- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Klopt ik heb meegemaakt bij bijv. Express vpn dat de het opstappunt bijv bij brazilie niet daadwerkelijk Brazilië was en daardoor dergelijke meldingen kreeg.sohus schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:07:
[...]
Mijn methode werkt prima voor BR, ARG. Helemaal geen account aanpassing nodig, en dat moet je ook helemaal niet willen, want als je dat vaak doet valt het op en loop je het risico dat je hele Microsoft account geblokkeerd wordt. Het probleem is vaak de VPN. Sommige VPNs pakt hij gewoon niet, zelfs als ze op het goede land staan.
Als ik een vpn nodig heb gebruik ik tegenwoordig tunnelbear.
Pff helemaal mee eens. Xbox had deze ook echt goed kunnen gebruiken. Echt ongelooflijk. Maar goed grootste blunder blijft natuurlijk dat ze GTA III niet in huis namen. Aan de andere kant denk ik wel, hoe groot was GTA III geworden als het een Xbox exclusive was?devilsnight schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:32:
KOTOR Remake
https://www.altchar.com/g...kotor-remake-aCgCG5p3unJM
[...]
Kan niet anders dan vinden dat MS hier toch echt een fout heeft gemaakt, of althans, waarschijnlijk. Het is afwachten of Aspyr echt een goede remake kan maken, maar omdat MS dus nee zei, ging Sony ermee vandoor en nu zitten we weer met die timed exclusivity onzin. Thanks MS.
KOTOR was XBOX back in the day en vice versa.
Maar zal MS dat ook doen?LadyVodka schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 23:55:
[...]
Valve resumes payments to Russian and Ukrainian devs following suspension.
Atomic Heart release is Q4 2022 (zie steamDb)
[Afbeelding]
Update was gisteren, dus geen zorgen.
Daar zou ik echt blij mee zijn. Heb hem ooit op de PS4 gespeeld, maar uiteindelijk afgehaakt vanwege stofzuiger geluid van mijn playstation. Met de 60fps update is het een mooi moment om nog eens opnieuw te beginnen.Rossi46 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:00:
Blijkbaar vanaf volgende week 60fps modus voor AC Origins?
https://playsense.nl/4959...or-ps5-en-xbox-series-xs/
ps. zie dat die game in de store gewoon 69,99 kost. Irritant dat ik dan toch nog maar ergens even een diskje moet gaan kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door Chrosser op 25-05-2022 11:59 ]
Pooeeeh, wat een dik ding! Maar is het een bedrag van € 379,- waard? Is wel héél erg stevig...justifire schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 19:02:
Mooie headset die Arctis Nova Pro Wireless, krijgt lovende reviews![]()
[Afbeelding]
https://steelseries.com/g...is-nova-pro-wireless-xbox
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Pssst: https://www.theverge.com/...ed-origins-xbox-game-passChrosser schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:56:
[...]
Daar zou ik echt blij mee zijn. Heb hem ooit op de PS4 gespeeld, maar uiteindelijk afgehaakt vanwege stofzuiger geluid van mijn playstation. Met de 60fps update is het een mooi moment om nog eens opnieuw te beginnen.
ps. zie dat die game in de store gewoon 69,99 kost. Irritant dat ik dan toch nog maar ergens even een diskje moet gaan kopen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Haha, ik dacht al zoiets gelezen te hebben eerder, maar ik kon het zo snel niet vinden. Prima. ff lekker afwachten dan
Verwijderd
ACG review van Sniper Elite 5 is er
Kijk ik al lang naar uit maar toch ga ik nog even wachten. Na een paar weken in Elden Ring is het tijd voor wat kleur en vrolijkheid. Borderlands 3 incoming.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2022 13:37 ]
Mocht je op meerdere consoles actief zijn is het wel weer aantrekkelijk.Rossi46 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:02:
[...]
Pooeeeh, wat een dik ding! Maar is het een bedrag van € 379,- waard? Is wel héél erg stevig...
alhoewel dat is nog bijna 200 per console.
[ Voor 7% gewijzigd door Mick3112 op 25-05-2022 13:23 ]
Verwijderd
Goed dat je het zegt. Ik had hem 2 weken geleden voor 35 euro gekocht. Het verschil heb ik nu gelukkig wel terug gekregen.Linksquest schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 19:14:
Weet niet of het al voorbij gekomen was, HALO Infinite nu €22,96 bij bol.com.
De Penrose X kan dat volgens mij ook al. Scheelt je toch weer 80 euro...Mick3112 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:22:
[...]
Mocht je op meerdere consoles actief zijn is het wel weer aantrekkelijk.
alhoewel dat is nog bijna 200 per console.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Evenaren? Zou zeggen dat je voor dit bedrag (Welke voor een goeie koptelefoon natuurlijk niet zo bijzonder is) juist meer geluidskwaliteit krijgt dan de Xbox Headset.devilsnight schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:34:
[...]
380 euro, God allejezus zeg.
Dan mag ik hopen dat het qua geluidskwaliteit echt de goedkopere maar uitermate prima klinkende headsets zoals TB Stealth 700 Gen 2 en ook de Xbox headset wel flink zal evenaren, anders vind ik dat echt no way het geld waard.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ooh heel nice, was al een tijdje aan het wachten op een 60 fps patch.Rossi46 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:00:
Blijkbaar vanaf volgende week 60fps modus voor AC Origins?
https://playsense.nl/4959...or-ps5-en-xbox-series-xs/
Odyssey en Valhalla op 100% gezet maar Origins op +/- 50% vanwege een corrupte save op mijn Ps4 (en op PSN)
100% heb je dan ook alle veertjes etc moeten zoeken. Pfoe wat een karwei!Donstil schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:46:
[...]
Ooh heel nice, was al een tijdje aan het wachten op een 60 fps patch.
Odyssey en Valhalla op 100% gezet maar Origins op +/- 50% vanwege een corrupte save op mijn Ps4 (en op PSN).
Worden aankondigingen van MS vaak in het Pools gedaan?drakiesoft schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 18:06:
TLC (Polen) meldt nieuwe Xbox series consoles voor 2023/24
[Afbeelding]
Lijkt me wel wat 👍
Ik lees hier niet dat ms iets aankondigd.Exactor it schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 18:07:
[...]
Worden aankondigingen van MS vaak in het Pools gedaan?
Ze bekijken het maar, we benutten nog niet eens de kracht van de huidige consoles omdat cross-gen games maar blijven komen…drakiesoft schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 18:06:
TLC (Polen) meldt nieuwe Xbox series consoles voor 2023/24
[Afbeelding]
Lijkt me wel wat 👍
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Viel uiteindelijk wel mee bij Odyssey, Valhalla was wel wat meer een werkje.Chrosser schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 17:26:
[...]
100% heb je dan ook alle veertjes etc moeten zoeken. Pfoe wat een karwei!
Maar ik doe regio voor regio alles afwerken, dat scheelt een hoop backtracking.
Zolang de vraag hoger is dan het aanbod, lijkt het ook niet heel logisch om een refresh te doen. Meestal doe je dit om je omzet te verhogen, hernieuwe interesse te genereren en mogelijk lagere productiekosten beter te benutten. Dat is in de huidige markt niet aan de orde, zeg ik vanaf mijn bureaustoel
Mij juist niet, vind het heel logisch als er weer een mid cycle refresh zou komen. Dat de timing dan mogelijk nog wat onhandig is kan zo zijn maar dat weet je niet op moment dat de ontwikkeling begint, ontwikkeling die je niet snel even in de ijskast zet.Wom schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 18:17:
Het is voor mij ook wat lastig voor te stellen dat er een mid-gen refresh uit gaat komen (zoals de One X , PS4 Pro) op het moment dat de je nog problemen hebt met de productie van de huidige generatie. Los van het feit dat je nog volop in Cross-gen releases zit, zodat de pure noodzaak voor een Series S/X en PS5 er zeker nog amper is.
Zolang de vraag hoger is dan het aanbod, lijkt het ook niet heel logisch om een refresh te doen. Meestal doe je dit om je omzet te verhogen, hernieuwe interesse te genereren en mogelijk lagere productiekosten beter te benutten. Dat is in de huidige markt niet aan de orde, zeg ik vanaf mijn bureaustoel
Ah. Dus je post random ongeverifieerde informatie van een Poolse site? Top, dank!
Balen! Ik zat met smart te wachten op die titel. Maar veiligheid van de medewerkers boven alles.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 17:31:
Replaced uitgesteld naar 2023.
Jammer (maar begrijpelijk) want ik zat wel op deze game te wachten.
[Afbeelding]
Nog maar even van de trailer genieten dan:
Ooh was dat die game. Daar was ik ook wel benieuwd naar.PdeBie schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:10:
[...]
Balen! Ik zat met smart te wachten op die titel. Maar veiligheid van de medewerkers boven alles.
Nog maar even van de trailer genieten dan:
[Video: REPLACED | Announce Trailer]
Wat zit er nou eigenlijk in als nieuwe content? Nog een vliegdekschip?
Ik zie het ook helemaal passen in de geen generaties meer filosofie, meer de om de zoveel tijd een krachtiger model zoals we bij telefoons gewend zijn. En vergeet niet dat 2023/24 ook kan betekenen dat het nog 2,5 jaar weg is als het dan november '24 wordt.Donstil schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 18:46:
[...]
Mij juist niet, vind het heel logisch als er weer een mid cycle refresh zou komen. Dat de timing dan mogelijk nog wat onhandig is kan zo zijn maar dat weet je niet op moment dat de ontwikkeling begint, ontwikkeling die je niet snel even in de ijskast zet.
En natuurlijk is dit maar een gerucht maar ik zou het niet raar vinden om 4 jaar na release met een krachtiger model te komen.
Gamertag: FinrazielNL
En meer fighter jets toch?Martinspire schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:08:
[...]
Wat zit er nou eigenlijk in als nieuwe content? Nog een vliegdekschip?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Haha ik wilde hem net posten en jou taggen als fervent fighter liefhebber
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nog meer moois !uchiha tijntje schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:13:
[...]
Haha ik wilde hem net posten en jou taggen als fervent fighter liefhebber.

This thing is interesting, I'm curious to see this little project in action pic.twitter.com/blfeJJOCI5
— Greg from Laser Bear Industries (@collingall) 25 mei 2022
![]() | ![]() |
Zijn dit soort dingen al in het wild werkend gezien vraag ik mij af?
Edit blijkbaar al te koop op aliexpress
[ Voor 16% gewijzigd door drakiesoft op 26-05-2022 08:32 ]
Interresant, wederom een Chinees product die claimt pci express 3 SSD's (Western Digital CH SN530) werkend te krijgen op de pci express 4 bus van de Series X.drakiesoft schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:27:
[Embed]
[Afbeelding] [Afbeelding]
Zijn dit soort dingen al in het wild werkend gezien vraag ik mij af?
Edit blijkbaar al te koop op aliexpress
Kan niet goed zijn.. Maar ik heb het wel eens vaker mis 😊
Laat staan dat je die SN530 überhaupt ergens op de kop kan tikken.PepieNL schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:21:
[...]
Interresant, wederom een Chinees product die claimt pci express 3 SSD's (Western Digital CH SN530) werkend te krijgen op de pci express 4 bus van de Series X.
Kan niet goed zijn.. Maar ik heb het wel eens vaker mis 😊
Sony's deal lasts for the next 3 games I believe.
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) 26 mei 2022
MWII, Warzone 2, and Treyarch's game. So if Microsoft obligates Sony's existing deal, which they have said they will, nothing should change until CoD 2025/2026 (depending on when that releases). https://t.co/DqMJ1aKJW7
Dus MW2 op zijn vroegst oktober volgend jaar op Game Pass? Ik dacht dat het puur een marketing deal was van Sony met CoD, maar wellicht dus ook nog geen day one CoD op Game Pass.
[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 26-05-2022 13:46 ]
Die deal komt dit jaar niet eens rond waarschijnlijk.devilsnight schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 13:39:
[Twitter]
Dus MW2 op zijn vroegst oktober volgend jaar op Game Pass? Ik dacht dat het puur een marketing deal was van Sony met CoD, maar wellicht dus ook nog geen day one CoD op Game Pass.
Volgens mij sluiten ze met hun marketing deals GP uit. Wat op zich ook wel logisch is.devilsnight schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 13:39:
[Twitter]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja dat moet via de browser, dat kan niet via de app.G_Dragon schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:35:
Klopt het dat ik op de Ipad geen Cloud optie krijg te zien?
[Afbeelding]
Oh meen je want op mijn Android Smartphone kan het wel vanuit de app, is dit weer een Apple iets?uchiha tijntje schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:59:
[...]
Ja dat moet via de browser, dat kan niet via de app.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is inderdaad een Apple ietsG_Dragon schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:02:
[...]
Oh meen je want op mijn Android Smartphone kan het wel vanuit de app, is dit weer een Apple iets?
Oke dank je!
Het zijn ook altijd dezelfde die lastig doen..
Krijgt goede reviews en schijnt bij de betere uit de serie te horen. Zelf geen ervaring mee, maar wil hem zeker wel proberen.ilm schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 17:54:
Sniper elite 5 ziet er wel goed uit. ik ben nog maar 10 minuten ver maar speelt goed weg. Ik had ook een heel ander beeld van die serie, met meer focus op FPS en eenvoudigere gameplay. Dit lijkt een goed stealth aspect te bevatten. Zin in.
Daarna kan je wat rondlopen, het is een tech demo die laat zien wat de nieuwe UE kan doen.Exactor it schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:44:
Wat is de matrix unreal demo eigenlijk? Ik moest op banden schieten tussen cutscenes door. Moesten die cut scenes awesome zijn ofzo?
Er zitten wel wat coole view-modus in, maar verder niet zo bijzonder
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vandaag de film gezien in de bios en tijdens de film had ik zin om dit ook in Flight Simulator te doen. Mooi dat ze elkaar aanvullen!
Off-topic: zeer goeie film! Moet je écht zien in de bios!
Precies wat je zegt, een demoExactor it schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:44:
Wat is de matrix unreal demo eigenlijk? Ik moest op banden schieten tussen cutscenes door. Moesten die cut scenes awesome zijn ofzo?
Er zijn ook al meerdere varianten op gemaakt o.a. met Superman en Spiderman.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Er is werkelijk amper een game uitgekomen op de ps5 en Xbox series die de consoles goed benutten. Daarnaast staat er in die spreadsheet 8k aangegeven. Dat is echt lachwekkend. Nee het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat er een midgen refresh aankomt. De vorige keer was uitzonderlijk, maar kwam mede omdat de originele ps4 en xbox one al outdated waren bij release en er tijdens die generatie 4k TV's uitkwamen. Van zo'n situatie is nu geen sprake.Donstil schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 18:46:
[...]
Mij juist niet, vind het heel logisch als er weer een mid cycle refresh zou komen. Dat de timing dan mogelijk nog wat onhandig is kan zo zijn maar dat weet je niet op moment dat de ontwikkeling begint, ontwikkeling die je niet snel even in de ijskast zet.
Ik geloof overigens niet zo zeer in de leak van laatst maar wel in een mid cycle refresh, sterker nog het zou mij enorm verbazen als het niet gaat gebeuren, de huidige generatie laat bijvoorbeeld al goed zien dat we minder in generaties moeten denken en in die filosofie passen hardware refreshes juist erg goed.Kaasje123 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:26:
[...]
Er is werkelijk amper een game uitgekomen op de ps5 en Xbox series die de consoles goed benutten. Daarnaast staat er in die spreadsheet 8k aangegeven. Dat is echt lachwekkend. Nee het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat er een midgen refresh aankomt. De vorige keer was uitzonderlijk, maar kwam mede omdat de originele ps4 en xbox one al outdated waren bij release en er tijdens die generatie 4k TV's uitkwamen. Van zo'n situatie is nu geen sprake.
De tijd zal het ons leren, ik zit in ieder geval in kamp “ik zie het wel gebeuren”
Er staat 4K render en 8K output op die sheet, beetje upscaling moet wel lukken toch ?Kaasje123 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:26:
[...]
Er is werkelijk amper een game uitgekomen op de ps5 en Xbox series die de consoles goed benutten. Daarnaast staat er in die spreadsheet 8k aangegeven. Dat is echt lachwekkend. Nee het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat er een midgen refresh aankomt. De vorige keer was uitzonderlijk, maar kwam mede omdat de originele ps4 en xbox one al outdated waren bij release en er tijdens die generatie 4k TV's uitkwamen. Van zo'n situatie is nu geen sprake.
#StrangerThings4 X #Xbox
— Xbox Countdowns - Fan Page ❎📦 (@XboxCDS) 28 mei 2022
Check out this wicked upside down #sƃuᴉɥʇɹǝƃuɐɹʇs themed Xbox Seires S pic.twitter.com/qVjeaiZJt6
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
nieuws: Microsoft wijzigt koers met werk aan dongle voor Xbox Cloud Gaming op tv
TLDR: project is stopgezet
[ Voor 7% gewijzigd door PepieNL op 28-05-2022 09:24 ]
Prima game, beetje betere upgrades dan sniper elite 4, maar meer ook niet. Niet dat het nodig is want deel 4 was al meer dan prima.ilm schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 17:54:
Sniper elite 5 ziet er wel goed uit. ik ben nog maar 10 minuten ver maar speelt goed weg. Ik had ook een heel ander beeld van die serie, met meer focus op FPS en eenvoudigere gameplay. Dit lijkt een goed stealth aspect te bevatten. Zin in.
Na 4 kapot te hebben gespeeld met zoonlief is deel 5 welkom. We hebben deel 3 ook nog geprobeerd maar dat is toch anno 2022 te outdated.
Zal zeker nog de dlc halen voor deel 5 dat je adolf mag omleggen in een missie
Zou je eens willen uitleggen wat je hiermee bedoelt? Ik hoor mensen dit vaker zeggen.Kaasje123 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:26:
[...]
Er is werkelijk amper een game uitgekomen op de ps5 en Xbox series die de consoles goed benutten.
[…..]
Naar mijn idee is het niet zo moeilijk om te programmeren voor een ps5 of XSS. De mogelijkheden zijn gewoon beperkt. 4k native lukt vaak niet met 60fps, en raytracing is zeer beperkt en heeft dan weer negatieve neveneffecten (lagere resolutie).
Persoonlijk vind ik het vaak jammer dat het nu al met deze generatie kiezen is tussen resolutie, raytracing, kwaliteit en framerate. Denk aan Guardians of the Galaxy wat 1080p is in combinatie met 60fps. Terwijl dit op een dure pc 4k kan zijn in combinatie met 60 fps. Betekent niet dat Guardians of the Galaxy geen plezier oplevert op de consoles, maar wel dat de ervaring nog indrukwekkender zou kunnen zijn.
Volgens mij zeg je het inderdaad al goed. Op een dure PC kan 4K op 60 fps. Een console zal nooit een dure pc zijn.t0mmiiiii schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:05:
[...]
Zou je eens willen uitleggen wat je hiermee bedoelt? Ik hoor mensen dit vaker zeggen.
Naar mijn idee is het niet zo moeilijk om te programmeren voor een ps5 of XSS. De mogelijkheden zijn gewoon beperkt. 4k native lukt vaak niet met 60fps, en raytracing is zeer beperkt en heeft dan weer negatieve neveneffecten (lagere resolutie).
Persoonlijk vind ik het vaak jammer dat het nu al met deze generatie kiezen is tussen resolutie, raytracing, kwaliteit en framerate. Denk aan Guardians of the Galaxy wat 1080p is in combinatie met 60fps. Terwijl dit op een dure pc 4k kan zijn in combinatie met 60 fps. Betekent niet dat Guardians of the Galaxy geen plezier oplevert op de consoles, maar wel dat de ervaring nog indrukwekkender zou kunnen zijn.
Daarnaast zijn games nu nog voornamelijk ontwikkeld voor cross-gen waarbij er dus rekening gehouden moet worden met last-gen. Dus de mogelijkheden van de nieuwe consoles zijn nog lang niet benut.
Update: En hij is weg. Heb er een mede tweaker blij mee gemaakt en kreeg er zelfs een bierpakket bij. Eind goed, iedereen blij 😊
[ Voor 33% gewijzigd door Joostzondernaam op 30-05-2022 21:03 ]
Top dat je hem voor de normale prijs wegdoet!Joostzondernaam schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 19:55:
Ik volg dit topic al meer dan een jaar met veel plezier en heb vorige week vanwege het uitblijven van een bevestigingsmail vanuit microsoft, 2 series X-en besteld. Een daarvan mag weg en mag hier opgehaald worden. Bij interesse:
V&A aangeboden: Xbox Series X Nieuw, garantie en met bon.
Mijn winst zit erin dat ik geen stress hoeft te hebben dat dat pakket nooit bij MS aankomt als ik het verstuur. Plus ik heb veel plezier van mijn series X en gun een ander dat ook 😉.Top dat je hem voor de normale prijs wegdoet!
Netjes hoor, kunnen meerdere personen iets van oosteken van eerlijk zijnJoostzondernaam schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 21:16:
[...]
Mijn winst zit erin dat ik geen stress hoeft te hebben dat dat pakket nooit bij MS aankomt als ik het verstuur. Plus ik heb veel plezier van mijn series X en gun een ander dat ook 😉.
Is duurder doorverkopen dan niet eerlijk ?Coldbullet schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 22:01:
[...]
Netjes hoor, kunnen meerdere personen iets van oosteken van eerlijk zijn
De koper is er natuurlijk zelf verantwoordelijk voor. Maar een poot uitdraaien nee
Ik weet niet hoeveel FIFA codes er op v&a stonden ten tijde van de Xbox One release, daar hoorde je dan weer niemand over.Coldbullet schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:13:
[...]
De koper is er natuurlijk zelf verantwoordelijk voor. Maar een poot uitdraaien nee
GRATIS codes die bij de console geleverd werden welteverstaan… boefjes!
Dat is niet gratis natuurlijk, dat is een onderdeel van het pakket.justifire schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:22:
[...]
Ik weet niet hoeveel FIFA codes er op v&a stonden ten tijde van de Xbox One release, daar hoorde je dan weer niemand over.
GRATIS codes die bij de console geleverd werden welteverstaan… boefjes!
Tegelijk heb ik ook geen problemen met iemand die een enkele extra console heeft en daar wat winst op maakt. Dat is niet te vergelijken met iemand die bots heeft draaien en zoveel mogelijk spul op koopt om dat vervolgens massaal op v&a of marktplaats te verkopen met winst. Die laatste is een scalper (en scum imho), die eerste zou ik dat niet willen noemen.
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Het is altijd kiezen op een console. Graphics zijn een driehoek: detail, resolutie, framerate. Pick 2. Alleen op een echte high-end PC hoef je bij sommige(!) titels niet te kiezen.t0mmiiiii schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:05:
[...]
Zou je eens willen uitleggen wat je hiermee bedoelt? Ik hoor mensen dit vaker zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2022 12:52 ]
Ik mis ray tracing in deze driehoekVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:52:
[...]
Het is altijd kiezen op een console. Graphics zijn een driehoek: detail, resolutie, framerate. Pick 2.
Verwijderd
Valt onder detail. Detail is textures, filtering, shaders, ray-tracing etc.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2022 12:55 ]
Verwijderd
Als games gebruik gingen maken van bijvoorbeeld direct storage api of sampler feedback streaming dan kunnen ze eens een start maken met de velocity architecture.t0mmiiiii schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:05:
[...]
Tot op heden is er nog amper van de architectuur gebruik gemaakt van de nieuwe consoles en draaien games nog steeds op jaren oude engines die in de basis niet gemaakt zijn voor systemen waar standaard altijd een ssd in zit. Tot nu you gaat het op ouderwetse streaming methodes die met een ssd wel sneller gaan maar niet volop benutten. Nieuwe architectuur vereist een in de basis nieuwe engine en programmeer technieken. Dat kost nou eenmaal tijd maar zodra die engines er zijn krijg je echt veel betere games als resultaat.
Verwijderd
Tevens snap ik soms niet waarom het meer open wereld wil zijn terwijl ieder struikje of prikkeldraad je kan tegen houden wanneer je de route neemt die blijkbaar niet de bedoeling is.
Het lijkt erop dat de developer een identiteitscrisis heeft voor SE.
Maar voor wat het is kan ik er nog steeds van genieten.
Yes, dat merkte ik ook!Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:54:
geluid dat soms wat hapert met filmpjes. Bij jullie ook?
Heb er ook nog steeds plezier van. Had alleen wat meer verwacht van de vernieuwde killcam engine, voor mij oogt hij namelijk nog precies hetzelfde als die van deel 4...
Verwijderd
Volgens mij ook ja. Ik heb x-ray uitgeschakeld dit keer, ging wat vervelen.JDL15 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:33:
[...]
Yes, dat merkte ik ook!
Heb er ook nog steeds plezier van. Had alleen wat meer verwacht van de vernieuwde killcam engine, voor mij oogt hij namelijk nog precies hetzelfde als die van deel 4...
Dit had gewoon een expansion kunnen wezen in plaats van deel 5.
Perfecte gamepass game.
Hoop dat dat op de Series S beter voor elkaar is, ook met de oog op de toekomst nog wat andere spelen te spelen (lees Elden Ring) hoop ik dat ik geen spijt ga krijgen van de aankoop.
Ik kan me niet voorstellen dat je voor 300 euro spijt krijgt van een moderne xbox.Inhumanous schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:10:
besloten om een Series S aan te schaffen, Nintendo Switch gaat eruit, speel op de switch alleen af & toe fortnite met de famillie, maar zodra je in een ''gevecht'' zit happert hij heel erg.
Hoop dat dat op de Series S beter voor elkaar is, ook met de oog op de toekomst nog wat andere spelen te spelen (lees Elden Ring) hoop ik dat ik geen spijt ga krijgen van de aankoop.
Wij hebben hier een Series S gekoppeld met een high refresh 1080 p freesync monitor. Echt ongelooflijk wat €300 op je scherm kan toveren. Fortnite loopt hier tegen de 120fps aan.Inhumanous schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:10:
besloten om een Series S aan te schaffen, Nintendo Switch gaat eruit, speel op de switch alleen af & toe fortnite met de famillie, maar zodra je in een ''gevecht'' zit happert hij heel erg.
https://www.bol.com/nl/nl...console/9300000003688723/
Wees er snel bij
Thanksmprkooij schreef op maandag 30 mei 2022 @ 17:11:
Xbox Series X nu te koop bij Bol.com
https://www.bol.com/nl/nl...console/9300000003688723/
Wees er snel bij
RDR2 en doom eternal neem ik altijd als voorbeeld. Zien er prachtig uit (net als Ori / Hollow knight). Als alle games vanaf nu die kwaliteit hebben ben ik al blij. En er is geen reden dat dit niet kan (ze bestaan + in principe zelfs nog van de vorige generatie).
Het zegt genoeg dat Doom 60 FPS haalt met raytracing en pakweg 1600p resolutie. Het geometrisch detail is echt fantastisch. Wat als creatieve indies (of AA titels, die komen spijtig genoeg minder voor dezer dagen) dit niveau ook halen met max. 2 jaar ontwikkelen.
En ik had helemaal niet door dat sniper elite 4 ook op gamepass stond. Men geluk kan niet opPacinoAllstars schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 11:47:
[...]
Prima game, beetje betere upgrades dan sniper elite 4, maar meer ook niet. Niet dat het nodig is want deel 4 was al meer dan prima.
Snap dat helemaal hoor. Had zelf ten tijde van de Halo Limited Edition ook (door de bestel stress) uiteindelijk 2 exemplaren teveel, die zijn ook voor de normale winkelprijs doorverkocht om diezelfde reden die jij aangeeftJoostzondernaam schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 21:16:
[...]
Mijn winst zit erin dat ik geen stress hoeft te hebben dat dat pakket nooit bij MS aankomt als ik het verstuur. Plus ik heb veel plezier van mijn series X en gun een ander dat ook 😉.
Zou mooi zijn als iedereen dat zou doen, dan zouden er ook geen tekorten zijn en/of belachelijke prijzen gevraagd worden op sommige plekken.
Hier heb ik enorm naar uitgekeken! Vanavond direct weer aanzwengelen.Yonix schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 07:16:
SnowRunner is vanaf vandaag optimized for Series X|S.![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vanavond maar (weer) eens proberen.![]()
Oh, en eergisteren begonnen aan Disco Elysium . Wat voor een spel is dat dan?!Very much wow!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://www.microsoft.com...troller/8XN59CRBSQGZ/7V47
het liefst zou ik die ook voor pc gebruiken, maar dat zijn ze bijna allemaal (al dan niet met een dongel).
Nu heb ik al de test gezien hier op tweakers. Maar heb nog de volgende vragen. Wellicht dat mensen met ervaring met de headsets kunnen helpen?
- Is de Xbox wireless echt zo ''slecht'' qua geluidskwaliteit. Ik neig toch naar deze op een of andere manier
- Ik heb niet zo veel op met turtlebeach (900 gen2) / razer (kaira pro) / astro (A20). Deze komen dan schijnbaar beter uit test dan de headset van microsoft. Iemand die deze heeft en ervaringen kan delen. De Razer spreekt me dan nog het meest aan.
- De Steelseries arctic 7 voor de xbox is gewoon niet te krijgen, komt hier een opvolger voor in dezelfde range? Die zou ik het liefst willen voor een normale prijs.
Ik vind de normale xbox wireless headset erg dof klinken, vergeleken met mijn andere cheape headset.Chrosser schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:54:
Ik ben in de race voor een draadloze headset voor mijn Xbox.
het liefst zou ik die ook voor pc gebruiken, maar dat zijn ze bijna allemaal (al dan niet met een dongel).
Nu heb ik al de test gezien hier op tweakers. Maar heb nog de volgende vragen. Wellicht dat mensen met ervaring met de headsets kunnen helpen?ps. Mijn richtprijs ligt zo rond de 100 euro. Ik game niet super veel, en ook niet altijd met headset. Beetje fijne middenklasser zou daarom voldoende moeten zijn.
- Is de Xbox wireless echt zo ''slecht'' qua geluidskwaliteit. Ik neig toch naar deze op een of andere manier
- Ik heb niet zo veel op met turtlebeach (900 gen2) / razer (kaira pro) / astro (A20). Deze komen dan schijnbaar beter uit test dan de headset van microsoft. Iemand die deze heeft en ervaringen kan delen. De Razer spreekt me dan nog het meest aan.
- De Steelseries arctic 7 voor de xbox is gewoon niet te krijgen, komt hier een opvolger voor in dezelfde range? Die zou ik het liefst willen voor een normale prijs.
Heb zelf de TurtleBeach gen2 (800 uit mijn hoofd) en headset geeft goed geluid en zit fijn, maar ik snap alleen niet hoe ik de chat-volume apart kan instellen van de normale audio dus als je veel samenspeelt is het niet echt een fijne headset (dit kan aan mij liggen maar ook via de Turtle Beach app op iOS zie ik niet hoe ik chat volume apart kan inregelen van de normale audio).Chrosser schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:54:
Ik ben in de race voor een draadloze headset voor mijn Xbox.
Nu heb ik al de test gezien hier op tweakers. Maar heb nog de volgende vragen. Wellicht dat mensen met ervaring met de headsets kunnen helpen?ps. Mijn richtprijs ligt zo rond de 100 euro. Ik game niet super veel, en ook niet altijd met headset. Beetje fijne middenklasser zou daarom voldoende moeten zijn.
PS/XBL: Nogne
Heel raar. Ik heb de mijne 2 weken terug bij microsoft besteld, maar krijg hem pas op 13 juni ongeveer geleverd. Als je hem nu besteld binnen 2 dagen? Lijkt me sterk. Ik zag hetzelfde maar kreeg uiteindelijk een mailtje dat hij pas op 13 juni of later komt.ProfaNe schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:50:
Zo te zien zijn de controllers weer op voorraad:
https://www.microsoft.com...troller/8XN59CRBSQGZ/7V47
Kan me dit herinneren van ten tijde van de Series S|X lancering.
Lijkt me leuk om binnenkort eens wat games met anderen te spelen.
De eerste zin in het roze vlak onder aan de paginasohus schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:38:
Hadden we hier niet ergens een lijst met alle Xbox Live IDs van mede-Tweakers?
Kan me dit herinneren van ten tijde van de Series S|X lancering.
Lijkt me leuk om binnenkort eens wat games met anderen te spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-05-2022 11:40 ]
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |