Het grote Android Tablet topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:
  • 180.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:52:
[...]

NIET DOEN! Zie vorig bericht... (en lees in godsnaam de reacties én reviews van vele honderden, die jou vooraf gingen, en het ook slecht bevallen zijn)
Beide versies zijn slecht ? en zijn het enkel die van aliexpress (de goedkoopste) of ook de duurdere bv de gwne zenthink 108?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
zenithink zt180 zou ik ook vanaf blijven. zie youtube filmpjes.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 20:35
Aliexpress zou ik echt wegblijven, dat is een soort vrijplaats voor Chinese oplichters. Zie ook de topics op Slatedroid hierover.

Ik heb zelf een Telechips Tablet (HSG X5A) gehaald via marktplaats in Nederland, had al genoeg slechte ervaringen met andere hardware(Via, Rockchip) uit China met absurd hoge btw/invoerkosten waar ik nu nog met DHL over ouwehoer. Wel een resistief scherm, maar werkt prima. Ik hem hem geroot en setcpu erop gekregen en ben bezig met custom firmwares en hacks. (Ik draai hiervoor een topic op XDA als je dat kent.)

(Een groot voordeel van deze Telechips is dat ze nagenoeg niet kapot kunnen, zelfs al is de flash helemaal leeg, dan kan hij nog via USB van de pc booten met een flashtool.)

De X5A is hetzelfde als wat Shanzhai in die video reviewed onder het merk 'Herotab 800' hier: YouTube: HeroTab RK7 Android 2.1 Tablet Reviewed .Alleen het model dat ik kocht, heeft een andere soort sleeve en de tablet zit er niet aan vastgeschroefd. De plastic iPad-versies van met Telechips heb ik ook gezien, maar de metalen body van de X5A voelt een stuk beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 14:27
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:52:
[...]

NIET DOEN! Zie vorig bericht... (en lees in godsnaam de reacties én reviews van vele honderden, die jou vooraf gingen, en het ook slecht bevallen zijn)
Ik laat jullie wel weten of het goed of slecht bevallen is...

Ik het gemengde dingen gelezen van aliexpress.com. Hangt eigenlijk af van de verkoper waarmee je te maken krijgt.

ALLE tablets met een snelheid van 1Ghz, 256mb ram, 10 inch scherm zijn Zenithinks 180. Maakt niet uit onder welke naam ze verkocht worden. Ze komen allemaal uit dezelfde fabriek.

Ze geven gelukkig redelijke firmware updates uit die de fouten oplossen. Bij XDA developers zijn ze ook al begonnen aan het tweaken van de ZT-180. Wordt dus een leuk tweak speeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jammer dat die X5A dan weer geen g-sensor heeft. Ook geen camera, maar daar mis je weinig aan. Ik zie nog steeds niets wat voor rond de 200$ interessant genoeg is. De X5A is in ieder geval een goede indicatie dat er eindelijk ook eens enigzins (ogenschijnlijk) degelijk gebouwde exemplaren aan zitten te komen, met alle benodigde android-knoppen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie was er nog op zoek naar een Apad 7 Android 2.1 met Telechips? Ik heb de 3e ook te koop gezet, deze kost 180€ dat is met Case en 8GB Class 6 MicroSDHC erbij.

Weg is weg want dit laatste die ik heb.

http://computer-software....43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

Voor info de advertentie op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn wensen de beste tot nu toe:
http://notebookitalia.it/...tteristiche-tecniche-9156

En een video van de Galaxy Tab:
http://www.engadget.com/2...ts-video-preview-in-korea

Gaat de goede kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:28
@ al diegene die een Wits A81E 7" ( A8 cortex ) hebben ;

1 ) Draait hij youtube filmpjes nu wel ( out of the box )
2 ) Werkt Gmail nu wel ( out of the box )
3 ) Werkt Flash nu wel ( met 1 o.a update ) ?
4 ) Is het erg storend dat het scherm niet automatisch kantelt ( Vanwege geen G-sensor ) ?
5 ) Wat is nu beter een A8 cortex vs. Telechips 8902 vs. Rockchip 2808 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

WiLLoW_TieN schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:03:

4 ) Is het erg storend dat het scherm niet automatisch kantelt ( Vanwege geen G-sensor ) ?
Eerste 4 punten kan ik niks over zeggen, laatste wel: cortex A8 is beter.
Met een cortex a8 moet flash naar behoren werken zeker als je een froyo rom hebt.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De accessoires voor de Galaxy Tab zijn ook uitgelekt:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/08/10x082978g3jbaz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

stuk voor stuk leuke opites

ik denk dat ik voor de galaxy ga,
om savonds films te kijken in bed,

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
Links een hub met HDMI uitgang.
Had liever gezien dat deze in het apparaat zelf hadden ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 00:04
WiLLoW_TieN schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:03:

Eerste 3 vragen: Ja

Mobile YouTube site werkt perfect. Ook gmail en gtalk.
In de market ontbreken nog wel apps.

Flash werkt, alleen de audio gaat nog niet goed.
Ook Bluetooth werkt sinds de laatste firmware!

Ik heb geen last van de ontbrekende g sensor. Liggend gebruik is veel fijner. En de ereader Aldiko gaat automatisch over de lengte.

Ik ben er nog erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dataSlut schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:42:
[...]

Eerste 3 vragen: Ja

Mobile YouTube site werkt perfect. Ook gmail en gtalk.
In de market ontbreken nog wel apps.

Flash werkt, alleen de audio gaat nog niet goed.
Ook Bluetooth werkt sinds de laatste firmware!

Ik heb geen last van de ontbrekende g sensor. Liggend gebruik is veel fijner. En de ereader Aldiko gaat automatisch over de lengte.

Ik ben er nog erg tevreden mee.
Hoe speel jij games als Doodle jump dan zonder G-sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:16
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:48:
[...]

Hoe speel jij games als Doodle jump dan zonder G-sensor?
waar staat dat hij Doodle jump speelt?
hij heeft er zelf geen last van en ik ook niet moet ik zeggen, speel geen games die g sensor nodig hebben, en voor de rest kantel je het scherm met een knop.... net zo makkelijk en je draait t scherm nooit per ongeluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:54:
[...]

waar staat dat hij Doodle jump speelt?
hij heeft er zelf geen last van en ik ook niet moet ik zeggen, speel geen games die g sensor nodig hebben, en voor de rest kantel je het scherm met een knop.... net zo makkelijk en je draait t scherm nooit per ongeluk :P
Nergens maar zijn veel games waar er gebruik gemaakt wordt van een G-sensor, dus als je geen G-sensor hebt dan kun je natuurlijk minder games erop zetten ( En aanbod in Android Market is nu al triest * Mijn mening* ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:58:
[...]

Nergens maar zijn veel games waar er gebruik gemaakt wordt van een G-sensor, dus als je geen G-sensor hebt dan kun je natuurlijk minder games erop zetten ( En aanbod in Android Market is nu al triest * Mijn mening* ).
nu al triest? hoe bedoel je? staan best een paar leuke apps op toch?
en uiteraard kan je geen g sensor games spelen zonder g sensor, maja daar moet je uiteindelijk ook van houden :P vind het persoonlijk maar niks ... speel games toch het liefst met een controller of toetsenbord, tenzij het kaartspelletjes zijn of minesweeper ofzo maar goed da's ook niet echt mijn ding (hoewel minesweeper wel leuk is)...

[ Voor 29% gewijzigd door Snowdog op 29-08-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Ik speel spellen op mijn iPhone, daar gebruik ik het tablet niet voor.
Wel wil ik nog een snes emu installeren welke ik met m'n Wii controller kan besturen(over Bluetooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 19:19

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

Ik heb in een opwelling de G-pad G10 gekocht via ebay. Hij komt via de uk dus geen btw en invoerrechten. Ik was 175 kwijt. Ik ben erg benieuwd.

Ik wou eerst een Witstech maar die zijn alleen via hongkong of China te krijgen voor rond de 220 incl. verzend maar dan krijg je nog btw(42-,), invoerrechten (0 op elektronica vlgs mij) en klaringskosten 13,= zit je al op de 275 minimaal. bij www.furtwangen.tv kost ie rond de 250 incl. verzend. maar overmaken vindt ik riskant. Dan liever via cc of paypal. by ebay ben je tenminste nog een beetje beschermd.

ik heb 't liefst gps/g3/hdmi out en 10" maar dan ben je meer kwijt dan 175. Tegen eind van het jaar/begin volgende jaar koop ik dan wel een LG of een samsung en dan kan de 10'netbook eruit. Meer dan internetten doe ik er niet op.

iemand ervaring met de gpad g10?

[ Voor 7% gewijzigd door Zuluman op 29-08-2010 22:19 . Reden: typo's ]

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
dataSlut schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:02:
Ik speel spellen op mijn iPhone, daar gebruik ik het tablet niet voor.
Wel wil ik nog een snes emu installeren welke ik met m'n Wii controller kan besturen(over Bluetooth)
Bij MP4nation.net nu voor $ 214,50 = +/- € 173,-- incl. porto ! de Nationite MIDnite Wits A81E

( Cortex A8 / 256MB / Android2.2 / interne GPS / BT ) Kon het niet laten ik heb hem net maar besteld

en inmiddels betaald met paypal :9 Wordt mijn verjaardagskado ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Wou even vermelden dat er een nieuwe update is voor de zenithink ZT-180 gebruikers.
Ben wel de link kwijt xD (als ik het me goed herinner had ik die gezien op het xda forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:01

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

killerbie schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:35:
Wou even vermelden dat er een nieuwe update is voor de zenithink ZT-180 gebruikers.
Ben wel de link kwijt xD (als ik het me goed herinner had ik die gezien op het xda forum).
Android Firmware 0827 Download

jiongtang.com/fourm/android-f60/android-firmware-0827-download-t1666.html
improve 1080p video
support evdo 3G device
system may crash when insert 3G device , in order to avoid it , we suggest to insert 3G device before booting.
3G device List
1 QCOM
NK300
2 huawei
HUAWEI EC122
HUAWEI EC189
3 zte
ZTE AC581
enable 3G in setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste Apad verkocht, heb echter wel nog een leren case over ( Te kopen via ebay ).

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...ssPageName=STRK:MESELX:IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Heb zelf ook een Wits A81-E gekocht bij Merimobiles. Kostte me 181 Euro totaal (ik hoefde geen invoerrechten/belasting whatever te betalen).

Het apparaat zelf is behoorlijk lelijk eigenlijk, maar heeft nu eenmaal de beste specs van de huidige generatie Chinese Android tablets. Helaas is de software nog niet waar het moet zijn, als je naar de hardware kijkt:

- Video playback is crap. Enkel fatsoenlijk playback tot 640x360 (of 640x480, weet niet meer exact) resolutie en dan ook niet eens met alle codecs (.wmv audio sync is crap). 720p video? Vergeet het maar! 1080p? Lol. Qua hardware zou het volgens mij geen probleem moeten zijn, maar ja.
- Flash video? Werkt nog niet. Erg laggy en audio sync is crap. Youtube werkt wel aardig, maar veel filmpjes worden niet ondersteund.
- Bluetooth? Buggy. Werkt wel in eerste instantie, maar zodra hij het apparaat in standby is geweest werkt het niet meer.
- Touch screen? Tja, het is een resistive scherm, dus je moet je nagel gebruiken anders is het kansloos. Maar dit gaat best aardig moet ik zeggen. Even wennen, maar dan is het goed te doen. Bij het internetbrowsen raad ik aan om standaard één niveautje in te zoomen, dan gaat het scrollen 10x soepeler. Of je kan Opera mini 5 nemen, die zoomt standaard al in.

Overal, best wel crap. Maar, dat wist ik vantevoren. Ik heb hem gehaald als testcase voor een goede Android tablet die ik begin volgend jaar ga halen. Witstech brengt zeer regelmatig updates uit en het is dus een beetje een gok, maar het potentieel van dit apparaat is best indrukwekkend. Nu maar de vraag of ze daar naartoe kunnen werken.

Toch best wel tevreden met dit apparaat. Het is leuk klooien en met elke update werkt er weer iets meer/beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is Chinese makelij dus updates kun je meestal op je buik schrijven, dus als dit allemaal al niet werk is apparaat wel erg waardeloos, kun je beter een irobot nemen of een telechips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:01

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

WiLLoW_TieN schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:04:
[...]

Bij MP4nation.net nu voor $ 214,50 = +/- € 173,-- incl. porto ! de Nationite MIDnite Wits A81E

( Cortex A8 / 256MB / Android2.2 / interne GPS / BT ) Kon het niet laten ik heb hem net maar besteld

en inmiddels betaald met paypal :9 Wordt mijn verjaardagskado ;)
Ik meen ergens op MP4Nation gelezen te hebben dat ze een eigen Rom er op hebben staan die beter is dan die vanaf de fabriek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
i2Paq schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Ik meen ergens op MP4Nation gelezen te hebben dat ze een eigen Rom er op hebben staan die beter is dan die vanaf de fabriek komt.
We gaan het zien anders flashen we hem wel zodra we er helemaal los op zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debbes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 22:56
AmonTobin schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:37:
Heb zelf ook een Wits A81-E gekocht bij Merimobiles. Kostte me 181 Euro totaal (ik hoefde geen invoerrechten/belasting whatever te betalen).

Het apparaat zelf is behoorlijk lelijk eigenlijk, maar heeft nu eenmaal de beste specs van de huidige generatie Chinese Android tablets. Helaas is de software nog niet waar het moet zijn, als je naar de hardware kijkt:

- Video playback is crap. Enkel fatsoenlijk playback tot 640x360 (of 640x480, weet niet meer exact) resolutie en dan ook niet eens met alle codecs (.wmv audio sync is crap). 720p video? Vergeet het maar! 1080p? Lol. Qua hardware zou het volgens mij geen probleem moeten zijn, maar ja.
- Flash video? Werkt nog niet. Erg laggy en audio sync is crap. Youtube werkt wel aardig, maar veel filmpjes worden niet ondersteund.
- Bluetooth? Buggy. Werkt wel in eerste instantie, maar zodra hij het apparaat in standby is geweest werkt het niet meer.
- Touch screen? Tja, het is een resistive scherm, dus je moet je nagel gebruiken anders is het kansloos. Maar dit gaat best aardig moet ik zeggen. Even wennen, maar dan is het goed te doen. Bij het internetbrowsen raad ik aan om standaard één niveautje in te zoomen, dan gaat het scrollen 10x soepeler. Of je kan Opera mini 5 nemen, die zoomt standaard al in.

Overal, best wel crap. Maar, dat wist ik vantevoren. Ik heb hem gehaald als testcase voor een goede Android tablet die ik begin volgend jaar ga halen. Witstech brengt zeer regelmatig updates uit en het is dus een beetje een gok, maar het potentieel van dit apparaat is best indrukwekkend. Nu maar de vraag of ze daar naartoe kunnen werken.

Toch best wel tevreden met dit apparaat. Het is leuk klooien en met elke update werkt er weer iets meer/beter. :)
Op merimobiles en mp4nation staan filmpjes over het verbeteren vd WITS. Ze gebruiken een bepaalde speler voor video's die hardwareversnelling ondersteunt. Ook bluetooth en gps wordt er uit gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:41:
Het is Chinese makelij dus updates kun je meestal op je buik schrijven, dus als dit allemaal al niet werk is apparaat wel erg waardeloos, kun je beter een irobot nemen of een telechips.
Weet niet waarom je zo negatief blijft over deze tablet? Er komen bijna wekelijk romupdates uit van de fabrikant zelf. Daarnaast is er een community op slatedroid die voor custom roms zorgt.

Voor 185,- euro ben ik wel tevreden over het machientje, en ben ik eigenlijk ook niet bang voor de toekomst ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je denken dat de updates van irobot of telechips uit west-europa komen of zit je alleen maar je verkoop te promoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Volgens mij heb je niet helemaal op zitten letten, want Witstech brengt zo'n beetje elke week een update uit en elke keer met nieuwe/nuttige toevoegingen/verbeteringen.

Daarme wil ik de development achterstand van de Wits niet goed praten, want het is eigenlijk gewoon een 'beta' device, maar je moet ook weer niet doorslaan.
debbes schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:47:
[...]

Op merimobiles en mp4nation staan filmpjes over het verbeteren vd WITS. Ze gebruiken een bepaalde speler voor video's die hardwareversnelling ondersteunt. Ook bluetooth en gps wordt er uit gelegd.
Ik kijk regelmatig op die sites (ook Youtube kanalen), zowel als op Slatedroid.com, maar ik heb geen fixes voor bluetooth gezien (rom met bluetooth support is dan ook net uit) en volgens mij gebruikt iedereen gewoon Rockplayer als standaard videoplayer? Die gebruik ik dus al. Als je mij die filmpjes die je bedoelt direct even kan aanwijzen, zou dat fijn zijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door AmonTobin op 30-08-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmonTobin schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:33:
[...]

Volgens mij heb je niet helemaal op zitten letten, want Witstech brengt zo'n beetje elke week een update uit en elke keer met nieuwe/nuttige toevoegingen/verbeteringen.

Daarme wil ik de development achterstand van de Wits niet goed praten, want het is eigenlijk gewoon een 'beta' device, maar je moet ook weer niet doorslaan.
[...]

Ik kijk regelmatig op die sites (ook Youtube kanalen), zowel als op Slatedroid.com, maar ik heb geen fixes voor Bluetooth gezien (rom met bluetooth support is dan ook net uit) en volgens mij gebruikt iedereen gewoon Rockplayer als standaard videoplayer. Die gebruik ik dus al. GPS boeit me niet (heb die optie ook niet genomen).
Ik heb het over de fabrikanten die deze tablets maken, Witstech zal deze tablets vast niet maken. En de reden dat er geen update voor Rockchip versie kwam heeft te maken omdat chipset fabrikant met geen update komt.

Chinezen maken ze alleen, plaatsen er Android op en vervolgens worden ze verkocht, support leveren die fabrikanten niet.
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:29:
[...]

Zou je denken dat de updates van irobot of telechips uit west-europa komen of zit je alleen maar je verkoop te promoten
Updates van irobots komen van de gemeenschap, niet van fabrikant, en van telechips is geen update uit voor, en mijn verkoop promoten? Ik had er maar 3, 2 waren al verkocht en 3e nu ook, ik heb niks te promoten want ik heb er geen meer en was ook niet verplan deze apparaten in te kopen ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Iets interessant voor de Zenithink gebruikers, op XDA is zoals sommigen weten een topic voor deze tablet met een script om de warmte vand e wifichip te beperken, en in de onderstaande link van mij is er een eenvoudige hardwaremod om een sterker wifi signaal te verkrijgen.
Nu vroeg ik me af, is er iemand die beiden al eens geprobeerd heeft, en ipv gewone draden een wifi antenne van een versleten laptop gebruikt heeft?

link: http://www.slatedroid.com...ow-improve-your-wlan.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:37:
[...]

Ik heb het over de fabrikanten die deze tablets maken, Witstech zal deze tablets vast niet maken. En de reden dat er geen update voor Rockchip versie kwam heeft te maken omdat chipset fabrikant met geen update komt.

Chinezen maken ze alleen, plaatsen er Android op en vervolgens worden ze verkocht, support leveren die fabrikanten niet.
Witstech levert die dingen en verzorgt de updates. Meer is noch relevant, noch interessant. De essentie van jouw vorige post was dat je geen updates hoeft te verwachten. Dat is echter niet waar en jouw post waar ik nu op reply draait daar een beetje omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debbes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 22:56
AmonTobin schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:33:
[...]

Ik kijk regelmatig op die sites (ook Youtube kanalen), zowel als op Slatedroid.com, maar ik heb geen fixes voor bluetooth gezien (rom met bluetooth support is dan ook net uit) en volgens mij gebruikt iedereen gewoon Rockplayer als standaard videoplayer? Die gebruik ik dus al. Als je mij die filmpjes die je bedoelt direct even kan aanwijzen, zou dat fijn zijn. :)
Op merimobiles gebruiken ze yxflash als mediaspeler in het 3de filmpje op de WITS product spec pagina. Die zou HW-versnelling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
debbes schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:16:
[...]

Op merimobiles gebruiken ze yxflash als mediaspeler in het 3de filmpje op de WITS product spec pagina. Die zou HW-versnelling hebben.
Hmmm, jammer dat ik YXFlash niet aan de praat krijg met de meest recente rom (0823). Welke rom versie draai jij momenteel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Heb je wel de ARM7 versie te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje_kater
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10-2020
Ik heb al eens even gegoogled en een paar reviews gelezen maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Wat raden jullie mij nu aan als Android Tablet?
Wil wel een wat grotere hebben (7 inch of meer).

"Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig." Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Om je iets te kunnen aanraden moet je wel vertellen wat je er mee wilt gaan doen. Films kijken, e-readen.. internetten of spelletjes spelen etc.?

Is momenteel nog geen china tablet welke overal echt in uitblinkt geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:10

HellBeast

Oh My GoT!

Ik kwam de KT Identity vandaag tegen. Beter dan de Epads en de Ipeds denk ik.

Display : 7-inch TFD LCD (Multi-touch)
Resolution : 800×480 (WVGA)
Processor: ARM Cortex-A8 1Ghz
Network : Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth 2.1 +EDR
Inerface : USB 2.0/micro HDMI, Audio Jack 3.5
Memory : 512MB
Internal Storage : 8GB
External : SD Card (up to 32GB)
Mobile TV : T-DMB
GPS : Standalone GPS
Sensor : G-Sensor, Ambient Light Sensor, Digital Compass
Batery 4,000mAh (Stand-by time 72 hrs, Video playing 3.5 hrs)
Adapter : Mini USB
Audio : 1Wx2ch, SRS WOW HD
Demension : 191.2 x 30.5 x 4.6 mm
Weight : 445g

bekend design....

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomskorea.com/wp-content/uploads/2010/08/identity_tab_front-267x300.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomskorea.com/wp-content/uploads/2010/08/identity_tab_back.jpg

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
HellBeast schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:00:
Moest deze een 10inch scherm hebben was ik verkocht! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
dataSlut schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:05:
Heb je wel de ARM7 versie te pakken?
Geen idee. De enige versie die ik kan vinden is de 1.2.9 versie te downloaden via de SlideMe Market app. Daar staat verder geen info over processor-support. Ik krijg enkel de mededeling dat het erop lijkt dat mijn apparaat compatible is. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
@hellbeast: Ligt het aan mij of heeft dat ding geen hardwarematige buttons? 8)7
10" hoeft van mij niet, 7 zou nog net in m'n broekzak moeten passen, anders wel in m'n jas.
Iets bekend over releasedate?

Edit, damn wat ben ik blind... :X :X :X

[ Voor 9% gewijzigd door .Sjoerd op 30-08-2010 23:53 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:14

[..]
bekend design....

[afbeelding]

[afbeelding]
ziet er erg leuk uit, maar komt een camera aan de voorzijde niet veel beter tot z'n recht (als communicatie middel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
De mensen met een zenithink ZT-180 kunnen binnenkort een custom rom verwachten, de eerste tests zijn van start gegaan op xda ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN

Display : 7-inch TFD LCD (Multi-touch)
Demension : 191.2 x 30.5 x 4.6 mm
bekend design....
Knap hoe ze daar een 7" scherm in krijgen 19,12cm x 3,05cm x 0,46cm :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Met een hamer past alles :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:52:
[...]

Knap hoe ze daar een 7" scherm in krijgen 19,12cm x 3,05cm x 0,46cm :? :X
Als je naar de foto's kijkt lijkt het een heel apparaat, maar die Aziatische dames zijn natuurlijk niet de grootste.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:45:
[...]

Welkom op GoT ;)
Dat is de Wits A81E die ik net gekocht heb bij MP4nation.net voor € 174,-- incl. versturen.
Met precies dezelfde specs ( Dus ook BT / GPS ) en accesiores.
Dezelfde heb ik in China in Guangzhou, Tianhe in de handen gehad, reageerde echt langzaam, en werkte alles behalve fijn.
guapper schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:48:
[...]

Als je naar de foto's kijkt lijkt het een heel apparaat, maar die Aziatische dames zijn natuurlijk niet de grootste.

;)
Dan ben jij vast nog niet in Azie geweest, in algemeen valt dat best wel mee, en daarbij zijn ze mooiere dan Nederlandse dames * Mijn mening *.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:25:
[...]

Dezelfde heb ik in China in Guangzhou, Tianhe in de handen gehad, reageerde echt langzaam, en werkte alles behalve fijn.

[...]

Dan ben jij vast nog niet in Azie geweest, in algemeen valt dat best wel mee, en daarbij zijn ze mooiere dan Nederlandse dames * Mijn mening *.
Klopt.. *denkpatroon bijstelt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:25:
[...]

Wel vreemd dan dat tenminste 4 tweakers de Wits A81E al hebben en er enthousiast over zijn :Y

( Snowdog , dataslut , Devil-D , AmonTobin )

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-08-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:02:
[...]

Wel vreemd dan dat tenminste 4 tweakers de Wits A81E al hebben en er enthousiast over zijn :Y

( Snowdog , dataslut , Devil-D , AmonTobin )
Ik heb alleen gezegd ik heb er een in handen gehad en reageerde traag, er is hier al gezegd dat er inderdaad nog veel aan verbeterd moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Bij Conrad hebben ze de Archos 7 nu voor 185,- inc. gratis verzending.

http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=872642

@SeekerNL
Er zit gewoon erg veel verschil in de roms, kan me voorstellen dat als jij hem een tijd terug hebt geprobeerd dat die toen nog niet acceptabel was qua performance.

Nu vind ik hem qua snelheid eigenlijk meer dan snel genoeg en vergelijkbaar met een Desire waar ik een tijdje mee heb gespeeld.

Het touchscreen is wennen.. enkel het scrollen kan lastig zijn maar het toetsenbord en openen van applicaties gaat eigenlijk altijd feilloos. Weet niet hoe scrollen gaat op andere tablets, maar dat is het enige minpunt voor mij. En daar gebruik ik dan ook meestal mijn nagel voor.

Ook zit er een stylus in de body verwerkt die je er uit kan schuiven, werkt ook wel fijn op zijn tijd.

[ Voor 74% gewijzigd door dataSlut op 31-08-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:03:
[...]

Ik heb alleen gezegd ik heb er een in handen gehad en reageerde traag, er is hier al gezegd dat er inderdaad nog veel aan verbeterd moest worden.
Ik vraag me dan af hoeveel tablets andere tweakers in handen hebben gehad voordat ze over gingen tot de aanschaf van hun huidige tablet.

'Meten is weten' en zo nog wat rijmpjes...

[ Voor 5% gewijzigd door guapper op 31-08-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:11:
[...]

Ik vraag me dan af hoeveel tablets andere tweakers in handen hebben gehad voordat ze over gingen tot de aanschaf van hun huidige tablet.

'Meten is weten' en zo nog wat rijmpjes...
Vast minder dan mij, ik heb er heel veel geprobeerd in China, en ja op die A8 zal vast een oude rom op gestaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
dataSlut schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:06:
Bij Conrad hebben ze de Archos 7 nu voor 185,- inc. gratis verzending.

http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=872642
Kost NU bij Pixmania171,99 incl. porto ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:16:
[...]

Vast minder dan mij, ik heb er heel veel geprobeerd in China, en ja op die A8 zal vast een oude rom op gestaan hebben.
Was het "een" tablet met een cortex A8 cpu of was het de Nationite MIDnite (Wits A81E)

met Android2.2 erop ?

[ Voor 33% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-08-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:35:
[...]

Was het "een" tablet met een cortex A8 cpu of was het de Nationite MIDnite (Wits A81E)

met Android2.2 erop ?
Die dingen zijn altijd verschillend gebrand, maar was in iedere geval dit model met een 1ghz processor ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Toen deze nog op Android 2.1 draaide, was de processor geclocked op 600 Mhz.
Nu in Android 2.2 draait deze op 800 Mhz.

Maar goed deze discussie is aardig zinloos :) Er is voor elke china tablet momenteel wel iets te zeggen..

Enige wat ik uit eigen ervaring na een dikke week met dit speeltje kan zeggen, hij doet wat ik wil en de bouwkwaliteit is beter dan ik had verwacht. Enige wat me een beetje tegenvalt is het lastige scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

deze video van de Gpad G10 was wel overtuigend voor mij. vooral remote desktop lijkt me geweldig. ok in hoeverre dit een onafhankelijke en echte video is weet je nooit.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Weet niet wat jij er mooi aan vindt? RDP loopt binnen een paar seconden vast..

[ Voor 3% gewijzigd door dataSlut op 31-08-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

dataSlut schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:25:
Weet niet wat jij er mooi aan vindt? RDP loopt binnen een paar seconden vast..
als het werkt ja. :P en trouwens als ik met mijn netbook met win7 remote desktop gebruik om mijn win xp laptop te bedienen krijg ik ook regelmatig error meldingen en wordt ik eruit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Vind de review an sich behoorlijk slecht btw. Hij heeft letterlijk niets laten zien behalve wat misclicks en welke 4 progjes hij erop heeft staan...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Maar het gaat erom dat het allemaal soepel gaat.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
.Sjoerd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:45:
Maar het gaat erom dat het allemaal soepel gaat.
Mja, en dat doet het duidelijk niet in de video..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Roeligan schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:47:
Vind de review an sich behoorlijk slecht btw. Hij heeft letterlijk niets laten zien behalve wat misclicks en welke 4 progjes hij erop heeft staan...
Ik heb een even slechte review van de Witstech A81-E gemaakt ;) Het is dan ook geen review.. maar even een impressie van het apparaat.

Als iemand nog een bepaald applicatie of wat dan ook wil zien laat dat dan even weten..

M'n canon ixus 80 maakt wel sucky kwaliteit filmpjes maar goed, overall is het denk ik wel een nuttig filmpje geworden.

http://www.youtube.com/watch?v=y9AV96uF694

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Archos 101: nu begint het ergens op te lijken.
capacitive 10" scherm, 1024x600px, cam aan de voorzijde, genoeg aansluitingen en verder best redelijke specs voor $ 300,-.
w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
dataSlut schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:44:
[...]

Ik heb een even slechte review van de Witstech A81-E gemaakt ;) Het is dan ook geen review.. maar even een impressie van het apparaat.

Als iemand nog een bepaald applicatie of wat dan ook wil zien laat dat dan even weten..

M'n canon ixus 80 maakt wel sucky kwaliteit filmpjes maar goed, overall is het denk ik wel een nuttig filmpje geworden.

http://www.youtube.com/watch?v=y9AV96uF694
Hoe heb je in hemelsnaam die sidebar in landscape mode in Dolphin HD weggekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Oudere versie gebruikt.. Na dit filmpje geüpdatt en nu zit ik ook met die sidebar :P zal vanmiddag het versienummer opzoeken van de oude versie die ik hier gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikt de originelen apad .
Na een update geen problemen met youtube .
Probleem met wifi is gefixt maar snap 1 ding niet.
In de slaapkamer heb ik in de avond een goeie connectie met de wifi router .
Maar overdag niet? en nee niemand kan zomaar op de router in loggen .
Alleen sd kaar reader wil niet werken ?

Maar goed voor die 100euro wat ik betaald heb geen slecht ding .
Doe het zelfde als mijn htc touch pro die ik eerst gebruikte in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:46:

WIFI issue kan te maken hebben met andere AP's in de buurt, je kan op je router instellen dat die van een ander kanaal gebruik moet maken om storingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
guapper schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:11:
[...]

Archos 101: nu begint het ergens op te lijken.
capacitive 10" scherm, 1024x600px, cam aan de voorzijde, genoeg aansluitingen en verder best redelijke specs voor $ 300,-.
w00t
Inderdaad, hier zit eindelijk alles op wat je wil in een relatief goedkope tablet. Ja, de tegra2's zijn natuurlijk sneller, maar die zijn ook gelijk weer minstens 100$ duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
brama schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:24:
[...]

Inderdaad, hier zit eindelijk alles op wat je wil in een relatief goedkope tablet. Ja, de tegra2's zijn natuurlijk sneller, maar die zijn ook gelijk weer minstens 100$ duurder.
GPS en zwaartekracht/acceleratie sensoren zijn nog wel een paar welkome aanvulling, die met kleingeld te realiseren zouden moeten zijn.
Ik lees trouwens ook niets over WiFi, maar dat ligt misschien te voor de hand.

[ Voor 8% gewijzigd door guapper op 01-09-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 14:46

zap8

do ya wanna bump

brama schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:24:
[...]

$300 dat zal rond de 240 euries zijn. Als Froyo dan ook nog een beetje soepel loopt is dat een hele mooie prijs!
De concurrentie begint op gang te komen, nog ff en je hoeft niet meer naar China en tablets zijn bij Bart Smit en Intertoys te koop.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
guapper schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:27:
[...]

GPS en zwaartekracht/acceleratie sensoren zijn nog wel een paar welkome aanvulling, die met kleingeld te realiseren zouden moeten zijn.
Ik lees trouwens ook niets over WiFi, maar dat ligt misschien te voor de hand.
Die g-sensor zit erop, wifi ook (b/g/n), staat gewoon in de specs op die pagina. GPS/3G zit er niet op, maar zou ik persoonlijk ook niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:46:

Irobot? Volgens mij software matig is de Irobot het beste, alleen hij draait Android 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 17:47
Eindelijk een 10.1" Archos Tablet PC!
Daar wacht ik al een poosje op. Specs zien er OK uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-03-2024
ArnoutV schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:35:
[...]

Eindelijk een 10.1" Archos Tablet PC!
Daar wacht ik al een poosje op. Specs zien er OK uit!
Ziet er zeker interessant uit, ben benieuwd wat de prijs gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Prijs: 299USD voor 8GB en 349USD voor 16GB (adviesprijzen)
Bron: http://www.techhail.com/g...and-vga-front-camera/6726

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

als dat de msrp is zal de straatprijs er zeker nog een $ of 30-40 onder liggen :)

Toch erg benieuwd naar films/reviews ervan. Zeker omdat ik benieuwd ben hoe deze zich verhoudt tov Tegra2 tablets.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-03-2024
Is er ook al iets bekend over de releasedate? Of lees ik daar wellicht overheen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

halverwege october las ik ergens (maar weet niet meer waar :X)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 23:25
Mooi dat die Archos 101 HDMI en USB host heeft! Ik hoop dat ik dan gewoon mijn digitale camera er op kan aansluiten en foto's erop kan zetten. En dat de HDMI poort als 2e scherm werkt, maar daar lijkt het niet op gezien de plaatjes.

Ben wel benieuwd of de nu te verschijnen tablets naar Android 3 kunnen worden geupgrade. Net als wanneer je al de snelste CPU voor je socket hebt maar wel wil upgraden :)

[ Voor 27% gewijzigd door bredend op 01-09-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Volgens:
http://www.portablegear.n...,_101_Android-tablets.htm

Komen ze in september.
Ook een hands-on:
http://i.engadget.com/201...id-froyo-tablets-we-go-h/

Morgen is er echter de grote dag, en zijn er talloze releases

Correctie, de 101 komt in oktober:
http://www.diskidee.nl/20...tablets-van-archos/15994/

[ Voor 16% gewijzigd door Dima_2005 op 01-09-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 22:53
Ik ben zelf niet zo'n fan van een interne HD in een tablet PC. Dat komt de accuduur niet echt ten goede. Prijsverschil tussen de 7" (8GB) en de 10" is relatief klein. Valt me reuze mee.

Nu nog wachten op de prijs van de Samsung tablet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:42:
[...]

Irobot? Volgens mij software matig is de Irobot het beste, alleen hij draait Android 1.6.
Nope de originelen apad heeft dual core cpu
1x cpu algemeen op 600mhz geklokt
1xigp dsp 550mhz geklokt puur voor video verwerking.
128mn ddr1 geheugen
Draait alleen android 1,5 (komt wel een update)

De irobot die jij bedoelt draait inderdaad android 1.6
Maar heeft een via cpu op 600mhz geklokt .
Geheugen van 128mb tot 512mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:35:
[...]

Nope de originelen apad heeft dual core cpu
1x cpu algemeen op 600mhz geklokt
1xigp dsp 550mhz geklokt puur voor video verwerking.
128mn ddr1 geheugen
Draait alleen android 1,5 (komt wel een update)

De irobot die jij bedoelt draait inderdaad android 1.6
Maar heeft een via cpu op 600mhz geklokt .
Geheugen van 128mb tot 512mb
Die jij op noemt is de hapad Irobot ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

pvtonger schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:08:
[...]

Ik ben zelf niet zo'n fan van een interne HD in een tablet PC. Dat komt de accuduur niet echt ten goede. Prijsverschil tussen de 7" (8GB) en de 10" is relatief klein. Valt me reuze mee.

Nu nog wachten op de prijs van de Samsung tablet :9
Denk niet dat er een HDD inzit, eerder een flash achtige opslag (CF/SSD/SD?). Die zijn toch wel energiezuinig.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Roeligan schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:23:
[...]

Denk niet dat er een HDD inzit, eerder een flash achtige opslag (CF/SSD/SD?). Die zijn toch wel energiezuinig.
Als je meer details had gelezen, heb je bij de 7" een keuze: ofwel de 8GB flash, ofwel de 250GB HDD (prijs gaat waarschijnlijk heel klein beetje verschillen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmachielsen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 23:00

jmachielsen

Red Alert

Die Archos 101 tablet gaat precies op tijd uitkomen om mezelf kado te doen voor m'n verjaardag!
Tenzij er voor die tijd nog iets toffers gaat uitkomen, maar vooral voor dat bedrag: betrouwbaar en 'does what it promises on the tin'

Turtles & Coffee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb een Archos 7. Heeft er al iemand een e-reader app gevonden die meerdere formaten ondersteunt en het gewoon doet met boeken die niet via de software zijn aangeschaft/gedownload?
Ik heb een aardige verzameling boeken verzameld, pfd, txt, lit, mobi (met en zonderDRM), epub, html, rtf. Mijn BeBook mini leest bijna alles, maar op de 7HT zou zo handig zijn. Heb een lijstje ereaders geprobeerd, alle gratis versies die ik kon vinden (en zo slim geweest de namen niet af te vinken dus kan weer opnieuw beginnen...). Op zich wil ik ook wel voor de app betalen, maar dan moet ie het wel doen op zo'n tablet en een paar formaten lezen dus...

Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
Het geld brand al een tijdje op mijn rekening. Ben blij dat ik niet in de verleiding ben gekomen tot de aanschaf van een iPad of Chinees alternatief.

De iPad 16GB wifi stond op het punt afgerekend te worden bij de Apple store toen ik de magische vraag stelde n.l. "Ik kan toch gewoon onderweg internetten dmv tethering met een iPhone?".
Toen ik als antwoord kreeg "Nee, dat heeft Apple geblokkeerd" wist ik alweer genoeg.
Geblokkeerd... Daarom wil ik dus Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-05-2024
na, uren lezen... zie ik het allemaal niet meer zo helder.

ik wilde eerst een ipad kopen, maar die briefjes in mijn portomonix waren bij elkaar niet genoeg :?
zelf heb ik een htc desire en ben erg onder de indruk van android en zijn kunnen.

dus dacht ik gaan we even bij tweakers kijken wat voor een soort tabs er zijn van android, zoals ik mijn post begon ik zie het allemaal niet meer zo helder is ook zo.

misschien dat een van jullie misschien kan helpen wat zoek ik ?
eis:
minimaal 10" (met 720p scherm)
android 2.1 +
liefst een goede proc + gpu tegra
usb, sd, gps, (3g mag)
en cap scherm natuurlijk.
batterij minimaal 6 uur
en opladen via usb
prijs <400 euros;

wat ik zelf al tegen kwam (maar niets is leverbaar of te krijgen)

wetab
hanspree
viliv x10
archos
interpad

maar allemaal zijn ze het net niet ze missen iets.

dus als iemand een verslossend iets heeft graag, owja en wil hem volgende week ff gaan kopen :)

• sjer
Volgende week kopen is als je een Android tablet wilt niet aan te raden. Het goede spul komt op zijn vroegst pas volgende maand uit.

Verwijderd

sjer schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:08:
Het geld brand al een tijdje op mijn rekening. Ben blij dat ik niet in de verleiding ben gekomen tot de aanschaf van een iPad of Chinees alternatief.

De iPad 16GB wifi stond op het punt afgerekend te worden bij de Apple store toen ik de magische vraag stelde n.l. "Ik kan toch gewoon onderweg internetten dmv tethering met een iPhone?".
Toen ik als antwoord kreeg "Nee, dat heeft Apple geblokkeerd" wist ik alweer genoeg.
Geblokkeerd... Daarom wil ik dus Android.
Thethering kan met de hapad irobot wel lol. Maar je hebt gelijk de verleiding is groot en je kunt beter dat geld sparen vooral als je al goeie smartphone hebt die alles kan wat die tablet ook kan, ik heb geluk gehad dat ik in China was en er dus tijdje mee kon spelen en testen ze daarna gewoon kon verkopen omdat ik ze in folie liet.

Dus toen ik thuis kwam en ik lag op bed en ik greep mijn iPhone steeds toen dacht ik bij mijzelf, hmmm tablet is toch niks voor mij. dus verkocht ik de laatste ook.

• Snowdog
voordeel is dat tablet wat groter is dan een phone...
voor lezen is schermpje van phone niet ideaal imo :P
opzich vind ik mn 7" pad nog altijd iets te klein eigenlijk, maar 10" vind ik weer te groot/log/zwaar :P

Verwijderd

Snowdog schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:03:
voordeel is dat tablet wat groter is dan een phone...
voor lezen is schermpje van phone niet ideaal imo :P
opzich vind ik mn 7" pad nog altijd iets te klein eigenlijk, maar 10" vind ik weer te groot/log/zwaar :P
Om eerlijk te zijn vond ik hem wat zwaar worden na hem zolang vast te houden bij film te kijken ( kunt hem ook neerzetten, maar risico dat persoon voor je in vliegtuig plots zijn stoel verzet is niet zo fijn ), maja voordeel is scherm is grotere, nadeel is dat het touch scherm resistief is en niet capatief, nou weet ik niet of je een iPhone hebt, maar is nogal een verschil moet ik zeggen.

( Ja sorry lezen doe ik wel op mij laptop met 15.6 inch scherm )

Dat neemt niet weg dat voor het geld waar je in China voor koopt gewoon een top product is, al schijnt eem iPod touch tegenwoordig met high end functie's van iphone 4 uitgerust te zijn en dat voor 229$ dus dan wordt zo'n China tablet minder interessant als je er toch gemiddeld 200€ bij importen aan kwijt bent.

Ja het scherm van ipod touch is kleinere, maar Android tablets zijn momenteel ook eigenlijk gewoon te grote smartphones die niet kunnen bellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2010 08:13 ]

• Snowdog
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:10:
[...]

Om eerlijk te zijn vond ik hem wat zwaar worden na hem zolang vast te houden bij film te kijken ( kunt hem ook neerzetten, maar risico dat persoon voor je in vliegtuig plots zijn stoel verzet is niet zo fijn ), maja voordeel is scherm is grotere, nadeel is dat het touch scherm resistief is en niet capatief, nou weet ik niet of je een iPhone hebt, maar is nogal een verschil moet ik zeggen.

( Ja sorry lezen doe ik wel op mij laptop met 15.6 inch scherm )

Dat neemt niet weg dat voor het geld waar je in China voor koopt gewoon een top product is, al schijnt eem iPod touch tegenwoordig met high end functie's van iphone 4 uitgerust te zijn en dat voor 229$ dus dan wordt zo'n China tablet minder interessant als je er toch gemiddeld 200€ bij importen aan kwijt bent.

Ja het scherm van ipod touch is kleinere, maar Android tablets zijn momenteel ook eigenlijk gewoon te grote smartphones die niet kunnen bellen.
Het kleinere scherm is juist het grote nadeel wat mij betreft, maar idd het scherm is vele malen beter... Ik vind dat ook een wereld van verschil en dat is eigenlijk het enige dat ik nog mis op mijn tablet... En inderdaad na erg lang vasthouden word hij ook wel beetje zwaar idd, maar goed tis prima om in bed te lezen :P
Bij het lezen gebruik ik gewoon een knop om naar de volgende pagina te gaan en dat werkt wel prima, maar scrollen gaat helaas toch stuk minder fijn als met de capacitive screens, heb dat tijd terug ook al gezegd, als ik ooit nog een nieuwe koop dan is dat voor mij de 1e eis (dat er capa inzit).

Verwijderd

Dima_2005 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:25:
[...]

Als je meer details had gelezen, heb je bij de 7" een keuze: ofwel de 8GB flash, ofwel de 250GB HDD (prijs gaat waarschijnlijk heel klein beetje verschillen).
Iets meer dan een klein beetje ;)
ARCHOS 70 internet tablet
Available this fall with a recommended retail price of $274.99 (8GB) and $349.99 (250GB).

ARCHOS 101 internet tablet
Available this fall with a recommended retail price of $299.99 (8GB) and $349.99 (16GB).
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:

-je bestellingen
-ervaringen met winkels
-garantie-afhandelingen
-..en al het andere dat niet met de technische aspecten van de apparaatjes zelf te maken heeft.