- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
In ander nieuws....
Wat ziet The Callisto Protocol er vet uit zeg. DIT is wat Dead Space 3 had moeten zijn en het is duidelijk dat de maker daar ook zo over denkt. Lekker griezelen straks in december. Ervanuit gaande dat ie echt uitkomt dan.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeCallisto Protocol van de makers van Dead Space, komt in december.
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeHad exact hetzelfde. Ging ervanuit dat dit iets met quick resume was en dat het spel nog niet volledig geïnstalleerd was.devilsnight schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 18:23:
Net eens begonnen met Sniper Elite 5 en echt meteen in de eerste missie al game breaking bugs. Stukje met searchlights ging prima. Daarna komt een stukje dat je een nazi sneakily moet killen, maar die nazi stond er niet. Ik ren verder waar er gezegd werd door de game dat officers vaak een sleutel dragen, echter was er geen officer. Restart mission fixte het. Beter krijg ik dit niet te vaak.
Het goede nieuws is dat ik geen andere bug ben tegengekomen, ten minste tot missie 6 waar ik nu ben.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zitten genoeg titels tussen waar ik op het wachten ben.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Anoniem: 306567
Ik zal dit met een hele grote korrel zout nemen, ten eerste staat hier Activision-blizzard bij die nog niet eens officieel overgenomen is.
Daarnaast werkt toys for bob niet meer aan spyro en crash games. Ze moeten tegenwoordig helpen met cod games. Er staan veel games op waarvan er geen enkel bewijs is van het bestaan van deze games. Zoals het kojima xbox project. Dat is een kleine studio en daarvan is het al duidelijk dat ze aan death stranding 2 werken.
Dan klopt het toch dat deze rood gekleurd zijn?Anoniem: 306567 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 10:39:
[...]
Ik zal dit met een hele grote korrel zout nemen, ten eerste staat hier Activision-blizzard bij die nog niet eens officieel overgenomen is.
Daarnaast werkt toys for bob niet meer aan spyro en crash games. Ze moeten tegenwoordig helpen met cod games. Er staan veel games op waarvan er geen enkel bewijs is van het bestaan van deze games. Zoals het kojima xbox project. Dat is een kleine studio en daarvan is het al duidelijk dat ze aan death stranding 2 werken.
Zijn alleen geruchten en totaal niet bevestigd door iemand vanuit het bedrijf oid. Oftewel wilde geruchten die je zeker weten met een korreltje kan nemen
Gamertag: timmie271
Bij Kojima is het niet rood gekleurd, daarnaast zijn er helemaal geen geruchten over een nieuwe spyro of crash.timmie271 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:20:
[...]
Dan klopt het toch dat deze rood gekleurd zijn?
Zijn alleen geruchten en totaal niet bevestigd door iemand vanuit het bedrijf oid. Oftewel wilde geruchten die je zeker weten met een korreltje kan nemen
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 306567 op 05-06-2022 11:30 ]
Het is inderdaad gewoon een overzicht opgesteld door een fan. Logisch dat het overzicht aannames bevat. Net zoals elk lijstje dat niet vanuit de officiele kanalen komt. Maar goed dat het lijstje hier gedebunked wordt anders zou het een eigen leven kunnen gaan leiden!timmie271 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:20:
[...]
Dan klopt het toch dat deze rood gekleurd zijn?
Omdat het Xbox/Bethesda event over precies een week is zat ik even te denken aan wat ik leuk zou vinden om te zien. Ik heb het lijstje er dan toch maar even bijgehaald voor inspiratie...
Wat ik graag zou willen zien en wat in mijn optiek wel realistisch is:
- Een trailer / teaser van de nieuwe game van The Coalition.
- Forza Motorsport met een releasedate. (Turn 10)
- Gameplay trailer en releasedate van Senua's Saga, Hellblade 2 (Ninja Theory)
- Gameplay trailer van de nieuwe game van Compulsion Games
- Releasedate van Grounded 1.0 (Obsidian)
- Gameplay trailer van Avowed (Obsidian)
- Teaser trailer van nieuwe game van InXile
- Release van Goldeneye. Ik denk dat dit erg leuke (donderdag) avondjes kan opleveren in MP.
- Gameplay trailer van Starfield (Bethesda)
- Gameplay trailer van Redfall (Arkane)
- En uiteraard de nodige onaangekondigde indie games direct in Gamepass
- Gameplay trailer van Everwild (Rare)
- Gameplay trailer van Fable (Playground)
- Gameplay trailer van Project Mara (Ninja Theory)
- Gameplay trailer van State of Decay 3 (Undead Labs)
- Release date van Deathloop (Arkane) (vanwege gekochte marketing rechten bij Sony)
- Trailer (geen gameplay) van Indiana Jones (Machine Games)
- Teaser trailer voor Spyro of Crash
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2022 12:12 ]
Gamertag: VAS taijyn
Klopt daar is ie geel en unannounced qua titel, als ik google vind ik voornamelijk death stranding 2 voor PS5 en een nog onbekend titel voor xbox?Anoniem: 306567 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:30:
[...]
Bij Kojima is het niet rood gekleurd, daarnaast zijn er helemaal geen geruchten over een nieuwe spyro of crash.
Maar goed ik zal er wel over ophouden, xbox staat ook alweer even uit wachtend tot de vakantie dus ach

Gamertag: timmie271
Zolang ze de show maar beginnen met een vette trailer voor Killer Instinct 2 vind ik het allemaal primauchiha tijntje schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:52:toon volledige bericht
[...]
Het is inderdaad gewoon een overzicht opgesteld door een fan. Logisch dat het overzicht aannames bevat. Net zoals elk lijstje dat niet vanuit de officiele kanalen komt. Maar goed dat het lijstje hier gedebunked wordt anders zou het een eigen leven kunnen gaan leiden!
Omdat het Xbox/Bethesda event over precies een week is zat ik even te denken aan wat ik leuk zou vinden om te zien. Ik heb het lijstje er dan toch maar even bijgehaald voor inspiratie...
Wat ik graag zou willen zien en wat in mijn optiek wel realistisch is:Wat ik graag zou willen zien, maar wat ik niet echt verwacht:
- Release van Goldeneye. Ik denk dat dit erg leuke (donderdag) avondjes kan opleveren in MP.
Traditiegetrouw zou ik ook de DLC van Cuphead er bij zetten, maar die komt deze maand al uit!
- Release date van Deathloop (Arkane) (vanwege gekochte marketing rechten bij Sony)
Verder zijn er nog genoeg unanounced projecten gaande, maar dit zijn de games waar ik nu meer van wil weten.
Wellicht heb ik het gemist, maar komt Forza 7? Lijkt me enorm leuk.uchiha tijntje schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:52:toon volledige bericht
[...]
Het is inderdaad gewoon een overzicht opgesteld door een fan. Logisch dat het overzicht aannames bevat. Net zoals elk lijstje dat niet vanuit de officiele kanalen komt. Maar goed dat het lijstje hier gedebunked wordt anders zou het een eigen leven kunnen gaan leiden!
Wat ik graag zou willen zien en wat in mijn optiek wel realistisch is:Wat ik graag zou willen zien, maar wat ik niet echt verwacht:
Traditiegetrouw zou ik ook de DLC van Cuphead er bij zetten, maar die komt deze maand al uit!
Verder zijn er nog genoeg unanounced projecten gaande, maar dit zijn de games waar ik nu meer van wil weten.
Forza Motorsport 8 zou het technisch gezien moeten zijn maar het heet nu simpelweg Forza Motorsportgiantgiantus schreef op zondag 5 juni 2022 @ 14:36:
[...]
Wellicht heb ik het gemist, maar komt Forza 7? Lijkt me enorm leuk.
Bekijk op YouTubeEn voor de showcase hoop ik op Killer Instinct 2, hopelijk ook exclusief voor deze generatie en dus eyecandy.
[ Voor 28% gewijzigd door On_E op 05-06-2022 14:49 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heel benieuwd naar. Hoop op goed penalty systeem online.Vagax schreef op zondag 5 juni 2022 @ 14:39:
[...]
Forza Motorsport 8 zou het technisch gezien moeten zijn maar het heet nu simpelweg Forza Motorsport
[YouTube: Forza Motorsport - Official Announce Trailer]
Ehmm Forza komt ook op xbox one, dacht dat ze niet volledige kracht van series x gebruiken met dit deel.On_E schreef op zondag 5 juni 2022 @ 14:47:
Ik kijk heel erg uit naar Forza, de eerste racer die geen rekening meer hoeft te houden met verouderde consoles dus ik heb ook hoge verwachtingen.
En voor de showcase hoop ik op Killer Instinct 2, hopelijk ook exclusief voor deze generatie en dus eyecandy.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het is niet aangekondigd dat die cross gen komt. Wel zijn er geruchten dat die wel cross gen is door geleakte beelden uit 2020 of 2021 waarbij er een build zou zijn op de vorige generatie.Amaze86 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 15:29:
[...]
Ehmm Forza komt ook op xbox one, dacht dat ze niet volledige kracht van series x gebruiken met dit deel.
Zonder formele bekendmaking is die dus nu nog exclusief voor de huidige generatie
———
Goldeneye is wel dichtbij gok ik
It's happening? GoldenEye 007 achievements are viewable on official Xbox website #GoldenEye007 #XboxBethesda https://t.co/i0BInjmWsD
— XboxEra (@xboxera) 5 juni 2022
En ik vergat natuurlijk in mijn lijstje de DLC van Horizon 5! Ik verwacht die ook snel.
En een leuke compilatie:
— Klobrille (@klobrille) 5 juni 2022As usual, ff op klikken.
En speciaal voor de eerder gevoerde discussie over gele en rode lettertjes:
Toys for Bob could be working on a new Crash Bandicoot game, it’s been claimed.https://t.co/iNxHQgefyK pic.twitter.com/7Fd89oCLFC
— VGC (@VGC_News) 5 juni 2022
Het zijn nu in ieder geval geruchten
[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2022 17:18 ]
Hopelijk veel gameplay, en misschien wat surprise releases?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ben jij dan al 18 jaar aan het wachten? Of heb je in de tussentijd wel wat leuke games kunnen spelenExactor it schreef op maandag 6 juni 2022 @ 00:11:
Ik heb al jaar of 18 xbox consoles in huis. Gaat prima.
———
Dit lijkt me als een Lego fan en gamer wel een leuke game. Alleen nog niet bekend op welke platform het komt.
Bekijk op YouTube[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2022 00:41 ]
Ik zit hier gewoon te wachten totdat xbox spellen leuk worden. Er komt eens de tijd dat je een leuk spel kan spelen op de Xbox toch?uchiha tijntje schreef op maandag 6 juni 2022 @ 00:38:
[...]
Ben jij dan al 18 jaar aan het wachten? Of heb je in de tussentijd wel wat leuke games kunnen spelen
———
Dit lijkt me als een Lego fan en gamer wel een leuke game. Alleen nog niet bekend op welke platform het komt.
[YouTube: LEGO Bricktales Lets You Snap Bricks and Chill]
1v1 me op Halo of Gears. Ik sloop all comers.
[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 06-06-2022 00:54 ]
Ik wacht gewoon elk jaar tot de E3 show en daarna rouw ik weer 364 dagen. In de tussentijd speel ik maar wat uurtjes om die dagen sneller te laten gaanExactor it schreef op maandag 6 juni 2022 @ 00:47:
[...]
Ik zit hier gewoon te wachten totdat xbox spellen leuk worden. Er komt eens de tijd dat je een leuk spel kan spelen op de Xbox toch?
I will one v one you!
Nog 1-2 jaar vanwege triple AAA doorlooptijd + corona. Het is zuur maar zo werkt het nou eenmaal.BM schreef op zondag 5 juni 2022 @ 20:54:
Al die lijstjes en overzichten zijn leuk, maar ze moeten onderhand wel eens met wat echte knallers gaan komen. Blijft afgelopen jaren toch een beetje bij mooie praatjes en beloften.
Hopelijk veel gameplay, en misschien wat surprise releases?
Tot die tijd kopen ze Game Pass exclusives of flagship titels.
Om deze reden hebben we ook EA Play voor niks. Dat blijft niet eeuwig zo.
Ik vind exclusives sowieso overrated. Meeste is mtx festijn of tien in een dozijn.
[ Voor 6% gewijzigd door sohus op 06-06-2022 07:38 ]
Ik had liever een nieuwe spyro gezien persoonlijk.uchiha tijntje schreef op zondag 5 juni 2022 @ 16:20:
[...]
En speciaal voor de eerder gevoerde discussie over gele en rode lettertjes:
[Embed]
Het zijn nu in ieder geval geruchtenCrash 4 was erg tof dus ik hoop van harte dat het waar is
Ik hoop ook dat het waar is. Als ze er nu al aan werken is de kans het grootst dat die ook nog naar de PS komt.uchiha tijntje schreef op zondag 5 juni 2022 @ 16:20:
[...]
[Embed]
Het zijn nu in ieder geval geruchtenCrash 4 was erg tof dus ik hoop van harte dat het waar is
Crash 4 was erg goed inderdaad dus ik juich het alleen maar toe als ze met een nieuw deel bezig zijn.
DLC van Cuphead was ik alweer vergeten dat die deze maand komt. Heb ik ook wel zin in!
Volgens mij niet.Amaze86 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 15:29:
[...]
Ehmm Forza komt ook op xbox one, dacht dat ze niet volledige kracht van series x gebruiken met dit deel.
We gaan het zondag zien!
Ik hoop op een current gen exclusive racegame die de concurrentie omver blaast grafisch gezien en dé systemseller wordt deze winter.
[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 06-06-2022 10:08 ]
Anoniem: 363533
Maar wat niet overrated is....is de Xbox Announcer Voice met exclusives.sohus schreef op maandag 6 juni 2022 @ 07:37:
[...]
Ik vind exclusives sowieso overrated. Meeste is mtx festijn of tien in een dozijn.
WORLD PREMIER EXCLUSIVE overload over een paar dagen.
Dit zette mij aan het denken, ik denk dat ik ook ondertussen op een jaar of 18 zit. Times fliesExactor it schreef op maandag 6 juni 2022 @ 00:11:
Ik heb al jaar of 18 xbox consoles in huis. Gaat prima.
Ik ben nog eens aan het terugkijken geweest, maar in de aankondigingstrailer zie ik geen platformen genoemd staan, De tekst onder de video op youtube impliceert wel dat ie current-gen only zou zijn.On_E schreef op maandag 6 juni 2022 @ 10:07:
[...]
Volgens mij niet.
We gaan het zondag zien!
Ik hoop op een current gen exclusive racegame die de concurrentie omver blaast grafisch gezien en dé systemseller wordt deze winter.
Maar had het er gister met @uchiha tijntje over. Het zou de 1e game niet zijn die van een current-gen-only toch omgezet word naar een cross-gen versie. Al hoop ik het van harte van niet, 2 jaar na de launch mogen de exclusives onderhand wel gaan komenWitness the power of Xbox Series X through Forza Motorsport. Automotive entertainment is reimagined for a new generation.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Volgens mij zijn nou net graphics nauwelijks een barrière om games nog cross-gen te maken. Je kunt bijna altijd gewoon dezelfde game met slechtere graphics op de oude console maken zonder dat de versie op de nieuwe console daaronder lijdt.On_E schreef op maandag 6 juni 2022 @ 10:07:
[...]
Volgens mij niet.
We gaan het zondag zien!
Waar het meer om gaat zijn zaken waar je echt de grotere cpu power voor nodig hebt. Bijvoorbeeld veel betere AI. Ik weet niet hoe de AI in Motorsport is want die games trekken me minder, maar Forza horizon kan echt wel wat beters gebruiken dan die achterlijke drivatars.
Gamertag: FinrazielNL
Oh zeker, de hele simulatie in de achtergrond, de AI, zou toch top zijn als we het hele pakket krijgen.Finraziel schreef op maandag 6 juni 2022 @ 10:19:
[...]
Volgens mij zijn nou net graphics nauwelijks een barrière om games nog cross-gen te maken. Je kunt bijna altijd gewoon dezelfde game met slechtere graphics op de oude console maken zonder dat de versie op de nieuwe console daaronder lijdt.
Waar het meer om gaat zijn zaken waar je echt de grotere cpu power voor nodig hebt. Bijvoorbeeld veel betere AI. Ik weet niet hoe de AI in Motorsport is want die games trekken me minder, maar Forza horizon kan echt wel wat beters gebruiken dan die achterlijke drivatars.
https://screenrant.com/cr...rawler-new-game-toys-bob/
Haha mooi dat die dan veel kans ook multiplatform isRaem schreef op maandag 6 juni 2022 @ 10:26:
Schijnbaar wordt de nieuwe Crash een multiplayer brawler als we de geruchten mogen geloven. Dat is dan weer jammer.![]()
https://screenrant.com/cr...rawler-new-game-toys-bob/
Haha nou, dit kan me gestolen worden hoor.uchiha tijntje schreef op maandag 6 juni 2022 @ 10:32:
[...]
Haha mooi dat die dan veel kans ook multiplatform is
Anoniem: 1486766
Precies dit.giantgiantus schreef op zondag 5 juni 2022 @ 23:13:
Met Xbox heb ik me voorgenomen niet meer naar de toekomst te kijken. Vooralsnog is er nog veel te weinig uit de Xbox studio’s gekomen en zorgen bij mijnde verwachtingen alleen maar voor teleurstelling. Tegelijkertijd geniet ik wel van spelletjes die ik helemaal niet op radar had met als absoluut hoogtepunt Tunic. Dus ik gebruik Xbox (en binnenkort pc) in het hier en nu en dan ben ik er tevreden mee.
Sinds de One X hoor je wat ze allemaal opkopen maar de echte knallers mogen nu wel meer tevoorschijn komen. Ik game momenteel enkel op Xbox en PC en er zijn zat games op de Xbox waar ik veel plezier uithaal maar het zijn niet de games van Microsoft. Vooralsnog is de Series console net zoals de One X een top third party platform. Maar we willen nu wel eens meer dan dat.
OG Xbox day 1 speler hier trouwens.
Anoniem: 363533
Nou nou....Anoniem: 1486766 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 10:56:
[...]
Vooralsnog is de Series console net zoals de One X een top third party platform. Maar we willen nu wel eens meer dan dat.![]()
OG Xbox day 1 speler hier trouwens.
- Forza Horizon 4 en 5.
- Halo Infinite
- Rise of the Tomb Raider was initieel Xbox Console exclusive.
- Gears 5
- Sea of Thieves
- Flight Simulator
- Psychonauts 2
Als je dan even kijkt wat er in sinds de launch van de Series is uitgekomen op het Xbox platform:
- Flight Simulator
- Psychonauts 2
- Forza Horizon 5
- Halo Infinite
- The Medium (timed Exclusive)
Wat is er in de tussentijd uitgekomen op de PS5?
- Horizon Forbidden West
- Returnal
- Spiderman Miles Morales
- GT7
- Ratchet and Clank
- Astro's Playroom
- Demon Souls
(Ik heb het even aangevuld, oops! Kan je nagaan hoe erg ik er niet mee bezig ben xD Thanks mensen hieronder.)
Ik laat even alle remasters/graphical upgrades weg, die overigens grotendeels gratis zijn op Xbox en waar je apart voor moet lappen op PS5.
Het kan echt beter, en het moet ook nu beter. Maar om nu te zeggen dat er geen exclusives zijn.... het probleem aan het einde van dit jaar is dat Starfield de 'knaller' had moeten zijn maar er nu niet is. Hoe ze dat gaan opvullen: Goede vraag. Ik verwacht een soort van 'timed exclusive' van een grote game die meteen op Gamepass komt. Ik verwacht ook een aankondiging vanuit ZOS' nieuwe MMO die zomaar eens opeens eind dit jaar uit kan komen. Ze zijn daar al heel lang mee bezig.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 06-06-2022 12:19 ]
Om te voorkomen dat dit weer een onnodige discussie wordt waarbij je op een manier wordt gecorrigeerd qua games op de PS5 dat niet veel bijdraagt aan de sfeer in dit topic vul ik je lijstje even aan met o.a GT7, Ratchet And Clank, Astro en geef ik nog even mee dat Psychonauts multiplatform was.Anoniem: 363533 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:09:toon volledige bericht
[...]
Nou nou....
- Forza Horizon 4 en 5.
- Halo Infinite
- Gears 5
- Sea of Thieves
- Flight Simulator
- Psychonauts 2
Als je dan even kijkt wat er in sinds de launch van de Series is uitgekomen op het Xbox platform:
- Flight Simulator
- Psychonauts 2
- Forza Horizon 5
- Halo Infinite
- Horizon Forbidden West
- Returnal
Ik laat even alle remasters/graphical upgrades weg, die overigens grotendeels gratis zijn op Xbox en waar je apart voor moet lappen op PS5.
Het kan echt beter, en het moet ook nu beter. Maar om nu te zeggen dat er geen exclusives zijn.... het probleem aan het einde van dit jaar is dat Starfield de 'knaller' had moeten zijn maar er nu niet is. Hoe ze dat gaan opvullen: Goede vraag. Ik verwacht een soort van 'timed exclusive' van een grote game die meteen op Gamepass komt. Ik verwacht ook een aankondiging vanuit ZOS' nieuwe MMO die zomaar eens opeens eind dit jaar uit kan komen. Ze zijn daar al heel lang mee bezig.
Verder ben ik het totaal niet eens met alleen een top 3rd party platform. Als je dat ervaart zijn de games gewoon niet je ding. Dat kan, maar ze zijn er wel degelijk en het zijn juist die games die me enorm veel plezier en tijd er in laten steken. Als ik al simpelweg kijk naar mijn meest gespeelde games dan zitten Halo Infinite, Grounded, Forza Horizon 5, Gears 5 en Sea of Thieves nu al in mijn top 10 van langst gespeelde games ooit sinds het 360 tijdperk. En als ik verder ga naar top 20 zie ik daar ook erg veel games staan van xbox game studio’s. Dus voor mij zijn juist die games een belangrijke reden dat ik op dit platform speel.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2022 11:34 ]
Tot die tijd vermaak ik mij al een half jaar volop met third party games.
FM, niets voor mij.Anoniem: 363533 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:09:
[...]
- Flight Simulator
- Psychonauts 2
- Forza Horizon 5
- Halo Infinite
Psychonauts 2, heerlijke multiplatform game.
FH5, mooi opgepoetst vervolg maar niets schokkends.
Halo Infinite naar mijn mening belachelijk in welke staat die is uitgebracht en nog steeds een tegenvaller.
En zo kom ik dus tot mijn conclusie dat het allemaal wat tegenvalt wat ze zelf uitbrengen.
Dit kan natuurlijk allemaal veranderen de komende tijd maar dat zie ik dan wel weer.
En wat er wel of niet op de PS5 is uitgekomen boeit mij niet.
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 06-06-2022 11:56 ]
Zoals altijd is het subjectief hoe je iets beleefd. Het maken van statements dat het een 3rd party platform is, is dat dus ookAnoniem: 1486766 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:48:
Prachtig weer al die lijstjes maar dat doet niets af aan hoe andere dit kunnen ervaren. De beloftes zijn groot en die zijn voor mij nog steeds niet waargemaakt. Als dat voor iemand wel zo is, mooi toch.
Tot die tijd vermaak ik mij al een half jaar volop met third party games.
Vergeten we Demons Souls niet !!uchiha tijntje schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:25:
[...]
Om te voorkomen dat dit weer een onnodige discussie wordt waarbij je op een manier wordt gecorrigeerd qua games op de PS5 dat niet veel bijdraagt aan de sfeer in dit topic vul ik je lijstje even aan met o.a GT7, Ratchet And Clank, Astro en geef ik nog even mee dat Psychonauts multiplatform was..
Dit is precies ook mijn modus op de Xbox nu. En dan bevalt het heel goed. De verwachtingen krijg ik wel weer als er een topper de markt op komt en er enige consistentie komt.sohus schreef op maandag 6 juni 2022 @ 12:35:
Ik haal veel meer plezier uit indies, al bijna 10 jaar denk ik. En met Game Pass speel ik ze bijna allemaal gratis.
Zit je dan niet gewoon op het verkeerde platform ?Anoniem: 1486766 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:48:
En zo kom ik dus tot mijn conclusie dat het allemaal wat tegenvalt wat ze zelf uitbrengen.
Het zijn er wel wat meer:Anoniem: 363533 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:09:toon volledige bericht
[...]
Nou nou....
- Forza Horizon 4 en 5.
- Halo Infinite
- Gears 5
- Sea of Thieves
- Flight Simulator
- Psychonauts 2
- Flight Simulator
- Psychonauts 2
- Forza Horizon 5
- Halo Infinite
- The Medium (timed Exclusive)
- Horizon Forbidden West
- Returnal
- GT7
- Ratchet and Clank
- Astro's Playroom
- Demon Souls
(Ik heb het even aangevuld, oops! Kan je nagaan hoe erg ik er niet mee bezig ben xD Thanks mensen hieronder.)
Sackboy
Kena
Destruction All-Stars
Sifu
Deathloop
Ghostwire Tokyo
Babylon’s Fall
F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch
vampire the masquerade bloodhunt
File nights at freddy's security breach
jett the far shore
Salt and sacrifice
Bekijk op YouTubeIk mag graag naar de reviews van deze dude kijken. Hij zegt dat het een prima headset is, echter op geen enkel moment had hij zoiets van "laat ik dit nog eens proberen, omdat dit echt fenomenaal klonk" nergens waar het dus echt extra uitblinkt. En voor een headset die 350 euro kost hoop je eigenlijk wel op zoiets.
Je moet je ook afvragen of alle features die het bied je wel interesseren, want daar betaal je die horde prijs oa voor. Qua comfort is ie "cozy" maar kan ook zijn oren soms een beetje irriteren, beetje pijn doen. Verschilt per persoon natuurlijk. Met ANC aan vond hij dat er wat detail in de sound verloren ging.
Ik ga hem zelf niet halen, misschien wanneer ie bij Bol of andere shop verkrijgbaar is waar je hem kan testen en retourneren als hij niet bevalt vanwege bijvoorbeeld dus dat het mogelijk zeer aan de oor kan doen.
Hij staat niet in de pricewatch, maar rechtsreeks op de site van steelseries kan je ook de Arctis 7X kopen voor 200 euro, die qua features vrij gelijkaardig is. Ik ben er zeer tevreden van in ieder geval.devilsnight schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:38:
[YouTube: SteelSeries Arctis Nova Pro WIRELESS Detailed Review]
Ik mag graag naar de reviews van deze dude kijken. Hij zegt dat het een prima headset is, echter op geen enkel moment had hij zoiets van "laat ik dit nog eens proberen, omdat dit echt fenomenaal klonk" nergens waar het dus echt extra uitblinkt. En voor een headset die 350 euro kost hoop je eigenlijk wel op zoiets.
Je moet je ook afvragen of alle features die het bied je wel interesseren, want daar betaal je die horde prijs oa voor. Qua comfort is ie "cozy" maar kan ook zijn oren soms een beetje irriteren, beetje pijn doen. Verschilt per persoon natuurlijk. Met ANC aan vond hij dat er wat detail in de sound verloren ging.
Ik ga hem zelf niet halen, misschien wanneer ie bij Bol of andere shop verkrijgbaar is waar je hem kan testen en retourneren als hij niet bevalt vanwege bijvoorbeeld dus dat het mogelijk zeer aan de oor kan doen.
Ik ben zelf heel kritisch wanneer het aankomt op bass, die moet gewoon echt krachtig zijn en bij best veel headsets die ik getest heb vond ik de bass echt te zwak. Op de TB Stealth 700 gen 2 is het prima, maar de max volume is met best veel games voor mij net weer wat te zacht.Krimglas schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:42:
[...]
Hij staat niet in de pricewatch, maar rechtsreeks op de site van steelseries kan je ook de Arctis 7X kopen voor 200 euro, die qua features vrij gelijkaardig is. Ik ben er zeer tevreden van in ieder geval.
Ik zag overigens ook dat de nieuwste van Steelseries niet eens een chat volume dial heeft, bizar. Alleen maar één volume wiel. Is dat wel op de 7X? En kun je bij Steelseries ook de boel testen en als het niet bevalt retourneren?
Ik heb hem zelf nu een kleine week en hij bevalt goed. Ik kom van een Audeze Penrose af en die was ook erg goed, maar die zat wel een stukje minder comfortabel dan de Arctis en de bouwkwaliteit van de Penrose was uiteindelijk wat minder. De linker oorschelp verbinding was afgebroken (goedkoop plastic gok ik).devilsnight schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:38:
[YouTube: SteelSeries Arctis Nova Pro WIRELESS Detailed Review]
Ik mag graag naar de reviews van deze dude kijken. Hij zegt dat het een prima headset is, echter op geen enkel moment had hij zoiets van "laat ik dit nog eens proberen, omdat dit echt fenomenaal klonk" nergens waar het dus echt extra uitblinkt. En voor een headset die 350 euro kost hoop je eigenlijk wel op zoiets.
Maar het is een behoorlijke prijs, dat klopt. Maar ik kreeg mijn geld terug van mijn kapotte Audze dus de stap naar de Arctis was niet zo groot. Maar als je van een 100 / 150 euro headset naar de Arctis wilt gaan dan moet je het inderdaad echt doen voor de diverse features en niet zozeer voor de geluidskwaliteit denk ik. Als je niet alle features nodig hebt voldoet de Arctis 7X zoals @Krimglas aangeeft meer dan genoeg volgens mij.
--------------
niet op ingaan
[ Voor 40% gewijzigd door BM op 06-06-2022 14:01 ]
Nee.justifire schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:21:
[...]
Zit je dan niet gewoon op het verkeerde platform ?
Er is ook plaats voor kritiek terwijl je toch plezier hebt met een console. Ik heb zelfs meer plezier met de XsX dan alle vorige Xbox consoles.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 06-06-2022 13:55 ]
Beter dan de Penrose? Van klank?uchiha tijntje schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Ik heb hem zelf nu een kleine week en hij bevalt goed. Ik kom van een Audeze Penrose af en die was ook erg goed, maar die zat wel een stukje minder comfortabel dan de Arctis en de bouwkwaliteit van de Penrose was uiteindelijk wat minder. De linker oorschelp verbinding was afgebroken (goedkoop plastic gok ik).
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ik zou het dan eigenlijk alleen doen omdat het max volume een stuk hoger is, maar verder weinig verschil is wel jammer. Jij hebt ook een TB Stealth 700 gen 2 gehad toch? Ervaar je de bass als hetzelfde op de SS?uchiha tijntje schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Ik heb hem zelf nu een kleine week en hij bevalt goed. Ik kom van een Audeze Penrose af en die was ook erg goed, maar die zat wel een stukje minder comfortabel dan de Arctis en de bouwkwaliteit van de Penrose was uiteindelijk wat minder. De linker oorschelp verbinding was afgebroken (goedkoop plastic gok ik).
