Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Anoniem: 1486766 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:04:
[...]

Je wijsvinger en middelvinger tegelijk gebruiken is wel te doen toch? ;)
Ligt eraan hoe je je controller vasthoudt. Ik gebruik mijn wijsvinger voor RB en RT. Middelvinger is te druk met paddles (en tegenstanders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22-04 22:04
devilsnight schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:23:
Is dit iets nieuws ineens?

Game updates voor Halo en Sniper Elite 5 waren klaar, 100% stond er. Ze bleven echter nog steeds wel geactiveerd staan. Dus ik ga kijken bij de lijst van de queue van updates en dan staat er 'finishing up' wat ook nog eens tergend lang duurt. Waarom dit ineens? Normaal gesproken was het gewoon updates installeren en klaar.
Ik heb het ook gemerkt. Er lijkt een extra check te zijn toegevoegd. Wel irritant en ik zou wel willen weten wat en waarom dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Exactor it schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:56:
[...]

Ligt eraan hoe je je controller vasthoudt. Ik gebruik mijn wijsvinger voor RB en RT. Middelvinger is te druk met paddles (en tegenstanders).
Ja snap ‘m.
Ik heb maar een primitieve standaard controller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hubert schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:41:
[...]

ik had het zelfde. ook met een cold war update..
Antigo schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:25:
[...]

Ik heb het ook gemerkt. Er lijkt een extra check te zijn toegevoegd. Wel irritant en ik zou wel willen weten wat en waarom dit is.
Ik had het eerst met Sniper Elite 5 en nu net ook met Halo Infinite. Het is echt irritant inderdaad. Als die extra check nou gewoon even vlot ging, no problem maar het is alles behalve vlot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hopelijk is het een bug en geen bewuste actie (zoals een extra integriteitscheck of kopie slag). Ik irriteer mij op PS al jaren aan de extra "copying" stap tijdens het verwerken van updates, hoop dat niet Xbox nu het zelfde riedeltje gaat doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44
Ik ga weer een nieuw deel maken, nog voordat we de E3 presentatie hebben. Zijn er nog bepaalde zaken die jullie in de nieuwe TS willen zien? Ik zal hem sowieso even doorlopen, maar hij is alweer een tijd geleden gemaakt, dus er is wel wat verouderd.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:52:
Ik ga weer een nieuw deel maken, nog voordat we de E3 presentatie hebben. Zijn er nog bepaalde zaken die jullie in de nieuwe TS willen zien? Ik zal hem sowieso even doorlopen, maar hij is alweer een tijd geleden gemaakt, dus er is wel wat verouderd.
Als je hulp nodig hebt bij het maken van die TS mag je mij altijd een pm sturen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Caayn schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:43:
Hopelijk is het een bug en geen bewuste actie (zoals een extra integriteitscheck of kopie slag). Ik irriteer mij op PS al jaren aan de extra "copying" stap tijdens het verwerken van updates, hoop dat niet Xbox nu het zelfde riedeltje gaat doen.
Vroeg het ook even op XboxEra en iemand heeft hetzelfde. Maar met het merendeel aan games gaat het normaal. Dus lijkt voor nu op een bug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Anoniem: 1486766 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:30:
[...]

Ja snap ‘m.
Ik heb maar een primitieve standaard controller. ;)
Als ik met een primitieve controller speel gebruik ik nog steeds wijsvinger voor beiden. Mijn middenvinger doet nooit iets met triggers. Dat voelt net zoals remmen met je linkervoet zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Begrijpen jullie de schermkalibratie van Origins? Hoe ik het ook instel het is beeldvullend.
Exactor it schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:31:
[...]

Als ik met een primitieve controller speel gebruik ik nog steeds wijsvinger voor beiden. Mijn middenvinger doet nooit iets met triggers. Dat voelt net zoals remmen met je linkervoet zeg maar.
Ik ook en het was ook even een vreemde combinatie de eerste keer. Mijn punt was dat ik het geen “yoga” vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:43

BM

Moderator Spielerij
En dan gaan we daar dus verder :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 346 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord