specs:

Android 2.2 *froyo
3 menu knoppen voorop
TI OMAP3 3530 logicboard:
600 MHz ARM Cortex A8
PowerVR SGX530 GPU + 520 MHz C64x+ DSP + ISP
256MB DDR Geheugen
2GB NAND Flash
GPS (Werkt nog niet met huidige rom, enkel in WinCE)
Bluetooth (Werkt nog niet met huidige rom, enkel in WinCE)

Kost 233$ inc. verzenden. met een extra accu bij JionTang.

Review van MP4 Nation, die deze ook gaat verkopen:
YouTube: WITS A81-E Running Android 2.2 Froyo - 7" ARM A8 CORTEX
goeie keuze tis een mooi ding en als t goed is komt vandaag nieuwe firmware uit die gps in android enabled :P
de community lijkt ook wat actiever te worden dus ik voorspel dat het met 2.2 wel goedkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDB1106
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:13
leosand schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:20:

Tablet is NIET geschikt als e-reader (misschien uitgezonderd de Adam)

Dit ligt puur aan het scherm.
Ik kan het weten want ik heb beide. (Android Tablet met Aldiko premium en een Bebook (met openinkpot))

overigens: heb ik mijn kennisenkring diverse mensen met e-readers, als je die 1 wil, probeer er 1 te scoren ZONDER touchscreen, die reflecteren nl nog minder en zijn daarom in alle omstandigheden erg goed te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDB1106
dataSlut schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:20:

Mooie spec's voor dat geld idd, alleen ik wil GEEN resistief scherm bij mijn volgend tablet.
IMHO niet geschikt om GOED met de vingers te bedienen.
Ik hoop dat dit een uitzondering op de regel is, ik heb er nu 4 verschillende geprobeerd en het werk meestal aardig tot goed BEHALVE de bediening van het scherm.
m2c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MDB1106 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 07:48:
[...]

Mooie spec's voor dat geld idd, alleen ik wil GEEN resistief scherm bij mijn volgend tablet.
Ik hoop dat dit een uitzondering op de regel is, ik heb er nu 4 verschillende geprobeerd en het werk meestal aardig tot goed BEHALVE de bediening van het scherm.
m2c
Op YouTube lijkt de besturing bij dit tablet goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:08:
Vandaar dat ik ook op DE ben uitgekomen en deze plus BIC tipte, geef eens wat alternatieve pads/shops zou ik zeggen, dan word je bijdrage in dit topic tenminste wat interessanter dan zomaar wat roepen (naar mijn idee).
Ik zou zegge lees deze topic even van voor naar achter door, en je komt genoeg alt. webshops tegen.
interessanter dan zomaar wat roepen (naar mijn idee).
STFU noob dat je bent. Ik geef mijn pers. mening, dat kan voor sommige mensen een interessante bijdrage zijn. Als dat voor jou niet is hoef je daar niet zo dom op te reageren.

En ik lees ook veel dingen over die m001 en dat die 300Mhz chip die er in zit echt crap is.En het apparaat verder zelf ook. Het is denk ik maar net wat je wilt lezen. Ik lees meestal de negative reacties, die vind ik veel interessanter.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
logt001 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:40:
Dan kun je hem beter bij Merimobiles kopen voor $ 230,- incl verzending.
http://www.merimobiles.co..._Free_Case_p/meri0306.htm
Ik zie niet in waarom ik hem hier had moeten bestellen voor 3 dollar minder? Zonder GPS & zonder extra accu?

Als ik genoeg geduld had gehad dan kon ik hem nu beter bij MP4 Nation kunnen bestellen voor de introductieprijs van 199$ inc. verzenden. Echter shippen die pas vanaf eind Augustus.
m2c
Voor mij was het ook een vereiste dat er een goed werken touchscreen op zit, gezien de berichten en de filmpjes ziet het er bij dit tablet erg goed uit. Hij reageert erg goed op aanrakingen. Hopelijk vindt ik dat zelf ook straks, gezien mijn iPhone met capacitief scherm erg fijn is.

En inderdaad de Community gaat de goede kant op! GPS enabled rom is gisteren aangekondigd maar heb hem nog niet gezien :).

[ Voor 39% gewijzigd door dataSlut op 05-08-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
dataSlut schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:43:
[...]

Ik zie niet in waarom ik hem hier had moeten bestellen voor 3 dollar minder? Zonder GPS & zonder extra accu?

Als ik genoeg geduld had gehad dan kon ik hem nu beter bij MP4 Nation kunnen bestellen voor de introductieprijs van 199$ inc. verzenden. Echter shippen die pas vanaf eind Augustus.

[...]

Voor mij was het ook een vereiste dat er een goed werken touchscreen op zit, gezien de berichten en de filmpjes ziet het er bij dit tablet erg goed uit. Hij reageert erg goed op aanrakingen. Hopelijk vindt ik dat zelf ook straks, gezien mijn iPhone met capacitief scherm erg fijn is.

En inderdaad de Community gaat de goede kant op! GPS enabled rom is gisteren aangekondigd maar heb hem nog niet gezien :).
ik hoop wel dat je geen iPhone achtig scherm verwacht want het scheelt wel echt veel ivm iPhone of andere phones met capacitief scherm, je moet wel stukje harder drukken... Maar goed ik vind de A81E prima werken en de bediening is goed genoeg, iets beters is er op dit moment niet echt en als het er is is de prijs waarsch op zn minst +150 dollar ofzo (gok ik -_- ze gebruiken natuurlijk nie zomaar allemaal een resistief scherm)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerritGekke schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 08:41:
[...]

Ik zou zegge lees deze topic even van voor naar achter door, en je komt genoeg alt. webshops tegen.

[...]

STFU noob dat je bent. Ik geef mijn pers. mening, dat kan voor sommige mensen een interessante bijdrage zijn. Als dat voor jou niet is hoef je daar niet zo dom op te reageren.
Hahaha, doe eens normaal man je komt hier net kijken op GoT.
En ik lees ook veel dingen over die m001 en dat die 300Mhz chip die er in zit echt crap is.En het apparaat verder zelf ook. Het is denk ik maar net wat je wilt lezen. Ik lees meestal de negative reacties, die vind ik veel interessanter.
Een hoogstandje zal het niet zijn nee, maar op youtube ziet het er zeer redelijk ut.

Waar blijven de alternatieven en rockchips bij chinese webshops? Ik ben nog steeds geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

je komt hier net kijken op GoT
Maakt dat wat uit, (klinkt als discriminatie)!

Kijk eens op alibaba.com daar staan ook veel tablets op, ook met rockchip (is natuurlijk maar de vraag of het wel echt is maar oke)

Edit:
Alibaba tablet search

[ Voor 18% gewijzigd door GerritGekke op 05-08-2010 12:52 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Snowdog schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:02:
[...]

ik hoop wel dat je geen iPhone achtig scherm verwacht want het scheelt wel echt veel ivm iPhone of andere phones met capacitief scherm, je moet wel stukje harder drukken... Maar goed ik vind de A81E prima werken en de bediening is goed genoeg, iets beters is er op dit moment niet echt en als het er is is de prijs waarsch op zn minst +150 dollar ofzo (gok ik -_- ze gebruiken natuurlijk nie zomaar allemaal een resistief scherm)...
Nou wat ik verwacht is een MID waarop ik lekker kan internetten op de bank, en op een groter scherm dan de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerritGekke schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:51:
[...]

Maakt dat wat uit, (klinkt als discriminatie)!

Kijk eens op alibaba.com daar staan ook veel tablets op, ook met rockchip (is natuurlijk maar de vraag of het wel echt is maar oke)

Edit:
Alibaba tablet search
Het was een reactie op je "STFU n00b" oid opmerking, dus geen discriminatie... wat mij betreft is iedereen welkom.

Ik heb ff rond gekeken op ali baba, het aanbod is wisselend en het valt niet direct te bestellen, je moet contact opnemen met de leverancier en voor vele geld een groot bestel aantal. Sommige doen echter ook aan sample orders.

Als iemand een consumenten webshop weet zoals bijv dealextreme, waar ze rockchips verkopen houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:00:
[...]

Het was een reactie op je "STFU n00b" oid opmerking, dus geen discriminatie... wat mij betreft is iedereen welkom.

Ik heb ff rond gekeken op ali baba, het aanbod is wisselend en het valt niet direct te bestellen, je moet contact opnemen met de leverancier en voor vele geld een groot bestel aantal. Sommige doen echter ook aan sample orders.

Als iemand een consumenten webshop weet zoals bijv dealextreme, waar ze rockchips verkopen houd ik me aanbevolen.
Er zijn in deze topic echt tig webshops aangehaald hoor, merimobiles, JTshop , ownta.. ikzelf zou je merimobiles aanraden, maar als je device dan kapot gaat ben je wel de sjaak want je moet hem opsturen naar China, dat geldt denk ik ook voor de andere sites.
Ook is er een Nederlandse webshop, jointech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:00:
[...]

Allibaba is idd nutteloos voor consumenten.
@dataslut: die slate ziet er goed uit ja met een cortex A8 + froyo is yummie.
@computeraap: Heb je enig ervaring met (high end) android toestellen? Als ik de reviews lees en zie, weet ik dat je een eten m002 3x ruk is. Kijk alleen al naar hoe schokkerig het menu wordt aangesproken, ik persoonlijk kan niet leven met een systeem wat zo langzaam is, binnen no time ligt ie in de sloot en dat is slecht.. voor het milieu. (afgezien van de belabberde beeld kwaliteit, korte accu duur, alleen goed bruikbaar met stylus, slechte bouwkwaliteit, geen upgrade mogelijkheid etc.)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

afgezien van de belabberde beeld kwaliteit, korte accu duur, alleen goed bruikbaar met stylus, slechte bouwkwaliteit, geen upgrade mogelijkheid etc.
Thats what i mean.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb überhaupt geen ervaring met android, vandaar dat ik het eerst wil proberen en die m001 heb besteld.
En nogmaals, ik prijs het apparaat toch ook niet de hemel in? Voor 75 EU leg ik m desnoods op m'n toilet om te twitteren hoeveel WC papier er nog is.
afgezien van de belabberde beeld kwaliteit, korte accu duur, alleen goed bruikbaar met stylus, slechte bouwkwaliteit, geen upgrade mogelijkheid etc.
Behalve de doorschijnende leds heb ik weinig gelezen over de slechte bouw kwaliteit?

Belabberde beeld kwailteit? Dat de playback gaar is betekend niet dat de beeld kwaliteit slecht is, ik durf te wedden dat alle budget tablets hetzelfde display gebruiken.

Alleen bruikbaar met stylus? Dat de m001 slecht reageert is volgens mij een firmware kwestie.

Upgrade mogelijkheden? Ik heb diverse mods met battery packs, webcams en usb hubs voorbij zien komen

Enfin, een wat positever filmpjes over het apparaat:
YouTube: ‪Eken M001 running ECOTOX v1.1.1 (Android v1.6)‬‎

M.b.t de accu heb je overigens helemaal gelijk in, 2-3 uur is weinig maar wie weet hoe dat zich oplost in een volgende firmware.

Overigens mijn enthousiasme komt hoofdzakelijk door de prijs en er in mijn ogen nog geen ubertablet te koop is die z'n geld waard is (en dan wel respectabel lager dan een iPad).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:47:
Behalve de doorschijnende leds heb ik weinig gelezen over de slechte bouw kwaliteit?

Belabberde beeld kwailteit? Dat de playback gaar is betekend niet dat de beeld kwaliteit slecht is, ik durf te wedden dat alle budget tablets hetzelfde display gebruiken.

Alleen bruikbaar met stylus? Dat de m001 slecht reageert is volgens mij een firmware kwestie.

Upgrade mogelijkheden? Ik heb diverse mods met battery packs, webcams en usb hubs voorbij zien komen

M.b.t de accu heb je overigens helemaal gelijk in, 2-3 uur is weinig maar wie weet hoe dat zich oplost in een volgende firmware.
Ik heb filmpjes gezien op yout. waarbij meerdere mensen de bouw van de eken niet sterk vinden. Maakt ook niet veel uit kost toch maar 75 euro. Dan hoef je ook niet veel ter verwachten.

Firmware hoeft niet het stylus probleem op te lossen, ik denk niet dat het daar mee op gelost is. Het apparaat kost maar 75 euro, dus een kwalitatief goed scherm zal er wel niet in zitten.

Over de upgrade. Genoeg mods misschien maar geen android 2.1 laat staan 2.2 wat zeer jammer is want deze zijn "stukken sneller" dan de 1.6 die op de m001 geleverd word.

Accu: niet alles is met een firmware fix/update/mod op te lossen. Slechte/zwakke accu blijft een slechte/zwakke accu. Geen firmware/fix of mod die dat probleem oplost. Misschien dat je er met mods een 10% mee kan besparen maar dan heb je nog 3x niks. Maar dat maakt niet uit want het apparaat kost toch maar 75 euro.

En als ie niet bevalt kun je `m vast op MP wel weer verkopen voor een 100 euro ofzo :+

Kan niet wachten tot de Notion Ink Adam uit is! O+

Edit:
Kwam op een Engels forum nog een leuke link tegen voor bestellen van tablet (bad after sale, but cheap) aliexpress.com
En wat is btw mis met alibaba, bij de meesten kan je wel een sample bestellen voor een goede prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door GerritGekke op 05-08-2010 16:44 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:47:
Ik heb überhaupt geen ervaring met android, vandaar dat ik het eerst wil proberen en die m001 heb besteld.
En nogmaals, ik prijs het apparaat toch ook niet de hemel in? Voor 75 EU leg ik m desnoods op m'n toilet om te twitteren hoeveel WC papier er nog is.

[...]

Enfin, een wat positever filmpjes over het apparaat:
YouTube: ‪Eken M001 running ECOTOX v1.1.1 (Android v1.6)‬‎

Overigens mijn enthousiasme komt hoofdzakelijk door de prijs en er in mijn ogen nog geen ubertablet te koop is die z'n geld waard is (en dan wel respectabel lager dan een iPad).
Kennelijk lees ik andere dingen maar in ieder geval succes met je device :)
ik wacht nog ff op iets als dit:
http://www.engadget.com/2...ation-processor-shows-of/
http://www.hardkernel.com/

[ Voor 4% gewijzigd door D0gtag op 05-08-2010 22:23 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
MDB1106 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 07:43:
[...]

Tablet is NIET geschikt als e-reader (misschien uitgezonderd de Adam)

Dit ligt puur aan het scherm.
Ik kan het weten want ik heb beide. (Android Tablet met Aldiko premium en een Bebook (met openinkpot))

overigens: heb ik mijn kennisenkring diverse mensen met e-readers, als je die 1 wil, probeer er 1 te scoren ZONDER touchscreen, die reflecteren nl nog minder en zijn daarom in alle omstandigheden erg goed te gebruiken
Eum ik lees nu me e-books op de iphone en dat bevalt me prima, dus snap even niet waarom een tablet niet geschikt zou zijn.
voorop gesteld dat ik een iphone niet met een tablet vergelijk maar toch kleuren scherm en touchscreen.
en ik snap jouw opmerking bij overigens niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo heren,

Ik zit momenteel in China het paradijs van de iPad clones, met Opensource besturings systeem Android 1.6 erop de meeste.

Omdat ik zelf erg geïnteresseerd ben in de Apad/iPed heb ik wat onderzoek gedaan en komt erop neer dat rockchip modellen ( Ook wel een Arm A9 genoemd ) het beste zijn als je hd 720P wilt afspelen, en ze kosten ongeveer 100 schat ik.

http://tabletclonereview.com/

Hier staat een hele goeie review en verwar dus niet niet de specs met iPed met VIA MW8505 600MHz CPU deze heeft namelijk niet de rockchip en zal dus niet 720P kunnen afspelen en is ook geen dualcore geloof ik, deze is wel iets goedkoper.

Ik mag 3 van deze apparaten invoeren, dus mochten er mensen een willen ik heb nog plaats in mijn bagage en er hoeft geen belasting betaald te worden. Ze zijn ongeveer 100€ per stuk, neem contact maar met me op, maar ik kan er maar 3 mee nemen, dus 1 voor mij en dan 2 voor mede tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDB1106
leosand schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:26:
[...]

Eum ik lees nu me e-books op de iphone en dat bevalt me prima, dus snap even niet waarom een tablet niet geschikt zou zijn.
voorop gesteld dat ik een iphone niet met een tablet vergelijk maar toch kleuren scherm en touchscreen.
en ik snap jouw opmerking bij overigens niet?
En lees je wel eens een boek uit?
Ik hou het lezen op een LCD of vergelijkbaar scherm nauwelijks langer dan een uur vol.
zwaar irritant.
Een ereader daarintegen leest net als papier.
het belangrijkste verschil is de techniek (het gebruik van e-ink), niet het feit of het een kleuren of touchscreen is. Er zit geen backlight bij een ereader, dat maakt het voor de ogen zo veel rustiger
Onder de displays met e-ink (ereaders) heb je vervolgens verschil tussen de touch en non-touch varianten. Waar het aan ligt weet ik niet maar die aanrakerts reflecteren net iets meer (maar zijn nog veel beter dan een normaal tablet)
de Adam kan ook in een e-reader mode werken (zonder backlight)
Hoe het precies werkt weet ik niet, ben benieuwd om er 1 te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:42:
Hallo heren,

Ik zit momenteel in China het paradijs van de iPad clones, met Opensource besturings systeem Android 1.6 erop de meeste.

Omdat ik zelf erg geïnteresseerd ben in de Apad/iPed heb ik wat onderzoek gedaan en komt erop neer dat rockchip modellen ( Ook wel een Arm A9 genoemd ) het beste zijn als je hd 720P wilt afspelen, en ze kosten ongeveer 100 schat ik.

Hier staat een hele goeie review en verwar dus niet niet de specs met iPed met VIA MW8505 600MHz CPU deze heeft namelijk niet de rockchip en zal dus niet 720P kunnen afspelen en is ook geen dualcore geloof ik, deze is wel iets goedkoper.

Ik mag 3 van deze apparaten invoeren, dus mochten er mensen een willen ik heb nog plaats in mijn bagage en er hoeft geen belasting betaald te worden. Ze zijn ongeveer 100€ per stuk, neem contact maar met me op, maar ik kan er maar 3 mee nemen, dus 1 voor mij en dan 2 voor mede tweakers.
Seeker :) ik heb denk ik wel interesse... Welke modellen zijn er allemaal beschikbaar... alleen Arm9 of ook hogere modellen ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markklok schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:32:
[...]

Seeker :) ik heb denk ik wel interesse... Welke modellen zijn er allemaal beschikbaar... alleen Arm9 of ook hogere modellen ?
Durf ik niet te zeggen, maar Arm9 AK rockchip is al een van hogere modellen, maar nu schijnt er een uit te zijn met een Arm A8.

http://cgi.ebay.com/10-2-...935?pt=LH_DefaultDomain_3

Heeft 1Ghz en 256 Ram en zou 1080p moeten kunnen afspelen, maar op ebay staat de prijs al op 218€ en die Arm9 kost ongeveer 100€ als ik hem mee neem vanuit China, maar ga dadelijk naar die plaats om eens rond te kijken wat er ligt.

En dan kijkt ik direct of die 1Ghz er ookal ligt, maar op Chinese website die Apads verkoopt zie ik geen 1Ghz en alleen een Rockchip en daar zijn 2 versies van hardware zelfde maar ene heeft een 7inch scherm met 800×480 en de andere een 8 inch scherm met 800x600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Alleen de Telechip 8902, de ZT-180 en de OMAP 3530 zijn de enige waarvoor ik zou gaan.
Lees je goed in welke specs interessant zijn. Een camera op zo'n device is a wast of money want die dingen zijn gewoon waardeloos.
Er zijn devices met HDMI uitgangen (meestal de 7").

Kopen op Alibaba is geen probleem, alleen moet je gewoon onderzoek doen naar betrouwbare leveranciers.

Kijk eens naar; Digital Deal Technology Co., Ltd. en hun feedback.
Ik heb verder nog contact met 2 leveranciers omdat we met een SK bezig zijn.

De meeste Android 2.1 versies op de devices zijn nog in ontwikkeling en niet alles werk 100%, niet alleen leveranciers zijn nog druk bezig, ook op XDA zitten ze niet stil.

@hierboven; Ik vindt het vaag dat iemand zegt Arm8 maar niet verteld welke precies.

[ Voor 5% gewijzigd door i2Paq op 06-08-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vindt zelf ook vaag, maar zal waarschijnlijk niet voor die A8 gaan, waarom uberhaupts full hd op zo'n ding willen afspelen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
MDB1106 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:15:
[...]

En lees je wel eens een boek uit?
Ik hou het lezen op een LCD of vergelijkbaar scherm nauwelijks langer dan een uur vol.
zwaar irritant.
het belangrijkste verschil is de techniek (het gebruik van e-ink), niet het feit of het een kleuren of touchscreen is. Er zit geen backlight bij een ereader, dat maakt het voor de ogen zo veel rustiger
Onder de displays met e-ink (ereaders) heb je vervolgens verschil tussen de touch en non-touch varianten. Waar het aan ligt weet ik niet maar die aanrakerts reflecteren net iets meer (maar zijn nog veel beter dan een normaal tablet)
de Adam kan ook in een e-reader mode werken (zonder backlight)
Hoe het precies werkt weet ik niet, ben benieuwd om er 1 te zien.
Eum ja ik lees wel boeken uit. eerlijkheids gehalve moet ik wel zeggen dat ik niet de boeken in 1x uit lees.
Denk dat ik max zo'n uurtje lees en dan maar weer in gezeligheid mode kruip voor me zoontje en me vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Hallo heren,

Ik heb ook zeker wel interesse, ik kan geen emailadres vinden dus als je nog ruimte hebt voor een tablet, mijn email adres staat in mijn profiel. Wanneer verwacht je weer in Nederland te zijn eigenlijk?

Learn to forget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:21
Misschien ook geïnteresseerd maar wil graag weten wat voor een soort touchgevoelig scherm dit apparaat heeft. Resistive (drukgevoelig) of Capacitive (aanraak gevoelig) ?

Edit: het is een resistive scherm, dus drukgevoelig... ik wil toch liever een capacitive scherm...

[ Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 06-08-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

MDB1106 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:15:
Dat maakt een e-reader ook een e-reader. Boek lezen met BL, daar krijg je "glazen ogen" van, zo`n e-reader geeft "rust" in het lezen.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
bsmpower schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:41:
[...]

Misschien ook geïnteresseerd maar wil graag weten wat voor een soort touchgevoelig scherm dit apparaat heeft. Resistive (drukgevoelig) of Capacitive (aanraak gevoelig) ?

Edit: het is een resistive scherm, dus drukgevoelig... ik wil toch liever een capacitive scherm...
En je wil zeker ook maar 100 euro betalen? Forget it, je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Je gaat geen iPad kloon vinden met een capacitief scherm vinden. En als je er wel eentje vindt, dan mag je minimaal $300 neertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martieadams schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:08:
[...]

Ik heb ook zeker wel interesse, ik kan geen emailadres vinden dus als je nog ruimte hebt voor een tablet, mijn email adres staat in mijn profiel. Wanneer verwacht je weer in Nederland te zijn eigenlijk?
Ik ben pas weer eind Augustus in Nederland, als je mijn een PM stuurd dan zal ik je mijn e-mail adres wel geven. Ik nog gewoon 2 tot 3 plaatsen, 3e ligt eraan als ik er zelf een wil ja of nee maar ik ga er vanuit wel, die tablet is ideaal voor video kijken in Vliegtuig.

@Sefyu

Das inderdaad zo, voor dat geld kun je het gewoon niet verwachten, Chinezen willen ook graag winst maken, de prijs is op voorbehoud maar volgens mij is 100€ prima ik heb namelijk de prijzen op Chinese website gezien dus zal een deze dagen eens naar zo'n elektronica verkoop gebouw gaan.

Vandaag verdwaalde ik namelijk dus zit weer terug in mijn Hotel, neem vriendin lief volgende keer mooi mee die spreek Chinees.

Als ik zo de video's bekijk werkt het apparaat behoorlijk goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 15:19
Hi all, ik ben me sinds kort ook aan het orienteren op een Android tablet. Zelf ben ik ook nieuw met het hele android verhaal, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een paar vragen

Android Market --> Waarom is deze applicatie(?) niet standaard geinstalleerd? Het maakt het zoeken en installeren van apps toch veel makkelijker ?

Ook de vraag over de knoppen. Er zijn mensen die persé drie knoppen willen hebben op hun tablet. Waarvoor dienen deze knoppen(menu, terug en ....) dan en waarom die 'vurige' wens?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoxzMan schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:33:
Hi all, ik ben me sinds kort ook aan het orienteren op een Android tablet. Zelf ben ik ook nieuw met het hele android verhaal, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een paar vragen

Android Market --> Waarom is deze applicatie(?) niet standaard geinstalleerd? Het maakt het zoeken en installeren van apps toch veel makkelijker ?

Ook de vraag over de knoppen. Er zijn mensen die persé drie knoppen willen hebben op hun tablet. Waarvoor dienen deze knoppen(menu, terug en ....) dan en waarom die 'vurige' wens?
Meestal staat de android market wel geinstalleerd, maar werkte deze niet ivm een unieke key per apparaat, er is een fix om een eigen key te genereren d.m.v de android sdk.

Het blijkt dat het lastig navigeren is in sommige applicaties bij het ontbreken van knoppen, met enkel de home knoppen ga je dan niet terug maar naar home en dat soort dingen.

Bovenstaande heb ik gelezen, heb zelf nog geen ervaring... mijn M001 is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik zit nu een beetje te kijken welke ik nu zelf wil hebben en de volgende is de afgelopen paar dagen in de verkoop gegaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.smartdevices.com.cn/templets/product/images/T7.jpg

T7 function
Operating system Google Android 2.1
Function Supports Wi-Fi wireless network
Full-featured Web browser
Browse the Web , send and receive email, read RSS news , pictures
Play RMVB, AVI, MKV, WMV formats such as full high-definition video , up to 1080P
Gravity sensing game
Feature Support for gravity sensing , under the direction of automatic rotation grip display
Language Support Simplified Chinese, English
T7 hardware parameters
Processor High-performance ARM11 processor
The highest frequency 720MHz
Hardware decoding
Support 3D acceleration
Storage 256MB DDR II 400 cache
Built-in 2GB flash memory , 512MB user available space
Supports external SD card maximum capacity of 32GB
Link IEEE 802.11 b / g
Wi-Fi wireless network
Bluetooth 2.0 + EDR wireless network
USB 2.0 high speed OTG,
Audio 3.5mm stereo headphone jack
High quality loud speaker speaker
Built-in microphone
Show 7.0 in. SVGA (800 × 600)
16 million color TFT LCD
Glare Treatment Resistive Touch Screen
Other Size 205x136x16 mm
Color White
Weight About 420g
Battery 4700mAH Lithium- polymer battery
Annex Power adapter (DC 5V 2.0A), USB cable , quick start guide , certificate , warranty card

Hier is ook nog een filmpje:

http://v.youku.com/v_show/id_XMTk1MjUxODI0.html

Ziet er goed uit en is van een van de grotere fabrikanten SmwartQ die ook de V5 en V7 maakt (zie ander draadje). Het scherm is 800*600 en heeft de grootste accu die ik tot nu toe heb kunnen vinden van 4700mAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
kiddyl schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:42:
Ik zit nu een beetje te kijken welke ik nu zelf wil hebben en de volgende is de afgelopen paar dagen in de verkoop gegaan:

[afbeelding]

T7 function
Operating system Google Android 2.1
Function Supports Wi-Fi wireless network
Full-featured Web browser
Browse the Web , send and receive email, read RSS news , pictures
Play RMVB, AVI, MKV, WMV formats such as full high-definition video , up to 1080P
Gravity sensing game
Feature Support for gravity sensing , under the direction of automatic rotation grip display
Language Support Simplified Chinese, English
T7 hardware parameters
Processor High-performance ARM11 processor
The highest frequency 720MHz
Hardware decoding
Support 3D acceleration
Storage 256MB DDR II 400 cache
Built-in 2GB flash memory , 512MB user available space
Supports external SD card maximum capacity of 32GB
Link IEEE 802.11 b / g
Wi-Fi wireless network
Bluetooth 2.0 + EDR wireless network
USB 2.0 high speed OTG,
Audio 3.5mm stereo headphone jack
High quality loud speaker speaker
Built-in microphone
Show 7.0 in. SVGA (800 × 600)
16 million color TFT LCD
Glare Treatment Resistive Touch Screen
Other Size 205x136x16 mm
Color White
Weight About 420g
Battery 4700mAH Lithium- polymer battery
Annex Power adapter (DC 5V 2.0A), USB cable , quick start guide , certificate , warranty card

Hier is ook nog een filmpje:

http://v.youku.com/v_show/id_XMTk1MjUxODI0.html

Ziet er goed uit en is van een van de grotere fabrikanten SmwartQ die ook de V5 en V7 maakt (zie ander draadje). Het scherm is 800*600 en heeft de grootste accu die ik tot nu toe heb kunnen vinden van 4700mAH!
Misschien overheen gelezen maar wat kost ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het is helaas een van de duurdere 7" tablets en kost hier 1400RMB (160 euro) voor de Wifi versie en 1700RMB (195 euro) voor de Wifi+3G (WCDMA\TD-SCDMA\CDMA2000-EVDO) versie. Het apparaat is nog maar een paar dagen te koop, maar het is een product van een van de grotere spelers met retail punten en adviesprijzen. De prijzen zullen wellicht nog wel dalen, maar hoeveel en wanneer is lastig te zeggen. Software werkt in ieder geval beter dan alle andere Shanzai (kopie) producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
Lijken me toch geen schrikbarende bedragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is de METRO en de Donald Duck te lezen op een 7 inch scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:44:
Kijkend naar de video van dat apparaat moet het meevallen.
Zelf twijfel ik nog over 7".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:44:
METRO weet ik niet, maar ik las regelmatig in bed een Duckie op mijn apad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
YouTube: ‪Notion Ink Android Tablet‬‎
YouTube: ‪Notion Ink Adam vs iPad‬‎
YouTube: ‪Notion Ink Adam tablet‬‎#!

De adam is het wachten wel waard lijkt me.
back light uit te zetten en multitouch tevens langere standby tijd.
Alleen raar dat ze release datum nog steeds verschuiven ondanks dat ze eigenlijk nog met 2 problemen zaten, als ik verhaal goed beluister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:56:
Het is helaas een van de duurdere 7" tablets en kost hier 1400RMB (160 euro) voor de Wifi versie en 1700RMB (195 euro) voor de Wifi+3G (WCDMA\TD-SCDMA\CDMA2000-EVDO) versie. Het apparaat is nog maar een paar dagen te koop, maar het is een product van een van de grotere spelers met retail punten en adviesprijzen. De prijzen zullen wellicht nog wel dalen, maar hoeveel en wanneer is lastig te zeggen. Software werkt in ieder geval beter dan alle andere Shanzai (kopie) producten.
Waar in China heb je deze gezien? Ik ben zelf in Guangzhou, en heb de Apad modellen op internet al gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2010 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het officiele persbericht ging gisteren de deur uit van deze fabriekant. In Guangzhou zitten ook officiele verkoopkanalen:

http://www.smartdevices.c...ibutor/200904/20-318.html

Kijk of je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 05:17:
Het officiele persbericht ging gisteren de deur uit van deze fabriekant. In Guangzhou zitten ook officiele verkoopkanalen:

http://www.smartdevices.c...ibutor/200904/20-318.html

Kijk of je hier wat aan hebt.
Heb je de tablet al aangeraakt? En valt deze niet onder namaak want in onze landje valt veel in de categorie namaak, terwijl de namaak ipods gewoon in Nederlandse winkels verkocht worden, dus eigenlijk is een Apad geen namaak........ maja wat denkt de doaune daar over?

Ik bel ze niet zo graag want ze zijn niet zo vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Onderaan staan een aantal adressen in Guangzhou. Kijk of daar een adres tussen zit die dichtbij is. Deze tablets hebben geen probleem om ingevoerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 05:58:
Onderaan staan een aantal adressen in Guangzhou. Kijk of daar een adres tussen zit die dichtbij is. Deze tablets hebben geen probleem om ingevoerd te worden.
Vriendin lief is vertaalster van beroep zij mag dat doen. Okay ja dat dacht ik al dat geen probleem was, maar die Apads natuurlijk wel, ookal draait er Android op en is scherm veel kleinere en staat er nergens een gekopieerd Apple logo.

Telefoons die op iPhone lijken worden ja ook in NL verkocht dus ja het lijkt erop maar het verschilt toch wel. Ik vindt het geen namaak eigenlijk zo'n Apad, ja het lijkt op een iPad maar zoals ik al zei hij verschilt er erg van.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2010 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft hier wel zo'n 7 inch aPad of iPed met Rockchip op ebay gekocht voor ca. 130-150 euro?
Hoe bevalt dat. Gaat me met name om snelheid internet en afspelen videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 08:55:
Wie heeft hier wel zo'n 7 inch aPad of iPed met Rockchip op ebay gekocht voor ca. 130-150 euro?
Hoe bevalt dat. Gaat me met name om snelheid internet en afspelen videos.
Je kan beter de 7 inch A81 kopen met Android 2.2( en later flash):
http://www.jiongtang.com/fourm/a81-mid/
http://www.jiongtang.com/...d-21-wince-gps-p-181.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]TjaGerben schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:55[/message]:
[...]

Je kan beter de 7 inch A81 kopen met Android 2.2( en later flash):
http://www.jiongtang.com/fourm/a81-mid/
http://www.jiongtang.com/...d-21-wince-gps-p-181.html
Is geen iPad kloon meer, wat een lelijk ding ding zeg :)
$200 ex verzend is ook pittig geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn gratis verzenkosten en 200 dollar is ongeveer 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:15:
[...]

Ja inderdaad en wat voegt 2.1 / 2 toe? Volgens mij maakt het niet zoveel uit het is uiteindelijk ja opensource. Okay ik ben net terug van Nanfang Building in Guangzhou en wat ze daar verkopen is niet met de Rockchip, hij zei was zelfde maja ik weet beter.

Het was de M002 800mhz cpu & 128ram, het zit hem in die CPU.

EDIT

Okay zijn naam is dus de Eken M002, en heeft dus geen 800mhz cpu, maar wel 128ram, waarom op de doos dan stond weet ik niet, maar ik wist al dat het hem niet was.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:08
Gisteren maar eens gekeken nog een keer naar de Adam.
En vanwege het uit kunnen zetten van het licht lijkt mij dit de ideale combinatie om zo ook een ebook-reader te hebben.
Mijn vrouw heeft zitten kijken naar een pad, maar met wat ze wil zou bijvoorbeeld de iPad niet voldoende zijn. Ze heeft uiteindelijk de Asus T101MT gekocht wat dus een laptop is met de mogelijkheid om het beeld zo te draaien waardoor dit een pad wordt. Ideaal voor haar.

Voor mezelf dus na wat ik gezien heb absoluut de Adam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:15:
[...]

zoveel verschilt het nou ook weer niet in uiterlijk, behalve dat je misschien het neppe apple knopje mist, verder is de cpu een heel stuk sneller als de door jou genoemde tablets en heeftie 256 mb ram, maar dat zie je waarschijnlijk niet met je apple goggles op :P
Ik zou zeggen dat dit prijs/kwaliteit gezien de beste tablet is op dit moment, en tsjah het uiterlijk, ik vind hem er prima uitzien (vind eigenlijk alle tablets er vrij identiek uitzien, maar goed i guess dat sommige mensen wat kieskeuriger (en meer apple-minded) zijn)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Snowdog schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:47[/message]:
[...]

zoveel verschilt het nou ook weer niet in uiterlijk, behalve dat je misschien het neppe apple knopje mist, verder is de cpu een heel stuk sneller als de door jou genoemde tablets en heeftie 256 mb ram, maar dat zie je waarschijnlijk niet met je apple goggles op :P
Ik zou zeggen dat dit prijs/kwaliteit gezien de beste tablet is op dit moment, en tsjah het uiterlijk, ik vind hem er prima uitzien (vind eigenlijk alle tablets er vrij identiek uitzien, maar goed i guess dat sommige mensen wat kieskeuriger (en meer apple-minded) zijn)....
Ik vind deze te dik, heb redelijk mooie klonen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:36:
[...]

Ik vind deze te dik, heb redelijk mooie klonen gezien.
volgens google/memimobiles zijn ze apad en a81e allebei ongeveer 15 mm dik, dus ik mis je punt geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Die Archos 5 vond ik maar niks, die units van SmartQ lijken me leuker. De dikte boeit me eigenlijk niet zo, het is een tablet, die hoef je toch niet in je zak te stoppen.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Deze interpad is ook wel een leuk ding, er komt een Nvidia Tegra 2 T20 Dual ARM Cortex-A9 (1Ghz) in, dat lijkt mij niet verkeerd. En de tablet komt volgens mij gewoon uit duitsland.

 Karma

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:

-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.