Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:18
Nogne schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:20:
[...]

Heb zelf de TurtleBeach gen2 (800 uit mijn hoofd) en headset geeft goed geluid en zit fijn, maar ik snap alleen niet hoe ik de chat-volume apart kan instellen van de normale audio dus als je veel samenspeelt is het niet echt een fijne headset (dit kan aan mij liggen maar ook via de Turtle Beach app op iOS zie ik niet hoe ik chat volume apart kan inregelen van de normale audio).
Er is een optie hiervoor in het party menu van de Xbox zelf. Je kunt daar de game versus chat volume aanpassen. Je daar ook doorklikken naar de individuele mensen en hun chat volume (hoe hard ze bij jou doorkomen) aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:12
Chrosser schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:54:
Ik ben in de race voor een draadloze headset voor mijn Xbox.
het liefst zou ik die ook voor pc gebruiken, maar dat zijn ze bijna allemaal (al dan niet met een dongel).
Nu heb ik al de test gezien hier op tweakers. Maar heb nog de volgende vragen. Wellicht dat mensen met ervaring met de headsets kunnen helpen?
  • Is de Xbox wireless echt zo ''slecht'' qua geluidskwaliteit. Ik neig toch naar deze op een of andere manier
  • Ik heb niet zo veel op met turtlebeach (900 gen2) / razer (kaira pro) / astro (A20). Deze komen dan schijnbaar beter uit test dan de headset van microsoft. Iemand die deze heeft en ervaringen kan delen. De Razer spreekt me dan nog het meest aan.
  • De Steelseries arctic 7 voor de xbox is gewoon niet te krijgen, komt hier een opvolger voor in dezelfde range? Die zou ik het liefst willen voor een normale prijs.
ps. Mijn richtprijs ligt zo rond de 100 euro. Ik game niet super veel, en ook niet altijd met headset. Beetje fijne middenklasser zou daarom voldoende moeten zijn.
Ik heb de Xbox wireless headset min of meer blind gekocht en het valt me alleszins mee. Ja, je moet wel even door de equalizer heen want standaard staat de bass veel te hoog en de treble te laag, maar heb 'm nu wel fijn ingesteld vind ik en geluid is ook altijd even wennen. De koptelefoon klemt niet te hard maar zit goed op je hoofd en de volumeregeling etc is allemaal goed ontworpen. Wel vind ik de aan-uitknop beetje cheap maarja, wat wil je voor 100€ met deze functies.

Het is geen premium kwaliteit (heb ook nog een sennheiser 599, en luister muziek op een Mission speakerset), maar ik kan me niet storen aan de geluidskwaliteit van de wireless headset. Het gamed iig heerlijk tov geluid uit je soundbar of TV.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik heb ook de officiele xbox wireless headset in gebruik. Zoals hierboven gezegt wordt klinkt hij out of the box niet echt lekker maar na een kleine aanpassing aan de EQ is het geluid prima. Ik heb ook betere koptelefoons hier liggen maar het geluid van de xbox headset is gewoon prima voor multimedia / gaming, zeker voor die prijs. Van mij ook een aanrader.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:39:
[...]

De eerste zin in het roze vlak onder aan de pagina ;) Althans... dat werkte ooit. Weet niet of die nu nog werkt.
Is niet niet makkelijker om een Tweakers club aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Theo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 10:50
Ik zie dat er ook wat games in de aanbieding zijn o.a. "Couch Co-op" sale. Iemand enig idee hoe lang dit loopt? Kan het nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ik begin over mijn baal periode te komen die ik had sinds het afgelopen najaar. GTA trilogie (op de Nintendo Switch), Halo: Infinite, Battlefield 2042 en Call of Duty: Vanguard allemaal ge-preorderd of in de Game Pass en het heeft me allemaal min of meer teleurgesteld. Beetje ziek van geweest. Halo bijvoorbeeld een zeer goeie eerste indruk maar verveelde snel door weinig multiplayer inhoud. Die vind ik nog steeds karig.

Maar laatste dagen heb ik weer Call of Duty: Black Ops Cold War weer veel kunnen oppakken. Begin ook mezelf weer te hypen voor de nieuwe CoD. Verder zit ik eindelijk ook fijn in Forza Horizon 5. Wordt inderdaad beter hoe langer je het speelt.

[ Voor 10% gewijzigd door polopolo150 op 31-05-2022 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:42

Nogne

>.<

Exactor it schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:55:
[...]

Er is een optie hiervoor in het party menu van de Xbox zelf. Je kunt daar de game versus chat volume aanpassen. Je daar ook doorklikken naar de individuele mensen en hun chat volume (hoe hard ze bij jou doorkomen) aanpassen.
Mmm, dan moet ik daar eens goed naar gaan kijken want zo ver ik steeds kan zien zijn beide sliders gelockt (dacht omdat je het op je headset hoort in te stellen). Bedankt voor de tip, ga er morgen even naar kijken.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 23:52
polopolo150 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:46:
Ik begin over mijn baal periode te komen die ik had sinds het afgelopen najaar. GTA trilogie (op de Nintendo Switch), Halo: Infinite, Battlefield 2042 en Call of Duty: Vanguard allemaal ge-preorderd of in de Game Pass en het heeft me allemaal min of meer teleurgesteld. Beetje ziek van geweest. Halo bijvoorbeeld een zeer goeie eerste indruk maar verveelde snel door weinig multiplayer inhoud. Die vind ik nog steeds karig.

Maar laatste dagen heb ik weer Call of Duty: Black Ops Cold War weer veel kunnen oppakken. Begin ook mezelf weer te hypen voor de nieuwe CoD. Verder zit ik eindelijk ook fijn in Forza Horizon 5. Wordt inderdaad beter hoe langer je het speelt.
Is dat zo met forzo horizon ja want ik was de game al snel zat terwijl ik er helemaal niet zoveel uur in hebt zitten misschien nog maar is een kans geven dan

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:18
Nogne schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:20:
[...]

Mmm, dan moet ik daar eens goed naar gaan kijken want zo ver ik steeds kan zien zijn beide sliders gelockt (dacht omdat je het op je headset hoort in te stellen). Bedankt voor de tip, ga er morgen even naar kijken.
Ik heb ook een mixer op de headset maar ik kan het alsnog via xbox menu doen. Ik heb wel een andere headset. Wat me wel opviel is dat hij de Xbox setting niet permanent overneemt. Als ik uit de party ga en er weer in kom moet ik het opnieuw instellen. De individuele instelling per partygenoot onthoud hij wel gek genoeg.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TFr8Exf-94QC7KDibnCuQpvCgWE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fWlPftjAlDhiMhCLtFKNyTUI.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJ-Theo schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:53:
Ik zie dat er ook wat games in de aanbieding zijn o.a. "Couch Co-op" sale. Iemand enig idee hoe lang dit loopt? Kan het nergens terug vinden.
In de Xbox store kun je meestal wel zien tot hoe lang de sale duurt. Vaak is het een periode van 10 dagen in totaal, zeg ik uit mijn hoofd. Maar de volgende sale is nooit ver weg, dat is dan wel weer het voordeel eigenlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stylze schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:56:
[...]

Is dat zo met forzo horizon ja want ik was de game al snel zat terwijl ik er helemaal niet zoveel uur in hebt zitten misschien nog maar is een kans geven dan
Van alle Horizon games heb ik in deel 5 de meeste uren zitten. Setting bevalt mij op de een of andere manier. Ook de Horizon opdrachten vond ik allemaal wel tof eigenlijk.Het is de afwisseling die het hem doet en daar de juiste auto/afstelling bij zoeken die het voor mij doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:39:
[...]

De eerste zin in het roze vlak onder aan de pagina ;) Althans... dat werkte ooit. Weet niet of die nu nog werkt.
Die bedoelde ik. Ik zat in de openings post te zoeken. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 23:52

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8GTFQ6RV2SpeqfKertZ0O1ytIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WJHF34tAQf54jfXcC1K8PWGQ.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Project Highrise pik ik wel even mee bij GwG. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +6 Henk 'm!

:9

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 31-05-2022 22:22 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yes I know :) word een keer replayen, heb hem al een keer 100% gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aah nice, van de laatste drie deze niet op 100% dus zat er al op te wachten :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zou de game nou grafisch ook op niveau van de PC game van toen zitten? Of zou het alleen een 60 fps patch zijn (Als in Xbox One/Ps4 versie op 60 fps)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VZ_wKdk874t2MQyecZqAgX9NvyI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fkO2MUw2WtkxMeBRi8RMItZM.webp?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Hopen op een custom elite 3?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLG5Iz9LYBzfDsy_9fpc_oAt80g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R2Teo2f0FuHi0V7anJPBWGkD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Dat zou nice zijn, maar dan mogen ze de kwaliteit wel wat opkrikken. De Elite controllers staan al niet heel bekend om hun geweldige kwaliteit, en die ene normale designlab controller die ik hier in huis heb ik ook beduidend minder dan een 'normale' controller. Dat moeten ze niet gaan combineren :+

Maar eerlijk gezegt verwacht ik niet zoveel schokkends. Geruchten rondom een Elite 3 gaan al een tijdje, maar ik zou eigenlijk niet weten wat ze (buiten de kwaliteit) daar nog echt aan moet verbeteren. Triggers a la PS5 zou nice zijn, maar zie ik deze generatie niet gebeuren omdat het compatibility nogal breekt, en ik hooguit (zeer) matige ondersteuning verwacht.