Maar het is een behoorlijke prijs, dat klopt. Maar ik kreeg mijn geld terug van mijn kapotte Audze dus de stap naar de Arctis was niet zo groot. Maar als je van een 100 / 150 euro headset naar de Arctis wilt gaan dan moet je het inderdaad echt doen voor de diverse features en niet zozeer voor de geluidskwaliteit denk ik. Als je niet alle features nodig hebt voldoet de Arctis 7X zoals @Krimglas aangeeft meer dan genoeg volgens mij.
--------------
[mbr]niet op ingaan[/]
En inderdaad, die bouwkwaliteit van de Penrose was ik ook erg bang, all plastic, nah thanks. Dat is de TB bijna ook helemaal en toch zet ik die gerust op mijn kop zonder angst dat iets knapt.
[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 06-06-2022 14:05 ]
Xbox
Ik vind het altijd erg lastig om de kwaliteit van geluid tussen headsets te vergelijken. Waarom ik met name voor een dure headset ben gegaan is dat ik vooral de voetstappen in shooters goed wil horen. Daarnaast is comfort en bluetooth etc ook van belang voor dagelijks gebruik. De voetstappen hoorde ik via de Audeze en de Arctis prima. Nadat de Audeze kapot was gegaan heb ik een klein maandje met een Turtlebeach 700 (v1) gespeeld, maar dat was dan toch net wat minder van kwaliteit. Dus voor de echte ervaringen van een audiofiel kun je het beste even kijken naar het algemeen headset topic: [Multi] Algemeen Headset Topic
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2022 14:24 ]
Maar ja, aan het eind van de dag is audio quality super subjectief.
Ik hoor voetstappen in Halo veel beter met de Penrose dan met de Arctis. Het geluid van de Penrose is in mijn oren veel beter dan de Arctis. De Arctis heeft wel een betere microfoon en zit fijner. Ik gebruik hem nauwelijks meer omdat het geluid van de Penrose daarvoor te goed is.uchiha tijntje schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:06:
[...]
Ik vind het altijd erg lastig om de kwaliteit van geluid tussen headsets te vergelijken. Waarom ik met name voor een dure headset ben gegaan is dat ik vooral de voetstappen in shooters goed wil horen. Daarnaast is comfort en bluetooth etc ook van belang voor dagelijks gebruik. De voetstappen hoorde ik via de Audeze en de Arctis prima. Nadat de Audeze kapot was gegaan heb ik een klein maandje met een Turtlebeach 700 (v1) gespeeld, maar dat was dan toch net wat minder van kwaliteit. Dus voor de echte ervaringen van een audiofiel kun je het beste even kijken naar het algemeen headset topic: [Multi] Algemeen Headset Topic
https://news.xbox.com/en-...games-showcase-on-sunday/Will there be an Extended Show? Yes! Stay tuned for the Xbox Games Showcase Extended on June 14th at 10am PT where we will share new trailers, take deeper looks at the news from the Xbox & Bethesda Games Showcase and speak with some of your favorite game creators. This all-new broadcast is approximately 90 minutes in length, and will be broadcast live in English, Latin America Spanish, Brazilian Portuguese, German and French, and the additional languages we offer will be available within a week. Audio Descriptions and American Sign Language will be offered live.
[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 06-06-2022 15:24 ]
Je hoort zeker allemaal voetstappen van teamies die jou lekker alleen achter latenExactor it schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:20:
[...]
Ik hoor voetstappen in Halo veel beter met de Penrose dan met de Arctis. Het geluid van de Penrose is in mijn oren veel beter dan de Arctis. De Arctis heeft wel een betere microfoon en zit fijner. Ik gebruik hem nauwelijks meer omdat het geluid van de Penrose daarvoor te goed is.
Mijn ervaring is dat je met een goede niet game headset echt veel beter geluid hebt. Microfoon is dan wel wat lastig maar daar zijn tegenwoordig wel mooie oplossingen voor. Wellicht is dat ook nog een optie.uchiha tijntje schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:06:
[...]
Maar hoe sluit je die dan degelijk aan op je console?giantgiantus schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:34:
[...]
Mijn ervaring is dat je met een goede niet game headset echt veel beter geluid hebt. Microfoon is dan wel wat lastig maar daar zijn tegenwoordig wel mooie oplossingen voor. Wellicht is dat ook nog een optie.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Bij de Xbox is dat tamelijk irritant dus heb maar gekozen voor een draadje tussen controller en koptelefoon.Rossi46 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:37:
[...]
Maar hoe sluit je die dan degelijk aan op je console?
Je hebt denk ik helemaal gelijk. Maar ik heb niet de “oren” om echt top of the line kwaliteit te herkennen. Volgens mij zijn die non gaming Sony headsets bijvoorbeeld echt top of te line ook met ANC etc. Echter het verschil tussen al die opties zoals dts, sonic, dolby of helemaal niets hoor ik eigenlijk al niet bewust.giantgiantus schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:34:
[...]
Mijn ervaring is dat je met een goede niet game headset echt veel beter geluid hebt. Microfoon is dan wel wat lastig maar daar zijn tegenwoordig wel mooie oplossingen voor. Wellicht is dat ook nog een optie.
Dus een gameheadset waarin het geluid goed is waarbij ik geluiden goed kan pinpointen, fijn zit en een goede microfoon heeft is voor mij ideaal. Dat deed de Audeze goed, maar die ging stuk en de Arctis doet dat ook goed.
Ja daar heb je een goed punt. In veel games moet ik direct bekennen dat ik het ook niet hoor. Maar een ORI of en Tunic of een Halo (in de filmpjes niet met schieten) is wel echt heel gaaf met goed geluid.uchiha tijntje schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:40:
[...]
Je hebt denk ik helemaal gelijk. Maar ik heb niet de “oren” om echt top of the line kwaliteit te herkennen. Volgens mij zijn die non gaming Sony headsets bijvoorbeeld echt top of te line ook met ANC etc. Echter het verschil tussen al die opties zoals dts, sonic, dolby of helemaal niets hoor ik eigenlijk al niet bewust.
Dus een gameheadset waarin het geluid goed is waarbij ik geluiden goed kan pinpointen, fijn zit en een goede microfoon heeft is voor mij ideaal. Dat deed de Audeze goed, maar die ging stuk en de Arctis doet dat ook goed.
Want? Next bid is 510, dus wat reedsgeboden is, is minder.refused81 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 16:56:
Het ken altijd nog gekker:
https://www.catawiki.com/...-8-in-original-sealed-box
Daar heb je zeker gelijk in.Anoniem: 1486766 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:52:
[...]
Nee.
Er is ook plaats voor kritiek terwijl je toch plezier hebt met een console. Ik heb zelfs meer plezier met de XsX dan alle vorige Xbox consoles.
Maar als er geen enkele exclusive van jouw gading uitkomt of telkens tegenvalt, vroeg ik mij dat oprecht af
En 2 dagen later een "extended show"When is the event? Sunday, June 12 at 10am Pacific Time.toon volledige bericht
How do I watch? The showcase will be streamed out live on official Xbox channels, including Twitch, YouTube, Facebook, Twitter, and, for the first time, TikTok.
YouTube.com/Xbox
YouTube.com/Bethesda
Twitch.tv/Xbox
Twitch.tv/XboxASL
Twitch.tv/Bethesda
Twitter.com/Xbox
Facebook.com/Xbox
The show will also be streamed out simultaneously on regional Xbox and Bethesda channels around the globe, as well as on Steam, China’s Bilibli, and media outlets.
Important note: the show will be streamed in 1080p at 60fps. For a more representative look at the visuals contained in the showcase, we recommend watching the 4K / 60fps rebroadcast of the showcase on the Xbox YouTube channel, which will be available after the conclusion of the premiere. We will be sure to post on @Xbox social when the 4K / 60fps version is ready to view.
Will there be an Extended Show? Yes! Stay tuned for the Xbox Games Showcase Extended on June 14th at 10am PT where we will share new trailers, take deeper looks at the news from the Xbox & Bethesda Games Showcase and speak with some of your favorite game creators. This all-new broadcast is approximately 90 minutes in length, and will be broadcast live in English, Latin America Spanish, Brazilian Portuguese, German and French, and the additional languages we offer will be available within a week. Audio Descriptions and American Sign Language will be offered live.
YouTube.com/Xbox
YouTube.com/Bethesda
Twitch.tv/Xbox
Twitch.tv/XboxASL
Twitch.tv/Bethesda
Twitter.com/Xbox
Facebook.com/Xbox
Facebook.com/Bethesda
devilsnight schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:11:
Die reviewer vind overigens in een andere video de sound quality van de Penrose veel beter qua alles dan de Steelseries Wireless. De wired variant komt weer heel dicht in de buurt zegt hij.
Maar ja, aan het eind van de dag is audio quality super subjectief.
I think the unit is locked to 16bit audio on Xbox as I can't seem to figure out how to push it any higher. It displayed as 24 once I had connected it to my PC.
Dit verklaard het verschil in audio kwaliteit tussen de Nova en Penrose ook wel enigszins, naast het verschil tussen conventionele speakers en planars uiteraard.
Er is nog niet geboden. Hou er wel rekenkunde mee dat koper en verkoper nog eens 10-20% veilingkosten betalen en vrij hoge verzendkostendrakiesoft schreef op maandag 6 juni 2022 @ 17:44:
[...]
Want? Next bid is 510, dus wat reedsgeboden is, is minder.
Mooi, aangezien de show al om 19.00 uur is kijk ik de 4K herhaling weldrakiesoft schreef op maandag 6 juni 2022 @ 18:04:
How to Watch the Xbox & Bethesda Games Showcase on Sunday
[...]
En 2 dagen later een "extended show"
[...]
Did you know the Extended show on June 14th will be all NEW content?! 🤯
— Kelly (@kelllombardi) 6 juni 2022
New trailers, deeper looks at the news from the Xbox & Bethesda Games Showcase and interviews with game creators creators. #XboxBethesda https://t.co/UTL0RH5SBN
Is het deze keer een show met publiek? Of weer een trailertrein?justifire schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:03:
[...]
Mooi, aangezien de show al om 19.00 uur is kijk ik de 4K herhaling wel
Tweet klopt niet helemaal volgens mij. Er komt nieuwe content voorbij, maar het is niet “Will be all new content”. Het is ook een deep dive in een aantal games bijv. uit de show van aanstaande zondag. Althans. Zo lees ik het
Het is geen live show verder met publiek. Dus ook geen ongemakkelijke grappen en daarbij horende stiltes
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2022 21:15 ]
Maar dan lever je toch kwaliteit in? Althans, ik ga er vanuit dat de DAC in de controller niet enorm hoogstaand zal zijn. En dan moet dat signaal alsnog draadloos worden verstuurd naar de Xbox.giantgiantus schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:39:
[...]
Bij de Xbox is dat tamelijk irritant dus heb maar gekozen voor een draadje tussen controller en koptelefoon.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wanneer is de show? Dan weet ik wanneer ik ff dit topic moet negeren omdat driekwart van de posts over de PS5 en exclusives gaan.justifire schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:03:
[...]
Mooi, aangezien de show al om 19.00 uur is kijk ik de 4K herhaling wel
Ark 2 seemingly confirmed for Xbox/Bethesda showcase.
— HazzadorGamin, Dragon of Dojima (@HazzadorGamin) 6 juni 2022
The official French Twitter promises "exclusive content" for the sequel on June 12th. It's slated for launch in 2022 on Xbox Series X/S and PC.
https://t.co/ZDphcmHapR pic.twitter.com/uHHuXaQpcp
:strip_exif()/f/image/1rI6gOlL9kb5nT2gb1QXRIxo.jpg?f=fotoalbum_large)
12 juni, de deepdive op de 14de, dus je hebt nog een weekje te gaan.Exactor it schreef op maandag 6 juni 2022 @ 23:23:
[...]
Wanneer is de show? Dan weet ik wanneer ik ff dit topic moet negeren omdat driekwart van de posts over de PS5 en exclusives gaan.
De Goldeneye shadowdrop lijkt wel echt te gaan gebeuren in ieder geval. Hoop vooral op veel gameplaybeelden. Zoals de meesten wel denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 07-06-2022 12:31 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik kreeg het maar niet goed. Totdat ik het ging Googlen.
Kwam op de OLED Reddit terecht en iemand gaf de tip om ingame in RDR2 de peak brightness op max te gooien en paper white ook. Uiteraard met de game HDR style in de game settings. Je zou denken dat dit de boel gestoord overbelicht maakt. Niet dus. Het is perfect nu.
Donkere nachten in de game, overdag wanneer de zon schijnt is het mooi fel, alles top. Ik heb een C9 OLED en heb HGIG aan in de tv settings. Dus mocht je toevallig met de game bezig zijn, een OLED hebben (misschien non OLED ook goed) en de HDR kut vinden, probeer het.
Xbox Live: Miesjh NL
Bekijk op YouTubeDit ziet er erg goed uit zeg.
Evil never sleeps… but it bleeds.
— Focus Entertainment (@Focus_entmt) 7 juni 2022
Fight with style in visceral, explosive combat against bloodthirsty monstrosities and become a Wild West superhero.#EvilWest releases on September 20 on PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One and PC: https://t.co/kGFlsEE52I pic.twitter.com/OSuFvDXyyJ
Ik heb eerst oddysey en valhalla gespeeld en het valt me op dat de gameplay in de latere delen toch echt beter is. Ik kan mijn vinger er niet exact opleggen hoe dat komt maar je merkt dat dit het eerste deel was van de open world formule van ubisoft met assassins creed. Klein voorbeeldje is de eerste knoppencombo bijvoorbeeld al. Rb+Rt? Daar is vingeryoga voor nodig om dat handig in te drukken.
En ook bijvoorbeeld photomode want daar kan je de interface niet weghalen van de instellingen zodat je geen mooie screenshot kan maken. Je kan daardoor alleen foto's maken via hun interne systeem. Door dat soort dingen merk je gewoon dat dit een eerste deel is.
Zag ook dat Breakpoint Matchpoint al te downloaden is. Hopelijk weer eens een goeie tennis game. Zit ook in Game Pass iig.
Als ik die trailer bekijk denk ik aan 1 user hier…@justifire
Bekijk op YouTubeHij mag zelf aangeven of dat klopt.
———
Disc Room is een irritant verslavend spelletje
Bekijk op YouTube[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-06-2022 00:47 ]
Please be good ! 🤞🏻uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 22:17:
[...]
Als ik die trailer bekijk denk ik aan 1 user hier…@justifire
[YouTube: Evil West - Release Date Reveal Trailer]
Hij mag zelf aangeven of dat klopt.
Ik snap dat allerlei management schermpjes niet de meest sexy trailer maken hoor, maar...dit had bijna net zo goed een trailer voor F1 2022 kunnen zijnOn_E schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:47:
[YouTube: F1® Manager 2022 | Gameplay Trailer | Launching From August 25]
Dit ziet er erg goed uit zeg.25 augustus.

Xbox
Heb hier nog ergens de originele doos en CD-ROM van Grand Prix Manager 2 liggen (de Microprose titel). Wat een uren heb ik daar in versleten. Als het iets van die magie weet te brengen, gaat het zeker een titel zijn waar ik tijd in ga investeren.On_E schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:47:
[YouTube: F1® Manager 2022 | Gameplay Trailer | Launching From August 25]
Dit ziet er erg goed uit zeg.25 augustus.
Alhoewel het misschien meer een titel voor PC is, gezien mogelijke modbaarheid? Op de een of andere manier wil ik bij simulatie en management games op een bureaustoel zitten ipv een bank. Zal wel mijn afwijking zijn.
Je wijsvinger en middelvinger tegelijk gebruiken is wel te doen toch?Kaasje123 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 20:11:
[...]
Ik heb eerst oddysey en valhalla gespeeld en het valt me op dat de gameplay in de latere delen toch echt beter is. Ik kan mijn vinger er niet exact opleggen hoe dat komt maar je merkt dat dit het eerste deel was van de open world formule van ubisoft met assassins creed. Klein voorbeeldje is de eerste knoppencombo bijvoorbeeld al. Rb+Rt? Daar is vingeryoga voor nodig om dat handig in te drukken.
En ook bijvoorbeeld photomode want daar kan je de interface niet weghalen van de instellingen zodat je geen mooie screenshot kan maken. Je kan daardoor alleen foto's maken via hun interne systeem. Door dat soort dingen merk je gewoon dat dit een eerste deel is.
Ik speel deze games niet voor de combat en vind het eigenlijk wel fijn dat er in Origins (van wat ik begrepen heb) weinig abilities zijn. De wereld ontdekken, klimmen en het verhaal daar speel ik een AC voor. Als het even kan doe ik zoveel mogelijk in stealth icm een boog.
Ik heb Origins gisteren een uurtje gespeeld en het beviel mij wel maar ik heb ook een zwak voor dit soort games. Valhalla vind ik de minste van de 3 laatste AC's, Odyssey vind ik een heerlijke game maar duurde te lang en heb ik niet uitgespeeld. De wereld in Odyssey vind ik prachtig.
Als Origins alles net even wat minder overdreven doet als in Odyssey dan ga ik waarschijnlijk toch weer volop genieten van deze AC.
Game updates voor Halo en Sniper Elite 5 waren klaar, 100% stond er. Ze bleven echter nog steeds wel geactiveerd staan. Dus ik ga kijken bij de lijst van de queue van updates en dan staat er 'finishing up' wat ook nog eens tergend lang duurt. Waarom dit ineens? Normaal gesproken was het gewoon updates installeren en klaar.
Geen idee? De update voor SE5 was bij mij zo gepiept (was iets van 500MB).devilsnight schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:23:
Is dit iets nieuws ineens?
Game updates voor Halo en Sniper Elite 5 waren klaar, 100% stond er. Ze bleven echter nog steeds wel geactiveerd staan. Dus ik ga kijken bij de lijst van de queue van updates en dan staat er 'finishing up' wat ook nog eens tergend lang duurt. Waarom dit ineens? Normaal gesproken was het gewoon updates installeren en klaar.
Bedoel je niet Matchpoint? En die komt toch pas op 6 juli?Wom schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 22:10:
Zag ook dat Breakpoint al te downloaden is. Hopelijk weer eens een goeie tennis game. Zit ook in Game Pass iig.
ik had het zelfde. ook met een cold war update..devilsnight schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:23:
Is dit iets nieuws ineens?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
100% gelijk, die titel bedoelde ik. Je kunt deze al installeren, maar is pas actief op 6 juli inderdaad.kleinelievewolff schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:40:
[...]
Bedoel je niet Matchpoint? En die komt toch pas op 6 juli?
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |