Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07:34
giantgiantus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:43:
[...]

The ascent lijkt me echt geweldig. De style ziet er super uit en die ene review is ook positief over gameplay verhaal. Gelukkig ook maar uur of 15-20. Bevalt mij beter dan die super lange games.

Mfsm is echt een wonder dat het zo goed draait op een machine van 500€, maar heb er het geduld niet echt voor…
Die tijd is zonder sidequests.

[Voor 9% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-07-2021 09:11]

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-07 15:21

Willybubba

Nut up or shut up.

19:00 volgens mij?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

uchiha tijntje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:38:
[...]
Dan keuze maken tussen Eldest Souls, MFSM, Omno en the Ascent :)
FTFY ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Wilde gisteren verder gaan met Valhalla, maar had een dashboard update en een game-update voor AC:V te pakken. Zou het komen omdat Valhalla in QR staat dat de auto-update het niet doet?

Heb maar een paar rondjes THPS1+2 gedaan in de tussentijd, dus geen klachten verder :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:41:
Ik hoop toch niet dat XBox er beleid van gaat maken om voortaan enkel nog gelijktijdige wereldwijde releases te doen. Waarom nu weer zo’n debiele tijd en straks weer flinke serverproblemen natuurlijk bij the Ascent.
Vind dat nog niet eens het grote probleem, ik vind de release tijden gewoon een drama.
Zorg dan dat het vanaf 's morgens 8 uur speelbaar is en niet pas eind van de middag 17:00 |:(

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Patrock
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:14

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

G_Dragon schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:31:
[...]

Vind dat nog niet eens het grote probleem, ik vind de release tijden gewoon een drama.
Zorg dan dat het vanaf 's morgens 8 uur speelbaar is en niet pas eind van de middag 17:00 |:(
Ik vind het wel fijn dat het pas om 17:00 te spelen is. Dan ben ik nog productief op werk en heb ik ook kans om zonder grote spoilers te beginnen.

Ivm corona niet in capslock schreeuwen aub!

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 06:39
Patrock schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:35:
[...]

Ik vind het wel fijn dat het pas om 17:00 te spelen is. Dan ben ik nog productief op werk en heb ik ook kans om zonder grote spoilers te beginnen.
En je hebt wat om naar uit te kijken die dag! :*)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Lekker Ventje
[...]

Ik neem normaal vrij voor een game die ik graag spelen wil en dat wordt dan een dag later. Maar als je vakantie hebt, zoals ik nu, dan is het gewoon ruk. Maar ook bij online games is het niet handig vanwege de piekbelasting.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 02:48
You’ve got to be kidding me…. Komt die ook vandaag uit.

Gamertag: VAS taijyn

[...]

Ze kunnen het toch nooit voor iedereen goed doen.
Ik kom tussen 18.00 en 19.00 thuis vanaf mijn werk dus voor mij is 17.00 wel een mooie tijd.
Moet er niet aan denken dat ik aan het buffellen ben en een ander ondertussen dat nieuwe spel al uitgespeeld heeft :+ /s
Vermoed dat een globale release op dezelfde tijd aan het eind van de rit voor iedereen het eerlijkst is.
Ook al trekt jan met de pet die avonddienst heeft dan aan het kortste eind.
En wees eerlijk, we mogen in NL niet klagen, er zijn landen waar de release op stukken ongunstigere tijden valt.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:39:
[...]

Ze kunnen het toch nooit voor iedereen goed doen.
Ik kom tussen 18.00en 19.00 thuis vanaf mijn werk dus voor mij is 17.00 wel een mooie tijd.
Moet er niet aan denken dat ik aan het buffellen ben en een ander ondertussen dat nieuwe spel al uitgespeeld heeft :+ /s
Vermoed dat een globale release op dezelfde tijd aan het eind van de rit voor iedereen het eerlijkst is.
Ook al trekt jan met de pet die avonddienst heeft dan aan het kortste eind.
En wees eerlijk, we mogen in NL niet klagen, er zijn landen waar de release op stukken ongunstigere tijden valt.
Mee eens maar daarom is rond 8 uur / 9 uur de mooiste tijd, want anders is een dag vrij nemen ook geen optie meer bij grote releases. Vind als je het na 15:00 pas vrijgeeft dat je de halve dag kwijt bent 8)7 , natuurlijk werk ik zelf ook tot half 5 (gewoon niet op internet kijken tijdens werk). Maar zoals bij Red Dead Redemption 2 had ik vrij genomen op release dag en dan moet ik er niet aan denken om pas om 17:00 te mogen spelen.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:33
[...]

MS had de game ook om 8 uur de dag ná release kunnen vrijgeven.

Even los van dat ik, zeker nu ik vakantie heb, 17/1900 uur ook jammer vind, is een wereldwijde release mijn inziens juist mooi.