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 01-06-2022 08:04 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Elite 3, enige wat nodig is tov van de 2 is betere bouwkwaliteit en AA batterijen ipv ingebouwde accu

Accu is de reden dat ik 2 zelf gerefurbishde Elite V1's heb :+ (1 van maat gekregen omdat hij "stuk" was en ik zelf wilde proberen te repareren)

[ Voor 42% gewijzigd door Bokkie op 01-06-2022 08:13 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Bokkie schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 08:12:
Elite 3, enige wat nodig is tov van de 2 is betere bouwkwaliteit en AA batterijen ipv ingebouwde accu

Accu is de reden dat ik 2 zelf gerefurbishde Elite V1's heb :+ (1 van maat gekregen omdat hij "stuk" was en ik zelf wilde proberen te repareren)
Haha de eeuwige discussie tussen AA batterijen en ingebouwde accu. :)

Zelf sta ik versteld van de accuduur van de elite controller V2. Deze gaat met gemak 30+ uur mee. Zelfs als het lampje oranje brand heeft het nog een langere accuduur dan andere hier niet nader te benoemen controllers.

Ik hoop in ieder geval dat ze niet terug gaan naar AA batterijen. Dat zou voor mij een reden zijn om juist GEEN V3 te kopen. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
AA batterijen plus de accu meegeleverd. Beste van beide werelden :)

Mocht de accu sterven kan je vrij eenvoudig verder gaan op doodgewone AA batterijen en hoef je het internet niet af struinen naar custom accu's.

Dat de Elite V2 geen verwisselbare accu en geen AA batterijen ondersteuning heeft vindt ik juist een nadeel van de controller. Al houdt de accu het waarschijnlijk langer vol dan de rest van de Elite controller :P

[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 01-06-2022 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
uchiha tijntje schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 08:25:
[...]

Zelf sta ik versteld van de accuduur van de elite controller V2. Deze gaat met gemak 30+ uur mee. Zelfs als het lampje oranje brand heeft het nog een langere accuduur dan andere hier niet nader te benoemen controllers.

Ik hoop in ieder geval dat ze niet terug gaan naar AA batterijen. Dat zou voor mij een reden zijn om juist GEEN V3 te kopen. :P
Ik heb die oplaadbare accu voor al mijn controllers incl de elite v1. Gewoon standaard na gamen aan de lader doen en you are good to go. Mocht ie niet meer goed zijn, gewoon nieuwe indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
BM schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 08:02:
[...]

Dat zou nice zijn, maar dan mogen ze de kwaliteit wel wat opkrikken. De Elite controllers staan al niet heel bekend om hun geweldige kwaliteit, en die ene normale designlab controller die ik hier in huis heb ik ook beduidend minder dan een 'normale' controller. Dat moeten ze niet gaan combineren :+

Maar eerlijk gezegt verwacht ik niet zoveel schokkends. Geruchten rondom een Elite 3 gaan al een tijdje, maar ik zou eigenlijk niet weten wat ze (buiten de kwaliteit) daar nog echt aan moet verbeteren. Triggers a la PS5 zou nice zijn, maar zie ik deze generatie niet gebeuren omdat het compatibility nogal breekt, en ik hooguit (zeer) matige ondersteuning verwacht.
Heb nog steeds de elite v1 en behalve een paar krassen werkt ie nog perfect.
Die custom controllers daar is de kwaliteit idd een stuk minder. Vooral knoppen die blijven hangen. Gimmick knoppen zoals ps5 hoeft voor mij niet en verwacht ik ook zeker niet. Gaat hier immers om design. Zou wel tof zijn als je zelf wat grafisch design zou kunnen doen door zelf afbeeldingen te kunnen uploaden die dan op je controller geprint worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Custom Elite V3 + Xbox 360 Guide button + Xbox 360 theme = :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 23:42

Nogne

>.<

[...]

Zegt degene die steeds weer een nieuwe V2 krijgt bij de MediaMarkt :P

Zie zelf wel graag batterijen of een verwisselbare accu, vind het niet fijn om een controller weg te doen als de accu verrot is. Sommige controllers komen nog uit de Xbox One tijd en vind het toch wel fijn dat ik 0 last heb van degradatie, en als het gebeurt verwissel je zo de batterij/accu.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:36
Is dat een nieuwe achievement of gewoon eentje die je nog niet hebt gehaald? FF TA gechecked en daar zie ik iig niks staan (ja zo'n type ben ik ^^)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 08:39
Zorroberner schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:19:
[...]

Is dat een nieuwe achievement of gewoon eentje die je nog niet hebt gehaald? FF TA gechecked en daar zie ik iig niks staan (ja zo'n type ben ik ^^)
Je hebt nu de mogelijkheid om ook bij secret achievements de requirements in te zien met de functie 'Reveal details'. Dit bedoelt justifire volgens mij met de screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de Microsoft Xbox Elite Controller Series 1 en de Microsoft Xbox Elite Controller Series 2 beide gehad en met beide problemen gehad, maar niet met de accu gelukkig. Ik speel zelf al sinds de Xbox 360 tijd met oplaadbare batterijen van de Hema en Lidl en kan er best lang mee spelen voordat ik de melding krijg dat de batterijen leegraken (zelfs na zoveel jaar gebruik), vind het zelf vooral erg fijn dat je dan niet verplicht aan een kabeltje moet zitten en je gewoon even snel kan wisselen naar volle batterijen.

Om die reden ben ik meer een voorstander voor oplaadbare batterijen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Goh, volgens mij houdt de mijne het niet echt lang meer uit als het lampje oranje wordt... Ben hem maar na het gamen standaard op de charging dock gaan leggen juist omdat ik een paar keer met een lege controller zat. Voor mij dus ook veel liever weer AA's er in, een setje ladda's gingen hier veel langer mee dan de ingebouwde accu van de v2.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

IKEA AA batterijen hier en helemaal tevreden.
In eerste instantie vond ik het een stap terug na Playstation om opeens 'ouderwetse' batterijen te gebruiken met de 360 maar het went wel.
Ik vind de standaard XsX controller overigens sowieso een van de beste controllers.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2022 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 14:36
Ben inmiddels enige tijd bezig met Alan Wake Remastered op de series x. Ziet er prima uit. Toch best wel wat nostalgische gevoelens bij het spelen van deze game! Zijn er echter meer mensen die geen geluid hebben gedurende cutscenes? Sinds Episode 2/3 heb ik hier last van. Op Google vind ik wel wat info, zo'n 5 maanden geleden schijnt een update voor audioproblemen te hebben gezorgd. De mensen die dit melden, zijn echter blijkbaar vooral PS5-bezitters. Oplossingen hebben derhalve ook betrekking op de PS5. Iemand die een oplossing weet voor de Xbox?

Edit: probleem lijkt inmiddels opgelost te zijn. Ik heb het spel verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Meister Sachs op 02-06-2022 10:24 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

AH beter, nu moet je altijd de TrueAchievenments app openen om te kijken wat het is.

En als ik mijn Elite v1 bovenop mijn Elite V2 leg, dan heb ik toch automatisch een Elite v3 ? De Elite V1 ligt hier namelijk stof te happen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
MRE-Inc schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:16:
[...]

AH beter, nu moet je altijd de TrueAchievenments app openen om te kijken wat het is.
Over die TA app gesproken. Ik vind het superhandig dat ik bij een achievement simpelwel op Y kan duwen om een guide/uitleg te krijgen. Maar wat zou het fijn zijn als die apps eens wat aandacht en liefde kreeg. Usability uit het jaar kruik imho :X

Oh, en als ik dan toch aan het klagen ben. Microsoft, mag er ajb een optie komen waarmee ik via dubbel-tap op de guide kan switchen tussen de 2 recentste apps/games (zoals op Android zegmaar). Dat maakt het wisselen tussen TA en de game waar ik op dat moment mee bezig ben denk ik een stuk handiger.

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 01-06-2022 12:26 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:25
De games with gold van Juni zijn onthuld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-r9VIT-Ygph6iBIs4XLscON5mnE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JyvzGwzyL67FQIeiNFAevPCL.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:34:
De games with gold van Juni zijn onthuld

[Afbeelding]
Ja klopt het hem gisteren al gepost O-)

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 01-06-2022 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Had al terug gelezen of hij al geplaatst was, blijkbaar niet ver genoeg 🙈 sorry voor het dubbel plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:24:
[...]

Had al terug gelezen of hij al geplaatst was, blijkbaar niet ver genoeg 🙈 sorry voor het dubbel plaatsen.
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen :D, het is al een mooi gebaar dat we dit telkens posten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Mooi lijstje aan Gold games dit keer. Allemaal wel een keer het proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
BM schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 08:02:
[...]

Heeft Phil Spencer niet eens een pol daarvoor aangemaakt, wat mensen precies van die PS5 haptic feedback vinden. Dat zou wel een hele vette zijn voor de Elite 3.

Als ze dan nog surround sound inbouwen, is het helemaal geweldig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mosin schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:06:
[...]

Heeft Phil Spencer niet eens een pol daarvoor aangemaakt, wat mensen precies van die PS5 haptic feedback vinden. Dat zou wel een hele vette zijn voor de Elite 3.

Als er ineens tentakels uit de controller komen om speakers achter mijn hoofd te houden dan begin ik mij toch minder comfortabel te voelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 10-09 01:24

Vagax

Hehe

Mosin schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:06:
[...]

Als haptic feedback alleen op de Elite 3 zou uitkomen zouden developers niet de moeite nemen om het te implementeren omdat er dan wel erg weinig mensen zijn die het zouden kunnen ervaren.

Ik zie het eerder voor me dat ze bij de refresh van de Series X|S een nieuwe standaard controller introduceren die haptic feedback ondersteunt mocht het iets zijn waar Microsoft zich mee bezig houdt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haptic feedback zou ik wel graag zien komen, dat vind ik met de DualSense wel een fijne toevoeging.
Voelt allemaal net wat neutraler dan wat ik nu heb in mijn Series X controller.

Die Triggers mogen ze dan weer laten wat mij betreft, dat vind ik persoonlijk vaker irritant dan nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 01:55
Haptic Feedback zou voor mij een reden zijn om, indien MS de andere issues met de Elite V2 kan oplossen, zo'n 200 euro stuk te slaan op een V3.

Developers zullen wellicht niet heel veel moeite willen gaan doen voor ondersteuning buiten MS Studios, maar vergeet ook niet dat alle cross-platfom games voor PS toch al moeten worden ingeregeld dus dat lijkt mij dan een relatief kleine moeite.

Triggers zijn prima maar minder nodig voor mijn gevoel. Speakers mogen ze weglaten... die op mijn PS5 controller heb ik ook op 0% volume gezet... mega irritant is dat zeg...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
Tunic is leuk! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8Eb8HJDXRsTOz4SYiYhRD8YplQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8fsmZK44WJ3qeU2xrYbLCTVR.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8) Game Pass Day One

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 02-06-2022 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kan het ook opzoeken maar ben op het werk en vind het ook leuker hier te vragen, maar is het nou vanaf vandaag mogelijk om via GP Origins te spelen op 60 fps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:31
Via Gamepass pas volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
t mac schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:41:
Via Gamepass pas volgende week.
👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inderdaad erg leuke game, die voor mij wel te lastig is om uit te spelen :$
Mis toch een stukje doorzettingsvermogen bij dergelijke games merk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mathieux
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:11
Ik verwachtte vandaag de levering van Bol met de Xbox Series X Console die ze deze week even op voorraad hadden. Blijkt dat er een vtech baby stroller in de doos zit en geen Xbox.
Ongelooflijk maar waar. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Ik wacht nog op antwoord van de klantendienst. Hopelijk vinden ze die terug (maar dat zal waarschijnlijk niet) want heb ondertussen al 3 jaar Game Pass aangeschaft (via de vpn-methode).

[ Voor 6% gewijzigd door Mathieux op 02-06-2022 12:03 . Reden: typo's ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:36
Mathieux schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:02:
Ik verwachtte vandaag de levering van Bol met de Xbox Series X Console die ze deze week even op voorraad hadden. Blijkt dat er een vtech baby stroller in de doos zit en geen Xbox.
Ik wacht nog op antwoord van de klantendienst. Hopelijk vinden ze die terug (maar dat zal waarschijnlijk niet) want heb ondertussen al 3 jaar Game Pass aangeschaft (via de vpn-methode).
Dan zal er nu een kindje ergens zeer verdrietig zijn dat de baby stroller er niet is. Wel prachtig verhaal als je er zelf geen rol in speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mathieux schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:02:
Nog nooit meegemaakt? Ik bestel meermaals per week bij Bol (want selekt) en heb dit helaas meermaals per jaar. Oplossen is doorgaans nooit een probleem overigens maar die Xbox Series X zal wel weg zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Ach zo heb ik ooit eens een roze headset ontvangen terwijl ik een magnetron verwachtte. Werd ik plots gebeld door iemand 30 km verderop dat zij mijn magnetron hadden, zij hadden een roze headset besteld…

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 15:22:
Ach zo heb ik ooit eens een roze headset ontvangen terwijl ik een magnetron verwachtte. Werd ik plots gebeld door iemand 30 km verderop dat zij mijn magnetron hadden, zij hadden een roze headset besteld…
Stond jouw nummer dan op de afleverbon of zo? Zou het eigenlijk nog veel kwalijker vinden als de klantenservice jouw gegevens uit gaat geven, hoe goed bedoeld ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Finraziel schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 15:26:
[...]

Stond jouw nummer dan op de afleverbon of zo? Zou het eigenlijk nog veel kwalijker vinden als de klantenservice jouw gegevens uit gaat geven, hoe goed bedoeld ook.
ik ga er van uit dat zijn adres gewoon op de pakbon staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieux
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:11
Krimglas schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 15:28:
[...]

ik ga er van uit dat zijn adres gewoon op de pakbon staat.
Er zat geen pakbon in de doos. Enkel het verkeerde artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Donstil schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 15:19:
[...]

Nog nooit meegemaakt? Ik bestel meermaals per week bij Bol (want selekt) en heb dit helaas meermaals per jaar. Oplossen is doorgaans nooit een probleem overigens maar die Xbox Series X zal wel weg zijn.
Ik bestel bij lange na niet wekelijks daar, maar in de loop der jaren toch wel 10tallen producten, maar ik heb zoiets bizars ook nog nooit gehad hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kaasje123 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 16:29:
[...]

Ik bestel bij lange na niet wekelijks daar, maar in de loop der jaren toch wel 10tallen producten, maar ik heb zoiets bizars ook nog nooit gehad hoor :?
Ja wij bestellen wel 75 keer per jaar ongeveer, dus dan komt het natuurlijk vaker voor dan dat je minder besteld maar toch gebeurt het best wel eens.

Zo kwam er bij ons een Reisbedje voor de kleine, na de bestelling popt er een notificatie van de PostNL App op "Past door de brievenbus" 8)7 . Bleek er uiteindelijk een boek te komen :) .

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:01
Zo de Series S is opgehaald, wellis waar via marktplaats maar volgens mij kan ik voor €190 geen bult vallen.

Vanavond installeren en de switch de deur uit doen 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt hier iemand een Logitech G915 en/of een Logitech muis met Lightspeed i.c.m. een Series X? Ik wil even weten of dat werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 22:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Met de auto onderweg en Flava F - Bandicoot komt op Spotify voorbij. Kreeg bijna de neiging om te gaan driften om gebruik te maken van de skill song :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

Series X|S release bevestigd ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wel echt jammer dat het weer cross-gen is…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:49
On_E schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:03:
[...]

Wel echt jammer dat het weer cross-gen is…
Ben ik helemaal met je eens! Het wordt tijd om het verleden eens los te laten, tap into that current-gen power :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zolang de current-gen nog steeds zo "lastig" verkrijgbaar is, houden ontwikkelaars vast aan last-gen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
Rivanov schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:14:
Zolang de current-gen nog steeds zo "lastig" verkrijgbaar is, houden ontwikkelaars vast aan last-gen.
Precies, als ontwikkelaar zou je wel gek zijn om nu enkel 'current-gen' aan te bieden. De schoorsteen moet ook daar gewoon blijven roken, dus dan is een 'last-gen' versie eigenlijk een no-brainer.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rossi46
Gisteren trouwens even AC Origins gespeeld op de XSX. Nu dus in 60fps. Poooeeeeh, wat speelt dat soepel zeg! En de graphics waren altijd al top, dus nu oogt het helemaal prachtig.

Er wordt vaak afgegeven op Ubi, maar met de gratis 60fps upgrades voor zowel AC Odyssey als AC Origins doen ze de gamer toch een groot plezier! :Y Hier kunnen veel ontwikkelaars/uitgevers een voorbeeld aan nemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Rossi46 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:21:
[...]

Precies, als ontwikkelaar zou je wel gek zijn om nu enkel 'current-gen' aan te bieden. De schoorsteen moet ook daar gewoon blijven roken, dus dan is een 'last-gen' versie eigenlijk een no-brainer.
Ze willen tot 2030 doorgaan met SF6 las ik, dan zit je dus nog steeds met een game die rekening moest houden met consoles uit 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
On_E schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:47:
[...]

Ze willen tot 2030 doorgaan met SF6 las ik, dan zit je dus nog steeds met een game die rekening moest houden met consoles uit 2013.
Ja da's wel weer vrij lang natuurlijk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Rossi46 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:14:
[...]

Ja da's wel weer vrij lang natuurlijk...
Ik bedenk me, het is Capcom, die brengen in 2025 natuurlijk gewoon Super Streetfighter 6 Hyper Extreme Radical uit, die dan wel de vorige gen los laat en technisch gezien nog steeds SF6 is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

On_E schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:22:
[...]

Ik bedenk me, het is Capcom, die brengen in 2025 natuurlijk gewoon Super Streetfighter 6 Hyper Extreme Radical uit, die dan wel de vorige gen los laat en technisch gezien nog steeds SF6 is. :+
Ik hoop wel dat ze nu gewoon een berg characters erin stoppen en niet maar een handje vol en dat er voor iedere nieuwe fighter betaald moet worden. Ik snap DLC maar dit is gewoon het andere uiterste van het DLC spectrum... aka compleet uitmelken.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Techno Overlord schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:51:
[...]

Ik hoop wel dat ze nu gewoon een berg characters erin stoppen en niet maar een handje vol en dat er voor iedere nieuwe fighter betaald moet worden. Ik snap DLC maar dit is gewoon het andere uiterste van het DLC spectrum... aka compleet uitmelken.
Ik ben er bang voor…

(Deel van) het rooster zou wel al gelekt zijn :

https://imgur.com/PagAzNO

https://imgur.com/2FDx3Tn

https://imgur.com/oUkgCxt

https://imgur.com/7lwIAOr

https://cdn.discordapp.co...5135616/1654220251253.jpg

https://imgur.com/FT5EI42

Best wat nieuwe karakters! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toen ik het gisteren zag dacht ik. Iemand wordt morgenvroeg vrolijk wakker :)

——-

Deze kom ik regelmatig tegen in mijn feed. Lijkt me best een grappig concept :) (even openen voor filmpje)

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-06-2022 12:55 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
On_E schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:47:
[...]

Sowieso knap dat ze pas bij deel 6 zijn aangekomen! Deel 1 heb ik even gemist, maar deel 2 heb ik op de SNES grijs gespeeld..tot aan bloedende knokkels (iets met een auto kapot slopen)

Het ziet er altijd enorm vet uit, maar ik bak er echt niets van. Niet aan mij besteed helaas

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:45
Verwijderd schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 22:30:
Gebruikt hier iemand een Logitech G915 en/of een Logitech muis met Lightspeed i.c.m. een Series X? Ik wil even weten of dat werkt.
Ja, wel een G402 geprobeerd voor warzone. Maar werkt toch niet prettig als op een PC is mijn ervaring, ik heb toch het gevoel dat het minder precies is en vaak stottert. Dus ik blijf bij de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubenus schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:17:
[...]

Ja, wel een G402 geprobeerd voor warzone. Maar werkt toch niet prettig als op een PC is mijn ervaring, ik heb toch het gevoel dat het minder precies is en vaak stottert. Dus ik blijf bij de controller.
Van opties met een draad weet ik dat ze goed werken, want dat is wat ik nu gebruik. Ben niet bekend met Warzone, maar andere titels spelen prima op die manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:52
Rossi46 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:24:
Gisteren trouwens even AC Origins gespeeld op de XSX. Nu dus in 60fps. Poooeeeeh, wat speelt dat soepel zeg! En de graphics waren altijd al top, dus nu oogt het helemaal prachtig.

Er wordt vaak afgegeven op Ubi, maar met de gratis 60fps upgrades voor zowel AC Odyssey als AC Origins doen ze de gamer toch een groot plezier! :Y Hier kunnen veel ontwikkelaars/uitgevers een voorbeeld aan nemen...
Eens! Ik hoop nog steeds op een 60 fps patch voor Mafia: Definitive Edition. Echt onspeelbaar voor mij op 30 fps :X

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 12:53:

[Embed]

Deze kom ik regelmatig tegen in mijn feed. Lijkt me best een grappig concept :) (even openen voor filmpje)
Wil bijna zeggen, was about fu... time :P

De game is al 2 jaar op steam en het is zeker een leuke game. Hoewel de diepgang ver te zoeken is (het is meer chaos enemies schieten dan tactisch lane shooter zoals sanctum), de style is erg leuk gedaan.

En met 5 man gemaakt, best bijzonder goed werk voor zo'n klein team. Vind zulke style games wel interessant, de 'toys' van vroeger in digitale vorm, zonder af te doen aan de 'toy' factor, net zoals die hotwheels game. Ok, extreem arcade racer, maar de auto's ogen echt speelgoed.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
steefje schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:09:
[...]

Sowieso knap dat ze pas bij deel 6 zijn aangekomen! Deel 1 heb ik even gemist, maar deel 2 heb ik op de SNES grijs gespeeld..tot aan bloedende knokkels (iets met een auto kapot slopen)

Het ziet er altijd enorm vet uit, maar ik bak er echt niets van. Niet aan mij besteed helaas
Er zijn van deel 2 dan ook tig versies uitgekomen en daartussen zaten ook nog een paar "non-numerieke" versies zoals Street fighter Alpha en Street Fighter Alpha 2.

Toevallig laatst in de fighter sale een bundel van allerlei SF games gekocht waar dat heel duidelijk in wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:22

Toshirou

Vinyl Surfer

En laat de Alpha series eigenlijk mijn favoriete delen zijn. Al moet ik zeggen dat ik deel 5 ook erg kan waarderen. Op PC speelt deel 5 nog altijd erg goed weg, jammer van al die microtranctions etc... dat mag in dit deel er wel uit blijven of gaan we nu NFT's zien? :+

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
De nieuwe this week on Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R9TsqClgArsC89cLFjghERhR1d4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EhduQLNngjqV07iMYoBUXAza.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Heel vroeger wel gespeeld iets van Street fighter, wat ziet dat er vet en flitsend uit nu zeg, maar met dit soort games is het volgens mij vaak veel van die button combo's, volgens mij krijg ik dat soort combo's nooit onder de knie waardoor ik volgens mij juist veel moois van dat soort games mis loop.

Mischien toch nog maar eens een keer proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Sipio schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 09:46:
Heel vroeger wel gespeeld iets van Street fighter, wat ziet dat er vet en flitsend uit nu zeg, maar met dit soort games is het volgens mij vaak veel van die button combo's, volgens mij krijg ik dat soort combo's nooit onder de knie waardoor ik volgens mij juist veel moois van dat soort games mis loop.

Ik speel dit soort games hoofdzakelijk als er een single-player mode is en ik op easy normal tegen een cpu kan spelen. Als je online gaat neem je het geheid tegen spelers op die met een speciale joystick spelen en er vele malen beter in zijn. Gewoon je verwachtingen en doelstellingen bijstellen en je kan er heel veel plezier aan beleven. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit het met de graphics eigenlijk, is het precies One/ps4 maar dan op 60fps of is er ook nog wat aan de graphics zelf verbeterd t.o.v die versies?
Ja precies dit, maar goed het is nou een maal de norm om te haten op Ubisoft en EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Gamevice controller voor iPad ziet er goed uit zeg. Nog even wachten of Apple nu ook eens met zoiets komt anders ga ik misschien wel voor deze.

Iedere keer wanneer ik Minecraft tegen kom hoop ik op de raytracing aankondiging maar helaas weer niet het geval. :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sipio schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 09:46:

Als je online even doorzet kom je meestal wel op het punt dat je ong. gelijkwaardige tegenstanders gaat tegenkomen.

Ik ben echt niet goed in SF, maar had in 4 een winrate van 45-50% en dat was voor mij ruim voldoende om er lang plezier van te hebben.

1v1 online games zijn alleen wat slecht voor mijn hart geloof ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ah, online zou ik mij niet eens wagen maar gewoon wat tegen de cpu knokken zie ik wel een keer zitten, echt lang geleden dat ik dit soort vecht games heb gespeeld.

Maar als je bijv 4 a 5 knoppen tegelijk in moet drukken voor een combo denk ik niet dat ik eruit ga halen wat er in zit, maar mijn interesse is gewekt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 08:50

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Donstil schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 10:19:
[...]

Hoe zit het met de graphics eigenlijk, is het precies One/ps4 maar dan op 60fps of is er ook nog wat aan de graphics zelf verbeterd t.o.v die versies?
Naar wat ik gelezen heb is het gelijkwaardig aan de One X build dus dynamische resolutie, tussen de 1800-2160p.

Voorbeeld beelden (leuk kanaal overigens, hij test veel series S builds van games):

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sipio schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:00:
Ah, online zou ik mij niet eens wagen maar gewoon wat tegen de cpu knokken zie ik wel een keer zitten, echt lang geleden dat ik dit soort vecht games heb gespeeld.

Maar als je bijv 4 a 5 knoppen tegelijk in moet drukken voor een combo denk ik niet dat ik eruit ga halen wat er in zit, maar mijn interesse is gewekt :P
Hopelijk zit er een goede training mode in en ik las ook dat ze iets met de controls doen, een instelling voor beginnende spelers waarmee je waarschijnlijk op een eenvoudigere manier specials en/of combo’s kan uitvoeren. :)

Pagina: 1 ... 345 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord