Dank u! Ik ben voornemens nog wat te stijgen.spaceboy schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:54:
[...]
Done! En welkom op plek 7! (op punten sta je nét niet op plaats 6, maar 1 bronzen trophy en je hebt hem wel te grazen...)
Als je maar niet meer punten haalt dan ik. Want dan flikker ik je gewoon weer uit de lijst.larrylaffer schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:42:
[...]
Dank u! Ik ben voornemens nog wat te stijgen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dat interpreteer ik dan maar als een uitdaging.spaceboy schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:46:
[...]
Als je maar niet meer punten haalt dan ik. Want dan flikker ik je gewoon weer uit de lijst.
Beetje late to the party, maar net begonnen met Spider-Man. Tof begin in ieder geval. Platinum zal wel lukken.
[ Voor 12% gewijzigd door Tweakmans op 07-03-2021 15:52 ]
Recent de platinum behaald voor Need for Speed Payback en vandaag de platinum behaald voor Knack. Die laatste was echt heel erg vervelend, want daarvoor was je afhankelijk van RNG. Uiteindelijk de game 5 keer moeten uitspelen (wel verdeeld over 3/4 jaar) om de platinum te halen.
Ik lig tot nu toe nog op schema om dit jaar iedere maand een platinum trophy te behalen (januari: Celeste, februari: NFS Payback, maart: Knack). Eens kijken of ik dat vol kan houden.
Ik lig tot nu toe nog op schema om dit jaar iedere maand een platinum trophy te behalen (januari: Celeste, februari: NFS Payback, maart: Knack). Eens kijken of ik dat vol kan houden.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Mijn 10de platinum is binnen (en 100ste gold) met Maquette. Is een zeer gemakkelijke platinum voor trophy-whores
. Met een guide heb je binnen het uur de platinum binnen. Zelf heb ik het wel deftig gespeeld en dan enkel guide gebruikt voor wat ontbrekende hidden trophies.
Voor de rest had ik mijn ervaringen met het spel hier al gepost : Twixie in "[PS5] PlayStation 5" .
Voor de rest had ik mijn ervaringen met het spel hier al gepost : Twixie in "[PS5] PlayStation 5" .
@dvd-linden de rng voor wat betreft het vinden van diamanten bedoel je? Dat was inderdaad vervelend. De playthrough op hard vond ik ook een vrij lastige trouwens.
Ik wacht nog steeds op Knack II in de plus; hoorde dat die ook een stuk makkelijker platinum te halen is.
Ik wacht nog steeds op Knack II in de plus; hoorde dat die ook een stuk makkelijker platinum te halen is.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, die inderdaad. Heb uiteindelijk vier playthroughs moeten doen om Diamond Knack te unlocken. Toen nog een vijfde op very hard, maar toen was ik al zo bedreven in de game dat ik over mijn laatste playthrough maar 8 uurtjes gedaan heb.Superkiwi schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:44:
@dvd-linden de rng voor wat betreft het vinden van diamanten bedoel je? Dat was inderdaad vervelend. De playthrough op hard vond ik ook een vrij lastige trouwens.
Knack II schijnt wel (nog) beter te zijn heb ik van een vriend gehoord. Dus wellicht pak ik die ook nog wel een keer op (en als de platinum dan makkelijker te behalen is, is dat altijd mooi meegenomen).
Al een trophy op zich om 5 keer Knack uit te spelendvd-linden schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:49:
[...]
Ja, die inderdaad. Heb uiteindelijk vier playthroughs moeten doen om Diamond Knack te unlocken. Toen nog een vijfde op very hard, maar toen was ik al zo bedreven in de game dat ik over mijn laatste playthrough maar 8 uurtjes gedaan heb.
Knack II schijnt wel (nog) beter te zijn heb ik van een vriend gehoord. Dus wellicht pak ik die ook nog wel een keer op (en als de platinum dan makkelijker te behalen is, is dat altijd mooi meegenomen).
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik ben er ook niet trots op hoor haha.uchiha tijntje schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:02:
[...]
Al een trophy op zich om 5 keer Knack uit te spelen
Nu met Shadow of the Colussus bezig, maar die platinum behalen is ook geen walk in the park volgens mij (wat een gare besturing zeg...).
[ Voor 23% gewijzigd door dvd-linden op 14-03-2021 23:02 ]
Platinum #34 (en tevens binnengehaald als precies trophy #3000):
AC Odyssey
Tot nu toe was AC Syndicate mijn favoriete editie, maar die is duidelijk verstoten door Odyssey. Van Origins heb ik weinig herinneringen, anders dan dat het groots was, maar dat is duidelijk een "kladversie" geweest van Odyssey en waar Egypte voornamelijk 1 grote zandbak is (buiten de Nijl) met wat Pyramides, is Griekenland mooi groen met vele eilandjes. Volgens de teller er 151 uur over gedaan (+/- 10 uur daarvan aan aan laten staan) en dan heb ik nog hele legio vraagtekentjes en te beginnen questjes overal en nergens. Dit spel is groots en zal wel een ware hel zijn voor de completionists, dat is niet te doen.
[Note: ik speel het pas na 2 jaar, dus vele bugs zijn er uit gehaald en content toegevoegd]
+ Qua content krijg je hier echt waar voor je geld
+ Veel leuke en interessante personages, er komen zat bekende Griekse namen voorbij
+ Zo veel verschillende systeempjes en variatie (die je natuurlijk wel binnen 151 uur allemaal hebt gezien en de één zal de herhaling van zetten eerder herkennen en/of wel of niet trekken / aan ergeren)
+ Keuzes maken tijdens dialogen, die lange termijn gevolgen hebben voor het verhaallijn
+ Qua moeilijkheidsgraad kan je het zo makkelijk of zo moeilijk maken als je wilt, geen trophies qua moeilijkheidsgraad.
+ Zoveel verschillende items/loot, waardoor je een bepaalde speelstijl kan nastreven
+ Verschillende quest structuren, vele quest items die quests triggeren
- Griekenland is groots, waarvan veel water, misschien iets te weinig travelpoints (ze hadden de haventjes óók fast travelpoints moeten maken).
- Verhaaltechnisch komt het traag op gang, het begint eigenlijk pas echt na een aantal hoofdstukken
+/- In het begin kan al die systeempjes ook overweldigend zijn en/of hoe ze samenwerken
+/- Voor de puristen is dit misschien ook geen echte AC meer, maar meer een RPG
+/- [Dit merkte ik ook bij Fenyx Immortals Rising] Schaalbaarheid blijft een lastig dingetje, dit komt door de items. Het ene item is het andere niet, dit geldt ook voor de abilities. AI van de NPC's is ook wel relatief simpel, maar gelukkig nog wel veel variatie qua aanvalspatronen.
Als de Seasonpass een keer in de aanbieding is, misschien dat ik die ook wel een keer scoor, tot nu toe heb ik dat nooit gedaan, het hoofdspel is meestal wel genoeg, maar voor deze wil ik wel een uitzondering maken.
Er van uitgaand dat Valhalla niet al teveel afwijkt t.o.v. Odyssey, maar daar heb ik wel ideeën over hoe ik die ga spelen en ik heb 'm hier liggen, tot nu toe om me heen zijn mensen er minder enthousiast over op één collega na, maar eerst ff compleet wat anders
Op naar platinum #35, maar nog geen idee wat dan.
AC Odyssey
Tot nu toe was AC Syndicate mijn favoriete editie, maar die is duidelijk verstoten door Odyssey. Van Origins heb ik weinig herinneringen, anders dan dat het groots was, maar dat is duidelijk een "kladversie" geweest van Odyssey en waar Egypte voornamelijk 1 grote zandbak is (buiten de Nijl) met wat Pyramides, is Griekenland mooi groen met vele eilandjes. Volgens de teller er 151 uur over gedaan (+/- 10 uur daarvan aan aan laten staan) en dan heb ik nog hele legio vraagtekentjes en te beginnen questjes overal en nergens. Dit spel is groots en zal wel een ware hel zijn voor de completionists, dat is niet te doen.
[Note: ik speel het pas na 2 jaar, dus vele bugs zijn er uit gehaald en content toegevoegd]
+ Qua content krijg je hier echt waar voor je geld
+ Veel leuke en interessante personages, er komen zat bekende Griekse namen voorbij
+ Zo veel verschillende systeempjes en variatie (die je natuurlijk wel binnen 151 uur allemaal hebt gezien en de één zal de herhaling van zetten eerder herkennen en/of wel of niet trekken / aan ergeren)
+ Keuzes maken tijdens dialogen, die lange termijn gevolgen hebben voor het verhaallijn
+ Qua moeilijkheidsgraad kan je het zo makkelijk of zo moeilijk maken als je wilt, geen trophies qua moeilijkheidsgraad.
+ Zoveel verschillende items/loot, waardoor je een bepaalde speelstijl kan nastreven
+ Verschillende quest structuren, vele quest items die quests triggeren
- Griekenland is groots, waarvan veel water, misschien iets te weinig travelpoints (ze hadden de haventjes óók fast travelpoints moeten maken).
- Verhaaltechnisch komt het traag op gang, het begint eigenlijk pas echt na een aantal hoofdstukken
spoiler:
dus in het begin heb je echt geen gevoel bij wat dit met Assasin's Creed te maken heeftMaar dat vond ik juist een episch moment dat ze het systeem van de Cult (zo heten de 'Templars' hier) onthullen
+/- In het begin kan al die systeempjes ook overweldigend zijn en/of hoe ze samenwerken
+/- Voor de puristen is dit misschien ook geen echte AC meer, maar meer een RPG
+/- [Dit merkte ik ook bij Fenyx Immortals Rising] Schaalbaarheid blijft een lastig dingetje, dit komt door de items. Het ene item is het andere niet, dit geldt ook voor de abilities. AI van de NPC's is ook wel relatief simpel, maar gelukkig nog wel veel variatie qua aanvalspatronen.
Als de Seasonpass een keer in de aanbieding is, misschien dat ik die ook wel een keer scoor, tot nu toe heb ik dat nooit gedaan, het hoofdspel is meestal wel genoeg, maar voor deze wil ik wel een uitzondering maken.
Er van uitgaand dat Valhalla niet al teveel afwijkt t.o.v. Odyssey, maar daar heb ik wel ideeën over hoe ik die ga spelen en ik heb 'm hier liggen, tot nu toe om me heen zijn mensen er minder enthousiast over op één collega na, maar eerst ff compleet wat anders
Op naar platinum #35, maar nog geen idee wat dan.
100% met je eens, met Black Flag voor mij als gedeeld 2e samen met Syndicate.GRDavies75 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 07:01:
Tot nu toe was AC Syndicate mijn favoriete editie, maar die is duidelijk verstoten door Odyssey.
Origins en Odyssey vond ik qua gameplay twee identieke games, alleen de setting (woestijn vs Griekenland) was anders. Dat was ook de reden dat ik Odyssey pas ver na Origins gespeeld heb.
Van Valhalla verwacht ik eigenlijk weer een beetje hetzelfde; de weg die ze sinds Origins ingeslagen zijn doet het goed, Ubisoft kennende melken ze dat tot in den treure uit.
Valhalla ís hetzelfde...Superkiwi schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:05:
[...]
100% met je eens, met Black Flag voor mij als gedeeld 2e samen met Syndicate.
Origins en Odyssey vond ik qua gameplay twee identieke games, alleen de setting (woestijn vs Griekenland) was anders. Dat was ook de reden dat ik Odyssey pas ver na Origins gespeeld heb.
Van Valhalla verwacht ik eigenlijk weer een beetje hetzelfde; de weg die ze sinds Origins ingeslagen zijn doet het goed, Ubisoft kennende melken ze dat tot in den treure uit.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik vond dat verhaaltechnische wat je aanhaalt zeer vet. Ging echt alles uitzoeken om achter clue's te komen. In AC Valhalla zit dat er ook in maar ben zelf nog niet ver genoeg om daar echt mee te hebben kunnen spelen.GRDavies75 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 07:01:
Platinum #34 (en tevens binnengehaald als precies trophy #3000):
AC Odyssey
- Verhaaltechnisch komt het traag op gang, het begint eigenlijk pas echt na een aantal hoofdstukkenspoiler:dus in het begin heb je echt geen gevoel bij wat dit met Assasin's Creed te maken heeftMaar dat vond ik juist een episch moment dat ze het systeem van de Cult (zo heten de 'Templars' hier) onthullen
spoiler:
Heb de eerste twee regio's gedaan in Engeland en ben nu in East Anglia
Misschien, maar volgens mij werken ze vaak met een trilogie-systeem (dan wel duo systeem, bijvoorbeeld Unity en daarna het veel betere Syndicate). Ik heb wel gelezen dat het Assasins vs Templars gedeelte een beetje naar de achtergrond is verwezen in Valhalla? Ik moet ook wel een beetje bekennen dat ik niet zoveel geef om het "moderne" aspect gedeelte, van mij mag het 100% Animus zijn bij wijs van spreken.Superkiwi schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:05:
[...]
spoiler:
Dat vond ik ook wel een gaaf aspect in Odyssey, de eeuwig strijdende Sparta vs Athene en dat elke natie gerund wordt door één van de twee partijen en dat je dit kon laten wisselen (mits je de conquest batles wist te winnen) met puppetmasters in de vorm van de Cult. In de "Animus-gameplay" is dit wel een blijvertje wat mij betreft, maar het moderne gedeelte heb ik dus vrij weinig mee.
Ik ga het wel zien over een paar maanden hoe ze het hebben aangepakt in Valhalla
Bij Ratchet & Clank moet ik nog 3 wapens naar level 10 krijgen en dan heb ik hem platinum. Echter omdat ik alle werelden nu al heb gehaald in challenge mode zijn er nog nauwelijks enemies te vinden om mijn wapens fatsoenlijk te levelen. Bij de eindbaas lukt het mij ook niet fatsoenlijk met de wapens die ik nog moet..
Kan ik de challenge mode nu gewoon opnieuw beginnen of ben ik dan mijn wapen progress ook kwijt?
Inmiddels opgelost door toch de eindbaas/robots vaker onder vuur te nemen en dood te gaan als de eindbaas op 1% zit.
Kan ik de challenge mode nu gewoon opnieuw beginnen of ben ik dan mijn wapen progress ook kwijt?
Inmiddels opgelost door toch de eindbaas/robots vaker onder vuur te nemen en dood te gaan als de eindbaas op 1% zit.
[ Voor 12% gewijzigd door Gynnad op 23-03-2021 04:15 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Platinum 77 is binnen: Control. Niet echt lastig maar het vreet nogal wat tijd. Het ziet er niet naar uit dat ik de DLC trophies nog ga halen want het spel is me net iets te repetitief.
Ik krabbel langzaam omhoog in de top 10 maar de rest zit blijkbaar ook niet helemaal stil...
Ik krabbel langzaam omhoog in de top 10 maar de rest zit blijkbaar ook niet helemaal stil...
Herkenbaar! Goed mee vermaakt, maar na de platinum in de base game en de verhaalmissies vond ik het verder wel prima.larrylaffer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:42:
Platinum 77 is binnen: Control. Niet echt lastig maar het vreet nogal wat tijd. Het ziet er niet naar uit dat ik de DLC trophies nog ga halen want het spel is me net iets te repetitief.
Kennen jullie dat...? Dat je probeert een op papier super-simpele platinum te halen maar dat je na úren kloten tot de conclusie komt dat je te oud wordt voor de "wat snellere games"? Zeroptian Invasion is zo'n spel. Gruwelijk. Ik denk dat ik 'm op 81% completion laat staan. #gettingold
Heeft er iemand soms nog nfs rivals?
Ik zoek iemand die mij kan helpen met de 2 online Trophies
Oh spaar me, alsjeblieft. Heb me kapot geërgerd aan dat spel. Tientallen keren zelf geprobeerd tot ik echt dacht dat het aan mij lag (want ja, het was een 1/10 of hooguit 2/10 moeilijkheidsgraad) spel. Liet het wat maten doen die er meer in bedreven waren dan ik (lees: véél meer) en zelfs hen kostte het veel meer moeite dan verwacht. Zou het zelf een 5/10 voor de plat. geven.spaceboy schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:59:
Kennen jullie dat...? Dat je probeert een op papier super-simpele platinum te halen maar dat je na úren kloten tot de conclusie komt dat je te oud wordt voor de "wat snellere games"? Zeroptian Invasion is zo'n spel. Gruwelijk. Ik denk dat ik 'm op 81% completion laat staan. #gettingold
Inmiddels binnen gelukkig, ook van het lijstje. Volgende doel is om Under Defeat ook voor de 360 te scoren, reeds plat. op de PS3 maar de 360 versie is vrij lastig en/of goedkoop te vinden.
Grappig genoeg precies net nog 1 kans gegeven. In twee pogingen uitgespeeld + plat. Maar man man man, wat een rotspel is dat...Exorcist schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:27:
[...]
Oh spaar me, alsjeblieft. Heb me kapot geërgerd aan dat spel. Tientallen keren zelf geprobeerd tot ik echt dacht dat het aan mij lag (want ja, het was een 1/10 of hooguit 2/10 moeilijkheidsgraad) spel. Liet het wat maten doen die er meer in bedreven waren dan ik (lees: véél meer) en zelfs hen kostte het veel meer moeite dan verwacht. Zou het zelf een 5/10 voor de plat. geven.
Inmiddels binnen gelukkig, ook van het lijstje. Volgende doel is om Under Defeat ook voor de 360 te scoren, reeds plat. op de PS3 maar de 360 versie is vrij lastig en/of goedkoop te vinden.
Gisteren Shadow of the Tomb Raider uitgespeeld en gelijk op 100% (ingame) completion gezet.
Wat nu nog rest is de ultra hard difficulty en waar ik in eerste instantie dacht dat het wel te doen zou zijn moet ik daar toch even op terug komen. De game heeft geen enkel checkpoint, je kunt alleen saven bij de basecamps
Dat wordt nog wat, zeker omdat de gameplay mechanics soms niet helemaal werken zoals ik wil en Lara weer eens naar beneden dondert. Maar we slepen ons er wel weer doorheen.
Wat nu nog rest is de ultra hard difficulty en waar ik in eerste instantie dacht dat het wel te doen zou zijn moet ik daar toch even op terug komen. De game heeft geen enkel checkpoint, je kunt alleen saven bij de basecamps

Dat wordt nog wat, zeker omdat de gameplay mechanics soms niet helemaal werken zoals ik wil en Lara weer eens naar beneden dondert. Maar we slepen ons er wel weer doorheen.
Mijn eerste platinumrabotgangster schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:09:
Heeft er iemand soms nog nfs rivals?
Succes!Superkiwi schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:33:
Gisteren Shadow of the Tomb Raider uitgespeeld en gelijk op 100% (ingame) completion gezet.
Ik zoek gewoon iemand om mij te helpen bij de 2 online Trophies, had ze bij de ps4 normaal gezien gehaald maar de trophie is eigenlijk nooit gekomen. Maar heb het te laat gezien. Nu nog eens proberen na zo veel jaar. Moet gewoon iemand hebben die de game heeft.GRDavies75 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:00:
[...]
Mijn eerste platinumWaar kan ik mee helpen?
Ik heb vanavond wel tijd, ff de disc vinden om te installeren. PSN: GRDaviesrabotgangster schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:28:
[...]
Ik zoek gewoon iemand om mij te helpen bij de 2 online Trophies, had ze bij de ps4 normaal gezien gehaald maar de trophie is eigenlijk nooit gekomen. Maar heb het te laat gezien. Nu nog eens proberen na zo veel jaar. Moet gewoon iemand hebben die de game heeft.
Rond welk u zal het zijn denk je?GRDavies75 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:41:
[...]
Ik heb vanavond wel tijd, ff de disc vinden om te installeren. PSN: GRDavies
Zal u direct toevoegen rabotgangster is mijn psn
[ Voor 55% gewijzigd door rabotgangster op 24-03-2021 16:59 ]
Platinum 112 gehaald met New Super Lucky's Tale. Helemaal niet moeilijk, maar wel een leuke game.
Plat 54 is binnen dankzij @GRDavies75
Plat 55 ac revelations ook behaald 👍 nu concreet Genie
Revelations? Dat heb je nog op de PS3 gedaan of niet?
Concrete Genie moet ik de collectibles nog van maar daar zie ik een beetje tegenop.
Concrete Genie moet ik de collectibles nog van maar daar zie ik een beetje tegenop.
Ik probeer nog een paar gamers bij elkaar te krijgen voor de beruchte infallible trophy van fall guys (squads) iemand die mee wilt doen en een poging wilt wagen?
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Infallible? Is dat die waarbij je 5 episodes op een rij moet winnen?Dmp1982 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:55:
Ik probeer nog een paar gamers bij elkaar te krijgen voor de beruchte infallible trophy van fall guys (squads) iemand die mee wilt doen en een poging wilt wagen?
Ja klopt. Met squads is het iets makkelijker (mits je een goede groep hebt natuurlijk) desalniettemin blijf ik stranden na een streak van 2/3 wins. Het blijft een loterijTweakmans schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:59:
[...]
Infallible? Is dat die waarbij je 5 episodes op een rij moet winnen?
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Neen niet gedaan op ps3, ben nog maar van de ps4 begonnen met trophyhunten.Superkiwi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 18:57:
Voor concrete genie volg ik een guide om alles met 1 playthrough uit te spelen. Zit nu in chapter 4 en volgens de guide ben ik bijna van de collectibles van af.
Superkiwi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 18:57:

@rabotgangster Dat scheelt wel ja als je het op die manier doet.
@Exorcist Oooh, wist niet dat Revelations in de Ezio Collectie zit. Dat verklaart
Ik ben vanmiddag aan Darksiders Genesis begonnen en die zit óók weer weer vol met collectibles waar je aan het eind van de game voor moet backtracken omdat je eerder abilities mist om egens bij te kunnen.
Maar ook hier slepen we ons wel weer doorheen; heb de eerste 3 Darksiders games platinum dus deze móet ook
@Exorcist Oooh, wist niet dat Revelations in de Ezio Collectie zit. Dat verklaart
Ik ben vanmiddag aan Darksiders Genesis begonnen en die zit óók weer weer vol met collectibles waar je aan het eind van de game voor moet backtracken omdat je eerder abilities mist om egens bij te kunnen.
Maar ook hier slepen we ons wel weer doorheen; heb de eerste 3 Darksiders games platinum dus deze móet ook
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 27-03-2021 19:34 ]
Als er veel collectibles zijn gebruik ik van in begin een guide dat gaat dan veel sneller. Revelations is het einde van ezio.Superkiwi schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:22:
@rabotgangster Dat scheelt wel ja als je het op die manier doet.
Platinum 42: Horizon chase turbo. Vermakelijke game, alleen de master tournament mode enigszins irritant wegens vervelende AI.
PSN ID: Hanssuh
Vinden jullie trouwens de vormgeving van de trophies (met de PS5) niet verschrikkelijk onoverzichtelijk geworden? Het overzicht is totaal verdwenen. Ik zou graag de PS4-view weer hebben. Gelukkig kunnen we nog op psnprofiles.com kijken, maar het is niet echt een verbetering.
Of heeft iemand al ergens een geheime setting gevonden om de PS4-view te krijgen?
Of heeft iemand al ergens een geheime setting gevonden om de PS4-view te krijgen?
Verwijderd
Ik vind het inderdaad helemaal niet fijn, ik snap niet waarom de lijst nu van links naar rechts is i.p.v. boven naar beneden. Heel erg onoverzichtelijk helaas.spaceboy schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:44:
Vinden jullie trouwens de vormgeving van de trophies (met de PS5) niet verschrikkelijk onoverzichtelijk geworden? Het overzicht is totaal verdwenen. Ik zou graag de PS4-view weer hebben. Gelukkig kunnen we nog op psnprofiles.com kijken, maar het is niet echt een verbetering.
Wat ik nu wel goed vind is dat je kunt filteren naar niet gehaalde trofeeën
Zo, platinum #129: Miles Morales. Toch wel mooi spel. Wat nu? Stardew Valley of toch nog maar een keer 300 uur in AC Valhalla proppen...?
Inmiddels de platinum gehaald van Marvel's Spider-Man, goeie game.
Next: de DLC ervan, of misschien eerst nog iets anders tussendoor voor de afwisseling.
Next: de DLC ervan, of misschien eerst nog iets anders tussendoor voor de afwisseling.
Platinum #35: Moss.
Een VR-game en ééntje onderdeel van #StayAtHome, 9 games beschikbaar tot 23 april.
Als game zelf een klein pareltje, echt een sprookje. Vergelijkbaar met Astro Bot Rescue Mission, maar dan in een fantasy setting ipv een ietwat futuristische setting in ABRM. Het is wel een relatief klein spelletje, een beetje wat je altijd ziet bij (PS)VR games. Als je hier het volle pond voor betaalt zou hebben, is echt wel een dingetje, terwijl het wel een pareltje is. (mocht er ooit een vervolg op komen, is het voor mij nog wel het overwegen waard om de ontwikkelaars te ondersteunen).
Bekijkend vanuit het perspectief van een platinum behalen, dan valt er misschien iets te klagen, er is bijvoorbeeld een trophy dat je de game zonder doodgaan moet uitspelen wat alleen bij het laatste chapter nogal een uitdaging kan zijn, lang leve het savescummen
maar betekent wel dat je wel weer de hele game moet doorspelen, waar je toch zo weer een paar uur verder ben en een andere trophy waar je een specifieke uitdaging moet voltooien, die heb ik wel vaak moeten herproberen. Maar ja het leven een trophyhunter gaat niet altijd over rozengeur en maneschijn, oftewel first world problems.
Iets met een gegeven paard e.d. Voor wie een psvr heeft, zeker leuk om een keer te proberen t/m 23 april
Abzu (ook onderdeel van de #StayAtHome) was wel vermakelijk, helaas geen platinum, wel 100%. Als je Journey en/of Flower wel aardig vond, het is van dezelfde makers en wel hetzelfde type gameplay (als je al van een echte game kan spreken), maar zenachtige handelingen met mooie artwork en/of muziek.
Ik ben begonnen met Subnautica (ook #StayAtHome(, kijken of ik het voor elkaar krijg om de platinum te halen voor 23 april. Het is wel uitdagend voor mij, maar het is ook een kwestie van een beetje oefenen en de gameplay mechanics een beetje eigen maken. Misschien Platinum #36?
Een VR-game en ééntje onderdeel van #StayAtHome, 9 games beschikbaar tot 23 april.
Als game zelf een klein pareltje, echt een sprookje. Vergelijkbaar met Astro Bot Rescue Mission, maar dan in een fantasy setting ipv een ietwat futuristische setting in ABRM. Het is wel een relatief klein spelletje, een beetje wat je altijd ziet bij (PS)VR games. Als je hier het volle pond voor betaalt zou hebben, is echt wel een dingetje, terwijl het wel een pareltje is. (mocht er ooit een vervolg op komen, is het voor mij nog wel het overwegen waard om de ontwikkelaars te ondersteunen).
Bekijkend vanuit het perspectief van een platinum behalen, dan valt er misschien iets te klagen, er is bijvoorbeeld een trophy dat je de game zonder doodgaan moet uitspelen wat alleen bij het laatste chapter nogal een uitdaging kan zijn, lang leve het savescummen
Iets met een gegeven paard e.d. Voor wie een psvr heeft, zeker leuk om een keer te proberen t/m 23 april
Abzu (ook onderdeel van de #StayAtHome) was wel vermakelijk, helaas geen platinum, wel 100%. Als je Journey en/of Flower wel aardig vond, het is van dezelfde makers en wel hetzelfde type gameplay (als je al van een echte game kan spreken), maar zenachtige handelingen met mooie artwork en/of muziek.
Ik ben begonnen met Subnautica (ook #StayAtHome(, kijken of ik het voor elkaar krijg om de platinum te halen voor 23 april. Het is wel uitdagend voor mij, maar het is ook een kwestie van een beetje oefenen en de gameplay mechanics een beetje eigen maken. Misschien Platinum #36?
Subnautica vreet vele uren van mijn tijd. Het is best frustrerend als je zeemot met alle upgrades ontploft in en grot met een leviathan. Dan ben je weer erg lang bezig om alles bij elkaar te krijgen. En het spel heeft nogal wat performance probleempjes. Weet niet of ik nog voor de platinum ga.
Heb je dan niks geleerd van Windows Word oid, om de haverklap saven had ik al meegekregenlarrylaffer schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:09:
Subnautica vreet vele uren van mijn tijd. Het is best frustrerend als je zeemot met alle upgrades ontploft in en grot met een leviathan. Dan ben je weer erg lang bezig om alles bij elkaar te krijgen. En het spel heeft nogal wat performance probleempjes. Weet niet of ik nog voor de platinum ga.
Ik dacht dat ze al het nodige hadden gepatched, maar performance is nog steeds een issue blijkbaar?
Ik heb wel een PS4 pro, misschien dat het iets beter draait, tot nu toe nog geen performance issues tegengekomen en ik vind het best wel aardig eruit zien.
Alle stayathome games blijven volgens mij gewoon van jou, ook na 23 april. No rushGRDavies75 schreef op maandag 5 april 2021 @ 00:02:
Eergisteren platinum nr 56 behaald: concrete genie. Het was een gemakkelijke game die mij 6uren gekost heeft. Nu begonnen aan maneater en erna controle 👍
Nummer 57 is binnen, na 15uren mensen en dieren opeten (maneater) ga ik nu beginnen aan controle 👍
Vandaag Wasteland 3 op 1000GS gezet. Echt een hele toffe game.
Ff linkje naar andere post met wat meer toelichting over de game.
uchiha tijntje in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Even op Trueachievements gekeken en zag dat dit mijn 302e completion was sinds de launch van de Xbox One van in totaal 357 games. Heb nog een 7-tal games in mijn backlog staan die ik wil completen. Wel prima completion rate vond ik zelf
Ff linkje naar andere post met wat meer toelichting over de game.
uchiha tijntje in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Even op Trueachievements gekeken en zag dat dit mijn 302e completion was sinds de launch van de Xbox One van in totaal 357 games. Heb nog een 7-tal games in mijn backlog staan die ik wil completen. Wel prima completion rate vond ik zelf
Nr 58 Control is binnen. Nu ratchet and clank 👍
Heb je de DLC achievements ook nog gedaan? Daar ben ik afgehaakt, dat werd te veel zoekwerk - dus indien ja, respectrabotgangster schreef op donderdag 15 april 2021 @ 00:51:
Je bent lekker bezig de laatste tijd. Je staat nog niet in de lijst, klopt dat?rabotgangster schreef op donderdag 15 april 2021 @ 00:51:
Gelijk maar weer 's even de topicstart een major update gegeven. Misschien is er nog iemand die ook even mee wil helpen af en toe om hem up2date te houden? Ik ben er ondertussen een beetje klaar mee eigenlijk. De wijzigingen:
- @larrylaffer van plek 7 naar plek 5!
- @Raem en @politrix wisselen stuivertje op plek 8 en 9.
- @Juhrat gaat op punten voorbij aan @Bad_Boy en komt op plek 13.
- @Xerox knalt daar weer overheen en staat nu 12e.
- @FireFly3k springt over @skreppiedoe heen op plek 17.
- @hanssuh gaat @Verwijderd voorbij op plek 25.
- @Chef_v_leeuwen is los en stijgt 3 plekken!
- @GRDavies75 doet lekker mee en stijgt ook 3 plekken!
- @dvd-linden is @MisterMichel voorbij gepeerd.
- @wheeler zakt 2 plekken en komt daarmee onder @TDB en @chulin. Werk aan de winkel dus!
- @Twixie en @giganielsie wisselen van plek.
- @Niku @Conscience NL @Jackal131 @0xrubennft @matthijsg @DikkeBMW @CSB @Alvanosa @voxxel @Jochem Boom @SpeeDRaZoR3 @iPodKiller @solique @Ricloo86 @Sagat @Madstorm @OB1 @Frankaro allemaal eruit geknikkerd. PSN Profile lijkt kapot. Als er een nickwissel is geweest of een andere reden: als je het gefixt hebt, laat ff weten, dan voegen we je natuurlijk weer gewoon toe (op de plek waar je hoort)...
Zou ook kunnen dat bij psnprofiles.com een update is geweest, maar jullie plaatjes doen het hier in elk geval niet meer. Als je er weer bij wilt, graag even de complete URL aanleveren in de vorm van: https://card.psnprofiles.com/1/GregNL76.png, het is al genoeg takkewerk en ik heb nog meer te doen.
(en niemand anders lijkt zin te hebben in modden van deze thread)
Nog bedankt voor het updaten.spaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:15:
[...]
Gelijk maar weer 's even de topicstart een major update gegeven. Misschien is er nog iemand die ook even mee wil helpen af en toe om hem up2date te houden? Ik ben er ondertussen een beetje klaar mee eigenlijk. De wijzigingen:
[...]
Ik heb het in het verleden al eens aangeboden om mee te helpen, maar daar is nooit wat uit gekomen. Je had wel de vraag gesteld hoe het zit met het 'beleid' (voor toevoegen leden voor het onderhouden van een topic), maar ik kan het gemist hebben, daar is ook geen antwoord op gegeven.
Ik wil wel m'n steentje bijdragen.
Ah top. Ik herinnerde me al vaag zoiets, dank voor de reminder. Ik heb je nu gewoon toegevoegd als topicstarter, klopt het dat jij die nu ook kunt editten? Als dit niet zo is zou ik ook ergens moeten navragen hoe dat werkt... Ik werk hier ook niet zeg maar.GRDavies75 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:39:
[...]
Nog bedankt voor het updaten.
Ik heb het in het verleden al eens aangeboden om mee te helpen, maar daar is nooit wat uit gekomen. Je had wel de vraag gesteld hoe het zit met het 'beleid' (voor toevoegen leden voor het onderhouden van een topic), maar ik kan het gemist hebben, daar is ook geen antwoord op gegeven.
Ik wil wel m'n steentje bijdragen.
Haha ik las het eerst als ' je score is te laag om nog in de lijst te mogen'spaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:15:
[...]
Je bent lekker bezig de laatste tijd. Je staat nog niet in de lijst, klopt dat?
- @wheeler zakt 2 plekken en komt daarmee onder @TDB en @chulin. Werk aan de winkel dus!
- @Niku @Conscience NL @Jackal131 @0xrubennft @matthijsg @DikkeBMW @CSB @Alvanosa @voxxel @Jochem Boom @SpeeDRaZoR3 @iPodKiller @solique @Ricloo86 @Sagat @Madstorm @OB1 @Frankaro allemaal eruit geknikkerd. PSN Profile lijkt kapot. Als er een nickwissel is geweest of een andere reden: als je het gefixt hebt, laat ff weten, dan voegen we je natuurlijk weer gewoon toe (op de plek waar je hoort)...
Zou ook kunnen dat bij psnprofiles.com een update is geweest, maar jullie plaatjes doen het hier in elk geval niet meer. Als je er weer bij wilt, graag even de complete URL aanleveren in de vorm van: https://card.psnprofiles.com/1/GregNL76.png, het is al genoeg takkewerk en ik heb nog meer te doen.
Ik gaat is even kijken hoe het zit! Degene die me kennen weten dat het risico van een plat ongeveer gelijkstaat aan 2x achterelkaar de staatsloterij winnen, maar recentlijk Death stranding gekocht en de FF7remake demo vond ik ook tof, en die zat laast in de plus.....dus wil zeker meer tijd in die games steken, en Battle Garegga (wie kent em niet
10 second ninja DONE
Een mod die een full-quote doet waardoor je geen idee hebt waarover hij het heeftSagat schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:22:
[...]
Haha ik las het eerst als ' je score is te laag om nog in de lijst te mogen'
Ik heb even geen idee hoe dit precies up-2-date wordt gehouden, vermoedelijk veel handwerk? Misschien is het interessant om te kijken of dit (deels) valt te automatiseren? Ik ben zelf developer en volgens mij moet het werkt wel te vereenvoudigen zijnspaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:15:
[...]
De 13e plek....dit kan zo niet langer ik moet nodig mijn playstation weer eens inschakelen en weer wat trophies halenspaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:15:
[...]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
"Knock yourself out"! Ik ben ook developer. Maar (dus) (ook) lui. Er zitten meer fratsen in waardoor het best veel handwerk is. Denk bijvoorbeeld aan:Satom schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:39:
[...]
Ik heb even geen idee hoe dit precies up-2-date wordt gehouden, vermoedelijk veel handwerk? Misschien is het interessant om te kijken of dit (deels) valt te automatiseren? Ik ben zelf developer en volgens mij moet het werkt wel te vereenvoudigen zijn
- De eerste 10 users zijn bold.
- De rangschikking is op basis van informatie in een JPG (score).
- Usernamen en nicknames op PSN zijn niet 1-op-1 te matchen.
- URL bij PSNProfiles is niet altijd hetzelfde (soms een /1 soms een /2)
[ Voor 4% gewijzigd door spaceboy op 16-04-2021 10:45 ]
Ehm err *insert perfect goede reden enzo* dus ja dat!Twixie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:29:
[...]
Een mod die een full-quote doet waardoor je geen idee hebt waarover hij het heeft. Tss, jullie zouden het goede voorbeeld moeten geven
.

10 second ninja DONE
Duidelijk, ik vermoed dat je nog niet alle egde-cases hebt benoemd. Tot dusver lijkt het mij niet onmogelijk (al heb jij ook niet gezegd dat het onmogelijk isspaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:43:
[...]
"Knock yourself out"! Ik ben ook developer. Maar (dus) (ook) lui. Er zitten meer fratsen in waardoor het best veel handwerk is. Denk bijvoorbeeld aan:Het is nu gewoon een shitload aan html-brei wat ongetwijfeld te automatiseren is. De vraag is of het opweegt. Voor mij niet.
- De eerste 10 users zijn bold.
- De rangschikking is op basis van informatie in een JPG (score).
- Usernamen en nicknames op PSN zijn niet 1-op-1 te matchen.
- URL bij PSNProfiles is niet altijd hetzelfde (soms een /1 soms een /2)
Ah cool. Ik ben benieuwd wat eruit komt. Het zal zeker moeten kunnen (of op z'n minst deels worden geautomatiseerd). Je mag me altijd DM'en, maar ik ben ook maar gewoon een doodnormale user die toevallig een keer topicstarter is geworden he? Als het handig is voor jou om ook topicstarter te worden (om daarmee beter in de "source" te kijken van wat de topicstart nu is) kan dat ook. En als je de lijst compleet anders op wilt zetten: be my guest. Denk dat de opzet nu best aardig is, maar onder water is het een beetje takke qua onderhoud.Satom schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:18:
[...]
Duidelijk, ik vermoed dat je nog niet alle egde-cases hebt benoemd. Tot dusver lijkt het mij niet onmogelijk (al heb jij ook niet gezegd dat het onmogelijk is). Ik heb zelf afgelopen jaar een aantal services/applicaties geschreven om PSNProfiles soort van na te maken. Door de komst van de PS5 is de development daarvan stil komen te liggen.. Hoe dan ook, ik ga er even rustig voor zitten. Want zoals ik het nu zie, is het (meest) lastige de koppeling tussen Tweakers username en PSN nickname, vind je het goed als je ik je een DM stuur (mocht ik vragen hebben)?
@spaceboy https://card.psnprofiles.com/1/S4g4tNL.png 
Mijn trophy privacy settings stonden niet goed......vreemd want toen ik eerst in psnprofiles inlogde zag ik alles als normaal, maar na een update opeens niet meer? Goed setting is aangepast and i am back (met stip op de laatste plaats ongetwijfeld
)
Mijn trophy privacy settings stonden niet goed......vreemd want toen ik eerst in psnprofiles inlogde zag ik alles als normaal, maar na een update opeens niet meer? Goed setting is aangepast and i am back (met stip op de laatste plaats ongetwijfeld
10 second ninja DONE
Om even hierop in te haken, dit topic had altijd of iig recentelijk 4 topicstarters. Als je TS bent maar idd geen tijd/zin/whatever hebt om mee te werken geef dit dan gewoon aan en dan word je verwijderd. Wat mij betreft beter om 2 actieve TS-en te hebben dan 4 waarbij er effectief 1 het werk doet.spaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:22:
maar ik ben ook maar gewoon een doodnormale user die toevallig een keer topicstarter is geworden he? Als het handig is voor jou om ook topicstarter te worden (om daarmee beter in de "source" te kijken van wat de topicstart nu is) kan dat ook.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem een paar weken terug. Blijkbaar heeft Sony een aanpassing gedaan en de privacy terug gezet qua settings. Erg vreemd, want je zou verwachten dat een bedrijf die niet zou mogen veranderen. Maar het is wel gebeurd.Sagat schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:37:
@spaceboy https://card.psnprofiles.com/1/S4g4tNL.png
Mijn trophy privacy settings stonden niet goed......vreemd want toen ik eerst in psnprofiles inlogde zag ik alles als normaal, maar na een update opeens niet meer? Goed setting is aangepast and i am back (met stip op de laatste plaats ongetwijfeld)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:43:
[...]
Ik had hetzelfde probleem een paar weken terug. Blijkbaar heeft Sony een aanpassing gedaan en de privacy terug gezet qua settings. Erg vreemd, want je zou verwachten dat een bedrijf die niet zou mogen veranderen. Maar het is wel gebeurd.
offtopic:
Sony doet laatste tijd wel meer rare en onverwachte dingen
10 second ninja DONE
Helemaal mee eens. Gezien de historie heb ik het idee dat ik de enige ben die dit nog aan het doen is. Dat is ook niet super-motiverend (los van het feit dat het een beetje takkewerk is), maar als het met een stel gasten is die dit af en toe doen is het prima te handlen. Ik heb er ook 100% vrede mee als er anderen zijn die het liever/actiever willen overnemen, dan stap ik graag aan de kant.Sagat schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:40:
[...]
Om even hierop in te haken, dit topic had altijd of iig recentelijk 4 topicstarters. Als je TS bent maar idd geen tijd/zin/whatever hebt om mee te werken geef dit dan gewoon aan en dan word je verwijderd. Wat mij betreft beter om 2 actieve TS-en te hebben dan 4 waarbij er effectief 1 het werk doet.
Heb je by the way toegevoegd. Strak onderaan de lijst. Dat dan weer wel.
Verwijderd
Sagat schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:45:
[...]
offtopic:
offtopic:
Dat ben ik helemaal met je eens.
Dat ben ik helemaal met je eens.
offtopic:
Maar ik vind het zorgelijker dat een bedrijf privacy settings aanpast zonder de consument hierover te informeren. Dit is volgens mij volgens EU regelgeving helemaal niet mogelijk.
Maar ik vind het zorgelijker dat een bedrijf privacy settings aanpast zonder de consument hierover te informeren. Dit is volgens mij volgens EU regelgeving helemaal niet mogelijk.
Stel ik het volgende voor, als overbrugging tot er meer mensen zijn wil ik ook wel af en toe die update doen, jij elke 15e ik elk eind van de maand, zoiets?spaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:48:
[...]
Helemaal mee eens. Gezien de historie heb ik het idee dat ik de enige ben die dit nog aan het doen is. Dat is ook niet super-motiverend (los van het feit dat het een beetje takkewerk is), maar als het met een stel gasten is die dit af en toe doen is het prima te handlen. Ik heb er ook 100% vrede mee als er anderen zijn die het liever/actiever willen overnemen, dan stap ik graag aan de kant.
Haha, ik zat bijna te juigen, mijn doel was altijd om de 50 binnen te dringen.....bij mijn eerst aanmelding stond ik nummer 53 ofzo, maar ik zakte steeds verder weg tot in de 60 zelfs........hoewel het niet helemaal gegaan is zoals ik zou willen is het doel nu wel bereikt!Heb je by the way toegevoegd. Strak onderaan de lijst. Dat dan weer wel.

Op naar plek 45! (of wsl weer eerder plek 60, maar een mens heeft doelen nodig!
10 second ninja DONE
Volgens mij hoor ik nog 1 of 2 plekken hoger te staan
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Hi spaceboy, ik was dit topic helemaal vergeten! Heb sinds kort de hobby weer opgepakt en ben van plan een game platinum te gaan halen. Ik zal je binnenkort de info opsturen
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Yes, ik zie het. Fixed. Net als @Verwijderd die stond ook nog 1 plek te laag.Bas170 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:57:
Volgens mij hoor ik nog 1 of 2 plekken hoger te staan
@Sagat prima voorstel. GRDavies75 doet nu ook mee. Hoeft op zich voor mij niet eens heel structureel elke 2 weken, maar als je ziet dat er een requestje is of de lijst klopt niet: het is een redelijk kleine moeite om een paar users wat te shuffelen.
Totdat @Satom natuurlijk iets fantastisch' voor ons heeft geautomatiseerd...
Nu we toch bezig zijn, misschien het volgende in de TS ook even aanpassen:
PS5 topic: [PS5] PlayStation 5
Xbox Series X|S topic: [XSX | XSS] Xbox Series X|S
Anders raakt de lijst langzaamaan leeg
De nieuwe consoles ontbreken namelijk nog hierin• Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 4 topic of in een van de dedicated PS3/PS4 Game topics of in het Xbox One topic.
Anders raakt de lijst langzaamaan leeg
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Ook done. En nu stop ik ermee... Vier updates van de TS in 1 dag is wel weer ff genoeg...Bas170 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:00:
Nu we toch bezig zijn, misschien het volgende in de TS ook even aanpassen:
[...]
De nieuwe consoles ontbreken namelijk nog hierin
Anders raakt de lijst langzaamaan leeg![]()
Ik zag in de gauwigheid dat ik inderdaad de topicstart kan editen. Ik kijk van het weekend wel hoe en wat, maar afgezien van veel tekst en opmaak / een heel lang bericht, zag het vooralsnog ook weer niet al te spannend uit. Maar ik kan ook wel begrijpen dat het als handwerk klusje ook weer niet ooit een al te grote hobby zal gaan worden en al zou ik dat willen, ik heb geen tijd, ik moet gamen om de #1 te wordenspaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:46:
[...]
Ah top. Ik herinnerde me al vaag zoiets, dank voor de reminder. Ik heb je nu gewoon toegevoegd als topicstarter, klopt het dat jij die nu ook kunt editten? Als dit niet zo is zou ik ook ergens moeten navragen hoe dat werkt... Ik werk hier ook niet zeg maar.
Neen eigenlijk niet, ik had de hoofdgame gedaan en zag dat ik maar 1 trophy moest doen om de platinum te halen. Dus ja geen zin meer om de dlc te doenjamsi schreef op donderdag 15 april 2021 @ 23:28:
[...]
Heb je de DLC achievements ook nog gedaan? Daar ben ik afgehaakt, dat werd te veel zoekwerk - dus indien ja, respect
Thx, ik heb gewoon veel tijd om te game de laatste tijd en het waren dan ook heel snelle en gemakkelijke games. Neen ik sta nog niet in de lijst, ben al een tijdje lid van tweakers maar post niet zo veel.spaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:15:
[...]
Zo, de platinum van Ghost of Tsushima gehaald. Wat een heerlijk spel!
Nu nog ff alle collectibles die geen trophy opleveren verzamelen en dan de Legends mode en New Game+ starten voor nog meer trophies
Nu nog ff alle collectibles die geen trophy opleveren verzamelen en dan de Legends mode en New Game+ starten voor nog meer trophies
Ik weet het... ben nu in spagaat in Control en Days Gone. Daar moet ik even de focus krijgen en één voor één uitspelen. Daarnaast wel bijna bij level 40 van GT Sport dus die maak ik ook nog even af.spaceboy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:15:
[...]
@wheeler zakt 2 plekken en komt daarmee onder @TDB en @chulin. Werk aan de winkel dus!
Goed bezig, spel is groooooot. Ben ook al een heel aantal dagen zoet met deze.Bas170 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:18:
Zo, de platinum van Ghost of Tsushima gehaald. Wat een heerlijk spel!
'even'wheeler schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:52:
[...]
Daarnaast wel bijna bij level 40 van GT Sport dus die maak ik ook nog even af.

Bij level 46 ben je pas de helft he
GHOST OF TSUSHIMA Platinum nr 27, nu bezig met Hitman 3
[ Voor 45% gewijzigd door chulin op 18-04-2021 12:09 ]
Level 40 ga ik, niet 50 hoor. Weet de onmogelijke opgave die de Jappaners hebben neergelegd om tot lvl 50 door te gaan

and it's done. Level 40 GT Sport. Nooit zo lang met game bezig geweest en dan niet eens platinum.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sctNY1HaEcl83ndqIMLVEg1f.png?f=user_large)
[ Voor 32% gewijzigd door wheeler op 22-04-2021 08:50 ]
Oooooh, ik dacht dat je voor de platinum wilde gaan
Platinum #75 is binnen: Darksiders Genesis.
Vrij simpele platinum, een stuk eenvoudiger dan de vorige Darksiders games. Erg vermakelijk, al leent een Diablo like topside-view zich absoluut niet voor platforming.
Eigenlijk zou ik nu verder moeten gaan met de Deadly Obsession run in Shadow of the Tomb Raider maar ik denk dat dat teveel frustratie gaat opleveren door het gebrek aan savepoints
Vrij simpele platinum, een stuk eenvoudiger dan de vorige Darksiders games. Erg vermakelijk, al leent een Diablo like topside-view zich absoluut niet voor platforming.
Eigenlijk zou ik nu verder moeten gaan met de Deadly Obsession run in Shadow of the Tomb Raider maar ik denk dat dat teveel frustratie gaat opleveren door het gebrek aan savepoints
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 22-04-2021 19:00 ]
Tsushima platinum in de pocket. Wat een tof spel was dat. Nog geen idee waar ik nu verder ga. Ik heb de neiging om Subnautic af te maken maar het eeuwige laden en de performance houden me nog wat tegen.
Deadly Obsession valt eigenlijk nog goed mee zeker als je veel goede upgrades hebt voor u wapens en zo ,want alles gaat mee van uw eerste playthroughSuperkiwi schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:59:
Platinum #75 is binnen: Darksiders Genesis.
Dat was me bekend ja, ik was er al aan begonnen 
Heb alle wapenupgrades en de meeste skills in de pocket, ben meer bang voor de klim- en klauterstukken waar Lara soms om onbegrijpelijke redenen naar beneden dondert.
Heb alle wapenupgrades en de meeste skills in de pocket, ben meer bang voor de klim- en klauterstukken waar Lara soms om onbegrijpelijke redenen naar beneden dondert.
Ik heb dat maar bij 1 level gehad waardat ik echt bijna gefrustreerd werd. Bij de Boss Fight is het ook stom dat je naar het laatste kampvuur moet als je dood bent. Gelukkig is de Boss Fight niet moeilijkSuperkiwi schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:49:
Dat was me bekend ja, ik was er al aan begonnen
2 Platinums gehaald vandaag, Silence (79) en Deponia (80). Dat was nog maar een kwestie van een keertje uitspelen en de resterende trophies halen. Ik heb nog best veel adventure games in de bibliotheek waar ik nog maar een paar trophies van hoef te halen, maar het kost meestal een volledige walkthrough. Niet altijd zin in.
Ik had gisteren ook nog iets lekkers. Heb Uncharted: Lost Legacy op crushing (hoogste moeilijkheidsgraad) uitgespeeld zodat ik nog de enige ontbrekende trophy zou behalen en daarmee ook meteen de platinum. Dat zou dan mijn platinum voor april zijn. Nou kreeg ik na het uitspelen niet beide trophies en zelfs na het afwachten van de credits verschenen beide trophies nog niet. Vervolgens bij hoofdstukken gekeken en toen zag ik tot mijn verbijstering dat ik hoofdstuk 6 volgens de game niet op crushing uitgespeeld heb.
Ik heb gisteravond meteen even lopen googelen naar het issue en zag dat het wel vaker voorkomt. Er zijn ook wel "oplossingen" voor, dus die ga ik vanavond even proberen; hopen dat het werkt.
Altijd fijn als trophies glitched zijn...
Ik heb gisteravond meteen even lopen googelen naar het issue en zag dat het wel vaker voorkomt. Er zijn ook wel "oplossingen" voor, dus die ga ik vanavond even proberen; hopen dat het werkt.
Altijd fijn als trophies glitched zijn...
Zo een keertje de lijst geupdate.
Er zijn een paar hotspots, waar mensen dichtbij elkaar staan
Spaceboy is naar plek 2 t.k.v. LuPo gegaan
TDB is naar plek 34 t.k.v. MichterMichel gegaan
Lasharor is naar #43 t.k.v. Svennie gegaan
Aftermath heeft iets gedaan met z'n privacy instelling. Ik laat 'm staan en behandel het als een digitaal drempeltje (dus effectief kan hij alleen zakken als de persoon eronder het beter doet t.o.v. de persoon boven Aftermath.
Daarnaast bestaat de lijst van de XBox gebruikers maar uit 5? Het verbaast mij een beetje, maar blijkbaar is er weinig interesse. Ach ja, ieder z'n meug.
Aftermath heeft iets gedaan met z'n privacy instelling. Ik laat 'm staan en behandel het als een digitaal drempeltje (dus effectief kan hij alleen zakken als de persoon eronder het beter doet t.o.v. de persoon boven Aftermath.
Daarnaast bestaat de lijst van de XBox gebruikers maar uit 5? Het verbaast mij een beetje, maar blijkbaar is er weinig interesse. Ach ja, ieder z'n meug.
Kleine update van mijn kant, ik heb een tool in elkaar weten te zetten waarmee nu elke 24 uur de trophy cards van PSNProfiles wordt opgehaald en de punten daarvan wordt uitgelezen en in een database opgeslagen. Btw in theorie kan bijna alle informatie van zo'n card worden uitgelezen (hoeveel trophies) of hoeveel plaatsen is iemand gedaald/gestegen is.
Volgende stap is om van de data uit de database in een HTML format te krijgen en dit beschikbaar te stellen om te kunnen kopiëren naar dit topic
Volgende stap is om van de data uit de database in een HTML format te krijgen en dit beschikbaar te stellen om te kunnen kopiëren naar dit topic
Ah, goed bezig! Klinkt heel erg veelbelovend! Host je dit dan ergens zelf ofzo?Satom schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:25:
Kleine update van mijn kant, ik heb een tool in elkaar weten te zetten waarmee nu elke 24 uur de trophy cards van PSNProfiles wordt opgehaald en de punten daarvan wordt uitgelezen en in een database opgeslagen. Btw in theorie kan bijna alle informatie van zo'n card worden uitgelezen (hoeveel trophies) of hoeveel plaatsen is iemand gedaald/gestegen is.
Aaah, goed bezig man! Thanks! @LuPo: je bent toch niet gestopt met gamen he? Ik wil best die 2e plek van je overnemen, maar volgens mij sta je al een half jaar stil...GRDavies75 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:08:
Zo een keertje de lijst geupdate.
Ja, op het moment staat het op een mini server hier. Alleen gaat die 's nachts uit (standby). Zit te denken om 'm vanaf een Raspberry Pi te gaan hosten (die staat namelijk 24/7 aan). Zit nog wel even in twijfel hoe om te gaan met toegang. Wil het niet voor de hele wereld open gaan zetten. Wordt vervolgd..spaceboy schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:56:
[...]
Ah, goed bezig! Klinkt heel erg veelbelovend! Host je dit dan ergens zelf ofzo?
Mooie ontwikkelingen hier! Goed om te lezen
.
Gisteravond m.b.v. oplossingen van het internet Uncharted: Lost Legacy toch nog op platinum kunnen zetten. Hoofdstuk 6 opnieuw gedaan (nogmaals op niveau crushing, super leuk.. ahum, ahum). Vervolgens de finale en de credits opnieuw helemaal af laten spelen. Duurde tot het absolute einde, maar toen de credits afgelopen waren popte de twee ontbrekende trophies gelukkig.
Dus... mijn streak blijft gelukkig doorgaan. Januari was voor Celeste, februari voor NFS: Payback, maart voor Knack en april voor Uncharted. Nu in mei BF V maar op platinum proberen te zetten.
Gisteravond m.b.v. oplossingen van het internet Uncharted: Lost Legacy toch nog op platinum kunnen zetten. Hoofdstuk 6 opnieuw gedaan (nogmaals op niveau crushing, super leuk.. ahum, ahum). Vervolgens de finale en de credits opnieuw helemaal af laten spelen. Duurde tot het absolute einde, maar toen de credits afgelopen waren popte de twee ontbrekende trophies gelukkig.
Dus... mijn streak blijft gelukkig doorgaan. Januari was voor Celeste, februari voor NFS: Payback, maart voor Knack en april voor Uncharted. Nu in mei BF V maar op platinum proberen te zetten.