De game is simpelweg beschikbaar vanaf het moment dat ze hem live zetten. Dat deze keuze betekend dat de game op bepaalde plekken in de wereld een vreemde release tijd krijgen is daarmee onvermijdelijk.

Het enige dat ze zouden kunnen doen, is releasetijden rouleren over de wereld zodat het nog eerlijker voelt. Anderzijds zit MS nu eenmaal in de US dus voor hun zal het ook logischer zijn om een release niet in de nacht te doen om eventuele problemen direct aan te kunnen pakken.

Al met al vind ik het zo wel prima. Het alternatief zou mijn inziens zijn dat de game ipv 1900 komt, het de dag erna pas komt en zeker niet eerder.

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 02:00
19:00 staat wel onder de geïnstalleerde game op de pc iig. Waar komt die 17:00 vandaan?
G_Dragon schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:41:
[...]

Mee eens maar daarom is rond 8 uur / 9 uur de mooiste tijd, want anders is een dag vrij nemen ook geen optie meer bij grote releases. Vind als je het na 15:00 pas vrijgeeft dat je de halve dag kwijt bent 8)7 , natuurlijk werk ik zelf ook tot half 5 (gewoon niet op internet kijken tijdens werk). Maar zoals bij Red Dead Redemption 2 had ik vrij genomen op release dag en dan moet ik er niet aan denken om pas om 17:00 te mogen spelen.
Een dag later vrij nemen dan.
Om 17.00 uur starten met gamen, een diepe nacht doortrekken en dan gaan slapen aan het begin van je vrije dag.
Kan je voor de middag weer aan het gamen zijn, maak je optimaal gebruik van je vrije dag :)

• Willybubba
  • Laatst online: 29-07 15:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Beakzz schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:44:
[...]

19:00 staat wel onder de geïnstalleerde game op de pc iig. Waar komt die 17:00 vandaan?
17:00 was de tijd voor Flight Sim, mss dat mensen dan denken dat dat de standaard tijd is.

Dit werd net nog gequote:
UNLOCKING EVERYWHERE:
JULY 29th
6PM BST/ 7PM CEST/ 10AM PDT
6PM BST == 19:00 onze tijd, toch B)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Willybubba schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:47:
[...]

17:00 was de tijd voor Flight Sim, mss dat mensen dan denken dat dat de standaard tijd is.

Dit werd net nog gequote:

[...]

6PM BST == 19:00 onze tijd, toch B)
Mooi, precies na werktijd :P :+

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:46:
[...]

Een dag later vrij nemen dan.
Om 17.00 uur starten met gamen, een diepe nacht doortrekken en dan gaan slapen aan het begin van je vrije dag.
Kan je voor de middag weer aan het gamen zijn, maak je optimaal gebruik van je vrije dag :)
Geen slecht idee, maar ik mis de tijd waar je gewoon op release dag op tijd kon beginnen waarbij ik dan doel op maximaal tot 13:00 hoefde te wachten.

EDIT: Dit is soms nog een van de redenen waarom ik zoveel mogelijk nog op disk probeer te halen als het via Brazilië niet aantrekkelijk genoeg is bij grote releases O-) Dan kan je wel op release dag op tijd spelen als Postnl meewerkt :P

[Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 29-07-2021 09:53]

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07:45
Geef mij maar gewoon een release vanaf 00:00 in de respectievelijke tijdzones, met fysieke kopieën krijg je het toch niet eerlijk. Release op dag X is dan ook gewoon een release op dag X ongeacht waar je woont ipv dag X+1.

20 * 370wp @ SE7K

• Lekker Ventje
Ik neem dat dit MS Only is en dat Diablo 2 straks wel gewoon op een fatsoenlijke tijd te spelen is, net als andere 3rd party multiplatformgames.

[Voor 4% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-07-2021 10:03]

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
Doe gewoon in je hoofd release + 1. Heb je nergens last van. Wat maakt die paar uur nu uit.

• Beakzz
Het is niet alsof er nu niks te spelen is he dus wat minder stress om een releasetijd zou geen kwaad kunnen :+

Onno kan ik al wel opstarten en is een rustgevende puzzelgame van een uur of 4. Dus misschien helpt dat bij het wachten 😅
LuisjeNL schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:25:
[...]

Gewoon een flight plan maken, dan kun je op de aardbol inzoomen op je huis en een marker zetten :)
Hoe/waar doe ik dat? :)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Gadver The Ascent ook al weer uit, ik heb nog maar amper MSFS kunnen spelen.
Kunnen we niet weer terug naar de tijd zonder exclusives, dat is tenminste te behappen :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Lekker Ventje
Naar Worldmap gaan en je huis opzoeken en daar de cursor opzetten.

Wel lekker trouwens dat er zoveel mods in FS 2020 zitten, moesten ze bij meer games doen.

[Voor 17% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-07-2021 11:21]

• SinergyX
  • Laatst online: 01:07
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:03:
Ik neem dat dit MS Only is en dat Diablo 2 straks wel gewoon op een fatsoenlijke tijd te spelen is, net als andere 3rd party multiplatformgames.
Nee hoor, heel veel games (en DLC's) gebruiken veelal US based timelaunches, soms heb je geluk, soms niet, maar dat is ook afhankelijk hoe jij je dag heb ingedeeld. De 1 pakt de dag erna en doet een doortrekker, de ander wil juist 9 uur s'ochtends beginnen om de hele dag te spelen.

Kan je ook zeggen, ik wil alleen releases op vrijdag/zaterdag, want weekend, of enkel avond, want werk, dan heb je nog dat plukje dat locatie gaat wijzingen, game in ander land heeft gekocht. Ik ben al blij dat het in ieder geval een 'normale' tijd is, geen middennacht of 3 uur s'nachts, gewoon ergens overdag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:20:
[...]

Naar Worldmap gaan en je huis opzoeken en daar de cursor opzetten.

Wel lekker trouwens dat er zoveel mods in FS 2020 zitten, moesten ze bij meer games doen.
Oh je bedoelt echt op die wereldbol klikken en mijn huis zoeken? Het leek me via de search balk zoveel handiger.

• giantgiantus
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:13:
Gadver The Ascent ook al weer uit, ik heb nog maar amper MSFS kunnen spelen.
Kunnen we niet weer terug naar de tijd zonder exclusives, dat is tenminste te behappen :+
Haha. The ascent ziet er echt super uit. Google maps (in belachelijk mooie vorm) lijkt me toch iets wat je niet echt casual gaat spelen toch? Is meer voor echte simmers denk ik?

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 29-07 19:31

Koeitje

Back-up tiems now?

[...]

De game launched wereldwijd op dezelfde tijd. Dus je wil eigenlijk dat men de lancering aanpast aan jouw persoonlijke wensen. :+

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:12
Koeitje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:16:
[...]

De game launched wereldwijd op dezelfde tijd. Dus je wil eigenlijk dat men de lancering aanpast aan jouw persoonlijke wensen. :+
Nouja ik snap het ergens wel. Vroegah ging je gewoon om 9:00 naar de winkel en fietste je snel naar huis want 29 juli is 29 juli. Maar tegenwoordig is 29 juli pas aan het eind van de middag. Dat voelt toch een beetje maf.

• giantgiantus
  • Nu online
Kaasje123 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:18:
[...]

Nouja ik snap het ergens wel. Vroegah ging je gewoon om 9:00 naar de winkel en fietste je snel naar huis want 29 juli is 29 juli. Maar tegenwoordig is 29 juli pas aan het eind van de middag. Dat voelt toch een beetje maf.
Zet in je agenda 30 juli en je kan hem paar uur eerder spelen😃

• uchiha tijntje
giantgiantus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:48:
[...]

Haha. The ascent ziet er echt super uit. Google maps (in belachelijk mooie vorm) lijkt me toch iets wat je niet echt casual gaat spelen toch? Is meer voor echte simmers denk ik?
Ik heb gisteren met een vriend over onze geboortedorpen gevlogen en geland op een nabij gelegen vliegveldje, daarnaast gevlogen midden in de woestijn en daarna geprobeerd om onder de Eiffeltoren te vliegen. Meer casual kan het in mijn optiek niet, en het was echt ontzettend tof. :)

Gaan jullie The Ascent solo meteen doen of co-op?

• Lekker Ventje
devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:41:
[...]

Oh je bedoelt echt op die wereldbol klikken en mijn huis zoeken? Het leek me via de search balk zoveel handiger.
Deze manier gaat ook snel.

• uchiha tijntje
devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:54:
Solo denk ik. Heb niet een vaste groep om mee te gamen.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 02:22
devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 02:17:
[...]

Je bedoelt die dude uit de Xbox On video? Die tips video.

By the way, ook morgen in de Game Pass, zoveel moois joh!

[YouTube: Review | Omno]
Die heb ik nog gebacked op kickstarter, dus graag gedaan :>

Martinspire - PC, PS4, X1

• Rossi46
Kaasje123 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:18:
[...]

Grappige is dat ik dat niet eens meer zo lang geleden nog zo te deed :) Eigenlijk veel leuker dan al dat 'digitale' gebeuren van tegenwoordig...

• Pariah86
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 29-07 13:40
vraagje: ik switch soms tussen LAN en wifi ivm betere ping vs hogere downloadsnelheid maar bij xbox dien ik telkens opnieuw mijn wachtwoord van mijn wifi in te geven. op mijn ps4 was dit niet zo. en aangezien het een vrij complex ww is, is dit wat vervelend. ;)

Is dit normaal of ergens een instelling die ik over het hoofd zie?

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 01:22
Rossi46 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:04:
[...]

Grappige is dat ik dat niet eens meer zo lang geleden nog zo te deed :) Eigenlijk veel leuker dan al dat 'digitale' gebeuren van tegenwoordig...
Maar wij zijn dan ook nog van "de oude stempel" he :+

Ik liep vorig jaar ook nog de Gamemania binnen, om een stapel gebruikte games in te ruilen :9

[Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 29-07-2021 13:17]

• X-Fighter
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 29-07 14:58
Pariah86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:14:
vraagje: ik switch soms tussen LAN en wifi ivm betere ping vs hogere downloadsnelheid maar bij xbox dien ik telkens opnieuw mijn wachtwoord van mijn wifi in te geven. op mijn ps4 was dit niet zo. en aangezien het een vrij complex ww is, is dit wat vervelend. ;)

Is dit normaal of ergens een instelling die ik over het hoofd zie?
Nee, Xbox kan dit gewoon niet. Vergeet telkens het wachtwoord.

Hoe komt dat je een hogere downloadsnelheid krijgt via wifi dan LAN? Is dit iets algemeen geweten? Want ik heb mijn Xbox altijd bekabeld aangesloten.

• Pariah86
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 29-07 13:40
X-Fighter schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:28:
[...]

Nee, Xbox kan dit gewoon niet. Vergeet telkens het wachtwoord.

Hoe komt dat je een hogere downloadsnelheid krijgt via wifi dan LAN? Is dit iets algemeen geweten? Want ik heb mijn Xbox altijd bekabeld aangesloten.
ok bedankt!

de kabel loopt via 10j oude powerline adapters. belangrijk detail ;)

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 06:04
schumi1986 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:05:
Nou ik heb zojuist mijn hele stoute schoenen weer eens aangetrokken.
Toch maar weer eens de gok gewaagd en een Elite controller besteld :p

Het ziet er naar uit dat de winkels een nieuwe batch ontvangen hebben aangezien er na een aantal weken nergens voorraad nu weer bij verschillende winkels voorraad is en dus nieuwe hoop dat ik eindelijk een controller ontvang zonder problemen :p

Edit : heb in de afgelopen jaren 3x de Elite controller besteld en 3x terug gestuurd wegens slecht reagerende A/X knop en de RB knop die dubbele input geeft.
Zo controller kan weer terug. Na al die jaren het probleem nog steeds niet opgelost. :O

Ik snap het gewoon niet, alle normale Xbox controllers werken zoals het hoort nooit problemen mee |:(

PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

giantgiantus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:48:
[...]

Gisteren over Parijs gevlogen. Daarna 50 minuten rondjes omdat we Disneyland aan het zoeken waren 8)7

Het simmige gebruik ik niet echt nog, vind het vooral lekker als “even ontspannen een podcastje luisteren en dan een stukje vliegen”

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rossi46
DutchOwnage schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:15:
[...]

Maar wij zijn dan ook nog van "de oude stempel" he :+

Ik liep vorig jaar ook nog de Gamemania binnen, om een stapel gebruikte games in te ruilen :9
Opa's united! 8)

Hier ook nog een lokale Gamemania ganger! Waarbij ik me dan wel altijd weer groen-en-geel erger aan de medewerker als ze een bepaalde wat minder gangbare Xbox game gewoon totaal niet kent... Je staat toch de hele tijd in die winkel, denk ik dan :?

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Nu online

Yonix

Gamertag: Yonix360

Wat een mooi spel is 'Death's Door' toch. O+

En nog even en dan is het tijd voor 'The Ascent'. Vanavond komen er vrienden eten en het toetje staat al voorgeïnstalleerd. 8)

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• Beakzz
devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:54:
Ligt er aan. Jongens online gehyped voor deze game en nu zijn er 4 andere hyped dus hopelijk word ik nu zelf niet het 5e wiel, want de releasetijd is nog voor dat ik ga eten :+

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 01:48
Yonix schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:35:
Wat een mooi spel is 'Death's Door' toch. O+

En nog even en dan is het tijd voor 'The Ascent'. Vanavond komen er vrienden eten en het toetje staat al voorgeïnstalleerd. 8)
Death’s door is een pareltje idd. Zit ongeveer halfweg (althans de savegame zegt dat). Enkel een map zou wel handig zijn.
Nu komt The Ascent weer uit. Kan het niet volgen, ik begin er niet aan zolang Death’s door niet uit is.

In Augustus Kena nog, september Deathloop op PS5. Tussendoor nog MSFS (de instructrice van de training is wel streng, een vliegtuig smooth controleren met een controller is noet heel simpel…). Maar de meeste heb ik wel gedaan.

We leven echt wel in een goede tijd om te gamen, als ik terugkijk maar mijn beginjaren met pong en daarna de master system ed.

AMD Ryzen 5 1600X@4.0GHz - Corsair 16GB DDR4 3200 - GTX 1080Ti OC - 250GB 960 Evo SSD - Crucial mx300 525GB SSD

• John
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 07:44

John

🚀

The Ascent ziet er kicken uit! :9~ Meteen even de gamepass pre-load aanzet!
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:55:
[...]

Solo denk ik. Heb niet een vaste groep om mee te gamen.
Niks mis mee. ik moet zeggen dat ik steeds vaker nu heb dat ik een game gewoon liever lekker solo speel. Zo speelde ik de campaigns van Gears 4 en 5 eerst solo uit, lekker op mijn eigen tempo. Zo kon ik rustig de levels een beetje goed verkennen zoals ik altijd doe.

Bij een game als Borderlands volg ik het verhaal en al die dialogen veel beter solo en kan ik gewoon echt alles aan side content rustig doen zonder dat iemand meteen weer aan het haasten is en niet geduld heeft om skills te kiezen en aan inventory management te doen. Paar jaar geleden probeerde ik The Elder Scrolls Online te spelen met drie vrienden, maar het was gewoon 3x niks. Ze hadden geen geduld, en ik wilde juist alles lezen, want ik heb zoiets van....die verhalen, die tekst en die voice overs zitten er niet voor niets in.

Solo all the way!
Engineer Stewie schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:44:
[...]

Death’s door is een pareltje idd. Zit ongeveer halfweg (althans de savegame zegt dat). Enkel een map zou wel handig zijn.
Nu komt The Ascent weer uit. Kan het niet volgen, ik begin er niet aan zolang Death’s door niet uit is.

In Augustus Kena nog, september Deathloop op PS5. Tussendoor nog MSFS (de instructrice van de training is wel streng, een vliegtuig smooth controleren met een controller is noet heel simpel…). Maar de meeste heb ik wel gedaan.

We leven echt wel in een goede tijd om te gamen, als ik terugkijk maar mijn beginjaren met pong en daarna de master system ed.
Kena uitgesteld las ik. September release nu.

• Engineer Stewie
devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:57:
[...]

Kena uitgesteld las ik. September release nu.
In Augustus had ik de volle mep betaald, in September is het eindspurt naar einde van het jaar op het werk en wordt het iets voor de sales. Aan mijn tempo gaat deathloop lang duren…

AMD Ryzen 5 1600X@4.0GHz - Corsair 16GB DDR4 3200 - GTX 1080Ti OC - 250GB 960 Evo SSD - Crucial mx300 525GB SSD

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 07:48

Phydomir

Dennis

Mijn Deathloop hype meter slaat wel in het rood inmiddels. Zelfs zo erg dat ik die eigenlijk gewoon al bij release op de PS5 wil gaan kopen. Terwijl deze natuurlijk over een jaartje gewoon naar GP komt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Review

https://xboxera.com/2021/07/29/review-the-ascent/

Door twaalf mensen is The Ascent gemaakt, zo dan!

XboxEra digged hem zwaar.
In the first three days of getting the review code I put nearly 30 hours into The Ascent. Not because I had to, in fact, I had nearly a week before launch. I simply couldn’t stop playing because it was so ridiculously fun. Even now with the full release here all I want to do is play through it again and again. At $30 US it is a steal, but it’s also available day one on Game Pass. Stunning graphics, excellent music, innovative gameplay, and so many other factors come together to not only make one of the best releases of the year but one of my favorite games of all time.
9.7

[Voor 68% gewijzigd door devilsnight op 29-07-2021 15:28]

• Beakzz
De voorpret kan beginnen !! .straight up buy oftewel download voor ons :)

• Exactor it
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 00:20
justifire schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:25:
[...]

Curse of the Dead Gods is op release helaas volledig ondergesneeuwd door de grote titels.
Maar is echt een leuke uitdagende game, die ook nog eens een heel gaaf grafisch stijltje heeft !
Nogmaals bedankt voor de tip. De eerste drie tempels zijn klaar. Ik ben nu erg benieuwd naar de volgende. De map laat al zien dat ik meer en harder aan de bak zal moeten. :)

Vergeleken met Hades is dit beter op het vlak van afwisseling tussen de levels (vooral door randomised kamertjes). Verhaal lijkt verder wel volledig te ontbreken (dit is heel sterk gedaan bij Hades) en ik vind de duidelijkheid van wat alles nou eigenlijk doet best matig. Prima game overigens, zeker om de tijd tot half augustus te doden!

• Lekker Ventje
Er staan nu de nodige reviews van the Ascent op YouTube. Nog niets gezien maar de titels zijn positief.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Engineer Stewie
Phydomir schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:13:
Mijn Deathloop hype meter slaat wel in het rood inmiddels. Zelfs zo erg dat ik die eigenlijk gewoon al bij release op de PS5 wil gaan kopen. Terwijl deze natuurlijk over een jaartje gewoon naar GP komt.
I know, maar wil gewoon deathloop spelen van bij de start. Ziet er zo goed uit dat een jaar wachten zo lang lijkt. Dan maar 65€ over de balk smijten.

devilsnight schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:25:
Review

https://xboxera.com/2021/07/29/review-the-ascent/

Door twaalf mensen is The Ascent gemaakt, zo dan!

XboxEra digged hem zwaar.

[...]

9.7
Geweldig ! *O*

Maar wil wel even vermelden dat het team achter Death’s Door maar uit twee personen bestaat _/-\o_

• SinergyX
  • Laatst online: 01:07
Lijkt qua reviews beetje niveau biomutant, zeer leuke game maar beperkte 'doelgroep' omdat het ondanks aRPG blijkbaar dus wat diepgang/endgame/speciale loot (in coop) mist, maar voor mensen die games als Warhammer Martyr prima game vonden, zal dit het ook zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:01:
[...]

Lijkt qua reviews beetje niveau biomutant, zeer leuke game maar beperkte 'doelgroep' omdat het ondanks aRPG blijkbaar dus wat diepgang/endgame/speciale loot (in coop) mist, maar voor mensen die games als Warhammer Martyr prima game vonden, zal dit het ook zijn.
Sommige mensen verwachten een game ala Diablo.
Dat is deze game absoluut niet, het ontbreekt simpelweg aan end-game.

• Lekker Ventje
De game zit in Game Pass en duurt 15-20 uur, gewoon een heerlijke snack.

Dat klinkt nice zeg, over die loading times. Largest difference so far en er zijn al hele mooie voorbeelden geweest.
:9

uchiha tijntje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:49:
Morgen komt The Ascent alweer uit. Zag dat de achievements nog niet bekend zijn..
https://www.trueachieveme...e/The-Ascent/achievements :*)

Games with Gold in Brazilie (even op en neer vliegen ;))

• uchiha tijntje
Met uitzondering van 2 kleine coop Achievements volgens mij prima solo te doen :)

Ben nu Omno aan het spelen. Leuke cute platformer. :)

[Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-07-2021 17:34]

Techtalk over The Ascent

• Beakzz
justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:03:
[...]

Sommige mensen verwachten een game ala Diablo.
Dat is deze game absoluut niet, het ontbreekt simpelweg aan end-game.
Genoeg mensen die helemaal geen zin hebben in oneindige games als Diablo. Vind het juist fijn dat het na 15-20 uur weer afgelopen is. Over een tijdje misschien eens een 2e run of een leuke dlc en op naar de volgende game. Nu heb ik ook al minstens 3 jaar geen game meer uitgespeeld dus ik vind het al snel teveel van hetzelfde worden bij de meeste games.

Om die reden net ook aan Onno begonnen om eindelijk eens iets uit te spelen (is maar een uurtje of 4 lang volgens mij). Erg leuke game trouwens. Doet mij denken aan Journey.

• hifigamefreak
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23:36

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:29:
Games with Gold in Brazilie (even op en neer vliegen ;))
[Afbeelding]
Hoezo moet ik voor Games met Gold naar Brazilië, die krijgen wij toch ook gewoon hier? Of zie ik dat verkeerd, ik dacht dat sommigen hier alleen voor aankopen uit de sales tijdelijk verhuisden.
hifigamefreak schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:52:
[...]

Hoezo moet ik voor Games met Gold naar Brazilië, die krijgen wij toch ook gewoon hier? Of zie ik dat verkeerd, ik dacht dat sommigen hier alleen voor aankopen uit de sales tijdelijk verhuisden.
Omdat je in Brazilie Streetfighter IV krijgt.

• Beakzz
justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:55:
[...]

En in Saudi Arabië Trine 4 voor wie hem de vorige keer gemist heeft :

https://xbox-store-checke...tmare-Prince/bqng40gvnr9k

• uchiha tijntje
Met enige regelmaat noem ik games pareltjes… waardoor het wellicht zijn kracht verliest. Maar toch. Ik heb er weer een. Omno! Echt een hele toffe korte puzzle platformer met een mooie artstyle en slimme maar simpele game mechanics. Nu in gamepass. :) Ik heb hem net gecomplete ik 1 setting en heb er een uurtje of 3.5 over gedaan.

Nu kijken welke ik nu ga spelen…

[Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-07-2021 19:39]

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 02:22
Lol

Martinspire - PC, PS4, X1

uchiha tijntje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 19:36:
Met enige regelmaat noem ik games pareltjes… waardoor het wellicht zijn kracht verliest. Maar toch. Ik heb er weer een. Omno! Echt een hele toffe korte puzzle platformer met een mooie artstyle en slimme maar simpele game mechanics. Nu in gamepass. :) Ik heb hem net gecomplete ik 1 setting en heb er een uurtje of 3.5 over gedaan.

[Video: Omno - Official Gameplay Trailer | Summer of Gaming 2021]

Nu kijken welke ik nu ga spelen…
Ben hem ook aan het spelen nu, wat een muziek zeg, lovely!

• hifigamefreak
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23:36

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:55:
[...]

Duidelijk, bedankt! Darksiders 3 lijkt mij nog wel een leuke dus die ga ik wel claimen. Kan je dat trouwens ook doen via de Xbox Game Pass app of moet dat op je console?

• Yonix
  • Nu online

Yonix

Zijn er problemen met 'The Ascent'? Ik probeer nu al even net drie vrienden via couch coop een game te starten, maar crasht steeds. :S

Edit: Nevermind, het is gelukt.

Niet het meest duidelijke menu, maar goed ... it works. (y)

[Voor 64% gewijzigd door Yonix op 29-07-2021 21:19]

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Omno is hier helaas niet probleemloos. In het eerste gebied was er eerst niks aan de hand, hele soepele 60fps en ineens uit het niets is hij 30fps.

Dan ineens na een tijdje is hij weer 60fps. Ik ga naar het tweede gebied, eerst helemaal goed en dan ineens weer 30fps of zelfs lager. Heel raar. Zag er meer mensen over klagen op XboxEra. Heh, jammer zeg.

• Caayn
Heeft er iemand al iets meer gehoord over de Halo tech preview? Ik had al een mail ontvangen dat ik geselecteerd ben maar tot op heden nog niks ontvangen. Nog even en de 29e is voorbij. Baal er een beetje van gezien vanavond het enige moment was dat ik wat tijd had tijdens de test/preview periode om te kunnen spelen.

20 * 370wp @ SE7K

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 07:12
Yonix schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:09:
Zijn er problemen met 'The Ascent'? Ik probeer nu al even net drie vrienden via couch coop een game te starten, maar crasht steeds. :S

Edit: Nevermind, het is gelukt.

[Afbeelding]

Niet het meest duidelijke menu, maar goed ... it works. (y)
Buiten geen fijne saves en irritante gunplay werkt het prima hier

• D-Ed
Caayn schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:19:
Heeft er iemand al iets meer gehoord over de Halo tech preview? Ik had al een mail ontvangen dat ik geselecteerd ben maar tot op heden nog niks ontvangen. Nog even en de 29e is voorbij. Baal er een beetje van gezien vanavond het enige moment was dat ik wat tijd had tijdens de test/preview periode om te kunnen spelen.
Hier zit ik ook nog te wachten, van een aantal YouTubers die gaan live-streamen start hun stream pas rond 22.00 uur. Misschien weten die meer dan wij?

• Toshirou
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:42

Toshirou

Vinyl Surfer

D-Ed schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:26:
[...]

Buiten geen fijne saves en irritante gunplay werkt het prima hier
De gunplay is zeker niet direct even duidelijk maar met veel ontwijken, afstand creëren en dan schieten, kom je toch aardig ver. Mooie game moet ik zeggen! Morgen maar weer verder gaan 😁.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Toshirou | Xiaomi Mi 10 Lite

• uchiha tijntje
Wat is Eldest Souls pittig… er zijn ook Achievements om alle bosses te killen zonder gehit te worden. Ik zie me dat zelf niet gaan doen. :) Echt heel uitdagend.

• Yonix
  • Nu online

Yonix

Oké, 'The Ascent' gaat hem dus niet worden: wéér een crash! We hebben het geprobeerd leuk te vinden, maar het speelt echt niet fijn in co-op, redelijk buggy controls ook.

Misschien is het solo leuker? Maar voor nu laat ik hem even links liggen.

• Caayn
D-Ed schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:27:
[...]

Hier zit ik ook nog te wachten, van een aantal YouTubers die gaan live-streamen start hun stream pas rond 22.00 uur. Misschien weten die meer dan wij?
Mooie theorie maar helaas nog niks :(

Lijkt erop dat het dus enkel de 29e is voor Amerikanen...

[Voor 9% gewijzigd door Caayn op 29-07-2021 22:11]

20 * 370wp @ SE7K

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:12
Wat speelt the ascent fijn en wat ziet het er ongelooflijk mooi uit. Super vette game en dat gratis met gamepass. Heerlijke overbrugging naar de volgende games zoals psychonauts en 12 minutes.

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ziet er goed uit, hopelijk ook een beetje een uitgebreide career mode. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Yonix schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:08:
Oké, 'The Ascent' gaat hem dus niet worden: wéér een crash! We hebben het geprobeerd leuk te vinden, maar het speelt echt niet fijn in co-op, redelijk buggy controls ook.

Misschien is het solo leuker? Maar voor nu laat ik hem even links liggen.
Meerdere reviews spreken over bugs bij co-op, dus vrees dat je niet alleen staat hier in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• D-Ed
Caayn schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:11:
[...]
Mooie theorie maar helaas nog niks :(

Lijkt erop dat het dus enkel de 29e is voor Amerikanen...
Yep helaas.

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:14:
[YouTube: ESBC Gameplay Walkthrough & Dev Update]

komt er een volwaardige boks-game?

• Lekker Ventje
Over Halo:

Thursday, July 29: Tech preview is officially live! Go wild, Spartans.
Friday, July 30 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Saturday, July 31 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Sunday, August 1 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Monday, August 2: Tech preview closes at 10 AM PT

Zijn er meer mensen waar de XBox crashed tijdesns Flight Simulator? Heb het nu al drie keer gehad vandaag waarbij de laatste keer de XBox volledig opnieuw opstartte.

[Voor 20% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-07-2021 22:51]

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 23:24

Ja vet, ik volg die game al een tijdje. Ziet er goed uit met al die mogelijkheden tot ontwijken etc.

Gepassioneerd team wat erachter zit.

Acties:
  • +1Henk 'm!
We hadden het er laatst nog over....

Quick Resume

The Ascent en Omno, voeg ze maar toe aan het groeiende lijstje van games die niet werken ermee, helaas. Heb echt steeds meer het idee dat veel meer games direct na de launch van XSX gewoon werkte ermee. En nu met al die nieuwe games zoals MSFS, The Ascent,Omno en alles wat ik laatste noemde.....niet.

Echt jammer.

Begin toch echt te denken dat de dev ook iets moet doen ervoor.

[Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 30-07-2021 00:36]

• Beakzz

Nice. Moet het nu nog steeds doen met Fight Night Champion. Blijft goed, maar wil wel iets met mooiere graphics :)

• giantgiantus
  • Nu online
devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 00:23:
We hadden het er laatst nog over....

Quick Resume

The Ascent en Omno, voeg ze maar toe aan het groeiende lijstje van games die niet werken ermee, helaas. Heb echt steeds meer het idee dat veel meer games direct na de launch van XSX gewoon werkte ermee. En nu met al die nieuwe games zoals MSFS, The Ascent,Omno en alles wat ik laatste noemde.....niet.

Echt jammer.

Begin toch echt te denken dat de dev ook iets moet doen ervoor.
Ik zeg het al sinds het begin. Ik wil een optie om het helemaal uit te zetten. Het is buggy en ik vind het ook verwarrend werken. Onbegrijpelijk dat dit voorbij een beta release is gekomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:38:
Over Halo:

Thursday, July 29: Tech preview is officially live! Go wild, Spartans.
Friday, July 30 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Saturday, July 31 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Sunday, August 1 Scheduled Play Times: 12-2 PM PT, 7-9 PM PT
Monday, August 2: Tech preview closes at 10 AM PT

Zijn er meer mensen waar de XBox crashed tijdesns Flight Simulator? Heb het nu al drie keer gehad vandaag waarbij de laatste keer de XBox volledig opnieuw opstartte.
Af en toe gehad. Maar er komt een fix aan. :)

https://www.flightsimulat...-2021-development-update/

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07:53
Flight sim crashste gisteren ook driemaal.op mn pc. Misschien is het iets van de laatste opdate?

• BvanOsch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 07:57
Meer mensen "last" van slecht geluid in het hoofdmenu van The Ascent? Kraakt en slipt wat geluid zodra je de game start. Hierna refreshed het hoofdmenu zich en is alles prima.

Xbox Series-X

• Yonix
  • Nu online

Yonix

SecondGuess schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 07:53:
Flight sim crashste gisteren ook driemaal.op mn pc. Misschien is het iets van de laatste opdate?
https://www.pcgamer.com/m...-but-causes-more-crashes/
BvanOsch schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 07:57:
Meer mensen "last" van slecht geluid in het hoofdmenu van The Ascent? Kraakt en slipt wat geluid zodra je de game start. Hierna refreshed het hoofdmenu zich en is alles prima.
Jup, dat viel mij gisteravond ook op. Hier viel het geluid af en toe weg. Spel zit vol met bugs, zeker in de menu's.

Mijn eerste ervaringen met het spel zijn niet positief; ik geef het wel spel wel weer een kans na een degelijke patch ofzo.
giantgiantus schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 07:03:
[...]

Ik zeg het al sinds het begin. Ik wil een optie om het helemaal uit te zetten. Het is buggy en ik vind het ook verwarrend werken. Onbegrijpelijk dat dit voorbij een beta release is gekomen.
Ik moet toegeven dat ik 'Quick Resume' nog nooit heb gebruikt; ik sluit een spel nog steeds volledig af na het spelen en dat is maar goed ook als ik dit zo lees. :)

• easygoingfox
  • Registratie: juli 2018
  • Nu online
BvanOsch schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 07:57:
Yep, heb dit ook. Sowieso lijkt het geluid wel vaker vreemd te doen: als ik in een shop door wapens/armor scroll klinkt het alsof er zo'n drone over je hoofd vliegt. Heel irritant.

PSN: easy-going-fox

Pagina: 1 ... 201 202 203 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True